Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:00:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
18
19
20
21
22
23
24
[
25
]
26
27
28
29
30
31
32
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14625554 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1200 Dátum:
2009.12.16 szerda, 20:40:38 »
Idézetet írta: gostrada - 2009.12.16 szerda, 13:26:43
És ez a PCM relé mire való?Mi a hiba jelenség ha elromlik?
Jól hangzik hogy a klima relével azonnal lehet orvosolni a hibát!
A PCM relé vezérli az indítást asszem. A TISben a PATS működésénél van leírva.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1201 Dátum:
2009.12.16 szerda, 20:44:15 »
Idézetet írta: stealt - 2009.12.16 szerda, 13:25:41
Ja csak reméljük, hogy amíg kiderítette hogy nem belevaló porlasztó addig nem vett el túl sokat az új lendkereke életéből is.
Kösz az aggódást, porlasztók rendben. Lendkerék passz (már a csere után is csattogott), most úgy tűnik, a töltőlevegő csövek szivatnak.
A múltkor kicseréltem az egr előtti kiszakadt tagot, de most megint nem érzem az erőt. Volt 3 hét, amig éreztem a rendes hátbavágást 2-3-ban.
Mérhetem megint.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Horsefly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1202 Dátum:
2009.12.16 szerda, 20:58:32 »
Idézetet írta: stealt - 2009.12.15 kedd, 19:32:30
Tél van, meg hideg
8 C alatt szórakoztatja magát (próbálgatja a határokat) az ECU amíg be nem melegszik.
Köszi akkor nem csak az enyém hintázgat
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1203 Dátum:
2009.12.16 szerda, 21:08:42 »
Idézetet írta: krisz77 - 2009.12.16 szerda, 14:40:21
Sziasztok!
Olyan probléma miatt kérem a segítségeteket ami kifogott a helyi ford szakszervizen (nem ritka). Az egész ott kezdődött hogy porlasztócsúcsot újítottam a keceli bosch szervízben (130le tdci), az értékek szerint rosszak voltak, hugyozták a gázolajat. Csere után a kocsi füstölt nagyon 1-2 fokozatban rángatott, lusta volt mint állat és sokat fogyasztott. Átnéztek mindent és kihozták hogy egr lehet a ludas és levakolták. Utána minden baja megszünt. Egy időre. A vakolás miatt egy hónap múlva csekk endzsin, kiolvasták hogy az egr ***. Be hoványékhoz, ahol egyet értettek az egr hibában és kicserélték (vakolás ki). Az autó *** mint előtte. Vissza régi egr, kértem vizsgálatok, kiderült tökéletes. Rámentek a porlasztóra, mérésük szerint 2 tutti ***, de inkább 3. A kérdésem az hogy a porlasztócsúcs be***hat-e 10000km alatt (csak shellnél tankolok), ill. ha levakolom mitől hibamentes az autó?
A porlaszókat cserélték vagy csak felújították?
Felújítottak sokat nem érnek, főleg ha nincs új kalibrációs kódjuk, ill ha az új kód nincs beleprogramozva az ecu-be.
Az EGR és a porlasztók között nincs összefüggés, hacsak nem az, hogy az EGR kizárásával jobb O2 szinted van, ami egyenletesebb járást ad nem megfelelő porlasztásnál (nem kapja vissza a jelentős mennyiségű kormot az EGR irányából)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
krisz77
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1204 Dátum:
2009.12.17 csütörtök, 11:57:40 »
Felújított a porlasztócsúcs de szerinte a keceliek profik, megcsinálták. Igazándiból látni kéne hogy okádja a fekete füstöt vak. nélküli egr-nél, ill. hogy vakolt állapotban még padlón sincs semmi. Meg az a minusz 1 lityi se mindegy. Egyébként az a durva hogy a Ford gyári műszer szerint minden rendben nincs hibakód.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1205 Dátum:
2009.12.17 csütörtök, 12:01:53 »
Idézetet írta: krisz77 - 2009.12.17 csütörtök, 11:57:40
Felújított a porlasztócsúcs de szerinte a keceliek profik, megcsinálták. Igazándiból látni kéne hogy okádja a fekete füstöt vak. nélküli egr-nél, ill. hogy vakolt állapotban még padlón sincs semmi. Meg az a minusz 1 lityi se mindegy. Egyébként az a durva hogy a Ford gyári műszer szerint minden rendben nincs hibakód.
A felújítás profiságát eldönti, hogy kapott-e új kalibrációs kódot a porlasztó vagy sem. új kalibrációs kód nélkül szart se ér.
A füstölést kirepedt töltőlevegő cső is okozhatja.
Egr dugózás esetén kirepedt csővel sem füstöl nagyon tapasztalatom szerint. Az enyémnél 10cm-es repedés volt az egr előtti szakaszon, nem okádta a füstöt csak nem ment.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1206 Dátum:
2009.12.17 csütörtök, 15:48:41 »
Idézetet írta: krisz77 - 2009.12.17 csütörtök, 11:57:40
Felújított a porlasztócsúcs de szerinte a keceliek profik, megcsinálták. Igazándiból látni kéne hogy okádja a fekete füstöt vak. nélküli egr-nél, ill. hogy vakolt állapotban még padlón sincs semmi. Meg az a minusz 1 lityi se mindegy. Egyébként az a durva hogy a Ford gyári műszer szerint minden rendben nincs hibakód.
Valószínűleg nem kap elég levegőt, azaz csőrepedés az egyik tipp. Kezd azzal.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1207 Dátum:
2009.12.17 csütörtök, 18:21:25 »
Idézetet írta: krisz77 - 2009.12.17 csütörtök, 11:57:40
Felújított a porlasztócsúcs de szerinte a keceliek profik, megcsinálták. Igazándiból látni kéne hogy okádja a fekete füstöt vak. nélküli egr-nél, ill. hogy vakolt állapotban még padlón sincs semmi. Meg az a minusz 1 lityi se mindegy. Egyébként az a durva hogy a Ford gyári műszer szerint minden rendben nincs hibakód.
ez igy van,ők a legjobbak az országban és nekik ténylegesen van padjuk és jó is.....mindenki hibázik de ha,ők hibáznak is legalább beismerik...
1-2 porlasztóvan nemigen égetnék magukat,annál komolyabb cég azért,és elismertebb is....
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1208 Dátum:
2009.12.18 péntek, 22:22:58 »
Idézetet írta: REF100 - 2009.12.16 szerda, 08:54:19
TC!
Az egyik munkatársam mondeo kombi vásárlásán gondolkodik.
Természetsen 2,0 TDCi motorral
a kérdés:
téli-nyári átlagfogyasztás!
én 6,0-6,5 l/100km mondtam neki.
ki van ellene és mellette?
üdv. REF100
én is fél literrel feljebb pozicionálnám, inkább 6,5-7l.
Az enyém is 6,5-öt eszik (kombi 130le 6gang) és spórolósan használom, város(nem Bp) országút aránya kb 1/4 - 3/4.
Persze vannak itt akiknek kevesebbet eszik, de az ismeretségi körömbe van 2 Mondi is azok is hasonlóan esznek.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
tengelyi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1209 Dátum:
2009.12.19 szombat, 09:42:28 »
Sziasztok!
Motorszakértők, lenne egy kérdésem...
2004-es 115 LE-s TDCI-m van, nemrég vettem. Egyetlen észrevételem van az autóval kapcsolatban. Reggel nagyon nagy hidegben indítva (tehát ha egész éjjel az utcán állt -5 fokban) az első 3-4 percben az alapjárat időnként kissé "bedadog". Nehéz leírni, hogy milyen, leginkább ahhoz tudnám hasonlítani, mintha a motor járása közben egy-egy nagyobb "dobbanás" is olyan másodperces időközönként. Aztán kicsit abbahagyja, majd megint előjön a jelenség, de mondom, csak az első pár percben, mikor jéghideg a motor.
Mihelyt a motor kicsit temperálódik, tehát 3-4 perc után a jelenség megszűnik. A motor egyébként tökéletes, jól megy, nem füstöl, kormolni is csak alig-alig, friss porlasztócsúcsokkal vettem az autót. Nemrég volt márkaszervizben átvizsgáláson is és olajcsere+szűrőcsere+üzemanyagszűrő cserét csináltattam és cseréltem a CMP jeladót is (biztos ami biztos).
Van elképzelésetek, hogy mi okozza ezt a jelenséget? Előre is köszönöm, üdv! integet2
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1210 Dátum:
2009.12.19 szombat, 09:53:44 »
Idézetet írta: tengelyi - 2009.12.19 szombat, 09:42:28
Sziasztok!
Motorszakértők, lenne egy kérdésem...
2004-es 115 LE-s TDCI-m van, nemrég vettem. Egyetlen észrevételem van az autóval kapcsolatban. Reggel nagyon nagy hidegben indítva (tehát ha egész éjjel az utcán állt -5 fokban) az első 3-4 percben az alapjárat időnként kissé "bedadog". Nehéz leírni, hogy milyen, leginkább ahhoz tudnám hasonlítani, mintha a motor járása közben egy-egy nagyobb "dobbanás" is olyan másodperces időközönként. Aztán kicsit abbahagyja, majd megint előjön a jelenség, de mondom, csak az első pár percben, mikor jéghideg a motor.
Mihelyt a motor kicsit temperálódik, tehát 3-4 perc után a jelenség megszűnik. A motor egyébként tökéletes, jól megy, nem füstöl, kormolni is csak alig-alig, friss porlasztócsúcsokkal vettem az autót. Nemrég volt márkaszervizben átvizsgáláson is és olajcsere+szűrőcsere+üzemanyagszűrő cserét csináltattam és cseréltem a CMP jeladót is (biztos ami biztos).
Van elképzelésetek, hogy mi okozza ezt a jelenséget? Előre is köszönöm, üdv! integet2
Elég ha egy helyre írod a kérdésed...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1211 Dátum:
2009.12.19 szombat, 09:55:35 »
Idézetet írta: tengelyi - 2009.12.19 szombat, 09:42:28
Sziasztok!
Motorszakértők, lenne egy kérdésem...
2004-es 115 LE-s TDCI-m van, nemrég vettem. Egyetlen észrevételem van az autóval kapcsolatban. Reggel nagyon nagy hidegben indítva (tehát ha egész éjjel az utcán állt -5 fokban) az első 3-4 percben az alapjárat időnként kissé "bedadog". Nehéz leírni, hogy milyen, leginkább ahhoz tudnám hasonlítani, mintha a motor járása közben egy-egy nagyobb "dobbanás" is olyan másodperces időközönként. Aztán kicsit abbahagyja, majd megint előjön a jelenség, de mondom, csak az első pár percben, mikor jéghideg a motor.
Mihelyt a motor kicsit temperálódik, tehát 3-4 perc után a jelenség megszűnik. A motor egyébként tökéletes, jól megy, nem füstöl, kormolni is csak alig-alig, friss porlasztócsúcsokkal vettem az autót. Nemrég volt márkaszervizben átvizsgáláson is és olajcsere+szűrőcsere+üzemanyagszűrő cserét csináltattam és cseréltem a CMP jeladót is (biztos ami biztos).
Van elképzelésetek, hogy mi okozza ezt a jelenséget? Előre is köszönöm, üdv! integet2
Csekkolni kell az izzítógyetyákat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1212 Dátum:
2009.12.19 szombat, 09:56:54 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.19 szombat, 09:53:44
Elég ha egy helyre írod a kérdésed...
most látom,de legalább nem kapott eltérő választ!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1213 Dátum:
2009.12.19 szombat, 10:02:52 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.19 szombat, 09:56:54
most látom,de legalább nem kapott eltérő választ!
Mi magunk javítjuk.....egyformán gondoltuk
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tengelyi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1214 Dátum:
2009.12.19 szombat, 11:43:02 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.19 szombat, 09:53:44
Elég ha egy helyre írod a kérdésed...
Köszi, bocs, mind a két topicot szoktam olvasni, a motoros topicba akartam írni, de véletlenül a másikba írtam be...
Úgyhogy biztos ami biztos betettem mindkettőbe.
Köszönöm a válaszokat!!
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1215 Dátum:
2009.12.19 szombat, 19:18:42 »
Alf én le tudom ellenörizni az izzitógyertyákat magam??
Vagy bizzam szakértöre??
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1216 Dátum:
2009.12.19 szombat, 23:30:59 »
Idézetet írta: balko - 2009.12.19 szombat, 19:18:42
Alf én le tudom ellenörizni az izzitógyertyákat magam??
Vagy bizzam szakértöre??
2800 Ft körül van darabja . Ha már ment 120ekm-et cserélni kell és kár vele bajlódni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1217 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 10:04:14 »
Idézetet írta: balko - 2009.12.19 szombat, 19:18:42
Alf én le tudom ellenörizni az izzitógyertyákat magam??
Vagy bizzam szakértöre??
Stealt lejjebb írta,hogy 11-12e ft körül van a 4db.Ha nem akarsz bajlódni,kicseréled őket 1xre.
Ha meg méregetni akarod,akkor áramot kell rajtuk mérni 1enként.Valami 17A-t vesz föl asszem/db......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1218 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 10:10:18 »
Hali Urak!
Kérdésem:
Tegnap este hazafelé a nagy hidegben csak 40-el tudtam közlekedni, és szinte teljes gázon ment a fűtés "HI" állásban 4-5ös fokozaton!
+ első hátsó szélvédőfűtés is ment.
A vízhőfokmérő a 2,5órás út alatt egyszer sem állt be középre, sőt, ha lakott területen meg kellett állni, majdnem visszament "hideg" állásba!
Ez normális? Ceglédre menet, még jó volt az út, akkor felmelegedett, igaz nagyon lassan.
Fázni nem fáztam, csak ez volt kicsit furcsa...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1219 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 10:14:30 »
Idézetet írta: takiatti - 2009.12.20 vasárnap, 10:10:18
Hali Urak!
Kérdésem:
Tegnap este hazafelé a nagy hidegben csak 40-el tudtam közlekedni, és szinte teljes gázon ment a fűtés "HI" állásban 4-5ös fokozaton!
+ első hátsó szélvédőfűtés is ment.
A vízhőfokmérő a 2,5órás út alatt egyszer sem állt be középre, sőt, ha lakott területen meg kellett állni, majdnem visszament "hideg" állásba!
Ez normális? Ceglédre menet, még jó volt az út, akkor felmelegedett, igaz nagyon lassan.
Fázni nem fáztam, csak ez volt kicsit furcsa...
Az alapjárat környéki fordulat nem segíti a víz melegedését......
ez van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tengelyi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1220 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 10:17:31 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.19 szombat, 09:55:35
Csekkolni kell az izzítógyetyákat!
Hali!
Alf, mennyire vagy biztos abban, hogy az izzítógyertyák okozzák a problémát?
Azért kérdezem, mert márkaszervizbe fogom elvinni megnézetni, de mikor mondtam nekik, hogy én az izzítógyertyákra gyanakszom, már a telefonban azzal ijesztgettek, hogy "hát az nem biztos, hogy ilyen egyszerű lesz"...
Úgyhogy most kissé bennem van a para. Félek, hogy kicseréltetik velem a fél kocsit. Bár akkor ingyen kell adniuk az alkatrészeket.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1221 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 10:21:30 »
Idézetet írta: tengelyi - 2009.12.20 vasárnap, 10:17:31
Hali!
Alf, mennyire vagy biztos abban, hogy az izzítógyertyák okozzák a problémát?
Azért kérdezem, mert márkaszervizbe fogom elvinni megnézetni, de mikor mondtam nekik, hogy én az izzítógyertyákra gyanakszom, már a telefonban azzal ijesztgettek, hogy "hát az nem biztos, hogy ilyen egyszerű lesz"...
Úgyhogy most kissé bennem van a para. Félek, hogy kicseréltetik velem a fél kocsit. Bár akkor ingyen kell adniuk az alkatrészeket.
Alapjárati problémákat a gyertyák,a maf és esetleg a csúcsok okozhatják.Most még zárjuk ki a csúcsokat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tengelyi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1222 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 10:35:23 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.20 vasárnap, 10:21:30
Alapjárati problémákat a gyertyák,a maf és esetleg a csúcsok okozhatják.Most még zárjuk ki a csúcsokat!
Köszönöm. A csúcsokat én jónak találom, az autó erős, nem füstöl, nem kormol, az alapjárat teljesen egyenletes, meg sem moccan a fordulatszám mérő még akkor sem, amikor az említett furcsa jelenséget csinálja (tehát a fordulatszám nem ingadozik közben) ha felpörgetem a motort, akár hidegen akár melegen felülről süllyed be az alapjárati fordulatszámra, sebészi pontossággal, tehát nem mocorog, fel-le, míg megtalálja a helyét.
Szerinted a diagnoszikai műszer ki fogja mutatni ezt a hibát a szervizben?
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1223 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 10:50:38 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.20 vasárnap, 10:14:30
Az alapjárat környéki fordulat nem segíti a víz melegedését......
ez van.
Igen erre én is gondoltam...
Tehát ez teljesen normális.
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1224 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 11:19:41 »
Idézetet írta: tengelyi - 2009.12.20 vasárnap, 10:35:23
Köszönöm. A csúcsokat én jónak találom, az autó erős, nem füstöl, nem kormol, az alapjárat teljesen egyenletes, meg sem moccan a fordulatszám mérő még akkor sem, amikor az említett furcsa jelenséget csinálja (tehát a fordulatszám nem ingadozik közben) ha felpörgetem a motort, akár hidegen akár melegen felülről süllyed be az alapjárati fordulatszámra, sebészi pontossággal, tehát nem mocorog, fel-le, míg megtalálja a helyét.
Szerinted a diagnoszikai műszer ki fogja mutatni ezt a hibát a szervizben?
Az izzitók nem adnak semmilyen közvetlen hibakódot a diagnosztikára. Le kell kötnöd és legegyszerübb ha egyenként méred a terhelő áramot hogy jó e vagy nem szakadt . Csak ahhoz hogy ezt meg tud tenni le kell szedned a szívósort ha azt leszedted akkor egy füst alatt már az izzítókat is kicserélheted
De amúgy is 120ekm felett teljesen felesleges méregetni, mert úgyis cserélni kell.
Ja cserélni csak hidegen mert az izzító acél a hengerfej meg ALU ötvözet. Ha 4-5 évnél idősebb akkor finoman a kicsavarással mert bele szakíthatód, ami meg drága mulatság mert akkor cserélheted a hengerfejet. Előtte áztasd be csavarlazítóval és csak finoman.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1225 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 11:23:24 »
Idézetet írta: takiatti - 2009.12.20 vasárnap, 10:10:18
Hali Urak!
Kérdésem:
Tegnap este hazafelé a nagy hidegben csak 40-el tudtam közlekedni, és szinte teljes gázon ment a fűtés "HI" állásban 4-5ös fokozaton!
+ első hátsó szélvédőfűtés is ment.
A vízhőfokmérő a 2,5órás út alatt egyszer sem állt be középre, sőt, ha lakott területen meg kellett állni, majdnem visszament "hideg" állásba!
Ez normális? Ceglédre menet, még jó volt az út, akkor felmelegedett, igaz nagyon lassan.
Fázni nem fáztam, csak ez volt kicsit furcsa...
Tegnap én is autóztam 3-4 órát. Sokszor csak álldogáltunk a dugóban, vagy lassan gurultunk.
A hőfokmérő az elején beállt középre, és onnan nem mozdult.
Kinti hőfok: -6 és -9 között.
Szóval nálad valami gond van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1226 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 11:30:42 »
Idézetet írta: Angel_OFF - 2009.12.20 vasárnap, 11:23:24
Tegnap én is autóztam 3-4 órát. Sokszor csak álldogáltunk a dugóban, vagy lassan gurultunk.
A hőfokmérő az elején beállt középre, és onnan nem mozdult.
Kinti hőfok: -6 és -9 között.
Szóval nálad valami gond van.
A dugóban nem illik visszahűlni, de ha folyamatosan halad -10 fok körül 40-el kb alapjárati fordulatszám környékén akkor nem nagyon fog melegedni főleg ha még fűt is.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1227 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 12:17:56 »
Tegnap Budapest-Pécs szakadó hó,végig 40-60-al laza kb 4 órás út...mutató végig negyed és fél között,bent 1-esen fűtés és meleg volt....ez igy normális szerintem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1228 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 13:50:23 »
Idézetet írta: stealt - 2009.12.20 vasárnap, 11:30:42
A dugóban nem illik visszahűlni, de ha folyamatosan halad -10 fok körül 40-el kb alapjárati fordulatszám környékén akkor nem nagyon fog melegedni főleg ha még fűt is.
Így van.Majd ha végre sikerül elérnie a hőmérsékletet,onnan már nem szabad visszahűlnie.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1229 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 16:20:06 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.20 vasárnap, 13:50:23
Így van.Majd ha végre sikerül elérnie a hőmérsékletet,onnan már nem szabad visszahűlnie.
szerintem azért tolóüzemben (hosszas lejtőn motorfékkel) felcsavart fűtéssel még akár vissza is hűlhet! Kvázi nincs hőternelés, csak hőelvonás.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1230 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 16:25:08 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.20 vasárnap, 13:50:23
Így van.Majd ha végre sikerül elérnie a hőmérsékletet,onnan már nem szabad visszahűlnie.
Onnan is visszahül, ha nagyon gyengén terheled, és nagyon erősen fűtesz
a radiátor és a motor között nincs termosztát....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1231 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 17:04:00 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.20 vasárnap, 16:25:08
Onnan is visszahül, ha nagyon gyengén terheled, és nagyon erősen fűtesz
a radiátor és a motor között nincs termosztát....
Idézetet írta: Wah - 2009.12.20 vasárnap, 16:20:06
szerintem azért tolóüzemben (hosszas lejtőn motorfékkel) felcsavart fűtéssel még akár vissza is hűlhet! Kvázi nincs hőternelés, csak hőelvonás.
igen előfordul.nekem ha végre eléri a motor az üzemi hőfokot,akkor onnan már nem kúszik le,ehhez azonban idő kell!
de én nem is kaccsolom maxira a fűtést,csak 22 fokra auto-ra.mire a moci felmelegszik addigra a fűtés is csökken.így nem esik vissza.
tegnap viszon 2-3ban araszolva 30al nem volt képes 60fok fölé menni a vízhőmérséklet.De ez ettől még nem a para kategória!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1232 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 18:04:31 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.20 vasárnap, 17:04:00
igen előfordul.nekem ha végre eléri a motor az üzemi hőfokot,akkor onnan már nem kúszik le,ehhez azonban idő kell!
de én nem is kaccsolom maxira a fűtést,csak 22 fokra auto-ra.mire a moci felmelegszik addigra a fűtés is csökken.így nem esik vissza.
tegnap viszon 2-3ban araszolva 30al nem volt képes 60fok fölé menni a vízhőmérséklet.De ez ettől még nem a para kategória!
Valamit Fordék nagyon elbaltáztak fűtés ügyben.Én már mind két termót kicseréltem kétszer /gyárira/ mégis olyan a motor melegedése, hogy az szégyen. Ma egész du. a várost jártam, és irigykedve néztem A vw-es atóstársaimat, akik egy szál ingben vigorogtak az autóikban, én meg a sapkát is félve vettem le a fejemről:
Végig teszt üzemmodban mentem és összesen egyszer láttam 87 fokra felkúszni a hőfokot, de a piros lámpánál megállás után mire felgyorsúltam csak visszakúszott 82-ig. Olyan vartburg fillingje van a dolognak.
Más, hogy a fenébe felejthették ki a hátsó lábtér fűtést egy középkategóriás autóból! Csókoltatom a ford mérnökeit.
Már gondolkoztam azon is, hogy nem-e sivatagi kivitelnek készítették, volt egy régi ismerősőm , annak volt egy pejója AFRIKAI KIVITEL nem volt benne fűtőradiátor!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1233 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 18:09:22 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.12.20 vasárnap, 18:04:31
Valamit Fordék nagyon elbaltáztak fűtés ügyben.Én már mind két termót kicseréltem kétszer /gyárira/ mégis olyan a motor melegedése, hogy az szégyen. Ma egész du. a várost jártam, és irigykedve néztem A vw-es atóstársaimat, akik egy szál ingben vigorogtak az autóikban, én meg a sapkát is félve vettem le a fejemről:
Végig teszt üzemmodban mentem és összesen egyszer láttam 87 fokra felkúszni a hőfokot, de a piros lámpánál megállás után mire felgyorsúltam csak visszakúszott 82-ig. Olyan vartburg fillingje van a dolognak.
Más, hogy a fenébe felejthették ki a hátsó lábtér fűtést egy középkategóriás autóból! Csókoltatom a ford mérnökeit.
Már gondolkoztam azon is, hogy nem-e sivatagi kivitelnek készítették, volt egy régi ismerősőm , annak volt egy pejója AFRIKAI KIVITEL nem volt benne fűtőradiátor!
Túl jó hatásfokú a motor,kevés enerdzsi megy hőveszteségbe!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1234 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 18:16:52 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.20 vasárnap, 18:09:22
Túl jó hatásfokú a motor,kevés enerdzsi megy hőveszteségbe!
Azért arról nehezen fogsz mergyőzni, /talán, ha papírbolti eladó volnék sikerülne/ hogy működés közben kihűl, mondjuk 1 perc alat 4-5 fokot.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1235 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 18:24:16 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.12.20 vasárnap, 18:16:52
Azért arról nehezen fogsz mergyőzni, /talán, ha papírbolti eladó volnék sikerülne/ hogy működés közben kihűl, mondjuk 1 perc alat 4-5 fokot.
Cserélj termót!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1236 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 18:44:03 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.20 vasárnap, 18:24:16
Cserélj termót!
OK! Veszek egy egész szatyorra valót! Ha unatkozom, mindig cserélek egy párat! A végén pedig normaidőzőm magamnak!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1237 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 18:45:54 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.12.20 vasárnap, 18:44:03
OK! Veszek egy egész szatyorra valót! Ha unatkozom, mindig cserélek egy párat! A végén pedig normaidőzőm magamnak!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1238 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 20:32:57 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.12.20 vasárnap, 18:04:31
Valamit Fordék nagyon elbaltáztak fűtés ügyben.Én már mind két termót kicseréltem kétszer /gyárira/ mégis olyan a motor melegedése, hogy az szégyen. Ma egész du. a várost jártam, és irigykedve néztem A vw-es atóstársaimat, akik egy szál ingben vigorogtak az autóikban, én meg a sapkát is félve vettem le a fejemről:
Végig teszt üzemmodban mentem és összesen egyszer láttam 87 fokra felkúszni a hőfokot, de a piros lámpánál megállás után mire felgyorsúltam csak visszakúszott 82-ig. Olyan vartburg fillingje van a dolognak.
Más, hogy a fenébe felejthették ki a hátsó lábtér fűtést egy középkategóriás autóból! Csókoltatom a ford mérnökeit.
Már gondolkoztam azon is, hogy nem-e sivatagi kivitelnek készítették, volt egy régi ismerősőm , annak volt egy pejója AFRIKAI KIVITEL nem volt benne fűtőradiátor!
Neked lehet hogy a szoba termosztátot cserélték ki? Mert amilyen használatot írsz ott jó termosztátokkal te is ülhetnél egyszál ingben. A hátsó lábtér fűtés befúvóinak meg ott kellene lennie az első ülések alatt a padlón. Nálam legalább is ott vannak.
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1239 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 20:44:30 »
Idézetet írta: stealt - 2009.12.20 vasárnap, 20:32:57
Neked lehet hogy a szoba termosztátot cserélték ki? Mert amilyen használatot írsz ott jó termosztátokkal te is ülhetnél egyszál ingben. A hátsó lábtér fűtés befúvóinak meg ott kellene lennie az első ülések alatt a padlón. Nálam legalább is ott vannak.
Nem a fűtésszerelőre bíztam a termosztátok cseréjét, sk végeztem el a műtétet.Holnap bebujok az ülések alá és megnézem, hogy honnét kéne hogy hátra jöjjön lábhoz a meleg, mióta megvan oda meleget még nem sikerült varázsolnom!
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1240 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 20:49:57 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.12.20 vasárnap, 20:44:30
Nem a fűtésszerelőre bíztam a termosztátok cseréjét, sk végeztem el a műtétet.Holnap bebujok az ülések alá és megnézem, hogy honnét kéne hogy hátra jöjjön lábhoz a meleg, mióta megvan oda meleget még nem sikerült varázsolnom!
Pedig ott vannak lent azok a ronda fekete fúvókák. Csak onnan tudom hogy a klima tisztítót oda is illik befújni mert az is a szellőztető rendszer része.
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1241 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 20:52:30 »
Idézetet írta: stealt - 2009.12.20 vasárnap, 20:49:57
Pedig ott vannak lent azok a ronda fekete fúvókák. Csak onnan tudom hogy a klima tisztítót oda is illik befújni mert az is a szellőztető rendszer része.
Holnap megnézem azt a lábszagüző szellőztetőt!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1242 Dátum:
2009.12.21 hétfő, 08:41:06 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.12.20 vasárnap, 20:44:30
Holnap bebujok az ülések alá és megnézem, hogy honnét kéne hogy hátra jöjjön lábhoz a meleg, mióta megvan oda meleget még nem sikerült varázsolnom!
Sokszor a hátsó kárpitok viccelődnek. Előrecsúsznak és a hátsó lábtérfűtés így a szőnyegeket fűti alulról.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1243 Dátum:
2009.12.21 hétfő, 10:25:21 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.20 vasárnap, 17:04:00
tegnap viszon 2-3ban araszolva 30al nem volt képes 60fok fölé menni a vízhőmérséklet.De ez ettől még nem a para kategória!
Ezzel nyugtattál meg!
Egyébként tegnap voltunk kistarcsán (VI. kerből) az M3-M0 kihajtónál már középen volt a mutató.
Ellenben hazafelé, miután 3-4órát állt a kocsi a -7fokban, egészen hazáig csak a 60fokon állt a mutató, igaz maxigázon ment a fűtés.
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1244 Dátum:
2009.12.21 hétfő, 19:09:33 »
hazafelé tök hidegben (pöccre indulva, füstmentesen) fogta magát és pár km után , illetve izzátásjelző villogtatás után leállt. Még 3x volt ilyen rövid időn belül, aztán visszatért a lélek bele, már a moci jelkép se világít. kint áll a szekér ebben a veszett időben. Nem lehet a nafta dermedése miatt a probléma?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1245 Dátum:
2009.12.21 hétfő, 19:13:11 »
Idézetet írta: GiN - 2009.12.21 hétfő, 19:09:33
hazafelé tök hidegben (pöccre indulva, füstmentesen) fogta magát és pár km után , illetve izzátásjelző villogtatás után leállt. Még 3x volt ilyen rövid időn belül, aztán visszatért a lélek bele, már a moci jelkép se világít. kint áll a szekér ebben a veszett időben. Nem lehet a nafta dermedése miatt a probléma?
A szűrőben elfagyhat ha van benne kondenzvíz.....Cserélni kellene a szűrőt!
Illetve megnézni nem-e szivárog a go a renszerből!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1246 Dátum:
2009.12.21 hétfő, 19:16:11 »
Idézetet írta: GiN - 2009.12.21 hétfő, 19:09:33
hazafelé tök hidegben (pöccre indulva, füstmentesen) fogta magát és pár km után , illetve izzátásjelző villogtatás után leállt. Még 3x volt ilyen rövid időn belül, aztán visszatért a lélek bele, már a moci jelkép se világít. kint áll a szekér ebben a veszett időben. Nem lehet a nafta dermedése miatt a probléma?
Az a CMP jeladó rosszalkodik, cseréld ki nem nagy összeg (5e körül), ha utána is rosszalkodik, akkor hibakód olvasás.
Nem jellemző a ma kapható gázolajokra, hogy ledermednének....a gázolajszűrő viszont eltömődhet kosszal-vízzel ha rég cserélted...ha 20ezernél többet ment cseréld ki, szerintem TDCi-nél ez az egészséges.Persze gyári, vagy Bosch szűrőre.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1247 Dátum:
2009.12.21 hétfő, 19:21:56 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.21 hétfő, 19:16:11
Az a CMP jeladó rosszalkodik, cseréld ki nem nagy összeg (5e körül), ha utána is rosszalkodik, akkor hibakód olvasás.
Nem jellemző a ma kapható gázolajokra, hogy ledermednének....a gázolajszűrő viszont eltömődhet kosszal-vízzel ha rég cserélted...ha 20ezernél többet ment cseréld ki, szerintem TDCi-nél ez az egészséges.Persze gyári, vagy Bosch szűrőre.
A gázolajszűrőt kizárnám, mert kb. 500 km van az újban.
ha a porlasztó a kaki, akkor elmúlhat a gyengélkedés magától bizonyos időtartamra? (mint nálam) vagy akkor stagnál a hiba?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1248 Dátum:
2009.12.21 hétfő, 19:24:46 »
Idézetet írta: GiN - 2009.12.21 hétfő, 19:21:56
A gázolajszűrőt kizárnám, mert kb. 500 km van az újban.
ha a porlasztó a kaki, akkor elmúlhat a gyengélkedés magától bizonyos időtartamra? (mint nálam) vagy akkor stagnál a hiba?
Ha leállt akkor inkább CMP
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1249 Dátum:
2009.12.21 hétfő, 20:10:25 »
Idézetet írta: stealt - 2009.12.20 vasárnap, 20:49:57
Pedig ott vannak lent azok a ronda fekete fúvókák. Csak onnan tudom hogy a klima tisztítót oda is illik befújni mert az is a szellőztető rendszer része.
Megkövetlek! Megtaláltam a légbeőmlőt az ülés alatt! Eddig ott nem sokat kuthászkodtam, ahhoz a helyhez én már egy kicsit vén vagyok, meghagyom az ifjuságnak. De ha abból a lyukból meleget akarsz csiholni, akkor előröl el kell venni a középre és felfelé fújó meleget. kipróbáltam 2 órai kocsikázással egy odatámasztott megfagyott ásványvízzel semmi nem történt, még kiolvadni sem kezdett!
Naplózva
Oldalak:
1
...
18
19
20
21
22
23
24
[
25
]
26
27
28
29
30
31
32
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ