Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:06:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
24
25
26
27
28
29
30
[
31
]
32
33
34
35
36
37
38
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683798 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1500 Dátum:
2010.01.05 kedd, 07:44:13 »
Idézetet írta: virag - 2010.01.04 hétfő, 21:33:36
Sziasztok.
kuplungnak van hangja
nekem is volt ilyen, kb 1 éve, sajnos az nagy valószínűséggel kinyomócsapágy lesz, és azt cserélni kell. ilyenkor érdemes evvel együtt kuplung tárcsa+szerkezet, valamint lendkereket is cserélni...
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1501 Dátum:
2010.01.05 kedd, 10:24:52 »
Helló,
Megetettem 15 000 km-t. olajcsere esedékes. (Olvastam olyanokat, hogy 20 helyett jobb a 15-ös periódus) Lenne ezzel kapcsolatban néhány kérdésem:
1. Múltkor mindent cseréltem...(szürők, olaj + GO szűrő is) Most mit kell?
2. Castrol magnatec 5w-30 at tettem bele legutóbb. Ér kétszer annyit mint a gyári ford olaj? (2500-3000 litere...húzós)
Más:
Kétszer lettem figyelmes egy hét eltéréssel valami süvítő hangra. Mintha szélzaj lenne, de a gázadással korrelált. 1500 fordulaton is hallható volt halkan. Lehet ez turbócső gebasz? (füst, teljesítményesés nincs)
Köszi
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1502 Dátum:
2010.01.05 kedd, 10:29:03 »
Idézetet írta: schecter - 2010.01.05 kedd, 10:24:52
Helló,
Megetettem 15 000 km-t. olajcsere esedékes. (Olvastam olyanokat, hogy 20 helyett jobb a 15-ös periódus) Lenne ezzel kapcsolatban néhány kérdésem:
1. Múltkor mindent cseréltem...(szürők, olaj + GO szűrő is) Most mit kell?
2. Castrol magnatec 5w-30 at tettem bele legutóbb. Ér kétszer annyit mint a gyári ford olaj? (2500-3000 litere...húzós)
Más:
Kétszer lettem figyelmes egy hét eltéréssel valami süvítő hangra. Mintha szélzaj lenne, de a gázadással korrelált. 1500 fordulaton is hallható volt halkan. Lehet ez turbócső ge***? (füst, teljesítményesés nincs)
Köszi
1. Én 10e-ként cserélek olajat. Go szűrőt 40e-ként. Minden olajcserénél cserélni kell az olaj és légszűrőt.
2. A Ford 5w-30-as is Castrol.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1503 Dátum:
2010.01.05 kedd, 10:37:31 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.01.05 kedd, 10:29:03
1. Én 10e-ként cserélek olajat. Go szűrőt 40e-ként. Minden olajcserénél cserélni kell az olaj és légszűrőt.
2. A Ford 5w-30-as is Castrol.
Pollenszűrőt mikor kell?
Mivel olajszűrő csere is van, akkor ugye 6.5 L olaj kell?
(TDDi-s vagyok, eltévedtem a topicba, remélem ez általános kérdés.)
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1504 Dátum:
2010.01.05 kedd, 10:40:47 »
Idézetet írta: schecter - 2010.01.05 kedd, 10:24:52
Helló,
Megetettem 15 000 km-t. olajcsere esedékes. (Olvastam olyanokat, hogy 20 helyett jobb a 15-ös periódus) Lenne ezzel kapcsolatban néhány kérdésem:
1. Múltkor mindent cseréltem...(szürők, olaj + GO szűrő is) Most mit kell?
2. Castrol magnatec 5w-30 at tettem bele legutóbb. Ér kétszer annyit mint a gyári ford olaj? (2500-3000 litere...húzós)
Köszi
A ford olajnál nem kell jobb ami valóban castrol. A másik topicban éppen emlegettük a cromax-ot. Akciós csomag elég jó áron.
Én évente cserélek olajat ami kb 15e illetve 20e a két autónknál. Minden esetben tél előttre próbálom ütemezni.
40 ezrenként GO szűrő nálam is, lég- és olajszűrő pedig természetesen az olajjal együtt kuka.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1505 Dátum:
2010.01.05 kedd, 10:41:58 »
Idézetet írta: schecter - 2010.01.05 kedd, 10:37:31
Pollenszűrőt mikor kell?
Mivel olajszűrő csere is van, akkor ugye 6.5 L olaj kell?
(TDDi-s vagyok, eltévedtem a topicba, remélem ez általános kérdés.)
Én azt is évente lecserélem az olajjal együtt.
Sztm 6 liter a TDCI-nél legalábbis, így is max felett van az olajszint, de a cromax csomagban van 7 liter az biztosan elég.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.05 kedd, 10:47:03 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1506 Dátum:
2010.01.05 kedd, 10:44:16 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.01.05 kedd, 10:29:03
1. Én 10e-ként cserélek olajat. Go szűrőt 40e-ként. Minden olajcserénél cserélni kell az olaj és légszűrőt.
2. A Ford 5w-30-as is Castrol.
Én meg 3-4 havonta cserélek olajat és levegő szűrőt és aktiv szenes pollenszűrőt. 9-10 havonta meg gázolaj szűrőt is.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1507 Dátum:
2010.01.05 kedd, 10:46:51 »
Idézetet írta: stealt - 2010.01.05 kedd, 10:44:16
Én meg 3-4 havonta cserélek olajat és levegő szűrőt és aktiv szenes pollenszűrőt. 9-10 havonta meg gázolaj szűrőt is.
Most hány kilcsi van az autódban?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1508 Dátum:
2010.01.05 kedd, 10:48:29 »
Idézetet írta: stealt - 2010.01.05 kedd, 10:44:16
Én meg 3-4 havonta cserélek olajat és levegő szűrőt és aktiv szenes pollenszűrőt. 9-10 havonta meg gázolaj szűrőt is.
Már kérdezni akartam, hogy jobb az aktív szenes cucc valóban? Tapasztalatok? 1x ki akarom próbálni
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1509 Dátum:
2010.01.05 kedd, 10:51:16 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.01.05 kedd, 10:48:29
Már kérdezni akartam, hogy jobb az aktív szenes cucc valóban? Tapasztalatok? 1x ki akarom próbálni
jobb, jobban szűri a szagokat is. Csak drágább, illetve a szerelők nem szeretik, mert nehezebb kicserélni.
Pl. mk4-ben már csak ilyen anyagú létezik (és ahhoz csak a gázpedált kell kiszerelni
)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1510 Dátum:
2010.01.05 kedd, 11:06:11 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.01.05 kedd, 10:51:16
jobb, jobban szűri a szagokat is. Csak drágább, illetve a szerelők nem szeretik, mert nehezebb kicserélni.
Pl. mk4-ben már csak ilyen anyagú létezik (és ahhoz csak a gázpedált kell kiszerelni
)
Én cserélem
Csak sikerül majd valahogy.
Merevebb és nehezebb beilleszteni az MK3-nál?
Na ez volt a fő ok amiért nem vettem MK4-est
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1511 Dátum:
2010.01.05 kedd, 11:59:13 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.01.05 kedd, 11:06:11
Én cserélem
Csak sikerül majd valahogy.
Merevebb és nehezebb beilleszteni az MK3-nál?
Na ez volt a fő ok amiért nem vettem MK4-est
igen merevebb, ezért le kell szedni az egész takaró elemet, mert azt nem lehet csak úgy becsúsztatni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1512 Dátum:
2010.01.05 kedd, 12:44:07 »
inkább a gázolajszürőt cserélnétek sürűbben mint az olajat,meg a légszürőt......
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1513 Dátum:
2010.01.05 kedd, 12:48:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.05 kedd, 12:44:07
inkább a gázolajszürőt cserélnétek sürűbben mint az olajat,meg a légszürőt......
az előírt 60e helyett mi 40e-ként cseréljük. Az nem sűrűbb?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1514 Dátum:
2010.01.05 kedd, 12:59:54 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.01.05 kedd, 10:46:51
Most hány kilcsi van az autódban?
Szerencsére ezt most nem kell nagyon hajtani, így három és fél éves és korárára még csak 185ekm van benne
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1515 Dátum:
2010.01.05 kedd, 13:00:27 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.05 kedd, 12:44:07
inkább a gázolajszürőt cserélnétek sürűbben mint az olajat,meg a légszürőt......
Nem kell xart tankolni és jó a gyári periodus.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1516 Dátum:
2010.01.05 kedd, 13:06:26 »
Idézetet írta: stealt - 2010.01.05 kedd, 12:59:54
Szerencsére ezt most nem kell nagyon hajtani, így három és fél éves és korárára még csak 185ekm van benne
akkor ez az általunk ismert 2.2 tdci-k között a legtöbbet futott?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeotuning18
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1517 Dátum:
2010.01.05 kedd, 15:59:03 »
Hello
Nekem egy olyan kérdésem lenne hogy a mondeomnak milyen az üzemanyag el láto rendszere lehet
2005-ös 2.0-es Tdci 116Le-s
nagyon fonots lenne mert nem találom rajta sehol
Bosch vagy Siemens???
várom a válaszokat
Elöre is nayg hálám
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1518 Dátum:
2010.01.05 kedd, 16:30:44 »
Idézetet írta: stealt - 2010.01.05 kedd, 13:00:27
Nem kell xart tankolni és jó a gyári periodus.
Akkor szólj a MOL-nak ne adjon sz"rt.....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1519 Dátum:
2010.01.05 kedd, 16:33:43 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.01.05 kedd, 12:48:12
az előírt 60e helyett mi 40e-ként cseréljük. Az nem sűrűbb?
én 10 max 15-ként cserélem,a többivel együtt, ennyit kibirok....
Naplózva
TB
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1520 Dátum:
2010.01.05 kedd, 16:33:59 »
Idézetet írta: mondeotuning18 - 2010.01.05 kedd, 15:59:03
Hello
Nekem egy olyan kérdésem lenne hogy a mondeomnak milyen az üzemanyag el láto rendszere lehet
2005-ös 2.0-es Tdci 116Le-s
nagyon fonots lenne mert nem találom rajta sehol
Bosch vagy Siemens???
várom a válaszokat
Elöre is nayg hálám
Lucas..
Naplózva
2004 MKIII TDCi kombi
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1521 Dátum:
2010.01.05 kedd, 20:03:17 »
Idézetet írta: teo - 2009.12.30 szerda, 12:29:59
Sziasztok!
Utolért a ménkű! Nem akar indulni a mondi!
Ülök be reggel, és indítózásra megforgatja, majd mintha nem indulna be minden henger, rúg párat a motor, és lefullad. Ezt 5-6x megismétlem, mindig ugyanaz.
Végül, kicsit hosszabban indítózva beröffent, utána rögtön hibátlanul ment, be is jöttem a munkahelyemre vele.
Állt 4 órát, és már semmiképp nem indul.
Elsőre gyenge akksira gondoltam, de a többszöri indítózás sem viselte meg különösebben, egyéb előjele sem volt. De ki tudja??
Ma még különösebben nincs is hideg, máskor a -12-ben is stabilan indult. A GO-ban spuri adalék van, de a fél tankot már sikeresen kiautóztam vele.
Adjatok tanácsot! Köszi.
Mára elhárult a hiba Vik hathatós tevékenységének köszönhetően.
Megfejtés
: EGR szelep cseréje.
Dugózást ellenjavallta ebben a modellben.
Most lemetem a hóba (-2), és pöcc-röff, atomstabil alapjárat 4 óra állás után.
Naplózva
mókamiki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1522 Dátum:
2010.01.05 kedd, 20:44:26 »
Idézetet írta: teo - 2010.01.05 kedd, 20:03:17
Mára elhárult a hiba Vik hathatós tevékenységének köszönhetően.
Megfejtés
: EGR szelep cseréje.
Dugózást ellenjavallta ebben a modellben.
Most lemetem a hóba (-2), és pöcc-röff, atomstabil alapjárat 4 óra állás után.
Mennyibe került az EGR szelep csere, teo?
Naplózva
mókamiki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1523 Dátum:
2010.01.05 kedd, 20:48:35 »
Csereérett lett az akksim a 2,2 tdci-ben.
Van arra vonatkozó tapasztalototok, hogy mekkora az a maximális akksi méret, ami belefér a mondeo-ba? Az állófűtés miatt minél nagyobbat szeretnék beletenni. Vik 80Ah-t ajánlott, de a Cromax-nál azt mondták, az lehet, hogy nem fér bele, mivel 31 cm, szemben a 71Ah-s 27.5 cm-ével.
A másik kérdésem, hogy ezüst kalciumos akksit javasoltak a tdci-be. Ti is ilyet használtok? Miért fontos, hogy ezüstös legyen?
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1524 Dátum:
2010.01.05 kedd, 21:00:55 »
Idézetet írta: mókamiki - 2010.01.05 kedd, 20:48:35
Csereérett lett az akksim a 2,2 tdci-ben.
Van arra vonatkozó tapasztalototok, hogy mekkora az a maximális akksi méret, ami belefér a mondeo-ba? Az állófűtés miatt minél nagyobbat szeretnék beletenni. Vik 80Ah-t ajánlott, de a Cromax-nál azt mondták, az lehet, hogy nem fér bele, mivel 31 cm, szemben a 71Ah-s 27.5 cm-ével.
A másik kérdésem, hogy ezüst kalciumos akksit javasoltak a tdci-be. Ti is ilyet használtok? Miért fontos, hogy ezüstös legyen?
Utóbb én is nézegettem akksikat, de mondták, hogy csak alacsony (175 mm) fér bele. A hosszúsági problámáról még nem hallottam. Mérted?
Pl. a Banner Power Bull akksi 315x175x175, 80Ah, 700A, 27900 Ft. Elvileg, ennek bele kéne menni.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.05 kedd, 21:03:10 írta teo
»
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1525 Dátum:
2010.01.05 kedd, 21:53:38 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.01.05 kedd, 13:06:26
akkor ez az általunk ismert 2.2 tdci-k között a legtöbbet futott?
Papiron lehet, de nem vagyok benne biztos mert újonnan vettem. Így nálam biztos, hogy tényleg ennyi km van benne.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1526 Dátum:
2010.01.05 kedd, 21:59:54 »
Idézetet írta: teo - 2010.01.05 kedd, 20:03:17
Mára elhárult a hiba Vik hathatós tevékenységének köszönhetően.
Megfejtés
: EGR szelep cseréje.
Dugózást ellenjavallta ebben a modellben.
Most lemetem a hóba (-2), és pöcc-röff, atomstabil alapjárat 4 óra állás után.
Ja ez szokott
Ez az egyetlen gyenge pontja a 2,2-eseknek . Általában 40-70ekm között beáll az EGR szelep mert ne tud öntisztulni. Simán dugozd le EGR-t Többet nem lesz vele gond, mert EuroIV-nél (10 környezetvédelmi osztály) is lehet dugózni csak pár ezer km-ként törölni kell a hibakódot akár egy filléres kódscanerrel. Az azért javallott, hogy a frissitési ciklust írják át az ECU-ban, máskülönben elég gyakran kell törölgetni a hibakódot.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.05 kedd, 22:03:16 írta stealt
»
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1527 Dátum:
2010.01.05 kedd, 22:04:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.05 kedd, 16:30:44
Akkor szólj a MOL-nak ne adjon sz"rt.....
Kútnál kell tankolni nem a vizesblokk mellett
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1528 Dátum:
2010.01.05 kedd, 22:05:51 »
Idézetet írta: mondeotuning18 - 2010.01.05 kedd, 15:59:03
Hello
Nekem egy olyan kérdésem lenne hogy a mondeomnak milyen az üzemanyag el láto rendszere lehet
2005-ös 2.0-es Tdci 116Le-s
nagyon fonots lenne mert nem találom rajta sehol
Bosch vagy Siemens???
várom a válaszokat
Elöre is nayg hálám
alvázszám?
Naplózva
mondeotuning18
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1529 Dátum:
2010.01.05 kedd, 22:07:14 »
köszönöm de már meg van
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1530 Dátum:
2010.01.05 kedd, 22:12:02 »
Idézetet írta: stealt - 2010.01.05 kedd, 21:59:54
Ja ez szokott
Ez az egyetlen gyenge pontja a 2,2-eseknek . Általában 40-70ekm között beáll az EGR szelep mert ne tud öntisztulni. Simán dugozd le EGR-t Többet nem lesz vele gond, mert EuroIV-nél (10 környezetvédelmi osztály) is lehet dugózni csak pár ezer km-ként törölni kell a hibakódot akár egy filléres kódscanerrel. Az azért javallott, hogy a frissitési ciklust írják át az ECU-ban, máskülönben elég gyakran kell törölgetni a hibakódot.
De miért nem lehet ezt kitisztítani??
Naplózva
mókamiki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1531 Dátum:
2010.01.05 kedd, 22:16:25 »
Idézetet írta: stealt - 2010.01.05 kedd, 21:59:54
Ja ez szokott
Ez az egyetlen gyenge pontja a 2,2-eseknek . Általában 40-70ekm között beáll az EGR szelep mert ne tud öntisztulni. Simán dugozd le EGR-t Többet nem lesz vele gond, mert EuroIV-nél (10 környezetvédelmi osztály) is lehet dugózni csak pár ezer km-ként törölni kell a hibakódot akár egy filléres kódscanerrel. Az azért javallott, hogy a frissitési ciklust írják át az ECU-ban, máskülönben elég gyakran kell törölgetni a hibakódot.
Az EGR az egyetlen gyenge pontja a 2,2-esnek? Ezek szerint a porlasztó betegség nem jellemző rá? Csak a 2,0 tdci-re?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1532 Dátum:
2010.01.05 kedd, 22:24:22 »
Idézetet írta: mókamiki - 2010.01.05 kedd, 22:16:25
Az EGR az egyetlen gyenge pontja a 2,2-esnek? Ezek szerint a porlasztó betegség nem jellemző rá? Csak a 2,0 tdci-re?
Más a befecskendező porlasztó . Egyszerű áramlástani trükköt használnak ki. Ugyan a CR max nyomás ugyanaz: 1680 bár mint a 2,0-nál de ez nem 5 hanem 7 fuvókán esik, azaz 336 bar helyett csak 240bar terhel egy fúvókát. Így közel 100 barral kisebb rajta a nyomásesés. Egyszerű trükk a szabályozó szelepeknél is ezt használják ha nem akarják, hogy idő előtt nagyobb legyen a lyuk
Ezért bírja jobban.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1533 Dátum:
2010.01.05 kedd, 22:28:30 »
Idézetet írta: teo - 2010.01.05 kedd, 22:12:02
De miért nem lehet ezt kitisztítani??
Tömeggyártott vacak.
A szelepszárra könnyen rá kokszolódik a korom. A szelepszár elmozdulásról van érzékelő. Ha a koksz miatt már túl nagy a zárási eltérés, akkor letilt
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1534 Dátum:
2010.01.05 kedd, 22:29:50 »
Idézetet írta: stealt - 2010.01.05 kedd, 22:04:50
Kútnál kell tankolni nem a vizesblokk mellett
hát a viz tartalma a kettőnek lassan egyforma lessz....
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1535 Dátum:
2010.01.05 kedd, 22:33:54 »
egyik ismerősnek szüksége lenne fesszabályzóra a tdci-be , van vkinek eladó példánya?
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1536 Dátum:
2010.01.05 kedd, 22:34:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.05 kedd, 22:29:50
hát a viz tartalma a kettőnek lassan egyforma lessz....
Igazából egy dologgal szívatja meg mindenki saját magát: hidegben lehetőleg tele tankkal kell leállítani az autót. Ilyenkor kisebb a gázolaj felett a gőztér amiből szépen kiválik a vízpára. Minél jobban tele van a tank, annál kevesebb víz lesz a tankban idővel.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1537 Dátum:
2010.01.06 szerda, 09:17:43 »
Idézetet írta: mókamiki - 2010.01.05 kedd, 22:16:25
Az EGR az egyetlen gyenge pontja a 2,2-esnek? Ezek szerint a porlasztó betegség nem jellemző rá? Csak a 2,0 tdci-re?
Az enyémben 60 ezernél volt porlasztó csere és 2,2-es
EGR 121 ezernél volt tisztítva és dugózva. Szinte tiszta volt és nem volt vele gond.
Cimbimnek 140 ezer van benne eredeti porlasztókkal és EGR-hez sem nyúltak még igaz az EURO4-es 2,2-es az enyém még 3-as.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.06 szerda, 09:20:23 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1538 Dátum:
2010.01.06 szerda, 09:22:15 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.01.06 szerda, 09:17:43
Az enyémben 60 ezernél volt porlasztó csere és 2,2-es
EGR 121 ezernél volt tisztítva és dugózva. Szinte tiszta volt és nem volt vele gond.
Cimbimnek 140 ezer van benne eredeti porlasztókkal és EGR-hez sem nyúltak még igaz az EURO4-es 2,2-es az enyém még 3-as.
Az extrém kevés, nem??!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1539 Dátum:
2010.01.06 szerda, 09:25:00 »
Idézetet írta: teo - 2010.01.06 szerda, 09:22:15
Az extrém kevés, nem??!
A rekord amit ismerek 40 ezer kilométernél volt.
Ezek céges mondeók és sajna nem tudom pontosan mi volt a gond. Az ivanics cserél mindent legalábbis papíron...
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1540 Dátum:
2010.01.06 szerda, 09:38:03 »
Na meg még egy dolog a céges autóinkhoz. Nem tudom pontosan mi teszi tönkre a porlasztókat ilyen gyorsan, de az biztos, hogy néhány autós a parkolóból az irodánk ablaka előtt úgy lő ki hideg motorral -5 fokban, hogy a szívem szakad meg...
Persze tisztelet a kivételnek!
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1541 Dátum:
2010.01.06 szerda, 09:48:45 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.01.06 szerda, 09:38:03
Na meg még egy dolog a céges autóinkhoz. Nem tudom pontosan mi teszi tönkre a porlasztókat ilyen gyorsan, de az biztos, hogy néhány autós a parkolóból az irodánk ablaka előtt úgy lő ki hideg motorral -5 fokban, hogy a szívem szakad meg...
Persze tisztelet a kivételnek!
Kaphatott a szájára szerencsétlen!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1542 Dátum:
2010.01.06 szerda, 10:37:43 »
Idézetet írta: teo - 2010.01.06 szerda, 09:48:45
Kaphatott a szájára szerencsétlen!
Egy másik dolog: beül a sofőr a céges autóba én mellé, mínusz hegyek és semmi izzítás rögtön indítózás. Csodálkozik, hogy nem indul el csak másodszorra...
Mondom én: sárga kis izzításjelző, figyelni és, ha kialszik indítani. Elmondása szerint nem is figyelte pedig már a második tdci mondeót hajtja!!!!
Utána pedig parketta. Itt már nem mertem szólni....
Hát többet érdemelnek az biztos
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1543 Dátum:
2010.01.06 szerda, 11:10:32 »
Sokkal töbett....
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1544 Dátum:
2010.01.06 szerda, 11:12:03 »
kopogó hangok jönnek hátulról,lehet kutyacsont??Vagy csak pakoljak össze rendesen a csomagtartóban...
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
TB
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1545 Dátum:
2010.01.06 szerda, 11:49:53 »
Idézetet írta: balko - 2010.01.06 szerda, 11:12:03
kopogó hangok jönnek hátulról,lehet kutyacsont??Vagy csak pakoljak össze rendesen a csomagtartóban...
Reggel a letaposott havon megkezdett erőteljees fékezés végén az első kerekek elérték a sózott aszfaltot amitől hirtelen olyat lassultam, hogy a csomagatartoban bedobozolt féktárcsák nekicsúsztak a szélvédőmosó folyadék flakonjának, ami nagy csattanással szétrobbant..
Még szerencse hogy a kutyám miatt kiterített dupla pokróc felszívott mindent..
Szóval tessék rendesen összepakolni!!
Naplózva
2004 MKIII TDCi kombi
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1546 Dátum:
2010.01.06 szerda, 13:07:58 »
Idézetet írta: TB - 2010.01.06 szerda, 11:49:53
Reggel a letaposott havon megkezdett erőteljees fékezés végén az első kerekek elérték a sózott aszfaltot amitől hirtelen olyat lassultam, hogy a csomagatartoban bedobozolt féktárcsák nekicsúsztak a szélvédőmosó folyadék flakonjának, ami nagy csattanással szétrobbant..
Még szerencse hogy a kutyám miatt kiterített dupla pokróc felszívott mindent..
Szóval tessék rendesen összepakolni!!
Be ne szívjanak a kutyák! Lesz ott vonítás!
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1547 Dátum:
2010.01.06 szerda, 13:21:40 »
Kutyaharapás szörivel.....
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
TB
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1548 Dátum:
2010.01.06 szerda, 14:17:42 »
Naplózva
2004 MKIII TDCi kombi
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1549 Dátum:
2010.01.06 szerda, 16:18:51 »
Látom szeretsz piázni!!!!!!!!!!!!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Oldalak:
1
...
24
25
26
27
28
29
30
[
31
]
32
33
34
35
36
37
38
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ