Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 08:42:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13847961 alkalommal)
0 Felhasználó és 80 vendég van a témában
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1500 Dátum: 2010.01.05 kedd, 07:44:13 »

Sziasztok.
kuplungnak van hangja
nekem is volt ilyen, kb 1 éve, sajnos az nagy valószínűséggel kinyomócsapágy lesz, és azt cserélni kell. ilyenkor érdemes evvel együtt kuplung tárcsa+szerkezet, valamint lendkereket is cserélni...
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #1501 Dátum: 2010.01.05 kedd, 10:24:52 »

Helló,

Megetettem 15 000 km-t. olajcsere esedékes. (Olvastam olyanokat, hogy 20 helyett jobb a 15-ös periódus) Lenne ezzel kapcsolatban néhány kérdésem:
1. Múltkor mindent cseréltem...(szürők, olaj + GO szűrő is) Most mit kell?
2. Castrol magnatec 5w-30 at tettem bele legutóbb. Ér kétszer annyit mint a gyári ford olaj? (2500-3000 litere...húzós)

Más:
Kétszer lettem figyelmes egy hét eltéréssel valami süvítő hangra. Mintha szélzaj lenne, de a gázadással korrelált. 1500 fordulaton is hallható volt halkan. Lehet ez turbócső gebasz? (füst, teljesítményesés nincs)

Köszi

wave
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1502 Dátum: 2010.01.05 kedd, 10:29:03 »

Helló,

Megetettem 15 000 km-t. olajcsere esedékes. (Olvastam olyanokat, hogy 20 helyett jobb a 15-ös periódus) Lenne ezzel kapcsolatban néhány kérdésem:
1. Múltkor mindent cseréltem...(szürők, olaj + GO szűrő is) Most mit kell?
2. Castrol magnatec 5w-30 at tettem bele legutóbb. Ér kétszer annyit mint a gyári ford olaj? (2500-3000 litere...húzós)

Más:
Kétszer lettem figyelmes egy hét eltéréssel valami süvítő hangra. Mintha szélzaj lenne, de a gázadással korrelált. 1500 fordulaton is hallható volt halkan. Lehet ez turbócső ge***? (füst, teljesítményesés nincs)

Köszi

wave

1. Én 10e-ként cserélek olajat. Go szűrőt 40e-ként. Minden olajcserénél cserélni kell az olaj és légszűrőt.
2. A Ford 5w-30-as is Castrol.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #1503 Dátum: 2010.01.05 kedd, 10:37:31 »

1. Én 10e-ként cserélek olajat. Go szűrőt 40e-ként. Minden olajcserénél cserélni kell az olaj és légszűrőt.
2. A Ford 5w-30-as is Castrol.

Pollenszűrőt mikor kell?
Mivel olajszűrő csere is van, akkor ugye 6.5 L olaj kell?
(TDDi-s vagyok, eltévedtem a topicba, remélem ez általános kérdés.)
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1504 Dátum: 2010.01.05 kedd, 10:40:47 »

Helló,

Megetettem 15 000 km-t. olajcsere esedékes. (Olvastam olyanokat, hogy 20 helyett jobb a 15-ös periódus) Lenne ezzel kapcsolatban néhány kérdésem:
1. Múltkor mindent cseréltem...(szürők, olaj + GO szűrő is) Most mit kell?
2. Castrol magnatec 5w-30 at tettem bele legutóbb. Ér kétszer annyit mint a gyári ford olaj? (2500-3000 litere...húzós)

Köszi

wave

A ford olajnál nem kell jobb ami valóban castrol. A másik topicban éppen emlegettük a cromax-ot. Akciós csomag elég jó áron.
Én évente cserélek olajat ami kb 15e illetve 20e a két autónknál. Minden esetben tél előttre próbálom ütemezni.
40 ezrenként GO szűrő nálam is, lég- és olajszűrő pedig természetesen az olajjal együtt kuka.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1505 Dátum: 2010.01.05 kedd, 10:41:58 »

Pollenszűrőt mikor kell?
Mivel olajszűrő csere is van, akkor ugye 6.5 L olaj kell?
(TDDi-s vagyok, eltévedtem a topicba, remélem ez általános kérdés.)

Én azt is évente lecserélem az olajjal együtt.

Sztm 6 liter a TDCI-nél legalábbis, így is max felett van az olajszint, de a cromax csomagban van 7 liter az biztosan elég.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.05 kedd, 10:47:03 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1506 Dátum: 2010.01.05 kedd, 10:44:16 »

1. Én 10e-ként cserélek olajat. Go szűrőt 40e-ként. Minden olajcserénél cserélni kell az olaj és légszűrőt.
2. A Ford 5w-30-as is Castrol.
Én meg 3-4 havonta cserélek olajat és levegő szűrőt és aktiv szenes pollenszűrőt.  9-10 havonta meg gázolaj szűrőt is.   nyes
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1507 Dátum: 2010.01.05 kedd, 10:46:51 »

Én meg 3-4 havonta cserélek olajat és levegő szűrőt és aktiv szenes pollenszűrőt.  9-10 havonta meg gázolaj szűrőt is.   nyes
taps

Most hány kilcsi van az autódban?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1508 Dátum: 2010.01.05 kedd, 10:48:29 »

Én meg 3-4 havonta cserélek olajat és levegő szűrőt és aktiv szenes pollenszűrőt.  9-10 havonta meg gázolaj szűrőt is.   nyes

Már kérdezni akartam, hogy jobb az aktív szenes cucc valóban? Tapasztalatok? 1x ki akarom próbálni  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1509 Dátum: 2010.01.05 kedd, 10:51:16 »

Már kérdezni akartam, hogy jobb az aktív szenes cucc valóban? Tapasztalatok? 1x ki akarom próbálni  wave
jobb, jobban szűri a szagokat is. Csak drágább, illetve a szerelők nem szeretik, mert nehezebb kicserélni.

Pl. mk4-ben már csak ilyen anyagú létezik (és ahhoz csak a gázpedált kell kiszerelni  hehe)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1510 Dátum: 2010.01.05 kedd, 11:06:11 »

jobb, jobban szűri a szagokat is. Csak drágább, illetve a szerelők nem szeretik, mert nehezebb kicserélni.

Pl. mk4-ben már csak ilyen anyagú létezik (és ahhoz csak a gázpedált kell kiszerelni  hehe)

Én cserélem Smiley Csak sikerül majd valahogy.
Merevebb és nehezebb beilleszteni az MK3-nál?

Na ez volt a fő ok amiért nem vettem MK4-est  nyes
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1511 Dátum: 2010.01.05 kedd, 11:59:13 »

Én cserélem Smiley Csak sikerül majd valahogy.
Merevebb és nehezebb beilleszteni az MK3-nál?

Na ez volt a fő ok amiért nem vettem MK4-est  nyes

igen merevebb, ezért le kell szedni az egész takaró elemet, mert azt nem lehet csak úgy becsúsztatni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1512 Dátum: 2010.01.05 kedd, 12:44:07 »

inkább a gázolajszürőt cserélnétek sürűbben mint az olajat,meg a légszürőt......
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1513 Dátum: 2010.01.05 kedd, 12:48:12 »

inkább a gázolajszürőt cserélnétek sürűbben mint az olajat,meg a légszürőt......

az előírt 60e helyett mi 40e-ként cseréljük. Az nem sűrűbb?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1514 Dátum: 2010.01.05 kedd, 12:59:54 »

taps

Most hány kilcsi van az autódban?
Szerencsére ezt most nem kell nagyon hajtani, így három és fél éves és korárára még csak 185ekm van benne  vigyor3
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1515 Dátum: 2010.01.05 kedd, 13:00:27 »

inkább a gázolajszürőt cserélnétek sürűbben mint az olajat,meg a légszürőt......
Nem kell xart tankolni és jó a gyári periodus.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1516 Dátum: 2010.01.05 kedd, 13:06:26 »

Szerencsére ezt most nem kell nagyon hajtani, így három és fél éves és korárára még csak 185ekm van benne  vigyor3

akkor ez az általunk ismert 2.2 tdci-k között a legtöbbet futott?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeotuning18
Vendég
« Új hozzászólás #1517 Dátum: 2010.01.05 kedd, 15:59:03 »

Hello
Nekem egy olyan kérdésem lenne hogy a mondeomnak milyen az üzemanyag el láto rendszere lehet
2005-ös 2.0-es Tdci 116Le-s
nagyon fonots lenne mert nem találom rajta sehol
Bosch vagy Siemens???
várom a válaszokat
Elöre is nayg hálám   worship worship worship worship worship worship worship       
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1518 Dátum: 2010.01.05 kedd, 16:30:44 »

Nem kell xart tankolni és jó a gyári periodus.

Akkor szólj a MOL-nak ne adjon sz"rt..... eplus2 wave
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1519 Dátum: 2010.01.05 kedd, 16:33:43 »

az előírt 60e helyett mi 40e-ként cseréljük. Az nem sűrűbb?

én 10 max 15-ként cserélem,a többivel együtt, ennyit kibirok.... eljen
Naplózva
TB
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



« Új hozzászólás #1520 Dátum: 2010.01.05 kedd, 16:33:59 »

Hello
Nekem egy olyan kérdésem lenne hogy a mondeomnak milyen az üzemanyag el láto rendszere lehet
2005-ös 2.0-es Tdci 116Le-s
nagyon fonots lenne mert nem találom rajta sehol
Bosch vagy Siemens???
várom a válaszokat
Elöre is nayg hálám   worship worship worship worship worship worship worship       

Lucas.. Smiley
Naplózva

2004 MKIII TDCi kombi
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1521 Dátum: 2010.01.05 kedd, 20:03:17 »

Sziasztok!
Utolért a ménkű! Nem akar indulni a mondi!
Ülök be reggel, és indítózásra megforgatja, majd mintha nem indulna be minden henger, rúg párat a motor, és lefullad. Ezt 5-6x megismétlem, mindig ugyanaz.
Végül, kicsit hosszabban indítózva beröffent, utána rögtön hibátlanul ment, be is jöttem a munkahelyemre vele.
Állt 4 órát, és már semmiképp nem indul.
Elsőre gyenge akksira gondoltam, de a többszöri indítózás sem viselte meg különösebben, egyéb előjele sem volt. De ki tudja??

Ma még különösebben nincs is hideg, máskor a -12-ben is stabilan indult. A GO-ban spuri adalék van, de a fél tankot már sikeresen kiautóztam vele.
Adjatok tanácsot! Köszi.  rinya

Mára elhárult a hiba Vik hathatós tevékenységének köszönhetően.  taps

Megfejtés: EGR szelep cseréje.
Dugózást ellenjavallta ebben a modellben.

Most lemetem a hóba (-2), és pöcc-röff, atomstabil alapjárat 4 óra állás után.
Naplózva
mókamiki
Vendég
« Új hozzászólás #1522 Dátum: 2010.01.05 kedd, 20:44:26 »

Mára elhárult a hiba Vik hathatós tevékenységének köszönhetően.  taps

Megfejtés: EGR szelep cseréje.
Dugózást ellenjavallta ebben a modellben.

Most lemetem a hóba (-2), és pöcc-röff, atomstabil alapjárat 4 óra állás után.

Mennyibe került az EGR szelep csere, teo?
Naplózva
mókamiki
Vendég
« Új hozzászólás #1523 Dátum: 2010.01.05 kedd, 20:48:35 »

Csereérett lett az akksim a 2,2 tdci-ben.

Van arra vonatkozó tapasztalototok, hogy mekkora az a maximális akksi méret, ami belefér a mondeo-ba? Az állófűtés miatt minél nagyobbat szeretnék beletenni. Vik 80Ah-t ajánlott, de a Cromax-nál azt mondták, az lehet, hogy nem fér bele, mivel 31 cm, szemben a 71Ah-s 27.5 cm-ével.

A másik kérdésem, hogy ezüst kalciumos akksit javasoltak a tdci-be. Ti is ilyet használtok? Miért fontos, hogy ezüstös legyen?
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1524 Dátum: 2010.01.05 kedd, 21:00:55 »

Csereérett lett az akksim a 2,2 tdci-ben.

Van arra vonatkozó tapasztalototok, hogy mekkora az a maximális akksi méret, ami belefér a mondeo-ba? Az állófűtés miatt minél nagyobbat szeretnék beletenni. Vik 80Ah-t ajánlott, de a Cromax-nál azt mondták, az lehet, hogy nem fér bele, mivel 31 cm, szemben a 71Ah-s 27.5 cm-ével.

A másik kérdésem, hogy ezüst kalciumos akksit javasoltak a tdci-be. Ti is ilyet használtok? Miért fontos, hogy ezüstös legyen?

Utóbb én is nézegettem akksikat, de mondták, hogy csak alacsony (175 mm) fér bele. A hosszúsági problámáról még nem hallottam. Mérted?
Pl. a Banner Power Bull akksi 315x175x175, 80Ah, 700A, 27900 Ft. Elvileg, ennek bele kéne menni.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.05 kedd, 21:03:10 írta teo » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1525 Dátum: 2010.01.05 kedd, 21:53:38 »

akkor ez az általunk ismert 2.2 tdci-k között a legtöbbet futott?
Papiron lehet, de nem vagyok benne biztos mert újonnan vettem. Így nálam biztos, hogy tényleg ennyi km van benne.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1526 Dátum: 2010.01.05 kedd, 21:59:54 »

Mára elhárult a hiba Vik hathatós tevékenységének köszönhetően.  taps

Megfejtés: EGR szelep cseréje.
Dugózást ellenjavallta ebben a modellben.

Most lemetem a hóba (-2), és pöcc-röff, atomstabil alapjárat 4 óra állás után.
Ja ez szokott  szomoru1 Ez az egyetlen gyenge pontja a 2,2-eseknek . Általában 40-70ekm között beáll az EGR szelep mert ne tud öntisztulni. Simán dugozd le EGR-t Többet nem lesz vele gond, mert EuroIV-nél (10 környezetvédelmi osztály) is lehet dugózni csak pár ezer km-ként törölni kell a hibakódot akár egy filléres kódscanerrel. Az azért javallott, hogy a frissitési ciklust írják át az ECU-ban, máskülönben elég gyakran kell törölgetni  a hibakódot.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.05 kedd, 22:03:16 írta stealt » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1527 Dátum: 2010.01.05 kedd, 22:04:50 »

Akkor szólj a MOL-nak ne adjon sz"rt..... eplus2 wave
Kútnál kell tankolni nem a vizesblokk mellett eplus2 wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1528 Dátum: 2010.01.05 kedd, 22:05:51 »

Hello
Nekem egy olyan kérdésem lenne hogy a mondeomnak milyen az üzemanyag el láto rendszere lehet
2005-ös 2.0-es Tdci 116Le-s
nagyon fonots lenne mert nem találom rajta sehol
Bosch vagy Siemens???
várom a válaszokat
Elöre is nayg hálám   worship worship worship worship worship worship worship       
alvázszám?
Naplózva
mondeotuning18
Vendég
« Új hozzászólás #1529 Dátum: 2010.01.05 kedd, 22:07:14 »

köszönöm de már meg van worship
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1530 Dátum: 2010.01.05 kedd, 22:12:02 »

Ja ez szokott  szomoru1 Ez az egyetlen gyenge pontja a 2,2-eseknek . Általában 40-70ekm között beáll az EGR szelep mert ne tud öntisztulni. Simán dugozd le EGR-t Többet nem lesz vele gond, mert EuroIV-nél (10 környezetvédelmi osztály) is lehet dugózni csak pár ezer km-ként törölni kell a hibakódot akár egy filléres kódscanerrel. Az azért javallott, hogy a frissitési ciklust írják át az ECU-ban, máskülönben elég gyakran kell törölgetni  a hibakódot.  wave

De miért nem lehet ezt kitisztítani??
Naplózva
mókamiki
Vendég
« Új hozzászólás #1531 Dátum: 2010.01.05 kedd, 22:16:25 »

Ja ez szokott  szomoru1 Ez az egyetlen gyenge pontja a 2,2-eseknek . Általában 40-70ekm között beáll az EGR szelep mert ne tud öntisztulni. Simán dugozd le EGR-t Többet nem lesz vele gond, mert EuroIV-nél (10 környezetvédelmi osztály) is lehet dugózni csak pár ezer km-ként törölni kell a hibakódot akár egy filléres kódscanerrel. Az azért javallott, hogy a frissitési ciklust írják át az ECU-ban, máskülönben elég gyakran kell törölgetni  a hibakódot.  wave

Az EGR az egyetlen gyenge pontja a 2,2-esnek? Ezek szerint a porlasztó betegség nem jellemző rá? Csak a 2,0 tdci-re?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1532 Dátum: 2010.01.05 kedd, 22:24:22 »

Az EGR az egyetlen gyenge pontja a 2,2-esnek? Ezek szerint a porlasztó betegség nem jellemző rá? Csak a 2,0 tdci-re?

Más a befecskendező porlasztó . Egyszerű áramlástani trükköt használnak ki.  Ugyan a CR max nyomás ugyanaz: 1680 bár mint a 2,0-nál de ez nem 5 hanem 7 fuvókán esik, azaz 336 bar helyett csak 240bar terhel egy fúvókát. Így közel 100 barral kisebb rajta a nyomásesés. Egyszerű trükk a szabályozó szelepeknél is ezt használják ha nem akarják, hogy idő előtt nagyobb legyen a lyuk  vigyor3 Ezért bírja jobban.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1533 Dátum: 2010.01.05 kedd, 22:28:30 »

De miért nem lehet ezt kitisztítani??
Tömeggyártott vacak.   szomoru1 A szelepszárra könnyen rá kokszolódik a korom. A szelepszár elmozdulásról van érzékelő. Ha a koksz miatt már túl nagy a zárási eltérés, akkor letilt  szomoru1
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1534 Dátum: 2010.01.05 kedd, 22:29:50 »

Kútnál kell tankolni nem a vizesblokk mellett eplus2 wave

hát a viz tartalma a kettőnek lassan egyforma lessz.... eplus2
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #1535 Dátum: 2010.01.05 kedd, 22:33:54 »

egyik ismerősnek szüksége lenne fesszabályzóra a tdci-be , van vkinek eladó példánya?

Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1536 Dátum: 2010.01.05 kedd, 22:34:23 »

hát a viz tartalma a kettőnek lassan egyforma lessz.... eplus2
Igazából egy dologgal szívatja meg mindenki saját magát: hidegben lehetőleg tele tankkal kell leállítani az autót. Ilyenkor kisebb a gázolaj felett a gőztér amiből szépen kiválik a vízpára. Minél jobban tele van a tank, annál kevesebb víz lesz a tankban idővel.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1537 Dátum: 2010.01.06 szerda, 09:17:43 »

Az EGR az egyetlen gyenge pontja a 2,2-esnek? Ezek szerint a porlasztó betegség nem jellemző rá? Csak a 2,0 tdci-re?

Az enyémben 60 ezernél volt porlasztó csere és 2,2-es  szomoru1
EGR 121 ezernél volt tisztítva és dugózva. Szinte tiszta volt és nem volt vele gond.
Cimbimnek 140 ezer van benne eredeti porlasztókkal és EGR-hez sem nyúltak még igaz az EURO4-es 2,2-es az enyém még 3-as.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.06 szerda, 09:20:23 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1538 Dátum: 2010.01.06 szerda, 09:22:15 »

Az enyémben 60 ezernél volt porlasztó csere és 2,2-es  szomoru1
EGR 121 ezernél volt tisztítva és dugózva. Szinte tiszta volt és nem volt vele gond.
Cimbimnek 140 ezer van benne eredeti porlasztókkal és EGR-hez sem nyúltak még igaz az EURO4-es 2,2-es az enyém még 3-as.

Az extrém kevés, nem??!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1539 Dátum: 2010.01.06 szerda, 09:25:00 »

Az extrém kevés, nem??!
A rekord amit ismerek 40 ezer kilométernél volt.
Ezek céges mondeók és sajna nem tudom pontosan mi volt a gond. Az ivanics cserél mindent legalábbis papíron...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1540 Dátum: 2010.01.06 szerda, 09:38:03 »

Na meg még egy dolog a céges autóinkhoz. Nem tudom pontosan mi teszi tönkre a porlasztókat ilyen gyorsan, de az biztos, hogy néhány autós a parkolóból az irodánk ablaka előtt úgy lő ki hideg motorral -5 fokban, hogy a szívem szakad meg...
Persze tisztelet a kivételnek!
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1541 Dátum: 2010.01.06 szerda, 09:48:45 »

Na meg még egy dolog a céges autóinkhoz. Nem tudom pontosan mi teszi tönkre a porlasztókat ilyen gyorsan, de az biztos, hogy néhány autós a parkolóból az irodánk ablaka előtt úgy lő ki hideg motorral -5 fokban, hogy a szívem szakad meg...
Persze tisztelet a kivételnek!

Kaphatott a szájára szerencsétlen!  szomoru1
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1542 Dátum: 2010.01.06 szerda, 10:37:43 »

Kaphatott a szájára szerencsétlen!  szomoru1
Egy másik dolog: beül a sofőr a céges autóba én mellé, mínusz hegyek és semmi izzítás rögtön indítózás. Csodálkozik, hogy nem indul el csak másodszorra...
Mondom én: sárga kis izzításjelző, figyelni és, ha kialszik indítani. Elmondása szerint nem is figyelte pedig már a második tdci mondeót hajtja!!!!
Utána pedig parketta. Itt már nem mertem szólni....
Hát többet érdemelnek az biztos  rinya
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1543 Dátum: 2010.01.06 szerda, 11:10:32 »

Sokkal töbett.... nyes nyes nyes
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1544 Dátum: 2010.01.06 szerda, 11:12:03 »

kopogó hangok jönnek hátulról,lehet kutyacsont??Vagy csak pakoljak össze rendesen a csomagtartóban... eplus2
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
TB
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



« Új hozzászólás #1545 Dátum: 2010.01.06 szerda, 11:49:53 »

kopogó hangok jönnek hátulról,lehet kutyacsont??Vagy csak pakoljak össze rendesen a csomagtartóban... eplus2

Reggel a letaposott havon megkezdett erőteljees fékezés végén az első kerekek elérték a sózott aszfaltot amitől hirtelen olyat lassultam, hogy a csomagatartoban bedobozolt féktárcsák nekicsúsztak a szélvédőmosó folyadék flakonjának, ami nagy csattanással szétrobbant..  falbav Még szerencse hogy a kutyám miatt kiterített dupla pokróc felszívott mindent..  nyes

Szóval tessék rendesen összepakolni!!  taps
Naplózva

2004 MKIII TDCi kombi
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1546 Dátum: 2010.01.06 szerda, 13:07:58 »

Reggel a letaposott havon megkezdett erőteljees fékezés végén az első kerekek elérték a sózott aszfaltot amitől hirtelen olyat lassultam, hogy a csomagatartoban bedobozolt féktárcsák nekicsúsztak a szélvédőmosó folyadék flakonjának, ami nagy csattanással szétrobbant..  falbav Még szerencse hogy a kutyám miatt kiterített dupla pokróc felszívott mindent..  nyes

Szóval tessék rendesen összepakolni!!  taps


Be ne szívjanak a kutyák! Lesz ott vonítás!  nyes
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1547 Dátum: 2010.01.06 szerda, 13:21:40 »

Kutyaharapás szörivel..... taps taps
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
TB
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



« Új hozzászólás #1548 Dátum: 2010.01.06 szerda, 14:17:42 »

Naplózva

2004 MKIII TDCi kombi
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1549 Dátum: 2010.01.06 szerda, 16:18:51 »

Látom szeretsz piázni!!!!!!!!!!!!
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.