Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2025.04.07 hétfő, 15:57:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 15206663 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4957



E-mail
« Új hozzászólás #3750 Dátum: 2010.06.08 kedd, 17:58:10 »

Nekem is elküldöd, pls?!
Mellesleg oldalról nem bontottál semmit? Felülről hozzáfértél a dolgokhoz? szerinted a feszítőt is ke lehet cserélni felülről?
Köszi, T.
Ez engem is érdekelne!
A kép nekem sem jön be.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #3751 Dátum: 2010.06.08 kedd, 19:17:31 »

Nekem is elküldöd, pls?!
Mellesleg oldalról nem bontottál semmit? Felülről hozzáfértél a dolgokhoz? szerinted a feszítőt is ke lehet cserélni felülről?
Köszi, T.
Igen ez kimaradt a leírásból, kerék le mögötte műanyag takaró le, és a generátor alsó csavarjai szépen hozzáférhetők. A vezetékeket generátor levétel után simán le lehet kötni.
Próbálom újra a képet http://kepfeltoltes.hu/view/100608/20100604072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4957



E-mail
« Új hozzászólás #3752 Dátum: 2010.06.08 kedd, 19:36:17 »

Igen ez kimaradt a leírásból, kerék le mögötte műanyag takaró le, és a generátor alsó csavarjai szépen hozzáférhetők. A vezetékeket generátor levétel után simán le lehet kötni.
Próbálom újra a képet http://kepfeltoltes.hu/view/100608/20100604072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 
Ez elég szorosnak tűnik. Ha van egy kis időd, leírhatnád részletesebben, hogy pontosan miket bontottál le.
A szíjat hogyan lazítottad le?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23843


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3753 Dátum: 2010.06.08 kedd, 19:45:05 »

Igen ez kimaradt a leírásból, kerék le mögötte műanyag takaró le, és a generátor alsó csavarjai szépen hozzáférhetők. A vezetékeket generátor levétel után simán le lehet kötni.
Próbálom újra a képet http://kepfeltoltes.hu/view/100608/20100604072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg  

mostmár jó!!!
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #3754 Dátum: 2010.06.08 kedd, 19:48:12 »

Ez elég szorosnak tűnik. Ha van egy kis időd, leírhatnád részletesebben, hogy pontosan miket bontottál le.
A szíjat hogyan lazítottad le?
Nem volt túl bő de kifér. A torony feletti merevítő lemezt, a turbó takarólemezt, és a go szűrőt, a kerék mögött pedig egy takaró műanyagot.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #3755 Dátum: 2010.06.08 kedd, 19:49:02 »


mostmár jó!!!
taps taps
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4957



E-mail
« Új hozzászólás #3756 Dátum: 2010.06.08 kedd, 20:44:10 »

Nem volt túl bő de kifér. A torony feletti merevítő lemezt, a turbó takarólemezt, és a go szűrőt, a kerék mögött pedig egy takaró műanyagot.
A szíj leszedésére/felrakására is van egyszerű módszered?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #3757 Dátum: 2010.06.08 kedd, 21:24:04 »

Mennyi volt a max tankolásotok nektek?
Tegnap azért kicsit meglepődtem, hogy 60,99 litert tankoltam  wow1   vigyor3
Ez normális így hogy elvileg 58,5 literes a tank?
Vagy érdekesen mér a kút ahol tankoltam? Smiley



Érdekesen mér az a kút, lehetne reklamálni érte!
Az üzemanyagcső akárhány méter hosszú lehet, ugyanis a pisztolyig (ami elzár) van benne üzemanyag, tehát sose lehet üres a cső. Az előző ügyfél töltötte fel a csövet egészen a pisztolyig, ezért indulhat az kiáramlás azonnal, ha megnyitod. Amikor mi tankolunk, visszaadjuk azt a pár litert, amit kaptunk, pontosan a következő ügyfélnek, hiszen feltöltjük a csövet (ez persze csak képletesen érthető, mert a cső sosem üres, mindig tele van)
(Javítsatok ki, ha rosszul tudom, de valamikor ezt nekem elmagyarázták kamionosok)

Régen volt az a trükk, (ÁFOR) hogy főleg éjjel, amikor elment az ügyfél, s nem volt szemtanú kiment a kutas, és a csőben maradt üzemanyagot leengedte magának. A következő ügyfél levegőt tankolt, amíg a cső is feltöltődött, persze az óra tekert az első pillanattól...tehát ő fizette ki a kutas jussát.

Aztán feltűnt a hatóságnak is, hogy egyre hosszabbak a csövek.....talán az ipari kamerák is betettek a trükközésnek...SZVSZ a kút csal az órával, gyorsabban pörög az óra, mint a tényleges átfolyás
Ez ellenőrizhető egy 5 literes kannával is, bármikor, bárkinek.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.08 kedd, 21:33:40 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #3758 Dátum: 2010.06.08 kedd, 21:28:53 »

A szíj leszedésére/felrakására is van egyszerű módszered?
Arra már Alf megadta a tökéletes megoldást, én is azt csináltam meg.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3759 Dátum: 2010.06.09 szerda, 08:57:02 »

Tankoltam már 5 l-es kannába 5,8 l-t... Nem reklamáltam, hárman voltak.

...SZVSZ a kút csal az órával, gyorsabban pörög az óra, mint a tényleges átfolyás [/b]
Ez ellenőrizhető egy 5 literes kannával is, bármikor, bárkinek.

Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1679


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3760 Dátum: 2010.06.09 szerda, 13:02:32 »

Arra már Alf megadta a tökéletes megoldást, én is azt csináltam meg.
Köszi a  sok infót Jancsoj Mester!  wave
Már csak egy kérdés: a kerék műanyag takarót egyszerű levenni? kell hozzá thorx kulcs? Az sajna nem sok van otthon:(
Mi is felülről vesszük ki sztm most a hétvégén.
Üdv, T.
Naplózva

2008 Mondi 2.2TDCi 175PS M6
2007 S-max 2.5T 220PS M6
2008 Volvo C30 T5 382PS/488Nm M6 Autotech stage 4
2002 BMW E-46 330 cab 230PS M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2TDCi, Galaxy 2.0TDCi
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #3761 Dátum: 2010.06.09 szerda, 16:02:41 »

Köszi a  sok infót Jancsoj Mester!  wave
Már csak egy kérdés: a kerék műanyag takarót egyszerű levenni? kell hozzá thorx kulcs? Az sajna nem sok van otthon:(
Mi is felülről vesszük ki sztm most a hétvégén.
Üdv, T.
A műanyag takarót 3 vagy 4 lemezcsavar fogja 8 és 10-es kulcs kell hozzá.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4957



E-mail
« Új hozzászólás #3762 Dátum: 2010.06.09 szerda, 18:59:51 »

Érdekesen mér az a kút, lehetne reklamálni érte!
Az üzemanyagcső akárhány méter hosszú lehet, ugyanis a pisztolyig (ami elzár) van benne üzemanyag, tehát sose lehet üres a cső. Az előző ügyfél töltötte fel a csövet egészen a pisztolyig, ezért indulhat az kiáramlás azonnal, ha megnyitod. Amikor mi tankolunk, visszaadjuk azt a pár litert, amit kaptunk, pontosan a következő ügyfélnek, hiszen feltöltjük a csövet (ez persze csak képletesen érthető, mert a cső sosem üres, mindig tele van)
(Javítsatok ki, ha rosszul tudom, de valamikor ezt nekem elmagyarázták kamionosok)

Régen volt az a trükk, (ÁFOR) hogy főleg éjjel, amikor elment az ügyfél, s nem volt szemtanú kiment a kutas, és a csőben maradt üzemanyagot leengedte magának. A következő ügyfél levegőt tankolt, amíg a cső is feltöltődött, persze az óra tekert az első pillanattól...tehát ő fizette ki a kutas jussát.

Aztán feltűnt a hatóságnak is, hogy egyre hosszabbak a csövek.....talán az ipari kamerák is betettek a trükközésnek...SZVSZ a kút csal az órával, gyorsabban pörög az óra, mint a tényleges átfolyás
Ez ellenőrizhető egy 5 literes kannával is, bármikor, bárkinek.

Szerintem a tank és a tanklónyílást összekötő csőről volt szó, ami az autóban van. Azt tényleg tele lehet tankolni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1679


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3763 Dátum: 2010.06.10 csütörtök, 08:14:07 »

A műanyag takarót 3 vagy 4 lemezcsavar fogja 8 és 10-es kulcs kell hozzá.
Szuper és köszi!  worship
 Egyéb helyen thorx csavarok? Generátor szélterelő, turbó burkolat, stb. Vannak még valahol, mert beszerzem őket holnap?
Köszi, T.
Naplózva

2008 Mondi 2.2TDCi 175PS M6
2007 S-max 2.5T 220PS M6
2008 Volvo C30 T5 382PS/488Nm M6 Autotech stage 4
2002 BMW E-46 330 cab 230PS M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2TDCi, Galaxy 2.0TDCi
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #3764 Dátum: 2010.06.10 csütörtök, 13:16:02 »

Szuper és köszi!  worship
 Egyéb helyen thorx csavarok? Generátor szélterelő, turbó burkolat, stb. Vannak még valahol, mert beszerzem őket holnap?
Köszi, T.
8-10-13 kulcsokkal kb meg lehet oldani a dolgokat, egyedül a tűzfal felső részénél van egy takaró sín amit én levettem de nem feltétlenül kell, na ahhoz thorx kell. Egyébként a Fordhoz mindig jó ha van kéznél.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1679


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3765 Dátum: 2010.06.10 csütörtök, 15:05:25 »

8-10-13 kulcsokkal kb meg lehet oldani a dolgokat, egyedül a tűzfal felső részénél van egy takaró sín amit én levettem de nem feltétlenül kell, na ahhoz thorx kell. Egyébként a Fordhoz mindig jó ha van kéznél.
Köszi az infót! T30-ast beszerzek. Felülről próbáljuk kivenni és vasárnap. Szorítsatok remélem sikerül és uccsó nap du már nem berreg többé a mondim  Wink
Aztán valamikor jön a páromé. Tiszta szakember leszek  eplus2
Naplózva

2008 Mondi 2.2TDCi 175PS M6
2007 S-max 2.5T 220PS M6
2008 Volvo C30 T5 382PS/488Nm M6 Autotech stage 4
2002 BMW E-46 330 cab 230PS M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2TDCi, Galaxy 2.0TDCi
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #3766 Dátum: 2010.06.10 csütörtök, 15:18:48 »

Köszi az infót! T30-ast beszerzek. Felülről próbáljuk kivenni és vasárnap. Szorítsatok remélem sikerül és uccsó nap du már nem berreg többé a mondim  Wink
Aztán valamikor jön a páromé. Tiszta szakember leszek  eplus2
taps taps
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
jeropeti
Vendég
« Új hozzászólás #3767 Dátum: 2010.06.10 csütörtök, 18:44:11 »

Sziasztok.Valaki tud segíteni? Van egy 2002-es tdci mondeom és mostanában elkezdet nagyon füstölni,meg nyomaték sincs. olyan 2000es fordulatnál kezd el normálisan húzni.Hibajelzést nm küld,pcsúcs volt cserélve 50000km-t mentem vele. help
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3768 Dátum: 2010.06.10 csütörtök, 18:52:03 »

Sziasztok.Valaki tud segíteni? Van egy 2002-es tdci mondeom és mostanában elkezdet nagyon füstölni,meg nyomaték sincs. olyan 2000es fordulatnál kezd el normálisan húzni.Hibajelzést nm küld,pcsúcs volt cserélve 50000km-t mentem vele. help

Turbócső repedés.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
jeropeti
Vendég
« Új hozzászólás #3769 Dátum: 2010.06.10 csütörtök, 19:15:53 »

Turbócső repedés.
        Köszönöm szépen  megnézetem. worship
Naplózva
lorantgyula
Vendég
« Új hozzászólás #3770 Dátum: 2010.06.10 csütörtök, 22:44:09 »

Nekem is istentelenül rezonál valami 1500 forulat körül. Az agyunkra megy. Aláfeküdtem, mindent amit tudtam megigazítozzam, kötöztem, gumialázéteztem, de nem javul. Érdekes módon a hőmérséklet emelkedésével a hang erősödik. Télen nem is zörgött, rezonált, berregett.
Mi okozhatja ezt?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3771 Dátum: 2010.06.10 csütörtök, 23:18:27 »

Nekem is istentelenül rezonál valami 1500 forulat körül. Az agyunkra megy. Aláfeküdtem, mindent amit tudtam megigazítozzam, kötöztem, gumialázéteztem, de nem javul. Érdekes módon a hőmérséklet emelkedésével a hang erősödik. Télen nem is zörgött, rezonált, berregett.
Mi okozhatja ezt?

Ha erőteljesebb gyorsításnál csinálja, akkor szíjtárcsa, szíj és feszítő.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
lorantgyula
Vendég
« Új hozzászólás #3772 Dátum: 2010.06.10 csütörtök, 23:48:50 »

igen leginkább gázadásra, illetve gyorsítás után ahogy esik vissza a fordulat és 1500 körülre ér.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3773 Dátum: 2010.06.11 péntek, 10:31:06 »

igen leginkább gázadásra, illetve gyorsítás után ahogy esik vissza a fordulat és 1500 körülre ér.
Töltőlevegő cső fémszakasz segédváz rögzítés lehet. fixre kell szereleni, gumialátétek nélül.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #3774 Dátum: 2010.06.11 péntek, 19:44:06 »

No, sikerült végre 1 mm-es saválló lemezt szereznem, vasárnap vágom ki az idomot belőle az EGR dugóhoz.

Elég vastag az 1 mm-es lemez hozzá?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4957



E-mail
« Új hozzászólás #3775 Dátum: 2010.06.12 szombat, 08:12:48 »

Töltőlevegő cső fémszakasz segédváz rögzítés lehet. fixre kell szereleni, gumialátétek nélül.
A szerintem turbócső csak gyorsításnál rezonál, fordulat visszaesésnél nem, továbbá inkább 1800-as fordulaton, nem 1500-on.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
lorantgyula
Vendég
« Új hozzászólás #3776 Dátum: 2010.06.12 szombat, 09:58:02 »

A turbócsövet úgyis végig kell néznem, hogy ereszt-e valahol, egyúttal a rögzítését és megnézem. Ha szerencsém van csak az a baj. Ha nem, akkor megnézetem a szíjtárcsákat, csapágyaikat, feszítőt.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3777 Dátum: 2010.06.12 szombat, 13:15:15 »

 Szabadonfutós inmáron a gépsárkány!!! vigyor3 Jól megérdemelt sör böntva, elfogyasztva.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #3778 Dátum: 2010.06.12 szombat, 13:22:44 »

Szabadonfutós inmáron a gépsárkány!!! vigyor3 Jól megérdemelt sör böntva, elfogyasztva.
eljen taps
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #3779 Dátum: 2010.06.12 szombat, 15:20:34 »

Jelentem a szabadonfutó be van építve. Végre!
Tökéletesen működik!  taps
Sört kell inni akkor?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48577



« Új hozzászólás #3780 Dátum: 2010.06.12 szombat, 15:23:44 »

Jelentem a szabadonfutó be van építve. Végre!
Tökéletesen működik!  taps
Sört kell inni akkor?
igen.DomeSL egészségére! Wink wave eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1679


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3781 Dátum: 2010.06.12 szombat, 20:27:03 »

igen.DomeSL egészségére! Wink wave eljen
Szia Alf,
Köszi szépen a telefonos segítséget!  worship Nekem is szabadonfutós már a gépsárkány  eljen
Érdekesség: levegőkulccsal tudtuk csak levenni a fix görgő rögzítőanyáját a generátorról. A szervizben ahol levetettük, mert nekünk nincs a szaki azt mondta, hogy egyesek meg a szabadonfutósat cserélik fixre, mert előbbiek könnyebben szétesnek. Na reméljük esetünkben nem így lesz!
Üdv, T.
Naplózva

2008 Mondi 2.2TDCi 175PS M6
2007 S-max 2.5T 220PS M6
2008 Volvo C30 T5 382PS/488Nm M6 Autotech stage 4
2002 BMW E-46 330 cab 230PS M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2TDCi, Galaxy 2.0TDCi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3782 Dátum: 2010.06.12 szombat, 20:38:29 »

igen.DomeSL egészségére! Wink wave eljen

Én már iszom is.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3783 Dátum: 2010.06.12 szombat, 20:56:55 »

Apósjelölttel megnéztük a gépet és hát...A max turbónyomás 1750 helyett 2250 fordulat/percnél jön meg. Valószínűleg akad a turbólapát...Jobb esetben csak ki kell pucolni,rosszabb esetben be fog állni és vehetünk egy új turbót majd szépen lassan...Esetleg ötlet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48577



« Új hozzászólás #3784 Dátum: 2010.06.12 szombat, 23:07:53 »

Apósjelölttel megnéztük a gépet és hát...A max turbónyomás 1750 helyett 2250 fordulat/percnél jön meg. Valószínűleg akad a turbólapát...Jobb esetben csak ki kell pucolni,rosszabb esetben be fog állni és vehetünk egy új turbót majd szépen lassan...Esetleg ötlet?
kikellene tisztíttatni a lapátokat a kipuff oldalon.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3785 Dátum: 2010.06.12 szombat, 23:23:22 »

kikellene tisztíttatni a lapátokat a kipuff oldalon.....
Köszi a tanácsot:)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3786 Dátum: 2010.06.12 szombat, 23:36:08 »

Apósjelölttel megnéztük a gépet és hát...A max turbónyomás 1750 helyett 2250 fordulat/percnél jön meg. Valószínűleg akad a turbólapát...Jobb esetben csak ki kell pucolni,rosszabb esetben be fog állni és vehetünk egy új turbót majd szépen lassan...Esetleg ötlet?
őőőő....
a gyári érték 2,5bar@2500 1/min.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #3787 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 17:59:59 »

A szerintem turbócső csak gyorsításnál rezonál, fordulat visszaesésnél nem, továbbá inkább 1800-as fordulaton, nem 1500-on.
Szia!
Írtam mélt az itt megadott címedre. Meg azt hiszem privátot is.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3788 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 18:11:25 »

őőőő....
a gyári érték 2,5bar@2500 1/min.

De vmiért mégis füstöl:) Meg a régihez képest sokkal gyengébben húz 1750től
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3789 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 18:17:03 »

De vmiért mégis füstöl:) Meg a régihez képest sokkal gyengébben húz 1750től
mekkora volt a max. érték, amit mértetek?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3790 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 18:37:57 »

mekkora volt a max. érték, amit mértetek?

1750nél kb 1,6-1,7 bar( a gép 0,6-0,7-et mutatott,mivel elvileg légköri nyomáshoz képest mér)...
De ha nem ezért,akkor mi a francért lehet,hogy füstöl minden egyes gázadásnál?A turbócső nincs repedve,porlasztók jók...
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.14 hétfő, 18:50:48 írta Nika91127 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48577



« Új hozzászólás #3791 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:04:45 »

1750nél kb 1,6-1,7 bar( a gép 0,6-0,7-et mutatott,mivel elvileg légköri nyomáshoz képest mér)...
De ha nem ezért,akkor mi a francért lehet,hogy füstöl minden egyes gázadásnál?A turbócső nincs repedve,porlasztók jók...
egr le van dugózva?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3792 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:06:34 »

egr le van dugózva?

Nincs,mert már euro4-es és hibakódot dobna,ha jól tudom... :S Akkor is zavaró,hogy az alig 3 éves dög jobban füstöl, mint az ami 8 éves és 330 ezer van benne...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48577



« Új hozzászólás #3793 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:08:34 »

Nincs,mert már euro4-es és hibakódot dobna,ha jól tudom... :S Akkor is zavaró,hogy az alig 3 éves dög jobban füstöl, mint az ami 8 éves és 330 ezer van benne...
pedig akkor a turbónyomással lesz ott valami bibi...
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3794 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:12:12 »

pedig akkor a turbónyomással lesz ott valami bibi...
 Wink wave

Hát igen...Az a bibi,h lassan épül fel elvileg...Lehet azlesz,hogy leszedjük és jól megpucoljuk a belsejét...Az elképzelhető,h kormos?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48577



« Új hozzászólás #3795 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:20:01 »

Hát igen...Az a bibi,h lassan épül fel elvileg...Lehet azlesz,hogy leszedjük és jól megpucoljuk a belsejét...Az elképzelhető,h kormos?
igen.sőt,ha nagyon lekormolódik,akkor megfogja a lapátállító motort és kiáll a verda vészüzemre-mint m34-nek..... wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3796 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:35:12 »

igen.sőt,ha nagyon lekormolódik,akkor megfogja a lapátállító motort és kiáll a verda vészüzemre-mint m34-nek..... wave

Értem...Az nem lenne jó...Lehet amiatt füstöl és fogyaszt picit többet,mert az adott üa mennyiséghez kevés a levegő amit a turbó tud "biztosítani"?
Naplózva
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #3797 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:41:03 »

1750nél kb 1,6-1,7 bar( a gép 0,6-0,7-et mutatott,mivel elvileg légköri nyomáshoz képest mér)...
De ha nem ezért,akkor mi a francért lehet,hogy füstöl minden egyes gázadásnál?A turbócső nincs repedve,porlasztók jók...
Az elég kevés.
Amint lejebb valahol írta valaki úgy 2.5bár az igazi, a légkörihez képest 1.5bár. Enyém is ennyit tudott.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3798 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:42:50 »

Az elég kevés.
Amint lejebb valahol írta valaki úgy 2.5bár az igazi, a légkörihez képest 1.5bár. Enyém is ennyit tudott.

Igen,de az nálunk csak 2300-2400 között jön meg...1750nél van az 1,6-1,7-es érték:S
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48577



« Új hozzászólás #3799 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 20:52:58 »

Értem...Az nem lenne jó...Lehet amiatt füstöl és fogyaszt picit többet,mert az adott üa mennyiséghez kevés a levegő amit a turbó tud "biztosítani"?
pontosan. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.