Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:01:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
69
70
71
72
73
74
75
[
76
]
77
78
79
80
81
82
83
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14681980 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3750 Dátum:
2010.06.08 kedd, 17:58:10 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.06.08 kedd, 15:45:34
Nekem is elküldöd, pls?!
Mellesleg oldalról nem bontottál semmit? Felülről hozzáfértél a dolgokhoz? szerinted a feszítőt is ke lehet cserélni felülről?
Köszi, T.
Ez engem is érdekelne!
A kép nekem sem jön be.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3751 Dátum:
2010.06.08 kedd, 19:17:31 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.06.08 kedd, 15:45:34
Nekem is elküldöd, pls?!
Mellesleg oldalról nem bontottál semmit? Felülről hozzáfértél a dolgokhoz? szerinted a feszítőt is ke lehet cserélni felülről?
Köszi, T.
Igen ez kimaradt a leírásból, kerék le mögötte műanyag takaró le, és a generátor alsó csavarjai szépen hozzáférhetők. A vezetékeket generátor levétel után simán le lehet kötni.
Próbálom újra a képet
http://kepfeltoltes.hu/view/100608/20100604072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3752 Dátum:
2010.06.08 kedd, 19:36:17 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.06.08 kedd, 19:17:31
Igen ez kimaradt a leírásból, kerék le mögötte műanyag takaró le, és a generátor alsó csavarjai szépen hozzáférhetők. A vezetékeket generátor levétel után simán le lehet kötni.
Próbálom újra a képet
http://kepfeltoltes.hu/view/100608/20100604072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez elég szorosnak tűnik. Ha van egy kis időd, leírhatnád részletesebben, hogy pontosan miket bontottál le.
A szíjat hogyan lazítottad le?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3753 Dátum:
2010.06.08 kedd, 19:45:05 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.06.08 kedd, 19:17:31
Igen ez kimaradt a leírásból, kerék le mögötte műanyag takaró le, és a generátor alsó csavarjai szépen hozzáférhetők. A vezetékeket generátor levétel után simán le lehet kötni.
Próbálom újra a képet
http://kepfeltoltes.hu/view/100608/20100604072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
mostmár jó!!!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3754 Dátum:
2010.06.08 kedd, 19:48:12 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.06.08 kedd, 19:36:17
Ez elég szorosnak tűnik. Ha van egy kis időd, leírhatnád részletesebben, hogy pontosan miket bontottál le.
A szíjat hogyan lazítottad le?
Nem volt túl bő de kifér. A torony feletti merevítő lemezt, a turbó takarólemezt, és a go szűrőt, a kerék mögött pedig egy takaró műanyagot.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3755 Dátum:
2010.06.08 kedd, 19:49:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.08 kedd, 19:45:05
mostmár jó!!!
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3756 Dátum:
2010.06.08 kedd, 20:44:10 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.06.08 kedd, 19:48:12
Nem volt túl bő de kifér. A torony feletti merevítő lemezt, a turbó takarólemezt, és a go szűrőt, a kerék mögött pedig egy takaró műanyagot.
A szíj leszedésére/felrakására is van egyszerű módszered?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3757 Dátum:
2010.06.08 kedd, 21:24:04 »
Idézetet írta: nandi - 2010.06.08 kedd, 10:51:41
Mennyi volt a max tankolásotok nektek?
Tegnap azért kicsit meglepődtem, hogy 60,99 litert tankoltam
Ez normális így hogy elvileg 58,5 literes a tank?
Vagy érdekesen mér a kút ahol tankoltam?
Érdekesen mér az a kút, lehetne reklamálni érte!
Az üzemanyagcső akárhány méter hosszú lehet, ugyanis a pisztolyig (ami elzár) van benne üzemanyag, tehát sose lehet üres a cső. Az előző ügyfél töltötte fel a csövet egészen a pisztolyig, ezért indulhat az kiáramlás azonnal, ha megnyitod. Amikor mi tankolunk, visszaadjuk azt a pár litert, amit kaptunk, pontosan a következő ügyfélnek, hiszen feltöltjük a csövet (ez persze csak képletesen érthető, mert a cső sosem üres, mindig tele van)
(Javítsatok ki, ha rosszul tudom, de valamikor ezt nekem elmagyarázták kamionosok)
Régen volt az a trükk, (ÁFOR) hogy főleg éjjel, amikor elment az ügyfél, s nem volt szemtanú kiment a kutas, és a csőben maradt üzemanyagot leengedte magának. A következő ügyfél levegőt tankolt, amíg a cső is feltöltődött, persze az óra tekert az első pillanattól...tehát ő fizette ki a kutas jussát.
Aztán feltűnt a hatóságnak is, hogy egyre hosszabbak a csövek.....talán az ipari kamerák is betettek a trükközésnek...
SZVSZ a kút csal az órával, gyorsabban pörög az óra, mint a tényleges átfolyás
Ez ellenőrizhető egy 5 literes kannával is, bármikor, bárkinek.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.08 kedd, 21:33:40 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3758 Dátum:
2010.06.08 kedd, 21:28:53 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.06.08 kedd, 20:44:10
A szíj leszedésére/felrakására is van egyszerű módszered?
Arra már Alf megadta a tökéletes megoldást, én is azt csináltam meg.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3759 Dátum:
2010.06.09 szerda, 08:57:02 »
Tankoltam már 5 l-es kannába 5,8 l-t... Nem reklamáltam, hárman voltak.
Idézetet írta: ezsolt - 2010.06.08 kedd, 21:24:04
...SZVSZ a kút csal az órával, gyorsabban pörög az óra, mint a tényleges átfolyás [/b]
Ez ellenőrizhető egy 5 literes kannával is, bármikor, bárkinek.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3760 Dátum:
2010.06.09 szerda, 13:02:32 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.06.08 kedd, 21:28:53
Arra már Alf megadta a tökéletes megoldást, én is azt csináltam meg.
Köszi a sok infót Jancsoj Mester!
Már csak egy kérdés: a kerék műanyag takarót egyszerű levenni? kell hozzá thorx kulcs? Az sajna nem sok van otthon:(
Mi is felülről vesszük ki sztm most a hétvégén.
Üdv, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3761 Dátum:
2010.06.09 szerda, 16:02:41 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.06.09 szerda, 13:02:32
Köszi a sok infót Jancsoj Mester!
Már csak egy kérdés: a kerék műanyag takarót egyszerű levenni? kell hozzá thorx kulcs? Az sajna nem sok van otthon:(
Mi is felülről vesszük ki sztm most a hétvégén.
Üdv, T.
A műanyag takarót 3 vagy 4 lemezcsavar fogja 8 és 10-es kulcs kell hozzá.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3762 Dátum:
2010.06.09 szerda, 18:59:51 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.06.08 kedd, 21:24:04
Érdekesen mér az a kút, lehetne reklamálni érte!
Az üzemanyagcső akárhány méter hosszú lehet, ugyanis a pisztolyig (ami elzár) van benne üzemanyag, tehát sose lehet üres a cső. Az előző ügyfél töltötte fel a csövet egészen a pisztolyig, ezért indulhat az kiáramlás azonnal, ha megnyitod. Amikor mi tankolunk, visszaadjuk azt a pár litert, amit kaptunk, pontosan a következő ügyfélnek, hiszen feltöltjük a csövet (ez persze csak képletesen érthető, mert a cső sosem üres, mindig tele van)
(Javítsatok ki, ha rosszul tudom, de valamikor ezt nekem elmagyarázták kamionosok)
Régen volt az a trükk, (ÁFOR) hogy főleg éjjel, amikor elment az ügyfél, s nem volt szemtanú kiment a kutas, és a csőben maradt üzemanyagot leengedte magának. A következő ügyfél levegőt tankolt, amíg a cső is feltöltődött, persze az óra tekert az első pillanattól...tehát ő fizette ki a kutas jussát.
Aztán feltűnt a hatóságnak is, hogy egyre hosszabbak a csövek.....talán az ipari kamerák is betettek a trükközésnek...
SZVSZ a kút csal az órával, gyorsabban pörög az óra, mint a tényleges átfolyás
Ez ellenőrizhető egy 5 literes kannával is, bármikor, bárkinek.
Szerintem a tank és a tanklónyílást összekötő csőről volt szó, ami az autóban van. Azt tényleg tele lehet tankolni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3763 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 08:14:07 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.06.09 szerda, 16:02:41
A műanyag takarót 3 vagy 4 lemezcsavar fogja 8 és 10-es kulcs kell hozzá.
Szuper és köszi!
Egyéb helyen thorx csavarok? Generátor szélterelő, turbó burkolat, stb. Vannak még valahol, mert beszerzem őket holnap?
Köszi, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3764 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 13:16:02 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.06.10 csütörtök, 08:14:07
Szuper és köszi!
Egyéb helyen thorx csavarok? Generátor szélterelő, turbó burkolat, stb. Vannak még valahol, mert beszerzem őket holnap?
Köszi, T.
8-10-13 kulcsokkal kb meg lehet oldani a dolgokat, egyedül a tűzfal felső részénél van egy takaró sín amit én levettem de nem feltétlenül kell, na ahhoz thorx kell. Egyébként a Fordhoz mindig jó ha van kéznél.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3765 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 15:05:25 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.06.10 csütörtök, 13:16:02
8-10-13 kulcsokkal kb meg lehet oldani a dolgokat, egyedül a tűzfal felső részénél van egy takaró sín amit én levettem de nem feltétlenül kell, na ahhoz thorx kell. Egyébként a Fordhoz mindig jó ha van kéznél.
Köszi az infót! T30-ast beszerzek. Felülről próbáljuk kivenni és vasárnap. Szorítsatok remélem sikerül és uccsó nap du már nem berreg többé a mondim
Aztán valamikor jön a páromé. Tiszta szakember leszek
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3766 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 15:18:48 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.06.10 csütörtök, 15:05:25
Köszi az infót! T30-ast beszerzek. Felülről próbáljuk kivenni és vasárnap. Szorítsatok remélem sikerül és uccsó nap du már nem berreg többé a mondim
Aztán valamikor jön a páromé. Tiszta szakember leszek
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
jeropeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3767 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 18:44:11 »
Sziasztok.Valaki tud segíteni? Van egy 2002-es tdci mondeom és mostanában elkezdet nagyon füstölni,meg nyomaték sincs. olyan 2000es fordulatnál kezd el normálisan húzni.Hibajelzést nm küld,pcsúcs volt cserélve 50000km-t mentem vele.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3768 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 18:52:03 »
Idézetet írta: jeropeti - 2010.06.10 csütörtök, 18:44:11
Sziasztok.Valaki tud segíteni? Van egy 2002-es tdci mondeom és mostanában elkezdet nagyon füstölni,meg nyomaték sincs. olyan 2000es fordulatnál kezd el normálisan húzni.Hibajelzést nm küld,pcsúcs volt cserélve 50000km-t mentem vele.
Turbócső repedés.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
jeropeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3769 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 19:15:53 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.06.10 csütörtök, 18:52:03
Turbócső repedés.
Köszönöm szépen megnézetem.
Naplózva
lorantgyula
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3770 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 22:44:09 »
Nekem is istentelenül rezonál valami 1500 forulat körül. Az agyunkra megy. Aláfeküdtem, mindent amit tudtam megigazítozzam, kötöztem, gumialázéteztem, de nem javul. Érdekes módon a hőmérséklet emelkedésével a hang erősödik. Télen nem is zörgött, rezonált, berregett.
Mi okozhatja ezt?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3771 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 23:18:27 »
Idézetet írta: lorantgyula - 2010.06.10 csütörtök, 22:44:09
Nekem is istentelenül rezonál valami 1500 forulat körül. Az agyunkra megy. Aláfeküdtem, mindent amit tudtam megigazítozzam, kötöztem, gumialázéteztem, de nem javul. Érdekes módon a hőmérséklet emelkedésével a hang erősödik. Télen nem is zörgött, rezonált, berregett.
Mi okozhatja ezt?
Ha erőteljesebb gyorsításnál csinálja, akkor szíjtárcsa, szíj és feszítő.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
lorantgyula
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3772 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 23:48:50 »
igen leginkább gázadásra, illetve gyorsítás után ahogy esik vissza a fordulat és 1500 körülre ér.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3773 Dátum:
2010.06.11 péntek, 10:31:06 »
Idézetet írta: lorantgyula - 2010.06.10 csütörtök, 23:48:50
igen leginkább gázadásra, illetve gyorsítás után ahogy esik vissza a fordulat és 1500 körülre ér.
Töltőlevegő cső fémszakasz segédváz rögzítés lehet. fixre kell szereleni, gumialátétek nélül.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3774 Dátum:
2010.06.11 péntek, 19:44:06 »
No, sikerült végre 1 mm-es saválló lemezt szereznem, vasárnap vágom ki az idomot belőle az EGR dugóhoz.
Elég vastag az 1 mm-es lemez hozzá?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3775 Dátum:
2010.06.12 szombat, 08:12:48 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.11 péntek, 10:31:06
Töltőlevegő cső fémszakasz segédváz rögzítés lehet. fixre kell szereleni, gumialátétek nélül.
A szerintem turbócső csak gyorsításnál rezonál, fordulat visszaesésnél nem, továbbá inkább 1800-as fordulaton, nem 1500-on.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
lorantgyula
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3776 Dátum:
2010.06.12 szombat, 09:58:02 »
A turbócsövet úgyis végig kell néznem, hogy ereszt-e valahol, egyúttal a rögzítését és megnézem. Ha szerencsém van csak az a baj. Ha nem, akkor megnézetem a szíjtárcsákat, csapágyaikat, feszítőt.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3777 Dátum:
2010.06.12 szombat, 13:15:15 »
Szabadonfutós inmáron a gépsárkány!!!
Jól megérdemelt sör böntva, elfogyasztva.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3778 Dátum:
2010.06.12 szombat, 13:22:44 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.06.12 szombat, 13:15:15
Szabadonfutós inmáron a gépsárkány!!!
Jól megérdemelt sör böntva, elfogyasztva.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3779 Dátum:
2010.06.12 szombat, 15:20:34 »
Jelentem a szabadonfutó be van építve. Végre!
Tökéletesen működik!
Sört kell inni akkor?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3780 Dátum:
2010.06.12 szombat, 15:23:44 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.06.12 szombat, 15:20:34
Jelentem a szabadonfutó be van építve. Végre!
Tökéletesen működik!
Sört kell inni akkor?
igen.DomeSL egészségére!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3781 Dátum:
2010.06.12 szombat, 20:27:03 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.12 szombat, 15:23:44
igen.DomeSL egészségére!
Szia Alf,
Köszi szépen a telefonos segítséget!
Nekem is szabadonfutós már a gépsárkány
Érdekesség: levegőkulccsal tudtuk csak levenni a fix görgő rögzítőanyáját a generátorról. A szervizben ahol levetettük, mert nekünk nincs a szaki azt mondta, hogy egyesek meg a szabadonfutósat cserélik fixre, mert előbbiek könnyebben szétesnek. Na reméljük esetünkben nem így lesz!
Üdv, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3782 Dátum:
2010.06.12 szombat, 20:38:29 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.12 szombat, 15:23:44
igen.DomeSL egészségére!
Én már iszom is.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3783 Dátum:
2010.06.12 szombat, 20:56:55 »
Apósjelölttel megnéztük a gépet és hát...A max turbónyomás 1750 helyett 2250 fordulat/percnél jön meg. Valószínűleg akad a turbólapát...Jobb esetben csak ki kell pucolni,rosszabb esetben be fog állni és vehetünk egy új turbót majd szépen lassan...Esetleg ötlet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3784 Dátum:
2010.06.12 szombat, 23:07:53 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.06.12 szombat, 20:56:55
Apósjelölttel megnéztük a gépet és hát...A max turbónyomás 1750 helyett 2250 fordulat/percnél jön meg. Valószínűleg akad a turbólapát...Jobb esetben csak ki kell pucolni,rosszabb esetben be fog állni és vehetünk egy új turbót majd szépen lassan...Esetleg ötlet?
kikellene tisztíttatni a lapátokat a kipuff oldalon.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3785 Dátum:
2010.06.12 szombat, 23:23:22 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.12 szombat, 23:07:53
kikellene tisztíttatni a lapátokat a kipuff oldalon.....
Köszi a tanácsot:)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3786 Dátum:
2010.06.12 szombat, 23:36:08 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.06.12 szombat, 20:56:55
Apósjelölttel megnéztük a gépet és hát...A max turbónyomás 1750 helyett 2250 fordulat/percnél jön meg. Valószínűleg akad a turbólapát...Jobb esetben csak ki kell pucolni,rosszabb esetben be fog állni és vehetünk egy új turbót majd szépen lassan...Esetleg ötlet?
őőőő....
a gyári érték 2,5bar@2500 1/min.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3787 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 17:59:59 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.06.12 szombat, 08:12:48
A szerintem turbócső csak gyorsításnál rezonál, fordulat visszaesésnél nem, továbbá inkább 1800-as fordulaton, nem 1500-on.
Szia!
Írtam mélt az itt megadott címedre. Meg azt hiszem privátot is.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3788 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 18:11:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.12 szombat, 23:36:08
őőőő....
a gyári érték 2,5bar@2500 1/min.
De vmiért mégis füstöl:) Meg a régihez képest sokkal gyengébben húz 1750től
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3789 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 18:17:03 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.06.14 hétfő, 18:11:25
De vmiért mégis füstöl:) Meg a régihez képest sokkal gyengébben húz 1750től
mekkora volt a max. érték, amit mértetek?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3790 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 18:37:57 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.14 hétfő, 18:17:03
mekkora volt a max. érték, amit mértetek?
1750nél kb 1,6-1,7 bar( a gép 0,6-0,7-et mutatott,mivel elvileg légköri nyomáshoz képest mér)...
De ha nem ezért,akkor mi a francért lehet,hogy füstöl minden egyes gázadásnál?A turbócső nincs repedve,porlasztók jók...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.14 hétfő, 18:50:48 írta Nika91127
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3791 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:04:45 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.06.14 hétfő, 18:37:57
1750nél kb 1,6-1,7 bar( a gép 0,6-0,7-et mutatott,mivel elvileg légköri nyomáshoz képest mér)...
De ha nem ezért,akkor mi a francért lehet,hogy füstöl minden egyes gázadásnál?A turbócső nincs repedve,porlasztók jók...
egr le van dugózva?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3792 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:06:34 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.14 hétfő, 19:04:45
egr le van dugózva?
Nincs,mert már euro4-es és hibakódot dobna,ha jól tudom... :S Akkor is zavaró,hogy az alig 3 éves dög jobban füstöl, mint az ami 8 éves és 330 ezer van benne...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3793 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:08:34 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.06.14 hétfő, 19:06:34
Nincs,mert már euro4-es és hibakódot dobna,ha jól tudom... :S Akkor is zavaró,hogy az alig 3 éves dög jobban füstöl, mint az ami 8 éves és 330 ezer van benne...
pedig akkor a turbónyomással lesz ott valami bibi...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3794 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:12:12 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.14 hétfő, 19:08:34
pedig akkor a turbónyomással lesz ott valami bibi...
Hát igen...Az a bibi,h lassan épül fel elvileg...Lehet azlesz,hogy leszedjük és jól megpucoljuk a belsejét...Az elképzelhető,h kormos?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3795 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:20:01 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.06.14 hétfő, 19:12:12
Hát igen...Az a bibi,h lassan épül fel elvileg...Lehet azlesz,hogy leszedjük és jól megpucoljuk a belsejét...Az elképzelhető,h kormos?
igen.sőt,ha nagyon lekormolódik,akkor megfogja a lapátállító motort és kiáll a verda vészüzemre-mint m34-nek.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3796 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:35:12 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.14 hétfő, 19:20:01
igen.sőt,ha nagyon lekormolódik,akkor megfogja a lapátállító motort és kiáll a verda vészüzemre-mint m34-nek.....
Értem...Az nem lenne jó...Lehet amiatt füstöl és fogyaszt picit többet,mert az adott üa mennyiséghez kevés a levegő amit a turbó tud "biztosítani"?
Naplózva
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3797 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:41:03 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.06.14 hétfő, 18:37:57
1750nél kb 1,6-1,7 bar( a gép 0,6-0,7-et mutatott,mivel elvileg légköri nyomáshoz képest mér)...
De ha nem ezért,akkor mi a francért lehet,hogy füstöl minden egyes gázadásnál?A turbócső nincs repedve,porlasztók jók...
Az elég kevés.
Amint lejebb valahol írta valaki úgy 2.5bár az igazi, a légkörihez képest 1.5bár. Enyém is ennyit tudott.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3798 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:42:50 »
Idézetet írta: agostonb - 2010.06.14 hétfő, 19:41:03
Az elég kevés.
Amint lejebb valahol írta valaki úgy 2.5bár az igazi, a légkörihez képest 1.5bár. Enyém is ennyit tudott.
Igen,de az nálunk csak 2300-2400 között jön meg...1750nél van az 1,6-1,7-es érték:S
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3799 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 20:52:58 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.06.14 hétfő, 19:35:12
Értem...Az nem lenne jó...Lehet amiatt füstöl és fogyaszt picit többet,mert az adott üa mennyiséghez kevés a levegő amit a turbó tud "biztosítani"?
pontosan.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
69
70
71
72
73
74
75
[
76
]
77
78
79
80
81
82
83
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ