Ford Mondeo Club Hungary
2025.04.07 hétfő, 19:44:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
69
70
71
72
73
74
75
[
76
]
77
78
79
80
81
82
83
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 15207107 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3750 Dátum:
2010.06.08 kedd, 17:58:10 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.06.08 kedd, 15:45:34
Nekem is elküldöd, pls?!
Mellesleg oldalról nem bontottál semmit? Felülről hozzáfértél a dolgokhoz? szerinted a feszítőt is ke lehet cserélni felülről?
Köszi, T.
Ez engem is érdekelne!
A kép nekem sem jön be.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3751 Dátum:
2010.06.08 kedd, 19:17:31 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.06.08 kedd, 15:45:34
Nekem is elküldöd, pls?!
Mellesleg oldalról nem bontottál semmit? Felülről hozzáfértél a dolgokhoz? szerinted a feszítőt is ke lehet cserélni felülről?
Köszi, T.
Igen ez kimaradt a leírásból, kerék le mögötte műanyag takaró le, és a generátor alsó csavarjai szépen hozzáférhetők. A vezetékeket generátor levétel után simán le lehet kötni.
Próbálom újra a képet
http://kepfeltoltes.hu/view/100608/20100604072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3752 Dátum:
2010.06.08 kedd, 19:36:17 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.06.08 kedd, 19:17:31
Igen ez kimaradt a leírásból, kerék le mögötte műanyag takaró le, és a generátor alsó csavarjai szépen hozzáférhetők. A vezetékeket generátor levétel után simán le lehet kötni.
Próbálom újra a képet
http://kepfeltoltes.hu/view/100608/20100604072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez elég szorosnak tűnik. Ha van egy kis időd, leírhatnád részletesebben, hogy pontosan miket bontottál le.
A szíjat hogyan lazítottad le?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23843
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3753 Dátum:
2010.06.08 kedd, 19:45:05 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.06.08 kedd, 19:17:31
Igen ez kimaradt a leírásból, kerék le mögötte műanyag takaró le, és a generátor alsó csavarjai szépen hozzáférhetők. A vezetékeket generátor levétel után simán le lehet kötni.
Próbálom újra a képet
http://kepfeltoltes.hu/view/100608/20100604072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
mostmár jó!!!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3754 Dátum:
2010.06.08 kedd, 19:48:12 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.06.08 kedd, 19:36:17
Ez elég szorosnak tűnik. Ha van egy kis időd, leírhatnád részletesebben, hogy pontosan miket bontottál le.
A szíjat hogyan lazítottad le?
Nem volt túl bő de kifér. A torony feletti merevítő lemezt, a turbó takarólemezt, és a go szűrőt, a kerék mögött pedig egy takaró műanyagot.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3755 Dátum:
2010.06.08 kedd, 19:49:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.08 kedd, 19:45:05
mostmár jó!!!
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3756 Dátum:
2010.06.08 kedd, 20:44:10 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.06.08 kedd, 19:48:12
Nem volt túl bő de kifér. A torony feletti merevítő lemezt, a turbó takarólemezt, és a go szűrőt, a kerék mögött pedig egy takaró műanyagot.
A szíj leszedésére/felrakására is van egyszerű módszered?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3757 Dátum:
2010.06.08 kedd, 21:24:04 »
Idézetet írta: nandi - 2010.06.08 kedd, 10:51:41
Mennyi volt a max tankolásotok nektek?
Tegnap azért kicsit meglepődtem, hogy 60,99 litert tankoltam
Ez normális így hogy elvileg 58,5 literes a tank?
Vagy érdekesen mér a kút ahol tankoltam?
Érdekesen mér az a kút, lehetne reklamálni érte!
Az üzemanyagcső akárhány méter hosszú lehet, ugyanis a pisztolyig (ami elzár) van benne üzemanyag, tehát sose lehet üres a cső. Az előző ügyfél töltötte fel a csövet egészen a pisztolyig, ezért indulhat az kiáramlás azonnal, ha megnyitod. Amikor mi tankolunk, visszaadjuk azt a pár litert, amit kaptunk, pontosan a következő ügyfélnek, hiszen feltöltjük a csövet (ez persze csak képletesen érthető, mert a cső sosem üres, mindig tele van)
(Javítsatok ki, ha rosszul tudom, de valamikor ezt nekem elmagyarázták kamionosok)
Régen volt az a trükk, (ÁFOR) hogy főleg éjjel, amikor elment az ügyfél, s nem volt szemtanú kiment a kutas, és a csőben maradt üzemanyagot leengedte magának. A következő ügyfél levegőt tankolt, amíg a cső is feltöltődött, persze az óra tekert az első pillanattól...tehát ő fizette ki a kutas jussát.
Aztán feltűnt a hatóságnak is, hogy egyre hosszabbak a csövek.....talán az ipari kamerák is betettek a trükközésnek...
SZVSZ a kút csal az órával, gyorsabban pörög az óra, mint a tényleges átfolyás
Ez ellenőrizhető egy 5 literes kannával is, bármikor, bárkinek.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.08 kedd, 21:33:40 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3758 Dátum:
2010.06.08 kedd, 21:28:53 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.06.08 kedd, 20:44:10
A szíj leszedésére/felrakására is van egyszerű módszered?
Arra már Alf megadta a tökéletes megoldást, én is azt csináltam meg.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3759 Dátum:
2010.06.09 szerda, 08:57:02 »
Tankoltam már 5 l-es kannába 5,8 l-t... Nem reklamáltam, hárman voltak.
Idézetet írta: ezsolt - 2010.06.08 kedd, 21:24:04
...SZVSZ a kút csal az órával, gyorsabban pörög az óra, mint a tényleges átfolyás [/b]
Ez ellenőrizhető egy 5 literes kannával is, bármikor, bárkinek.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1679
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3760 Dátum:
2010.06.09 szerda, 13:02:32 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.06.08 kedd, 21:28:53
Arra már Alf megadta a tökéletes megoldást, én is azt csináltam meg.
Köszi a sok infót Jancsoj Mester!
Már csak egy kérdés: a kerék műanyag takarót egyszerű levenni? kell hozzá thorx kulcs? Az sajna nem sok van otthon:(
Mi is felülről vesszük ki sztm most a hétvégén.
Üdv, T.
Naplózva
2008 Mondi 2.2TDCi 175PS M6
2007 S-max 2.5T 220PS M6
2008 Volvo C30 T5 382PS/488Nm M6 Autotech stage 4
2002 BMW E-46 330 cab 230PS M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2TDCi, Galaxy 2.0TDCi
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3761 Dátum:
2010.06.09 szerda, 16:02:41 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.06.09 szerda, 13:02:32
Köszi a sok infót Jancsoj Mester!
Már csak egy kérdés: a kerék műanyag takarót egyszerű levenni? kell hozzá thorx kulcs? Az sajna nem sok van otthon:(
Mi is felülről vesszük ki sztm most a hétvégén.
Üdv, T.
A műanyag takarót 3 vagy 4 lemezcsavar fogja 8 és 10-es kulcs kell hozzá.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3762 Dátum:
2010.06.09 szerda, 18:59:51 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.06.08 kedd, 21:24:04
Érdekesen mér az a kút, lehetne reklamálni érte!
Az üzemanyagcső akárhány méter hosszú lehet, ugyanis a pisztolyig (ami elzár) van benne üzemanyag, tehát sose lehet üres a cső. Az előző ügyfél töltötte fel a csövet egészen a pisztolyig, ezért indulhat az kiáramlás azonnal, ha megnyitod. Amikor mi tankolunk, visszaadjuk azt a pár litert, amit kaptunk, pontosan a következő ügyfélnek, hiszen feltöltjük a csövet (ez persze csak képletesen érthető, mert a cső sosem üres, mindig tele van)
(Javítsatok ki, ha rosszul tudom, de valamikor ezt nekem elmagyarázták kamionosok)
Régen volt az a trükk, (ÁFOR) hogy főleg éjjel, amikor elment az ügyfél, s nem volt szemtanú kiment a kutas, és a csőben maradt üzemanyagot leengedte magának. A következő ügyfél levegőt tankolt, amíg a cső is feltöltődött, persze az óra tekert az első pillanattól...tehát ő fizette ki a kutas jussát.
Aztán feltűnt a hatóságnak is, hogy egyre hosszabbak a csövek.....talán az ipari kamerák is betettek a trükközésnek...
SZVSZ a kút csal az órával, gyorsabban pörög az óra, mint a tényleges átfolyás
Ez ellenőrizhető egy 5 literes kannával is, bármikor, bárkinek.
Szerintem a tank és a tanklónyílást összekötő csőről volt szó, ami az autóban van. Azt tényleg tele lehet tankolni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1679
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3763 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 08:14:07 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.06.09 szerda, 16:02:41
A műanyag takarót 3 vagy 4 lemezcsavar fogja 8 és 10-es kulcs kell hozzá.
Szuper és köszi!
Egyéb helyen thorx csavarok? Generátor szélterelő, turbó burkolat, stb. Vannak még valahol, mert beszerzem őket holnap?
Köszi, T.
Naplózva
2008 Mondi 2.2TDCi 175PS M6
2007 S-max 2.5T 220PS M6
2008 Volvo C30 T5 382PS/488Nm M6 Autotech stage 4
2002 BMW E-46 330 cab 230PS M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2TDCi, Galaxy 2.0TDCi
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3764 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 13:16:02 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.06.10 csütörtök, 08:14:07
Szuper és köszi!
Egyéb helyen thorx csavarok? Generátor szélterelő, turbó burkolat, stb. Vannak még valahol, mert beszerzem őket holnap?
Köszi, T.
8-10-13 kulcsokkal kb meg lehet oldani a dolgokat, egyedül a tűzfal felső részénél van egy takaró sín amit én levettem de nem feltétlenül kell, na ahhoz thorx kell. Egyébként a Fordhoz mindig jó ha van kéznél.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1679
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3765 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 15:05:25 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.06.10 csütörtök, 13:16:02
8-10-13 kulcsokkal kb meg lehet oldani a dolgokat, egyedül a tűzfal felső részénél van egy takaró sín amit én levettem de nem feltétlenül kell, na ahhoz thorx kell. Egyébként a Fordhoz mindig jó ha van kéznél.
Köszi az infót! T30-ast beszerzek. Felülről próbáljuk kivenni és vasárnap. Szorítsatok remélem sikerül és uccsó nap du már nem berreg többé a mondim
Aztán valamikor jön a páromé. Tiszta szakember leszek
Naplózva
2008 Mondi 2.2TDCi 175PS M6
2007 S-max 2.5T 220PS M6
2008 Volvo C30 T5 382PS/488Nm M6 Autotech stage 4
2002 BMW E-46 330 cab 230PS M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2TDCi, Galaxy 2.0TDCi
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3766 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 15:18:48 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.06.10 csütörtök, 15:05:25
Köszi az infót! T30-ast beszerzek. Felülről próbáljuk kivenni és vasárnap. Szorítsatok remélem sikerül és uccsó nap du már nem berreg többé a mondim
Aztán valamikor jön a páromé. Tiszta szakember leszek
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
jeropeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3767 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 18:44:11 »
Sziasztok.Valaki tud segíteni? Van egy 2002-es tdci mondeom és mostanában elkezdet nagyon füstölni,meg nyomaték sincs. olyan 2000es fordulatnál kezd el normálisan húzni.Hibajelzést nm küld,pcsúcs volt cserélve 50000km-t mentem vele.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3768 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 18:52:03 »
Idézetet írta: jeropeti - 2010.06.10 csütörtök, 18:44:11
Sziasztok.Valaki tud segíteni? Van egy 2002-es tdci mondeom és mostanában elkezdet nagyon füstölni,meg nyomaték sincs. olyan 2000es fordulatnál kezd el normálisan húzni.Hibajelzést nm küld,pcsúcs volt cserélve 50000km-t mentem vele.
Turbócső repedés.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
jeropeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3769 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 19:15:53 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.06.10 csütörtök, 18:52:03
Turbócső repedés.
Köszönöm szépen megnézetem.
Naplózva
lorantgyula
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3770 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 22:44:09 »
Nekem is istentelenül rezonál valami 1500 forulat körül. Az agyunkra megy. Aláfeküdtem, mindent amit tudtam megigazítozzam, kötöztem, gumialázéteztem, de nem javul. Érdekes módon a hőmérséklet emelkedésével a hang erősödik. Télen nem is zörgött, rezonált, berregett.
Mi okozhatja ezt?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3771 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 23:18:27 »
Idézetet írta: lorantgyula - 2010.06.10 csütörtök, 22:44:09
Nekem is istentelenül rezonál valami 1500 forulat körül. Az agyunkra megy. Aláfeküdtem, mindent amit tudtam megigazítozzam, kötöztem, gumialázéteztem, de nem javul. Érdekes módon a hőmérséklet emelkedésével a hang erősödik. Télen nem is zörgött, rezonált, berregett.
Mi okozhatja ezt?
Ha erőteljesebb gyorsításnál csinálja, akkor szíjtárcsa, szíj és feszítő.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
lorantgyula
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3772 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 23:48:50 »
igen leginkább gázadásra, illetve gyorsítás után ahogy esik vissza a fordulat és 1500 körülre ér.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3773 Dátum:
2010.06.11 péntek, 10:31:06 »
Idézetet írta: lorantgyula - 2010.06.10 csütörtök, 23:48:50
igen leginkább gázadásra, illetve gyorsítás után ahogy esik vissza a fordulat és 1500 körülre ér.
Töltőlevegő cső fémszakasz segédváz rögzítés lehet. fixre kell szereleni, gumialátétek nélül.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3774 Dátum:
2010.06.11 péntek, 19:44:06 »
No, sikerült végre 1 mm-es saválló lemezt szereznem, vasárnap vágom ki az idomot belőle az EGR dugóhoz.
Elég vastag az 1 mm-es lemez hozzá?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3775 Dátum:
2010.06.12 szombat, 08:12:48 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.11 péntek, 10:31:06
Töltőlevegő cső fémszakasz segédváz rögzítés lehet. fixre kell szereleni, gumialátétek nélül.
A szerintem turbócső csak gyorsításnál rezonál, fordulat visszaesésnél nem, továbbá inkább 1800-as fordulaton, nem 1500-on.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
lorantgyula
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3776 Dátum:
2010.06.12 szombat, 09:58:02 »
A turbócsövet úgyis végig kell néznem, hogy ereszt-e valahol, egyúttal a rögzítését és megnézem. Ha szerencsém van csak az a baj. Ha nem, akkor megnézetem a szíjtárcsákat, csapágyaikat, feszítőt.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3777 Dátum:
2010.06.12 szombat, 13:15:15 »
Szabadonfutós inmáron a gépsárkány!!!
Jól megérdemelt sör böntva, elfogyasztva.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3778 Dátum:
2010.06.12 szombat, 13:22:44 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.06.12 szombat, 13:15:15
Szabadonfutós inmáron a gépsárkány!!!
Jól megérdemelt sör böntva, elfogyasztva.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3779 Dátum:
2010.06.12 szombat, 15:20:34 »
Jelentem a szabadonfutó be van építve. Végre!
Tökéletesen működik!
Sört kell inni akkor?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3780 Dátum:
2010.06.12 szombat, 15:23:44 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.06.12 szombat, 15:20:34
Jelentem a szabadonfutó be van építve. Végre!
Tökéletesen működik!
Sört kell inni akkor?
igen.DomeSL egészségére!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1679
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3781 Dátum:
2010.06.12 szombat, 20:27:03 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.12 szombat, 15:23:44
igen.DomeSL egészségére!
Szia Alf,
Köszi szépen a telefonos segítséget!
Nekem is szabadonfutós már a gépsárkány
Érdekesség: levegőkulccsal tudtuk csak levenni a fix görgő rögzítőanyáját a generátorról. A szervizben ahol levetettük, mert nekünk nincs a szaki azt mondta, hogy egyesek meg a szabadonfutósat cserélik fixre, mert előbbiek könnyebben szétesnek. Na reméljük esetünkben nem így lesz!
Üdv, T.
Naplózva
2008 Mondi 2.2TDCi 175PS M6
2007 S-max 2.5T 220PS M6
2008 Volvo C30 T5 382PS/488Nm M6 Autotech stage 4
2002 BMW E-46 330 cab 230PS M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2TDCi, Galaxy 2.0TDCi
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3782 Dátum:
2010.06.12 szombat, 20:38:29 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.12 szombat, 15:23:44
igen.DomeSL egészségére!
Én már iszom is.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3783 Dátum:
2010.06.12 szombat, 20:56:55 »
Apósjelölttel megnéztük a gépet és hát...A max turbónyomás 1750 helyett 2250 fordulat/percnél jön meg. Valószínűleg akad a turbólapát...Jobb esetben csak ki kell pucolni,rosszabb esetben be fog állni és vehetünk egy új turbót majd szépen lassan...Esetleg ötlet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3784 Dátum:
2010.06.12 szombat, 23:07:53 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.06.12 szombat, 20:56:55
Apósjelölttel megnéztük a gépet és hát...A max turbónyomás 1750 helyett 2250 fordulat/percnél jön meg. Valószínűleg akad a turbólapát...Jobb esetben csak ki kell pucolni,rosszabb esetben be fog állni és vehetünk egy új turbót majd szépen lassan...Esetleg ötlet?
kikellene tisztíttatni a lapátokat a kipuff oldalon.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3785 Dátum:
2010.06.12 szombat, 23:23:22 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.12 szombat, 23:07:53
kikellene tisztíttatni a lapátokat a kipuff oldalon.....
Köszi a tanácsot:)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3786 Dátum:
2010.06.12 szombat, 23:36:08 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.06.12 szombat, 20:56:55
Apósjelölttel megnéztük a gépet és hát...A max turbónyomás 1750 helyett 2250 fordulat/percnél jön meg. Valószínűleg akad a turbólapát...Jobb esetben csak ki kell pucolni,rosszabb esetben be fog állni és vehetünk egy új turbót majd szépen lassan...Esetleg ötlet?
őőőő....
a gyári érték 2,5bar@2500 1/min.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3787 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 17:59:59 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.06.12 szombat, 08:12:48
A szerintem turbócső csak gyorsításnál rezonál, fordulat visszaesésnél nem, továbbá inkább 1800-as fordulaton, nem 1500-on.
Szia!
Írtam mélt az itt megadott címedre. Meg azt hiszem privátot is.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3788 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 18:11:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.12 szombat, 23:36:08
őőőő....
a gyári érték 2,5bar@2500 1/min.
De vmiért mégis füstöl:) Meg a régihez képest sokkal gyengébben húz 1750től
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3789 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 18:17:03 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.06.14 hétfő, 18:11:25
De vmiért mégis füstöl:) Meg a régihez képest sokkal gyengébben húz 1750től
mekkora volt a max. érték, amit mértetek?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3790 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 18:37:57 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.14 hétfő, 18:17:03
mekkora volt a max. érték, amit mértetek?
1750nél kb 1,6-1,7 bar( a gép 0,6-0,7-et mutatott,mivel elvileg légköri nyomáshoz képest mér)...
De ha nem ezért,akkor mi a francért lehet,hogy füstöl minden egyes gázadásnál?A turbócső nincs repedve,porlasztók jók...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.14 hétfő, 18:50:48 írta Nika91127
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3791 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:04:45 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.06.14 hétfő, 18:37:57
1750nél kb 1,6-1,7 bar( a gép 0,6-0,7-et mutatott,mivel elvileg légköri nyomáshoz képest mér)...
De ha nem ezért,akkor mi a francért lehet,hogy füstöl minden egyes gázadásnál?A turbócső nincs repedve,porlasztók jók...
egr le van dugózva?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3792 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:06:34 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.14 hétfő, 19:04:45
egr le van dugózva?
Nincs,mert már euro4-es és hibakódot dobna,ha jól tudom... :S Akkor is zavaró,hogy az alig 3 éves dög jobban füstöl, mint az ami 8 éves és 330 ezer van benne...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3793 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:08:34 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.06.14 hétfő, 19:06:34
Nincs,mert már euro4-es és hibakódot dobna,ha jól tudom... :S Akkor is zavaró,hogy az alig 3 éves dög jobban füstöl, mint az ami 8 éves és 330 ezer van benne...
pedig akkor a turbónyomással lesz ott valami bibi...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3794 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:12:12 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.14 hétfő, 19:08:34
pedig akkor a turbónyomással lesz ott valami bibi...
Hát igen...Az a bibi,h lassan épül fel elvileg...Lehet azlesz,hogy leszedjük és jól megpucoljuk a belsejét...Az elképzelhető,h kormos?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3795 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:20:01 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.06.14 hétfő, 19:12:12
Hát igen...Az a bibi,h lassan épül fel elvileg...Lehet azlesz,hogy leszedjük és jól megpucoljuk a belsejét...Az elképzelhető,h kormos?
igen.sőt,ha nagyon lekormolódik,akkor megfogja a lapátállító motort és kiáll a verda vészüzemre-mint m34-nek.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3796 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:35:12 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.14 hétfő, 19:20:01
igen.sőt,ha nagyon lekormolódik,akkor megfogja a lapátállító motort és kiáll a verda vészüzemre-mint m34-nek.....
Értem...Az nem lenne jó...Lehet amiatt füstöl és fogyaszt picit többet,mert az adott üa mennyiséghez kevés a levegő amit a turbó tud "biztosítani"?
Naplózva
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3797 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:41:03 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.06.14 hétfő, 18:37:57
1750nél kb 1,6-1,7 bar( a gép 0,6-0,7-et mutatott,mivel elvileg légköri nyomáshoz képest mér)...
De ha nem ezért,akkor mi a francért lehet,hogy füstöl minden egyes gázadásnál?A turbócső nincs repedve,porlasztók jók...
Az elég kevés.
Amint lejebb valahol írta valaki úgy 2.5bár az igazi, a légkörihez képest 1.5bár. Enyém is ennyit tudott.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3798 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:42:50 »
Idézetet írta: agostonb - 2010.06.14 hétfő, 19:41:03
Az elég kevés.
Amint lejebb valahol írta valaki úgy 2.5bár az igazi, a légkörihez képest 1.5bár. Enyém is ennyit tudott.
Igen,de az nálunk csak 2300-2400 között jön meg...1750nél van az 1,6-1,7-es érték:S
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3799 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 20:52:58 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.06.14 hétfő, 19:35:12
Értem...Az nem lenne jó...Lehet amiatt füstöl és fogyaszt picit többet,mert az adott üa mennyiséghez kevés a levegő amit a turbó tud "biztosítani"?
pontosan.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
69
70
71
72
73
74
75
[
76
]
77
78
79
80
81
82
83
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ