Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:56:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14625460 alkalommal)
0 Felhasználó és 72 vendég van a témában
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #6250 Dátum: 2010.12.08 szerda, 22:05:28 »

Miért nem veszel egy másik motort kb 150-ért...ennyiért már hibátlanok vannak, meg egy 60-ért kicserélik, mínusz eladod a te mostani motorodat alkatrészenként, aztán 120-130-ból megúszod... Huh?

130 pacis duratorq motor már van 150-ért? Lehet jobban megérné...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6251 Dátum: 2010.12.08 szerda, 22:27:27 »

130 pacis duratorq motor már van 150-ért? Lehet jobban megérné...
ezt Motorcraft tudja neked megmondani(szintén tag itt a fórumon), írja neki pü-t
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #6252 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 09:01:41 »

Még kérded, hogy mi a baj?

Olyan dolgokat mutogattok itt nekem, hogy wow1 Shocked wow1
Azt hiszem jobban járok ha törlöm magam  a fórumról, mert eddig is rettegtem ettől a masinától /mi lessz ha
megbetegszik /, de hova tovább egyre kevésbé hiszem, hogy ha gondom lesz vele, meg is tudom majd fizetni
a gyógykezelését. /  :levele:az árát is mé 3 évig nyögöm levele /
Csak semmi pánik. Csak arról a pár esetről írunk, amikor probléma támadt a géppel, több ezerszer meg kitűnően kiszolgál, de azt senki se írja be. Egy PDTdi sokkal drágább! Az alkatrész árak szerintem tűrhetőek a kategóriában, tekintve az igénybevételt, ez nagy és erős autó, nem lehet funérlemezből készíteni...
Azt írod, eddig is rettegtél ettől a masinától! Vajon miért? Pozitívabb gondolkodás kellene, az a rossz autót ugyan nem támasztja fel, de enged rendesen gondolkodni, és attól kezdve sokkal kevesebb lesz a gond! Én sem értem, miért, de nálam működik, nem kell érteni a csodát, csak gyakorolni.
Van egy jó gondolat: „Akár azt hiszed, képes vagy rá, akár azt, hogy nem, igazad lesz.”
Ezt éppen Henry Ford mondta...
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6253 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 17:00:00 »

Miért nem veszel egy másik motort kb 150-ért...ennyiért már hibátlanok vannak, meg egy 60-ért kicserélik, mínusz eladod a te mostani motorodat alkatrészenként, aztán 120-130-ból megúszod... Huh?
Motorcraft 140000-ért ajánlotta nekem annó a csupasz motort.Szerintem megéri és azt is megmondja,hogy menyi km van benne.Szóval nem zsákbamacskát veszel.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6254 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 18:09:14 »

Motorcraft 140000-ért ajánlotta nekem annó a csupasz motort.Szerintem megéri és azt is megmondja,hogy menyi km van benne.Szóval nem zsákbamacskát veszel.
Ha annyiba van jó motor akkor nem is szabad szervizeltetni. Minden motornak kihajtjuk a lekét azt veszünk újat  gun
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6255 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 20:40:02 »

Még kérded, hogy mi a baj?

Olyan dolgokat mutogattok itt nekem, hogy wow1 Shocked wow1
Azt hiszem jobban járok ha törlöm magam  a fórumról, mert eddig is rettegtem ettől a masinától /mi lessz ha
megbetegszik /, de hova tovább egyre kevésbé hiszem, hogy ha gondom lesz vele, meg is tudom majd fizetni
a gyógykezelését. /  :levele:az árát is mé 3 évig nyögöm levele /
Neharagudj,de ez a hozzá állás nagyon negatív!!!!Szerinted más autónál olcsóbb bármilyen cucc.Huh??Próbálj egy kicsit másképp hozzá állni mert én mielőtt megvettem nekem mis mondták mi a legdrágább benne.Mégis megvettem.A kényelmemet és az elvárásaimat ez teljesíti meg.Na fel a fejjel és ha majd elromlik akkor ráérsz törni a hibát megoldani és abban is segítünk.... taps taps taps eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #6256 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 23:01:07 »

Csak semmi pánik. Csak arról a pár esetről írunk, amikor probléma támadt a géppel, több ezerszer meg kitűnően kiszolgál, de azt senki se írja be. Egy PDTdi sokkal drágább! Az alkatrész árak szerintem tűrhetőek a kategóriában, tekintve az igénybevételt, ez nagy és erős autó, nem lehet funérlemezből készíteni...
Azt írod, eddig is rettegtél ettől a masinától! Vajon miért? Pozitívabb gondolkodás kellene, az a rossz autót ugyan nem támasztja fel, de enged rendesen gondolkodni, és attól kezdve sokkal kevesebb lesz a gond! Én sem értem, miért, de nálam működik, nem kell érteni a csodát, csak gyakorolni.
Van egy jó gondolat: „Akár azt hiszed, képes vagy rá, akár azt, hogy nem, igazad lesz.”
Ezt éppen Henry Ford mondta...

Tudjátok, ez előtt egy 1980-as Skoda 110R Cupém volt /szegény apámtól örököltem /, 168 000km ment a családuknál.
Ez alatt az idő alatt karbeszcsere, vízpumpacsere, kipufogócsere, gyertyacsere 2x sárvédőcsere itt-ott 1-2 apróság. Még eredeti a vezérműlánc is. Ott minden apró zizzenését ismertem, apró szösszenéseiből tudtam mit akar. Ha beteg volt tudtam mit, hol és hogyan gyógyítsam a garázsban.
Viszont itt!!! szomoru1 Roll Eyes
Azért köszönöm a bíztatást Neked is meg TISLER19-nek is . Én próbállok bízni Benne már 2 éve, de azért a félsz mindig a fenekemben van, pedig rohadtul élvezem, és tetszik a lelkem.
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.09 csütörtök, 23:03:09 írta octavia1 » Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #6257 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 23:54:00 »

Tudjátok, ez előtt egy 1980-as Skoda 110R Cupém volt /szegény apámtól örököltem /, 168 000km ment a családuknál.
Ez alatt az idő alatt karbeszcsere, vízpumpacsere, kipufogócsere, gyertyacsere 2x sárvédőcsere itt-ott 1-2 apróság. Még eredeti a vezérműlánc is. Ott minden apró zizzenését ismertem, apró szösszenéseiből tudtam mit akar. Ha beteg volt tudtam mit, hol és hogyan gyógyítsam a garázsban.
Viszont itt!!! szomoru1 Roll Eyes
Azért köszönöm a bíztatást Neked is meg TISLER19-nek is . Én próbállok bízni Benne már 2 éve, de azért a félsz mindig a fenekemben van, pedig rohadtul élvezem, és tetszik a lelkem.


Akkor használni kell, mosolyogva. Wink Más kocsikkal is van baj, nem kell félni, csak azoknak nincs ilyen jó fórumuk nyes hehe Grin
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6258 Dátum: 2010.12.10 péntek, 00:07:31 »

csak azoknak nincs ilyen jó fórumuk nyes hehe Grin
Ez mekkora igazság, függő lettem itt  taps  integet2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


csapos
Vendég
« Új hozzászólás #6259 Dátum: 2010.12.10 péntek, 11:32:52 »

Sziasztok,

én még tök új vagyok ezen a fórumon.....
és máris segítséget kérek Wink
Van egy 2.0 tdci kombim, az utolsó tankolásnál nem aludt el az üzemanyag figyelmeztető  lámpám, a computer azt mondja még x km van hátra, ez folyamatosan csökken természetesen, de a tankmutató meg jelzi a teli tankot. Zavar, hogy valami nem jól működik.....
Van ötletetek, hogy mi lehet? Illetve hogy mit tegyek, hogy rendesen működjön?

Köszi a segítséget
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #6260 Dátum: 2010.12.10 péntek, 11:56:11 »

Sziasztok, én még tök új vagyok ezen a fórumon.....
és máris segítséget kérek Wink Van egy 2.0 tdci kombim, az utolsó tankolásnál nem aludt el az üzemanyag figyelmeztető  lámpám, a computer azt mondja még x km van hátra, ez folyamatosan csökken természetesen, de a tankmutató meg jelzi a teli tankot. Zavar, hogy valami nem jól működik.....Van ötletetek, hogy mi lehet? Illetve hogy mit tegyek, hogy rendesen működjön?
Köszi a segítséget
Üdv a klubban! Volt már vkinek ilyen gondja múltkor, hogy a fedcomp nem látta az üzemanyagot, keresd vissza. Nekem nincs fedcomp a gépben. Amikor go szűrőt cseréltem, pár kilométerig összevissza működött az üza szint jelzőm is.
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.10 péntek, 11:57:44 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6261 Dátum: 2010.12.10 péntek, 12:10:27 »

Sziasztok,

én még tök új vagyok ezen a fórumon.....
és máris segítséget kérek Wink
Van egy 2.0 tdci kombim, az utolsó tankolásnál nem aludt el az üzemanyag figyelmeztető  lámpám, a computer azt mondja még x km van hátra, ez folyamatosan csökken természetesen, de a tankmutató meg jelzi a teli tankot. Zavar, hogy valami nem jól működik.....
Van ötletetek, hogy mi lehet? Illetve hogy mit tegyek, hogy rendesen működjön?

Köszi a segítséget
ilyen volt nekem is. beinítottam, üanyag jelző nullán maradt, besípolt, majd menetközben elkezdte termelni az üanyagot és elindult a mutató normál helyzetbe, de a jelző égve maradt. mentem vele kb 10 km-t városban, majd megálltam, kb 10 perccel később, amikor megint indítottam, akkor már jó volt a mutató és nem sípolt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csapos
Vendég
« Új hozzászólás #6262 Dátum: 2010.12.10 péntek, 12:14:24 »

Köszi a segítséget,

nekem a mutató méri rendesen a go-t.
A fedcomp az nem látja, hogy tankoltam.
 Próbáltam, hogy kicsit mentem vele, majd leállítottam, de utána sem állt vissza. Próbáltam, hogy rátankolok, de semmi...
Ebben a topicban keressek vissza?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6263 Dátum: 2010.12.10 péntek, 12:18:18 »

Köszi a segítséget,

nekem a mutató méri rendesen a go-t.
A fedcomp az nem látja, hogy tankoltam.
 Próbáltam, hogy kicsit mentem vele, majd leállítottam, de utána sem állt vissza. Próbáltam, hogy rátankolok, de semmi...
Ebben a topicban keressek vissza?
nem tom, hogy hol volt róla szó, használd a keresőt: http://mondeo.hu/index.php?action=search
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6264 Dátum: 2010.12.10 péntek, 12:19:59 »

Köszi a segítséget,

nekem a mutató méri rendesen a go-t.
A fedcomp az nem látja, hogy tankoltam.
 Próbáltam, hogy kicsit mentem vele, majd leállítottam, de utána sem állt vissza. Próbáltam, hogy rátankolok, de semmi...
Ebben a topicban keressek vissza?
esetleg akksi sarut vedd le kb 1 órára, hátha az segít.

fontos: ilyenkor elfelejti a rádió kódját és az ablak programozásokat és a fedcomp is nullázódik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hobi
Vendég
« Új hozzászólás #6265 Dátum: 2010.12.10 péntek, 18:15:45 »

Sziasztok.

A segítségeteket kérném.

Hamarosan régi vágyam válik valóra és tudok venni egy 2004-2005 gyártású Ford Mondeo 2.0 TDCI-t.
Mivel régóta imádom a Mondeó-t így más autó nem jöhet számításba, azonban a totalcar.hu-n a tdci motorok rók sok rosszat írnak.(Fele lehet, hogy kamu.)

Kérdésem az volna, hogy akinek van ilyen autója az tudja, hogy megéri a megvenni vagy sem.
Mik a tdci motorok valódi hibái, ezeket hogyan lehet megelőzni?Huh?Huh??

Benzinest nem akarok, csak dízelt így érdekelne az őszinte véleményetek az autóról.

Segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6266 Dátum: 2010.12.10 péntek, 19:33:51 »

Sziasztok.

A segítségeteket kérném.

Hamarosan régi vágyam válik valóra és tudok venni egy 2004-2005 gyártású Ford Mondeo 2.0 TDCI-t.
Mivel régóta imádom a Mondeó-t így más autó nem jöhet számításba, azonban a totalcar.hu-n a tdci motorok rók sok rosszat írnak.(Fele lehet, hogy kamu.)

Kérdésem az volna, hogy akinek van ilyen autója az tudja, hogy megéri a megvenni vagy sem.
Mik a tdci motorok valódi hibái, ezeket hogyan lehet megelőzni?Huh?Huh??

Benzinest nem akarok, csak dízelt így érdekelne az őszinte véleményetek az autóról.

Segítségeteket előre is köszönöm.
Először is ha imádod nincs gond.A gond akkor van ha elromlik,de a fórum társak mindenben segítenek.Ami drága rajta:magasnyomású szivattyú,p csúcsok,kuplung szett.Az elektronikai dolgok változók.Személyszerint engem semmi és senki nem tántorított el a vételétől.Nagyon átkell nézni a kocsit.Inkább enyhén karcos mint kopogós-füstölős motorú legyen.Bármilyen hiba jön elő nekem akkor is ez kell.Anyagilag egy-két esetben zsebbe kell nyúlni.Amúgy nekem nagyon bejött.Más is ad neked tanácsot.Keresd meg a vásárlási segítséget itt a fórumon ott is sok minden levan írva.Dióhéjban ennyi,a többi majd ha megveszed alakul.Ha bármilyen hiba előjön előtte itt kérjél tanácsot mielőtt beleugratnak bármibe.Sokat legyél itt a fórumon és nagyon sokat tanulsz.Vedd meg mielőbb és élvezd amit nyújt neked.
Üdv a Klubban!!!! taps taps taps
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6267 Dátum: 2010.12.10 péntek, 19:34:14 »

http://mondeo.hu/index.php?page=93

Sziasztok.

A segítségeteket kérném.

Hamarosan régi vágyam válik valóra és tudok venni egy 2004-2005 gyártású Ford Mondeo 2.0 TDCI-t.
Mivel régóta imádom a Mondeó-t így más autó nem jöhet számításba, azonban a totalcar.hu-n a tdci motorok rók sok rosszat írnak.(Fele lehet, hogy kamu.)

Kérdésem az volna, hogy akinek van ilyen autója az tudja, hogy megéri a megvenni vagy sem.
Mik a tdci motorok valódi hibái, ezeket hogyan lehet megelőzni?Huh?Huh??

Benzinest nem akarok, csak dízelt így érdekelne az őszinte véleményetek az autóról.

Segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
csapos
Vendég
« Új hozzászólás #6268 Dátum: 2010.12.10 péntek, 19:53:14 »

esetleg akksi sarut vedd le kb 1 órára, hátha az segít.

fontos: ilyenkor elfelejti a rádió kódját és az ablak programozásokat és a fedcomp is nullázódik

Lehet ez lesz...
csak az ablak programja megy el, vagy a biztonsági öv figyelmeztetője az ajtók programja is?
Tapasztalat?  szomoru1
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6269 Dátum: 2010.12.10 péntek, 20:03:20 »

Lehet ez lesz...
csak az ablak programja megy el, vagy a biztonsági öv figyelmeztetője az ajtók programja is?
Tapasztalat?  szomoru1
Igen,minden el fog menni...
progizni kell mindent!
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
phantom
Vendég
« Új hozzászólás #6270 Dátum: 2010.12.10 péntek, 20:08:46 »

Sziasztok! Segitségeteket szeretném kérni hogy a b 2479 hibakod mit jelent és a javitását ha lehet.Előre is köszönöm. PHANTOM
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6271 Dátum: 2010.12.10 péntek, 21:05:09 »

Sziasztok! Segitségeteket szeretném kérni hogy a b 2479 hibakod mit jelent és a javitását ha lehet.Előre is köszönöm. PHANTOM
hát ha tényleg B2479 akkor az bizony kézifék visszajelző áramkör rövidzárlat.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #6272 Dátum: 2010.12.10 péntek, 22:02:04 »

Sziasztok. A segítségeteket kérném.
Hamarosan régi vágyam válik valóra és tudok venni egy 2004-2005 gyártású Ford Mondeo 2.0 TDCI-t.
Mivel régóta imádom a Mondeó-t így más autó nem jöhet számításba, azonban a totalcar.hu-n a tdci motorok rók sok rosszat írnak.(Fele lehet, hogy kamu.) Kérdésem az volna, hogy akinek van ilyen autója az tudja, hogy megéri a megvenni vagy sem. Mik a tdci motorok valódi hibái, ezeket hogyan lehet megelőzni?Huh?Huh??
Benzinest nem akarok, csak dízelt így érdekelne az őszinte véleményetek az autóról.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Hello! Ha megvan az autó, jelezd! Örüljünk együtt. wave A Főoldalon van egy jól összerakott vételi tanácsadó. A megelőzésről (mert ezt kérdezted) tán annyit, hogy a TDCi-nél inkább kerülni kell a kannázást! A magas nyomású rendszert tönkre vághatja a szennyeződés.  Nos, jópáran a biztonságra megyünk, időszakosan áttisztítjuk a rendszert, adalékokkal, EGR takarítással. Az előírtnál gyakrabban cserélünk pl. olajat, szűrőket.  Ezzel jelentősen kitoljuk az élettartamot, és az autó is sokkal hálásabb. Büszke leszel rá, meglátod. Ezen a fórumon tapasztalati úton fejlődünk, és dogmákat döntünk meg, ha kell Grin
A kritikusabb pontoknál, ha kell, újítunk. Hozzá merünk nyúlni az autóhoz. Ez a Club érdeme.
3 pontba szedhető a gondos kiválasztás, ez az örömteli autózás feltétele is
1 jól megfogalmazni az elvárásokat az autóval szemben. Úgy kiválasztani a megfelelő kategóriát, azon belül a típust, az igény szerinti felszereltséggel
2 utána ki kell fogni egy jó példányt! Erre bizony időt kell szánni!
3 Majd ehhez jön a hétköznapi használatban az emberi hozzáállás, igényesség, a karbantartásban/kezelésben
 integet2
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.10 péntek, 22:14:40 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6273 Dátum: 2010.12.10 péntek, 22:34:57 »

Lehet ez lesz...
csak az ablak programja megy el, vagy a biztonsági öv figyelmeztetője az ajtók programja is?
Tapasztalat?  szomoru1
csak az automata ablak felhúzás.
nálam ki van kapcsolva a bizt öv figyelmeztetése(fórumon leírt módszerrel), és eddig akárhányszor vettem le az akksisarut, eddig et nem jött vissza
ajtózárásost nem tudom, mert az nálam sosem volt felprogramozva
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.10 péntek, 22:36:39 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
phantom
Vendég
« Új hozzászólás #6274 Dátum: 2010.12.11 szombat, 08:52:41 »

Köszönöm a segitséget.De mit kénne csinálni a kézifék visszajelző rövidzárlattal.Köszönettel. PHANTOM
Naplózva
phantom
Vendég
« Új hozzászólás #6275 Dátum: 2010.12.11 szombat, 18:59:41 »

Köszi! Most előbre jutottam.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6276 Dátum: 2010.12.11 szombat, 19:07:38 »

Köszi! Most előbre jutottam.
A kézifékkarnál van egy kis kapcsoló lehet az hullott szét, vagy testel le.. Roll Eyes
A kardánboxot bontsd le a kar körül és ott lesz a kapcsoló.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
phantom
Vendég
« Új hozzászólás #6277 Dátum: 2010.12.11 szombat, 20:44:51 »

Köszönöm szépen.probálkozom.Phantom
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6278 Dátum: 2010.12.11 szombat, 21:53:59 »

Ezen a fórumon tapasztalati úton fejlődünk, és dogmákat döntünk meg, ha kell Grin
A kritikusabb pontoknál, ha kell, újítunk. Hozzá merünk nyúlni az autóhoz. Ez a Club érdeme.
afro1 party0038
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6279 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 00:29:04 »

afro1 party0038
csak kár, hogy ezt nem mindenki így fogja fel szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6280 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 09:03:30 »

csak kár, hogy ezt nem mindenki így fogja fel szomoru1

Pedig így van értelme. Én mindig azt mondom, ha valaki csodálkozik azon, hogy szerelem az autót, hogy ez is egy gép, akárhonnan nézzük: ahogy összerakták úgy szét is lehet szedni, és újra összerakni...  Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6281 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 09:19:27 »

csak kár, hogy ezt nem mindenki így fogja fel szomoru1
Hát nem...tegnap néztem egy C-max-ot egy ismerősömnek megvételre...nézem, nincs pótkerék, csak defektjavító készlet  wow1...mondom a kupecnek, ezkből már ezt is kispórolták...erre közölte velem, hogy nyugodjak meg, az emberek több mint fele úgysem tudna mit kezdeni egy defekttel (nem tud kereket cserélni)... hát mondott valamit az ember. Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hobi
Vendég
« Új hozzászólás #6282 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 18:03:41 »

Köszönöm a segítségeteket. A pénzem megvan lassan, csak nehéz találni olyat, amit nem glancoltak ki eladásra.

Csak kombi jöhet számításba, de az időt rászánom, mert nem egy évre akarom megvenni.

Mégegyszer köszönöm a segítségeteket.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6283 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 18:43:22 »

Hát nem...tegnap néztem egy C-max-ot egy ismerősömnek megvételre...nézem, nincs pótkerék, csak defektjavító készlet  wow1...mondom a kupecnek, ezkből már ezt is kispórolták...erre közölte velem, hogy nyugodjak meg, az emberek több mint fele úgysem tudna mit kezdeni egy defekttel (nem tud kereket cserélni)... hát mondott valamit az ember. Roll Eyes

En megis azt szeretem, ha megvan a potkerek. Sajnos a faceliftes Trend kombiban mar csak jelkepes potkerek van, nem igazi. A 2002-es Ghiaban meg acelfelnis, teljes erteku.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6284 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 18:54:28 »

En megis azt szeretem, ha megvan a potkerek. Sajnos a faceliftes Trend kombiban mar csak jelkepes potkerek van, nem igazi. A 2002-es Ghiaban meg acelfelnis, teljes erteku.

AndyA
Ahol lehet ott spórolnak, mivel nagy mennyiségben eladott termékekről van szó, rengeteget megspórol a gyártó ilyenekkel is....faceliftesítésnél egy csomó hasznos dolgot elhagytak-motorvédő alul, egyes típusoknál felül is, toronycsapágy védő, sőt az ajtók belsejéből szigetelést, csomagtér zárat...stb. szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6285 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 18:57:31 »

En megis azt szeretem, ha megvan a potkerek. Sajnos a faceliftes Trend kombiban mar csak jelkepes potkerek van, nem igazi. A 2002-es Ghiaban meg acelfelnis, teljes erteku.

AndyA
nekem is mankó kerék volt benne, de én kombinál bele tudtam rakni a rendes acél pótkereket.

de a mankó kerék is jobb, mint a semmi
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6286 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 18:59:45 »

nekem is mankó kerék volt benne, de én kombinál bele tudtam rakni a rendes acél pótkereket.

de a mankó kerék is jobb, mint a semmi

Azert alkalomadtan inkabb majd applikalok bele egy rendeset. Nem lenne nagy orom 80-nal hazakocogni mondjuk 6-800 km tavolsagbol...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6287 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 21:49:48 »

nekem is mankó kerék volt benne, de én kombinál bele tudtam rakni a rendes acél pótkereket.

de a mankó kerék is jobb, mint a semmi
Ez a pótkerék nem lehet felszereltség függő????Nekem teljes acélfelnis kivitel van benne.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6288 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 21:52:17 »

Ez a pótkerék nem lehet felszereltség függő????Nekem teljes acélfelnis kivitel van benne.
valamikor régen nézegettem egy katalógust, asszem 10eft-ért lehetett megrendelni a teljes értékű pótkereket.
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.12 vasárnap, 22:10:20 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
teo
Vendég
« Új hozzászólás #6289 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 22:08:21 »

Ez a pótkerék nem lehet felszereltség függő????Nekem teljes acélfelnis kivitel van benne.

Nem hiszem. Nekem a Titanium X-ben mankó kerék van.
Naplózva
csapos
Vendég
« Új hozzászólás #6290 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 22:14:08 »

Sziasztok,

én még tök új vagyok ezen a fórumon.....
és máris segítséget kérek Wink
Van egy 2.0 tdci kombim, az utolsó tankolásnál nem aludt el az üzemanyag figyelmeztető  lámpám, a computer azt mondja még x km van hátra, ez folyamatosan csökken természetesen, de a tankmutató meg jelzi a teli tankot. Zavar, hogy valami nem jól működik.....
Van ötletetek, hogy mi lehet? Illetve hogy mit tegyek, hogy rendesen működjön?

Köszi a segítséget


Köszi mindenkinek aki segíteni próbált worship

Megoldotta magának......

Nehezen vettem rá  magam, hogy levegyem az akksi sarut, mert programozni kellett volna mindent. Ahhoz meg nem volt kedvem.
Nos leparkoltam egy olyan helyen ahol a kocsi feneke kicsit magasabban volt, mint az eleje. Nem direkt, csak itt volt hely. S láss csodát kialudt a lámpa, mért a fed.comp. nyes

Amúgy nekem is csak mankó kereket adtak. 2007-es a gép és nem volt fél éves mikor megvettem a szalonból. Csodálkoztam is, hogy ennyiért nem fér bele egy acélfelni? Ok, hogy nem alu, de egy acél azért jó lett volna.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6291 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 08:54:15 »

Csinal olyat ujabban a hidegben az 2002-es Ghia, hogy amikor berugom, "sikit" egyet, mintha megcsuszna valami ekszij. Kivulrol (nyitott ablaknal) van egy kis fogaskerekhangja is. Saccra mintha az inditomotor fogaskereke nem menne vissza idoben a helyere, es a felporgo motor tulforgatna egy pillanatra az inditomotort. Lehet ilyen? Ha meg nem ez, akkor mi lehet?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6292 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 10:00:55 »

Csinal olyat ujabban a hidegben az 2002-es Ghia, hogy amikor berugom, "sikit" egyet, mintha megcsuszna valami ekszij. Kivulrol (nyitott ablaknal) van egy kis fogaskerekhangja is. Saccra mintha az inditomotor fogaskereke nem menne vissza idoben a helyere, es a felporgo motor tulforgatna egy pillanatra az inditomotort. Lehet ilyen? Ha meg nem ez, akkor mi lehet?

AndyA
nekem a szij nyikkan egyet 10 inditasbol 8 szor, miota csereltettem a generator ekszijtarcsaval egyutt, de feszito nem lett cserelve.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #6293 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 11:12:49 »

nekem a szij nyikkan egyet 10 inditasbol 8 szor, miota csereltettem a generator ekszijtarcsaval egyutt, de feszito nem lett cserelve.
Melegben, száraz időben sosem csinálja. Csak amikor párás, nyirkos lehet a cucc. Lehetséges, hogy azért csúszik meg az első indításnál. Csak találgatok. Roll Eyes
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #6294 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 12:16:53 »

Sziasztok!

azt szeretném megkérdezni, hogy érdemes e csippelni a 96kwos TDCi-t? és meddig érdemes csippelni? nem fogja tonkretenni a motrot..csoveket...stb
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6295 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 13:27:58 »

Sziasztok!

azt szeretném megkérdezni, hogy érdemes e csippelni a 96kwos TDCi-t? és meddig érdemes csippelni? nem fogja tonkretenni a motrot..csoveket...stb

Írj Bunyek kollégának priviben,neki van egy chipelős ismerőse Smiley Szerintem tőle 1-2 dolgot megtudhatsz Smiley És igen érdemes chippelni Smiley
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #6296 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 13:57:08 »

Sziasztok!

azt szeretném megkérdezni, hogy érdemes e csippelni a 96kwos TDCi-t? és meddig érdemes csippelni? nem fogja tonkretenni a motrot..csoveket...stb
Ésszel csippelni (max +20 %), ésszel hajtani (amikor tényleg kell, akkor kihasználni).
Akkor nem vágja tönkre az autót.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6297 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 14:04:57 »

Melegben, száraz időben sosem csinálja. Csak amikor párás, nyirkos lehet a cucc. Lehetséges, hogy azért csúszik meg az első indításnál. Csak találgatok. Roll Eyes

Siman elofordulhat, eleg kenyes mindenre.. Nekem hutokozeg cserenel racsoppent par potty a szijra, es visitott 2 percig utana, mint az allat.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6298 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 16:18:37 »

Csinal olyat ujabban a hidegben az 2002-es Ghia, hogy amikor berugom, "sikit" egyet, mintha megcsuszna valami ekszij. Kivulrol (nyitott ablaknal) van egy kis fogaskerekhangja is. Saccra mintha az inditomotor fogaskereke nem menne vissza idoben a helyere, es a felporgo motor tulforgatna egy pillanatra az inditomotort. Lehet ilyen? Ha meg nem ez, akkor mi lehet?

AndyA
nálam ilyenkor bendix volt a hibás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6299 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 16:57:13 »

Sziasztok!

azt szeretném megkérdezni, hogy érdemes e csippelni a 96kwos TDCi-t? és meddig érdemes csippelni? nem fogja tonkretenni a motrot..csoveket...stb
Szia!Azt hiszem itt olvastam 1-2 hete valaki irt de már nem emlékszem ki-mikor,de a miénket ugy 160 ló-ig fel lehet huzni,azt,hogy érdemes-e neked kell eldönteni.320d-520d-ket igy is veri,ha ügyesvagy felénk(bükk-szerpentinek) a nagyobbakat is veri.CSAK ÉSSZEL MERT MINDENT EZ SEM BIR KI!!!!!!!!!!!!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.