Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:45:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
127
128
129
130
131
132
133
[
134
]
135
136
137
138
139
140
141
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14618498 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: olaj
«
Új hozzászólás #6650 Dátum:
2010.12.28 kedd, 12:03:06 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.12.28 kedd, 11:55:51
mennyi a különbség literben a nívópálca max és min jele között?
újabban gyanúsan középen van a szint, holott korábban max-ig volt. Ha most megint engedi az olajat a turbó, mérges leszek...
1 liter biztos van mint általában más kocsiknál amit tapasztaltam.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6651 Dátum:
2010.12.28 kedd, 12:27:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2010.12.28 kedd, 11:33:19
Elkezdett villogni az izzitasjelzom... Szep tole, hogy legalabb a karacsonyt kivarta. :-(
Ki tud nekem ilyenkor hibakodot olvasni? A sajat olvasokam meg postazas alatt, azt jovo hetnel elobb nem kapom meg.
AndyA
műszertesztnél nem ír ki dtc-ket??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: olaj
«
Új hozzászólás #6652 Dátum:
2010.12.28 kedd, 12:28:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.12.28 kedd, 11:55:51
mennyi a különbség literben a nívópálca max és min jele között?
újabban gyanúsan középen van a szint, holott korábban max-ig volt. Ha most megint engedi az olajat a turbó, mérges leszek...
ha középen van, akkor felöntöd egészig és az eredményt megszorzod 2-vel és meg is van a min-max közötti mennyiség
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6653 Dátum:
2010.12.28 kedd, 12:47:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.28 kedd, 12:27:35
műszertesztnél nem ír ki dtc-ket??
Fejbol nem tudtam, hogyan kell, most kinyomtattam es megnezem. Egyelore fel ora allas utan ujranditva nem villog. Meg esedekes egy MAF pucolas is amugy, azt is megejtem a delutan.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: olaj
«
Új hozzászólás #6654 Dátum:
2010.12.28 kedd, 13:14:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.12.28 kedd, 11:55:51
mennyi a különbség literben a nívópálca max és min jele között?
újabban gyanúsan középen van a szint, holott korábban max-ig volt. Ha most megint engedi az olajat a turbó, mérges leszek...
1liter.azért tudom,mert 15ekm után a múlt héten csekkoltam,és csak a min-t súrolta.kapott 1liter 5w30at,és most a maxot súrolja ugyan ott!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6655 Dátum:
2010.12.28 kedd, 14:45:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.28 kedd, 12:27:35
műszertesztnél nem ír ki dtc-ket??
műszerteszt nem mutat hajtáslánc dtc-ket csak a komfortmodulokét.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6656 Dátum:
2010.12.28 kedd, 17:10:16 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.12.27 hétfő, 20:17:38
Ment PÜ.
üdv.átnézettem ma a gépet.mindent rendben találtak.feleslegesen paráztam.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6657 Dátum:
2010.12.28 kedd, 17:41:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.12.28 kedd, 14:45:54
műszerteszt nem mutat hajtáslánc dtc-ket csak a komfortmodulokét.
Nem is mutatott semmit. Viszont azota nem villogott ujra az izzitasjelzo sem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6658 Dátum:
2010.12.28 kedd, 17:43:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2010.12.28 kedd, 17:41:46
Nem is mutatott semmit. Viszont azota nem villogott ujra az izzitasjelzo sem.
AndyA
előzőleg milyen körülmények között ketdett el villogni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gyalak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6659 Dátum:
2010.12.28 kedd, 17:59:35 »
Mk3 2002 131Le TDCi-hez keresek befecskendezőket! Ha tud valaki jelzze. Mert Foxot már nem lehet elérni!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6660 Dátum:
2010.12.28 kedd, 18:50:50 »
Idézetet írta: waver - 2010.12.28 kedd, 17:10:16
üdv.átnézettem ma a gépet.mindent rendben találtak.feleslegesen paráztam.
Na hála istennek.Ez egy öröm gondolom.A többit meg fogadd meg és a saját tapasztalataid is segítenek.Ha meg gond lesz írsz és segít aki csak tud.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6661 Dátum:
2010.12.28 kedd, 19:12:51 »
Idézetet írta: gyalak - 2010.12.28 kedd, 17:59:35
Mk3 2002 131Le TDCi-hez keresek befecskendezőket! Ha tud valaki jelzze. Mert Foxot már nem lehet elérni!
[/quoteSzia! Keresd Newiket vagy NGabót nekik bontott volt hátha megvan még nekik.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6662 Dátum:
2010.12.28 kedd, 19:15:30 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.28 kedd, 19:12:51
Szia! Keresd Newiket vagy NGabót nekik bontott volt hátha megvan még nekik.
NGabó ha jól láttam már leregelt, csak telón fogja elérni..
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6663 Dátum:
2010.12.28 kedd, 19:24:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.28 kedd, 19:15:30
NGabó ha jól láttam már leregelt, csak telón fogja elérni..
Megsérdödött?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6664 Dátum:
2010.12.28 kedd, 19:26:51 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.28 kedd, 19:24:43
Megsérdödött?
nem tudom
szerintem csak elvitték tőle a kocsit...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6665 Dátum:
2010.12.28 kedd, 19:33:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.28 kedd, 19:26:51
nem tudom
szerintem csak elvitték tőle a kocsit...
Sajnálom!Szimatikus srác többször beszéltem vele úgy volt megveszem a pcs-it de el ment a pénzem karácsonyi dolgokra.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6666 Dátum:
2010.12.28 kedd, 19:34:33 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.28 kedd, 19:33:45
Sajnálom!Szimatikus srác többször beszéltem vele úgy volt megveszem a pcs-it de el ment a pénzem karácsonyi dolgokra.
Szimpatikus
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6667 Dátum:
2010.12.28 kedd, 21:58:27 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.12.28 kedd, 18:50:50
Na hála istennek.Ez egy öröm gondolom.A többit meg fogadd meg és a saját tapasztalataid is segítenek.Ha meg gond lesz írsz és segít aki csak tud.
üdv.örülök neki.gondoltam hogy semmi baja de igy biztos.megnézték alulrol is szilenteket,fékeket.csöveket,meg megrázatták hogy a futomüvel is rendben van e minden.rádugták a számitogépet is de egy hiba kodot se találtak az egész rendszerben.azt mondták,hogy teljesen egészséges!
megfogadok minden jotanácsot amit itt töletek kapok + még utána olvasgatok pár dolognak hogy mi hogy müxik.
üdv.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6668 Dátum:
2010.12.28 kedd, 22:19:36 »
Idézetet írta: waver - 2010.12.28 kedd, 21:58:27
üdv.örülök neki.gondoltam hogy semmi baja de igy biztos.megnézték alulrol is szilenteket,fékeket.csöveket,meg megrázatták hogy a futomüvel is rendben van e minden.rádugták a számitogépet is de egy hiba kodot se találtak az egész rendszerben.azt mondták,hogy teljesen egészséges!
megfogadok minden jotanácsot amit itt töletek kapok + még utána olvasgatok pár dolognak hogy mi hogy müxik.
üdv.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6669 Dátum:
2010.12.29 szerda, 00:45:28 »
Szasztok!
Tegnap kipróbáltam egy új GO-rendszer tisztítót: AUTO-CHEM a neve. Van direkt tisztítójuk (GO-ba), de van adalékanyaguk is. Az Audisok tapasztalatai alapján nekibátorodtam, és vettem egy flaskával, aztán betöltöttem a GO-szűrőbe. A motor egyelőre csendesebb, egyenletesebb, de a hosszútávú tapasztalatokra még várni kell...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6670 Dátum:
2010.12.29 szerda, 08:45:38 »
kint éjszakázott az autó kereken -20 C°-ban. Előbb indítottam félve, de pöccre indult. De az ablaktörlők kegyetlenül szívatnak.. A fém csuklók állandóan összefagynak és ledermednek, nem követi az üveg síkját, nem látok ki emiatt rendesen. Nem segít az sem, ha levakarom róla a jeget, mert kis idő múlva újra összefagy. Ti nem szívtok vele?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6671 Dátum:
2010.12.29 szerda, 10:00:59 »
Idézetet írta: GiN - 2010.12.29 szerda, 08:45:38
kint éjszakázott az autó kereken -20 C°-ban. Előbb indítottam félve, de pöccre indult. De az ablaktörlők kegyetlenül szívatnak.. A fém csuklók állandóan összefagynak és ledermednek, nem követi az üveg síkját, nem látok ki emiatt rendesen. Nem segít az sem, ha levakarom róla a jeget, mert kis idő múlva újra összefagy. Ti nem szívtok vele?
De volt nállam is ilyen, és én lecseréltem lapos, AERO lapátokra. Ez egy fokkal jobb, de ennek meg a élére+gumijára képes odafagyni a hókása és azért nem töröl rendesen. Szóval én egyenlőre nem tudom a tutit.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6672 Dátum:
2010.12.29 szerda, 11:14:43 »
Idézetet írta: GiN - 2010.12.29 szerda, 08:45:38
kint éjszakázott az autó kereken -20 C°-ban. Előbb indítottam félve, de pöccre indult. De az ablaktörlők kegyetlenül szívatnak.. A fém csuklók állandóan összefagynak és ledermednek, nem követi az üveg síkját, nem látok ki emiatt rendesen. Nem segít az sem, ha levakarom róla a jeget, mert kis idő múlva újra összefagy. Ti nem szívtok vele?
fűthető szélvédő. Én egy picit feljebb szoktam állítani a lapátokat (megpöccintem a kapcsolót), hogy a fűtött részen állomásozzanak,így kevésbé fagy le.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6673 Dátum:
2010.12.29 szerda, 11:42:12 »
SOHA TÖBBET PROTECH!!!
ilyen lett a hidegindítás:
http://www.youtube.com/watch?v=n2nSVLNQIOE
Az alapjáratom azóta összevissza van hidegen, melegen még úgyahogy... arról is videózok majd egyet
A hidegen gőzölés vagy féhér füst dolog volt régen de az olyan szép volt vagyis látszott rajta hogy természetes gőzös dolog, ez meg kékes fehéres minden színű s.z.a.r lett
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6674 Dátum:
2010.12.29 szerda, 13:15:57 »
Sziasztok,
Mostanában arra lettem figyeles, hogy 3.ban enyhe gyorsításnál 1500 fordulat környékén darabosan gyorsít a kocsi. Rángat egy picit. Nem mindig, csak néha csinálja, üzemmeleg motornál.( hidegnél nem tudom, lehet akkor is). Talán főleg akkor amikor emelkedőn megyek felfelé. Valami ötlet? (GO szűrő olajjal kb 10e km-el ezelőtt cserélve)
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6675 Dátum:
2010.12.29 szerda, 13:16:29 »
Kinek mit fogyaszt mostanában az autója? Elsősorban budapest cartársakra lennék kíváncsi. Tegnap tankoltam és 8.2L jött ki. Ezt még úgy ahogy benyelem, mert bazi hideg van mostanság, és ez 100% budapesti közlekedés volt, meg rövidebb távok. Amit még ennél is jobban furcsállok, hogy a computer 6.5L-t ír ki fogyasztásnak. Nem tudjátok ezt hogy számolja ki? Hány ezer km-es utat átlagol? Kár, hogy nincs benne pillanatnyi fogyasztás mérő.
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6676 Dátum:
2010.12.29 szerda, 13:32:11 »
Idézetet írta: Shad - 2010.12.29 szerda, 13:16:29
Kinek mit fogyaszt mostanában az autója? Elsősorban budapest cartársakra lennék kíváncsi. Tegnap tankoltam és 8.2L jött ki. Ezt még úgy ahogy benyelem, mert bazi hideg van mostanság, és ez 100% budapesti közlekedés volt, meg rövidebb távok. Amit még ennél is jobban furcsállok, hogy a computer 6.5L-t ír ki fogyasztásnak. Nem tudjátok ezt hogy számolja ki? Hány ezer km-es utat átlagol? Kár, hogy nincs benne pillanatnyi fogyasztás mérő.
Szia!
Nekem is 6.5 öt ir a comp.....
5000ft-ért tankolok 14.5 litert és 260km-t simán elmegyek vele még ebben a hidegben is!
Csak bp.
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6677 Dátum:
2010.12.29 szerda, 13:37:41 »
Idézetet írta: balko - 2010.12.29 szerda, 13:32:11
Szia!
Nekem is 6.5 öt ir a comp.....
5000ft-ért tankolok 14.5 litert és 260km-t simán elmegyek vele még ebben a hidegben is!
Csak bp.
Hm, ez érdekes, ha pontosak a számaid. Jó nagy a különbség. Enyém az biztos, hogy pontos, mert mindig teletankolom, ráadásul mindig egy kúton szoktam (OMV). Még arra tudok gondolni, hogy hamar kapcsolom be a fűtést, és gyakorlatilag a mutató szerint nem melegedik be rendesen a motor, hiába fúj már kellemes meleg levegőt. Okozhat ez kb 2.5L-nyi plusz fogyasztást?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6678 Dátum:
2010.12.29 szerda, 13:44:24 »
Idézetet írta: Shad - 2010.12.29 szerda, 13:16:29
Kinek mit fogyaszt mostanában az autója? Elsősorban budapest cartársakra lennék kíváncsi. Tegnap tankoltam és 8.2L jött ki. Ezt még úgy ahogy benyelem, mert bazi hideg van mostanság, és ez 100% budapesti közlekedés volt, meg rövidebb távok. Amit még ennél is jobban furcsállok, hogy a computer 6.5L-t ír ki fogyasztásnak. Nem tudjátok ezt hogy számolja ki? Hány ezer km-es utat átlagol? Kár, hogy nincs benne pillanatnyi fogyasztás mérő.
Nullázod tankoláskor a fogyimérőt? Mert folyamatosan hozzáátlagol. Mondjuk úgy, a nyári fogyidhoz.
A pillanatnyi fogyimérőt pedig lehet aktiválni. Szakszervízben.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6679 Dátum:
2010.12.29 szerda, 13:53:19 »
Idézetet írta: Angel - 2010.12.29 szerda, 13:44:24
Nullázod tankoláskor a fogyimérőt? Mert folyamatosan hozzáátlagol. Mondjuk úgy, a nyári fogyidhoz.
A pillanatnyi fogyimérőt pedig lehet aktiválni. Szakszervízben.
Hoppá, csak a km számlálót szoktam nullázni. Akkor lehet itt lesz a megoldás. Ettől függetlenül a fogyasztásom így is magas szerintem. Köszi a tippet, megnézem a könyvben, hogy kell nullázni. A pillanatnyi fogyasztás kijelzéséhez pedig mi pénzt kell fizetni? Gondolom 1 órai rezsidíjat, ami úgy 7000-10000 Ft körül lehet?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6680 Dátum:
2010.12.29 szerda, 13:56:04 »
Idézetet írta: Shad - 2010.12.29 szerda, 13:53:19
Hoppá, csak a km számlálót szoktam nullázni. Akkor lehet itt lesz a megoldás. Ettől függetlenül a fogyasztásom így is magas szerintem. Köszi a tippet, megnézem a könyvben, hogy kell nullázni. A pillanatnyi fogyasztás kijelzéséhez pedig mi pénzt kell fizetni? Gondolom 1 órai rezsidíjat, ami úgy 7000-10000 Ft körül lehet?
egy óra valami 6,5ft fával együtt, keresd meg Viket ha pesti vagy ő tuti megcsinálja neked.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6681 Dátum:
2010.12.29 szerda, 14:00:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.29 szerda, 13:56:04
egy óra valami 6,5ft fával együtt, keresd meg Viket ha pesti vagy ő tuti megcsinálja neked.
ha tudja az óracsoport.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6682 Dátum:
2010.12.29 szerda, 14:02:51 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.29 szerda, 14:00:07
ha tudja az óracsoport.....
facelifttől az összes tudja(amelyikben van fed.comp), csak aktiváltatni kell, nem??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6683 Dátum:
2010.12.29 szerda, 14:13:41 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.29 szerda, 11:42:12
SOHA TÖBBET PROTECH!!!
ilyen lett a hidegindítás:
http://www.youtube.com/watch?v=n2nSVLNQIOE
Az alapjáratom azóta összevissza van hidegen, melegen még úgyahogy... arról is videózok majd egyet
A hidegen gőzölés vagy féhér füst dolog volt régen de az olyan szép volt vagyis látszott rajta hogy természetes gőzös dolog, ez meg kékes fehéres minden színű s.z.a.r lett
Neharagudj de ehez a protechnek semmi köze.Amikor én beindítom a pára addig jön a kipufogóból amíg átnem melegszik.Utána semmi.Én mikor beleraktam ilyen soha nemvolt,itt valami más lesz ha ez a jelenség.Most kell beleraknom nekem is lassan ismétlőt,De ha így gondolod.És még azért is furcsa mert direktbe is szokták a szerelők a pcsúcsoknak adni hogy átjárassák vele.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.29 szerda, 14:20:28 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6684 Dátum:
2010.12.29 szerda, 14:15:13 »
Idézetet írta: Angel - 2010.12.29 szerda, 13:44:24
Nullázod tankoláskor a fogyimérőt? Mert folyamatosan hozzáátlagol. Mondjuk úgy, a nyári fogyidhoz.
A pillanatnyi fogyimérőt pedig lehet aktiválni. Szakszervízben.
Én mindig lennulázom mind a kettőt és mást mutat mint amit kiszámolok a tankolás végén.Ez alatta van a fogyasztásnak.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6685 Dátum:
2010.12.29 szerda, 14:17:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.29 szerda, 14:02:51
facelifttől az összes tudja(amelyikben van fed.comp), csak aktiváltatni kell, nem??
Nem. Pl. nekem nem tudták aktiválni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6686 Dátum:
2010.12.29 szerda, 14:18:45 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.12.29 szerda, 14:17:27
Nem. Pl. nekem nem tudták aktiválni.
akkor mostmár ezt is tudom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6687 Dátum:
2010.12.29 szerda, 14:18:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.29 szerda, 14:02:51
facelifttől az összes tudja(amelyikben van fed.comp), csak aktiváltatni kell, nem??
de nem ám!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6688 Dátum:
2010.12.29 szerda, 14:28:41 »
Idézetet írta: Shad - 2010.12.29 szerda, 13:53:19
Hoppá, csak a km számlálót szoktam nullázni. Akkor lehet itt lesz a megoldás. Ettől függetlenül a fogyasztásom így is magas szerintem. Köszi a tippet, megnézem a könyvben, hogy kell nullázni. A pillanatnyi fogyasztás kijelzéséhez pedig mi pénzt kell fizetni? Gondolom 1 órai rezsidíjat, ami úgy 7000-10000 Ft körül lehet?
Hosszan (5-10s) nyomva tartod a gombot a fogyimérő alatt.
A pillanatnyi fogyi - ahogy mások is írták - vagy összejön, vagy nem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6689 Dátum:
2010.12.29 szerda, 14:34:54 »
Idézetet írta: Angel - 2010.12.29 szerda, 14:28:41
Hosszan (5-10s) nyomva tartod a gombot a fogyimérő alatt.
A pillanatnyi fogyi - ahogy mások is írták - vagy összejön, vagy nem.
De nelepődj meg nem nullára áll,hanem 99.9.Utána menni kell vele egy kicsit,hogy beálljon az átlag értékre.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6690 Dátum:
2010.12.29 szerda, 14:42:28 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.12.29 szerda, 14:34:54
De nelepődj meg nem nullára áll,hanem 99.9.Utána menni kell vele egy kicsit,hogy beálljon az átlag értékre.
Oké, köszi a segítséget mindenkinek!
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6691 Dátum:
2010.12.29 szerda, 15:26:45 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.12.29 szerda, 13:15:57
Sziasztok,
Mostanában arra lettem figyeles, hogy 3.ban enyhe gyorsításnál 1500 fordulat környékén darabosan gyorsít a kocsi. Rángat egy picit. Nem mindig, csak néha csinálja, üzemmeleg motornál.( hidegnél nem tudom, lehet akkor is). Talán főleg akkor amikor emelkedőn megyek felfelé. Valami ötlet? (GO szűrő olajjal kb 10e km-el ezelőtt cserélve)
Nekem is volt mostanság valami ilyesmi. Én a váltó csillapítóra tippelek, de ez tényleg csak tipp...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6692 Dátum:
2010.12.29 szerda, 15:30:33 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.29 szerda, 11:42:12
SOHA TÖBBET PROTECH!!!
ilyen lett a hidegindítás:
http://www.youtube.com/watch?v=n2nSVLNQIOE
Az alapjáratom azóta összevissza van hidegen, melegen még úgyahogy... arról is videózok majd egyet
A hidegen gőzölés vagy féhér füst dolog volt régen de az olyan szép volt vagyis látszott rajta hogy természetes gőzös dolog, ez meg kékes fehéres minden színű s.z.a.r lett
és legalább common rail-be valót raktál bele?
Nem hiszem, hogy attól lett ilyen, de ha igen, akkor az csak tünet, és valami más is rossz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6693 Dátum:
2010.12.29 szerda, 16:05:27 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.29 szerda, 11:42:12
SOHA TÖBBET PROTECH!!!
ilyen lett a hidegindítás:
http://www.youtube.com/watch?v=n2nSVLNQIOE
Az alapjáratom azóta összevissza van hidegen, melegen még úgyahogy... arról is videózok majd egyet
A hidegen gőzölés vagy féhér füst dolog volt régen de az olyan szép volt vagyis látszott rajta hogy természetes gőzös dolog, ez meg kékes fehéres minden színű s.z.a.r lett
Én pl nem merek semmi adalékot beletenni,félek töllük.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6694 Dátum:
2010.12.29 szerda, 16:11:50 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.29 szerda, 16:05:27
Én pl nem merek semmi adalékot beletenni,félek töllük.
olajadalékot nem is igen szabad!
de a go-ba mehetnek a finomságok!Nem attól van baja az autónak,ráfogni meg könnyű.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6695 Dátum:
2010.12.29 szerda, 16:37:12 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.29 szerda, 16:11:50
olajadalékot nem is igen szabad!
de a go-ba mehetnek a finomságok!Nem attól van baja az autónak,ráfogni meg könnyű.....
Egyetértek
A szomszéd mondija sem indult a múlt vasárnap reggeli -18 fokban csak hajszárítóval
, bezzeg a mi 22 éves TD citromunk meg igen. Na persze adalékot kap az is ugyan úgy mint a mondeóink minden tankolásnál.
Nincs ledermedés
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6696 Dátum:
2010.12.29 szerda, 16:44:02 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.29 szerda, 16:11:50
olajadalékot nem is igen szabad!
de a go-ba mehetnek a finomságok!Nem attól van baja az autónak,ráfogni meg könnyű.....
nem pont az a lenyeg, hogy ha PROTEC-et és nem PROTECH-et teszel bele akkor kicsit fustolni fog amig ki nem megy belole? Kihajtja, es elegeti a redvat?
CI-be kek kell, DI be sarga.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6697 Dátum:
2010.12.29 szerda, 17:13:47 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.29 szerda, 11:42:12
SOHA TÖBBET PROTECH!!!
ilyen lett a hidegindítás:
http://www.youtube.com/watch?v=n2nSVLNQIOE
Az alapjáratom azóta összevissza van hidegen, melegen még úgyahogy... arról is videózok majd egyet
A hidegen gőzölés vagy féhér füst dolog volt régen de az olyan szép volt vagyis látszott rajta hogy természetes gőzös dolog, ez meg kékes fehéres minden színű s.z.a.r lett
ez semmi az enyém durvább...de alapjáratom atomstabil picit bemelegszik utánna már füst sincs nálam.
http://www.youtube.com/watch?v=KIBY-IbcjoQ
A helyzet az hogy azóta ilyen mióta énis beleraktam a protec-et, de persze azt már kijártam rég belőle, de a füst megmaradt...
ma szérkaptam a mocit és holnap bevizsgáltatom a porlasztókat...
most igy néz ki a lelkem jelenleg...
de most full generált kap ha már szétszedem az egészet....
turbóm tengelye is kicsit kotyog már ahogy néztem,úgyhogy nemis baj hogy vettem egy nagyobbat....
ez van...
Naplózva
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6698 Dátum:
2010.12.29 szerda, 18:31:08 »
Sziasztok!
szervoszíjat mikor kell cserélni? a belső oldalán már vannak repedések
Nem tudjátok, hogy a gyári ford márkájúnak ki a beszállítója?
Jól tudom, hogy a 4 PK 735 méretű a megfelelő?
Köszi!
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6699 Dátum:
2010.12.29 szerda, 18:37:04 »
Idézetet írta: dfeco - 2010.12.29 szerda, 18:31:08
Sziasztok!
szervoszíjat mikor kell cserélni? a belső oldalán már vannak repedések
Nem tudjátok, hogy a gyári ford márkájúnak ki a beszállítója?
Jól tudom, hogy a 4 PK 735 méretű a megfelelő?
Köszi!
Ha jól emlékszem 160e km-ként írja, Nem tudom mi a beszállítója a gyárinak fejből de holnap ha hazérek megnézem neked. Én kb 4 hónapja cseréltem és nekem kb. 2000Ft körül volt a gyári. Szóval nem egy nagy összeg+én megcsináltam a feszítőgortő cseréjét is csapágyra. Ez durván 6000Ft volt, jó minőségű klímacsapágy került fel.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Oldalak:
1
...
127
128
129
130
131
132
133
[
134
]
135
136
137
138
139
140
141
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ