Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:31:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 360 361 362 363 364 365 366 [367] 368 369 370 371 372 373 374 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14630028 alkalommal)
0 Felhasználó és 86 vendég van a témában
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #18300 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 21:45:59 »

[quote aut
hor=busto link=topic=1456.msg671078#msg671078 date=1338824475]
Sziasztok!
Új vagyok, és lenne egy égető kérdésem.
Testvérem USA-ba költözik, és jó áron rám hagyná 2.0 Tdci Mondeo-ját. 2001-es, 230e van benne. Luxemburgban használták, mindig márkaszervizbe vitték, nem kérdés az óraállás és az állapot. Tavaly turbó behalt, cserélték Németországban. A hangja, váltója hibátlan, de ijesztgetnek hogy a porlasztócsúcsok el fognak szállni, a kettős tömegű lendkerék is behal, és rámegy a gatyám.
Mi a véleményetek: reális veszély ez 230e Km-nél? Tényleg ennyire nagy rizikót vállalok, ha átülök bele?
Köszönöm ha válaszoltok!
[/quote]

USA neki..
mi meg mehetünk a lecsóba.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
busto
Vendég
« Új hozzászólás #18301 Dátum: 2012.06.05 kedd, 10:41:03 »

Mennyi az a jó ár? 1millió? Smiley
Miből ülnél át ebbe? A rizikó mindig benne van,a kettőstömegű lendkerék 250ezernél már elszokott halálozni. A porlasztókra mindenki mást mond...van akinek 150ezer után behalt és van akinek 300ezer felett is az eredetiek vannak bent...Smiley
B Vectra benzinesből ülnék át, ami nagyon olcsó fenntartású. A jó ár tényleg jó ár, amin nem is gondolkoznék. Ha viszont javításra kell költenem a megnyert összeget, nincs értelme cserélni. A lendkerék állapotát lehet checkolni valahogy?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18302 Dátum: 2012.06.05 kedd, 10:44:46 »

B Vectra benzinesből ülnék át, ami nagyon olcsó fenntartású. A jó ár tényleg jó ár, amin nem is gondolkoznék. Ha viszont javításra kell költenem a megnyert összeget, nincs értelme cserélni. A lendkerék állapotát lehet checkolni valahogy?

Minden autót javítani kell,értelemszerűen egy modernebb autót drágábbért javítanak meg. Ha annyival a piaci érték alatt veszed,amennyibe beleférne egy lendkerék csere,akkor szerintem vedd meg.
Naplózva
busto
Vendég
« Új hozzászólás #18303 Dátum: 2012.06.05 kedd, 10:47:09 »

Mért kell ezzel ilyesztgetni.Kopó darabok mint neked a zokni cipő nadrág.Igen ezeket cserélni kell.A kettőstömegü lendkerék kuplunggal kb 200e ft,a csúcsok meg ha aszivattyú is rossz kb550e, feszítő rendszer generátornál 100e ft.A szervó is gyári 70 e ft de ezt átlehet alakítani úgy sokkal olcsóbb.Ezeket itt mindenki beleveszi a használatba és megyünk vele.Más tipusnál is ezeket kell cserélni ott sem pár forint.vannak felújított dolgok is de azt neked elkell dönteni.Valamiből pedig szigorúan gyárit.
Amit felsorolsz, egy autó ára gyakorlatilag ha összeadom. Ahhoz, hogy ilyen költségeket bele tudjak számolni a használatba, évente 40e km-t kellene megtennem, úgy, hogy pénzt is keresek vele. Te akkor úgy számolod az autó költségét, hogy pl. 250e km-enként számolsz 850e Ft javítási költséget? Tényleg érdekel!
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18304 Dátum: 2012.06.05 kedd, 10:49:46 »

Amit felsorolsz, egy autó ára gyakorlatilag ha összeadom. Ahhoz, hogy ilyen költségeket bele tudjak számolni a használatba, évente 40e km-t kellene megtennem, úgy, hogy pénzt is keresek vele. Te akkor úgy számolod az autó költségét, hogy pl. 250e km-enként számolsz 850e Ft javítási költséget? Tényleg érdekel!

A *** magyar üzemanyag miatt ezek a dízelek tönkremennek,csak kérdés,kinek mikor. Sajnos ezek a költségek egy idő után előjönnek. Ezért is mondják,hogy akit ennyire zavarnak ezek a költségek,ne vegyen dízelt. Amúgy igen,30ezer km felett termeli meg az alkatrészek árát kb.
Naplózva
busto
Vendég
« Új hozzászólás #18305 Dátum: 2012.06.05 kedd, 10:51:49 »

Minden autót javítani kell,értelemszerűen egy modernebb autót drágábbért javítanak meg. Ha annyival a piaci érték alatt veszed,amennyibe beleférne egy lendkerék csere,akkor szerintem vedd meg.
kb a piaci ár felére lőttük be, tehát annyit megspórolok. Ha viszont tényleg bejön a porlasztócsúcs is a lendkerék mellé, akkor bőven bukóban vagyok. Ezeket lehet valahogy ellenőrizni, vagy mindenképp lutri?
Naplózva
busto
Vendég
« Új hozzászólás #18306 Dátum: 2012.06.05 kedd, 10:53:58 »

USA neki..
mi meg mehetünk a lecsóba.
Igen, megyünk a lecsóba, csak a kérdés: milyen autóval menjek a lecsóba Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18307 Dátum: 2012.06.05 kedd, 11:01:20 »

kb a piaci ár felére lőttük be, tehát annyit megspórolok. Ha viszont tényleg bejön a porlasztócsúcs is a lendkerék mellé, akkor bőven bukóban vagyok. Ezeket lehet valahogy ellenőrizni, vagy mindenképp lutri?
lehet ellenőriztetni, lendkeréknek hangja van, ha kezd beszarni. pcsúcsokat, nagynyomásút meg be lehet méretni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18308 Dátum: 2012.06.05 kedd, 11:13:32 »

B Vectra benzinesből ülnék át, ami nagyon olcsó fenntartású. A jó ár tényleg jó ár, amin nem is gondolkoznék. Ha viszont javításra kell költenem a megnyert összeget, nincs értelme cserélni. A lendkerék állapotát lehet checkolni valahogy?

Egy Mondeo egy B Vectra ellenében nem éri meg? Miről te beszélsz a te billentyűzeteddel?!?!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
busto
Vendég
« Új hozzászólás #18309 Dátum: 2012.06.05 kedd, 11:41:27 »

lehet ellenőriztetni, lendkeréknek hangja van, ha kezd beszarni. pcsúcsokat, nagynyomásút meg be lehet méretni
Ez jó hír, simán bemegyek egy Ford szervízbe és kész? Köszi!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18310 Dátum: 2012.06.05 kedd, 11:44:52 »

Ez jó hír, simán bemegyek egy Ford szervízbe és kész? Köszi!
lendkereket te is tudod ellenőrizni, hogy van-e hangja.

üzemanyag rendszer vizsgálathoz meg olyan műhely kell, ahol megcsinálják
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18311 Dátum: 2012.06.05 kedd, 11:45:35 »

Ez jó hír, simán bemegyek egy Ford szervízbe és kész? Köszi!

Igen,bemész,és kérsz egy diagot a porlasztókra meg a magasnyomásúra.
Amúgy ha annyira "keresni" akarsz a kocsin,akkor vedd meg annyiért,amennyit tudnád,és add el drágábban,a piaci ár közelében. Biztos lenne valaki a fórumról,aki megvenné...
Naplózva
busto
Vendég
« Új hozzászólás #18312 Dátum: 2012.06.05 kedd, 11:48:17 »

Egy Mondeo egy B Vectra ellenében nem éri meg? Miről te beszélsz a te billentyűzeteddel?!?!

AndyA
Smiley hogyne érné meg! A B vectra merő racionalitás, 6 év alatt költöttem rá 300e-et javításra, mindennel (fék, vezérlés, olajcsere, lambda szonda vezetéke...) együtt. Egyszerű és olcsó, pont amire kell. A Mondeo nagy, szép, biztonságos, csak túl óvatos vagyok.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18313 Dátum: 2012.06.05 kedd, 12:23:29 »

Smiley hogyne érné meg! A B vectra merő racionalitás, 6 év alatt költöttem rá 300e-et javításra, mindennel (fék, vezérlés, olajcsere, lambda szonda vezetéke...) együtt. Egyszerű és olcsó, pont amire kell. A Mondeo nagy, szép, biztonságos, csak túl óvatos vagyok.
Ha nem akarsz rá költeni, ne vedd meg (még ha 1Ftért adja, akkor sem). Smiley
2001-es korai szériás TDCi, külön injektor vezérlővel, drága 101Z-s csúcsokkal, 230eKm-t futott lendkerékkel, 5ös váltóval. Ez nem az a kombináció, amire nem kell költeni.
Főleg ha városi használatra akarod, ami öli a lendkereket, segédszíjakat, futóművet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Viktorius
Vendég
« Új hozzászólás #18314 Dátum: 2012.06.05 kedd, 12:55:40 »

És milyen jó, hogy nem mentem vele sehova...!  Wink
SIkerült megtalálnom a cooler és EGR közti csövön egy kb 3 cm-es repedést a visszakunkor belső felén.
Ha már neki láttam, levettem az EGR-t is. Csodálkozva tapasztaltam, hogy az előző tulaj ledugózta már, így nekem már nem kellett. Ha már lent volt, szépen kitakarítottam...
Új cső vissza, s ugyanúgy húz mint rég  Wink

Köszi a válaszokat, bíztatást!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18315 Dátum: 2012.06.05 kedd, 13:10:40 »

Smiley hogyne érné meg! A B vectra merő racionalitás, 6 év alatt költöttem rá 300e-et javításra, mindennel (fék, vezérlés, olajcsere, lambda szonda vezetéke...) együtt. Egyszerű és olcsó, pont amire kell. A Mondeo nagy, szép, biztonságos, csak túl óvatos vagyok.
Az a lényeg, h csak akkor szabad ilyesmi kocsikat venni, ha alaposan átvizsgáltattad, és van tartalékba párszázezer pénzed az esetleges javításra. Nem mindegy ki nézi meg, és nembiztos, h márkaszervizbe kell menned.

Azért ha biztos forrásból veszed, kint használták, nagyrészt pályán, rendesen szervizelték stb és erről meg is tudsz bizonyosodni akkor nem kell megijedned, és nem is kell összehasonlítani a hulladékokkal, amire hamar rámegy 500-800e magyar gyenge.
De nem szabad elfelejteni, h öreg használt kocsi, és mint mindegyikre erre is kell majd költeni.

A benzines vectrához képest nagyon mások a számok.... Meg  a kocsi is Wink  Én benzines astrából ültem át tudom miről beszélek Wink
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #18316 Dátum: 2012.06.06 szerda, 00:13:44 »

Köszönöm AndyA a segítséged.Akna nem szükséges a szíjcseréhez?Gondolod,hogy én is akkor meg tudom csinálni otthon.Végül is itt a fórumban minden adott a szereléshez,rengeteg segédlet van fent.

en meg a tapasztalatombol anyit fuznek hozza hogy a fotengely szijtarcsa csavarjaival en azert meg kuzdottem mikor elkezdtem krovaval leszedegetni....
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18317 Dátum: 2012.06.06 szerda, 06:14:40 »

en meg a tapasztalatombol anyit fuznek hozza hogy a fotengely szijtarcsa csavarjaival en azert meg kuzdottem mikor elkezdtem krovaval leszedegetni....

Az bizony olyan, hogy tekerni kell! :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #18318 Dátum: 2012.06.06 szerda, 07:16:54 »

Döbbenetes, hogy a ledugózott EGR mennyit számít!
A gázra lépve nem gondolkodás-füst-elindulás a menet, hanem  csak elindulás! Annyival rugalmasabb lett, hogy el sm hiszem. Mintha eddig befogott szájon át próbált volna lélegezni a motor.
(a Lagunámon is át lett alakítva, de ott nem volt ennyire látványos a javulás)
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #18319 Dátum: 2012.06.06 szerda, 10:13:54 »

Döbbenetes, hogy a ledugózott EGR mennyit számít!
A gázra lépve nem gondolkodás-füst-elindulás a menet, hanem  csak elindulás! Annyival rugalmasabb lett, hogy el sm hiszem. Mintha eddig befogott szájon át próbált volna lélegezni a motor.
(a Lagunámon is át lett alakítva, de ott nem volt ennyire látványos a javulás)

Jól leírtad a különbséget. Még mindig emlékszem arra a kereszteződésre, ahol először tapasztaltam a különbséget, miután Vik ledugózta... és annak már egy éve Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18320 Dátum: 2012.06.06 szerda, 10:14:57 »

Jól leírtad a különbséget. Még mindig emlékszem arra a kereszteződésre, ahol először tapasztaltam a különbséget, miután Vik ledugózta... és annak már egy éve Smiley

Azóta sem sikerült újra a mutatvány...?  eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #18321 Dátum: 2012.06.06 szerda, 10:23:54 »

Azóta sem sikerült újra a mutatvány...?  eplus2

AndyA

Sajnos nem , azóta itt állok a kereszteződésben, ezt is onnan írom  nyes
A chippelés is segített egy kicsit, most már gyorsabban tudom le-felhúzni az ablakokat és az ablaktörlők is mintha virgoncabbak lennének.
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.06 szerda, 10:27:44 írta Victore » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18322 Dátum: 2012.06.06 szerda, 14:51:08 »

en meg a tapasztalatombol anyit fuznek hozza hogy a fotengely szijtarcsa csavarjaival en azert meg kuzdottem mikor elkezdtem krovaval leszedegetni....

Tisztelt Fórumtárs!
 Gratula. worship  Egyébként meg részvétem. A fötengely ékszijtárcsa levétele légkulcsal a legegyszerűbb, másképp valóban meg kell vele küzdeni, és nem mindig adja magát könnyen. wave
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #18323 Dátum: 2012.06.06 szerda, 19:16:31 »

Tisztelt Fórumtárs!
 Gratula. worship  Egyébként meg részvétem. A fötengely ékszijtárcsa levétele légkulcsal a legegyszerűbb, másképp valóban meg kell vele küzdeni, és nem mindig adja magát könnyen. wave
Tisztelettel László!

tudom Smiley viszont nem igazan volt eselyem elvinni muhelybe mivel a generatort is szetrazta igy mire el jutottam volna valahova leszivja az aksit... tanulopenz!
de megcsinaltam!!! Smiley
Naplózva
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18324 Dátum: 2012.06.06 szerda, 19:54:02 »

Szerencsére rég jártam erre gondok miatt, de most utolért a baj!
Ma városban használtam egésznap a kocsit semmi hibára utaló, jelet zajt nem tapasztaltam, totál átlagos nap volt.
Otthonról elindulva azonban kicsit behuzva maradt a kézifék, de enyhe lejtőn lefelé elindult azért a kocsi volt egy kis csörgő hang talán a kuplung felől, mondjuk ez érthető hisz erőlködött a csúsztatott kuplungozáskor indulásnál. Aztán 3-4m után lefulladtam, észleltem kézifék nem frankó ok kiengedem és indítózok, de 1-2mp és rögtön le is fullad aztan 10 próbálkozás után végig ugyanez! Első ránézésre szerelő ismerős azt gyanítja nem kap a rendszer indulás után gázolajat és ezért áll is le azonnal!
Történethez hozzátartozik és érdekes lehet 1 éve lett cserélve benne go szűrő gyári fordra 12e km mentem vele, és ekkor volt a 4 porlasztócsúcs is felújítva Nyírtelken, kuplungtárcsa, kinyomócsapágy, lendkerék szintén tavaly cserélve benne. 1 éve a magasnyomású szivattyú nem volt bántva a PCS felújításkor fémreszelékek nem voltak régi go szűrőben!

A kérdés szerintetek mi okozhatja a kocsi nem indulását szinte egyik pillanatról a másikra? Lehet ez magasnyomású szivattyú totál meghalása vagy annak egy folyamata van és lettek volna előszelei? Én laikusként vmi elektromos hibára gondolok, pl. biztosíték stb. kisebb kütyük ami az alapjáratért felelősek.

Másik remélem nem fontos változás a közel múltban, hogy utóbbi 3 tankolásom Agip kutaknál történt DieselTech prémium gázolajjal, most is ezzel van 3/4-edig a tank, lehet a Mondeok nem szeretik ezt a típusú adalékos gázolajat?

Várom mindenkitől a segítő ötletek, holnap milyen irányba induljak el, mert ugye saját lábán tuti nem jutok el sehova érdemes jól átgondolni ha vontatni akarom akkor milyen tipusú szervízbe!
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18325 Dátum: 2012.06.06 szerda, 20:02:04 »

Még annyi jutott eszembe hogy az akksi negatív saruját leszedem 1 órára hátha így töröl vmi indulásgátló hiba kódot is a rendszerből sajnos itthon hibakódot nem tudok olvasni,
illetve okozhatja-e a problémát, hogy az EGR-em dugózva van vmint a vakkum csőbe dugtam egy csapágyanyát is hogy feleslegesen ne nyitogassa, műszerfalon nálam így látható hibakódot még ez az évjárat nem dob, de tudom van emiatt hibakód ha ráteszünk egy kódolvasót, ez így volt 1 éve is a PCS felújításkor jelezte az EGR OFF miatt.Szal előfordulhat-e hogy a dugózáskor használt lemez át lyukadt, bár akkor talán lennie kellene füstnek is egyre többnek, de füstölésnek azóta sincs nyoma se!

Szerencsére rég jártam erre gondok miatt, de most utolért a baj!
Ma városban használtam egésznap a kocsit semmi hibára utaló, jelet zajt nem tapasztaltam, totál átlagos nap volt.
Otthonról elindulva azonban kicsit behuzva maradt a kézifék, de enyhe lejtőn lefelé elindult azért a kocsi volt egy kis csörgő hang talán a kuplung felől, mondjuk ez érthető hisz erőlködött a csúsztatott kuplungozáskor indulásnál. Aztán 3-4m után lefulladtam, észleltem kézifék nem frankó ok kiengedem és indítózok, de 1-2mp és rögtön le is fullad aztan 10 próbálkozás után végig ugyanez! Első ránézésre szerelő ismerős azt gyanítja nem kap a rendszer indulás után gázolajat és ezért áll is le azonnal!
Történethez hozzátartozik és érdekes lehet 1 éve lett cserélve benne go szűrő gyári fordra 12e km mentem vele, és ekkor volt a 4 porlasztócsúcs is felújítva Nyírtelken, kuplungtárcsa, kinyomócsapágy, lendkerék szintén tavaly cserélve benne. 1 éve a magasnyomású szivattyú nem volt bántva a PCS felújításkor fémreszelékek nem voltak régi go szűrőben!

A kérdés szerintetek mi okozhatja a kocsi nem indulását szinte egyik pillanatról a másikra? Lehet ez magasnyomású szivattyú totál meghalása vagy annak egy folyamata van és lettek volna előszelei? Én laikusként vmi elektromos hibára gondolok, pl. biztosíték stb. kisebb kütyük ami az alapjáratért felelősek.

Másik remélem nem fontos változás a közel múltban, hogy utóbbi 3 tankolásom Agip kutaknál történt DieselTech prémium gázolajjal, most is ezzel van 3/4-edig a tank, lehet a Mondeok nem szeretik ezt a típusú adalékos gázolajat?

Várom mindenkitől a segítő ötletek, holnap milyen irányba induljak el, mert ugye saját lábán tuti nem jutok el sehova érdemes jól átgondolni ha vontatni akarom akkor milyen tipusú szervízbe!
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18326 Dátum: 2012.06.06 szerda, 20:14:27 »

Szerencsére rég jártam erre gondok miatt, de most utolért a baj!
Ma városban használtam egésznap a kocsit semmi hibára utaló, jelet zajt nem tapasztaltam, totál átlagos nap volt.
Otthonról elindulva azonban kicsit behuzva maradt a kézifék, de enyhe lejtőn lefelé elindult azért a kocsi volt egy kis csörgő hang talán a kuplung felől, mondjuk ez érthető hisz erőlködött a csúsztatott kuplungozáskor indulásnál. Aztán 3-4m után lefulladtam, észleltem kézifék nem frankó ok kiengedem és indítózok, de 1-2mp és rögtön le is fullad aztan 10 próbálkozás után végig ugyanez! Első ránézésre szerelő ismerős azt gyanítja nem kap a rendszer indulás után gázolajat és ezért áll is le azonnal!
Történethez hozzátartozik és érdekes lehet 1 éve lett cserélve benne go szűrő gyári fordra 12e km mentem vele, és ekkor volt a 4 porlasztócsúcs is felújítva Nyírtelken, kuplungtárcsa, kinyomócsapágy, lendkerék szintén tavaly cserélve benne. 1 éve a magasnyomású szivattyú nem volt bántva a PCS felújításkor fémreszelékek nem voltak régi go szűrőben!

A kérdés szerintetek mi okozhatja a kocsi nem indulását szinte egyik pillanatról a másikra? Lehet ez magasnyomású szivattyú totál meghalása vagy annak egy folyamata van és lettek volna előszelei? Én laikusként vmi elektromos hibára gondolok, pl. biztosíték stb. kisebb kütyük ami az alapjáratért felelősek.

Másik remélem nem fontos változás a közel múltban, hogy utóbbi 3 tankolásom Agip kutaknál történt DieselTech prémium gázolajjal, most is ezzel van 3/4-edig a tank, lehet a Mondeok nem szeretik ezt a típusú adalékos gázolajat?

Várom mindenkitől a segítő ötletek, holnap milyen irányba induljak el, mert ugye saját lábán tuti nem jutok el sehova érdemes jól átgondolni ha vontatni akarom akkor milyen tipusú szervízbe!

CMP jeladó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18327 Dátum: 2012.06.06 szerda, 21:00:15 »

Kérhetnék egy pontos magyar elnevezést rá, ami alapján a webáruházakban megtalálnám?
CMP=?
CKP=?

Vmint korábbi hozzászólásokban "Felső holtpont jeladó" elnevezést láttam ezt most is megtaláltam a Cromaxnál és ott CPS rövidítéssel szerepeltetik.
Ez a CPS rövidítés helytálló ez egy harmadik dolog ami van a Mondeokban, vagy ez a CMP , CKP közül éppen vmelyikkel azonos alkatrész csak ilyen néven fut náluk?

CMP jeladó.

AndyA
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18328 Dátum: 2012.06.06 szerda, 21:38:20 »

Kérhetnék egy pontos magyar elnevezést rá, ami alapján a webáruházakban megtalálnám?
CMP=?
CKP=?

Vmint korábbi hozzászólásokban "Felső holtpont jeladó" elnevezést láttam ezt most is megtaláltam a Cromaxnál és ott CPS rövidítéssel szerepeltetik.
Ez a CPS rövidítés helytálló ez egy harmadik dolog ami van a Mondeokban, vagy ez a CMP , CKP közül éppen vmelyikkel azonos alkatrész csak ilyen néven fut náluk?

cmp,cramshaftposition,vezérműtengelyhelyzetérzékelő
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18329 Dátum: 2012.06.06 szerda, 23:05:52 »

Kérhetnék egy pontos magyar elnevezést rá, ami alapján a webáruházakban megtalálnám?
CMP=?
CKP=?

Vmint korábbi hozzászólásokban "Felső holtpont jeladó" elnevezést láttam ezt most is megtaláltam a Cromaxnál és ott CPS rövidítéssel szerepeltetik.
Ez a CPS rövidítés helytálló ez egy harmadik dolog ami van a Mondeokban, vagy ez a CMP , CKP közül éppen vmelyikkel azonos alkatrész csak ilyen néven fut náluk?

CKP pedig alsó holtponti jeladó.Ez a lendkerékből veszi a jelet.A CMP-től leáll nehezen vagy egyáltalán nem indul az alsó ha nem jó akkor egyáltalán elsem indul.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18330 Dátum: 2012.06.06 szerda, 23:17:35 »

Kérhetnék egy pontos magyar elnevezést rá, ami alapján a webáruházakban megtalálnám?
CMP=?
CKP=?

Vmint korábbi hozzászólásokban "Felső holtpont jeladó" elnevezést láttam ezt most is megtaláltam a Cromaxnál és ott CPS rövidítéssel szerepeltetik.
Ez a CPS rövidítés helytálló ez egy harmadik dolog ami van a Mondeokban, vagy ez a CMP , CKP közül éppen vmelyikkel azonos alkatrész csak ilyen néven fut náluk?

CMP=camshaft position (sensor) - vezérműtengely pozíció jeladó
CKP=crankshaft position (sensor) - főtengely pozíció jeladó

A jeladópár jele a befecskendezés ütemezéséhez kell. Ha valamelyik hiányzik, vagy nincs meg a szinkron a kettő között, az ECU egyből tiltja a befecskendezést.

A beindul-leáll inkább alacsony nyomású szakasz (szivattyú előtti) hiba lesz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18331 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 07:51:07 »

Köszönöm mindenkinek a gyors reakciókat!
Igazából ez ha belegondolok nem a beindul lefullad hanem a be se indul eset inkább!
Este csináltam pár képet a szívósor részről, ha jól gondolom akkor megtaláltam a CMP jeladót a csatlakozó rajta szürke, viszont leszedve a csatit alatta már fekete a műanyag, tehát innentől ez nem kérdés hogy cserés és csak reménykedek benne, hogy ennyi baja van!
A biztonság kedvéért ha szembe állok a kocsival akkor a műanyag szívósor fedél felett kicsit a közepétől jobb találom és 3 eres csatlakozó megy rá? 1db csavar fogja elvileg a motorblokkhoz ha jól gondolom.
Tehát most első körben meglépem a CMP cserét aztán a többit meglátjuk.

CMP=camshaft position (sensor) - vezérműtengely pozíció jeladó
CKP=crankshaft position (sensor) - főtengely pozíció jeladó

A jeladópár jele a befecskendezés ütemezéséhez kell. Ha valamelyik hiányzik, vagy nincs meg a szinkron a kettő között, az ECU egyből tiltja a befecskendezést.

A beindul-leáll inkább alacsony nyomású szakasz (szivattyú előtti) hiba lesz.
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18332 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 07:57:52 »

Köszönöm mindenkinek a gyors reakciókat!
Igazából ez ha belegondolok nem a beindul lefullad hanem a be se indul eset inkább!
Este csináltam pár képet a szívósor részről, ha jól gondolom akkor megtaláltam a CMP jeladót a csatlakozó rajta szürke, viszont leszedve a csatit alatta már fekete a műanyag, tehát innentől ez nem kérdés hogy cserés és csak reménykedek benne, hogy ennyi baja van!
A biztonság kedvéért ha szembe állok a kocsival akkor a műanyag szívósor fedél felett kicsit a közepétől jobb találom és 3 eres csatlakozó megy rá? 1db csavar fogja elvileg a motorblokkhoz ha jól gondolom.
Tehát most első körben meglépem a CMP cserét aztán a többit meglátjuk.

szívósor alatt nem??
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18333 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 08:03:23 »

Ha CMP-t akarom cserélni akkor ezt keressem:
http://cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=51958597&termek_al_id=17590

vagy kinézete alapján inkább ez kellene nekem:
http://cromax.hu/index.php?katid=51958490&termek_al_id=15771&katnev=Diesel
Huh?

Az elsőnek linkelt alkatrész egyébként merre található a motorház tető alatt, nehezen hozzáférhető helyen?

Köszönöm mindenkinek a gyors reakciókat!
Igazából ez ha belegondolok nem a beindul lefullad hanem a be se indul eset inkább!
Este csináltam pár képet a szívósor részről, ha jól gondolom akkor megtaláltam a CMP jeladót a csatlakozó rajta szürke, viszont leszedve a csatit alatta már fekete a műanyag, tehát innentől ez nem kérdés hogy cserés és csak reménykedek benne, hogy ennyi baja van!
A biztonság kedvéért ha szembe állok a kocsival akkor a műanyag szívósor fedél felett kicsit a közepétől jobb találom és 3 eres csatlakozó megy rá? 1db csavar fogja elvileg a motorblokkhoz ha jól gondolom.
Tehát most első körben meglépem a CMP cserét aztán a többit meglátjuk.

Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18334 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 08:10:33 »

Most így nézek ki!
http://
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

http://
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Amiről levettem a gyorscsatlakozót akkor az nem a CMP?
szívósor alatt nem??
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.07 csütörtök, 08:12:15 írta khorvat » Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18335 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 09:05:17 »

Most így nézek ki!
http://
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

http://
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Amiről levettem a gyorscsatlakozót akkor az nem a CMP?
Ha ez megvan akkor van egy csavar amit kikell tekerni és kiveszed.Az még amit leszedtél az csak a csatlakozó.Amúgy biztos rossZ mert elvitted volna diagra a kocsit akkor ha rossz lett volna hiba kód.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Kiskőrösi
Vendég
« Új hozzászólás #18336 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 09:30:33 »

Sziasztok.  Kis tanácsot kérnék.
2003. TDCI az autó, amit nyüstölök. 200E km felett vagyok már, bár az autó belga (szervízkönyv zéró), innentől kezdve bármennyi lehet benne.
De nem is ez a lényeg. Milyen olajat tegyek bele??? Sokat nem eszik a lelkem. 15E km alatt 1/2 nívót ment le.
Ha van valakinek hasznos tanácsa, azt megköszönném  worship
Üdv, Kiskőrösi.
Naplózva
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18337 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 09:34:48 »

Ha ez megvan akkor van egy csavar amit kikell tekerni és kiveszed.Az még amit leszedtél az csak a csatlakozó.Amúgy biztos rossZ mert elvitted volna diagra a kocsit akkor ha rossz lett volna hiba kód.
Igen a csavart kell kivennem és 5 perc alatt kész a csere, akkor jó helyen járok ez a lényeg köszönöm a megerősítést! Diagnosztikára elmennem nehézkesen megoldható, csak ha ez nem segít folytatnám azzal a hibakeresést tovább!
Mivel a jelenlegi CMP mint írtam is fekete az meg köztudottan hibás széria 2002-2003ból, azzal hogy ezt kicserélem csak a kötelező dolgot végzem el.
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #18338 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 09:36:22 »

Sziasztok.  Kis tanácsot kérnék.
2003. TDCI az autó, amit nyüstölök. 200E km felett vagyok már, bár az autó belga (szervízkönyv zéró), innentől kezdve bármennyi lehet benne.
De nem is ez a lényeg. Milyen olajat tegyek bele??? Sokat nem eszik a lelkem. 15E km alatt 1/2 nívót ment le.
Ha van valakinek hasznos tanácsa, azt megköszönném  worship
Üdv, Kiskőrösi.
Hali!
5w30as olaj kell bele.
az hogy milyen márka terméke kerül az autóba, az pedig pénztárca és emberfüggő, kinek mi jött be.
én castrolt tolatok bele, nekem egyenlőre nem lehet rá panaszom. de HZsolt említette múltkor, hogy azt is már elég professzionális módon hamisítják.
valaki ragaszkodik a ford olajhoz, mert ugye ki más tudná jobban, hogy milyen olaj kell az autónak, ha nem maga a gyártó. hozzá kell tennem, elég jó áron lehet hozzájutni a Ford olajokhoz.
de olvastam már itt olyat is, hogy valaki amikor leresztette a ford olajat majdhogynem kátrányt látott.

tehát, 5W30 legyen, a többi rajtad múlik.  Wink
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18339 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 09:38:22 »

Sziasztok.  Kis tanácsot kérnék.
2003. TDCI az autó, amit nyüstölök. 200E km felett vagyok már, bár az autó belga (szervízkönyv zéró), innentől kezdve bármennyi lehet benne.
De nem is ez a lényeg. Milyen olajat tegyek bele??? Sokat nem eszik a lelkem. 15E km alatt 1/2 nívót ment le.
Ha van valakinek hasznos tanácsa, azt megköszönném  worship
Üdv, Kiskőrösi.
Én 7 éve minden évben cserélem az olajat átlag 15e km megy bele évente, az olaj amit eddig használtam a Gyári Ford 5W30 !! Nekem tökéletes.
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
Kiskőrösi
Vendég
« Új hozzászólás #18340 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 10:10:08 »

Én 7 éve minden évben cserélem az olajat átlag 15e km megy bele évente, az olaj amit eddig használtam a Gyári Ford 5W30 !! Nekem tökéletes.

Köszönöm a gyors válaszokat worship
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18341 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 12:02:23 »

Én 7 éve minden évben cserélem az olajat átlag 15e km megy bele évente, az olaj amit eddig használtam a Gyári Ford 5W30 !! Nekem tökéletes.
worship wave
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18342 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 14:03:20 »

cmp,cramshaftposition,vezérműtengelyhelyzetérzékelő


Camshaft Main Position, hogy pontosak legyünk, de a magyar fordítás kifogástalan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18343 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 14:16:19 »

Camshaft Main Position, hogy pontosak legyünk, de a magyar fordítás kifogástalan.

A fordítás sem jó.

CMP Camshaft Main Position: vezérmű tengely holtpont-jeladó
CKP Cranskhaft position: Forgattyúszög-jeladó, vagy inkább főtengely pozicícó jeladó.

A CMP csak 1 pontot jelez, a CKP jelzi ugyanazt, mint a CMP, és a szöget, mert asszem 36 részre van osztva a lendkerék, ennyi fog/lyuk van, azaz egy fog hiányzi, ebből lehet tudni, hogy ez a felső holtpont.


szerk: javítottam a k-t.
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.07 csütörtök, 17:57:13 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
busto
Vendég
« Új hozzászólás #18344 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 14:16:51 »

Egy Mondeo egy B Vectra ellenében nem éri meg? Miről te beszélsz a te billentyűzeteddel?!?!

AndyA
AndyA üdv, hajlok rá.
Te mit tennél? Hova vigyem Bp környékén, ahol megbízható tanácsot/bevizsgálást kapok? Érdemes egyáltalán dízelbe ülnöm, ha nagyrészt rövid távokon használom? Köszi!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18345 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 14:29:45 »

AndyA üdv, hajlok rá.
Te mit tennél? Hova vigyem Bp környékén, ahol megbízható tanácsot/bevizsgálást kapok? Érdemes egyáltalán dízelbe ülnöm, ha nagyrészt rövid távokon használom? Köszi!

Vikhez. Lurdy-házzal szemben a Ford kereskedés, Németh Viktort keresd. Ő a Mondeo Club "saját" szerelője, nem mellesleg az év legjobb Ford szerelője is volt. Smiley

Dízel alapvetően akkor éri meg, ha sokat mész vele. Ez úgy évi 25-30 ezer km, és onnan felfelé. Más kérdés, hogy rövid távra, városba nem is az ekkora autó az optimális méret, hanem mondjuk egy 1.0-s Toyota Yaris vagy valami hasonló. De azt meg nem lehet egy Mondeohoz hasonlítani, mert sok közös nincs bennük azon túl, hogy négy kereke van mind a kettőnek. nyes

Ezek a nagyobb autók nem az optimum kereséséről szólnak, hanem egyfajta szerelemről. Na meg persze arról is, hogy amikor a horvát tengerpartra indul az ember, akkor sem kell két tetődobozt egymás mellé tenni a Yaris tetejére, hogy minden cucc és az utasok is kényelmesen elférjenek. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18346 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 14:37:44 »

Ezek a nagyobb autók nem az optimum kereséséről szólnak, hanem egyfajta szerelemről. Na meg persze arról is, hogy amikor a horvát tengerpartra indul az ember, akkor sem kell két tetődobozt egymás mellé tenni a Yaris tetejére, hogy minden cucc és az utasok is kényelmesen elférjenek. Smiley

...és hogy gond nélkül fel is tudjon mászni a horvát hegyekre.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18347 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 15:50:16 »

AndyA üdv, hajlok rá.
Te mit tennél? Hova vigyem Bp környékén, ahol megbízható tanácsot/bevizsgálást kapok? Érdemes egyáltalán dízelbe ülnöm, ha nagyrészt rövid távokon használom? Köszi!

Ha rövid távokon használod,akkor ne vegyél dízelt...Vagy vedd meg és add el piaci áron,és a különbözetből egy db-ig tankolhatod a "hibamentes" Vectra B-t.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18348 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 16:04:43 »

A fordítás sem jó.

CMP Camshaft Main Position: vezérmű tengely holtpont-jeladó
CKP Cranshaft position: Forgattyúszög-jeladó, vagy inkább főtengely pozicícó jeladó.

A CMP csak 1 pontot jelez, a CKP jelzi ugyanazt, mint a CMP, és a szöget, mert asszem 36 részre van osztva a lendkerék, ennyi fog/lyuk van, azaz egy fog hiányzi, ebből lehet tudni, hogy ez a felső holtpont.
erről beszéltem......!:'(
mind1, neked van igazad......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18349 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 17:51:15 »

A fordítás sem jó.

CMP Camshaft Main Position: vezérmű tengely holtpont-jeladó
CKP Cranshaft position: Forgattyúszög-jeladó, vagy inkább főtengely pozicícó jeladó.

A CMP csak 1 pontot jelez, a CKP jelzi ugyanazt, mint a CMP, és a szöget, mert asszem 36 részre van osztva a lendkerék, ennyi fog/lyuk van, azaz egy fog hiányzi, ebből lehet tudni, hogy ez a felső holtpont.
Ez a camshaft main position kibontás honnét van? én idáig csak CaMshatf Position kibontást láttam. (pl a TIS-ben)
A jelformája meg pl. ilyen (HALL effect verzió):
http://www.aa1car.com/library/crank_sensors.htm
A tdci befecskendezés vezérléséből következően nem figyelheti csak a felső holtpontot (melyik hengernél?), mert az nem elég infó a befecskendezés ütemezéséhez. SZVSZ.

De ha már ki-az-okosabbat játszunk, a CKP kibontásból kimaradt egy "k" betű, merthogy CranKshaft. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 360 361 362 363 364 365 366 [367] 368 369 370 371 372 373 374 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.