Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:54:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
366
367
368
369
370
371
372
[
373
]
374
375
376
377
378
379
380
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14638851 alkalommal)
0 Felhasználó és 155 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18600 Dátum:
2012.06.26 kedd, 12:30:48 »
Idézetet írta: Scratch - 2012.06.26 kedd, 12:03:12
Porlsztócsúcs!
(Olaj mikor volt cserélve?)
1 hete cseréltem olajat! Gondolom énis hogy attól van ilyen ronda hangja
majd baszok bele valami tisztító löttyöt, aztán ha jó marad ha nemjó, akkor márkátváltunk!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18601 Dátum:
2012.06.26 kedd, 12:35:02 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.06.26 kedd, 12:30:48
1 hete cseréltem olajat! Gondolom énis hogy attól van ilyen ronda hangja
majd baszok bele valami tisztító löttyöt, aztán ha jó marad ha nemjó, akkor márkátváltunk!
A feszítő szól, az biztos... de a kerregés sajna a nem jó porlasztás miatt van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18602 Dátum:
2012.06.26 kedd, 12:42:39 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.26 kedd, 12:35:02
A feszítő szól, az biztos... de a kerregés sajna a nem jó porlasztás miatt van.
rakok a tankba 3tubus protec-et akkor az javít valamit??
vagy mit próbálkozzak hogy ne kelljen kidobni a kocsit?!
Jaaaaaaaaa, és csak hidegen csinálja!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18603 Dátum:
2012.06.26 kedd, 12:48:42 »
Idézetet írta: polgab - 2012.06.26 kedd, 10:20:25
alapjáraton mi is néztük anno és nem láttunk folyást vizpumpánál, mégis pumpa csere oldotta meg nálam a vizfogyást,
egyszerűen csak terhelésnél folyatott, pl ha városban rohangáltam nem fogyott, de autópályán elment egy liter is.
úgy van! csöppen az indító motorra,onnan azonnal elparolog,a gőze meg páraként jelentkezik a fülkében a fűtés rendszeren keresztül beszivva.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18604 Dátum:
2012.06.26 kedd, 12:53:36 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.06.26 kedd, 12:42:39
rakok a tankba 3tubus protec-et akkor az javít valamit??
vagy mit próbálkozzak hogy ne kelljen kidobni a kocsit?!
Jaaaaaaaaa, és csak hidegen csinálja!!
valamelyik gorgo halott!a szijakat le kell dobni, és megkeresni a hibás alkeszt.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.26 kedd, 12:56:27 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18605 Dátum:
2012.06.26 kedd, 12:57:50 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.06.26 kedd, 12:42:39
rakok a tankba 3tubus protec-et akkor az javít valamit??
Rakj... kárt nem csinál... vagy megoldja, vagy nem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18606 Dátum:
2012.06.26 kedd, 13:05:09 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.26 kedd, 12:57:50
Rakj... kárt nem csinál... vagy megoldja, vagy nem.
Hát megpróbálom! De mondjuk taposhatom a gázt, nem vált vészüzemre és semmi más tapasztalatom nincsen, csak a hangja csúnya hidegen alapjáraton!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18607 Dátum:
2012.06.26 kedd, 13:05:42 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.26 kedd, 12:53:36
valamelyik gorgo halott!a szijakat le kell dobni, és megkeresni a hibás alkeszt.
azok ilyenek a kezdetektől fogva! majd megcsináljuk ha szétesik
csak menjen!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18608 Dátum:
2012.06.26 kedd, 13:07:11 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.06.26 kedd, 13:05:09
Hát megpróbálom! De mondjuk taposhatom a gázt, nem vált vészüzemre és semmi más tapasztalatom nincsen, csak a hangja csúnya hidegen alapjáraton!
Ha ilyen, terhelés alatt előjövő, csattogó hangja van, akkor szerintem nem jó a porlasztás. A nyomás valószínűleg megvan, csak kopott a csúcs.
Vagy nem jó a porlasztási képe.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18609 Dátum:
2012.06.26 kedd, 13:10:10 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.06.26 kedd, 13:05:42
azok ilyenek a kezdetektől fogva! majd megcsináljuk ha szétesik
csak menjen!
de basszus az adja a kerepelő hangot!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18610 Dátum:
2012.06.26 kedd, 13:22:49 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.06.26 kedd, 13:05:42
azok ilyenek a kezdetektől fogva! majd megcsináljuk ha szétesik
csak menjen!
Mivel te hallod a saját füleddel, legalább a "kerregő" hangot válasszuk szét. Utóbbit a motorból jövő hanggal szokták azonosítani. Ha ezt a szót véletlenül használtad itt, akkor bejön a képbe az Alf-féle teória, a tárcsák, görgők kérdése.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
vízpumpa csere esetén
«
Új hozzászólás #18611 Dátum:
2012.06.26 kedd, 13:27:10 »
Ha van egy vízpumpám (márpedig kettő is van), akkor milyen tömítés kell még hozzá?
ez van:
http://kepfeltoltes.hu/120207/20120207757__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
pl. ez is kell még hozzá?
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=30690525&flypage=shop.flypage&product_id=6728&option=com_virtuemart&Itemid=26
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18612 Dátum:
2012.06.26 kedd, 13:28:44 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.26 kedd, 13:10:10
de basszus az adja a kerepelő hangot!
akkor cseréljük le az egész szíjrendszert?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18613 Dátum:
2012.06.26 kedd, 13:42:26 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.06.26 kedd, 13:28:44
akkor cseréljük le az egész szíjrendszert?
Inkább mint másik márkát vegyél.De lehet csúcs is.Addig örülj míg nincs vészüzem.Ha viszont rosszak akkor időkérdése.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
polgab
Vendég
Válasz: vízpumpa csere esetén
«
Új hozzászólás #18614 Dátum:
2012.06.26 kedd, 14:09:35 »
Idézetet írta: GiN - 2012.06.26 kedd, 13:27:10
Ha van egy vízpumpám (márpedig kettő is van), akkor milyen tömítés kell még hozzá?
ez van:
http://kepfeltoltes.hu/120207/20120207757__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
pl. ez is kell még hozzá?
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=30690525&flypage=shop.flypage&product_id=6728&option=com_virtuemart&Itemid=26
ez a vizpumpa olyan, mintha lemaradt volna a másik fele?
igen ez a tömités kell a blokk és a pumpa közé, illetve paszta kell még a szervó csatlakozáshoz.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: vízpumpa csere esetén
«
Új hozzászólás #18615 Dátum:
2012.06.26 kedd, 14:11:44 »
Idézetet írta: polgab - 2012.06.26 kedd, 14:09:35
ez a vizpumpa olyan, mintha lemaradt volna a másik fele?
igen ez a tömités kell a blokk és a pumpa közé, illetve paszta kell még a szervó csatlakozáshoz.
köszi!
úgy tudom, hogy olyan, mint a generátornál, át kell szerelni rá a régiről valamit
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
polgab
Vendég
Válasz: vízpumpa csere esetén
«
Új hozzászólás #18616 Dátum:
2012.06.26 kedd, 14:16:42 »
Idézetet írta: GiN - 2012.06.26 kedd, 14:11:44
köszi!
úgy tudom, hogy olyan, mint a generátornál, át kell szerelni rá a régiről valamit
akkor lehet, hogy oda kell még tömités a két fél közé
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: vízpumpa csere esetén
«
Új hozzászólás #18617 Dátum:
2012.06.26 kedd, 14:23:25 »
Idézetet írta: polgab - 2012.06.26 kedd, 14:16:42
akkor lehet, hogy oda kell még tömités a két fél közé
lehet. esetleg oda is paszta kell?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
polgab
Vendég
Válasz: vízpumpa csere esetén
«
Új hozzászólás #18618 Dátum:
2012.06.26 kedd, 14:50:06 »
Idézetet írta: GiN - 2012.06.26 kedd, 14:23:25
lehet. esetleg oda is paszta kell?
passz, nekem egyben volt
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: vízpumpa csere esetén
«
Új hozzászólás #18619 Dátum:
2012.06.26 kedd, 15:37:42 »
Idézetet írta: GiN - 2012.06.26 kedd, 13:27:10
Ha van egy vízpumpám (márpedig kettő is van), akkor milyen tömítés kell még hozzá?
ez van:
http://kepfeltoltes.hu/120207/20120207757__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
pl. ez is kell még hozzá?
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=30690525&flypage=shop.flypage&product_id=6728&option=com_virtuemart&Itemid=26
igen,kell!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18620 Dátum:
2012.06.26 kedd, 15:39:55 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.06.26 kedd, 13:28:44
akkor cseréljük le az egész szíjrendszert?
aaaaaaaaaa....nem!
keressetek meg a hibás alkatrészt!
lehet,hogy a fotengely szijtarcsa szól.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: vízpumpa csere esetén
«
Új hozzászólás #18621 Dátum:
2012.06.26 kedd, 15:40:30 »
Idézetet írta: GiN - 2012.06.26 kedd, 14:11:44
köszi!
úgy tudom, hogy olyan, mint a generátornál, át kell szerelni rá a régiről valamit
Amit átkell szerelni egyik pumpáról a másikra az az olajköri termosztát mert az nem jár hozzá.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18622 Dátum:
2012.06.26 kedd, 18:06:54 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.06.26 kedd, 12:42:39
rakok a tankba 3tubus protec-et akkor az javít valamit??
vagy mit próbálkozzak hogy ne kelljen kidobni a kocsit?!
Jaaaaaaaaa, és csak hidegen csinálja!!
Idézek a TDDI topic-ból egy hozzászólásomat.
"A másik mivel olajcsere is lessz meg szűrők gondoltam adok egy kis tisztítást az üza rendszernek és rendeltem egy ilyent
http://www.olajsziget.hu/autoapolas/uzemanyag-motorolaj-adalekok/785-gunk-diesel-uzemanyagrendszer-tisztito-adalek
Indítatás csak annyi volt, hogy kolléga Escortjába ilyent lötyögtetett és jónak itélte mig a protec nem nyerete meg a bizalmát. Bele lögybőltem egy keveset /140l hez elég/ fél tankaba és igen tényleg finomabb és sokkal csendesebb lett a gép, még após is dicsérte milyen szép hangja van, pedig ő nem Fordos.
Szóval én merem jánlani mindenkinek gondolom a TDCI sek is hasznát vehetik. Ára baráti egy próbát nekem megért. Ja semmi közöm a céghez meg ilyenek.
"
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
polgab
Vendég
Válasz: vízpumpa csere esetén
«
Új hozzászólás #18623 Dátum:
2012.06.26 kedd, 19:02:12 »
Idézetet írta: GiN - 2012.06.26 kedd, 14:23:25
lehet. esetleg oda is paszta kell?
a gyárit igy adják:
http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ford-Mondeo-MK3-Water-Pump-2-0-Duratorq-/320600894688
ami neked hiányzik az a barna műanyag oldal amire a csövek mennek. Szerintem oda kell még tömités, hacsak a régi még jó
ehhez pl. adnak is pluszban:
http://www.ebay.co.uk/itm/SALERI-OE-QUALITY-WATER-PUMP-FORD-MONDEO-MK3-2-0-DI-TDDI-TDCI-2000-2007-/220971954998?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3372f47336
Naplózva
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18624 Dátum:
2012.06.26 kedd, 19:35:07 »
:wave:Sziasztok!2 hónapja vásároltam egy 2004-es TDCI mondeót.Idáig semmi gondom nem volt vele,lekopogom.Pár napja az autópályán gyorsítottam,és elkezdett villogni az izzításjelző,majd a motor is leállt,de hibakódot nem írt.Utána indítottam,azonnal el is indult,és azóta sincsen vele semmi gond sem.Lehet,hogy csak valami üzemanyag probléma volt vele?Légyszí segítsen,akinek már volt ilyen gondja!Egyébként már nagyon megszerettem az autót.Meg még valami,ha esetleg meg tudná mondani valaki,hogy Győr és környékén hova érdemes vinni szervizelni az autót?Előre is köszi a válaszokat!
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18625 Dátum:
2012.06.26 kedd, 19:42:09 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2012.06.26 kedd, 19:35:07
:wave:Sziasztok!2 hónapja vásároltam egy 2004-es TDCI mondeót.Idáig semmi gondom nem volt vele,lekopogom.Pár napja az autópályán gyorsítottam,és elkezdett villogni az izzításjelző,majd a motor is leállt,de hibakódot nem írt.Utána indítottam,azonnal el is indult,és azóta sincsen vele semmi gond sem.Lehet,hogy csak valami üzemanyag probléma volt vele?Légyszí segítsen,akinek már volt ilyen gondja!Egyébként már nagyon megszerettem az autót.Meg még valami,ha esetleg meg tudná mondani valaki,hogy Győr és környékén hova érdemes vinni szervizelni az autót?Előre is köszi a válaszokat!
A villogó izzításjelző nem jó dolog, de ha le is állt, valószínűleg a cmp (felső holtpont jeladó) lesz a bűnös.
Hibakódot kellene olvasni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18626 Dátum:
2012.06.26 kedd, 19:49:28 »
:wave:Köszi a válasz!Hibakódot csak szervízben lehet kiolvastatni?
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18627 Dátum:
2012.06.26 kedd, 19:51:18 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2012.06.26 kedd, 19:49:28
:wave:Köszi a válasz!Hibakódot csak szervízben lehet kiolvastatni?
Nem... sok klubtársnak van, de Győr környékén én senkit sem tudok... próbálj kisebb szervizt, hátha ott olcsóbb.
Aztán, ha megvan a kód... ha CMP jeladó gondod van, az nem drága, és te is ki tudod cserélni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: vízpumpa csere esetén
«
Új hozzászólás #18628 Dátum:
2012.06.26 kedd, 22:10:08 »
Idézetet írta: polgab - 2012.06.26 kedd, 19:02:12
a gyárit igy adják:
http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ford-Mondeo-MK3-Water-Pump-2-0-Duratorq-/320600894688
ami neked hiányzik az a barna műanyag oldal amire a csövek mennek. Szerintem oda kell még tömités, hacsak a régi még jó
ehhez pl. adnak is pluszban:
http://www.ebay.co.uk/itm/SALERI-OE-QUALITY-WATER-PUMP-FORD-MONDEO-MK3-2-0-DI-TDDI-TDCI-2000-2007-/220971954998?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3372f47336
szerinted ez?
http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-FORD-PART-FINIS-1495924-WATER-PUMP-GASKET-2-0-DI-DIESEL-DURATORQ-TDCI-/140629568695?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20be2cecb7
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
polgab
Vendég
Válasz: vízpumpa csere esetén
«
Új hozzászólás #18629 Dátum:
2012.06.27 szerda, 06:39:58 »
Idézetet írta: GiN - 2012.06.26 kedd, 22:10:08
szerinted ez?
http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-FORD-PART-FINIS-1495924-WATER-PUMP-GASKET-2-0-DI-DIESEL-DURATORQ-TDCI-/140629568695?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20be2cecb7
mintha ez MK IV-hez lenne 2007-től irja
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: vízpumpa csere esetén
«
Új hozzászólás #18630 Dátum:
2012.06.27 szerda, 07:44:01 »
Idézetet írta: polgab - 2012.06.27 szerda, 06:39:58
mintha ez MK IV-hez lenne 2007-től irja
ja igen
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18631 Dátum:
2012.06.27 szerda, 08:17:05 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.26 kedd, 19:51:18
Nem... sok klubtársnak van, de Győr környékén én senkit sem tudok... próbálj kisebb szervizt, hátha ott olcsóbb.
Aztán, ha megvan a kód... ha CMP jeladó gondod van, az nem drága, és te is ki tudod cserélni.
Hy!
Én győri vagyok, és van egy ELM327-em, ezzel törlöm mindig az egr hibákat
Ha van hibakód, és azzal ki lehet olvasni szívesen segítek.
Üdv.
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
sxw
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18632 Dátum:
2012.06.27 szerda, 11:20:32 »
Hali
Már itthon van a gép, most megyek konzultálni a szerelöhöz.
Olvastam, hogy a P1631-et az esetek nagy részében megoldja egy szoftverfrissités, ez igaz?
Ha csúcsot kell vennem, milyet vegyek (bontott, gyári felújított, új)?
Mik az árak csúcsokra?
Angol forumon olvastam, hogy az injektorok sorszámozása gyújtási sorrendben van 1-es henger 1-es, 2-es henger 4-es, 3-as henger 2-es, 4-es henger 3-as
Ez tényleg így van? Mert akkor rosszul lettek a csúcsok bekódolva
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18633 Dátum:
2012.06.27 szerda, 11:28:25 »
Idézetet írta: sxw - 2012.06.27 szerda, 11:20:32
Hali
Már itthon van a gép, most megyek konzultálni a szerelöhöz.
Olvastam, hogy a P1631-et az esetek nagy részében megoldja egy szoftverfrissités, ez igaz?
Ha csúcsot kell vennem, milyet vegyek (bontott, gyári felújított, új)?
Mik az árak csúcsokra?
Angol forumon olvastam, hogy az injektorok sorszámozása gyújtási sorrendben van 1-es henger 1-es, 2-es henger 4-es, 3-as henger 2-es, 4-es henger 3-as
Ez tényleg így van? Mert akkor rosszul lettek a csúcsok bekódolva
ha tudsz, újat vegyél porlasztóból.
A számozás tényleg "gyújtási" sorrendben van.
A p1631-es főrelé hibát a földelés és a relé ellenőrzésével szokták orvosolni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18634 Dátum:
2012.06.27 szerda, 11:38:37 »
Idézetet írta: sxw - 2012.06.27 szerda, 11:20:32
Hali
Már itthon van a gép, most megyek konzultálni a szerelöhöz.
Olvastam, hogy a P1631-et az esetek nagy részében megoldja egy szoftverfrissités, ez igaz?
Ha csúcsot kell vennem, milyet vegyek (bontott, gyári felújított, új)?
Mik az árak csúcsokra?
Angol forumon olvastam, hogy az injektorok sorszámozása gyújtási sorrendben van 1-es henger 1-es, 2-es henger 4-es, 3-as henger 2-es, 4-es henger 3-as
Ez tényleg így van? Mert akkor rosszul lettek a csúcsok bekódolva
P1631-re:
http://www.talkford.com/topic/162342-p1631/
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18635 Dátum:
2012.06.27 szerda, 11:54:58 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.06.27 szerda, 11:38:37
P1631-re:
http://www.talkford.com/topic/162342-p1631/
Ezt azért linkelted be, hogy mi a p1631, vagy van ott más hasznos infó is? Végigolvastam, de csak annyit látok, hogy egy csávesz kínlódik ezzel, már relét is cserélt.
Vagy erre gondolsz?
it was a can bus wire damaged by heat from a coolant pipe causing the PCM to shut the engine off via the power hold relay.
Másik:
Olvastam, hogy a P1631-et az esetek nagy részében megoldja egy szoftverfrissités, ez igaz?
Szerinted? Megoldhat ilyet sw frissítés?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.27 szerda, 11:56:30 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18636 Dátum:
2012.06.27 szerda, 12:10:00 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.27 szerda, 11:54:58
Ezt azért linkelted be, hogy mi a p1631, vagy van ott más hasznos infó is? Végigolvastam, de csak annyit látok, hogy egy csávesz kínlódik ezzel, már relét is cserélt.
Vagy erre gondolsz?
it was a can bus wire damaged by heat from a coolant pipe causing the PCM to shut the engine off via the power hold relay.
Másik:
Olvastam, hogy a P1631-et az esetek nagy részében megoldja egy szoftverfrissités, ez igaz?
Szerinted? Megoldhat ilyet sw frissítés?
a vezetékhiba miatt posztoltam be. A lényeg az.
SW frissítés nem fogja megoldani. Ez egy nem szoftveres kérdés, mivel az ecu az immobiliser jele alapján engedélyezi a főrelén keresztül az üzemanyag ellátást.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18637 Dátum:
2012.06.27 szerda, 12:11:56 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.06.27 szerda, 12:10:00
a vezetékhiba miatt posztoltam be. A lényeg az.
SW frissítés nem fogja megoldani. Ez egy nem szoftveres kérdés, mivel az ecu az immobiliser jele alapján engedélyezi a főrelén keresztül az üzemanyag ellátást.
Értem...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sxw
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18638 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 12:59:16 »
Köszönöm Urak a törődést, akkor ellenőrizni fogjuk a főrelét, meg a vezetéket...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18639 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 13:10:35 »
Idézetet írta: sxw - 2012.06.28 csütörtök, 12:59:16
Köszönöm Urak a törődést, akkor ellenőrizni fogjuk a főrelét, meg a vezetéket...
Mindenképpen számolj be az eredményről, hogy mi is okuljunk.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18640 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 13:30:04 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.28 csütörtök, 13:10:35
Mindenképpen számolj be az eredményről, hogy mi is okuljunk.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18641 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 16:45:24 »
Lehet hogy nem itt kéne kérdezni(bocs) ,de van egy gondom a tranzittal ö-is TDCI(2,4)
Múlt héten pálya 140 tempomat klima 6-dik sebességbe ,elkezdett melegedni a víz, az óra szerint (le is feküdt),ablakok le fűtés ezerrel visszaállt a mutató normálisra,félre álltam minimum szint alatt.volt.desztvizzel max. szintig töltöttem.De, ma szint ugyanaz,viszont nem hiányzik a vízből.esetleg valaki tud valami okosat?vagy találkozott hasonló jelenséggel.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18642 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 17:06:30 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.06.28 csütörtök, 16:45:24
Lehet hogy nem itt kéne kérdezni(bocs) ,de van egy gondom a tranzittal ö-is TDCI(2,4)
Múlt héten pálya 140 tempomat klima 6-dik sebességbe ,elkezdett melegedni a víz, az óra szerint (le is feküdt),ablakok le fűtés ezerrel visszaállt a mutató normálisra,félre álltam minimum szint alatt.volt.desztvizzel max. szintig töltöttem.De, ma szint ugyanaz,viszont nem hiányzik a vízből.esetleg valaki tud valami okosat?vagy találkozott hasonló jelenséggel.
Nem nyitott ki a termosztát... vagy valahol légdugó van. Töltöttél utána ezelőtt, vagy szétszedtétek vmi miatt?
Ha ráadásul ment a klíma, akkor még az sem lehet, hogy a hűtőventi nem indult be.
A következőt tenném: meleg motor, alapjáraton járatni, és nézni, mit csinál. Beindul-e a venti és kinyit-e a termosztát.
Ha a vízpumpa lenne rossz, akkor a fűtés sem segítene rajtad. De amíg ezt ki nem deríted, csak nagyon ésszel mászkálj, mert nem szabad megfőzni a motort.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18643 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 17:19:24 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.28 csütörtök, 17:06:30
Nem nyitott ki a termosztát... vagy valahol légdugó van. Töltöttél utána ezelőtt, vagy szétszedtétek vmi miatt?
Ha ráadásul ment a klíma, akkor még az sem lehet, hogy a hűtőventi nem indult be.
A következőt tenném: meleg motor, alapjáraton járatni, és nézni, mit csinál. Beindul-e a venti és kinyit-e a termosztát.
Ha a vízpumpa lenne rossz, akkor a fűtés sem segítene rajtad. De amíg ezt ki nem deríted, csak nagyon ésszel mászkálj, mert nem szabad megfőzni a motort.
Csak múlt héten töltöttem utána vizet,előtte nem,szétszedve nem volt semmi rajta(nem lehet céges autó),csak a pályán csinálta simán közúton nem.
A termot hogy tudom le csekkolni?Megnéztem 2 venti van 1 nagyobb az megy ,1 kisebb az nem
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.28 csütörtök, 17:37:58 írta Huszár Balázs
»
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18644 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 17:49:35 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.06.28 csütörtök, 17:19:24
Csak múlt héten töltöttem utána vizet,előtte nem,szétszedve nem volt semmi rajta(nem lehet céges autó),csak a pályán csinálta simán közúton nem.
A termot hogy tudom le csekkolni?
A legegyszerűbb: elindulsz, majd amikor már majdnem bemelegedett, megállsz, alapjáraton pöfögteted, és közben nézed a vastag csövet, ami megy a hűtő felé.
Egy adott hőfoknál (85) meg kell indulnia a melegvíznek. Vagy még egyszerűbb, meleg motornál megnézed a hűtőt és a vastag csövet - mindkettőnek melegnek kell lennie.
Egy kicsit bonyolítja a dolgot, hogy van az olajhűtő (legalábbis a mondeónál), az is a nagy hűtőre dolgozik, ott adja le a hőt, de a mondeón lejjebb van a bemenő csöve.
Vagyis, ha a főköri rossz, attól még műxik az olajköri, a hűtő meleg, de ez nem elég usgyi tempónál. Ha így van, akkor a vastag cső valószínűleg akkor sem meleg, ha a hűtő meleg.
Vagyis, az olajköriről jön a meleg, nem a főköriről.
Azért javasoltam a hideg motoros mókát, mert ott egyértelműbben kiderül, amíg a termó le van zárva, addig a cső mondjuk 20 fokos, ha kinyit, kb 85 fokos víz kering benne.
Zárt termónál is megy egy kis víz, a hideg cső tetejénél érzeni, hogy melegszik, egy kis csíkben. Nem tudom, a tranyónál is van-e az info menü. Ha igen, lépj be, és nézegesd. Amikor 75 fokos a víz, akkor kellene megállni, és nézni, mit művelnek a termosztátok. Amikor a termó kinyit, elég egyértelműen megindul a víz, azt nem lehet eltéveszteni.
Elég ritka, hogy a termó így menjen tönkre... de nem kizárt.
Az info menü amúgy is jó lenne, látnád, hogy hány fokos a vized. Attól, hogy középen áll, az csak annyit jelent, üzemi hőmérséklet, 80-110 fok.
Info menü: napi kilométer gombja nyomva, tartani... kulcs be, gyújtás ráad. Még mindig tartod, majd a mutatók felugranak, ekkor elengeded. A gombokat addig nyomogatod (m: 17x), amíg be nem jön a hőfok. Hideg motornál 40 fokot mutat.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18645 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 18:16:26 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.28 csütörtök, 17:49:35
A legegyszerűbb: elindulsz, majd amikor már majdnem bemelegedett, megállsz, alapjáraton pöfögteted, és közben nézed a vastag csövet, ami megy a hűtő felé.
Egy adott hőfoknál (85) meg kell indulnia a melegvíznek. Vagy még egyszerűbb, meleg motornál megnézed a hűtőt és a vastag csövet - mindkettőnek melegnek kell lennie.
Egy kicsit bonyolítja a dolgot, hogy van az olajhűtő (legalábbis a mondeónál), az is a nagy hűtőre dolgozik, ott adja le a hőt, de a mondeón lejjebb van a bemenő csöve.
Vagyis, ha a főköri rossz, attól még műxik az olajköri, a hűtő meleg, de ez nem elég usgyi tempónál. Ha így van, akkor a vastag cső valószínűleg akkor sem meleg, ha a hűtő meleg.
Vagyis, az olajköriről jön a meleg, nem a főköriről.
Azért javasoltam a hideg motoros mókát, mert ott egyértelműbben kiderül, amíg a termó le van zárva, addig a cső mondjuk 20 fokos, ha kinyit, kb 85 fokos víz kering benne.
Zárt termónál is megy egy kis víz, a hideg cső tetejénél érzeni, hogy melegszik, egy kis csíkben. Nem tudom, a tranyónál is van-e az info menü. Ha igen, lépj be, és nézegesd. Amikor 75 fokos a víz, akkor kellene megállni, és nézni, mit művelnek a termosztátok. Amikor a termó kinyit, elég egyértelműen megindul a víz, azt nem lehet eltéveszteni.
Elég ritka, hogy a termó így menjen tönkre... de nem kizárt.
Az info menü amúgy is jó lenne, látnád, hogy hány fokos a vized. Attól, hogy középen áll, az csak annyit jelent, üzemi hőmérséklet, 80-110 fok.
Info menü: napi kilométer gombja nyomva, tartani... kulcs be, gyújtás ráad. Még mindig tartod, majd a mutatók felugranak, ekkor elengeded. A gombokat addig nyomogatod (m: 17x), amíg be nem jön a hőfok. Hideg motornál 40 fokot mutat.
Info menüm nincsen,marad a taperolós móka.
Holnap ugyis viszem szemlére fordba (picit összetört)megnézetem velük.
Köszi a gyors segitséget.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18646 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 20:01:50 »
Nekem még az elöző autómnál voltak ilyen titusu problémák,hogy mindíg melegedett a víz.Rajtam a termosztátcsere segített.
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
bagocsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18647 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 20:04:38 »
Sziasztok!
A szíjlazító készüléket hova kell beakasztani?
A generátor szíjcseréjéhez.
Naplózva
2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18648 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 23:18:34 »
Idézetet írta: bagocsi - 2012.06.28 csütörtök, 20:04:38
Sziasztok!
A szíjlazító készüléket hova kell beakasztani?
A generátor szíjcseréjéhez.
Küldtem mail-t abban van egy kép róla ott mindent látsz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
busto
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18649 Dátum:
2012.06.29 péntek, 11:38:51 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.06.05 kedd, 12:23:29
Ha nem akarsz rá költeni, ne vedd meg (még ha 1Ftért adja, akkor sem).
2001-es korai szériás TDCi, külön injektor vezérlővel, drága 101Z-s csúcsokkal, 230eKm-t futott lendkerékkel, 5ös váltóval. Ez nem az a kombináció, amire nem kell költeni.
Főleg ha városi használatra akarod, ami öli a lendkereket, segédszíjakat, futóművet.
Köszi!
Közben kiderült hogy Tddi a motor, csak rosszul tudtam. Lendkerék és kuplung 1 éve cserélve (8e Km), turbó szintén 1 éve szállt el. Egy kérdéses darab van: a porlasztócsúcsok, azt meg be lehet vizsgáltatni elvileg. Az, hogy tddi a motor, az jelent valami változást? állítólag megbízhatóbb, mint a tdci.
THX
Naplózva
Oldalak:
1
...
366
367
368
369
370
371
372
[
373
]
374
375
376
377
378
379
380
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ