Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:00:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 366 367 368 369 370 371 372 [373] 374 375 376 377 378 379 380 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14639102 alkalommal)
0 Felhasználó és 159 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #18600 Dátum: 2012.06.26 kedd, 12:30:48 »

Porlsztócsúcs! Smiley
(Olaj mikor volt cserélve?)
1 hete cseréltem olajat! Gondolom énis hogy attól van ilyen ronda hangja  vigyor3
majd baszok bele valami tisztító löttyöt, aztán ha jó marad ha nemjó, akkor márkátváltunk!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18601 Dátum: 2012.06.26 kedd, 12:35:02 »

1 hete cseréltem olajat! Gondolom énis hogy attól van ilyen ronda hangja  vigyor3
majd baszok bele valami tisztító löttyöt, aztán ha jó marad ha nemjó, akkor márkátváltunk!

A feszítő szól, az biztos... de a kerregés sajna a nem jó porlasztás miatt van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #18602 Dátum: 2012.06.26 kedd, 12:42:39 »

A feszítő szól, az biztos... de a kerregés sajna a nem jó porlasztás miatt van.
rakok a tankba 3tubus protec-et akkor az javít valamit??

vagy mit próbálkozzak hogy ne kelljen kidobni a kocsit?!


Jaaaaaaaaa, és csak hidegen csinálja!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18603 Dátum: 2012.06.26 kedd, 12:48:42 »

alapjáraton mi is néztük anno és nem láttunk folyást vizpumpánál, mégis pumpa csere oldotta meg nálam a vizfogyást,
egyszerűen csak terhelésnél folyatott, pl ha városban rohangáltam nem fogyott, de autópályán elment egy liter is.
úgy van! csöppen az indító motorra,onnan azonnal elparolog,a gőze meg páraként jelentkezik a fülkében a fűtés rendszeren keresztül beszivva.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18604 Dátum: 2012.06.26 kedd, 12:53:36 »

rakok a tankba 3tubus protec-et akkor az javít valamit??

vagy mit próbálkozzak hogy ne kelljen kidobni a kocsit?!


Jaaaaaaaaa, és csak hidegen csinálja!!
valamelyik gorgo halott!a szijakat le kell dobni, és megkeresni a hibás alkeszt.
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.26 kedd, 12:56:27 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18605 Dátum: 2012.06.26 kedd, 12:57:50 »

rakok a tankba 3tubus protec-et akkor az javít valamit??

Rakj... kárt nem csinál... vagy megoldja, vagy nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #18606 Dátum: 2012.06.26 kedd, 13:05:09 »

Rakj... kárt nem csinál... vagy megoldja, vagy nem.
Hát megpróbálom! De mondjuk taposhatom a gázt, nem vált vészüzemre és semmi más tapasztalatom nincsen, csak a hangja csúnya hidegen alapjáraton!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #18607 Dátum: 2012.06.26 kedd, 13:05:42 »

valamelyik gorgo halott!a szijakat le kell dobni, és megkeresni a hibás alkeszt.
azok ilyenek a kezdetektől fogva! majd megcsináljuk ha szétesik  vigyor3 csak menjen!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18608 Dátum: 2012.06.26 kedd, 13:07:11 »

Hát megpróbálom! De mondjuk taposhatom a gázt, nem vált vészüzemre és semmi más tapasztalatom nincsen, csak a hangja csúnya hidegen alapjáraton!

Ha ilyen, terhelés alatt előjövő, csattogó hangja van, akkor szerintem nem jó a porlasztás. A nyomás valószínűleg megvan, csak kopott a csúcs.
Vagy nem jó a porlasztási képe.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18609 Dátum: 2012.06.26 kedd, 13:10:10 »

azok ilyenek a kezdetektől fogva! majd megcsináljuk ha szétesik  vigyor3 csak menjen!
falbav de basszus az adja a kerepelő hangot!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #18610 Dátum: 2012.06.26 kedd, 13:22:49 »

azok ilyenek a kezdetektől fogva! majd megcsináljuk ha szétesik  vigyor3 csak menjen!
Mivel te hallod a saját füleddel, legalább a "kerregő" hangot válasszuk szét. Utóbbit a motorból jövő hanggal szokták azonosítani. Ha ezt a szót véletlenül használtad itt, akkor bejön a képbe az Alf-féle teória, a tárcsák, görgők kérdése.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #18611 Dátum: 2012.06.26 kedd, 13:27:10 »

Ha van egy vízpumpám (márpedig kettő is van), akkor milyen tömítés kell még hozzá?
ez van:
http://kepfeltoltes.hu/120207/20120207757__www.kepfeltoltes.hu_.jpg


pl. ez is kell még hozzá?
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=30690525&flypage=shop.flypage&product_id=6728&option=com_virtuemart&Itemid=26


Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #18612 Dátum: 2012.06.26 kedd, 13:28:44 »

falbav de basszus az adja a kerepelő hangot!
akkor cseréljük le az egész szíjrendszert?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18613 Dátum: 2012.06.26 kedd, 13:42:26 »

akkor cseréljük le az egész szíjrendszert?
Inkább mint másik márkát vegyél.De lehet csúcs is.Addig örülj míg nincs vészüzem.Ha viszont rosszak akkor időkérdése.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #18614 Dátum: 2012.06.26 kedd, 14:09:35 »

ez a vizpumpa olyan, mintha lemaradt volna a másik fele?  fejvakaras
igen ez a tömités kell a blokk és a pumpa közé, illetve paszta kell még a szervó csatlakozáshoz.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #18615 Dátum: 2012.06.26 kedd, 14:11:44 »

ez a vizpumpa olyan, mintha lemaradt volna a másik fele?  fejvakaras
igen ez a tömités kell a blokk és a pumpa közé, illetve paszta kell még a szervó csatlakozáshoz.
köszi!
úgy tudom, hogy olyan, mint a generátornál, át kell szerelni rá a régiről valamit Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #18616 Dátum: 2012.06.26 kedd, 14:16:42 »

köszi!
úgy tudom, hogy olyan, mint a generátornál, át kell szerelni rá a régiről valamit Smiley
akkor lehet, hogy oda kell még tömités a két fél közé  Huh?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #18617 Dátum: 2012.06.26 kedd, 14:23:25 »

akkor lehet, hogy oda kell még tömités a két fél közé  Huh?
lehet. esetleg oda is paszta kell?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #18618 Dátum: 2012.06.26 kedd, 14:50:06 »

lehet. esetleg oda is paszta kell?
passz, nekem egyben volt
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18619 Dátum: 2012.06.26 kedd, 15:37:42 »

igen,kell!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18620 Dátum: 2012.06.26 kedd, 15:39:55 »

akkor cseréljük le az egész szíjrendszert?
aaaaaaaaaa....nem!
keressetek meg a hibás alkatrészt!
lehet,hogy a fotengely szijtarcsa szól.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18621 Dátum: 2012.06.26 kedd, 15:40:30 »

köszi!
úgy tudom, hogy olyan, mint a generátornál, át kell szerelni rá a régiről valamit Smiley
Amit átkell szerelni egyik pumpáról a másikra az az olajköri termosztát mert az nem jár hozzá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #18622 Dátum: 2012.06.26 kedd, 18:06:54 »

rakok a tankba 3tubus protec-et akkor az javít valamit??

vagy mit próbálkozzak hogy ne kelljen kidobni a kocsit?!


Jaaaaaaaaa, és csak hidegen csinálja!!
Idézek a TDDI topic-ból egy hozzászólásomat.
"A másik mivel olajcsere is lessz meg szűrők gondoltam adok egy kis tisztítást az üza rendszernek és rendeltem egy ilyent   http://www.olajsziget.hu/autoapolas/uzemanyag-motorolaj-adalekok/785-gunk-diesel-uzemanyagrendszer-tisztito-adalek
Indítatás csak annyi volt, hogy kolléga Escortjába ilyent lötyögtetett és jónak itélte mig a protec nem nyerete meg a bizalmát. Bele lögybőltem egy keveset /140l hez elég/ fél tankaba és igen tényleg finomabb és sokkal csendesebb lett a gép, még após is dicsérte milyen szép hangja van, pedig ő nem Fordos.
Szóval én merem jánlani mindenkinek gondolom a TDCI sek is hasznát vehetik. Ára baráti egy próbát nekem megért. Ja semmi közöm a céghez meg ilyenek.
"
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #18623 Dátum: 2012.06.26 kedd, 19:02:12 »

lehet. esetleg oda is paszta kell?
a gyárit igy adják: http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ford-Mondeo-MK3-Water-Pump-2-0-Duratorq-/320600894688
ami neked hiányzik az a barna műanyag oldal amire a csövek mennek. Szerintem oda kell még tömités, hacsak a régi még jó  fejvakaras
ehhez pl. adnak is pluszban: http://www.ebay.co.uk/itm/SALERI-OE-QUALITY-WATER-PUMP-FORD-MONDEO-MK3-2-0-DI-TDDI-TDCI-2000-2007-/220971954998?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3372f47336
Naplózva
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #18624 Dátum: 2012.06.26 kedd, 19:35:07 »

 :wave:Sziasztok!2 hónapja vásároltam egy 2004-es TDCI mondeót.Idáig semmi gondom nem volt vele,lekopogom.Pár napja az autópályán gyorsítottam,és elkezdett villogni az izzításjelző,majd a motor is leállt,de hibakódot nem írt.Utána indítottam,azonnal el is indult,és azóta sincsen vele semmi gond sem.Lehet,hogy csak valami üzemanyag probléma volt vele?Légyszí segítsen,akinek már volt ilyen gondja!Egyébként már nagyon megszerettem az autót.Meg még valami,ha esetleg meg tudná mondani valaki,hogy Győr és környékén hova érdemes vinni szervizelni az autót?Előre is köszi a válaszokat!
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18625 Dátum: 2012.06.26 kedd, 19:42:09 »

:wave:Sziasztok!2 hónapja vásároltam egy 2004-es TDCI mondeót.Idáig semmi gondom nem volt vele,lekopogom.Pár napja az autópályán gyorsítottam,és elkezdett villogni az izzításjelző,majd a motor is leállt,de hibakódot nem írt.Utána indítottam,azonnal el is indult,és azóta sincsen vele semmi gond sem.Lehet,hogy csak valami üzemanyag probléma volt vele?Légyszí segítsen,akinek már volt ilyen gondja!Egyébként már nagyon megszerettem az autót.Meg még valami,ha esetleg meg tudná mondani valaki,hogy Győr és környékén hova érdemes vinni szervizelni az autót?Előre is köszi a válaszokat!

A villogó izzításjelző nem jó dolog, de ha le is állt, valószínűleg a cmp (felső holtpont jeladó) lesz a bűnös.
Hibakódot kellene olvasni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #18626 Dátum: 2012.06.26 kedd, 19:49:28 »

 :wave:Köszi a válasz!Hibakódot csak szervízben lehet kiolvastatni?
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18627 Dátum: 2012.06.26 kedd, 19:51:18 »

:wave:Köszi a válasz!Hibakódot csak szervízben lehet kiolvastatni?

Nem... sok klubtársnak van, de Győr környékén én senkit sem tudok... próbálj kisebb szervizt, hátha ott olcsóbb.
Aztán, ha megvan a kód... ha CMP jeladó gondod van, az nem drága, és te is ki tudod cserélni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #18628 Dátum: 2012.06.26 kedd, 22:10:08 »

a gyárit igy adják: http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ford-Mondeo-MK3-Water-Pump-2-0-Duratorq-/320600894688
ami neked hiányzik az a barna műanyag oldal amire a csövek mennek. Szerintem oda kell még tömités, hacsak a régi még jó  fejvakaras
ehhez pl. adnak is pluszban: http://www.ebay.co.uk/itm/SALERI-OE-QUALITY-WATER-PUMP-FORD-MONDEO-MK3-2-0-DI-TDDI-TDCI-2000-2007-/220971954998?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3372f47336

szerinted ez?
http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-FORD-PART-FINIS-1495924-WATER-PUMP-GASKET-2-0-DI-DIESEL-DURATORQ-TDCI-/140629568695?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20be2cecb7
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #18629 Dátum: 2012.06.27 szerda, 06:39:58 »

mintha ez MK IV-hez lenne 2007-től irja  rinya
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #18630 Dátum: 2012.06.27 szerda, 07:44:01 »

mintha ez MK IV-hez lenne 2007-től irja  rinya
ja igen taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #18631 Dátum: 2012.06.27 szerda, 08:17:05 »

Nem... sok klubtársnak van, de Győr környékén én senkit sem tudok... próbálj kisebb szervizt, hátha ott olcsóbb.
Aztán, ha megvan a kód... ha CMP jeladó gondod van, az nem drága, és te is ki tudod cserélni.

Hy!

Én győri vagyok, és van egy ELM327-em, ezzel törlöm mindig az egr hibákat  hehe
Ha van hibakód, és azzal ki lehet olvasni szívesen segítek.

Üdv.
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
sxw
Vendég
« Új hozzászólás #18632 Dátum: 2012.06.27 szerda, 11:20:32 »

Hali

Már itthon van a gép, most megyek konzultálni a szerelöhöz.
Olvastam, hogy a P1631-et az esetek nagy részében megoldja egy szoftverfrissités, ez igaz?
Ha csúcsot kell vennem, milyet vegyek (bontott, gyári felújított, új)?
Mik az árak csúcsokra?
Angol forumon olvastam, hogy az injektorok sorszámozása gyújtási sorrendben van 1-es henger 1-es, 2-es henger 4-es, 3-as henger 2-es, 4-es henger 3-as
Ez tényleg így van? Mert akkor rosszul lettek a csúcsok bekódolva Angry
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18633 Dátum: 2012.06.27 szerda, 11:28:25 »

Hali

Már itthon van a gép, most megyek konzultálni a szerelöhöz.
Olvastam, hogy a P1631-et az esetek nagy részében megoldja egy szoftverfrissités, ez igaz?
Ha csúcsot kell vennem, milyet vegyek (bontott, gyári felújított, új)?
Mik az árak csúcsokra?
Angol forumon olvastam, hogy az injektorok sorszámozása gyújtási sorrendben van 1-es henger 1-es, 2-es henger 4-es, 3-as henger 2-es, 4-es henger 3-as
Ez tényleg így van? Mert akkor rosszul lettek a csúcsok bekódolva Angry
ha tudsz, újat vegyél porlasztóból.
A számozás tényleg "gyújtási" sorrendben van.

A p1631-es főrelé hibát a földelés és a relé ellenőrzésével szokták orvosolni. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18634 Dátum: 2012.06.27 szerda, 11:38:37 »

Hali

Már itthon van a gép, most megyek konzultálni a szerelöhöz.
Olvastam, hogy a P1631-et az esetek nagy részében megoldja egy szoftverfrissités, ez igaz?
Ha csúcsot kell vennem, milyet vegyek (bontott, gyári felújított, új)?
Mik az árak csúcsokra?
Angol forumon olvastam, hogy az injektorok sorszámozása gyújtási sorrendben van 1-es henger 1-es, 2-es henger 4-es, 3-as henger 2-es, 4-es henger 3-as
Ez tényleg így van? Mert akkor rosszul lettek a csúcsok bekódolva Angry
P1631-re:
http://www.talkford.com/topic/162342-p1631/
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18635 Dátum: 2012.06.27 szerda, 11:54:58 »


Ezt azért linkelted be, hogy mi a p1631, vagy van ott más hasznos infó is? Végigolvastam, de csak annyit látok, hogy egy csávesz kínlódik ezzel, már relét is cserélt.
Vagy erre gondolsz?
it was a can bus wire damaged by heat from a coolant pipe causing the PCM to shut the engine off via the power hold relay.


Másik:
Olvastam, hogy a P1631-et az esetek nagy részében megoldja egy szoftverfrissités, ez igaz?

Szerinted? Megoldhat ilyet sw frissítés?
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.27 szerda, 11:56:30 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18636 Dátum: 2012.06.27 szerda, 12:10:00 »

Ezt azért linkelted be, hogy mi a p1631, vagy van ott más hasznos infó is? Végigolvastam, de csak annyit látok, hogy egy csávesz kínlódik ezzel, már relét is cserélt.
Vagy erre gondolsz?
it was a can bus wire damaged by heat from a coolant pipe causing the PCM to shut the engine off via the power hold relay.


Másik:
Olvastam, hogy a P1631-et az esetek nagy részében megoldja egy szoftverfrissités, ez igaz?

Szerinted? Megoldhat ilyet sw frissítés?
a vezetékhiba miatt posztoltam be. A lényeg az.

SW frissítés nem fogja megoldani. Ez egy nem szoftveres kérdés, mivel az ecu az immobiliser jele alapján engedélyezi a főrelén keresztül az üzemanyag ellátást.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18637 Dátum: 2012.06.27 szerda, 12:11:56 »

a vezetékhiba miatt posztoltam be. A lényeg az.

SW frissítés nem fogja megoldani. Ez egy nem szoftveres kérdés, mivel az ecu az immobiliser jele alapján engedélyezi a főrelén keresztül az üzemanyag ellátást.

Értem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sxw
Vendég
« Új hozzászólás #18638 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 12:59:16 »

Köszönöm Urak a törődést, akkor ellenőrizni fogjuk a főrelét, meg a vezetéket... worship
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18639 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 13:10:35 »

Köszönöm Urak a törődést, akkor ellenőrizni fogjuk a főrelét, meg a vezetéket... worship

Mindenképpen számolj be az eredményről, hogy mi is okuljunk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18640 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 13:30:04 »

Mindenképpen számolj be az eredményről, hogy mi is okuljunk.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #18641 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 16:45:24 »

Lehet hogy nem itt kéne kérdezni(bocs) ,de van egy gondom a tranzittal ö-is TDCI(2,4)
Múlt héten pálya 140 tempomat klima 6-dik sebességbe ,elkezdett melegedni a víz, az óra szerint (le is feküdt),ablakok le fűtés ezerrel visszaállt a mutató normálisra,félre álltam minimum szint alatt.volt.desztvizzel max. szintig töltöttem.De, ma szint ugyanaz,viszont nem hiányzik a vízből.esetleg valaki tud valami okosat?vagy találkozott hasonló jelenséggel.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18642 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 17:06:30 »

Lehet hogy nem itt kéne kérdezni(bocs) ,de van egy gondom a tranzittal ö-is TDCI(2,4)
Múlt héten pálya 140 tempomat klima 6-dik sebességbe ,elkezdett melegedni a víz, az óra szerint (le is feküdt),ablakok le fűtés ezerrel visszaállt a mutató normálisra,félre álltam minimum szint alatt.volt.desztvizzel max. szintig töltöttem.De, ma szint ugyanaz,viszont nem hiányzik a vízből.esetleg valaki tud valami okosat?vagy találkozott hasonló jelenséggel.

Nem nyitott ki a termosztát... vagy valahol légdugó van. Töltöttél utána ezelőtt, vagy szétszedtétek vmi miatt?
Ha ráadásul ment a klíma, akkor még az sem lehet, hogy a hűtőventi nem indult be.
A következőt tenném: meleg motor, alapjáraton járatni, és nézni, mit csinál. Beindul-e a venti és kinyit-e a termosztát.
Ha a vízpumpa lenne rossz, akkor a fűtés sem segítene rajtad. De amíg ezt ki nem deríted, csak nagyon ésszel mászkálj, mert nem szabad megfőzni a motort.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #18643 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 17:19:24 »

Nem nyitott ki a termosztát... vagy valahol légdugó van. Töltöttél utána ezelőtt, vagy szétszedtétek vmi miatt?
Ha ráadásul ment a klíma, akkor még az sem lehet, hogy a hűtőventi nem indult be.
A következőt tenném: meleg motor, alapjáraton járatni, és nézni, mit csinál. Beindul-e a venti és kinyit-e a termosztát.
Ha a vízpumpa lenne rossz, akkor a fűtés sem segítene rajtad. De amíg ezt ki nem deríted, csak nagyon ésszel mászkálj, mert nem szabad megfőzni a motort.
Csak múlt héten töltöttem utána vizet,előtte nem,szétszedve nem volt semmi rajta(nem lehet céges autó),csak a pályán csinálta simán közúton nem.
A termot hogy tudom le csekkolni?Megnéztem 2 venti van 1 nagyobb az megy ,1 kisebb az nem  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.28 csütörtök, 17:37:58 írta Huszár Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18644 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 17:49:35 »

Csak múlt héten töltöttem utána vizet,előtte nem,szétszedve nem volt semmi rajta(nem lehet céges autó),csak a pályán csinálta simán közúton nem.
A termot hogy tudom le csekkolni?

A legegyszerűbb: elindulsz, majd amikor már majdnem bemelegedett, megállsz, alapjáraton pöfögteted, és közben nézed a vastag csövet, ami megy a hűtő felé.
Egy adott hőfoknál (85) meg kell indulnia a melegvíznek. Vagy még egyszerűbb, meleg motornál megnézed a hűtőt és a vastag csövet - mindkettőnek melegnek kell lennie.
Egy kicsit bonyolítja a dolgot, hogy van az olajhűtő (legalábbis a mondeónál), az is a nagy hűtőre dolgozik, ott adja le a hőt, de a mondeón lejjebb van a bemenő csöve.
Vagyis, ha a főköri rossz, attól még műxik az olajköri, a hűtő meleg, de ez nem elég usgyi tempónál. Ha így van, akkor a vastag cső valószínűleg akkor sem meleg, ha a hűtő meleg.
Vagyis, az olajköriről jön a meleg, nem a főköriről.
Azért javasoltam a hideg motoros mókát, mert ott egyértelműbben kiderül, amíg a termó le van zárva, addig a cső mondjuk 20 fokos, ha kinyit, kb 85 fokos víz kering benne.
Zárt termónál is megy egy kis víz, a hideg cső tetejénél érzeni, hogy melegszik, egy kis csíkben. Nem tudom, a tranyónál is van-e az info menü. Ha igen, lépj be, és nézegesd. Amikor 75 fokos a víz, akkor kellene megállni, és nézni, mit művelnek a termosztátok. Amikor a termó kinyit, elég egyértelműen megindul a víz, azt nem lehet eltéveszteni.
Elég ritka, hogy a termó így menjen tönkre... de nem kizárt.
Az info menü amúgy is jó lenne, látnád, hogy hány fokos a vized. Attól, hogy középen áll, az csak annyit jelent, üzemi hőmérséklet, 80-110 fok.
Info menü: napi kilométer gombja nyomva, tartani... kulcs be, gyújtás ráad. Még mindig tartod, majd a mutatók felugranak, ekkor elengeded. A gombokat addig nyomogatod (m: 17x), amíg be nem jön a hőfok. Hideg motornál 40 fokot mutat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #18645 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 18:16:26 »

A legegyszerűbb: elindulsz, majd amikor már majdnem bemelegedett, megállsz, alapjáraton pöfögteted, és közben nézed a vastag csövet, ami megy a hűtő felé.
Egy adott hőfoknál (85) meg kell indulnia a melegvíznek. Vagy még egyszerűbb, meleg motornál megnézed a hűtőt és a vastag csövet - mindkettőnek melegnek kell lennie.
Egy kicsit bonyolítja a dolgot, hogy van az olajhűtő (legalábbis a mondeónál), az is a nagy hűtőre dolgozik, ott adja le a hőt, de a mondeón lejjebb van a bemenő csöve.
Vagyis, ha a főköri rossz, attól még műxik az olajköri, a hűtő meleg, de ez nem elég usgyi tempónál. Ha így van, akkor a vastag cső valószínűleg akkor sem meleg, ha a hűtő meleg.
Vagyis, az olajköriről jön a meleg, nem a főköriről.
Azért javasoltam a hideg motoros mókát, mert ott egyértelműbben kiderül, amíg a termó le van zárva, addig a cső mondjuk 20 fokos, ha kinyit, kb 85 fokos víz kering benne.
Zárt termónál is megy egy kis víz, a hideg cső tetejénél érzeni, hogy melegszik, egy kis csíkben. Nem tudom, a tranyónál is van-e az info menü. Ha igen, lépj be, és nézegesd. Amikor 75 fokos a víz, akkor kellene megállni, és nézni, mit művelnek a termosztátok. Amikor a termó kinyit, elég egyértelműen megindul a víz, azt nem lehet eltéveszteni.
Elég ritka, hogy a termó így menjen tönkre... de nem kizárt.
Az info menü amúgy is jó lenne, látnád, hogy hány fokos a vized. Attól, hogy középen áll, az csak annyit jelent, üzemi hőmérséklet, 80-110 fok.
Info menü: napi kilométer gombja nyomva, tartani... kulcs be, gyújtás ráad. Még mindig tartod, majd a mutatók felugranak, ekkor elengeded. A gombokat addig nyomogatod (m: 17x), amíg be nem jön a hőfok. Hideg motornál 40 fokot mutat.
Info menüm nincsen,marad a taperolós móka.
Holnap ugyis viszem szemlére fordba (picit összetört)megnézetem velük.
Köszi a gyors segitséget.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #18646 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 20:01:50 »

Nekem még az elöző autómnál voltak ilyen titusu problémák,hogy mindíg melegedett a víz.Rajtam a termosztátcsere segített.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
bagocsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #18647 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 20:04:38 »

Sziasztok!

A szíjlazító készüléket hova kell beakasztani?
A generátor szíjcseréjéhez.
Naplózva

2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18648 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 23:18:34 »

Sziasztok!

A szíjlazító készüléket hova kell beakasztani?
A generátor szíjcseréjéhez.
Küldtem mail-t abban van egy kép róla ott mindent látsz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
busto
Vendég
« Új hozzászólás #18649 Dátum: 2012.06.29 péntek, 11:38:51 »

Ha nem akarsz rá költeni, ne vedd meg (még ha 1Ftért adja, akkor sem). Smiley
2001-es korai szériás TDCi, külön injektor vezérlővel, drága 101Z-s csúcsokkal, 230eKm-t futott lendkerékkel, 5ös váltóval. Ez nem az a kombináció, amire nem kell költeni.
Főleg ha városi használatra akarod, ami öli a lendkereket, segédszíjakat, futóművet.
Köszi!
Közben kiderült hogy Tddi a motor, csak rosszul tudtam. Lendkerék és kuplung 1 éve cserélve (8e Km), turbó szintén 1 éve szállt el. Egy kérdéses darab van: a porlasztócsúcsok, azt meg be lehet vizsgáltatni elvileg. Az, hogy tddi a motor, az jelent valami változást? állítólag megbízhatóbb, mint a tdci.
THX
Naplózva
Oldalak: 1 ... 366 367 368 369 370 371 372 [373] 374 375 376 377 378 379 380 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.