Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:59:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
524
525
526
527
528
529
530
[
531
]
532
533
534
535
536
537
538
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14639073 alkalommal)
0 Felhasználó és 156 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26500 Dátum:
2013.05.23 csütörtök, 22:34:18 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.05.23 csütörtök, 21:56:56
Jo estét sziasztok! sterelő csak szerdára adott időpontot. holnap megnázem ezt az injektor befecskendező vezérlőt ahogy mondtátok, a kérdésem még csak annyi lenne ha a vákumos egr koszos, attól mehet e vész üzembe? és ezt a vákumost is ugyan ugy ledugozhatom?
köszi mindenkinek a segítséget
Ha még nincs ledugózva akkor azonnal!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26501 Dátum:
2013.05.23 csütörtök, 22:36:11 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.05.23 csütörtök, 21:56:56
Jo estét sziasztok! sterelő csak szerdára adott időpontot. holnap megnázem ezt az injektor befecskendező vezérlőt ahogy mondtátok, a kérdésem még csak annyi lenne ha a vákumos egr koszos, attól mehet e vész üzembe? és ezt a vákumost is ugyan ugy ledugozhatom?
köszi mindenkinek a segítséget
Nem a vákumos EGR-től megy vész üzembe hanem sajnos mástól.Addig míg nincs meg a gyári diag addig kár találgatni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26502 Dátum:
2013.05.23 csütörtök, 23:14:40 »
Szia!
Hol laksz? Székesfehérváron, és Gárdonyban tudok segíteni diagban!
Idézetet írta: pietro923 - 2013.05.23 csütörtök, 21:56:56
Jo estét sziasztok! sterelő csak szerdára adott időpontot. holnap megnázem ezt az injektor befecskendező vezérlőt ahogy mondtátok, a kérdésem még csak annyi lenne ha a vákumos egr koszos, attól mehet e vész üzembe? és ezt a vákumost is ugyan ugy ledugozhatom?
köszi mindenkinek a segítséget
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26503 Dátum:
2013.05.23 csütörtök, 23:16:20 »
Azám, meg kell nézetni a turbócsöveket, ez típushiba.. Idővel a műanyag elreped, elöregszik..
author=alf link=topic=1456.msg783746#msg783746 date=1369322470]
keress olajos szakaszt a gumicsőrendszeren.valamelyik turbócsőved kilukadt.
[/quote]
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 362
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26504 Dátum:
2013.05.24 péntek, 09:00:21 »
Sziasztok !
Egy 2005-ös 2.0 TDCI, 6 sebességes Mondeom van.
Ma reggel utolért a végzet (vagyis egyelőre csak megláttam a visszapillantóban, de még teljesen nem ért utol).
Jó pár hete indítást követően nagyon brutál traktor hangja van a kocsinak, ami aztán elcsendesedik 3-4 másodperc után a normális szintre (nem tudom van-e bármi köze a mostani hibámhoz).
Ma reggel egy picit nagyobb odalépésnél egy rándulást éreztem, majd ezt követően az izzításjelző villogni kezdett és a "nyomaték" elég nagy része elment. Megnéztem a hibakódot és a jó öreg
P0251
- et látom.
A kérdésem (szervízbe fogom vinni, én nem értek hozzá és nem akarom otthon hackelni a dolgot) az, hogy ilyen tünetek mellett haza tudok menni vele Pestre (kb. 300 km - re vagyok most tőle), vagy inkább ne próbálkozzak ?
Köszönöm előre is.
SZERK.: azóta biztonságos helyen mentem egy jó 10 km-t, próbálgattam odatiporni picit, semmi villogás, megy, mint a reggeli probléma előtt ...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.24 péntek, 11:11:47 írta wyzard
»
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26505 Dátum:
2013.05.24 péntek, 12:00:52 »
Idézetet írta: wyzard - 2013.05.24 péntek, 09:00:21
Sziasztok !
Egy 2005-ös 2.0 TDCI, 6 sebességes Mondeom van.
Ma reggel utolért a végzet (vagyis egyelőre csak megláttam a visszapillantóban, de még teljesen nem ért utol).
Jó pár hete indítást követően nagyon brutál traktor hangja van a kocsinak, ami aztán elcsendesedik 3-4 másodperc után a normális szintre (nem tudom van-e bármi köze a mostani hibámhoz).
Ma reggel egy picit nagyobb odalépésnél egy rándulást éreztem, majd ezt követően az izzításjelző villogni kezdett és a "nyomaték" elég nagy része elment. Megnéztem a hibakódot és a jó öreg
P0251
- et látom.
A kérdésem (szervízbe fogom vinni, én nem értek hozzá és nem akarom otthon hackelni a dolgot) az, hogy ilyen tünetek mellett haza tudok menni vele Pestre (kb. 300 km - re vagyok most tőle), vagy inkább ne próbálkozzak ?
Köszönöm előre is.
SZERK.: azóta biztonságos helyen mentem egy jó 10 km-t, próbálgattam odatiporni picit, semmi villogás, megy, mint a reggeli probléma előtt ...
Szia!
Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve?
Még ha nem is rég lehet akkor is meg kéne próbálkozn a cseréjével, mielőtt a szerviz látja, hátha tele ment, mert sikerült valami taknyot betankolni egy kútnál, és emiatt nem tud megfelelő nyomást előállítani a pumpa, meg traktorozott reggel (nehezen szívja át az üzemanyagot a szűrőn).
Naplózva
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 362
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26506 Dátum:
2013.05.24 péntek, 12:15:37 »
Szia !
Hát, egy bő másfél éve nem. Nem is tudom mennyi bent bele azóta ... talán 15-6e km talán. Ezt még tudom cserélni én is, meg is teszem még a mai nap folyamán.
Milyen időközönként érdemes cserélni ? Mikor megvettem a szervízben megkértem, hogy az összes ilyenkor szokásos, cserélendő dolgot cseréljék ki, most néztem a munkalapot ez elmaradt, lehet, hogy ilyenkor nem szokás ? Mindegy, ma csere lesz akkor.
Ezután (nem gondolom, hogy mindent megold, tehát szervízbe mindenképp viszem Pesten) mit gondolsz, egy 300 km-es út mennyire lutri ?
Idézetet írta: tpmportal - 2013.05.24 péntek, 12:00:52
Szia!
Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve?
Még ha nem is rég lehet akkor is meg kéne próbálkozn a cseréjével, mielőtt a szerviz látja, hátha tele ment, mert sikerült valami taknyot betankolni egy kútnál, és emiatt nem tud megfelelő nyomást előállítani a pumpa, meg traktorozott reggel (nehezen szívja át az üzemanyagot a szűrőn).
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26507 Dátum:
2013.05.24 péntek, 12:30:18 »
Idézetet írta: wyzard - 2013.05.24 péntek, 09:00:21
Sziasztok !
Egy 2005-ös 2.0 TDCI, 6 sebességes Mondeom van.
Ma reggel utolért a végzet (vagyis egyelőre csak megláttam a visszapillantóban, de még teljesen nem ért utol).
Jó pár hete indítást követően nagyon brutál traktor hangja van a kocsinak, ami aztán elcsendesedik 3-4 másodperc után a normális szintre (nem tudom van-e bármi köze a mostani hibámhoz).
Ma reggel egy picit nagyobb odalépésnél egy rándulást éreztem, majd ezt követően az izzításjelző villogni kezdett és a "nyomaték" elég nagy része elment. Megnéztem a hibakódot és a jó öreg
P0251
- et látom.
A kérdésem (szervízbe fogom vinni, én nem értek hozzá és nem akarom otthon hackelni a dolgot) az, hogy ilyen tünetek mellett haza tudok menni vele Pestre (kb. 300 km - re vagyok most tőle), vagy inkább ne próbálkozzak ?
Köszönöm előre is.
SZERK.: azóta biztonságos helyen mentem egy jó 10 km-t, próbálgattam odatiporni picit, semmi villogás, megy, mint a reggeli probléma előtt ...
Elöször is szüröből gázolaj le pohárba és mágnest neki ha nem mozog benne semmi akkor szürö csere és kész ha mozog akkor baj van mert akkor szivattyú és 4 porlasztó csere de ha csak egy rossz és a szivattyú és mész vele akkor többi is kuka lesz . Ja és a reggeli dolog lehetet már porlasztó is mert lehet hogy nem ment hidegen valamelyik .
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26508 Dátum:
2013.05.24 péntek, 12:35:56 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.24 péntek, 12:30:18
Elöször is szüröből gázolaj le pohárba és mágnest neki ha nem mozog benne semmi akkor szürö csere és kész ha mozog akkor baj van mert akkor szivattyú és 4 porlasztó csere de ha csak egy rossz és a szivattyú és mész vele akkor többi is kuka lesz . Ja és a reggeli dolog lehetet már porlasztó is mert lehet hogy nem ment hidegen valamelyik .
Fehér műanyagpohár, telfölös-joghurtos féle a legjobbabb. Alá a mágnest, és ha nem szalad semmi utána, akkor még reménykedhetsz.
Ha mozog is, akkor sem biztos, hogy azonnal minden csere, de olyankor már jobb előtakarékossági intézkedéseket bevezetni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26509 Dátum:
2013.05.24 péntek, 12:40:01 »
Idézetet írta: wyzard - 2013.05.24 péntek, 12:15:37
Szia !
Hát, egy bő másfél éve nem. Nem is tudom mennyi bent bele azóta ... talán 15-6e km talán. Ezt még tudom cserélni én is, meg is teszem még a mai nap folyamán.
Milyen időközönként érdemes cserélni ? Mikor megvettem a szervízben megkértem, hogy az összes ilyenkor szokásos, cserélendő dolgot cseréljék ki, most néztem a munkalapot ez elmaradt, lehet, hogy ilyenkor nem szokás ? Mindegy, ma csere lesz akkor.
Ezután (nem gondolom, hogy mindent megold, tehát szervízbe mindenképp viszem Pesten) mit gondolsz, egy 300 km-es út mennyire lutri ?
A gyári előírt 60ezer. Nekünk 385ezer van a kocsiban a gyári üzemanyagrendszerrel, és mindig gyári előírás szerint lett cserélve, viszont szinte mindig ugyanazokon az OMV kutakon kapja a gázolajat.
Ha az ember mindenfelé mászkál és tankolgat akkor biztos nem árt gyakrabban cserélni.
15-16ezer alatt nem kéne hogy gond legyen, vele, de lehet valami szmötyit kapott egy tankolásnál, és csak az a gond. De lehet hogy súlyos pénztárca nyitás lesz a vége (pumpa+porlasztók), ezt majd a szervizben kiderül.
A leírt poharazós dolgot is csináld meg
300km szerintem simán bevállalható, csak ne előzgess, nehogy akkor jusson eszébe vészüzemmódba kapcsolni, amikor szembe jön a kamion.
Naplózva
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 362
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26510 Dátum:
2013.05.24 péntek, 12:46:29 »
Sajnos közel sem biztos, hogy mikor vettem cserélve volt időben, vagy egyáltalán 60e km után, az előélete itt-ott ködös.
Megpróbálom, amiket írtatok, köszönöm.
Nem jönne jól egy szivattyú + porlasztócsúcs csere, nem olyan nagyon rég volt komplett kuplungszett csere, azt még mindig érzem.
Köszönöm mindenkinek
, remélem a legjobbakat !
Idézetet írta: tpmportal - 2013.05.24 péntek, 12:40:01
A gyári előírt 60ezer. Nekünk 385ezer van a kocsiban a gyári üzemanyagrendszerrel, és mindig gyári előírás szerint lett cserélve, viszont szinte mindig ugyanazokon az OMV kutakon kapja a gázolajat.
Ha az ember mindenfelé mászkál és tankolgat akkor biztos nem árt gyakrabban cserélni.
15-16ezer alatt nem kéne hogy gond legyen, vele, de lehet valami szmötyit kapott egy tankolásnál, és csak az a gond. De lehet hogy súlyos pénztárca nyitás lesz a vége (pumpa+porlasztók), ezt majd a szervizben kiderül.
A leírt poharazós dolgot is csináld meg
300km szerintem simán bevállalható, csak ne előzgess, nehogy akkor jusson eszébe vészüzemmódba kapcsolni, amikor szembe jön a kamion.
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26511 Dátum:
2013.05.24 péntek, 15:53:07 »
volna egy kerdesem...
Vezerlest mikor illik cserelni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26512 Dátum:
2013.05.24 péntek, 17:00:31 »
Idézetet írta: mendoza - 2013.05.24 péntek, 15:53:07
volna egy kerdesem...
Vezerlest mikor illik cserelni?
láncos!Soha.motor élettartam.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26513 Dátum:
2013.05.24 péntek, 17:22:30 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.24 péntek, 17:00:31
láncos!Soha.motor élettartam.
ok. koszi.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26514 Dátum:
2013.05.24 péntek, 18:22:04 »
Szevasztok fiuk.
Lenne egy kicsit fura kérdésem!
Februárban vettem a drágaszágomat mondi III ST 2.2 Tdci Titanium-X. Német.o-ból lett behozva az autó.
Chip tuningon gondolkodom de van 1 olyan sejtésem h, már meg lett chippelve a kicsikém.
Abból gondolom h, a fogyasztás vegyesben 4.7l/100km és a gázpedálom is egészen érzékeny.
Viszonyítási alapom nincs h, mennyire gyorsul + ilyesmi....
Hogyan lehetne kideríteni h, chippelve van-é vagy az én lábam ilyen fenomenális
Mérőpad lesz a vége ha nincs valami ötletetek.
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26515 Dátum:
2013.05.24 péntek, 19:24:15 »
Idézetet írta: KISPUSI 2.2TD - 2013.05.24 péntek, 18:22:04
Szevasztok fiuk.
Lenne egy kicsit fura kérdésem!
Februárban vettem a drágaszágomat mondi III ST 2.2 Tdci Titanium-X. Német.o-ból lett behozva az autó.
Chip tuningon gondolkodom de van 1 olyan sejtésem h, már meg lett chippelve a kicsikém.
Abból gondolom h, a fogyasztás vegyesben 4.7l/100km és a gázpedálom is egészen érzékeny.
Viszonyítási alapom nincs h, mennyire gyorsul + ilyesmi....
Hogyan lehetne kideríteni h, chippelve van-é vagy az én lábam ilyen fenomenális
Mérőpad lesz a vége ha nincs valami ötletetek.
A 2.2 TDCI az bizony ugrik chip nélkül is.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26516 Dátum:
2013.05.24 péntek, 19:32:35 »
Idézetet írta: Jenci82 link :hehe:topic=1456.msg784408#msg784408 date=1369416255
A 2.2 TDCI az bizony ugrik chip nélkül is.
[/quote
Úgy megy mint az álllat.
Csak a fogyasztást nem értem.
Egy ekkora motortól??
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26517 Dátum:
2013.05.24 péntek, 19:34:18 »
Idézetet írta: KISPUSI 2.2TD - 2013.05.24 péntek, 19:32:35
Idézetet írta: Jenci82 link :hehe:topic=1456.msg784408#msg784408 date=1369416255
A 2.2 TDCI az bizony ugrik chip nélkül is.
[/quote
Úgy megy mint az álllat.
Csak a fogyasztást nem értem.
Egy ekkora motortól??
a fogyasztásmérő az csal sajna mondeo betegség! nekem is a 5.6-ot ír és kb littyóval többet eszik mint amit ír!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26518 Dátum:
2013.05.24 péntek, 19:57:41 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.24 péntek, 19:34:18
a fogyasztásmérő az csal sajna mondeo betegség! nekem is a 5.6-ot ír és kb littyóval többet eszik mint amit ír!
Utána számoltam és 5 alatt jött ki a fogyi. 4.8-4.9 És csak OMV-n tankolok
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26519 Dátum:
2013.05.24 péntek, 21:31:15 »
A 2.0 tdci is! Nekem a 225-ös gumik ha nagyon tolom harmadikban is megcsúsznak a nyomatéktól..
Idézetet írta: Jenci82 - 2013.05.24 péntek, 19:24:15
A 2.2 TDCI az bizony ugrik chip nélkül is.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26520 Dátum:
2013.05.24 péntek, 21:43:20 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.05.24 péntek, 21:31:15
A 2.0 tdci is! Nekem a 225-ös gumik ha nagyon tolom harmadikban is megcsúsznak a nyomatéktól..
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26521 Dátum:
2013.05.25 szombat, 17:31:48 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.24 péntek, 21:43:20
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26522 Dátum:
2013.05.25 szombat, 17:55:11 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.05.24 péntek, 21:31:15
A 2.0 tdci is! Nekem a 225-ös gumik ha nagyon tolom harmadikban is megcsúsznak a nyomatéktól..
Egyenesben? Megcsúsznak? Azt hogyan? 1. esőben próbáltad 2. *** a gumi?
Naplózva
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26523 Dátum:
2013.05.25 szombat, 18:21:24 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.05.24 péntek, 21:31:15
A 2.0 tdci is! Nekem a 225-ös gumik ha nagyon tolom harmadikban is megcsúsznak a nyomatéktól..
Ha nagyot fékezek akkor nekem is...
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26524 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 09:20:30 »
Vettem én is a jó öreg elm 327-es diag szerkót (kék/narancs). Feltettem a torque pró-t.
Na most: a kütyü szerint 1,1 bar a töltőnyomásom. A turbócső az egr után olajos volt. Szétkaptuk egészen a coolerig, és sehol nem találtunk likat.
Lehet, hogy a csatlakozásoknál volt baj? Elég jól meg volt húzva minden csavar. Most majd nézegetem, hol lesz olajos.
Amit nem értek, az az 1,1-es nyomás. Rosszul mér a szerkó? Bar-t ír ki, de aztán lehet, hogy ez amerikai bar, ami nempont ugyanannyi?
Az autó nem füstöl (mármint a szokásosnál jobban), és jól megy. Egy baja van, szerintem későn jön meg a nyomás.
A geometria nem szorul, könnyen mozog.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26525 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 09:30:03 »
Idézetet írta: Angel - 2013.05.26 vasárnap, 09:20:30
Vettem én is a jó öreg elm 327-es diag szerkót (kék/narancs). Feltettem a torque pró-t.
Na most: a kütyü szerint 1,1 bar a töltőnyomásom. A turbócső az egr után olajos volt. Szétkaptuk egészen a coolerig, és sehol nem találtunk likat.
Lehet, hogy a csatlakozásoknál volt baj? Elég jól meg volt húzva minden csavar. Most majd nézegetem, hol lesz olajos.
Amit nem értek, az az 1,1-es nyomás. Rosszul mér a szerkó? Bar-t ír ki, de aztán lehet, hogy ez amerikai bar, ami nempont ugyanannyi?
Az autó nem füstöl (mármint a szokásosnál jobban), és jól megy. Egy baja van, szerintem későn jön meg a nyomás.
A geometria nem szorul, könnyen mozog.
Csatlakozásnál is lehet baj. Smaxin huzogatták, bilincset cseréltek, mégis a csere oldotta meg, azóta száraz a cső...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26526 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 09:38:57 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.05.25 szombat, 17:55:11
Egyenesben? Megcsúsznak? Azt hogyan? 1. esőben próbáltad 2. *** a gumi?
nekem is 2.ban nyikkan az annyi 3.ba már nem!talán a télivel!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26527 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 09:49:29 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.26 vasárnap, 09:38:57
nekem is 2.ban nyikkan az annyi 3.ba már nem!talán a télivel!
Nekem a szívó benzines offomon ötödikben már 1500-as fordulaton is elforog a kerék. Nyári gumival. Hóban.
Naplózva
feherzoltan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26528 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 09:52:43 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy 2003as MkIII 2000es dizli(automata) a vas.
eddig felvillant az izzítás visszajelző és leállt a motor.a diagnosztika szerint a nagynyomású szabályozó szelep a hibás ami a motor előtt van(ingadozó üa ellátás).az üzemanyag szivattyú megfelelően működik.a kocsi ma már be sem indul
nos ennek az alkatrésznek az ára,javíthatósága érdekelne.mert valahol olvastam hogy ki is lehet tisztítani.
illetve ha valakinek van ilyen alkatrésze akkor az érdekelne.vagy csak kipróbálásra hogy tényleg ez működik rosszul.
a hiba kódot nem írtam fel de nemsokára pótolom hátha nálam tanultabb ember tud válaszolni mert nem sok kedvem van 2-300ezer forintot kifizetni szervizeknek mert ismerem ezt a fajta lehúzást.tisztelet a kivételnek.
előre is köszönöm ha valaki tudna segíteni és vagy tanácsot adni.
kellemes hétvégét
Naplózva
2003 Mk III GHIA 2000 tdci facelift majdnem full
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26529 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 10:18:17 »
Idézetet írta: feherzoltan - 2013.05.26 vasárnap, 09:52:43
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy 2003as MkIII 2000es dizli(automata) a vas.
eddig felvillant az izzítás visszajelző és leállt a motor.a diagnosztika szerint a nagynyomású szabályozó szelep a hibás ami a motor előtt van(ingadozó üa ellátás).az üzemanyag szivattyú megfelelően működik.a kocsi ma már be sem indul
nos ennek az alkatrésznek az ára,javíthatósága érdekelne.mert valahol olvastam hogy ki is lehet tisztítani.
illetve ha valakinek van ilyen alkatrésze akkor az érdekelne.vagy csak kipróbálásra hogy tényleg ez működik rosszul.
a hiba kódot nem írtam fel de nemsokára pótolom hátha nálam tanultabb ember tud válaszolni mert nem sok kedvem van 2-300ezer forintot kifizetni szervizeknek mert ismerem ezt a fajta lehúzást.tisztelet a kivételnek.
előre is köszönöm ha valaki tudna segíteni és vagy tanácsot adni.
kellemes hétvégét
Szia ez lehet porlasztó is nem csak szivattyú mert akkora résolaj veszteség hogy attól nem indul be ,ha egy *** akkor se vagy nagy nehezen indul be. Szerintem első lépés gázolajszüröből üzemanyag leenged pohárba és mágnesel megnézed hogy van e benne vas reszelék ha van akkor szivattyú kuka bontott 40000-45000 ft és akkor porlasztó baj is van mert a reszelék tönkre teszi a porlasztott . Indításkor jó volna müszer rá tenni hogy inditáskor menyi a nyomás kb 300bar kell lenni.
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26530 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 12:13:59 »
Idézetet írta: Angel - 2013.05.26 vasárnap, 09:20:30
Vettem én is a jó öreg elm 327-es diag szerkót (kék/narancs). Feltettem a torque pró-t.
Na most: a kütyü szerint 1,1 bar a töltőnyomásom. A turbócső az egr után olajos volt. Szétkaptuk egészen a coolerig, és sehol nem találtunk likat.
Lehet, hogy a csatlakozásoknál volt baj? Elég jól meg volt húzva minden csavar. Most majd nézegetem, hol lesz olajos.
Amit nem értek, az az 1,1-es nyomás. Rosszul mér a szerkó? Bar-t ír ki, de aztán lehet, hogy ez amerikai bar, ami nempont ugyanannyi?
Az autó nem füstöl (mármint a szokásosnál jobban), és jól megy. Egy baja van, szerintem későn jön meg a nyomás.
A geometria nem szorul, könnyen mozog.
1xű.egyszer átgurulsz,és rámérünk az én cuccommal is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26531 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 12:58:45 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.26 vasárnap, 10:18:17
Szia ez lehet porlasztó is nem csak szivattyú mert akkora résolaj veszteség hogy attól nem indul be ,ha egy *** akkor se vagy nagy nehezen indul be. Szerintem első lépés gázolajszüröből üzemanyag leenged pohárba és mágnesel megnézed hogy van e benne vas reszelék ha van akkor szivattyú kuka bontott 40000-45000 ft és akkor porlasztó baj is van mert a reszelék tönkre teszi a porlasztott . Indításkor jó volna müszer rá tenni hogy inditáskor menyi a nyomás kb 300bar kell lenni.
Nekem nagyon nagy volt és ment is és be is indult,sőt kopott szivattyúval is üzemelt csak terhelésre leállt a motor,mert annyira rossz volt minden.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26532 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 13:11:58 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.05.24 péntek, 21:31:15
A 2.0 tdci is! Nekem a 225-ös gumik ha nagyon tolom harmadikban is megcsúsznak a nyomatéktól..
elforog a felnin a gumi?
ne irkálj badarságot, nem fogja elhinni senki
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.26 vasárnap, 13:41:25 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26533 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 13:23:46 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.26 vasárnap, 09:38:57
nekem is 2.ban nyikkan az annyi 3.ba már nem!talán a télivel!
Nekem a 2 ütemű trabantom is nyikkant 2-ben mikor rádobtam a kuplungot...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26534 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 14:58:34 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.26 vasárnap, 13:23:46
Nekem a 2 ütemű trabantom is nyikkant 2-ben mikor rádobtam a kuplungot...
Ugyanez, csak 1.3-as Samarával, sőt 1.1-es Unommal is nyikkantottam 2-ben
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26535 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 15:50:15 »
Idézetet írta: Shad - 2013.05.26 vasárnap, 14:58:34
Ugyanez, csak 1.3-as Samarával, sőt 1.1-es Unommal is nyikkantottam 2-ben
Off
Azért azok keményebb gépek egy 0.6-os trabihoz képest
On
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26536 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 16:03:46 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.26 vasárnap, 09:38:57
nekem is 2.ban nyikkan az annyi 3.ba már nem!talán a télivel!
Nekem 6. ban is, és nem csak nyikkan, hanem nyikkantgat. Gondolom az abs miatt...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.26 vasárnap, 16:09:39 írta Balogh Tomi
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26537 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 16:15:33 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.26 vasárnap, 16:03:46
Nekem 6. ban is, és nem csak nyikkan, hanem nyikkantgat. Gondolom az abs miatt...
Csak mi indulásról beszélünk, te meg megállásról...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26538 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 16:23:59 »
Idézetet írta: Angel - 2013.05.26 vasárnap, 09:20:30
Vettem én is a jó öreg elm 327-es diag szerkót (kék/narancs). Feltettem a torque pró-t.
Na most: a kütyü szerint 1,1 bar a töltőnyomásom. A turbócső az egr után olajos volt. Szétkaptuk egészen a coolerig, és sehol nem találtunk likat.
Lehet, hogy a csatlakozásoknál volt baj? Elég jól meg volt húzva minden csavar. Most majd nézegetem, hol lesz olajos.
Amit nem értek, az az 1,1-es nyomás. Rosszul mér a szerkó? Bar-t ír ki, de aztán lehet, hogy ez amerikai bar, ami nempont ugyanannyi?
Az autó nem füstöl (mármint a szokásosnál jobban), és jól megy. Egy baja van, szerintem későn jön meg a nyomás.
A geometria nem szorul, könnyen mozog.
Torque-ban -0,5ről indul (tököm tudja miért). Mérsz 1-et, akkor az valójában 1,5 tehát jó.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26539 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 16:43:42 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.26 vasárnap, 13:23:46
Nekem a 2 ütemű trabantom is nyikkant 2-ben mikor rádobtam a kuplungot...
de a fordulatot is figyelheted ott egy picit több! meg a gumi 145 csak!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26540 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 16:45:04 »
Idézetet írta: Shad - 2013.05.26 vasárnap, 14:58:34
Ugyanez, csak 1.3-as Samarával, sőt 1.1-es Unommal is nyikkantottam 2-ben
corsa 1.0 is nyikkan 2-be!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26541 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 16:45:59 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.26 vasárnap, 15:50:15
Off
Azért azok keményebb gépek egy 0.6-os trabihoz képest
On
az volt a lényeg hogy a mondeo 3.ba nagyon nehéz vagy lehetetlen!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26542 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 16:46:35 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.26 vasárnap, 16:43:42
de a fordulatot is figyelheted ott egy picit több! meg a gumi 145 csak!
off
Nekem 155 és néha 165 volt rajta.
Hiába nagyobb a fordulat, az elméleti 26 LE-hez csekély Nm társult szerintem....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26543 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 16:49:43 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.26 vasárnap, 16:46:35
off
Nekem 155 és néha 165 volt rajta.
Hiába nagyobb a fordulat, az elméleti 26 LE-hez csekély Nm társult szerintem....
hát az biztos de azért ahhoz képest jól mentek a trabik
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
feherzoltan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26544 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 18:01:20 »
köszönöm
tanács megfogadva.mihelyst megvan a diagnózis jelzem.
üdv és köszönöm mégegyszer
Naplózva
2003 Mk III GHIA 2000 tdci facelift majdnem full
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26545 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 18:09:44 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.26 vasárnap, 16:46:35
off
Nekem 155 és néha 165 volt rajta.
Hiába nagyobb a fordulat, az elméleti 26 LE-hez csekély Nm társult szerintem....
ezen a 26-osszámot olvasva elmosolyodtam.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26546 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 18:47:14 »
Na Urak!
Megoldódott a probléma!
Nem kell a motorvezérlő. A szabályzószelep és két csúcsom volt rossz! Gyorsba megjavították ezer hála Kósa szervíznek Nyírtelekre!!
Nem egy lehúzós brigád normális úriemberek. Sajna itt Borsodba nem nagyon tudják csinálni ezt megérte lemenni 100 kmre!
Naplózva
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26547 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 19:34:26 »
Idézetet írta: roberto76 - 2013.05.26 vasárnap, 18:47:14
Na Urak!
Megoldódott a probléma!
Nem kell a motorvezérlő. A szabályzószelep és két csúcsom volt rossz! Gyorsba megjavították ezer hála Kósa szervíznek Nyírtelekre!!
Nem egy lehúzós brigád normális úriemberek. Sajna itt Borsodba nem nagyon tudják csinálni ezt megérte lemenni 100 kmre!
Ő nézte meg neked mi a baj és menyi volt a vége köszi
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26548 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 20:32:41 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.26 vasárnap, 19:34:26
Ő nézte meg neked mi a baj és menyi volt a vége köszi
Igen ő nézte meg. Én már eltökélt voltam, hogy ha nem találja mindent leszedetek és átnézetek.
Ők újították fel a szivattyút még mielőtt tönkre ment volna 1 éve Bulgárba betankoltam és átszívta a szűrőt és takarítás közben ajánlotta a felújítást (akkor 45 e).
Szabályzószelep 32 e
2db magas résolaj miatt szelep 28 e/db
munkadíj
össz 91e Baráti magyar forint
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.26 vasárnap, 21:10:40 írta roberto76
»
Naplózva
pietro6923
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26549 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 20:40:49 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.05.23 csütörtök, 23:14:40
Szia!
Hol laksz? Székesfehérváron, és Gárdonyban tudok segíteni diagban!
Szia köszönöm de sajnos elég messze lakok:olaszországba, és mostanába nem is tudok hazamenni, pedig azt kéne, mert itt szerelő nincs, csak alkatrészcserélő!!
Naplózva
Oldalak:
1
...
524
525
526
527
528
529
530
[
531
]
532
533
534
535
536
537
538
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ