Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:33:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 532 533 534 535 536 537 538 [539] 540 541 542 543 544 545 546 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14631766 alkalommal)
0 Felhasználó és 105 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26900 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 22:56:04 »

csak ijesztgetnek benneteket össze vissza  Wink
Mivel új vagy vedd csak komolyan mit írtak most neked.ha átlukad akkor vehetsz donort angol autóból és javíthatod.Úgy átvágja mit a sicc,meg el is görbül a hajtókar.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26901 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 22:59:39 »

és azt máshogy nem veszem észre, hogy haldoklik a szivattyú? egyszer csak megáll majd?
Úgy veszed észre,ha rossz már szivattyú,hogy erőteljes gázadáskor főleg dombon felfelé LEÁLL A MOTOR!!!Na akkor ujra indítod elindul de ez ujra és ujra előjön majd.Hidd el átéltem nagyon rossz érzés.Az én véleményem nem vennék másik használt szivattyút mert nem tudod az milyen álapotban van.Akkor ujítasd fel a tiedet.Én vettem ujjat a Ford-tól meg uj csúcsokat.Én nem ujítattam fel.De a te dolgod meg a pénzedé.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #26902 Dátum: 2013.06.15 szombat, 15:53:02 »

Sziasztok

Felújított generátort kellett vennem ami mellé görgőket is cseréltettem, és persze új a Szíj is. Viszont indításoknál, hideg motornál parkolásnál ciripel a szíj. Szerintetek?
Köszi
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26903 Dátum: 2013.06.15 szombat, 18:31:19 »

Sziasztok

Felújított generátort kellett vennem ami mellé görgőket is cseréltettem, és persze új a Szíj is. Viszont indításoknál, hideg motornál parkolásnál ciripel a szíj. Szerintetek?
Köszi
A hang onnan jön vagy a szervód is ciripel a szíj ott mikor lett cserélve?Főtengely ékszíjtárcsát is cseréltél,feszítő milyen állapotban van?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26904 Dátum: 2013.06.15 szombat, 18:31:51 »

Sziasztok

Felújított generátort kellett vennem ami mellé görgőket is cseréltettem, és persze új a Szíj is. Viszont indításoknál, hideg motornál parkolásnál ciripel a szíj. Szerintetek?
Köszi

Szerintem nem tudom mi ciripel...de elhiszem neked, hogy a szíj.
Egyébként mi a kérdés?  Huh?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26905 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 20:12:57 »

ma érdekes dolgot csinált a 2.2tdci-m: figyelgettem itt az udvaron a motor hangját(főleg a szijfeszitő fele koncentrálva) nyitott motorháztetőnél nyomkodtam neki a gázt külömböző fordulatszámokon. mondom megnézem mit füstöl nyomtam 2-3 kövéret nem ment le szabályzásig de ugy 4-4500 ig biztos füst semmi (még igy kivett katalizátorral sem), de egyszer csak villógó izzitáslámpa. ujrainditás után semmi hiba sőt kialudt a motorkontroll lámpa is ami égett ugye régóta a dugózott egr miatt. (Motor persze kajak meleg volt akkor jártam be meg volt vagy 30 fok kint.) Azt tudom h akkor szokott ilyeneket csinálni amikor a nagynyomású már a végét járja, ezért kimentem az elkerülőre jól megkináltam kb 4000 ig vagy fölé minden fokozatban de semmi hiba megy mint eddig. esetleges tipp? az egr nek ill a dugónak lehet ehhez köze? holnap azért ráolvastatok mindenképp csak eltárolt valamit, de mondom megkérdem itt a szakértőket mert szétb*sz az ideg  help
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26906 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 22:36:47 »

Úgy tudom a 2.2 tdcinél az egr dugózás pont ilyet csinál..
Smiley
de ezen felül semmi bajt nem okoz.

ma érdekes dolgot csinált a 2.2tdci-m: figyelgettem itt az udvaron a motor hangját(főleg a szijfeszitő fele koncentrálva) nyitott motorháztetőnél nyomkodtam neki a gázt külömböző fordulatszámokon. mondom megnézem mit füstöl nyomtam 2-3 kövéret nem ment le szabályzásig de ugy 4-4500 ig biztos füst semmi (még igy kivett katalizátorral sem), de egyszer csak villógó izzitáslámpa. ujrainditás után semmi hiba sőt kialudt a motorkontroll lámpa is ami égett ugye régóta a dugózott egr miatt. (Motor persze kajak meleg volt akkor jártam be meg volt vagy 30 fok kint.) Azt tudom h akkor szokott ilyeneket csinálni amikor a nagynyomású már a végét járja, ezért kimentem az elkerülőre jól megkináltam kb 4000 ig vagy fölé minden fokozatban de semmi hiba megy mint eddig. esetleges tipp? az egr nek ill a dugónak lehet ehhez köze? holnap azért ráolvastatok mindenképp csak eltárolt valamit, de mondom megkérdem itt a szakértőket mert szétb*sz az ideg  help
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26907 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 00:29:17 »

remélem igazad lesz Smiley hnap ráolvastatok azért ha lesz időm. de erre az egr dologra szeretnék vmi megoldást találni még akkoris ha más bajt nem okoz. software frissitést tud valaki csinálni 2.2 tdci re?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #26908 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 06:43:31 »

Szerintetek 2004-es komplett motort (501-es csúccsal) át lehet ültetni az autómba? (301-es csúcsos)
Olyan tak-tak-tak hangot hallat minden fordulaton a fordulatszám elelkedésének megfelelõen, illetve 2 hengerben kisebb a kompresszió a normálistól.
Köszi.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #26909 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 08:07:30 »

Szerintetek 2004-es komplett motort (501-es csúccsal) át lehet ültetni az autómba? (301-es csúcsos)
Olyan tak-tak-tak hangot hallat minden fordulaton a fordulatszám elelkedésének megfelelõen, illetve 2 hengerben kisebb a kompresszió a normálistól.
Köszi.
komplett motort akarsz cserélni pcs-k helyett, jól értem?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26910 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 09:03:12 »

Úgy tudom a 2.2 tdcinél az egr dugózás pont ilyet csinál..
Smiley
de ezen felül semmi bajt nem okoz.


Ez más lesz.

Az Euro-4 2.2-es nézi az EGR nyomást és sikít, az Euro-3 elvileg nem nézi, de valahogyan mégis bedobja néha (nekem is). Viszont nem villogó izzításjelzőt, hanem csak diaglámpát, és az nem múlik el egy újraindítástól.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26911 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 09:23:16 »

és neked néha kialszik a diag lámpa magától aztán egy idő után megint bejelez?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #26912 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 09:54:31 »

Szerintetek 2004-es komplett motort (501-es csúccsal) át lehet ültetni az autómba? (301-es csúcsos)
Olyan tak-tak-tak hangot hallat minden fordulaton a fordulatszám elelkedésének megfelelõen, illetve 2 hengerben kisebb a kompresszió a normálistól.
Köszi.
Az enyém is hasonlóan viselkedik, még a kompresszióm is ugyan ez. Ráadásul egy évig bírták az új csúcsok. Én azon gondolkodtam, hogy vissza kéne alakítani tddi-re. Mivel 301-es porlasztóink vannak, a hengerfejünk megegyezik a tddi-vel, ha jól tudom. Lehet elég volna adagolót meg porlasztót szerezni, meg az elektronikán fabrikálni. Persze csak ha elég a 116 ló.  vigyor3 Esetleg valakinek ötlet?
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26913 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 09:56:47 »

és neked néha kialszik a diag lámpa magától aztán egy idő után megint bejelez?

Kinek?

Hagyd benne az eredeti levelet idézetben.

Nekem párszor meggyújtotta, néha kitöröltem, azután vagy 40-50 ezer km óta nem örvendeztetett meg ilyen hülyeséggel. Mintha egyszer magától is elmúlt volna, nem csak kódtörléstől.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #26914 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 12:30:53 »

komplett motort akarsz cserélni pcs-k helyett, jól értem?
Majdnem.
A motortérböl az emített hang. Csucsok, szegédszíj rendszer és szerintem a nagynyomású szivattyú miatt.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #26915 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 15:02:23 »

Sziasztok!

Ma elvittem egy szervízbe a kocsit, hogy mondjanak véleményt, tényleg a klímakompresszor kupplungjának van-e baja/hangja mint ahogy itt írták. (bekapcsolt klímával zakatol, kikapcsoltal barátibb a hangja)
Meghallgatták, de kórusban újra jött a "porlasztócsúcs" válasz. A másik a kopogásos égést emlegette megint, meg hogy tönkre fog menni a motor. Behúzott kézifékkel engedték föl a kupplungot, ettől persze erősödött a motorhang és kopogósabbá is vált, de közel sem annyira mint amikor a kompresszort is forgatja. Lehet még a végén tényleg porlasztó baja van?

üdv.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26916 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 16:51:15 »

ha elinduláskor erőteljesen csattogó hangokat hallasz néha akkor az már porlasztó lesz igen.ha már nagyon szarok tudnak akkorákat csattogni mint egy pisztolylövés.
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #26917 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 17:00:13 »

Sziasztok!

Ma elvittem egy szervízbe a kocsit, hogy mondjanak véleményt, tényleg a klímakompresszor kupplungjának van-e baja/hangja mint ahogy itt írták. (bekapcsolt klímával zakatol, kikapcsoltal barátibb a hangja)
Meghallgatták, de kórusban újra jött a "porlasztócsúcs" válasz. A másik a kopogásos égést emlegette megint, meg hogy tönkre fog menni a motor. Behúzott kézifékkel engedték föl a kupplungot, ettől persze erősödött a motorhang és kopogósabbá is vált, de közel sem annyira mint amikor a kompresszort is forgatja. Lehet még a végén tényleg porlasztó baja van?

üdv.

Nekem az ékszíjtárcsa vagy mi fene adott ilyen hangot... És klímánál az enyém is kb traktor szindróma... Hajdúszoboszlón majdnem ott is maradtam vele... De még haza hozott...Cheesy és a city táblánál el is engedett, égett gumi szaggal megadta magát... :S
asszem 25 körül vettem egy után gyártottat most még az van benne bár nem sokára cserés lesz. Az tutti meghallom a hangját akkor már cserélem is...
Üdv.:
Nino666
Naplózva
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #26918 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 18:05:15 »

Fölhívtam a benedecky dízel szervízt kecelen, hogy mégis mennyibe fájna a négy injektor vizsgálata és ha kell a felújítása. Mint egy telefonos automata, lökte a nő a szöveget: vizsgálat 3300-8500/db, 3300 a résolajveszteség mérés, ha próbapadra kell tenni akkor 8500, a szivattyú leszerelése x ft, azaz összesen minimum 30e kb. a diagnosztika, 55000 + áfa/db az injektorok felújítása, 116e vagy mittudomén mennyi a nagynyomású szivattyú fene tudja milyen alkatrészeinek a cseréje ami szükséges mindenképp, de ha nincs szerencsém akkor 240e (gondolom + áfa mindegyikre), mert a szivattyúból leváló fémreszelékek mindig tönkrevágják az injektorokat, de ha nem tankolok tré üzemanyagot akkor 350e km-t is elmegy a felújított injektor is. Ja, és a legjobb, hogy kiszerelve kell vinnem az egész üzemanyagrendszert...

Ez a nagynyomású szivattyú felújítás tényleg szükséges mindig, vagy csak hasba akart akasztani? 1 db porlasztócsúcs felújítása ezeknél 70 rugó bruttó, onnantól már nem túl sokkal több az új. Vagy tévedek? Máshol is ennyiért dolgoznak? Mennyiből lehet megúszni a 4 db porlasztó cseréjét (új cuccokkal), ha nem akarom mellette a fél kocsit kicserélni? Mi van akkor ha csak azt cserélik amelyik kipurcant? Ha a többi is megy a levesbe később akkor az is csere, de legalább nem fáj annyira ha egyenként cserélgetik, meg azért ami még jó azt ne dobjuk már el, ennyire nem megy jól.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.17 hétfő, 18:08:46 írta ntamas » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26919 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 18:08:47 »

Fölhívtam a benedecky dízel szervízt kecelen, hogy mégis mennyibe fájna a négy injektor vizsgálata és ha kell a felújítása. Mint egy telefonos automata, lökte a nő a szöveget: vizsgálat 3300-8500/db, 3300 a résolajveszteség mérés, ha próbapadra kell tenni akkor 8500, a szivattyú leszerelése x ft, azaz összesen minimum 30e kb. a diagnosztika, 55000 + áfa/db az injektorok felújítása, 116e vagy mittudomén mennyi a nagynyomású szivattyú fene tudja milyen alkatrészeinek a cseréje ami szükséges mindenképp, de ha nincs szerencsém akkor 240e (gondolom + áfa mindegyikre), mert a szivattyúból leváló fémreszelékek mindig tönkrevágják az injektorokat, de ha nem tankolok *** üzemanyagot akkor 350e km-t is elmegy a felújított injektor is. Ja, és a legjobb, hogy kiszerelve kell vinnem az egész üzemanyagrendszert...

Ez a nagynyomássú szivattyú felújítás tényleg szükséges mindig, vagy csak hasba akart akasztani? 1 db porlasztócsúcs felújítása ezeknél 70 rugó bruttó, onnantól már nem túl sokkal több az új. Vagy tévedek? Máshol is ennyiért dolgoznak? Mennyiből lehet megúszni a 4 db porlasztó cseréjét (új cuccokkal), ha nem akarom mellette a fél kocsit kicserélni? Mi van akkor ha csak azt cserélik amelyik kipurcant? Ha a többi is megy a levesbe később akkor az is csere, de legalább nem fáj annyira ha egyenként cserélgetik, meg azért ami még jó azt ne dobjuk már el, ennyire nem megy jól.

Szigorú árak!

20-25 rugóért padon bevizsgálják a 4 csúcsot, 45-50 ezer KP a teljes felújítás csúcsonként, 130-150 körül van a CR szivattyú felújítása.

Azért írok kb. számokat, mert az alsó határérték minden összegnél másfél évvel ezelőtti, azóta emelkedhetett. De még így is kevesebb, mint amit írtál...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #26920 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 18:13:57 »

Szigorú árak!

20-25 rugóért padon bevizsgálják a 4 csúcsot, 45-50 ezer KP a teljes felújítás csúcsonként, 130-150 körül van a CR szivattyú felújítása.

Azért írok kb. számokat, mert az alsó határérték minden összegnél másfél évvel ezelőtti, azóta emelkedhetett. De még így is kevesebb, mint amit írtál...

AndyA

Az egyik szerviz azt mondta, hogy a résolaj veszteség mérés egyáltalán nem biztos, hogy megmutatja a hibát, ez a telefonos spinkó meg azt csicseregte, hogy 10-ből 1x, egyből utána, hogy 100-ból 2x kell csak a próbapad, a többi a résolajjal kimutatható. Mondjuk nem ugynaz, de még a 90%-os valószínűség is jó esély, pláne a 98%-os. Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26921 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 18:20:14 »

Az egyik szerviz azt mondta, hogy a résolaj veszteség mérés egyáltalán nem biztos, hogy megmutatja a hibát, ez a telefonos spinkó meg azt csicseregte, hogy 10-ből 1x, egyből utána, hogy 100-ból 2x kell csak a próbapad, a többi a résolajjal kimutatható. Mondjuk nem ugynaz, de még a 90%-os valószínűség is jó esély, pláne a 98%-os. Smiley

Ha magas a résolaj, akkor kopott a csúcs, felújítás. Ez elég egyszerű ábra. Ha a résolaj jó, akkor kell megnézni, hogy mit szállít a csúcs különböző teljesítrményeknek megfelelő időzítésekkel és CR-nyomással, ahhoz kell a próbapad. Igényes helyen esetleg még porlasztási képet is vizsgálnak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #26922 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 18:31:34 »

Ha magas a résolaj, akkor kopott a csúcs, felújítás. Ez elég egyszerű ábra. Ha a résolaj jó, akkor kell megnézni, hogy mit szállít a csúcs különböző teljesítrményeknek megfelelő időzítésekkel és CR-nyomással, ahhoz kell a próbapad. Igényes helyen esetleg még porlasztási képet is vizsgálnak.

AndyA

Tehát utóbbi esetben nem kopott, hanem valami más baja van?
Naplózva
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #26923 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 19:46:55 »

Kb. másfél éve csinálták nekem Üllőn. Porlasztónként 40e volt a felújítás (kapcsolószelep+új csúcs+munkadíj). Ja, és amit máshol nemigen adnak, az a fél év gari az alkatrészekre. Az meg az én saram, hogy kispóroltam a rendszer tisztítást és a szivattyú bevizsgálást, így most viszem megint és cserélünk mindent. Pedig ők szóltak...  falbav Ha esetleg érdekel v.kit megadom az elérhetőséget.
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26924 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 19:51:05 »

Tehát utóbbi esetben nem kopott, hanem valami más baja van?

Mielőtt 1 vagyont költesz a kocsidra, vidd olyan helyre megnézetni ahol a porlasztó szón kívül ismernek mást is.  A mondeokon minden hozzá nem értő "szervíz" és "szerelő"  porlasztó cserével akarja kezdeni.

Nekem pl veszprémben kb 2 éve volt olyan, h nem ment a kocsi. olyan volt mint   1      1.6 D  kadett.  Elvitettem a Fordba, egyből résolaj mérés, 3 porlasztó kuka, túl sok a résolaj. de először cseréljek go szűrőt.......  mondom az nem létezik.      A lényeg h a Honda szervízben volt 1 ismerős akinek van tapasztalata a fordokkal, és annyit tudott megállapítani h maf-map hiba lehet. Elkezdtük átcserélni az övéből. és mikor felemeltük akkor már láttam, h mikor babráltam a kocsit akkor nem j helyen vezettem el a map vezetékét, amit kidörzsölt a klíma kompresszor és összeértek a vezetékek...    

Tavaly mérte alf lacházán diagcuccal, és minden érték hibátlan volt, azóta sincs semmi baja. Hidegen a mínuszokban kopog nekem is. de kicsit járatom és utána jó.  De így  230.000 után ez belefér szerintem


  Hát így cserélj porlasztót a szerviz javaslatára.  wave


De volt olyan esetem is, h amikor még nem tudtam h a szíj berreg mert xar a feszítő meg a szíjtárcsa, azt mondta 1 magát autószerelőnek hívó ember, h kettőstömegűt kell cserélni mert az adja a hangot. Ejha, és mondom az hogy lehet, h az a másik oldalon van, ez a hang meg innen jön a szíj környékéről?  Ezt figyeld:  a főtengely átvezeti a hangot  nyes   ekkor elköszöntem, és azóta se vittem neki szerelnivalót.

Ha a klíma bekapcsolásakor csúnyábban jár akkor a hosszbordásszíjjal  kapcsolatban lévő dolgoknál kell keresni a bajt
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.17 hétfő, 20:12:23 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26925 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 23:52:06 »

a nagyon rossz porlasztót meghallani egyértelmüen sztem. hallottam én már akkora baromságokat autószerelőktöl hogy azt nem lehet elmondani. megmondom őszintén énis parázok a porlasztóktól mintha hallanám a hangját kicsit, alapjáraton sztem az egyik kicsit már csattog, de érdekes módon nem erösödik a hang ha eröltetem egy kicsit induláskor. belülröl viszont hallom érdekes módon csak tempótartásnál ha épphogy rajt a gázon a lábam ugy 1500 as fordulat környákén h "zenélnek" a porlasztók. amint picit gyorsitáson van magszünik a hang. mentem haverom 2.0Ci jével abban ujak a csucsok neki meg gyorsitáskor hallom belölről h kerreg kicsit, tempotartásnál meg semmi hangja. szoval nem értem egészen de mkajd kiadja ha baja van. azért ha találok valahol olcsón porlasztókat teszek fel 4et polcra az tuti Cheesy
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26926 Dátum: 2013.06.18 kedd, 00:17:17 »

a nagyon rossz porlasztót meghallani egyértelmüen sztem. hallottam én már akkora baromságokat autószerelőktöl hogy azt nem lehet elmondani. megmondom őszintén énis parázok a porlasztóktól mintha hallanám a hangját kicsit, alapjáraton sztem az egyik kicsit már csattog, de érdekes módon nem erösödik a hang ha eröltetem egy kicsit induláskor. belülröl viszont hallom érdekes módon csak tempótartásnál ha épphogy rajt a gázon a lábam ugy 1500 as fordulat környákén h "zenélnek" a porlasztók. amint picit gyorsitáson van magszünik a hang. mentem haverom 2.0Ci jével abban ujak a csucsok neki meg gyorsitáskor hallom belölről h kerreg kicsit, tempotartásnál meg semmi hangja. szoval nem értem egészen de mkajd kiadja ha baja van. azért ha találok valahol olcsón porlasztókat teszek fel 4et polcra az tuti Cheesy
Az enyémet nem hallottad volna.Semmi traktor hangja finoman járt mint a doxa óra,nem volt füst.helyette volt állandó leállás meg vészüzem.!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26927 Dátum: 2013.06.18 kedd, 07:10:36 »

az nem csak a nagynyomású miatt volt?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26928 Dátum: 2013.06.18 kedd, 08:01:19 »

az nem csak a nagynyomású miatt volt?
ha valakinek valaszolsz, jobb oldalon válasz gomb és a quote után írj
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26929 Dátum: 2013.06.18 kedd, 08:25:07 »

Az enyémet nem hallottad volna.Semmi traktor hangja finoman járt mint a doxa óra,nem volt füst.helyette volt állandó leállás meg vészüzem.!!!!

az nem csak a nagynyomásu miatt vot???
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26930 Dátum: 2013.06.18 kedd, 09:12:56 »

az nem csak a nagynyomásu miatt vot???

De igen,csak a leváló fémrészecskék tönkrevágták a porlasztócsúcsokat is,ha jól emlékszem... integet2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26931 Dátum: 2013.06.18 kedd, 09:15:37 »

Az enyémet nem hallottad volna.Semmi traktor hangja finoman járt mint a doxa óra,nem volt füst.helyette volt állandó leállás meg vészüzem.!!!!

Ha már traktor hangja van, kopog (úgy mint Sztájleré  hehe), akkor már nagyon gatya a pcsúcs...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26932 Dátum: 2013.06.18 kedd, 09:16:43 »

Ha már traktor hangja van, kopog (úgy mint Sztájleré  hehe), akkor már nagyon gatya a pcsúcs...

Volt egy Transit, amin ilyen hangja volt. Mintha 15 kiskalapács ütögette volna a blokkot. Füstölt is rendesen, de még ment. nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26933 Dátum: 2013.06.18 kedd, 09:25:56 »

Ha már traktor hangja van, kopog (úgy mint Sztájleré  hehe), akkor már nagyon gatya a pcsúcs...
Viszont olyankor megy a legjobban! mf1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26934 Dátum: 2013.06.18 kedd, 09:26:58 »

Viszont olyankor megy a legjobban! mf1

Az kétségtelen, illetve ahhoz képest nem is füstöl annyira... 5-10 perc után kitisztul annyira a levegő, hogy látni már lehet... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26935 Dátum: 2013.06.18 kedd, 09:28:36 »

Az kétségtelen, illetve ahhoz képest nem is füstöl annyira... 5-10 perc után kitisztul annyira a levegő, hogy látni már lehet... eplus2
Addigra már ott sem vagyok. vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26936 Dátum: 2013.06.18 kedd, 09:35:11 »

Addigra már ott sem vagyok. vigyor3

Akkor a tied a Dzsémsz Bond autója? Megnyomol egy gombot,kijön hátul a füst,te meg eltűnsz,mint szürkeszamár a ködben?  eplus2 eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26937 Dátum: 2013.06.18 kedd, 09:36:56 »

Akkor a tied a Dzsémsz Bond autója? Megnyomol egy gombot,kijön hátul a füst,te meg eltűnsz,mint szürkeszamár a ködben?  eplus2 eplus2
Fast & Smoky
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26938 Dátum: 2013.06.18 kedd, 09:47:38 »

Fast & Smoky

Füstölt fütyire vágysz?  eplus2 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26939 Dátum: 2013.06.18 kedd, 11:12:00 »

na a multkori gázadásos leállás egy P0335 ös hibakódot generált. főtengely fordulatszám szenzor A áramkör. vagy vmi ilyesmit irt a gép. nézzem meg a főtengely jeladó csatiját vagy cseréljem ki vagy mit csináljak szerintetek?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #26940 Dátum: 2013.06.18 kedd, 19:21:47 »

Sziasztok!
Szeretnélek megkérdezni benneteket az esedékes olajcserémmel kapcsolatosan Smiley
Milyen olajat? Milyen szűrőt vegyek a büszkémhez? Van -e más amit még cserélni kell benne egy olajcserénél?

Másik ! Az autóm nagyon kormol ha oda lépek neki . A csúcsok és a turbó 10 e km-rel ezelött volt felújjitva Sad Javaslat?
Köszönöm
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26941 Dátum: 2013.06.18 kedd, 20:05:02 »

Sziasztok!
Szeretnélek megkérdezni benneteket az esedékes olajcserémmel kapcsolatosan Smiley
Milyen olajat? Milyen szűrőt vegyek a büszkémhez? Van -e más amit még cserélni kell benne egy olajcserénél?

Másik ! Az autóm nagyon kormol ha oda lépek neki . A csúcsok és a turbó 10 e km-rel ezelött volt felújjitva Sad Javaslat?
Köszönöm
HellO!
olajból szerintem a gyárit éri meg nem a legdrágább és minőségben tökéletes!érdemes pollenszűrőt és levegőszűrőt is cserélni illetve ha sok km van a go szűrődben akkor azt is!a füstölés ellen meg egr-t dugózd le !
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26942 Dátum: 2013.06.18 kedd, 20:10:51 »

HellO!
olajból szerintem a gyárit éri meg nem a legdrágább és minőségben tökéletes!érdemes pollenszűrőt és levegőszűrőt is cserélni illetve ha sok km van a go szűrődben akkor azt is!a füstölés ellen meg egr-t dugózd le !
üdv Attila

Ami kimaradt, 5w30-as olajat kell beletenni és gyári szűrőt. A gázolajszűrőből is gyárit, esetleg Bosh-t vagy Mann filtert.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26943 Dátum: 2013.06.18 kedd, 20:13:49 »

Ami kimaradt, 5w30-as olajat kell beletenni és gyári szűrőt. A gázolajszűrőből is gyárit, esetleg Bosh-t vagy Mann filtert.
igen köszi a kiegészítést! worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26944 Dátum: 2013.06.18 kedd, 20:28:00 »

Sziasztok!
Szeretnélek megkérdezni benneteket az esedékes olajcserémmel kapcsolatosan Smiley
Milyen olajat? Milyen szűrőt vegyek a büszkémhez? Van -e más amit még cserélni kell benne egy olajcserénél?

Másik ! Az autóm nagyon kormol ha oda lépek neki . A csúcsok és a turbó 10 e km-rel ezelött volt felújjitva Sad Javaslat?
Köszönöm
Tisztelt Fórumtárs!
A gázadáskor jelentkező erős füstölés, az mindig levegő hiányra, és tökéletlen égési folyamatra utal a rendszerben. Én alaposan átvizsgálnám a turbó csöveket. Ahol olajfoltot látsz a csövön ott fúj ki. Ajánlatos még ellenörizni a levegő szűrő állapotát is. A motor olajszűrő lehet bármilyen ismertebb márka. A gázolaj szűrőből BOSCH vagy a gyári.  A motor olajból tökéletesen megfelel a gyári 5W30 FORD Formula F. Az olaj csere periódus 10-15 ezer Km-ént javasolt. Itt megoszlanak a vélemények. A sürübb olaj csere, csak kiméli a motort. Az EGR dugózással egyetértek. EURO IV besorolásu motorok esetén a dugozás, hiba jelzést ad, minden következmény nélkül, ami könnyen törölhető. EUROIII motorok esetében nincs gond. A dugózás után a gépezet dinamikusabb lessz, és szebben jár a motor. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #26945 Dátum: 2013.06.19 szerda, 12:08:01 »

Szerintetek 2004-es komplett motort (501-es csúccsal) át lehet ültetni az autómba? (301-es csúcsos)
Olyan tak-tak-tak hangot hallat minden fordulaton a fordulatszám elelkedésének megfelelõen, illetve 2 hengerben kisebb a kompresszió a normálistól.
Köszi.

Erre van valakinek ötlete?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #26946 Dátum: 2013.06.19 szerda, 13:06:49 »

ezt látta már valaki,érdemes ebböl be spájzolni  Huh?

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/egyeb/porlasztocsucs_tdci_hdi_dci_1765056215.html?bk_medium=selfpromo&bk_source=gravity_vatera&bk_campaign=gravity&bk_content=user_account_menu&bk_term=porlasztocsucs%20tdci%20hdi%20dci
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #26947 Dátum: 2013.06.19 szerda, 14:00:47 »

Erre van valakinek ötlete?
sokkot kaptak Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26948 Dátum: 2013.06.19 szerda, 14:10:22 »

sokkot kaptak Smiley

Szerintem(mint az autószereléshez semmit sem értő személynek a véleménye),ha át is rakod a motort,a motorvezérlőt is kell majd cserélni.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26949 Dátum: 2013.06.19 szerda, 14:12:53 »

Erre van valakinek ötlete?

Szerintem igen. A mérete nem változott csak az üzemanyag befecskendezés. Asszem a motor kódnak kell megegyeznie, akkor nem kötnek bele. Amúgy számla meg még mittudoménmi kellene hozzá. De úgyis kijavítanak, ha nem jól tudom.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 532 533 534 535 536 537 538 [539] 540 541 542 543 544 545 546 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.