Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:52:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 538 539 540 541 542 543 544 [545] 546 547 548 549 550 551 552 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14632316 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
verik
Vendég
« Új hozzászólás #27200 Dátum: 2013.07.17 szerda, 23:26:17 »

de emiatt tekeredne könnyen a főtengely?
pontosítok, olajszűrő csere után, indítózás során elkezdett merülni az akku, majd kattanás és hallomásra könnyebben tekeredett a főtengely, és azóta minden 1es indításnál ezt csinálja, 1-2 ütem normál majd könnyebben forog
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.17 szerda, 23:37:30 írta verik » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27201 Dátum: 2013.07.17 szerda, 23:54:40 »

de emiatt tekeredne könnyen a főtengely?
pontosítok, olajszűrő csere után, indítózás során elkezdett merülni az akku, majd kattanás és hallomásra könnyebben tekeredett a főtengely, és azóta minden 1es indításnál ezt csinálja, 1-2 ütem normál majd könnyebben forog
Így önindítónak tünik.Szerrintem ott keresd a hibát.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
verik
Vendég
« Új hozzászólás #27202 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 00:02:48 »

de látom az ékszíjon, hogy forog a főtengely
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27203 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 09:39:12 »

de látom az ékszíjon, hogy forog a főtengely

Azt nem hiszem, hogy látod, max a szíjtárcsát. Lehet, hogy az feküdt ki (kettős tömegű). Nézd meg a motor másik oldalán levő szíjat, hogy az forog-e indítózáskor. Ha nem, akkor már szinte biztos, hogy a főtengely szíjtárcsa köszönt el.
Naplózva
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #27204 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 10:11:24 »

Sziasztok!

Alapjáraton eléggé beremeg az egész autó, ha felemelem a fordulatot 950-1000 közé, akkor kisimul, semmi rezgés. Ez így a normális rezonancia vagy nem? Áprilisban vettem az autót azóta ilyen.

A másik, hogy alapjáraton és kis fordulaton < kb1400 terhelésnél kopog (kelepel) valami olyan "transitosan".

A kettőstömegűm már valószínűleg csereérett, okozhatja a fenti tüneteket?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27205 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 10:15:19 »

Sziasztok!

Alapjáraton eléggé beremeg az egész autó, ha felemelem a fordulatot 950-1000 közé, akkor kisimul, semmi rezgés. Ez így a normális rezonancia vagy nem? Áprilisban vettem az autót azóta ilyen.

A másik, hogy alapjáraton és kis fordulaton < kb1400 terhelésnél kopog (kelepel) valami olyan "transitosan".

A kettőstömegűm már valószínűleg csereérett, okozhatja a fenti tüneteket?

Egy porlasztó ellenőrzés nem árt. A kettőstömegűt a kuplungpedálon is lehet érezni. Nekem is volt egy kis traktorhang terhelésen+alapjáraton ugrált a fordulat úgy hogy a kasztni is átvette a mozgást. (Olyan volt, mintha valaki el kezdte volna gyoran fel-le mozgati). Szóval nekem az egyik porlasztó lett felújítós.
Naplózva
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #27206 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 10:29:46 »

Egy porlasztó ellenőrzés nem árt. A kettőstömegűt a kuplungpedálon is lehet érezni. Nekem is volt egy kis traktorhang terhelésen+alapjáraton ugrált a fordulat úgy hogy a kasztni is átvette a mozgást. (Olyan volt, mintha valaki el kezdte volna gyoran fel-le mozgati). Szóval nekem az egyik porlasztó lett felújítós.

A kettőstömegűt csak leállításkor hallom. Fordulatszám nem ugrál, stabilan áll, a műszerteszttel néha nézem, de nem ingadozik. A kasztni remegésre inkább azt mondanám, hogy rezonancia, de elég erős.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27207 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 10:36:06 »

A kettőstömegűt csak leállításkor hallom. Fordulatszám nem ugrál, stabilan áll, a műszerteszttel néha nézem, de nem ingadozik. A kasztni remegésre inkább azt mondanám, hogy rezonancia, de elég erős.

Az más. Az enyém is remeg, már megszoktam. Szerintem az normális, hiszen mégiscsak egy dízelről van szó. A benzinesnek is van egy kis rezonanciája. Így neten kjeresztül nehéz bármit is mondani. Vidd el egy olyan szerelőhöz, aki ért is a Fordokhoz. Ha Bp-i vagy, akkor vik-et (AutoFort Lurdy-nál) vagy GSR-t (Újpalota) javasolnám.
Naplózva
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #27208 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 11:06:43 »

Az más. Az enyém is remeg, már megszoktam. Szerintem az normális, hiszen mégiscsak egy dízelről van szó. A benzinesnek is van egy kis rezonanciája. Így neten kjeresztül nehéz bármit is mondani. Vidd el egy olyan szerelőhöz, aki ért is a Fordokhoz. Ha Bp-i vagy, akkor vik-et (AutoFort Lurdy-nál) vagy GSR-t (Újpalota) javasolnám.

Köszönöm a tanácsot!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27209 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 23:29:30 »

Sziasztok!

Alapjáraton eléggé beremeg az egész autó, ha felemelem a fordulatot 950-1000 közé, akkor kisimul, semmi rezgés. Ez így a normális rezonancia vagy nem? Áprilisban vettem az autót azóta ilyen.

A másik, hogy alapjáraton és kis fordulaton < kb1400 terhelésnél kopog (kelepel) valami olyan "transitosan".

A kettőstömegűm már valószínűleg csereérett, okozhatja a fenti tüneteket?
hosszbordás szij+minden amit hajt csere. (nyilván generátor nem) de azért nézesd meg mielőtt beruházol rá nem keveset  smile   a kb 1400- as kopogás porlasztó gyanús.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #27210 Dátum: 2013.07.19 péntek, 11:45:06 »

Üdv.Két pcs kukaérett,mit javasoltok,márkaszerviz vagy Filepdizel
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27211 Dátum: 2013.07.19 péntek, 11:48:24 »

Üdv.Két pcs kukaérett,mit javasoltok,márkaszerviz vagy Filepdizel

A második. Vagy felhívod mk2-t, hogy van-e neki elfekvőben keveset futott.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #27212 Dátum: 2013.07.19 péntek, 16:31:17 »

Szia.Nekem van 2 db gyári felújított originál csomagban.Csak nem tudom jó e a te autódba.Téves vásárlás áldozata lettem.


Üdv.Két pcs kukaérett,mit javasoltok,márkaszerviz vagy Filepdizel
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27213 Dátum: 2013.07.19 péntek, 19:05:30 »

Sziasztok skacok!

Légkondi hibakódolvasásban és tesztfuttatásban tudna valaki segíteni Bp. és környéke!


Betegeskedik a légkondim, tökéletesen működik 5-10 percig aztán leáll. 10 perc pihi után autót újraindítom
megint tök jó minden.  falbav
A klímás megpróbált hibaüzit és tesztet futtatni de nem tudott. Nem Fordos a programja.  Sad
Azt sikerült kideríteni h, túlságosan hideget fúj a rendszer ( 0 fokot) és valószínű emiatt a fagyásszenzor letilt....
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27214 Dátum: 2013.07.19 péntek, 19:10:32 »

Sziasztok skacok!

Légkondi hibakódolvasásban és tesztfuttatásban tudna valaki segíteni Bp. és környéke!


Betegeskedik a légkondim, tökéletesen működik 5-10 percig aztán leáll. 10 perc pihi után autót újraindítom
megint tök jó minden.  falbav
A klímás megpróbált hibaüzit és tesztet futtatni de nem tudott. Nem Fordos a programja.  Sad
Azt sikerült kideríteni h, túlságosan hideget fúj a rendszer ( 0 fokot) és valószínű emiatt a fagyásszenzor letilt....

Nem hiszem, hogy lesz hibaüzenet.
Javaslom, hogy egy hézagmérővel mérd meg a kompresszor kuplungtárcsa és a behúzó tekercs/szíjtárcsa közötti hézagot.
Ha a tekercs/szíjtárcsán mélyedéses kopás is látható, akkor még nagyobb a hézag, mint amit mérni tudsz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27215 Dátum: 2013.07.19 péntek, 19:21:20 »

Nem hiszem, hogy lesz hibaüzenet.
Javaslom, hogy egy hézagmérővel mérd meg a kompresszor kuplungtárcsa és a behúzó tekercs/szíjtárcsa közötti hézagot.
Ha a tekercs/szíjtárcsán mélyedéses kopás is látható, akkor még nagyobb a hézag, mint amit mérni tudsz.



Ez a tekercs/szíjtárcsa kopása, hézagja okozhat ilyen jelenséget??? Huh?
A kompresszor melyik részén keressem az a behúzó akármit hézagot..... wow1
Holnap úgy is szabadonfutósítom generátort, körbeszaglászom a kompresszort is
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27216 Dátum: 2013.07.19 péntek, 19:26:30 »


Ez a tekercs/szíjtárcsa kopása, hézagja okozhat ilyen jelenséget??? Huh?
A kompresszor melyik részén keressem az a behúzó akármit hézagot..... wow1
Holnap úgy is szabadonfutósítom generátort, körbeszaglászom a kompresszort is

"A kompresszor melyik részén keressem az a behúzó akármit hézagot"

Ezt komolyan kérdezted?  (látom, ragadós a ? gombod)
Vajon hol lehet az ékszíjtárcsa? Naaaa?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27217 Dátum: 2013.07.19 péntek, 19:38:49 »

"A kompresszor melyik részén keressem az a behúzó akármit hézagot"

Ezt komolyan kérdezted?  (látom, ragadós a ? gombod)
Vajon hol lehet az ékszíjtárcsa? Naaaa?  vigyor3


Jóóóó van na, én ács vagyok nem autószerelő.   duhos2
 Autószerelés  csak a hobbim és ráadásúúl vizuális tipus vagyok.  wow1
Látnom kell.

Okozhat ilyen poblémát vagy nem? Kezd fölba..ni a klíma
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27218 Dátum: 2013.07.19 péntek, 19:49:43 »


Jóóóó van na, én ács vagyok nem autószerelő.   duhos2
 Autószerelés  csak a hobbim és ráadásúúl vizuális tipus vagyok.  wow1
Látnom kell.

Okozhat ilyen poblémát vagy nem? Kezd fölba..ni a klíma


GSR te autószerelőként dolgozol?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27219 Dátum: 2013.07.19 péntek, 20:11:47 »

Sziasztok skacok!

Légkondi hibakódolvasásban és tesztfuttatásban tudna valaki segíteni Bp. és környéke!


Betegeskedik a légkondim, tökéletesen működik 5-10 percig aztán leáll. 10 perc pihi után autót újraindítom
megint tök jó minden.  falbav
A klímás megpróbált hibaüzit és tesztet futtatni de nem tudott. Nem Fordos a programja.  Sad
Azt sikerült kideríteni h, túlságosan hideget fúj a rendszer ( 0 fokot) és valószínű emiatt a fagyásszenzor letilt....
Figyu. Az a klímás nálam, azt a hibát javította,  amit most GSR vázol neked. Azaz a klíma kuplungot kellett újra hézagolni. Nem hiszem, hogy erre nem gondolt a klímás. Annyira, tán nem hülye.
Múltkor mondtad, hogy dugulást diagnosztizált. Kiderült, hogy hol van a dugulás?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27220 Dátum: 2013.07.19 péntek, 20:42:09 »

Figyu. Az a klímás nálam, azt a hibát javította,  amit most GSR vázol neked. Azaz a klíma kuplungot kellett újra hézagolni. Nem hiszem, hogy erre nem gondolt a klímás. Annyira, tán nem hülye.
Múltkor mondtad, hogy dugulást diagnosztizált. Kiderült, hogy hol van a dugulás?


Már nem ahhoz a klímáshoz járok (több dolog miatt)
Nem logikus a dugulás amit ö megállapított mivel a klíma működik 5-10 percig aztán leáll. Aztán újraindul..
Tehát nincs dugulás mert működik a rendszer csak valami miatt kikapcsol..
Szerinted a klímakuplung hézagolása okozhat ilyet.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #27221 Dátum: 2013.07.19 péntek, 20:59:16 »

Méresd ki a mágnest ami rajta van.Szerintem.De ez csak egy tipp.



Már nem ahhoz a klímáshoz járok (több dolog miatt)
Nem logikus a dugulás amit ö megállapított mivel a klíma működik 5-10 percig aztán leáll. Aztán újraindul..
Tehát nincs dugulás mert működik a rendszer csak valami miatt kikapcsol..
Szerinted a klímakuplung hézagolása okozhat ilyet.

Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27222 Dátum: 2013.07.19 péntek, 21:31:21 »


Már nem ahhoz a klímáshoz járok (több dolog miatt)
Nem logikus a dugulás amit ö megállapított mivel a klíma működik 5-10 percig aztán leáll. Aztán újraindul..
Tehát nincs dugulás mert működik a rendszer csak valami miatt kikapcsol..
Szerinted a klímakuplung hézagolása okozhat ilyet.

És még mi miatt?

Szerintem nem feltétlenül badarság a dugulás.
Működik,  majd a dugulás miatt megnő a rendszerben a nyomás, és emiatt lekapcsol a kompresszorod.

Neked is csak nagy melegben és üzemmeleg állapotban csinálja?
Nekem csak akkor jött elő a hiba.
Hibakód nem volt. Lehetett volna még tekercs probléma is, de végül a kuplung hézagolás volt a megoldás.

Ezek után már nagyon érdekel nálad mi lesz a megoldás. Oszd majd meg velünk légyszi'!


Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27223 Dátum: 2013.07.19 péntek, 21:32:08 »


Már nem ahhoz a klímáshoz járok (több dolog miatt)
Nem logikus a dugulás amit ö megállapított mivel a klíma működik 5-10 percig aztán leáll. Aztán újraindul..
Tehát nincs dugulás mert működik a rendszer csak valami miatt kikapcsol..
Szerinted a klímakuplung hézagolása okozhat ilyet.

És még mi miatt?

Szerintem nem feltétlenül badarság a dugulás.
Működik,  majd a dugulás miatt megnő a rendszerben a nyomás, és emiatt lekapcsol a kompresszorod.

Neked is csak nagy melegben és üzemmeleg állapotban csinálja?
Nekem csak akkor jött elő a hiba.
Hibakód nem volt. Lehetett volna még tekercs probléma is, de végül a kuplung hézagolás volt a megoldás.

Ezek után már nagyon érdekel nálad mi lesz a megoldás. Oszd majd meg velünk légyszi'!


Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27224 Dátum: 2013.07.20 szombat, 10:21:46 »

És még mi miatt?

Szerintem nem feltétlenül badarság a dugulás.
Működik,  majd a dugulás miatt megnő a rendszerben a nyomás, és emiatt lekapcsol a kompresszorod.

Neked is csak nagy melegben és üzemmeleg állapotban csinálja?
Nekem csak akkor jött elő a hiba.
Hibakód nem volt. Lehetett volna még tekercs probléma is, de végül a kuplung hézagolás volt a megoldás.

Ezek után már nagyon érdekel nálad mi lesz a megoldás. Oszd majd meg velünk légyszi'!

Minden képen beszámolok mi újság vele.
De ezek szerint neked is hasonló volt a hibád. Bekapcsolt működött aztán kikapcsolt magától?
3-as ventilátornál 0 cfokot fújt a klíma?



Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #27225 Dátum: 2013.07.20 szombat, 11:21:24 »

Szia.Nekem van 2 db gyári felújított originál csomagban.Csak nem tudom jó e a te autódba.Téves vásárlás áldozata lettem.


Szia.Én csak még ott tartok,hogy a TDDi és TDCi között van külömbség a hosszába,hogy 2.0 és 2.2 TDCi között van-e és mi azt nem tudom,amúgy mennyiért adnád feltéve ha nekem passzol?
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27226 Dátum: 2013.07.20 szombat, 12:28:18 »

ma többek között kicseréltem a gó.szüröt 15 ezret ment.szétszedtem ellenörzés céljából a szürön alig észre vehetö elkoszolódás de legföképp fémreszelék mentes ülepitö.
ezt csak azért irom mert ezen a szürön kizárólag "oson" kúton tankolt gázolaj ment keresztül és a látottak alapján a nagy nevü kutak szerintem semmivel nem tudnak jobb minöséget adni mint egy leköpött "oson"kút  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27227 Dátum: 2013.07.20 szombat, 12:30:12 »

ma többek között kicseréltem a gó.szüröt 15 ezret ment.szétszedtem ellenörzés céljából a szürön alig észre vehetö elkoszolódás de legföképp fémreszelék mentes ülepitö.
ezt csak azért irom mert ezen a szürön kizárólag "oson" kúton tankolt gázolaj ment keresztül és a látottak alapján a nagy nevü kutak szerintem semmivel nem tudnak jobb minöséget adni mint egy leköpött "oson"kút  integet2

A minőség nem feltétlenül a tisztaságot jelenti.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27228 Dátum: 2013.07.20 szombat, 12:36:27 »

A minőség nem feltétlenül a tisztaságot jelenti.
akkor mit?
az árát?  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27229 Dátum: 2013.07.20 szombat, 12:38:52 »

akkor mit?
az árát?  eplus2

Például az adalékolását..... ami az olcsóság miatt elmarad, alulmaradhat.

Nálad a bor minősége is CSAK azon múlik, hogy úszkál-e  kosz az üvegben?  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27230 Dátum: 2013.07.20 szombat, 12:48:22 »

Például az adalékolását..... ami az olcsóság miatt elmarad, alulmaradhat.

Nálad a bor minősége is CSAK azon múlik, hogy úszkál-e  kosz az üvegben?  nyes
a borban tölem *** is uszkálhat  eplus2

de van olyan olcsoság is két azonos minöség között,hogy kissebb árrés,mert multi és kibirja, esetleg csali aki oda megy nem csak tankol stb.a többi pedig  vagy bele rakja  vagy azt mond amit akar.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27231 Dátum: 2013.07.20 szombat, 13:14:26 »

a borban tölem *** is uszkálhat  eplus2

de van olyan olcsoság is két azonos minöség között,hogy kissebb árrés,mert multi és kibirja, esetleg csali aki oda megy nem csak tankol stb.a többi pedig  vagy bele rakja  vagy azt mond amit akar.

Igen, a kisebb rezsiköltség miatt lehet az árrés is kisebb. Nem kell fenntartani sok embert és shop-ot...stb.
De a legnagyobb spórolás az üzemanyag adalékon van.

A három * még konyakban is kevés, a bort nem csillagozzák.... beka3

Amúgy én sem iszom alkoholt, de azért tudom.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27232 Dátum: 2013.07.20 szombat, 13:23:27 »


Olvass figyelmesebben, ott van a kérdésedre a válasz,  és akkor lehet válaszolni fogsz majd arra is amiket én kérdeztem!
Az enyém nem fújt 0 fokos levegőt. A kompresszor leállás meg több dolog miatt is lehet, amint azt írtam.

Korábban már kiveséztük az én esetemet,  tán az mk3 általános topicban. Keress/olvass vissza!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27233 Dátum: 2013.07.20 szombat, 13:24:32 »

Igen, a kisebb rezsiköltség miatt lehet az árrés is kisebb. Nem kell fenntartani sok embert és shop-ot...stb.
De a legnagyobb spórolás az üzemanyag adalékon van.

A három * még konyakban is kevés, a bort nem csillagozzák.... beka3

Amúgy én sem iszom alkoholt, de azért tudom.  Cool
a három  *  az a S Z A R cenzurázva   vigyor3 most már ezt is tudod  Roll Eyes

a spórolás minden kuton meg van csak van ahol drágábban adják.na mindegy csak megosztottam a tapasztalatom ettöl senki ne változtassa meg a tankolási szokásait.  Wink
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #27234 Dátum: 2013.07.20 szombat, 13:40:50 »

Ami nekem van az 115-130le be való.


Szia.Én csak még ott tartok,hogy a TDDi és TDCi között van külömbség a hosszába,hogy 2.0 és 2.2 TDCi között van-e és mi azt nem tudom,amúgy mennyiért adnád feltéve ha nekem passzol?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27235 Dátum: 2013.07.20 szombat, 13:52:26 »

Ami nekem van az 115-130le be való.



Van rajta egy hosszú számsor. Annak az utolsó 3 jegye 501, 504 stb. Annak kell stimmelnie.
Naplózva
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #27236 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 10:19:02 »

Sziasztok!
Turbó cső repedésem lett Sad a hibát ideiglenesen kijavítottam . Kérdésem az lenne , hol tudok venni csövet hozzá? Az egr szelepről lejövő gumicső érdekelne mert már végig néztem az összes veb-shop-ot  és nem találtam sehol.
Üdv Mikhail
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #27237 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 10:55:41 »

Sziasztok!
Turbó cső repedésem lett Sad a hibát ideiglenesen kijavítottam . Kérdésem az lenne , hol tudok venni csövet hozzá? Az egr szelepről lejövő gumicső érdekelne mert már végig néztem az összes veb-shop-ot  és nem találtam sehol.
Üdv Mikhail

Szia,

Cromax-ban lehet kapni, de nem olcsó, mert gyári és ez is el fog szakadni egy idő után
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220214-toltolevego-huto-cso/142251-fuggoleges-levegocso-toltolevego-rendszerhez-ford-mondeo
Ezt érdemes bebandázsolni kábelkötöző textil szalaggal, a FAQ-ban van róla leírás.
Többeknek köztük nekem is többszörös szilikon és textil szövet erősítésű csöveink vannak. Ezekkel nem lesz gond sosem és olcsóbb is postával:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-EGR-TO-INTERCOOLER-HOSE-TDCi-MK3-SILICONE-TURBO-BOOST-PIPE-1222831-/300834160523?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo&hash=item460b1cff8b
http://www.ebay.co.uk/itm/BRAND-NEW-EGR-INTERCOOLER-SILICONE-TURBO-HOSE-FORD-MONDEO-MK3-2000-2007-2-0-L-/130872142616?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e78966b18
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #27238 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 11:08:51 »


Köszönöm szépen a választ. Azt hiszem jó lesz igy egy darabig Smiley
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #27239 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 13:07:14 »

Ami nekem van az 115-130le be való.


És mennyiért adod?
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #27240 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 13:25:49 »

Megy a PŰ


És mennyiért adod?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #27241 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 20:52:12 »

Sziasztok!

Épp most állt meg alattam a Mondi (két gyerekkel hátul). Sad

Hibajelenség: Menet közben egyszer csak a müszerfalon kialudt minden visszajelzöfény, úgy mint a fordulatszámmérö, sebességvisszajelzö, az üzemanyagszintjelzö is visszaállt alapállásba. Mentem tovább az autóval, majd közben visszajelzett a légzsákvisszajelzö és néha bevillant az ABS visszajelzö is. Az autó egyébként nem vesztett teljesítményt, de mivel nem tudtam mennyivel megyek, s közben a rádió is elnémult, megijedtem és leálltam az autóval. Lehet, hogy ez hiba volt, mert most nem tudom újra indítani.

Nem tudom, mot mit csináljak, hívjak trélelt és vittessem be a legközelebbi Fordba?

Üdövzlettel:
Laci
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27242 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 20:57:38 »

Sziasztok!

Épp most állt meg alattam a Mondi (két gyerekkel hátul). Sad

Hibajelenség: Menet közben egyszer csak a müszerfalon kialudt minden visszajelzöfény, úgy mint a fordulatszámmérö, sebességvisszajelzö, az üzemanyagszintjelzö is visszaállt alapállásba. Mentem tovább az autóval, majd közben visszajelzett a légzsákvisszajelzö és néha bevillant az ABS visszajelzö is. Az autó egyébként nem vesztett teljesítményt, de mivel nem tudtam mennyivel megyek, s közben a rádió is elnémult, megijedtem és leálltam az autóval. Lehet, hogy ez hiba volt, mert most nem tudom újra indítani.

Nem tudom, mot mit csináljak, hívjak trélelt és vittessem be a legközelebbi Fordba?

Üdövzlettel:
Laci

Mozgasd meg a motorvezérlő csatlakozóját. Ha tudod csavar szét és dugd össze újra.
Önindító forgat rendesen?
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.21 vasárnap, 21:00:17 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27243 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 20:59:02 »

Sziasztok!

Épp most állt meg alattam a Mondi (két gyerekkel hátul). Sad

Hibajelenség: Menet közben egyszer csak a müszerfalon kialudt minden visszajelzöfény, úgy mint a fordulatszámmérö, sebességvisszajelzö, az üzemanyagszintjelzö is visszaállt alapállásba. Mentem tovább az autóval, majd közben visszajelzett a légzsákvisszajelzö és néha bevillant az ABS visszajelzö is. Az autó egyébként nem vesztett teljesítményt, de mivel nem tudtam mennyivel megyek, s közben a rádió is elnémult, megijedtem és leálltam az autóval. Lehet, hogy ez hiba volt, mert most nem tudom újra indítani.

Nem tudom, mot mit csináljak, hívjak trélelt és vittessem be a legközelebbi Fordba?

Üdövzlettel:
Laci

Csinálj egy műszertesztet, ott nézd meg mit mond akku feszültségre, hátha generátor behalt, és lemerült az akkumulátor:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/M%C5%B1szerteszt
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27244 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 21:01:21 »

Sziasztok!

Épp most állt meg alattam a Mondi (két gyerekkel hátul). Sad

Hibajelenség: Menet közben egyszer csak a müszerfalon kialudt minden visszajelzöfény, úgy mint a fordulatszámmérö, sebességvisszajelzö, az üzemanyagszintjelzö is visszaállt alapállásba. Mentem tovább az autóval, majd közben visszajelzett a légzsákvisszajelzö és néha bevillant az ABS visszajelzö is. Az autó egyébként nem vesztett teljesítményt, de mivel nem tudtam mennyivel megyek, s közben a rádió is elnémult, megijedtem és leálltam az autóval. Lehet, hogy ez hiba volt, mert most nem tudom újra indítani.

Nem tudom, mot mit csináljak, hívjak trélelt és vittessem be a legközelebbi Fordba?

Üdövzlettel:
Laci

Hol vagy helyileg? Azaz hol állt meg a kocsi?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27245 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 21:16:10 »

Hol vagy helyileg? Azaz hol állt meg a kocsi?

Hát ezt már sose tudjuk meg.  vigyor3
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27246 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 22:03:05 »

És még mi miatt?

Szerintem nem feltétlenül badarság a dugulás.
Működik,  majd a dugulás miatt megnő a rendszerben a nyomás, és emiatt lekapcsol a kompresszorod.

Neked is csak nagy melegben és üzemmeleg állapotban csinálja?
Nekem csak akkor jött elő a hiba.
Hibakód nem volt. Lehetett volna még tekercs probléma is, de végül a kuplung hézagolás volt a megoldás.

Ezek után már nagyon érdekel nálad mi lesz a megoldás. Oszd majd meg velünk légyszi'!


Nagyon kíváncsi vagy...

Ezért nem járok már hozzá:
-kétszer voltam már nála , harmadszor mentem volna és még mindig nem emlékezett
ki telefonál és mi baja az autónak
-a megbeszél időben nem tud foglalkozni az autóval
-háztól házig 70kmx2= 140 km
-olyan érzésem volt (az első találkán másképp volt) h, még csak most kezdi
 a klíma szerelés, még csak tanulja.
-csak találgat és kísérletezik az autón

Bocsi de nem voltam vele megelégedve... szomoru1


Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27247 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 22:06:31 »

Olvass figyelmesebben, ott van a kérdésedre a válasz,  és akkor lehet válaszolni fogsz majd arra is amiket én kérdeztem!
Az enyém nem fújt 0 fokos levegőt. A kompresszor leállás meg több dolog miatt is lehet, amint azt írtam.

Korábban már kiveséztük az én esetemet,  tán az mk3 általános topicban. Keress/olvass vissza!  wave

Nagyon kíváncsi vagy...

Ezért nem járok már hozzá:
-kétszer voltam már nála , harmadszor mentem volna és még mindig nem emlékezett
ki telefonál és mi baja az autónak
-a megbeszél időben nem tud foglalkozni az autóval
-háztól házig 70kmx2= 140 km
-olyan érzésem volt (az első találkán másképp volt) h, még csak most kezdi
 a klíma szerelés, még csak tanulja.
-csak találgat és kísérletezik az autón

Bocsi de nem voltam vele megelégedve... szomoru1

Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #27248 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 22:08:47 »

Hol vagy helyileg? Azaz hol állt meg a kocsi?
Máriaújfalu - Vas megye. Újabb infó: kb. 1,5 óra múlva újra indult, de pár percre rá úgyanezekkel a hibajelenségekkel leállt újra.
Lehet, hogy a generátor az, mivel legelöször menet közben az akkumlátor hibát dobta ki hibakódként.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27249 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 22:40:06 »

Ma sikerült a műtét. Jelenetem a generátorom szabadonfutósítva.
ELŐSZÖR IS SZERETNEM NAGYON NAGYON MEGKÖSZÖNNI ALF fórumtársunknak a
sok p.üzis segítséget és türelmet!!!  worship worship worship
Nélküle ez a küldetés nem jött volna létre. Még egyszer köszi ALF!!!

Segédem volt a drága párom aki nyakig olajos lett de sokat segített.
Aszisztens a Néró nevű rottweiler kutyánk, minden földön lévő tárgyat lenyúlt.(krovafej és társai) nyes

Egy két tanulságot leírok h, mibe futottam bele:
-egyedül semmiféle képen ne kezdjetek neki űber szopás lenne
-akksit el ne felejtsétek lekötni  falbav (nagyot tud szikrázni)
-a generátorról a régi tárcsát nagy szívás leszedni, készüljetek rá (nekem csak a kis sikító segített)
-az új tárcsa (INA) hátulján van egy réz gyűrű, azt csavarhúzóval le kell pattintani
mert útban van
-nekem 4.5 órába került az operáció
-a motort amennyire csak bírjátok előre kell tolni-húzni wd-40 segít

De minden fáradságot megért a tiszta erős FORD diesel hangért és a görgök védelméért...
Ha kérdés van állok rendelkezésre! Még frissek a tapasztalatok.
Következő a olajleválasztó lesz.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Oldalak: 1 ... 538 539 540 541 542 543 544 [545] 546 547 548 549 550 551 552 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.