Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 09:00:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 595 596 597 598 599 600 601 [602] 603 604 605 606 607 608 609 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13829330 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #30050 Dátum: 2014.01.25 szombat, 21:30:03 »

Nagyautó-nál olcsóbb.

ez csak csere lehet? nem vágom, csak nagy hidegben csinálja.....már az üzemanyagra is gondoltam, castrol 2T tolom bele stb..... falbav falbav
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #30051 Dátum: 2014.01.25 szombat, 21:31:03 »

köszi! worship

Már megfigyeltük, csak ilyenkor mikor minuszok vannak felvillan néha a malac!
december eleje óta nem volt ilyen.....gép és természetesen porlasztó problémára utal.
Meglesték,mind rendesen szállít....így erre a szelepre gyanakodunk.
Baszus nekem is ezt csinálta tegnap is meg ma reggel is, néha malacfarok mondjuk hamar eltűnik  +sárga olajkanna(gondolom a dpf miatt már ö se ég) motorkontroll lámpa( egr dugó),diag semmit nem mutatott ,mondjuk nincs teljesitmény vesztés ,megy húz rendesen.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #30052 Dátum: 2014.01.25 szombat, 21:32:41 »

urak!

Valaki tudna segiteni hol van a nagynyomásún a nyomásvezérlő szelep??  Roll Eyes Undecided

Ennél a Delphi rendszernél az az IMV, mennyiség/kitöltés szabályzó szelep. Tehát nem a nyomást szabályozza/vezérli hanem még a nyomás kialakulása előtt szabályoz. Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #30053 Dátum: 2014.01.25 szombat, 21:33:53 »

Baszus nekem is ezt csinálta tegnap is meg ma reggel is, néha malacfarok mondjuk hamar eltűnik  +sárga olajkanna(gondolom a dpf miatt már ö se ég) motorkontroll lámpa( egr dugó),diag semmit nem mutatott ,mondjuk nincs teljesitmény vesztés ,megy húz rendesen.

de a malac eltűnik??? Én nem vártam max 1 percet.....leállit majd beindit.....és semmi.....hidegen 40-nel gurultam ma.....fasza az idő erre.....
Semmi nem volt....
 Undecided
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30054 Dátum: 2014.01.25 szombat, 21:35:13 »

ez csak csere lehet? nem vágom, csak nagy hidegben csinálja.....már az üzemanyagra is gondoltam, castrol 2T tolom bele stb..... falbav falbav
Ha konkrétan ez a baj akkor igen csere ezt nem lehet javítani.De úgytudom erre kell hibakódnak lenni.Neked dobot hibát?Lehet elsiklottam az írásodban felette
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #30055 Dátum: 2014.01.25 szombat, 21:37:40 »

Ha konkrétan ez a baj akkor igen csere ezt nem lehet javítani.De úgytudom erre kell hibakódnak lenni.Neked dobot hinát?Lehet elsiklottam az írásodban felette

nem volt kód....csak a p251....ezután tovább ment a szerelő, a szivattyúnál csak itt nem stimmelt vmi..... de nem emlékszem, felkaptam a vizet! laugh
Porlasztók jók, 1 gyengébben muzsikál, de dolgozik értéken belül!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30056 Dátum: 2014.01.25 szombat, 21:42:03 »

nem volt kód....csak a p251....ezután tovább ment a szerelő, a szivattyúnál csak itt nem stimmelt vmi..... de nem emlékszem, felkaptam a vizet! laugh
Porlasztók jók, 1 gyengébben muzsikál, de dolgozik értéken belül!
Ez nagyon általános kód ,itt mionden lehet.Nincs szvárgásod valahol?Az az 1 lehet hidegben elengedi a nyomást.Próbáld meg ha valahonnan tudsz egy kocsiból kivenni és kipróbálni a szelepet a tiedben.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.25 szombat, 21:45:07 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #30057 Dátum: 2014.01.25 szombat, 21:42:30 »

de a malac eltűnik??? Én nem vártam max 1 percet.....leállit majd beindit.....és semmi.....hidegen 40-nel gurultam ma.....fasza az idő erre.....
Semmi nem volt....
 Undecided
Igen pár perc eltűnik magától ,amíg nincs hibakód (csak egr) megy rendesen nem foglalkozom vele.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #30058 Dátum: 2014.01.25 szombat, 21:45:22 »

Et nagyon általános kód ,itt mionden lehet.Nincs szvárgásod valahol?Az az 1 lehet hidegben elengedi a nyomást.Próbáld meg ha valahonnan tudsz egy kocsiból kivenni és kipróbálni a szelepet a tiedben.

kipróbálom, lehet a mostani bontott mondiból! Köszönöm a sok segitséget infót!  Smiley Smiley
H. Balázs! 2-3 perc?? én várok legközelebb...kiváncsi leszek! Wink
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #30059 Dátum: 2014.01.25 szombat, 22:02:34 »

kipróbálom, lehet a mostani bontott mondiból! Köszönöm a sok segitséget infót!  Smiley Smiley
H. Balázs! 2-3 perc?? én várok legközelebb...kiváncsi leszek! Wink
Ja kb 2-3 perc asszem,nem nagyon figyeltem.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
csiotibi
Vendég
« Új hozzászólás #30060 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 09:30:36 »

Sziasztok.Lenne egy kerdesem.Van egy mondeo mk3asom 2.0 Tdci 96 kw os motorral.A gondom az vele h hidegen ha gyujtom fustol nagyon es ha bemelegszik egy bizonyos fordulatnal , 1800-2000 kozott beszaggat a kocsi.De ha nyomom neki a gazt akkor repul a gep.Szoval a porlaszto es a magasnyomasu szivattyu mar lett csinalva de a kocsi mwg mindig nem jo.Elore is koszi.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30061 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 09:49:05 »

Sziasztok.Lenne egy kerdesem.Van egy mondeo mk3asom 2.0 Tdci 96 kw os motorral.A gondom az vele h hidegen ha gyujtom fustol nagyon es ha bemelegszik egy bizonyos fordulatnal , 1800-2000 kozott beszaggat a kocsi.De ha nyomom neki a gazt akkor repul a gep.Szoval a porlaszto es a magasnyomasu szivattyu mar lett csinalva de a kocsi mwg mindig nem jo.Elore is koszi.


Izzítógyertyák jók? EGR szelep nyit rendesen? Miért volt cserélve a porlasztó és a magasnyomású? Rendesen fel lettek programozva,és minden szükséges alkatrészt kicseréltek?
Naplózva
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #30062 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 10:17:30 »

Ha Miskolcig le mersz evickélni vele akkor megpróbálhatjuk (de az 1700-as fordulat miatt ez nekem meredeknek tűnik), főleg most most ahogy kinézek nem tudom milyen idő van feljebb. Másrészt várható hogy inkább előbb mint utóbb már be se fog indulni. Inkább kicsit is hosszabb útra ne indulj el vele. Ilyet általában akkor szokott csinálni ha az ECU által előírt és a tényleges CR nyomásérték nem egyezik meg. Ennek az oka lehet vagy egy túlhúzott tuning box vagy ha CR vezérlő vezeték valahol kidörzsölödött és pont 1700-as fordulatszámon rezonál be annyira hogy akkor kap egy testet és ezért áll le. Vagy egy Cr nyomás szenzor hiba, vagy porlasztócsúcs hiba vagy(és) nagynyomású szivattyú hiba. A javítás várható költsége  emelkedő sorrendben 0Ft-600eFt között ahogy a hibaokok felsorolva. Undecided

Hello!
Köszi a segítséget előre is, de úgy néz ki, hogy csak gázolajszűrő problémám volt. Kicseréltem és azóta semmi baja a kocsinak. Pedig már egy éve csak kúton tankolok.Mondeo mk3 2003. 2.0tdci ghia
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
csiotibi
Vendég
« Új hozzászólás #30063 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 11:37:30 »

Az izzogyertyak jok le lettek merve.Az egr szelep le lett kotve mert nagyon kormolt a kipufogo a szivattyun kb 15 000 km van.Vagyis nem reg volt felujitva.A porlasztok is le lettek merve es a gep szerint mukodik minden.Bar szerintem porlaszto gyanus mert hidegen nem megy mind a 4 henger.A szerelom szerint az 1 es hengerben nincs meg  a kello nyomas illetve kompresszio es ezert hagy ki a motor.Nem tudom mit kellene meg megprobalnom.Szerinted?
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #30064 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 11:40:23 »

Sziasztok!

Megadta magát az öninditóm! Sad Tegnap elöször csak másodszorra, aztán már éppenhogy sikerült, végül már forogni se forgott, csak vibrált a müszerfal inditózáskor! A kérdésem az, hogy mennyire nehéz kivenni ezt az alkatrészt!? A serelőm anno ijesztegetett, hogy csak nehogy baja legyen, mert nehéz, de vajon tényleg!? Köszi a segitséget elöre is!
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30065 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 11:43:40 »

Sziasztok!

Megadta magát az öninditóm! Sad Tegnap elöször csak másodszorra, aztán már éppenhogy sikerült, végül már forogni se forgott, csak vibrált a müszerfal inditózáskor! A kérdésem az, hogy mennyire nehéz kivenni ezt az alkatrészt!? A serelőm anno ijesztegetett, hogy csak nehogy baja legyen, mert nehéz, de vajon tényleg!? Köszi a segitséget elöre is!
először az aksit ellenorizzetek!!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #30066 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 11:47:14 »

először az aksit ellenorizzetek!!!!

Uj akksim van! Nincs egy éves! Viszont hallhatoan akadozva akart pörögni az inditó! Kb az 5. próbára a  10. mp után elkapott egy fél fordulatot, akkor kapásból beindult a moci! De utólsó probára már meg se mozdult az inditómotor, pedig addig járt a motor elötte, mentem vele hosszu ideig!
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #30067 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 11:47:58 »

Így van!
Ez akksi halál szindróma!

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #30068 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 11:50:36 »

Uj akksim van! Nincs egy éves! Viszont hallhatoan akadozva akart pörögni az inditó! Kb az 5. próbára a  10. mp után elkapott egy fél fordulatot, akkor kapásból beindult a moci! De utólsó probára már meg se mozdult az inditómotor, pedig addig járt a motor elötte, mentem vele hosszu ideig!

A közel egy éves akksi....NEM új!

Akkor a főkábeleket is ellenőrizzétek. Ha vibrál a műszercsoport, akkor általában nincs elég delej......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30069 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 11:55:58 »

Uj akksim van! Nincs egy éves! Viszont hallhatoan akadozva akart pörögni az inditó! Kb az 5. próbára a  10. mp után elkapott egy fél fordulatot, akkor kapásból beindult a moci! De utólsó probára már meg se mozdult az inditómotor, pedig addig járt a motor elötte, mentem vele hosszu ideig!
engemm ez nem nyugtatott meg.csak annyit mondtam,elleőrizzétek az akkut először.de ha téged meggyőz az,hogy nincs egy éves,akkor nehéz lesz így neked tanácsot adni..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30070 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 11:57:02 »

Az izzogyertyak jok le lettek merve.Az egr szelep le lett kotve mert nagyon kormolt a kipufogo a szivattyun kb 15 000 km van.Vagyis nem reg volt felujitva.A porlasztok is le lettek merve es a gep szerint mukodik minden.Bar szerintem porlaszto gyanus mert hidegen nem megy mind a 4 henger.A szerelom szerint az 1 es hengerben nincs meg  a kello nyomas illetve kompresszio es ezert hagy ki a motor.Nem tudom mit kellene meg megprobalnom.Szerinted?

Miért lett a magasnyomású felújítva? A csöveket is cserélték? A porlasztókra dob hibakódot?
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #30071 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 12:02:45 »

A közel egy éves akksi....NEM új!

Akkor a főkábeleket is ellenőrizzétek. Ha vibrál a műszercsoport, akkor általában nincs elég delej......

Jó, nem uj! De leirom a pontos szitut! Beültem hidegen, inditoztam, fél fordulat és megállt a inditómotor! második probára, bepörgött és be is indult a motor pöccre! Mentem vele kb 5km-t, tankoltam, pöccre indult! mentem ujabb 10km-t bevásároltam, inditóztam, de csak akadozott, nem indult, sokadik probára elkezdett picit gyorsulni a forgása az inditónak és bepöccent a moci! mentem kb 20km-t, hazaértem, leállitottam és kb egy percel késöbb probáltam ujrainditani, de meg se mozdult már az inditó! tavaly volt akksi hibám, de az inditómotor megmozdult, most meg se nyekkent!
de a kérdés inkább az, hoyg kiszerelni mekkora meló!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30072 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 12:08:49 »

Jó, nem uj! De leirom a pontos szitut! Beültem hidegen, inditoztam, fél fordulat és megállt a inditómotor! második probára, bepörgött és be is indult a motor pöccre! Mentem vele kb 5km-t, tankoltam, pöccre indult! mentem ujabb 10km-t bevásároltam, inditóztam, de csak akadozott, nem indult, sokadik probára elkezdett picit gyorsulni a forgása az inditónak és bepöccent a moci! mentem kb 20km-t, hazaértem, leállitottam és kb egy percel késöbb probáltam ujrainditani, de meg se mozdult már az inditó! tavaly volt akksi hibám, de az inditómotor megmozdult, most meg se nyekkent!
de a kérdés inkább az, hoyg kiszerelni mekkora meló!?
Mivel elől van nem nagy dolog.A szívósort lekell venni hozzá és könnyen hozzá férsz.Nem tudom a szerelőd mitől parázik.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #30073 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 12:24:24 »

Mivel elől van nem nagy dolog.A szívósort lekell venni hozzá és könnyen hozzá férsz.Nem tudom a szerelőd mitől parázik.

Köszike, megnyugtattál! Smiley Én sem tudom, lehet csak paráztatni akart kicsit! Holnap beviszem, megnézetem az akksit is akkor! Felujitattni amugy érdemes az inditót vagy inkáb uj mindenképpen!? Esetleg valakinek adta már meg magát? És ha igen, akkor mi az ami fel szokta mondani a szolgálatot benne!? Alkatrészként csak a szabadonfutot és a relét látom mindenütt külön!
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #30074 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 12:33:07 »

Jó, nem uj! De leirom a pontos szitut! Beültem hidegen, inditoztam, fél fordulat és megállt a inditómotor! második probára, bepörgött és be is indult a motor pöccre! Mentem vele kb 5km-t, tankoltam, pöccre indult! mentem ujabb 10km-t bevásároltam, inditóztam, de csak akadozott, nem indult, sokadik probára elkezdett picit gyorsulni a forgása az inditónak és bepöccent a moci! mentem kb 20km-t, hazaértem, leállitottam és kb egy percel késöbb probáltam ujrainditani, de meg se mozdult már az inditó! tavaly volt akksi hibám, de az inditómotor megmozdult, most meg se nyekkent!
de a kérdés inkább az, hoyg kiszerelni mekkora meló!?
Hali én pont ezzel a problémával küzdöttem,írtam is a minap,hogy az önindítóm megált,s tele volt kuplung porral,amit a bendrix tűgörgölye rápréselt a tengelyére,s megszorult,egy kis wd40 s mükszik,ha csak az a baja!
A kiszerelése l@fasz nekem kb 4-5 perc,bár az enyém csak tddi,de gondolom ugyan olyan a kiképzése.
1-akksit kiszeded
2-a felfelé menő levegőcsövet kiszeded(az akksi mellet baloldalon)
3-utánna lehet bontani az ö.in.2db13tőcsavar foglya
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30075 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 12:34:11 »

Köszike, megnyugtattál! Smiley Én sem tudom, lehet csak paráztatni akart kicsit! Holnap beviszem, megnézetem az akksit is akkor! Felujitattni amugy érdemes az inditót vagy inkáb uj mindenképpen!? Esetleg valakinek adta már meg magát? És ha igen, akkor mi az ami fel szokta mondani a szolgálatot benne!? Alkatrészként csak a szabadonfutot és a relét látom mindenütt külön!
Én azt javaslom,hogy elsőként a felujításban kell gondolkodni.HA leveszik és szétszedik mindenképp beszélt át a javítást és annak várható költségét.Addig a szerelő aki javítja ne álljon neki míg nem egyeztet veled.Aztán ellehet dönteni ,hogy veszel ujjat,de az drága lesz nagyon.Annyira nem tud tönkremenni ,hogy egyből uj keljen.Off-nál a 18 év alatt 3-szor javítattam és nem vettem ujjat soha.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30076 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 12:37:30 »

Köszike, megnyugtattál! Smiley Én sem tudom, lehet csak paráztatni akart kicsit! Holnap beviszem, megnézetem az akksit is akkor! Felujitattni amugy érdemes az inditót vagy inkáb uj mindenképpen!? Esetleg valakinek adta már meg magát? És ha igen, akkor mi az ami fel szokta mondani a szolgálatot benne!? Alkatrészként csak a szabadonfutot és a relét látom mindenütt külön!
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41070000-generator-es-onindito-reszei/41070299-onindito-motor/?kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
tehát a felujítás!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #30077 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 12:40:05 »

Én azt javaslom,hogy elsőként a felujításban kell gondolkodni.HA leveszik és szétszedik mindenképp beszélt át a javítást és annak várható költségét.Addig a szerelő aki javítja ne álljon neki míg nem egyeztet veled.Aztán ellehet dönteni ,hogy veszel ujjat,de az drága lesz nagyon.Annyira nem tud tönkremenni ,hogy egyből uj keljen.Off-nál a 18 év alatt 3-szor javítattam és nem vettem ujjat soha.
Ja ha le van szedve már érdemes feljavíttatni,én most csináltattam meg 2hónapja cakk-pakk 28píz
ez tartalmazta a bendrixet,a csapágyat,kellet persely,meg egy kefetartó fedél,ami a végén van,mert én állat letőrtem az egyik tőcsavar menetét
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #30078 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 12:56:13 »

Ja ha le van szedve már érdemes feljavíttatni,én most csináltattam meg 2hónapja cakk-pakk 28píz
ez tartalmazta a bendrixet,a csapágyat,kellet persely,meg egy kefetartó fedél,ami a végén van,mert én állat letőrtem az egyik tőcsavar menetét


Értem! Hát akkor marad a felujitás, mert az uj a legolcsobb is 45ezerbe van! És akkor még a szerlési költség plusz! Köszike az infókat mindenkinek! MAjd irok, ha sikerült a dolgo, hogy mennyibe fájt végül! Üdv
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30079 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 13:14:12 »

Értem! Hát akkor marad a felujitás, mert az uj a legolcsobb is 45ezerbe van! És akkor még a szerlési költség plusz! Köszike az infókat mindenkinek! MAjd irok, ha sikerült a dolgo, hogy mennyibe fájt végül! Üdv
Rövideket mész? 1-2-5 km-eket?
Ha igen, akkor csinálj egy teljes akku feltöltést, mielőtt önindítót újítasz fel!
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.26 vasárnap, 13:18:42 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30080 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 14:01:15 »

Sziasztok!

Megadta magát az öninditóm! Sad Tegnap elöször csak másodszorra, aztán már éppenhogy sikerült, végül már forogni se forgott, csak vibrált a müszerfal inditózáskor! A kérdésem az, hogy mennyire nehéz kivenni ezt az alkatrészt!? A serelőm anno ijesztegetett, hogy csak nehogy baja legyen, mert nehéz, de vajon tényleg!? Köszi a segitséget elöre is!

Nem az akksi adta fel?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30081 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 14:23:59 »

Nem az akksi adta fel?

AndyA
hagyd..... Smiley
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30082 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 14:40:38 »

hagyd..... Smiley
Tudpod azért furcsa,itt többen ha elviszik javítani az autót elemi dolgokat nem néznek meg,hanem egyből generál.Tegnap is mondtam valakinek az akksit mértnem nézték meg.mert uj és annak jónak kell lenni mondta a szerelő.Nem kell mindent ráhagyni a szerelőkre ezekszerint,vagy egy olyat kell keresni akinek nem én mondom meg mit kell csinálni.  wave wave
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #30083 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 19:00:38 »

Hali én pont ezzel a problémával küzdöttem,írtam is a minap,hogy az önindítóm megált,s tele volt kuplung porral,amit a bendrix tűgörgölye rápréselt a tengelyére,s megszorult,egy kis wd40 s mükszik,ha csak az a baja!
A kiszerelése l@*** nekem kb 4-5 perc,bár az enyém csak tddi,de gondolom ugyan olyan a kiképzése.
1-akksit kiszeded
2-a felfelé menő levegőcsövet kiszeded(az akksi mellet baloldalon)
3-utánna lehet bontani az ö.in.2db13tőcsavar foglya

4-5 perc alatt kiszeded az önindítód?  Shocked
Egyszer majd megmutatod?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #30084 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 19:12:33 »

4-5 perc alatt kiszeded az önindítód?  Shocked
Egyszer majd megmutatod?
Ja szivesen már rohadt nagy a rutinom benne(sajna rinya rinya rinya)mint írtam nekem tddi-m van nem tudom hogy a tdci-nél hogy megy de tényleg nem kell 5-percnél több,se szívósor bontás,simán kijön az akksi felöl wave
Naplózva
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #30085 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 20:14:05 »

Ja szivesen már rohadt nagy a rutinom benne(sajna rinya rinya rinya)mint írtam nekem tddi-m van nem tudom hogy a tdci-nél hogy megy de tényleg nem kell 5-percnél több,se szívósor bontás,simán kijön az akksi felöl wave

A manóba, nekem, mikor javítani vittem az enyémet kb 5 perc volt mire ledugtam a kezem odáig. wow1 Legalább 1/2 óra copás volt, mert nem fértem.
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #30086 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 05:16:30 »

Sziasztok
Valakinek van ETIS abra a resolajcsovekrol, valamint a porlasztokrol?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30087 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 09:28:31 »

Sziasztok
Valakinek van ETIS abra a resolajcsovekrol, valamint a porlasztokrol?

Van....

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #30088 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 10:24:00 »

Van....


koszi
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #30089 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 11:00:38 »

Izzítógyertyák jók? EGR szelep nyit rendesen? Miért volt cserélve a porlasztó és a magasnyomású? Rendesen fel lettek programozva,és minden szükséges alkatrészt kicseréltek?
Nekem is ilyesmi gondom van, igazabol 1400-1800 fordulat tartomanyban, fuggetlenul a motorhomerseklettol.
Pontosan azota csinalja, miota Vik ledugozta az EGR-t es SW lett frissitve.
Amikor par hete felraktuk kompjuterre szivosor takaritas utan, akkor persze nem csinalta... Azota kapott injektor tisztitot, de attol sem lett jobb.
Lehet kiveszem a "dugot" az EGR-bol... Vik mondta, hogy megprobalhatjuk, hatha az a gond...
Naplózva
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #30090 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 11:36:14 »

Sziasztok,

Egy kis segítséget szeretnék kérni. 2007-es Mondeo (N7BA) reggelente hidegben egyre nehezebben indult. Izzítógyertyát akartam cseréltetni szervízben. Levették a szívósort, és csak az 1-es izzítógyertya jött ki. A másik 3 nem.

Mértek ellenállást a bentmaradt 3 gyertyán. 2es 4es rossz.  3-as határeset.

De mivel nem jött ki a többi és nem akartam beletöretni, összerakták és ennyiben maradtunk.

Nincs valami ötlet, hogyan lehetne kivarázsolni?

Esetleg nem tudom, hogy itt a fórumon sokat emlegetett Németh Viktor foglalkozik e ilyennel? Ha igen akkor megtalálom valahol az elérhetőségeit, esetleg vlaaki elküldi pls Smiley ?

Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv: Miki
Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #30091 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 12:26:22 »

Sziasztok,

Egy kis segítséget szeretnék kérni. 2007-es Mondeo (N7BA) reggelente hidegben egyre nehezebben indult. Izzítógyertyát akartam cseréltetni szervízben. Levették a szívósort, és csak az 1-es izzítógyertya jött ki. A másik 3 nem.

Mértek ellenállást a bentmaradt 3 gyertyán. 2es 4es rossz.  3-as határeset.

De mivel nem jött ki a többi és nem akartam beletöretni, összerakták és ennyiben maradtunk.

Nincs valami ötlet, hogyan lehetne kivarázsolni?

Esetleg nem tudom, hogy itt a fórumon sokat emlegetett Németh Viktor foglalkozik e ilyennel? Ha igen akkor megtalálom valahol az elérhetőségeit, esetleg vlaaki elküldi pls Smiley ?

Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv: Miki
Viktor sem rizikozik ilyen teren...
Nekem o cserelte oket, es mondta is az elejen, hogy csak akkor/azokat szedi ki, ha/ami konnyen megindul...
Erdemes uzemmeleg motornal probalkozni ugy tudom.
Naplózva
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #30092 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 12:56:40 »

Viktor sem rizikozik ilyen teren...
Nekem o cserelte oket, es mondta is az elejen, hogy csak akkor/azokat szedi ki, ha/ami konnyen megindul...
Erdemes uzemmeleg motornal probalkozni ugy tudom.

Értem, és ha így marad, akkor kicsit csúnyábban indul és kész? Mást nem okoz?

Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30093 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 13:07:55 »

Értem, és ha így marad, akkor kicsit csúnyábban indul és kész? Mást nem okoz?

Ha nagyon hideg van, előfordulhat, hogy egyáltalán nem indul. Meg füstöl egy kicsit indítás után, jobban eszi az akksit a hosszabb indítózás miatt stb.

Csavarlazítóval/WD40-nel beáztatás egy éjszakára? Amúgy meleg motornál elvileg jobbak az esélyek, mivel a hengerfej alu, és annak lényegesen nagyobb a hőtágulása, mint a vasból készült izzítógyertyának.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30094 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 13:12:51 »

Ha nagyon hideg van, előfordulhat, hogy egyáltalán nem indul. Meg füstöl egy kicsit indítás után, jobban eszi az akksit a hosszabb indítózás miatt stb.

Csavarlazítóval/WD40-nel beáztatás egy éjszakára? Amúgy meleg motornál elvileg jobbak az esélyek, mivel a hengerfej alu, és annak lényegesen nagyobb a hőtágulása, mint a vasból készült izzítógyertyának.

AndyA

Örüljetek neki, hogy csak nehezen indul. Tesóm Focusán (98e km van benne) dobott egy hibakódot, majd vészüzembe rakta az autót...  Persze indult rendesen, mégis... Mind a 4 gyertyát cserélni kellett.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #30095 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 15:54:32 »

Ezek a tdci-k izzitanak is az inditashoz vagy csak a beindulas utani alapjaratot simitja,segiti ki?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30096 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 16:01:39 »

Ezek a tdci-k izzitanak is az inditashoz vagy csak a beindulas utani alapjaratot simitja,segiti ki?

Izzítanak (is), de nagyobb szerepük van az alapjárat simításában.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #30097 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 16:07:25 »

Izzítanak (is), de nagyobb szerepük van az alapjárat simításában.
csak puszta kivancsisag,akkor ez az izzitas nem egeszen olyan mint egy td-ben.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30098 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 16:15:39 »

csak puszta kivancsisag,akkor ez az izzitas nem egeszen olyan mint egy td-ben.

Nem...ezek simán beindulnak izzítás nélkül is. (feltéve, ha van elég kompresszió a motorban....)
Nekem pl. tavaly télen is pöccre indult és 1db izzítóm se volt jó, csak az alapjárat volt kicsit fura, ezért cseréltem az izzítókat.
Emlékszem a régi 1.6D golfomra....minden tél előtt új izzítókat raktam bele  falbav vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #30099 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 16:22:48 »

Nem...ezek simán beindulnak izzítás nélkül is. (feltéve, ha van elég kompresszió a motorban....)
Nekem pl. tavaly télen is pöccre indult és 1db izzítóm se volt jó, csak az alapjárat volt kicsit fura, ezért cseréltem az izzítókat.
Emlékszem a régi 1.6D golfomra....minden tél előtt új izzítókat raktam bele  falbav vigyor3
nekem a tdci is pöcc röff volt -10beni s pedig csak 1 izzító ment!és az alapjáratnak semmi gondja nem volt!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Oldalak: 1 ... 595 596 597 598 599 600 601 [602] 603 604 605 606 607 608 609 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.