Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:07:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
623
624
625
626
627
628
629
[
630
]
631
632
633
634
635
636
637
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14639424 alkalommal)
0 Felhasználó és 162 vendég van a témában
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31450 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 23:49:44 »
Sziasztok!
Furcsa dolog történt ma: eddig mindig "egy pöccre" indult a motor, még nagy hidegben is. Ma viszont kb. két órás állás követően, kétszeri hosszú indítózás (kb 6-7 mp.) után indult csak be.Motorvezérlés lámpa, izzításjelző nem világított. Fontos volt mennem, elindultam vele. Semmilyen problémát, rángatást, füstöt nem észleltem. Erő is volt a motorban. Mikor kb. 120 km után megérkeztem, megint próbáltam indítani, egyszerre indult. Viszont arra sem volt időm, hogy felnyissam a motorháztetőt, de nagyon izgat, hogy mi lehet, lehetett a hiba oka? Csak pár nap múlva ülök bele megint. Valakinek valami ötlete ennyi infóból, hogy hol keressem a hibát?
Köszi:
Gyuri
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31451 Dátum:
2014.04.15 kedd, 07:21:42 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.04.14 hétfő, 19:10:00
Alf is mondta ha jól emlékszem van olyan évjáratu kocsi amiben belehet kapcsolni.
biziony.aktíválni kell,illetve sw frissítéssel jön elő.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31452 Dátum:
2014.04.15 kedd, 09:24:40 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.04.14 hétfő, 23:49:44
Sziasztok!
Furcsa dolog történt ma: eddig mindig "egy pöccre" indult a motor, még nagy hidegben is. Ma viszont kb. két órás állás követően, kétszeri hosszú indítózás (kb 6-7 mp.) után indult csak be.Motorvezérlés lámpa, izzításjelző nem világított. Fontos volt mennem, elindultam vele. Semmilyen problémát, rángatást, füstöt nem észleltem. Erő is volt a motorban. Mikor kb. 120 km után megérkeztem, megint próbáltam indítani, egyszerre indult. Viszont arra sem volt időm, hogy felnyissam a motorháztetőt, de nagyon izgat, hogy mi lehet, lehetett a hiba oka? Csak pár nap múlva ülök bele megint. Valakinek valami ötlete ennyi infóból, hogy hol keressem a hibát?
Köszi:
Gyuri
Ha hosszabb állás után megint nehezen indul akkor levegősödésre tippelek....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31453 Dátum:
2014.04.15 kedd, 23:45:11 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.15 kedd, 09:24:40
Ha hosszabb állás után megint nehezen indul akkor levegősödésre tippelek....
Ma este, egy napos állás után csak a harmadszorra indult el
Viszont most egész indítózás alatt láttam villogni az ABS és ESP visszajelzőket. Ez utalhat valamire? Ha levegősödés, azt hol keressem? Sehol nem láttam semmi folyást, vagy szivárgást.
Üdv:
Gyuri
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31454 Dátum:
2014.04.16 szerda, 06:25:38 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.04.13 vasárnap, 20:56:43
Mindenkinek ilyen keveset eszik a CI,csak a mienk zabál?
az enyém 6.5-7.0l között eszik attól függ hányan utazunk de a legtöbbször 2-en3an megyünk és kb 30% városi forgalom.ja és ezt a 225-ös gumival is tudja.
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31455 Dátum:
2014.04.16 szerda, 06:51:44 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.04.15 kedd, 23:45:11
Ma este, egy napos állás után csak a harmadszorra indult el
Viszont most egész indítózás alatt láttam villogni az ABS és ESP visszajelzőket. Ez utalhat valamire? Ha levegősödés, azt hol keressem? Sehol nem láttam semmi folyást, vagy szivárgást.
Üdv:
Gyuri
falsot szívhat a résolajcsöveknél...vagy a szűrőnél a csatiban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BLACK 74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31456 Dátum:
2014.04.16 szerda, 07:31:49 »
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem és segítséget szeretnék kérni. Mk3 2.0 tdci mondeo van, azt vettem észre menet közben leesik a vízhőfok mutatóm és akkor el megy a turbóm is. Ha leállítom és újraindítom akkor megint minden rendben van. Napi egyszer megtörténik. Szerintem a ventilátor egyfolytában mehet ilyenkor.
Volt már valakinek ilyen gondja, ne keljen mindent kicserélnem mire rájövök mi a baja.
Köszönöm a segítséget előre is.
Naplózva
RobRob
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31457 Dátum:
2014.04.16 szerda, 09:34:55 »
Sziasztok,
segítségeteket szeretném kérni az alábbiakban:
2006-os TDCI Mondeom a kuplung benyomásakor ciripelő hangot ad. Szakszervíztől azt a véleményt kaptam, hogy a kinyomócsapágy okozhatja a hibát, de ha már azt cseréljük, akkor érdemes kicserélni a kuplungszerkezetet és a lendkereket is. (Persze erre az egészre kaptam egy nekem horribilisnek tűnő árajánlatot is)
Tudnátok megbízható, korrekt szerelőt ajánlani Budapest III. ker környékén (Budakalászon lakok)? Aki megnézné mi is a gond és kicserélné a szükséges alkatrészeket is.
Köszönöm!
Üdv,
Rob
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31458 Dátum:
2014.04.16 szerda, 09:59:10 »
Idézetet írta: RobRob - 2014.04.16 szerda, 09:34:55
Sziasztok,
segítségeteket szeretném kérni az alábbiakban:
2006-os TDCI Mondeom a kuplung benyomásakor ciripelő hangot ad. Szakszervíztől azt a véleményt kaptam, hogy a kinyomócsapágy okozhatja a hibát, de ha már azt cseréljük, akkor érdemes kicserélni a kuplungszerkezetet és a lendkereket is. (Persze erre az egészre kaptam egy nekem horribilisnek tűnő árajánlatot is)
Tudnátok megbízható, korrekt szerelőt ajánlani Budapest III. ker környékén (Budakalászon lakok)? Aki megnézné mi is a gond és kicserélné a szükséges alkatrészeket is.
Köszönöm!
Üdv,
Rob
Nem mondtak hülyeséget.....
A kinyomó ciripel....és tényleg érdemes mindent (lendkerék, kuplungszett) cserélni....és azokat az alkatrészeket is ajánlott kicserélni ami váltó levétellel jár pl. főtengely szimering.... Ezeknek az ára tényleg nem kevés....130-180ezer beszerzéstől függ.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31459 Dátum:
2014.04.16 szerda, 12:44:45 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.16 szerda, 06:51:44
falsot szívhat a résolajcsöveknél...vagy a szűrőnél a csatiban.
Nem lehet baj abból, hogy míg indítózom, nem kap üzemanyagot a bomlasztó, vagy a magasnyomású?
(Remélem, nem kérdeztem hülyeséget!
)
Üdv:
Gyuri
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31460 Dátum:
2014.04.16 szerda, 12:45:56 »
A bomlasztó az durva dolog!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31461 Dátum:
2014.04.16 szerda, 12:46:41 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.04.16 szerda, 12:44:45
Nem lehet baj abból, hogy míg indítózom, nem kap üzemanyagot a bomlasztó, vagy a magasnyomású?
(Remélem, nem kérdeztem hülyeséget!
)
Üdv:
Gyuri
Ha valami nem kap tüzelőanyagot, amíg indítózol, akkor a baj származik belőle, hogy nem indul el.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31462 Dátum:
2014.04.16 szerda, 12:50:56 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.16 szerda, 12:46:41
Ha valami nem kap tüzelőanyagot, amíg indítózol, akkor a baj származik belőle, hogy nem indul el.
Persze, ezt értem, köszi! Csak kenésre gondoltam!
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31463 Dátum:
2014.04.16 szerda, 12:52:21 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.04.16 szerda, 12:50:56
Persze, ezt értem, köszi! Csak kenésre gondoltam!
Mivel előtte is volt benne gázolaj, így nem száraz sosem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31464 Dátum:
2014.04.16 szerda, 12:54:49 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.04.16 szerda, 12:44:45
Nem lehet baj abból, hogy míg indítózom, nem kap üzemanyagot a bomlasztó, vagy a magasnyomású?
(Remélem, nem kérdeztem hülyeséget!
)
Üdv:
Gyuri
Ahogy GSR is mondja....nem fog beindulni. Inkább az akksid nem fogja szeretni a sok/hosszú indítózást.
Keresd meg hol levegősödik....a résolajcsövekhez lehet kapni O gyűrűt, a szűrőn lévő visszafolyó csőhöz is lehet kapni.
Ha nem a cromaxba veszed akkor még olcsóbb....
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8413-porlaszto-tomites-ford-transit-2002mondeo2000-2007
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140910000-uzemanyag-tartaly-cso-szuro/140910382-uzemanyagcso-alkatreszei/13202-o-gyuru-visszafolyo-cso-ala-ford
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31465 Dátum:
2014.04.16 szerda, 13:08:32 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.16 szerda, 12:54:49
Ahogy GSR is mondja....nem fog beindulni. Inkább az akksid nem fogja szeretni a sok/hosszú indítózást.
Keresd meg hol levegősödik....a résolajcsövekhez lehet kapni O gyűrűt, a szűrőn lévő visszafolyó csőhöz is lehet kapni.
Ha nem a cromaxba veszed akkor még olcsóbb....
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8413-porlaszto-tomites-ford-transit-2002mondeo2000-2007
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140910000-uzemanyag-tartaly-cso-szuro/140910382-uzemanyagcso-alkatreszei/13202-o-gyuru-visszafolyo-cso-ala-ford
Köszönöm a válaszokat!
Üdv:
Gyuri
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31466 Dátum:
2014.04.16 szerda, 16:59:20 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.04.16 szerda, 13:08:32
Köszönöm a válaszokat!
Üdv:
Gyuri
Szia, vegyél egy átlátszó csövet kb50 cm és a szűrőből ami megy vissza a tankba(vékonyabb cső) lehúzod, arra rácsatlakozod az átlátszó csövet, a másik végére pedig, levágsz egy régi go szűrőről a vékonyabb csonkot amit beledugsz az átlátszóba, majd a műanyag csőbe beledugod, amit levettél a fémcsőről. (ezen a csövön van két kör) láthatóvá válik a levegősödés azonnal.
Naplózva
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31467 Dátum:
2014.04.16 szerda, 17:00:55 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.04.16 szerda, 16:59:20
Szia, vegyél egy átlátszó csövet kb50 cm és a szűrőből ami megy vissza a tankba(vékonyabb cső) lehúzod, arra rácsatlakozod az átlátszó csövet, a másik végére pedig, levágsz egy régi go szűrőről a vékonyabb csonkot amit beledugsz az átlátszóba, majd a műanyag csőbe beledugod, amit levettél a fémcsőről. (ezen a csövön van két kör) láthatóvá válik a levegősödés azonnal.
ha nem érthető írj egy privátot telefon számmal és megbeszéljük.
Naplózva
RobRob
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31468 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 07:39:17 »
Köszönöm!
Akkor ezek szerint nem fogom megúszni a kompett cserét:(
Esetleg tudna valaki ajánlani egy megbízható szerelőt Bp III. ker környékén?
Köszönöm!
Robi
Naplózva
Nrt0421
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31469 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 16:40:08 »
Sziasztok.
Új volnék itt a fórumon mert most jutottam csak el odáig hogy be is regisztráljak.
És ennek fényében máris felteszem nálamnál okosabbak felé a következő pár kérdésem.
Decemberben vásároltam egy Mondeot 248000 km el számlákkal szerízkönyvvel stb. Nagyon örültem mert igazi ford fanatik vagyok a családból nem egy fordot vettem használtam már.
Aztán elkezdődött pár apró hibával, konkrétan leszívta az akksit 2 nap nem használat után. Majd újabb gond elkezdett "csörömpölni" az autó, mint kiderítettem forumon nagy valószínűséggel kettős tömegű lendkerék lesz. De ami égetőbb hiba az 3 napja történt, ugyanis egyenes szakaszon kivillant a hibajelző led elkezdett villogni és ezzel egy időben elszaladtak a lovak is erőtlen gyenge lett a motor. Azonnal félreálltam, leállít újraindít hiba ugyanaz, szervízben mondtak egy szép nagy számot mert a cpu két injektor hibára jelez ki.
A kérdések: Mire figyeljek ha nincs új injektorra pénz? Illetve ki milyen tanácsokkal tudna ellátni?
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31470 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 16:48:25 »
Idézetet írta: Nrt0421 - 2014.04.17 csütörtök, 16:40:08
Sziasztok.
Új volnék itt a fórumon mert most jutottam csak el odáig hogy be is regisztráljak.
És ennek fényében máris felteszem nálamnál okosabbak felé a következő pár kérdésem.
Decemberben vásároltam egy Mondeot 248000 km el számlákkal szerízkönyvvel stb. Nagyon örültem mert igazi ford fanatik vagyok a családból nem egy fordot vettem használtam már.
Aztán elkezdődött pár apró hibával, konkrétan leszívta az akksit 2 nap nem használat után. Majd újabb gond elkezdett "csörömpölni" az autó, mint kiderítettem forumon nagy valószínűséggel kettős tömegű lendkerék lesz. De ami égetőbb hiba az 3 napja történt, ugyanis egyenes szakaszon kivillant a hibajelző led elkezdett villogni és ezzel egy időben elszaladtak a lovak is erőtlen gyenge lett a motor. Azonnal félreálltam, leállít újraindít hiba ugyanaz, szervízben mondtak egy szép nagy számot mert a cpu két injektor hibára jelez ki.
A kérdések: Mire figyeljek ha nincs új injektorra pénz? Illetve ki milyen tanácsokkal tudna ellátni?
üdv a fórumon!
először is az autót jól nézesd meg dízeles műhelyben az egész üzemanyagrendszert nehogy megszivasd magad hogy nem csak a két porlasztó rossz,és akkor kezdődik elölről az egész pl ha rossz a magasnyomású szivattyú is akkor az elrontja neked megint a porlasztókat!ha újra nincs pénz akkor marad a felújítás aminek elég jó ára van de általában van rá garancia.a bontottal én nem kísérleteznék mert ki tudja meddig bírja a dolog,esetleg bontottból csak bevizsgáltat!
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Nrt0421
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31471 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 17:02:12 »
Köszönöm a segítséget akkor nekilátok az alapoktól végignézetni mindent. Mert arra azért emlékszem hogy pár alkalommal be berángatott 1800-2000 fordulat környékén de akkor tempomattal ment a kocsi gyorsítás után abbahagyta. Megvétel után a szűrők cserélve olajak cserélve lettek.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.17 csütörtök, 17:04:26 írta Nrt0421
»
Naplózva
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31472 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 18:47:25 »
Én azért megnézném a turbó csöveket is. Kopogott a motor a hiba jelentkezésekor? Amikor nálam jelentkezett az üza.rendszeri hiba, erős kopogás kísérte. Esetleg azt hallod a motor irányából?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31473 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 21:22:41 »
Idézetet írta: Nrt0421 - 2014.04.17 csütörtök, 16:40:08
Sziasztok.
Új volnék itt a fórumon mert most jutottam csak el odáig hogy be is regisztráljak.
És ennek fényében máris felteszem nálamnál okosabbak felé a következő pár kérdésem.
Decemberben vásároltam egy Mondeot 248000 km el számlákkal szerízkönyvvel stb. Nagyon örültem mert igazi ford fanatik vagyok a családból nem egy fordot vettem használtam már.
Aztán elkezdődött pár apró hibával, konkrétan leszívta az akksit 2 nap nem használat után. Majd újabb gond elkezdett "csörömpölni" az autó, mint kiderítettem forumon nagy valószínűséggel kettős tömegű lendkerék lesz. De ami égetőbb hiba az 3 napja történt, ugyanis egyenes szakaszon kivillant a hibajelző led elkezdett villogni és ezzel egy időben elszaladtak a lovak is erőtlen gyenge lett a motor. Azonnal félreálltam, leállít újraindít hiba ugyanaz, szervízben mondtak egy szép nagy számot mert a cpu két injektor hibára jelez ki.
A kérdések: Mire figyeljek ha nincs új injektorra pénz? Illetve ki milyen tanácsokkal tudna ellátni?
szia,
a legjobb, amit tehetsz, hogy a pénznyelőnek tűnő gépet visszaviszed az eladónak és rejtett hibára hivatkozva elállsz a szerződéstől. A kuplung+kinyomó+lendkerék és 4 porlasztó+szivattyú simán bele tud kerülni 500eFt-ba.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31474 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 21:29:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.17 csütörtök, 21:22:41
szia,
a legjobb, amit tehetsz, hogy a pénznyelőnek tűnő gépet visszaviszed az eladónak és rejtett hibára hivatkozva elállsz a szerződéstől. A kuplung+kinyomó+lendkerék és 4 porlasztó+szivattyú simán bele tud kerülni 500eFt-ba.
Ez decemberben még megállta volna a helyét, de 4 hónap után...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31475 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 22:25:26 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.17 csütörtök, 21:22:41
szia,
a legjobb, amit tehetsz, hogy a pénznyelőnek tűnő gépet visszaviszed az eladónak és rejtett hibára hivatkozva elállsz a szerződéstől. A kuplung+kinyomó+lendkerék és 4 porlasztó+szivattyú simán bele tud kerülni 500eFt-ba.
És akkor a 4 csúcs+szivattyú felujított lesz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31476 Dátum:
2014.04.18 péntek, 01:43:01 »
Idézetet írta: siky - 2014.04.17 csütörtök, 21:29:47
Ez decemberben még megállta volna a helyét, de 4 hónap után...
A rejtett hibára magánszemélyek kozott is 6 hónap adott, ha tudja bizonyítani. Ha a kuplung, üzemanyag rendszer már az eladáskor is rossz volt, de erről nem tudott a vevő, talán van mozgástér.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31477 Dátum:
2014.04.18 péntek, 05:25:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.18 péntek, 01:43:01
A rejtett hibára magánszemélyek kozott is 6 hónap adott, ha tudja bizonyítani. Ha a kuplung, üzemanyag rendszer már az eladáskor is rossz volt, de erről nem tudott a vevő, talán van mozgástér.
Én úgy tudom, hogy magánszemélyeknél nem, csak kereskedőnél, de kérdezzük meg BT-t!
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31478 Dátum:
2014.04.18 péntek, 06:13:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.17 csütörtök, 21:22:41
szia,
a legjobb, amit tehetsz, hogy a pénznyelőnek tűnő gépet visszaviszed az eladónak és rejtett hibára hivatkozva elállsz a szerződéstől. A kuplung+kinyomó+lendkerék és 4 porlasztó+szivattyú simán bele tud kerülni 500eFt-ba.
Szerintem nincs ember ebben az országban, aki négy hónap után sikerrel végezne el egy ilyen műveletet!
Te mit tennél ha négy hónap után megjelenne nálad a vevő és követelné vissza a pénzét?
Amikor négy hónap alatt egy autót szinte nullára lehet amortizálni. Ezzel persze nem azt mondom, hogy a szóban forgó gépet is lealázta az új gazdája, csupán azt, hogy egy ilyen panasz qrvára nem életszerű. Sajnos egyet lehet tenni, lenyelni a békát!...szerintem.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Nrt0421
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31479 Dátum:
2014.04.18 péntek, 06:24:14 »
Sziasztok.
Látom mindenkinek volt már ismerősi körben hasonló gondja, sajnos én is belefutottam.
A járható utat mindenképp annak látom hogy higgadtan beszélek a kereskedővel akitől megvettem, elmondom neki a problémámat gondomat, aztán vagy vagy..
Sajna a gazdagsági helyzetre való tekintettel kicsiny autónak bármi baja van ami több 100e kiadás nem tudom megvalósítani mert nem keresek annyit, hisz ha sok pénzem lett volna nem haszáltautót veszek hanem fiatalabbat, vagy bemutató autót. Az lényeges hogy a kocsi szét nem volt kalapálva, sem hajtva hisz 5 e km 4 hónap alatt nem veszélyes szám, illetve az is sokat jelent hogy minden autómra vigyázok hisz nekem még munkaeszköz is.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31480 Dátum:
2014.04.18 péntek, 07:09:13 »
Idézetet írta: Nrt0421 - 2014.04.18 péntek, 06:24:14
Sziasztok.
Látom mindenkinek volt már ismerősi körben hasonló gondja, sajnos én is belefutottam.
A járható utat mindenképp annak látom hogy higgadtan beszélek a kereskedővel akitől megvettem, elmondom neki a problémámat gondomat, aztán vagy vagy..
Sajna a gazdagsági helyzetre való tekintettel kicsiny autónak bármi baja van ami több 100e kiadás nem tudom megvalósítani mert nem keresek annyit, hisz ha sok pénzem lett volna nem haszáltautót veszek hanem fiatalabbat, vagy bemutató autót. Az lényeges hogy a kocsi szét nem volt kalapálva, sem hajtva hisz 5 e km 4 hónap alatt nem veszélyes szám, illetve az is sokat jelent hogy minden autómra vigyázok hisz nekem még munkaeszköz is.
Ez nem (csak) neked szól, csak te írtál utoljára.
Szerintem abban mindnyájan egyetértünk, hogy ha kettőstömegű és pcs problémával mindenki visszaadná a mondeot az előző tulajnak, akkor csak első tulajos mondeok lennének
Naplózva
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31481 Dátum:
2014.04.18 péntek, 07:30:34 »
Idézetet írta: Nrt0421 - 2014.04.17 csütörtök, 16:40:08
Sziasztok.
Új volnék itt a fórumon mert most jutottam csak el odáig hogy be is regisztráljak.
És ennek fényében máris felteszem nálamnál okosabbak felé a következő pár kérdésem.
Decemberben vásároltam egy Mondeot 248000 km el számlákkal szerízkönyvvel stb. Nagyon örültem mert igazi ford fanatik vagyok a családból nem egy fordot vettem használtam már.
Aztán elkezdődött pár apró hibával, konkrétan leszívta az akksit 2 nap nem használat után. Majd újabb gond elkezdett "csörömpölni" az autó, mint kiderítettem forumon nagy valószínűséggel kettős tömegű lendkerék lesz. De ami égetőbb hiba az 3 napja történt, ugyanis egyenes szakaszon kivillant a hibajelző led elkezdett villogni és ezzel egy időben elszaladtak a lovak is erőtlen gyenge lett a motor. Azonnal félreálltam, leállít újraindít hiba ugyanaz, szervízben mondtak egy szép nagy számot mert a cpu két injektor hibára jelez ki.
A kérdések: Mire figyeljek ha nincs új injektorra pénz? Illetve ki milyen tanácsokkal tudna ellátni?
Hali!
Azért nem kell a szerviznek sem hinni! Szeretik a nagy és kerek számokat. A lendkerék felújítására is van mód, ami a tapasztalatunk szerint időtálló és nem kerül több százezerbe. A villogó izzításjelző oka lehet a felsőholtponti jeladó hibája is. /nekem is az csinálta/. Az én egyik csúcsomat is temették, de érdekes némi tisztítás és vígan száguldozom vele már egy éve lassan. Érdemes elvinni és "fordos" szerelőhöz. Ott sokat lehet spórolni. Mindenki belátása szerint tegyen.
Kicsit túl van lihegve a mindent újítsunk fel. Az üza rendszer valóban hisztis, de nem annyira.
Üdv.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
BLACK 74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31482 Dátum:
2014.04.18 péntek, 07:40:48 »
Sziasztok.
Látom az én problémámra nincs megoldásotok.
De azért köszi.
Laci.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31483 Dátum:
2014.04.18 péntek, 07:47:21 »
Idézetet írta: BLACK 74 - 2014.04.18 péntek, 07:40:48
Sziasztok.
Látom az én problémámra nincs megoldásotok.
De azért köszi.
Laci.
Semmi hibakód nincs?
Rendes diagnosztika kéne, hogy amikor ez megtörténik, akkor pl. valamilyen jeladó, érzékelő jele elmegy-e, vagy ilyesmi. De fórumon keresztül ezt nehéz megnézni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31484 Dátum:
2014.04.18 péntek, 07:49:50 »
Idézetet írta: BLACK 74 - 2014.04.18 péntek, 07:40:48
Sziasztok.
Látom az én problémámra nincs megoldásotok.
De azért köszi.
Laci.
Kár és felesleges találgatni.
Diagnosztika, szerviz. Lehetőleg akkor, mikor éppen jelen van a hiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
BLACK 74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31485 Dátum:
2014.04.18 péntek, 09:21:55 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.04.18 péntek, 07:47:21
Semmi hibakód nincs?
Rendes diagnosztika kéne, hogy amikor ez megtörténik, akkor pl. valamilyen jeladó, érzékelő jele elmegy-e, vagy ilyesmi. De fórumon keresztül ezt nehéz megnézni.
Köszi azért, és nem rosszindulatból írtam.Remélem nem ezt feltételezitek.
Sajnos nem ír semmi hibakódot.
Laci.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31486 Dátum:
2014.04.18 péntek, 09:33:46 »
Idézetet írta: siky - 2014.04.18 péntek, 05:25:39
Én úgy tudom, hogy magánszemélyeknél nem, csak kereskedőnél, de kérdezzük meg BT-t!
Magánszemélynél fél év, kereskedőnél 1 év.....kivéve ha az adásvételibe beleírják ezt: "Az eladó kijelenti, hogy a gépkocsi jövőben előforduló hibáiért szavatosságot NEM VÁLLAL". Szerintem ez ellen nem sokat lehet tenni....
Amúgy meg jó nagy faxságnak találom a magánszemélyeknél a fél évet.....eladom valami "szerencsétlennek" aki 3 hónap alatt tönkreteszi....nálam meg semmi baja nem volt, nehogy már én fizessek/pereskedjek.....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31487 Dátum:
2014.04.18 péntek, 09:52:12 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.18 péntek, 09:33:46
Magánszemélynél fél év, kereskedőnél 1 év.....kivéve ha az adásvételibe beleírják ezt: "Az eladó kijelenti, hogy a gépkocsi jövőben előforduló hibáiért szavatosságot NEM VÁLLAL". Szerintem ez ellen nem sokat lehet tenni....
Amúgy meg jó nagy faxságnak találom a magánszemélyeknél a fél évet.....eladom valami "szerencsétlennek" aki 3 hónap alatt tönkreteszi....nálam meg semmi baja nem volt, nehogy már én fizessek/pereskedjek.....
Én joghoz kuka vagyok, de nem úgy van, hogy a törvény (vagy rák tudja mi szabályozza ezt) erősebb annál, mint amit belefirkálnak az adás-vételibe? Szóval, ha a törvény azt mondja, hogy fél év, akkor annál kevesebb nem lehet. Viszont ha jól tudom, a vevőnek van bizonyítási kötelessége, hogy a hiba már a vétel előtt fennállt.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31488 Dátum:
2014.04.18 péntek, 10:03:05 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.04.18 péntek, 09:52:12
Én joghoz kuka vagyok, de nem úgy van, hogy a törvény (vagy rák tudja mi szabályozza ezt) erősebb annál, mint amit belefirkálnak az adás-vételibe? Szóval, ha a törvény azt mondja, hogy fél év, akkor annál kevesebb nem lehet. Viszont ha jól tudom, a vevőnek van bizonyítási kötelessége, hogy a hiba már a vétel előtt fennállt.
Én sem vagyok jogász....
A törvény akkor érvényes, ha egy sima adás-vételit írtok....akkor is bizonyítani (esetleg pereskedni) kell. Viszont ha egyértelműen beleírom az adás-vételibe, hogy a kocsiért a szerződés aláírása után semmilyen szavatosságot nem vállalok akkor nem tudsz mit csinálni.....az aláírásoddal megerősítetted (+2 tanu), hogy ezt elfogadod.
Szerintem ez így van, de majd jön a BT és megmondja a tutit, ha mégsem.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31489 Dátum:
2014.04.18 péntek, 10:37:35 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.18 péntek, 10:03:05
Én sem vagyok jogász....
A törvény akkor érvényes, ha egy sima adás-vételit írtok....akkor is bizonyítani (esetleg pereskedni) kell. Viszont ha egyértelműen beleírom az adás-vételibe, hogy a kocsiért a szerződés aláírása után semmilyen szavatosságot nem vállalok akkor nem tudsz mit csinálni.....az aláírásoddal megerősítetted (+2 tanu), hogy ezt elfogadod.
Szerintem ez így van, de majd jön a BT és megmondja a tutit, ha mégsem.
Nem, ez nem egészen van így, mert ha a törvény valamiről egyértelműen rendelkezik (pl. új terméknél a garancia) akkor azt egy polgári magánokirattal nem tudod megváltoztatni, bármit is írsz benne. Abban viszont igazad van, hogy majd jön BT és megmondja a tutit
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31490 Dátum:
2014.04.18 péntek, 12:29:27 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.18 péntek, 09:33:46
Magánszemélynél fél év, kereskedőnél 1 év.....kivéve ha az adásvételibe beleírják ezt: "Az eladó kijelenti, hogy a gépkocsi jövőben előforduló hibáiért szavatosságot NEM VÁLLAL". Szerintem ez ellen nem sokat lehet tenni....
Amúgy meg jó nagy faxságnak találom a magánszemélyeknél a fél évet.....eladom valami "szerencsétlennek" aki 3 hónap alatt tönkreteszi....nálam meg semmi baja nem volt, nehogy már én fizessek/pereskedjek.....
A fél év szavatosságért cserébe a törvény a vevőre helyezi a bizonyítási terhet, és ez így fair szerintem. Tehát ha a fórumtárs bizonyítani tudja, hogy a lendkerék nem a megtett 5ekm alatt ment szét, akkor az az eladót terheli. Persze ez nem egyszerű, mert igazságügyi szakértő kell hozzá (pernél) az meg pénz.
Pont a hasonló szituációk miatt javasolt 10eves tdci vásárlása mellé 2-300eFt tartalék. Tudom nagyon csábító egy ekkora és erős autó 1mFt alatt, de nem szabad bedőlni neki.
Ha nincs tartalék, marad a "román" módszer, az út szélén cserélt kapcsolószeleppel, kendácsolt lendkerékkel, sufni felújított turbóval. Sajnos.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31491 Dátum:
2014.04.18 péntek, 14:55:33 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.18 péntek, 12:29:27
A fél év szavatosságért cserébe a törvény a vevőre helyezi a bizonyítási terhet, és ez így fair szerintem. Tehát ha a fórumtárs bizonyítani tudja, hogy a lendkerék nem a megtett 5ekm alatt ment szét, akkor az az eladót terheli. Persze ez nem egyszerű, mert igazságügyi szakértő kell hozzá (pernél) az meg pénz.
Pont a hasonló szituációk miatt javasolt 10eves tdci vásárlása mellé 2-300eFt tartalék. Tudom nagyon csábító egy ekkora és erős autó 1mFt alatt, de nem szabad bedőlni neki.
Ha nincs tartalék, marad a "román" módszer, az út szélén cserélt kapcsolószeleppel, kendácsolt lendkerékkel, sufni felújított turbóval. Sajnos.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31492 Dátum:
2014.04.18 péntek, 15:07:11 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.04.13 vasárnap, 20:56:43
Mindenkinek ilyen keveset eszik a CI,csak a mienk zabál?
Autópályán hármasnál följebb is szabad váltani!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31493 Dátum:
2014.04.18 péntek, 15:08:50 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.04.15 kedd, 23:45:11
Ma este, egy napos állás után csak a harmadszorra indult el
Viszont most egész indítózás alatt láttam villogni az ABS és ESP visszajelzőket. Ez utalhat valamire? Ha levegősödés, azt hol keressem? Sehol nem láttam semmi folyást, vagy szivárgást.
Üdv:
Gyuri
Az ABS+ESP villogása mintha a gyenge akksira utaló jelzés lenne.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31494 Dátum:
2014.04.18 péntek, 15:09:36 »
Idézetet írta: RobRob - 2014.04.16 szerda, 09:34:55
Sziasztok,
segítségeteket szeretném kérni az alábbiakban:
2006-os TDCI Mondeom a kuplung benyomásakor ciripelő hangot ad. Szakszervíztől azt a véleményt kaptam, hogy a kinyomócsapágy okozhatja a hibát, de ha már azt cseréljük, akkor érdemes kicserélni a kuplungszerkezetet és a lendkereket is. (Persze erre az egészre kaptam egy nekem horribilisnek tűnő árajánlatot is)
Tudnátok megbízható, korrekt szerelőt ajánlani Budapest III. ker környékén (Budakalászon lakok)? Aki megnézné mi is a gond és kicserélné a szükséges alkatrészeket is.
Köszönöm!
Üdv,
Rob
Nem kell vele nagyon törődni, amíg csak cicereg. Az enyém 100 ekm óta csinálja...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31495 Dátum:
2014.04.18 péntek, 15:21:14 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.18 péntek, 09:33:46
Magánszemélynél fél év, kereskedőnél 1 év.....kivéve ha az adásvételibe beleírják ezt: "Az eladó kijelenti, hogy a gépkocsi jövőben előforduló hibáiért szavatosságot NEM VÁLLAL". Szerintem ez ellen nem sokat lehet tenni....
Amúgy meg jó nagy faxságnak találom a magánszemélyeknél a fél évet.....eladom valami "szerencsétlennek" aki 3 hónap alatt tönkreteszi....nálam meg semmi baja nem volt, nehogy már én fizessek/pereskedjek.....
A törvény szabta keretekhez, feltételekhez képest többet vállalhat bárki, de annál kevesebbet nem, hiába írja bele a szerződésbe. Az ilyesmi kérdés nékül, automatikusan semmis, a szerződés egyéb részeit nem érintő módon.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31496 Dátum:
2014.04.18 péntek, 15:23:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.04.18 péntek, 15:07:11
Autópályán hármasnál följebb is szabad váltani!
AndyA
Kac-kac...
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31497 Dátum:
2014.04.18 péntek, 15:31:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.04.18 péntek, 15:21:14
A törvény szabta keretekhez, feltételekhez képest többet vállalhat bárki, de annál kevesebbet nem, hiába írja bele a szerződésbe. Az ilyesmi kérdés nékül, automatikusan semmis, a szerződés egyéb részeit nem érintő módon.
AndyA
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31498 Dátum:
2014.04.18 péntek, 15:42:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.04.18 péntek, 15:21:14
A törvény szabta keretekhez, feltételekhez képest többet vállalhat bárki, de annál kevesebbet nem, hiába írja bele a szerződésbe. Az ilyesmi kérdés nékül, automatikusan semmis, a szerződés egyéb részeit nem érintő módon.
AndyA
Érdekes....szerencsére még nem volt ilyen gondom és jogász sem vagyok.
http://totalcar.hu/tanacsok/autojogasz/2011/02/03/rejtett_hiba/
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31499 Dátum:
2014.04.18 péntek, 19:17:19 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.18 péntek, 09:33:46
Magánszemélynél fél év, kereskedőnél 1 év.....kivéve ha az adásvételibe beleírják ezt: "Az eladó kijelenti, hogy a gépkocsi jövőben előforduló hibáiért szavatosságot NEM VÁLLAL". Szerintem ez ellen nem sokat lehet tenni....
Amúgy meg jó nagy faxságnak találom a magánszemélyeknél a fél évet.....eladom valami "szerencsétlennek" aki 3 hónap alatt tönkreteszi....nálam meg semmi baja nem volt, nehogy már én fizessek/pereskedjek.....
Magánszemélynél használt cikk eladáskor nincs szavatosság.
A kereskedő az más kategória.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
623
624
625
626
627
628
629
[
630
]
631
632
633
634
635
636
637
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ