Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:36:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
639
640
641
642
643
644
645
[
646
]
647
648
649
650
651
652
653
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14653900 alkalommal)
0 Felhasználó és 133 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32250 Dátum:
2014.05.23 péntek, 13:55:36 »
Idézetet írta: GiN - 2014.05.23 péntek, 13:49:19
kipróbáltam a parkolóban a ForDTC-t (köszi infót) és ez lett az eredménye:
A PCM modul által tárolt hibakódok:
B1681 - Adó-vevő jel nem fogadott a modultól/adó-vevő nem észlelt. - ezt rendszeresen nyomja évek óta
P0571 - Sebesség szabályozású fékkapcsoló áramkör hiba - ezt is halogatom pár éve
P1000 - Fedélzeti Diagnosztikai (OBD) Rendszerek Készenlét Vizsgálat Nem Teljes - ez kuki
P0401 - Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben - mindenkinél ez van
P0191 - FRP érzékelő tartomány / teljesítőképesség - ne már, sztem ezt úgy csináltam, hogy aktív elm327 csatlakozással indítani akartam, de nem indult be
Nincs turbós kód..
Akkor nincs is baj az autóddal.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32251 Dátum:
2014.05.23 péntek, 14:01:38 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.23 péntek, 13:52:37
Azt majd a forscannel fogsz találni.
A telefonos progik tényleg csak nagyon alap dolgokra jók....
Ez érdekes dolog,
a drótos obd-m nem látja a pats-os hibát, se a fékkapcsolósat. (0401-et igen és törölni is szenzációs)
Ez meg látta, ú.h. nem rossz cucc ez.
De valóban rákötöm este a noteszt és ... a vak is azt mondta..
Annyit még elárulhatnátok melyik változó tartalmazza forDTC-ben a turbónyomást.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32252 Dátum:
2014.05.23 péntek, 14:08:57 »
Idézetet írta: GiN - 2014.05.23 péntek, 14:01:38
Ez érdekes dolog,
a drótos obd-m nem látja a pats-os hibát, se a fékkapcsolósat. (0401-et igen és törölni is szenzációs)
Ez meg látta, ú.h. nem rossz cucc ez.
De valóban rákötöm este a noteszt és ... a vak is azt mondta..
Annyit még elárulhatnátok melyik változó tartalmazza forDTC-ben a turbónyomást.
A turbónyomást....ha jól emlékszem MAP vagy Baro néven van benne.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32253 Dátum:
2014.05.23 péntek, 14:10:24 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.23 péntek, 13:55:36
Akkor nincs is baj az autóddal.
kutyafüle ez, a lord fiúk se ezt nézegették.
Ajánlom az alábbi egészséges öntesztet mindenkinek:
Megy az autó, mint állat? igen. Füstöl? tükörben semmi nyoma.
Akkor erase DTC
itt egyedül a titokzatos random 3000 rpm-es tiltás kényszerít diagnosztyra.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32254 Dátum:
2014.05.23 péntek, 18:13:15 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.23 péntek, 11:21:17
de a torque az csak agysebészeknek való.(bocs,akinek nem inge ne vegye magára
)
rendes diaggal van ott még ahol az volt...
forscan:
Code: B1681 - PATS transceiver module signal is not received.
Code: P0571 - Speed Control Brake switch circuit failure
Code: P1000 - On-Board Diagnostic (OBD) Systems Readiness Test Not Complete
Ez a három. Itt már az üzemanyagos nem volt jelen, pedig én nem töröltem ki.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Tomi76
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 204
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32255 Dátum:
2014.05.24 szombat, 14:12:51 »
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, az alábbi hibát olvastam (Fsuper/Formidable):
P123BFINED DTC
Ez mi lehet?
Előre is köszönöm..
Tamás
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
Tomi76
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 204
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32256 Dátum:
2014.05.24 szombat, 14:54:40 »
Idézetet írta: Tomi76 - 2014.05.24 szombat, 14:12:51
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, az alábbi hibát olvastam (Fsuper/Formidable):
P123BFINED DTC
Ez mi lehet?
Előre is köszönöm..
Tamás
Megnéztem, a turbó pálca szorul 1 ponton.
Kérdésem, nagy szívás leszedni a turbót, és kitisztítani?
Tamás
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
berke4
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32257 Dátum:
2014.05.24 szombat, 15:16:05 »
Kicseréltem a cmp jeladót de nem javult a gép, további ötlet?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32258 Dátum:
2014.05.24 szombat, 16:02:37 »
Idézetet írta: berke4 - 2014.05.24 szombat, 15:16:05
Kicseréltem a cmp jeladót de nem javult a gép, további ötlet?
Hibakódot dob? Vidd el diagra
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32259 Dátum:
2014.05.24 szombat, 17:39:55 »
Idézetet írta: Tomi76 - 2014.05.24 szombat, 14:54:40
Megnéztem, a turbó pálca szorul 1 ponton.
Kérdésem, nagy szívás leszedni a turbót, és kitisztítani?
Tamás
Szívás? 5 óra szívás. De legalább akkor ingyen van
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tomi76
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 204
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32260 Dátum:
2014.05.24 szombat, 20:03:20 »
Válasz
Szívás? 5 óra szívás. De legalább akkor ingyen van
Ha minden jól fog működni, akkor csak 1 óra szívás maradt a holnapi napra, a nehezén túlvagyok.
Tamás
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32261 Dátum:
2014.05.24 szombat, 20:08:22 »
Idézetet írta: Tomi76 - 2014.05.24 szombat, 20:03:20
Ha minden jól fog működni, akkor csak 1 óra szívás maradt a holnapi napra, a nehezén túlvagyok.
Tamás
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gy53
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32262 Dátum:
2014.05.24 szombat, 20:17:24 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.21 szerda, 22:40:54
Ki mit használ 2T olaj adagolására/kimérésére/betöltésére?
Nekem egy nagy fecskendőm volt, de tönkrement. Most keresem az utódját.
Üdv.
A 2T olaj minek? és mennyi kell? ( kezdő vagyok)
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32263 Dátum:
2014.05.24 szombat, 20:42:23 »
Idézetet írta: gy53 - 2014.05.24 szombat, 20:17:24
Üdv.
A 2T olaj minek? és mennyi kell? ( kezdő vagyok)
Azon egyszerű oknál fogva, hogy egyes "szakértők" szerint M.o-n túl "száraz" a gázolaj. A 2T-vel adunk egy kis kenést a magasnyomású szivattyúnak és a porlasztóknak. (a gázolaj keni), ezzel kissé megnöveljük az élettartamukat.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32264 Dátum:
2014.05.24 szombat, 20:42:35 »
Idézetet írta: gy53 - 2014.05.24 szombat, 20:17:24
Üdv.
A 2T olaj minek? és mennyi kell? ( kezdő vagyok)
ha eleget használod, azt fogod hinni, hogy jó lesz tőle a kocsi
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32265 Dátum:
2014.05.24 szombat, 20:44:53 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.05.24 szombat, 20:42:23
Azon egyszerű oknál fogva, hogy egyes "szakértők" szerint M.o-n túl "száraz" a gázolaj. A 2T-vel adunk egy kis kenést a magasnyomású szivattyúnak és a porlasztóknak. (a gázolaj keni), ezzel kissé megnöveljük az élettartamukat.
gyanítom ezeknek a szakértőknek sok eladnivaló 2t olajuk van
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32266 Dátum:
2014.05.24 szombat, 20:47:09 »
Idézetet írta: D - 2014.05.24 szombat, 20:44:53
gyanítom ezeknek a szakértőknek sok eladnivaló 2t olajuk van
Figyi. Attól a tankonként 1 dl olajtól nem fogok csődbe menni. Megkérdeztem a Filepesektől, hogy erről hallottak-e. Ők azt mondták, hogy nem, de azt is mondták, hogy ártani nem árt, sőt még akár használhat is.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32267 Dátum:
2014.05.24 szombat, 20:50:18 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.05.24 szombat, 20:47:09
Figyi. Attól a tankonként 1 dl olajtól nem fogok csődbe menni. Megkérdeztem a Filepesektől, hogy erről hallottak-e. Ők azt mondták, hogy nem, de azt is mondták, hogy ártani nem árt, sőt még akár használhat is.
Nekem is adagolós szaki mondta, hogy nincs bizonyítva se pozitív, se negatív hatása......nyugodtan önthetem bele, ha engem az megnyugtat.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32268 Dátum:
2014.05.24 szombat, 20:52:27 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.24 szombat, 20:50:18
Nekem is adagolós szaki mondta, hogy nincs bizonyítva se pozitív, se negatív hatása......nyugodtan önthetem bele, ha engem az megnyugtat.
igazad van. a legnagyobb pozitív hatása, mondjuk, hogy megnyugtat. ez már elég is. akit megnyugtat, az tegye bele
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32269 Dátum:
2014.05.24 szombat, 20:56:10 »
amúgy ez rosszabb tud lenni, mint egy benzin vs dízel vita
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32270 Dátum:
2014.05.24 szombat, 20:57:47 »
ti tudjátok mit öntötök bele. mondjuk bennem azért felvetődik a kérdés, hogy ha ennyire tré a gázolaj akkor miért mennek el vele a kocsik 5-600 ezer km-et. Mert ha reálisak vagyunk bejön a dízeles kocsi németből. kb 300-ról visszatekerve 175-re. utána az első gazdija megint feltornássza 300-ra. megint vissza tekeri és eladja, ismét 200 aléá tekerve. a balek aki megveszi, megint megy vele vagy 50-et mikor nézi, hogy milyen szarok ek a mai autók, hogy 220ezernél széthullanak. közben a valóságban már 500 ezer környékén jár a kocsi.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.24 szombat, 20:59:46 írta D
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32271 Dátum:
2014.05.24 szombat, 20:58:44 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.24 szombat, 20:56:10
amúgy ez rosszabb tud lenni, mint egy benzin vs dízel vita
de akkor is az e85 a csúcs
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32272 Dátum:
2014.05.24 szombat, 20:59:42 »
Idézetet írta: D - 2014.05.24 szombat, 20:58:44
de akkor is az e85 a csúcs
és mennyit raksz egy tank jó száraz gázolajba?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32273 Dátum:
2014.05.24 szombat, 21:00:49 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.24 szombat, 20:59:42
és mennyit raksz egy tank jó száraz gázolajba?
jó sokat,mivel az e85 elégetése során víz képződik a rendszerben, ez pedig pont ideális a száraz gázolajhoz
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32274 Dátum:
2014.05.24 szombat, 21:02:46 »
Idézetet írta: D - 2014.05.24 szombat, 21:00:49
jó sokat,mivel az e85 elégetése során víz képződik a rendszerben, ez pedig pont ideális a száraz gázolajhoz
na ezt lássa meg a 2t fanklub!
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32275 Dátum:
2014.05.24 szombat, 21:10:53 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.24 szombat, 21:02:46
na ezt lássa meg a 2t fanklub!
nem lepődnék meg ha valaki kipróbálná
amúgy nem vagyok 2t ellenes én is rendszeresen használom a damilosba. a mol dinamic sprintet tudom is ajánlani
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32276 Dátum:
2014.05.24 szombat, 21:13:54 »
Idézetet írta: D - 2014.05.24 szombat, 21:10:53
nem lepődnék meg ha valaki kipróbálná
amúgy nem vagyok 2t ellenes én is rendszeresen használom a damilosba. a mol dinamic sprintet tudom is ajánlani
én lukoilt használok a berregős fűrészbe
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32277 Dátum:
2014.05.24 szombat, 21:27:27 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.24 szombat, 21:13:54
én lukoilt használok a berregős fűrészbe
szerintem inkább mol dinamic nagyon szokták dicsérni. valaki szerint van olyan jó majdnem, mint a repsol. na de nem offolok
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32278 Dátum:
2014.05.24 szombat, 21:37:53 »
Idézetet írta: D - 2014.05.24 szombat, 21:27:27
szerintem inkább mol dinamic nagyon szokták dicsérni. valaki szerint van olyan jó majdnem, mint a repsol. na de nem offolok
miután a lánckenő olajból a mol kétszer annyiba került, mint egy rendes makita, vagy stihl, és kifolyt belőle nem egészen egy tank benzin előtt(szerencsére nem égettem el a láncot) ezek után mol kenőanyagból az ég világon semmit.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32279 Dátum:
2014.05.24 szombat, 22:28:06 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.24 szombat, 21:37:53
miután a lánckenő olajból a mol kétszer annyiba került, mint egy rendes makita, vagy stihl, és kifolyt belőle nem egészen egy tank benzin előtt(szerencsére nem égettem el a láncot) ezek után mol kenőanyagból az ég világon semmit.
lánckenőből stihl, de keverékhez nekem tökéletesen bevált a mol
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32280 Dátum:
2014.05.24 szombat, 22:29:04 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.05.24 szombat, 20:42:23
Azon egyszerű oknál fogva, hogy egyes "szakértők" szerint M.o-n túl "száraz" a gázolaj. A 2T-vel adunk egy kis kenést a magasnyomású szivattyúnak és a porlasztóknak. (a gázolaj keni), ezzel kissé megnöveljük az élettartamukat.
Hát mi elég sokat dolgozunk itthon és külföldön is (főleg szeretünk Ausztriában dolgozni , mert csak) Hát, hogy is mondjam olyan "szakértőket" akik ekkora baromságokat hablatyolnak, mi nem ismerünk, nekünk csak szakembereink vannak
de szerintük meg ugyanaz a gázolaj külföldön is mint itthon.
(nem a malom és lisztiparban utazunk, hanem főleg olajipari cégeknek szolgáltatunk hitelesítünk, -kalibrálunk karbantartási munkákat végzünk. Többnyire jobban tudjuk mint az üzemeltetők, hogy éppen milyen anyaggal dolgoznak mert a saját embereiknek nem kell tocsogni a gázolajban (jó esetben) ha elcsesznek valamit hanem nekünk
Naplózva
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32281 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 06:57:39 »
Sziasztok! Tegnap megállt az autóm alattam(Mk3 130Le Tdci). Hibaolvasás után a szerelő azt mondta, hogy valószinűleg porlasztóhiba. Hol tudnék viszonylag olcsón venni felújítottat?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32282 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 07:52:50 »
Idézetet írta: pamacs - 2014.05.25 vasárnap, 06:57:39
Sziasztok! Tegnap megállt az autóm alattam(Mk3 130Le Tdci). Hibaolvasás után a szerelő azt mondta, hogy valószinűleg porlasztóhiba. Hol tudnék viszonylag olcsón venni felújítottat?
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt nagy költségekbe vernéd magad, én azt ajánlom érdeklődj. Van e diagcuccal rendelkező klubtag, elérhető közelségben a számodra. Biztosan segítenek. Nem biztos hogy mindjárt a porlasztócsúcsokkal van baj. A CMP jeladó hibája pont ilyen tünetet okoz. A gép leáll és nem indul. a javítás mindössze 5 perc és nem éri el a tíz ezer forintot az anyag költség. Csak óvatosan azzal a porlasztó hibával, nehogy lenyúljanak.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32283 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 08:27:11 »
Abból gondoltam, hogy porlasztóhiba, hogy a fordulatszám mindíg alulról állt be az alsó helyzetbe.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32284 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 10:34:37 »
Idézetet írta: pamacs - 2014.05.25 vasárnap, 08:27:11
Abból gondoltam, hogy porlasztóhiba, hogy a fordulatszám mindíg alulról állt be az alsó helyzetbe.
Inkább egy diag,mint hogy nagy költségekbe vers magad feleslegesen
Naplózva
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32285 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 10:48:54 »
Volt diag. ,és a rendszerbem csak 100 bar nyomás volt.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32286 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 11:17:32 »
Idézetet írta: pamacs - 2014.05.25 vasárnap, 10:48:54
Volt diag. ,és a rendszerbem csak 100 bar nyomás volt.
mikor?
a nyomás folyamatosan változik elvileg
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32287 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 11:27:37 »
Rá volt dugva a gép,és indítózáskor.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Tomi76
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 204
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32288 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 12:07:48 »
Sziasztok!
Ma befejeztem a turbó tisztítást,(hát nem volt egyszerű.)
Teszteltem az autót, és az alábbi értékeket kaptam:
FRP (max. érték) 1618 Bar
MFdes (max. érték) 60 mg
Ezek az adatok szerintetek megfelelők?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Tamás
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32289 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 12:50:39 »
Idézetet írta: pamacs - 2014.05.25 vasárnap, 10:48:54
Volt diag. ,és a rendszerbem csak 100 bar nyomás volt.
És milyen hibakódot olvasstatok ki belőle???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32290 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 12:59:36 »
Bocs, de én annyira nem értek hozzá. a szerelő mondta ezt az értéket.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32291 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 13:01:15 »
Idézetet írta: pamacs - 2014.05.25 vasárnap, 12:59:36
Bocs, de én annyira nem értek hozzá. a szerelő mondta ezt az értéket.
Jó az egy más dolog,de amitől megállt a kocsid és gondolom villogott a malacfarok az mitől volt annak mi volt a hiba kódja??Erre gondoltam.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32292 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 13:04:16 »
Idézetet írta: pamacs - 2014.05.25 vasárnap, 12:59:36
Bocs, de én annyira nem értek hozzá. a szerelő mondta ezt az értéket.
Még annyit ha kérhetnék ugyan múltkor ezért valaki földugta az orrát de nem érdekel használd a válasz gombot az írás jobb fölső részén találod mert így könnyebben tudjuk ,hogy mire válaszolsz.Köszi
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32293 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 13:06:31 »
Nem villogott semmi csak egyszerűen megállt. Az igazsághoz az is hozzá tartozik hogy minden hideg indítás után ingadozott az alapjárat, és mindíg alulról állt be a az alapfordulatszámra.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32294 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 13:09:48 »
Idézetet írta: Tomi76 - 2014.05.25 vasárnap, 12:07:48
Sziasztok!
Ma befejeztem a turbó tisztítást,(hát nem volt egyszerű.)
Teszteltem az autót, és az alábbi értékeket kaptam:
FRP (max. érték) 1618 Bar
MFdes (max. érték) 60 mg
Ezek az adatok szerintetek megfelelők?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Tamás
A turbónyomást miért nem mérted? Az lett volna érdekes a turbótisztítás után...
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32295 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 13:11:05 »
Itt a fórumon olvastam, hogy ez porlasztócsúcs hibára utalhat.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Tomi76
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 204
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32296 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 14:16:25 »
Válasz
A turbónyomást miért nem mérted? Az lett volna érdekes a turbótisztítás után...
Szia!
Ezt lehet hogy elcsesztem, az FPR értéket néztem.
Melyik értéket figyeljem turbónyomás mérésnél? Baro, vagy Map?
Tamás
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32297 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 14:47:32 »
Idézetet írta: Tomi76 - 2014.05.25 vasárnap, 14:16:25
Szia!
Ezt lehet hogy elcsesztem, az FPR értéket néztem.
Melyik értéket figyeljem turbónyomás mérésnél? Baro, vagy Map?
Tamás
map
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32298 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 15:48:02 »
Idézetet írta: pamacs - 2014.05.25 vasárnap, 13:11:05
Itt a fórumon olvastam, hogy ez porlasztócsúcs hibára utalhat.
Tisztelt Fórumtárs!
Még egyszer kihangsúlyozom. A diesel gépeknél a porlasztócsúcs csere és javítás akár több száz ezer Ft kiadást is jelenthet. Csak komoly diagnosztikai mérés után érdemes a rendszert megbontani. A szerelődnek azt is megkellet volna mondania, milyen hiba kódot olvasott ki a gépezetből. A porlasztókkal összefüggésben csak kifejezetten megbízható céggel szabad elvégeztetni a munkát mert nagyon sokba kerülhet a sufnituning és a kísérletezés. Nagyon sokszor nem csak a porlasztókat kell cserélni, hanem leellenőrzik, a magasnyomású szivattyú működését kopását is. Valamint ezzel egy időben cserélik az össze magasnyomású csövet, tisztítják a tankot és cserélik a gázolaj szűrőt. Mindez mai áron számolva is legjobb esetben is meghaladja az 500 ezer Ft-ot. Itt a topikban kérdezd meg lakik-e a fórumtársak közül valaki a közeledben, és csináltass egy megbízható diagot.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.25 vasárnap, 15:50:30 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32299 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 16:16:19 »
Idézetet írta: stealt - 2014.05.24 szombat, 22:29:04
Hát mi elég sokat dolgozunk itthon és külföldön is (főleg szeretünk Ausztriában dolgozni , mert csak) Hát, hogy is mondjam olyan "szakértőket" akik ekkora baromságokat hablatyolnak, mi nem ismerünk, nekünk csak szakembereink vannak
de szerintük meg ugyanaz a gázolaj külföldön is mint itthon.
(nem a malom és lisztiparban utazunk, hanem főleg olajipari cégeknek szolgáltatunk hitelesítünk, -kalibrálunk karbantartási munkákat végzünk. Többnyire jobban tudjuk mint az üzemeltetők, hogy éppen milyen anyaggal dolgoznak mert a saját embereiknek nem kell tocsogni a gázolajban (jó esetben) ha elcsesznek valamit hanem nekünk
Akkor azt el tudod magyrázni, hogy mitől van az, hogy a Németországban tankolt benzinből 1 literrel kevesebbet evett az autó, mint az itthon tankoltból(autópálya 140-150 km/ó, klímával, 4 személy+full csomag párszor fél órás araszolással), ha annyira egyformák az üzemanyagok mindenhol?
Naplózva
Oldalak:
1
...
639
640
641
642
643
644
645
[
646
]
647
648
649
650
651
652
653
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ