Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:15:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 639 640 641 642 643 644 645 [646] 647 648 649 650 651 652 653 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14653106 alkalommal)
0 Felhasználó és 134 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32250 Dátum: 2014.05.23 péntek, 13:55:36 »

kipróbáltam a parkolóban a ForDTC-t (köszi infót) és ez lett az eredménye:
A PCM modul által tárolt hibakódok:
B1681 - Adó-vevő jel nem fogadott a modultól/adó-vevő nem észlelt.   - ezt rendszeresen nyomja évek óta Smiley
P0571 - Sebesség szabályozású fékkapcsoló áramkör hiba                   - ezt is halogatom pár éve
P1000 - Fedélzeti Diagnosztikai (OBD) Rendszerek Készenlét Vizsgálat Nem Teljes  - ez kuki
P0401 - Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben              - mindenkinél ez van  Grin
P0191 - FRP érzékelő tartomány / teljesítőképesség                            - ne már, sztem ezt úgy csináltam, hogy aktív elm327 csatlakozással indítani akartam, de nem indult be  taps


Nincs turbós kód..

Akkor nincs is baj az autóddal.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32251 Dátum: 2014.05.23 péntek, 14:01:38 »

Azt majd a forscannel fogsz találni.  vigyor3  A telefonos progik tényleg csak nagyon alap dolgokra jók....
Ez érdekes dolog,
a drótos obd-m nem látja a pats-os hibát, se a fékkapcsolósat. (0401-et igen és törölni is szenzációs)

Ez meg látta, ú.h. nem rossz cucc ez.

De valóban rákötöm este a noteszt és ... a vak is azt mondta..


Annyit még elárulhatnátok melyik változó tartalmazza forDTC-ben a turbónyomást.

 worship
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32252 Dátum: 2014.05.23 péntek, 14:08:57 »

Ez érdekes dolog,
a drótos obd-m nem látja a pats-os hibát, se a fékkapcsolósat. (0401-et igen és törölni is szenzációs)

Ez meg látta, ú.h. nem rossz cucc ez.

De valóban rákötöm este a noteszt és ... a vak is azt mondta..


Annyit még elárulhatnátok melyik változó tartalmazza forDTC-ben a turbónyomást.

 worship

A turbónyomást....ha jól emlékszem MAP vagy Baro néven van benne.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32253 Dátum: 2014.05.23 péntek, 14:10:24 »

Akkor nincs is baj az autóddal.  hehe

kutyafüle ez, a lord fiúk se ezt nézegették.
Ajánlom az alábbi egészséges öntesztet mindenkinek:
Megy az autó, mint állat? igen. Füstöl? tükörben semmi nyoma.
Akkor erase DTC Smiley

itt egyedül a titokzatos random 3000 rpm-es tiltás kényszerít diagnosztyra.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32254 Dátum: 2014.05.23 péntek, 18:13:15 »

de a torque az csak agysebészeknek való.(bocs,akinek nem inge ne vegye magára  Cheesy )

rendes diaggal van ott még ahol az volt... nyes
forscan:
Code: B1681 - PATS transceiver module signal is not received.
Code: P0571 - Speed Control Brake switch circuit failure
Code: P1000 - On-Board Diagnostic (OBD) Systems Readiness Test Not Complete

Ez a három. Itt már az üzemanyagos nem volt jelen, pedig én nem töröltem ki.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #32255 Dátum: 2014.05.24 szombat, 14:12:51 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, az alábbi hibát olvastam (Fsuper/Formidable): P123BFINED DTC

Ez mi lehet?

Előre is köszönöm..

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #32256 Dátum: 2014.05.24 szombat, 14:54:40 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, az alábbi hibát olvastam (Fsuper/Formidable): P123BFINED DTC

Ez mi lehet?

Előre is köszönöm..

Tamás

Megnéztem, a turbó pálca szorul 1 ponton.
Kérdésem, nagy szívás leszedni a turbót, és kitisztítani?

 


Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
berke4
Vendég
« Új hozzászólás #32257 Dátum: 2014.05.24 szombat, 15:16:05 »

Kicseréltem a cmp jeladót de nem javult a gép, további ötlet?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #32258 Dátum: 2014.05.24 szombat, 16:02:37 »

Kicseréltem a cmp jeladót de nem javult a gép, további ötlet?

Hibakódot dob? Vidd el diagra  integet2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32259 Dátum: 2014.05.24 szombat, 17:39:55 »

Megnéztem, a turbó pálca szorul 1 ponton.
Kérdésem, nagy szívás leszedni a turbót, és kitisztítani?

 


Tamás

Szívás? 5 óra szívás. De legalább akkor ingyen van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #32260 Dátum: 2014.05.24 szombat, 20:03:20 »

Válasz
Szívás? 5 óra szívás. De legalább akkor ingyen van

Ha minden jól fog működni, akkor csak 1 óra szívás maradt a holnapi napra, a nehezén túlvagyok.

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32261 Dátum: 2014.05.24 szombat, 20:08:22 »

Ha minden jól fog működni, akkor csak 1 óra szívás maradt a holnapi napra, a nehezén túlvagyok.

Tamás
eljen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gy53
Vendég
« Új hozzászólás #32262 Dátum: 2014.05.24 szombat, 20:17:24 »

Ki mit használ 2T olaj adagolására/kimérésére/betöltésére?

Nekem egy nagy fecskendőm volt, de tönkrement. Most keresem az utódját.
Üdv.
A 2T olaj minek? és mennyi kell? ( kezdő vagyok)
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32263 Dátum: 2014.05.24 szombat, 20:42:23 »

Üdv.
A 2T olaj minek? és mennyi kell? ( kezdő vagyok)

Azon egyszerű oknál fogva, hogy egyes "szakértők" szerint M.o-n túl "száraz" a gázolaj. A 2T-vel adunk egy kis kenést a magasnyomású szivattyúnak és a porlasztóknak. (a gázolaj keni), ezzel kissé megnöveljük az élettartamukat.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32264 Dátum: 2014.05.24 szombat, 20:42:35 »

Üdv.
A 2T olaj minek? és mennyi kell? ( kezdő vagyok)
ha eleget használod, azt fogod hinni, hogy jó lesz tőle a kocsi Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #32265 Dátum: 2014.05.24 szombat, 20:44:53 »

Azon egyszerű oknál fogva, hogy egyes "szakértők" szerint M.o-n túl "száraz" a gázolaj. A 2T-vel adunk egy kis kenést a magasnyomású szivattyúnak és a porlasztóknak. (a gázolaj keni), ezzel kissé megnöveljük az élettartamukat.

gyanítom ezeknek a szakértőknek sok eladnivaló 2t olajuk van nyes
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32266 Dátum: 2014.05.24 szombat, 20:47:09 »

gyanítom ezeknek a szakértőknek sok eladnivaló 2t olajuk van nyes

Figyi. Attól a tankonként 1 dl olajtól nem fogok csődbe menni. Megkérdeztem a Filepesektől, hogy erről hallottak-e. Ők azt mondták, hogy nem, de azt is mondták, hogy ártani nem árt, sőt még akár használhat is.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32267 Dátum: 2014.05.24 szombat, 20:50:18 »

Figyi. Attól a tankonként 1 dl olajtól nem fogok csődbe menni. Megkérdeztem a Filepesektől, hogy erről hallottak-e. Ők azt mondták, hogy nem, de azt is mondták, hogy ártani nem árt, sőt még akár használhat is.

 eljen
Nekem is adagolós szaki mondta, hogy nincs bizonyítva se pozitív, se negatív hatása......nyugodtan önthetem bele, ha engem az megnyugtat.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32268 Dátum: 2014.05.24 szombat, 20:52:27 »

eljen
Nekem is adagolós szaki mondta, hogy nincs bizonyítva se pozitív, se negatív hatása......nyugodtan önthetem bele, ha engem az megnyugtat.  
igazad van. a legnagyobb pozitív hatása, mondjuk, hogy megnyugtat. ez már elég is. akit megnyugtat, az tegye bele
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32269 Dátum: 2014.05.24 szombat, 20:56:10 »

amúgy ez rosszabb tud lenni, mint egy benzin vs dízel vita eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #32270 Dátum: 2014.05.24 szombat, 20:57:47 »

ti tudjátok mit öntötök bele. mondjuk bennem azért felvetődik a kérdés, hogy ha ennyire tré a gázolaj akkor miért mennek el vele a kocsik 5-600 ezer km-et. Mert ha reálisak vagyunk bejön a dízeles kocsi németből. kb 300-ról visszatekerve 175-re. utána az első gazdija megint feltornássza 300-ra. megint vissza tekeri és eladja, ismét 200 aléá tekerve. a balek aki megveszi, megint megy vele vagy 50-et mikor nézi, hogy milyen szarok ek a mai autók, hogy 220ezernél széthullanak. közben a valóságban már 500 ezer környékén jár a kocsi.
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.24 szombat, 20:59:46 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #32271 Dátum: 2014.05.24 szombat, 20:58:44 »

amúgy ez rosszabb tud lenni, mint egy benzin vs dízel vita eplus2

de akkor is az e85 a csúcs  vigyor
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32272 Dátum: 2014.05.24 szombat, 20:59:42 »

de akkor is az e85 a csúcs  vigyor
és mennyit raksz egy tank jó száraz gázolajba? eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #32273 Dátum: 2014.05.24 szombat, 21:00:49 »

és mennyit raksz egy tank jó száraz gázolajba? eplus2

jó sokat,mivel az e85 elégetése során víz képződik a rendszerben, ez pedig pont ideális a száraz gázolajhoz taps
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32274 Dátum: 2014.05.24 szombat, 21:02:46 »

jó sokat,mivel az e85 elégetése során víz képződik a rendszerben, ez pedig pont ideális a száraz gázolajhoz taps
na ezt lássa meg a 2t fanklub! hehe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #32275 Dátum: 2014.05.24 szombat, 21:10:53 »

na ezt lássa meg a 2t fanklub! hehe

nem lepődnék meg ha valaki kipróbálná zavart1 idiota

amúgy nem vagyok 2t ellenes én is rendszeresen használom a damilosba. a mol dinamic sprintet tudom is ajánlani vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32276 Dátum: 2014.05.24 szombat, 21:13:54 »

nem lepődnék meg ha valaki kipróbálná zavart1 idiota

amúgy nem vagyok 2t ellenes én is rendszeresen használom a damilosba. a mol dinamic sprintet tudom is ajánlani vigyor3
én lukoilt használok a berregős fűrészbe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #32277 Dátum: 2014.05.24 szombat, 21:27:27 »

én lukoilt használok a berregős fűrészbe

szerintem inkább mol dinamic nagyon szokták dicsérni. valaki szerint van olyan jó majdnem, mint a repsol. na de nem offolok vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32278 Dátum: 2014.05.24 szombat, 21:37:53 »

szerintem inkább mol dinamic nagyon szokták dicsérni. valaki szerint van olyan jó majdnem, mint a repsol. na de nem offolok vigyor3
miután a lánckenő olajból a mol kétszer annyiba került, mint egy rendes makita, vagy stihl, és kifolyt belőle nem egészen egy tank benzin előtt(szerencsére nem égettem el a láncot) ezek után mol kenőanyagból az ég világon semmit.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #32279 Dátum: 2014.05.24 szombat, 22:28:06 »

miután a lánckenő olajból a mol kétszer annyiba került, mint egy rendes makita, vagy stihl, és kifolyt belőle nem egészen egy tank benzin előtt(szerencsére nem égettem el a láncot) ezek után mol kenőanyagból az ég világon semmit.

lánckenőből stihl, de keverékhez nekem tökéletesen bevált a mol
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #32280 Dátum: 2014.05.24 szombat, 22:29:04 »

Azon egyszerű oknál fogva, hogy egyes "szakértők" szerint M.o-n túl "száraz" a gázolaj. A 2T-vel adunk egy kis kenést a magasnyomású szivattyúnak és a porlasztóknak. (a gázolaj keni), ezzel kissé megnöveljük az élettartamukat.
Hát mi elég sokat dolgozunk itthon és külföldön is (főleg szeretünk Ausztriában dolgozni , mert csak) Hát, hogy is mondjam olyan "szakértőket" akik ekkora baromságokat hablatyolnak, mi nem ismerünk, nekünk csak szakembereink vannak de szerintük meg ugyanaz a gázolaj külföldön is mint itthon. (nem a malom és lisztiparban utazunk, hanem főleg olajipari cégeknek szolgáltatunk hitelesítünk, -kalibrálunk karbantartási munkákat végzünk. Többnyire jobban tudjuk mint az üzemeltetők, hogy éppen milyen anyaggal dolgoznak mert a saját embereiknek nem kell tocsogni a gázolajban (jó esetben) ha elcsesznek valamit hanem nekünk  falbav
Naplózva
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32281 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 06:57:39 »

Sziasztok! Tegnap megállt az autóm alattam(Mk3 130Le Tdci). Hibaolvasás után a szerelő azt mondta, hogy valószinűleg porlasztóhiba. Hol tudnék viszonylag olcsón venni felújítottat?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #32282 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 07:52:50 »

Sziasztok! Tegnap megállt az autóm alattam(Mk3 130Le Tdci). Hibaolvasás után a szerelő azt mondta, hogy valószinűleg porlasztóhiba. Hol tudnék viszonylag olcsón venni felújítottat?

Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt nagy költségekbe vernéd magad, én azt ajánlom érdeklődj. Van e diagcuccal rendelkező klubtag, elérhető közelségben a számodra. Biztosan segítenek. Nem biztos hogy mindjárt a porlasztócsúcsokkal van baj. A CMP jeladó hibája pont ilyen tünetet okoz. A gép leáll és nem indul. a javítás mindössze 5 perc és nem éri el a tíz ezer forintot az anyag költség. Csak óvatosan azzal a porlasztó hibával, nehogy lenyúljanak. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32283 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 08:27:11 »

Abból gondoltam, hogy porlasztóhiba, hogy a fordulatszám mindíg alulról állt be az alsó helyzetbe.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #32284 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 10:34:37 »

Abból gondoltam, hogy porlasztóhiba, hogy a fordulatszám mindíg alulról állt be az alsó helyzetbe.

Inkább egy diag,mint hogy nagy költségekbe vers magad feleslegesen Smiley
Naplózva
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32285 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 10:48:54 »

Volt diag. ,és a rendszerbem csak 100 bar nyomás volt.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32286 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 11:17:32 »

Volt diag. ,és a rendszerbem csak 100 bar nyomás volt.
mikor?
a nyomás folyamatosan változik elvileg
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32287 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 11:27:37 »

Rá volt dugva a gép,és indítózáskor.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #32288 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 12:07:48 »


Sziasztok!

Ma befejeztem a turbó tisztítást,(hát nem volt egyszerű.)
Teszteltem az autót, és az alábbi értékeket kaptam:

FRP (max. érték) 1618 Bar
MFdes (max. érték) 60 mg

Ezek az adatok szerintetek megfelelők?

Válaszotokat előre is köszönöm.

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32289 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 12:50:39 »

Volt diag. ,és a rendszerbem csak 100 bar nyomás volt.
És milyen hibakódot olvasstatok ki belőle???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32290 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 12:59:36 »

Bocs, de én annyira nem értek hozzá. a szerelő mondta ezt az értéket.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32291 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 13:01:15 »

Bocs, de én annyira nem értek hozzá. a szerelő mondta ezt az értéket.
Jó az egy más dolog,de amitől megállt a kocsid és gondolom villogott a malacfarok az mitől volt annak mi volt a hiba kódja??Erre gondoltam.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32292 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 13:04:16 »

Bocs, de én annyira nem értek hozzá. a szerelő mondta ezt az értéket.
Még annyit ha kérhetnék ugyan múltkor ezért valaki földugta az orrát de nem érdekel használd a válasz gombot az írás jobb fölső részén találod mert így könnyebben tudjuk ,hogy mire válaszolsz.Köszi eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32293 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 13:06:31 »

Nem villogott semmi csak egyszerűen megállt. Az igazsághoz az is hozzá tartozik hogy minden hideg indítás után ingadozott az alapjárat, és mindíg alulról állt be a az alapfordulatszámra.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32294 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 13:09:48 »

Sziasztok!

Ma befejeztem a turbó tisztítást,(hát nem volt egyszerű.)
Teszteltem az autót, és az alábbi értékeket kaptam:

FRP (max. érték) 1618 Bar
MFdes (max. érték) 60 mg

Ezek az adatok szerintetek megfelelők?

Válaszotokat előre is köszönöm.

Tamás


A turbónyomást miért nem mérted?   Az lett volna érdekes a turbótisztítás után... vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32295 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 13:11:05 »

Itt a fórumon olvastam, hogy ez porlasztócsúcs hibára utalhat.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #32296 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 14:16:25 »

Válasz
A turbónyomást miért nem mérted?   Az lett volna érdekes a turbótisztítás után...

Szia!

Ezt lehet hogy elcsesztem, az FPR értéket néztem.
Melyik értéket figyeljem turbónyomás mérésnél? Baro, vagy Map?

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32297 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 14:47:32 »

Szia!

Ezt lehet hogy elcsesztem, az FPR értéket néztem.
Melyik értéket figyeljem turbónyomás mérésnél? Baro, vagy Map?

Tamás
map
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #32298 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 15:48:02 »

Itt a fórumon olvastam, hogy ez porlasztócsúcs hibára utalhat.
Tisztelt Fórumtárs!
Még egyszer kihangsúlyozom. A diesel gépeknél a porlasztócsúcs csere és javítás akár több száz ezer Ft kiadást is jelenthet. Csak komoly diagnosztikai mérés után érdemes a rendszert megbontani. A szerelődnek azt is megkellet volna mondania, milyen hiba kódot olvasott ki a gépezetből. A porlasztókkal összefüggésben csak kifejezetten megbízható céggel szabad elvégeztetni a munkát mert nagyon sokba kerülhet a sufnituning és a kísérletezés. Nagyon sokszor nem csak a porlasztókat kell cserélni, hanem leellenőrzik, a magasnyomású szivattyú működését kopását is. Valamint ezzel egy időben cserélik az össze magasnyomású csövet, tisztítják a tankot és cserélik a gázolaj szűrőt. Mindez mai áron számolva is legjobb esetben is meghaladja az 500 ezer Ft-ot. Itt a topikban kérdezd meg lakik-e a fórumtársak közül valaki a közeledben, és csináltass egy megbízható diagot. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.25 vasárnap, 15:50:30 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32299 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 16:16:19 »

Hát mi elég sokat dolgozunk itthon és külföldön is (főleg szeretünk Ausztriában dolgozni , mert csak) Hát, hogy is mondjam olyan "szakértőket" akik ekkora baromságokat hablatyolnak, mi nem ismerünk, nekünk csak szakembereink vannak de szerintük meg ugyanaz a gázolaj külföldön is mint itthon. (nem a malom és lisztiparban utazunk, hanem főleg olajipari cégeknek szolgáltatunk hitelesítünk, -kalibrálunk karbantartási munkákat végzünk. Többnyire jobban tudjuk mint az üzemeltetők, hogy éppen milyen anyaggal dolgoznak mert a saját embereiknek nem kell tocsogni a gázolajban (jó esetben) ha elcsesznek valamit hanem nekünk  falbav

Akkor azt el tudod magyrázni, hogy mitől van az, hogy a Németországban tankolt benzinből 1 literrel kevesebbet evett az autó, mint az itthon tankoltból(autópálya 140-150 km/ó, klímával, 4 személy+full csomag párszor fél órás araszolással), ha annyira egyformák az üzemanyagok mindenhol?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 639 640 641 642 643 644 645 [646] 647 648 649 650 651 652 653 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.