Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 09:02:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 673 674 675 676 677 678 679 [680] 681 682 683 684 685 686 687 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14679929 alkalommal)
edk és 19 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33950 Dátum: 2014.09.12 péntek, 23:20:40 »

akkor hogyan tudom megnézni a hibajelenséget ami a következő,elindultam és pár km után egyszercsak megállt alattam az autó menet közben,kigyuladt az izzitás égő és letiltott,kis várakozás után nagynehezen elindult de párszáz méter után megint megállt,mi lehet az oka?
Gyári diaggal!!!Azzal menni fog.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33951 Dátum: 2014.09.13 szombat, 03:11:00 »

Így van. De ez mióta kérdés?

AndyA

de nem az eu3-4 ről volt szó,hanem a fészlifttel változásról. Wink
Ez sem feltétlen így van. Van itt más is a háttérben valószínűleg.
Vilónak is minden vákumos,  fl1 és már euro 4
Sőt, az elektromos vezérlésű turbóval sem járt feltétlen együtt az elektromos egr. azt hiszem elektromos egr a dpf-eseknél van
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.13 szombat, 03:12:41 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33952 Dátum: 2014.09.13 szombat, 06:20:29 »

Ez sem feltétlen így van. Van itt más is a háttérben valószínűleg.
Vilónak is minden vákumos,  fl1 és már euro 4
Sőt, az elektromos vezérlésű turbóval sem járt feltétlen együtt az elektromos egr. azt hiszem elektromos egr a dpf-eseknél van
dehogy.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #33953 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 16:57:22 »

Sziasztok.Kis segítséget kérnék.Hengerfej hőm.érzékelőt merre találom.Talán a szívósor alatti az?köszi
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33954 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 17:04:35 »

Sziasztok.Kis segítséget kérnék.Hengerfej hőm.érzékelőt merre találom.Talán a szívósor alatti az?köszi

Nem az.
Itt van: http://www.youtube.com/watch?v=fKy4Sx9dsVo
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #33955 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 17:11:04 »

köszönöm
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #33956 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 17:15:06 »

okulásul az alábbi linken fotók az egr szelepem dugójáról. ezzel csinált nekem több százezres fölösleges kiadást a "haver" kettesgolfon kitanult szerelő. mindenkinek javasolom, hogy inkábbb kérdezzen itt a fórumon és keresse föl az itt ajánlott valóban hozzáértő szakembereket (Vik, Ervin és még sokan mások.....), ne variáljon 1-200km-en, nem az a ktg.
http://kepfeltoltes.hu/view/140914/IMG_0001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140914/IMG_0002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

remélem ezzel kicsit tudtam segíteni a nem szerelő kvalitású tdci tulajoknak, senkit nem akartam megbántani, bár sorolhatnám az Eger környéki sok hozzá nem értő "szakemberek"-et.

Egerben Vilit keressétek (bordó MK3 2002) Czicza József műhelyében, ő fejtette meg a füstülésem rejtéjét.

Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33957 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 18:46:48 »

okulásul az alábbi linken fotók az egr szelepem dugójáról. ezzel csinált nekem több százezres fölösleges kiadást a "haver" kettesgolfon kitanult szerelő. mindenkinek javasolom, hogy inkábbb kérdezzen itt a fórumon és keresse föl az itt ajánlott valóban hozzáértő szakembereket (Vik, Ervin és még sokan mások.....), ne variáljon 1-200km-en, nem az a ktg.
http://kepfeltoltes.hu/view/140914/IMG_0001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140914/IMG_0002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

remélem ezzel kicsit tudtam segíteni a nem szerelő kvalitású tdci tulajoknak, senkit nem akartam megbántani, bár sorolhatnám az Eger környéki sok hozzá nem értő "szakemberek"-et.

Egerben Vilit keressétek (bordó MK3 2002) Czicza József műhelyében, ő fejtette meg a füstülésem rejtéjét.


Hát ez jól átégett.Amúgy mindenkinek ezt mondjuk,csak kevesen kérdeznek előbb és utána cselekszenek.Sajnos ez a több
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33958 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 18:49:18 »

okulásul az alábbi linken fotók az egr szelepem dugójáról. ezzel csinált nekem több százezres fölösleges kiadást a "haver" kettesgolfon kitanult szerelő. mindenkinek javasolom, hogy inkábbb kérdezzen itt a fórumon és keresse föl az itt ajánlott valóban hozzáértő szakembereket (Vik, Ervin és még sokan mások.....), ne variáljon 1-200km-en, nem az a ktg.
http://kepfeltoltes.hu/view/140914/IMG_0001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140914/IMG_0002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

remélem ezzel kicsit tudtam segíteni a nem szerelő kvalitású tdci tulajoknak, senkit nem akartam megbántani, bár sorolhatnám az Eger környéki sok hozzá nem értő "szakemberek"-et.

Egerben Vilit keressétek (bordó MK3 2002) Czicza József műhelyében, ő fejtette meg a füstülésem rejtéjét.



Hát ez jól átégett.Amúgy mindenkinek ezt mondjuk,csak kevesen kérdeznek előbb és utána cselekszenek.Sajnos ez a több
de nem a rossz dugótól füstölt, hanem a rendszer tele volt mocsokkal, mintha nem lett volna dugó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33959 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 18:54:46 »

de nem a rossz dugótól füstölt, hanem a rendszer tele volt mocsokkal, mintha nem lett volna dugó
Akkor ugyanazt mondtuk nem.Ha átégett a dugó akkor rossz vagyis olyan mint ha nincs.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33960 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 19:11:23 »

Akkor ugyanazt mondtuk nem.Ha átégett a dugó akkor rossz vagyis olyan mint ha nincs.
Így van, de a sok százezres költséget nem a rossz dugó okozta
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33961 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 19:23:32 »

Így van, de a sok százezres költséget nem a rossz dugó okozta
worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33962 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 20:24:14 »

Így van, de a sok százezres költséget nem a rossz dugó okozta
Így van.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #33963 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 10:59:28 »

A féktisztító nyom nélkül elpárolog. Az egyik kedvencem amikor -kapunyitó-motorokat tisztítok.


vannak szervizek akik tonnaszámra rendelik a nagykerekből a féktisztítót. k. sok mindenre jó  nyes
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33964 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 12:37:11 »

Ez sem feltétlen így van. Van itt más is a háttérben valószínűleg.
Vilónak is minden vákumos,  fl1 és már euro 4
Sőt, az elektromos vezérlésű turbóval sem járt feltétlen együtt az elektromos egr. azt hiszem elektromos egr a dpf-eseknél van

Ez nem feltétlen így van. Az enyém elektromos EGR-es és nincs DPF-em.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33965 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 12:40:36 »

okulásul az alábbi linken fotók az egr szelepem dugójáról. ezzel csinált nekem több százezres fölösleges kiadást a "haver" kettesgolfon kitanult szerelő. mindenkinek javasolom, hogy inkábbb kérdezzen itt a fórumon és keresse föl az itt ajánlott valóban hozzáértő szakembereket (Vik, Ervin és még sokan mások.....), ne variáljon 1-200km-en, nem az a ktg.
http://kepfeltoltes.hu/view/140914/IMG_0001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140914/IMG_0002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

remélem ezzel kicsit tudtam segíteni a nem szerelő kvalitású tdci tulajoknak, senkit nem akartam megbántani, bár sorolhatnám az Eger környéki sok hozzá nem értő "szakemberek"-et.

Egerben Vilit keressétek (bordó MK3 2002) Czicza József műhelyében, ő fejtette meg a füstülésem rejtéjét.



Az volt a baj, hogy az alkoholmentes Borsodi dobozát használta.  eplus2
Naplózva
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #33966 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 12:45:20 »

Így van, de a sok százezres költséget nem a rossz dugó okozta
valóban nem a dugó, csak közvetve, mert ha jó lett volna, nem kormolódik be, és ha nem hazudik szerelő, hogy megnézte (rápróbált másik egr-t), akkor nem vesz rá, hogy 4 porlasztót cseréljek ki, mert kettőnek kicsit több a résolaja....
magyarul rászedtek, lehúztak, átb..tak......
én meg az vagyok, aki inkább elmondja mindenkinek, még ha le is horkol mindenki érte, hogy mekkora hülye vagyok, inkább felvállalom, hogy hasonló cipőben járók ne végezzék úgy, mint én, hogy mások az én hibámból tanúlhassanak.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33967 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 13:44:53 »

valóban nem a dugó, csak közvetve, mert ha jó lett volna, nem kormolódik be, és ha nem hazudik szerelő, hogy megnézte (rápróbált másik egr-t), akkor nem vesz rá, hogy 4 porlasztót cseréljek ki, mert kettőnek kicsit több a résolaja....
magyarul rászedtek, lehúztak, átb..tak......
én meg az vagyok, aki inkább elmondja mindenkinek, még ha le is horkol mindenki érte, hogy mekkora hülye vagyok, inkább felvállalom, hogy hasonló cipőben járók ne végezzék úgy, mint én, hogy mások az én hibámból tanúlhassanak.
Nagyon helyes, hogy megosztod a tapasztalatidat. Így is kell.  eljen
Köszönet érte. Remélem sokan tanulnak belőle.
Látod attól, hogy a szerelő hülye, nem az autó a hulladék.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33968 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 18:17:52 »

Nagyon helyes, hogy megosztod a tapasztalatidat. Így is kell.  eljen
Köszönet érte. Remélem sokan tanulnak belőle.
Látod attól, hogy a szerelő hülye, nem az autó a hulladék.
attól hogy a szerelő hülye még lehet az autó hulladek


Zacci voltam eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33969 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 18:21:36 »

attól hogy a szerelő hülye még lehet az autó hulladek


Zacci voltam eplus2
Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #33970 Dátum: 2014.09.16 kedd, 10:00:44 »

Cheesy
hát pont ez az, 105ekm volt benne, első tulajdonos voltam, 7-8ekm-enként Castrol olajcsere, a motoron kívül még semmi baja nem volt, eredeti fékek és futómű, de még az akku is 11éves volt benne, mint az új, nagyon lett rá vigyázva, a motor miatt még is sokat szívtam, 92ekm-nél hajlott el 3 hajtókar egy előzésnél....., aztán másfél év és újra jöttek a bajok...., másnak meg semmi gond 200e-ig. Ezért is voltam nagyon elkeseredett. Mert ha egy kintről hozott félmilliót futott, lehajtott kinti tekert órással szív az ember, ok, így járt. De ez olyan volt, mint egy családtag, aztán a család fekete báránya lett. Itt a fórumon amióta pár hete aktívabban fönnt vagyok, több jótanácsot kaptam, mint eddig a mindenféle nem ford specialista szerelőktől két és fél év alatt.

utólag és előre is köszönöm mindenkinek.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33971 Dátum: 2014.09.16 kedd, 10:02:45 »

hát pont ez az, 105ekm volt benne, első tulajdonos voltam, 7-8ekm-enként Castrol olajcsere, a motoron kívül még semmi baja nem volt, eredeti fékek és futómű, de még az akku is 11éves volt benne, mint az új, nagyon lett rá vigyázva, a motor miatt még is sokat szívtam, 92ekm-nél hajlott el 3 hajtókar egy előzésnél....., aztán másfél év és újra jöttek a bajok...., másnak meg semmi gond 200e-ig. Ezért is voltam nagyon elkeseredett. Mert ha egy kintről hozott félmilliót futott, lehajtott kinti tekert órással szív az ember, ok, így járt. De ez olyan volt, mint egy családtag, aztán a család fekete báránya lett. Itt a fórumon amióta pár hete aktívabban fönnt vagyok, több jótanácsot kaptam, mint eddig a mindenféle nem ford specialista szerelőktől két és fél év alatt.

utólag és előre is köszönöm mindenkinek.

- ...megdöglött mind.
- Kár, pedig még annyi jó tanácsot tudtam volna adni!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33972 Dátum: 2014.09.16 kedd, 10:45:00 »

Itt a fórumon amióta pár hete aktívabban fönnt vagyok, több jótanácsot kaptam, mint eddig a mindenféle nem ford specialista szerelőktől két és fél év alatt.
Ez a fórum lényege, hogy segítsük egymást.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #33973 Dátum: 2014.09.16 kedd, 11:00:56 »

- ...megdöglött mind.
- Kár, pedig még annyi jó tanácsot tudtam volna adni!

AndyA


most van benzines, ált kérdésekbe már írtam most is egy kérdést, nyugi, foglak még zaklatni...
Naplózva
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #33974 Dátum: 2014.09.16 kedd, 13:09:10 »

Sziasztok!

Olyan gondom van,hogy nehezen indul az autó.Pár napja jött ez a probléma,előtte rendben pöccre beindult,most meg van,hogy csak másodjára.Ez leginkább akkor, ha többet áll a kocsi.De még meleg motornál is csak nehézkesen lehet indítani.Amúgy szépen jár,alapjárat síma és menetközben sincs semmi gond.
Annyit még mondanék,hogy a motor eléggé olajos,a porlasztók körül is fullon áll ez az olajos pára,amire azt mondták,hogy a karter-gáz szűrő van eltömődve és nem tud ott    kimenni a cucc,ezáltal megy mindenfele,mocskolva a motort.Sajnos ezt a hibát nem lehet egyszerű szűrőcserével orvosolni,mivel külön nem,csak kompletten lehet cserélni a szűrős alkatrészt.Azt is mondták,hogy ez nem olyan vészes baj,csak inkább esztétikai,ezért hagytam is.De lehet nincs köze ennek a mostani problémához,mert már kb.1 éve ilyen és eddig mindig rendben indult.

Előre is köszi!
Laci
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33975 Dátum: 2014.09.16 kedd, 13:51:54 »

Sziasztok!

Olyan gondom van,hogy nehezen indul az autó.Pár napja jött ez a probléma,előtte rendben pöccre beindult,most meg van,hogy csak másodjára.Ez leginkább akkor, ha többet áll a kocsi.De még meleg motornál is csak nehézkesen lehet indítani.Amúgy szépen jár,alapjárat síma és menetközben sincs semmi gond.
Annyit még mondanék,hogy a motor eléggé olajos,a porlasztók körül is fullon áll ez az olajos pára,amire azt mondták,hogy a karter-gáz szűrő van eltömődve és nem tud ott    kimenni a cucc,ezáltal megy mindenfele,mocskolva a motort.Sajnos ezt a hibát nem lehet egyszerű szűrőcserével orvosolni,mivel külön nem,csak kompletten lehet cserélni a szűrős alkatrészt.Azt is mondták,hogy ez nem olyan vészes baj,csak inkább esztétikai,ezért hagytam is.De lehet nincs köze ennek a mostani problémához,mert már kb.1 éve ilyen és eddig mindig rendben indult.

Előre is köszi!
Laci

Amennyire tudom, a kartergáznak nincs szűrője. Simán a szelepfedél sarkán azon a kis csövön bemegy a turbo előtt a légszűrő felől jövő szívócső ágba.

A PCS-k körül az olaj általában tömítési probléma. Van ott egy tömítőgyűrű minden PCS körül. Tisztogasd meg alaposan (csak ronggyal tisztára törölve, semmi más nem kell), hogy utána lásd, honnan jön. Ha annyira tömítési probléma, hogy már levegősödik tőle a rendszer, akkor bizony lehet az indítási gondok forrása is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #33976 Dátum: 2014.09.16 kedd, 18:35:44 »

Amennyire tudom, a kartergáznak nincs szűrője. Simán a szelepfedél sarkán azon a kis csövön bemegy a turbo előtt a légszűrő felől jövő szívócső ágba.

A PCS-k körül az olaj általában tömítési probléma. Van ott egy tömítőgyűrű minden PCS körül. Tisztogasd meg alaposan (csak ronggyal tisztára törölve, semmi más nem kell), hogy utána lásd, honnan jön. Ha annyira tömítési probléma, hogy már levegősödik tőle a rendszer, akkor bizony lehet az indítási gondok forrása is.

AndyA

Köszi a választ,akkor lehet a tömítések a ludasak.Bár kb.másfél éve voltak cserélve.Nem tudom mennyit kéne kibírniuk.
Mindenesetre megtisztítom és csekkolom.

Laci
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #33977 Dátum: 2014.09.17 szerda, 16:45:21 »

sziasztok,két napja azt vettem észre hogy motorféknél mintha morogna valami az autóban,nem tudom mi lehet az de kezd aggasztani a dolog,tippek?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33978 Dátum: 2014.09.17 szerda, 16:46:11 »

sziasztok,két napja azt vettem észre hogy motorféknél mintha morogna valami az autóban,nem tudom mi lehet az de kezd aggasztani a dolog,tippek?
medve.de most tényleg.....elég kevés ez az infó..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #33979 Dátum: 2014.09.17 szerda, 16:48:51 »

medve.de most tényleg.....elég kevés ez az infó..... vigyor3
hát leírnám részletesebben is de nem nagyon tudok mást írni,főleg akkor veszem észre mikor leveszem a gázról a lábam és gurul,mintha a motorfék csinálná de ez csak egy ötlet
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33980 Dátum: 2014.09.17 szerda, 19:19:18 »

hát leírnám részletesebben is de nem nagyon tudok mást írni,főleg akkor veszem észre mikor leveszem a gázról a lábam és gurul,mintha a motorfék csinálná de ez csak egy ötlet
az a baj,hogy sok a lehetőség.féltengely,kerékcsapágy,váltó,futómű,stb....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #33981 Dátum: 2014.09.17 szerda, 19:44:00 »

Üdv!

Kérdésem lenne azokhoz, akik tudják a választ...

Van egy 2003-as mk3 2.0TDCi-m néha teljesen random az indítások száma, és teljesen random az indítás után eltelt idő, amikor elkezd villogni az izzítás jelző...
Ha menetközben leállítom, majd újraindítom, akkor semmi gáz, viszont, ha ez nincs meg akkor kis idő múltán visszaesik a fordulat, erőtlenné válik, majd leáll, ekkor restart és go tovább.

Mi ez, mitől van és miért???

(rendesen kúton tankolok, nem használt étolaj, meg ilyenek...)
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33982 Dátum: 2014.09.17 szerda, 19:46:58 »

Üdv!

Kérdésem lenne azokhoz, akik tudják a választ...

Van egy 2003-as mk3 2.0TDCi-m néha teljesen random az indítások száma, és teljesen random az indítás után eltelt idő, amikor elkezd villogni az izzítás jelző...
Ha menetközben leállítom, majd újraindítom, akkor semmi gáz, viszont, ha ez nincs meg akkor kis idő múltán visszaesik a fordulat, erőtlenné válik, majd leáll, ekkor restart és go tovább.

Mi ez, mitől van és miért???

(rendesen kúton tankolok, nem használt étolaj, meg ilyenek...)


Ezt csak egy diagnosztika mondja meg biztosra.  vigyor3  Akkor kell kiolvasni a hibát, mikor villog a malacfarok.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33983 Dátum: 2014.09.17 szerda, 20:08:09 »



Ezt csak egy diagnosztika mondja meg biztosra.  vigyor3  Akkor kell kiolvasni a hibát, mikor villog a malacfarok.
A tünetek alapján az enyémre gondolok mikor ezt csinálta és ennyiszer akkor itt is már van tárolt hiba.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33984 Dátum: 2014.09.17 szerda, 20:12:23 »

A tünetek alapján az enyémre gondolok mikor ezt csinálta és ennyiszer akkor itt is már van tárolt hiba.


Lehet. 
Az biztos, hogy hibakód nélkül kár találgatni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #33985 Dátum: 2014.09.17 szerda, 21:07:09 »

Üdv!

Kérdésem lenne azokhoz, akik tudják a választ...

Van egy 2003-as mk3 2.0TDCi-m néha teljesen random az indítások száma, és teljesen random az indítás után eltelt idő, amikor elkezd villogni az izzítás jelző...
Ha menetközben leállítom, majd újraindítom, akkor semmi gáz, viszont, ha ez nincs meg akkor kis idő múltán visszaesik a fordulat, erőtlenné válik, majd leáll, ekkor restart és go tovább.

Mi ez, mitől van és miért???

(rendesen kúton tankolok, nem használt étolaj, meg ilyenek...)

Hello!

Nekem is ugyanezt csinálta (csinálja) P0251-es hibakódot olvastak ki. Egyenlőre még én is igy járok vele, nem tudom, hogy mi lesz a sorsa.
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #33986 Dátum: 2014.09.17 szerda, 21:09:59 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy egy 2003.03. havi 2.0 tdci-be (FL előtti) be lehet-e faragni egy 2005-s évjáratú 2.2 tdci motort. Ha igen akkor mire kell figyelni, vagy átalakítani. A váltó, motortartók  megegyeznek-e?
Üdv. Zoli
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33987 Dátum: 2014.09.17 szerda, 21:11:29 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy egy 2003.03. havi 2.0 tdci-be (FL előtti) be lehet-e faragni egy 2005-s évjáratú 2.2 tdci motort. Ha igen akkor mire kell figyelni, vagy átalakítani. A váltó, motortartók  megegyeznek-e?
Üdv. Zoli

szerintem igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #33988 Dátum: 2014.09.17 szerda, 21:34:12 »



Ezt csak egy diagnosztika mondja meg biztosra.  vigyor3  Akkor kell kiolvasni a hibát, mikor villog a malacfarok.

Ez még oké is lenne, csak egyszerűen rádogok egy EML327-et és csak a piros lámpa virít rajta (van táp...) azt ennyi...
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33989 Dátum: 2014.09.17 szerda, 21:40:04 »

Ez még oké is lenne, csak egyszerűen rádogok egy EML327-et és csak a piros lámpa virít rajta (van táp...) azt ennyi...


BT-s, USB-s? Milyen programot használsz?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #33990 Dátum: 2014.09.18 csütörtök, 07:02:12 »



BT-s, USB-s? Milyen programot használsz?

BT-androidon torque, (meg még van egypár...) PC-n scanxl, meg hasonlók...
(apám skodájával megy...)
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33991 Dátum: 2014.09.18 csütörtök, 07:38:22 »

BT-androidon torque, (meg még van egypár...) PC-n scanxl, meg hasonlók...
(apám skodájával megy...)


Forscanel próbáld meg.... http://forscan.org/
Telefonra meg ForDTC (diagnosztika topicban megtalálod).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #33992 Dátum: 2014.09.18 csütörtök, 07:47:57 »



Forscanel próbáld meg.... http://forscan.org/
Telefonra meg ForDTC (diagnosztika topicban megtalálod).


Köszönöm!
Naplózva
R3.14
Vendég
« Új hozzászólás #33993 Dátum: 2014.09.18 csütörtök, 15:28:56 »

Sziasztok!
A segitségeteket szeretném kérni, egy problémámban.
Van nekem egy 2004-es 130le-s mondeóm 190000km rel, és bizonyos fordulaton 1500-2000 között( valószinüleg itt érezhető a legjobban) egyenletes gáznál inkább 4-5-6-ik ba nem tudja hogy mit csináljon.
olyan mint amikor kihagy egy henger,  rángat de ha odalépek neki akkor viszont megy. A porlasztók + szivattyú felújitva, a turbó jó (korábban felújitva) ,az egr ledugózva, a kuplungnak nincs hangja nem tapasztaltam vele kapcsolatosan semmi negativumot, a szakszerviz a fedélzeti számitógépet kiolvasta, de hibát nem talált csak néhány szoftvert frissitett rajta, de azt hogy mi baja van azt nem tudták megmondani.
Elég rég csinálja már nekem kb 3 éve és 50000km óta és már nagyon unom ezért kérem a segitségeteket hátha találkozott már valaki ilyen jelenséggel.
Előre is köszönöm nektek.
Naplózva
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #33994 Dátum: 2014.09.19 péntek, 04:13:32 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne hozzátok. A napokban észrevettem mintha kicsit lomhább lenne az autó, nem úgy gyorsul mint előtte, minta 20-30 pacival kevesebb lenne.
Ha lepadlózom nagy fekete füst...
Mindkét szenzor tisztítva ( MAF és MAP ), a turbó csövek biztos hogy nem repedtek! Bedugóztam és 1.5 bár-al megnyomattam, Tartotta a nyomást nem eresztett. Hogyan tovább? Mi lehet esetleg még a baj?
Előre is köszönöm
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33995 Dátum: 2014.09.19 péntek, 07:00:27 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne hozzátok. A napokban észrevettem mintha kicsit lomhább lenne az autó, nem úgy gyorsul mint előtte, minta 20-30 pacival kevesebb lenne.
Ha lepadlózom nagy fekete füst...
Mindkét szenzor tisztítva ( MAF és MAP ), a turbó csövek biztos hogy nem repedtek! Bedugóztam és 1.5 bár-al megnyomattam, Tartotta a nyomást nem eresztett. Hogyan tovább? Mi lehet esetleg még a baj?
Előre is köszönöm
egr dugót tedd vissza! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #33996 Dátum: 2014.09.19 péntek, 17:24:17 »

Üdv
Hosszú története van autóm javításának,de a lényeg szép hangja volt mindig csak erős gyorsításnál leállt letiltott.Résolaj visszafolyás probléma ...felújították...piszkosul csörgő hangja lett az autónak füstölt és a lényeg ha vissza engedtem a gázt akkor nem folyamatosan esett le a fordulat hanem mintha néha gázt adna magától.
Nem boldogultak vele azt mondták majd betanulja magát a porlasztó Másik szerelő: minden evvel kapcs jeladót kipróbált másikkal ..komplett másik porlasztót de a jelenség mindegyiknél ugyanaz.Annyira jutott hogy tett bele 4 új csúcsot is és nem füstől ..nem annyira csörög de a fordulat visszaesés darabos.Azt mondja törölni kellene a programot és újra írni mert valami belepofázik és gázt ad neki .Az első szerelő azt mondja alig tudták betanitani vagy programozni a porlasztót az autóba.
Ha hülyeséget írok akkor hülyeséget mondtak.Nem értek hozzá.Ötlet valakinekAmúgy nagyon megy az autó csak néha folyamatos gázadásnál is hullámzik.Mint ha tényleg belepofázna valami.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33997 Dátum: 2014.09.19 péntek, 18:56:04 »

Üdv
Hosszú története van autóm javításának,de a lényeg szép hangja volt mindig csak erős gyorsításnál leállt letiltott.Résolaj visszafolyás probléma ...felújították...piszkosul csörgő hangja lett az autónak füstölt és a lényeg ha vissza engedtem a gázt akkor nem folyamatosan esett le a fordulat hanem mintha néha gázt adna magától.
Nem boldogultak vele azt mondták majd betanulja magát a porlasztó Másik szerelő: minden evvel kapcs jeladót kipróbált másikkal ..komplett másik porlasztót de a jelenség mindegyiknél ugyanaz.Annyira jutott hogy tett bele 4 új csúcsot is és nem füstől ..nem annyira csörög de a fordulat visszaesés darabos.Azt mondja törölni kellene a programot és újra írni mert valami belepofázik és gázt ad neki .Az első szerelő azt mondja alig tudták betanitani vagy programozni a porlasztót az autóba.
Ha hülyeséget írok akkor hülyeséget mondtak.Nem értek hozzá.Ötlet valakinekAmúgy nagyon megy az autó csak néha folyamatos gázadásnál is hullámzik.Mint ha tényleg belepofázna valami.
uram isten.ezt a hibát nem  a csúcsok okozzák,hanem a generátor! Shocked
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33998 Dátum: 2014.09.19 péntek, 20:16:25 »

uram isten.ezt a hibát nem  a csúcsok okozzák,hanem a generátor! Shocked

lehet végül eljutunk oda a hülyeségben, hogy szervóhibánál is porlasztót fognak felújítani (mondjuk hogy nincs elég erő a motorban a szervópumpa hajtásához... Smileywow1
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #33999 Dátum: 2014.09.20 szombat, 07:12:40 »

uram isten.ezt a hibát nem  a csúcsok okozzák,hanem a generátor! Shocked
Nem értem.Viccelsz vagy komoly .A porlasztó felújitása mindenképp kellett mivel kigyorsításnál generátor miatt nem fog hibajelet dobni és leállni a motor.Azt ki is mérték és egyértelmű volt.És azelőtt nem volt ilyen jellegű hiba hogy a fordulat visszaesés darabos és nem folyamatos.Ez a hiba azóta van hogy meg lett javítva.Soha nem volt töltési gondom bár ez nem azt jelenti hogy nem lehet.Azért kérdem hogy viccelsz-e mert nem értem mi köze lehet a generátornak ahhoz hogy "gázt adjon vagy üzemanyagot adagoljon-fecskendezzen be ami ezt a jelenséget produkálja". Én úgy gondolom a fordulat eséskor folyamatosan kevesebb vagy egyáltalán nem kap üzemanyagot a motor és ha közben néha "eséskor"emelkedik ahhoz üzemanyagnak kell bejutnia.
Javíts ki ha tévedek.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.20 szombat, 07:20:08 írta sz.z.csicsi » Naplózva
Oldalak: 1 ... 673 674 675 676 677 678 679 [680] 681 682 683 684 685 686 687 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.