Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:12:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 697 698 699 700 701 702 703 [704] 705 706 707 708 709 710 711 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14647091 alkalommal)
0 Felhasználó és 127 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35150 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 11:50:50 »

Várj egy kicsit, mindjárt jönnek a szakemberek. Smiley

AndyA

széjjel forgatod azt a kocsit  eplus2
Naplózva
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #35151 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 11:53:55 »

egy másik kérdés.

Októberben vettem a autót. 2007-s GHIA 2.0 TDCI 148 ezer km. Végig vezetett szervízköny (csak szakszervíz). Le akartam ellenőríztetni a km állást, de nincs beírva a rendszerbe. Ezt hogy lehetséges? és hogy tudom akkor leinformálni az autót?

thx
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35152 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 11:54:39 »

Nem kell. Beindítod, hagyod stabilizálódni az alapjáratot, és tulajdonképpen mehetsz is.

Az alacsony fordulatot viszont definiáljuk először pontosabban. 1300-1500-nál lejjebb nem közekednék vele tartósan, mert a hidegben a kissé dermedtebb olajban nehezen lesz meg az alig forgó motorral a megfelelő olajnyomás. Ha finom gázzal közlekedsz 1500-2000 között, míg be nem melegszik, szerintem az a jó megoldás (más meg majd lehurrog jól és megírja, hogyan ölöm meg éppen ezzel a motort Smiley).

AndyA
+1 Én is ezt javaslom (esetleg 1 percet melegítse).  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35153 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 11:55:49 »

egy másik kérdés.

Októberben vettem a autót. 2007-s GHIA 2.0 TDCI 148 ezer km. Végig vezetett szervízköny (csak szakszervíz). Le akartam ellenőríztetni a km állást, de nincs beírva a rendszerbe. Ezt hogy lehetséges? és hogy tudom akkor leinformálni az autót?

thx
Okmányirodában le tudod kérdezni pénzért, ha magyar előélete van, hogy mi volt és mikor az utolsó bejegyzés.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #35154 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 12:45:29 »

Okmányirodában le tudod kérdezni pénzért, ha magyar előélete van, hogy mi volt és mikor az utolsó bejegyzés.


köszönöm!
Naplózva
bmate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


E-mail
« Új hozzászólás #35155 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 22:44:55 »

Sziasztok!

Ti milyen gázolaj-, olajszűrőt használtok?
Válaszokat előre is köszi.
Naplózva

MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35156 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 22:47:56 »

Sziasztok!

Ti milyen gázolaj-, olajszűrőt használtok?
Válaszokat előre is köszi.


Gyári.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35157 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 22:52:19 »

Sziasztok!

Ti milyen gázolaj-, olajszűrőt használtok?
Válaszokat előre is köszi.

GO szűrőből gyári, Bosch, Mann
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35158 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 22:54:18 »

Sziasztok!

Ti milyen gázolaj-, olajszűrőt használtok?
Válaszokat előre is köszi.
Bosch-t megveheted, az a gyári. Ha kell rá Ford logó is, akkor néhány ezerrel több. Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
szergej1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Új hozzászólás #35159 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 22:58:03 »

Budapesten a VII ker Kertész utcában a generátor szervizben megcsinálják. Ma kérdeztem pont a szabadonfutósítást, mondi klubosoknak 18eHUF INA görgővel, illetve ha 115A-s felújítottra kicserélteted a generátort az még +54eHUF.


Szabadonfutósítástól függetlenül, ez a feszítő szhar, igaz? Tehát intézhetem a garanciát... jajjdejó...
Mennyibe fáj egy szabadonfutósítás?

Naplózva

Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35160 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 23:06:37 »

Budapesten a VII ker Kertész utcában a generátor szervizben megcsinálják. Ma kérdeztem pont a szabadonfutósítást, mondi klubosoknak 18eHUF INA görgővel, illetve ha 115A-s felújítottra kicserélteted a generátort az még +54eHUF.

Koszi!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35161 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 23:19:03 »

Budapesten a VII ker Kertész utcában a generátor szervizben megcsinálják. Ma kérdeztem pont a szabadonfutósítást, mondi klubosoknak 18eHUF INA görgővel, illetve ha 115A-s felújítottra kicserélteted a generátort az még +54eHUF.


wow1
Nem 54
34900+5000+6000

http://mondeo.hu/index.php?page=177
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35162 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 23:23:50 »



És a szabadonfutó ajándék?  Wink (INA 17ezer)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35163 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 23:53:55 »



És a szabadonfutó ajándék?  Wink (INA 17ezer)
Olvasd el még 1x amit írt!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35164 Dátum: 2014.11.25 kedd, 06:58:41 »

Sziasztok!

Ti milyen gázolaj-, olajszűrőt használtok?
Válaszokat előre is köszi.

Gyárit, ami Bosch, vagy Mannt, ami drága. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35165 Dátum: 2014.11.25 kedd, 09:27:26 »

Kicsit göthösen, de megyünk...
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.25 kedd, 09:30:03 írta mendoza » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35166 Dátum: 2014.11.25 kedd, 09:32:45 »

ezt csak te látod
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #35167 Dátum: 2014.11.25 kedd, 09:46:56 »

Sziasztok,

Szerintetetk érdemes bárminemű adalékanyagot használni (olajadalékot, vagy diesel adalékot)

Köszi

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35168 Dátum: 2014.11.25 kedd, 09:57:04 »

Sziasztok,

Szerintetetk érdemes bárminemű adalékanyagot használni (olajadalékot, vagy diesel adalékot)

Köszi

Provokálni akarsz minket friss userként? Kevés híján ölre menő hitvitát jelent évek óta ez a kérdés ezen a fórumon! falbav falbav falbav falbav falbav

- Sokan esküsznek rá, hogy semmi nem kell, minden ilyesmi csak pénzkidobás.
- Mások azt állítják, hogy a Spuri adalék, a 2T olaj, a K Guard NF adalék, az (akármi) jelenti a megváltást, hogy ne kelljen 150 ezer km után porlasztócsúcsokat cseréltetni és nagynyomású szivattyút felújíttatni.
- Ismét mások azt mondják, hogy tízezer km-enként egy Liqui Moly vagy Protec rendszertisztítós kezelés vezet az üdvözüléshez.
- A következő csapat abban látja a világ megváltását, hogy melyik forgalmazó kútjánál (nem) tankol, ill. hogy prémium gázolajat vesz a szekerébe.

Szóval belenyúltál a közepébe rendesen, kapsz mindjárt hideget-meleget eleget! nyes

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #35169 Dátum: 2014.11.25 kedd, 10:01:04 »

Provokálni akarsz minket friss userként? Kevés híján ölre menő hitvitát jelent évek óta ez a kérdés ezen a fórumon! falbav falbav falbav falbav falbav

- Sokan esküsznek rá, hogy semmi nem kell, minden ilyesmi csak pénzkidobás.
- Mások azt állítják, hogy a Spuri adalék, a 2T olaj, a K Guard NF adalék, az (akármi) jelenti a megváltást, hogy ne kelljen 150 ezer km után porlasztócsúcsokat cseréltetni és nagynyomású szivattyút felújíttatni.
- Ismét mások azt mondják, hogy tízezer km-enként egy Liqui Moly vagy Protec rendszertisztítós kezelés vezet az üdvözüléshez.
- A következő csapat abban látja a világ megváltását, hogy melyik forgalmazó kútjánál (nem) tankol, ill. hogy prémium gázolajat vesz a szekerébe.

Szóval belenyúltál a közepébe rendesen, kapsz mindjárt hideget-meleget eleget! nyes

AndyA


Én végig az mellett voltam, hogy nem kell semmi. Viszont 2 hete megtörtént a szívósor felújítás, ha már szét volt szedve megnéztünk minden mást is, van benne kosz... A szerelőm azt tanácsolta, hogy Spurit használjak egy-egy nagyobb út előtt, számít. Most teszek egy próbát...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #35170 Dátum: 2014.11.25 kedd, 10:06:25 »

Provokálni akarsz minket friss userként? Kevés híján ölre menő hitvitát jelent évek óta ez a kérdés ezen a fórumon! falbav falbav falbav falbav falbav

- Sokan esküsznek rá, hogy semmi nem kell, minden ilyesmi csak pénzkidobás.
- Mások azt állítják, hogy a Spuri adalék, a 2T olaj, a K Guard NF adalék, az (akármi) jelenti a megváltást, hogy ne kelljen 150 ezer km után porlasztócsúcsokat cseréltetni és nagynyomású szivattyút felújíttatni.
- Ismét mások azt mondják, hogy tízezer km-enként egy Liqui Moly vagy Protec rendszertisztítós kezelés vezet az üdvözüléshez.
- A következő csapat abban látja a világ megváltását, hogy melyik forgalmazó kútjánál (nem) tankol, ill. hogy prémium gázolajat vesz a szekerébe.

Szóval belenyúltál a közepébe rendesen, kapsz mindjárt hideget-meleget eleget! nyes

AndyA
hát most még bizonytalanabb vagyok..Én amikor megvettem tettem bele (perszer olaj és szűrőcsere után) nanoenergizert.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.25 kedd, 10:08:17 írta AndyA » Naplózva
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #35171 Dátum: 2014.11.25 kedd, 10:08:28 »

hát most még bizonytalanabb vagyok..Én amikor megvettem tettem bele (perszer olaj és szűrőcsere után) nanoenergizert.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35172 Dátum: 2014.11.25 kedd, 10:12:31 »

hát most még bizonytalanabb vagyok..Én amikor megvettem tettem bele (perszer olaj és szűrőcsere után) nanoenergizert.


A /quote sor után írj, akkor nem olvad össze a szöveged az idézettel.

Az ilyen nano-szuper izék azok, amikről a legelvetemültebb adalékpárti is azt mondja itt, hogy faxság. Ahogyan általában az is...

Az adalékolás szerepe a hívők szerint alapvetően kétféle lehet:
- Javítja a gázolaj kenőhatását, ami az egyetlen kenőanyag a nagynyomású szivattyúban. A kopás lassításával az élettartam is nő, ill. a leváló spén darabkái nem teszik tönkre (olyan gyorsan) a csúcsokat. Ez a gyakoribb indok.
- Javítja az égést, így a lerakódások mennyisége csökken a motorban ill. a turbo kipufogó oldalán, esetleg segíti a katalizátor és/vagy a DPF munkáját. Ez a ritkább indok.

De nagyon kevesen hisznek abban, hogy ilyen-olyan nanotechnológia fogja majd az autóikat megvédeni a nemtudommitől. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #35173 Dátum: 2014.11.25 kedd, 10:16:44 »



AndyA....te használsz adalékanyagot? 

köszi vigyor3
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35174 Dátum: 2014.11.25 kedd, 10:17:46 »


AndyA....te használsz adalékanyagot? 

köszi vigyor3

Korábban 2T olajat, most K Guard NF-et.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35175 Dátum: 2014.11.25 kedd, 10:21:42 »

hát most még bizonytalanabb vagyok..Én amikor megvettem tettem bele (perszer olaj és szűrőcsere után) nanoenergizert.


A motorolajba (én) nem teszek és soha nem is tennék adalékot. 
A gázolajba szoktam 2T-t, néha egy Liqui Molly adagolókenőt is öntök bele. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35176 Dátum: 2014.11.25 kedd, 10:24:02 »


AndyA....te használsz adalékanyagot? 

köszi vigyor3

Ja, igen. Motorolajba szigorúan semmit! Azt inkább gyakrabban cserélem, ha szükségét látom.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #35177 Dátum: 2014.11.25 kedd, 11:50:30 »

Ja, igen. Motorolajba szigorúan semmit! Azt inkább gyakrabban cserélem, ha szükségét látom.

AndyA

Akkor én is kérdeznék!

Hol veszed a K Gard NF-et?? Illetve mennyit teszel egy tankba? nyilván gondolom ha félig töltöm a kúton akkor annak a felét teszem vele Smiley
Mert most 60 litert nem szívesen töltenék az autómba:)

2. kérdés: honnan tudod, hogy most cserélni kell a motorolajat? mi a jele?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35178 Dátum: 2014.11.25 kedd, 11:58:15 »

Akkor én is kérdeznék!

Hol veszed a K Gard NF-et?? Illetve mennyit teszel egy tankba? nyilván gondolom ha félig töltöm a kúton akkor annak a felét teszem vele Smiley
Mert most 60 litert nem szívesen töltenék az autómba:)

2. kérdés: honnan tudod, hogy most cserélni kell a motorolajat? mi a jele?

Kispusi intézett vagy 2 hónapja beszerzést, tőle kérdezd.

Én vettem egy 50 ml-es fecskendőt, és azzal adagolom a tankolt liter szerint.

Nem tudom. Amikor olyan helyen, annyit és úgy járok, akkor utána lecseréltetem. Pl. amikor 13 ezer km-rel a betöltése után végigvágtáztunk az autóval Németországon Kölntől a határig 200-as tempóval, akkor lecseréltettem idő előtt. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #35179 Dátum: 2014.11.25 kedd, 12:06:35 »

Kispusi intézett vagy 2 hónapja beszerzést, tőle kérdezd.

Én vettem egy 50 ml-es fecskendőt, és azzal adagolom a tankolt liter szerint.

Nem tudom. Amikor olyan helyen, annyit és úgy járok, akkor utána lecseréltetem. Pl. amikor 13 ezer km-rel a betöltése után végigvágtáztunk az autóval Németországon Kölntől a határig 200-as tempóval, akkor lecseréltettem idő előtt. Smiley

AndyA

Köszönöm válaszod!

Akkor ennek a beszerzése nem könnyű...és mi az amit könnyű beszerezni, és ajánlotok? Spuri?
Amit megkapok autósboltba, tescoba.

Várom válaszotok.

Üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35180 Dátum: 2014.11.25 kedd, 12:09:58 »



Nem tudom. Amikor olyan helyen, annyit és úgy járok, akkor utána lecseréltetem. Pl. amikor 13 ezer km-rel a betöltése után végigvágtáztunk az autóval Németországon Kölntől a határig 200-as tempóval, akkor lecseréltettem idő előtt. Smiley

AndyA
én azt hittem,hogy ennél sokkal tudományosabb módszert választasz.mondjuk megnyalod,vagy érzed a vizeleteden,vagy ilyesmi.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35181 Dátum: 2014.11.25 kedd, 12:12:22 »

Köszönöm válaszod!

Akkor ennek a beszerzése nem könnyű...és mi az amit könnyű beszerezni, és ajánlotok? Spuri?
Amit megkapok autósboltba, tescoba.

Várom válaszotok.

Üdv

2T olaj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35182 Dátum: 2014.11.25 kedd, 12:23:11 »

Akkor én is kérdeznék!

Hol veszed a K Gard NF-et?? Illetve mennyit teszel egy tankba? nyilván gondolom ha félig töltöm a kúton akkor annak a felét teszem vele Smiley
Mert most 60 litert nem szívesen töltenék az autómbaSmiley

2. kérdés: honnan tudod, hogy most cserélni kell a motorolajat? mi a jele?


Úgy érzed 60 liter gázolajat már nem fog elhasználni az autód? Nagyon nem bízol benne...  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35183 Dátum: 2014.11.25 kedd, 12:30:08 »

Kicsit göthösen, de megyünk...
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #35184 Dátum: 2014.11.25 kedd, 12:41:33 »

Úgy érzed 60 liter gázolajat már nem fog elhasználni az autód? Nagyon nem bízol benne...  eplus2

Hát amennyi hibája volt az elmúlt időszakban kételkedem  gun

Nem szeretném szájjal kiszívni a maradék gázolajat az autóból... eplus2
Naplózva
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #35185 Dátum: 2014.11.25 kedd, 19:25:28 »

Szentelt víz a motorháztetőre locsolva de szigoruan 666cm magasból teliholdkor.Smiley
   
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35186 Dátum: 2014.11.25 kedd, 19:47:51 »

Szentelt víz a motorháztetőre locsolva de szigoruan 666cm magasból teliholdkor.Smiley
   

Fenét. Balról sütő holdfényben fekete kakast áldozva.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35187 Dátum: 2014.11.25 kedd, 19:51:31 »

Fenét. Balról sütő holdfényben fekete kakast áldozva.

AndyA
Kakast, mi? Cheesy
Én inkább egy jó kis bögyös pipivel mutatnék be áldozatot a motorháztetőn. Wink
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35188 Dátum: 2014.11.26 szerda, 17:41:09 »

Ja, igen. Motorolajba szigorúan semmit! Azt inkább gyakrabban cserélem, ha szükségét látom.

AndyA



A motorolajba (én) nem teszek és soha nem is tennék adalékot. 
A gázolajba szoktam 2T-t, néha egy Liqui Molly adagolókenőt is öntök bele. 

És azt hogy találjátok ki, hogy a gázolajnak jót tesz a mindenféle adalék, a motorolajnak meg nem?  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35189 Dátum: 2014.11.26 szerda, 17:55:10 »

És azt hogy találjátok ki, hogy a gázolajnak jót tesz a mindenféle adalék, a motorolajnak meg nem?  Wink

Mindenféle nem. Csak az, ami odavaló. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35190 Dátum: 2014.11.26 szerda, 18:02:58 »

Mindenféle nem. Csak az, ami odavaló. Smiley

AndyA
és azt ki dönti el? mindenki kedve szerint? olajadalék is van, amire azt írják hogy oda való, gázolaj adalék is van, amire azt írják oda való. a 2t mondjuk pont nem oda való, az a 2 ütemű benzinmotorba benzinbe való.

erre utaltam a kérdéssel. a gázolaj mindenféle pancsolásában miért hisztek, ugyanakkor elhatárolódtok a motorolaj adalékolásától
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35191 Dátum: 2014.11.26 szerda, 18:09:13 »

és azt ki dönti el? mindenki kedve szerint? olajadalék is van, amire azt írják hogy oda való, gázolaj adalék is van, amire azt írják oda való. a 2t mondjuk pont nem oda való, az a 2 ütemű benzinmotorba benzinbe való.

erre utaltam a kérdéssel. a gázolaj mindenféle pancsolásában miért hisztek, ugyanakkor elhatárolódtok a motorolaj adalékolásától

A 2T olaj a 2T motor működési elve miatt szükséges bizonyos benzinmotorokba. Amúgy alapvetően a motorba, az égéstérbe, elégetni való, azaz a GO-ban is éppen elég jó helyen van.

Az meg sok éves tapasztalat, hogy ha rendes olajat teszel a gépbe és cseréled, amikor kell, akkor semmi másra nincs szükség a motorolajba.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35192 Dátum: 2014.11.26 szerda, 18:13:04 »

És azt hogy találjátok ki, hogy a gázolajnak jót tesz a mindenféle adalék, a motorolajnak meg nem?  Wink
Orákulum mondta!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35193 Dátum: 2014.11.26 szerda, 18:34:55 »

És azt hogy találjátok ki, hogy a gázolajnak jót tesz a mindenféle adalék, a motorolajnak meg nem?  Wink


Azt nem mondtam, hogy nem tesz jót.  Annyit mondtam, hogy nem öntök és soha nem is fogok a motorolajba önteni semmi adalékot.
A gázolaj megint más.....oda sem minden tankolásnál (elfelejtem, nincs nálam...) öntök, meg azt elpöfögöm. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35194 Dátum: 2014.11.26 szerda, 18:41:19 »

A 2T olaj a 2T motor működési elve miatt szükséges bizonyos benzinmotorokba. Amúgy alapvetően a motorba, az égéstérbe, elégetni való, azaz a GO-ban is éppen elég jó helyen van.

Az meg sok éves tapasztalat, hogy ha rendes olajat teszel a gépbe és cseréled, amikor kell, akkor semmi másra nincs szükség a motorolajba.

AndyA
az én tapasztalatom szerint a gázolajba sem kell semmi adalék, anélkül is jó.

Nem, nem. kimondottan a 2 ütemű szerkezetbe kell a benzin mellé. az már csak a továbbgondolása, amit utána írsz. miből gondoljátok, hogy mondjuk ugyanúgy keveredik el a gázolajban is? vagy a részecske nagysága pl  nem negyobb a kelleténél, aztán nemhogy javít ,hanem ront az alkatrészen. és sok adagolót csináltam már, amit mindenféle olajokkal kentek, használtak. mégis a legtöbbnek az lett a vége, hogy rettenetes mértékben kopott, és nem képes elindítani az autót.
Ugye bebizonyítani még sosem sikerült, hogy használ, addig meg felesleges kockázat. Ismerem én is a meséket a sokféle rossz, meg száraz gázolajokról, de mégis rengeteg olyan motort láttam már amiben bőven millió km felett van az üzemanyag rendszer is, és tökéletesen érzi magát.

Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35195 Dátum: 2014.11.26 szerda, 18:42:33 »

Orákulum mondta!  Wink
még mindig ez a legértelmesebb válasz, és a leg hihetőbb is. mivel mindenki csak hisz benne, mert bizonyíték ugye nincs hehe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35196 Dátum: 2014.11.26 szerda, 18:48:54 »

Természetesen mindenki szíve  joga, tehet bele bármit, akár motorolajat is, meg disznózsírt is(az is kenésre való. hagyma, paprika.....)
De mi lesz ha egy olyan embernek megy éppen tönkre a rendszer, aki használta? akkor  mi lesz az ideológia? miért romlott el?
 Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Nor1337
Vendég
« Új hozzászólás #35197 Dátum: 2014.11.26 szerda, 18:51:00 »

Sziasztok!

2006-os MK3-asom van (2.0 TDCI).
Az elmúlt hetekben lett benne mindkét termosztát kicserélve. A hűtővíz is ellenőrizve lett.
Most, hogy gyenge fagyok vannak és nap közben is csak 3-4 fok van próbálgatom, hogy mégis mikor akar bemelegedni.
Amikor eléri a 60 fokot a mutató, már bekapcsolom a fűtést és működik, fújja.
Ezzel a részével nincs is semmi problémám.

A furcsa az, hogy mennem kell lakott területen kívül legalább 20 km-t, mondjuk 90-el, hogy a MAJDNEM üzemi hőt elérje a motor és amikor visszalassítok, vagy alapjáraton hagyom a motort, szinte a gáz elvétele után azonnal elkezd visszahűlni. (közben megy a fűtés) Nagyjából 70 fokra esik vissza a víz hőfoka. Ha ismét terhelem, ismét melegszik. A teljesen függőleges állás nagyjából 6-odikban 100-nál, 110-nél áll be. Ha ekkor lassítok, ismét esik a hőmérséklet.

Ez az ingadozás és, hogy ennyit kell várni a bemelegedésre normális új termosztátnál (a termosztátból nem a legolcsóbbakat vetem)?

Előre is köszi a választ.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35198 Dátum: 2014.11.26 szerda, 18:53:23 »

Sziasztok!

2006-os MK3-asom van (2.0 TDCI).
Az elmúlt hetekben lett benne mindkét termosztát kicserélve. A hűtővíz is ellenőrizve lett.
Most, hogy gyenge fagyok vannak és nap közben is csak 3-4 fok van próbálgatom, hogy mégis mikor akar bemelegedni.
Amikor eléri a 60 fokot a mutató, már bekapcsolom a fűtést és működik, fújja.
Ezzel a részével nincs is semmi problémám.

A furcsa az, hogy mennem kell lakott területen kívül legalább 20 km-t, mondjuk 90-el, hogy a MAJDNEM üzemi hőt elérje a motor és amikor visszalassítok, vagy alapjáraton hagyom a motort, szinte a gáz elvétele után azonnal elkezd visszahűlni. (közben megy a fűtés) Nagyjából 70 fokra esik vissza a víz hőfoka. Ha ismét terhelem, ismét melegszik. A teljesen függőleges állás nagyjából 6-odikban 100-nál, 110-nél áll be. Ha ekkor lassítok, ismét esik a hőmérséklet.

Ez az ingadozás és, hogy ennyit kell várni a bemelegedésre normális új termosztátnál (a termosztátból nem a legolcsóbbakat vetem)?

Előre is köszi a választ.


Pedig ott valamelyik termó nem jó.  Az hogy új sajnos nem jelent semmit. szomoru1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35199 Dátum: 2014.11.26 szerda, 18:55:37 »

Nah, Ervinnek itt is köszi a szakszerű és tényleg első osztályú közreműködést, heppi end van.
Tegnap szépen összerakta, amit össze kellett és most szépen csendben teszi minden a dolgát.
Sőt, a kormányom sem remeg negyed annyira sem, mint elötte, így ott gyorsan olajat fogok cserélni, rendszert átmosva.

Közben fény derült arra is, hogy a korábbi szerelő a szerelés (vagy "szerelés") során megnyomta az olajteknőt is (szerencsére nem annyira, hogy ne legyen olajnyomás), és egy kis kábeltartó pöcköt is eltört.
Ma beszéltem vele, elmeséltem neki mindent, és mondtam neki, hogy péntekig eméssze magában a történteket és az eredményt, majd találjon ki egy megfelelő kompenzációt. Pénteken pedig felé járok és megbeszéljük.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 697 698 699 700 701 702 703 [704] 705 706 707 708 709 710 711 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.