Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:32:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
697
698
699
700
701
702
703
[
704
]
705
706
707
708
709
710
711
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14648003 alkalommal)
0 Felhasználó és 154 vendég van a témában
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35150 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 11:50:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.24 hétfő, 11:49:35
Várj egy kicsit, mindjárt jönnek a szakemberek.
AndyA
széjjel forgatod azt a kocsit
Naplózva
szucsis75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35151 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 11:53:55 »
egy másik kérdés.
Októberben vettem a autót. 2007-s GHIA 2.0 TDCI 148 ezer km. Végig vezetett szervízköny (csak szakszervíz). Le akartam ellenőríztetni a km állást, de nincs beírva a rendszerbe. Ezt hogy lehetséges? és hogy tudom akkor leinformálni az autót?
thx
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35152 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 11:54:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.24 hétfő, 11:16:43
Nem kell. Beindítod, hagyod stabilizálódni az alapjáratot, és tulajdonképpen mehetsz is.
Az alacsony fordulatot viszont definiáljuk először pontosabban. 1300-1500-nál lejjebb nem közekednék vele tartósan, mert a hidegben a kissé dermedtebb olajban nehezen lesz meg az alig forgó motorral a megfelelő olajnyomás. Ha finom gázzal közlekedsz 1500-2000 között, míg be nem melegszik, szerintem az a jó megoldás (más meg majd lehurrog jól és megírja, hogyan ölöm meg éppen ezzel a motort
).
AndyA
+1 Én is ezt javaslom (esetleg 1 percet melegítse).
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35153 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 11:55:49 »
Idézetet írta: szucsis75 - 2014.11.24 hétfő, 11:53:55
egy másik kérdés.
Októberben vettem a autót. 2007-s GHIA 2.0 TDCI 148 ezer km. Végig vezetett szervízköny (csak szakszervíz). Le akartam ellenőríztetni a km állást, de nincs beírva a rendszerbe. Ezt hogy lehetséges? és hogy tudom akkor leinformálni az autót?
thx
Okmányirodában le tudod kérdezni pénzért, ha magyar előélete van, hogy mi volt és mikor az utolsó bejegyzés.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
szucsis75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35154 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 12:45:29 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.24 hétfő, 11:55:49
Okmányirodában le tudod kérdezni pénzért, ha magyar előélete van, hogy mi volt és mikor az utolsó bejegyzés.
köszönöm!
Naplózva
bmate
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 49
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35155 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 22:44:55 »
Sziasztok!
Ti milyen gázolaj-, olajszűrőt használtok?
Válaszokat előre is köszi.
Naplózva
MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35156 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 22:47:56 »
Idézetet írta: bmate - 2014.11.24 hétfő, 22:44:55
Sziasztok!
Ti milyen gázolaj-, olajszűrőt használtok?
Válaszokat előre is köszi.
Gyári.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35157 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 22:52:19 »
Idézetet írta: bmate - 2014.11.24 hétfő, 22:44:55
Sziasztok!
Ti milyen gázolaj-, olajszűrőt használtok?
Válaszokat előre is köszi.
GO szűrőből gyári, Bosch, Mann
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35158 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 22:54:18 »
Idézetet írta: bmate - 2014.11.24 hétfő, 22:44:55
Sziasztok!
Ti milyen gázolaj-, olajszűrőt használtok?
Válaszokat előre is köszi.
Bosch-t megveheted, az a gyári. Ha kell rá Ford logó is, akkor néhány ezerrel több.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
szergej1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35159 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 22:58:03 »
Budapesten a VII ker Kertész utcában a generátor szervizben megcsinálják. Ma kérdeztem pont a szabadonfutósítást, mondi klubosoknak 18eHUF INA görgővel, illetve ha 115A-s felújítottra kicserélteted a generátort az még +54eHUF.
Idézetet írta: mendoza - 2014.11.23 vasárnap, 20:56:35
Szabadonfutósítástól függetlenül, ez a feszítő szhar, igaz? Tehát intézhetem a garanciát... jajjdejó...
Mennyibe fáj egy szabadonfutósítás?
Naplózva
Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35160 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 23:06:37 »
Idézetet írta: szergej1985 - 2014.11.24 hétfő, 22:58:03
Budapesten a VII ker Kertész utcában a generátor szervizben megcsinálják. Ma kérdeztem pont a szabadonfutósítást, mondi klubosoknak 18eHUF INA görgővel, illetve ha 115A-s felújítottra kicserélteted a generátort az még +54eHUF.
Koszi!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35161 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 23:19:03 »
Idézetet írta: szergej1985 - 2014.11.24 hétfő, 22:58:03
Budapesten a VII ker Kertész utcában a generátor szervizben megcsinálják. Ma kérdeztem pont a szabadonfutósítást, mondi klubosoknak 18eHUF INA görgővel, illetve ha 115A-s felújítottra kicserélteted a generátort az még +54eHUF.
Nem 54
34900+5000+6000
http://mondeo.hu/index.php?page=177
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35162 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 23:23:50 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.24 hétfő, 23:19:03
Nem 54
34900+5000+6000
http://mondeo.hu/index.php?page=177
És a szabadonfutó ajándék?
(INA 17ezer)
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35163 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 23:53:55 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.11.24 hétfő, 23:23:50
És a szabadonfutó ajándék?
(INA 17ezer)
Olvasd el még 1x amit írt!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35164 Dátum:
2014.11.25 kedd, 06:58:41 »
Idézetet írta: bmate - 2014.11.24 hétfő, 22:44:55
Sziasztok!
Ti milyen gázolaj-, olajszűrőt használtok?
Válaszokat előre is köszi.
Gyárit, ami Bosch, vagy Mannt, ami drága.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35165 Dátum:
2014.11.25 kedd, 09:27:26 »
Kicsit göthösen, de megyünk...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.25 kedd, 09:30:03 írta mendoza
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35166 Dátum:
2014.11.25 kedd, 09:32:45 »
Idézetet írta: mendoza - 2014.11.25 kedd, 09:27:26
Kicsit göthösen, de megyünk...
https://picasaweb.google.com/m/viewer#photo/110174773778523435752/5874868109304661089/6085555446312421026
ezt csak te látod
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szucsis75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35167 Dátum:
2014.11.25 kedd, 09:46:56 »
Sziasztok,
Szerintetetk érdemes bárminemű adalékanyagot használni (olajadalékot, vagy diesel adalékot)
Köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35168 Dátum:
2014.11.25 kedd, 09:57:04 »
Idézetet írta: szucsis75 - 2014.11.25 kedd, 09:46:56
Sziasztok,
Szerintetetk érdemes bárminemű adalékanyagot használni (olajadalékot, vagy diesel adalékot)
Köszi
Provokálni akarsz minket friss userként? Kevés híján ölre menő hitvitát jelent évek óta ez a kérdés ezen a fórumon!
- Sokan esküsznek rá, hogy semmi nem kell, minden ilyesmi csak pénzkidobás.
- Mások azt állítják, hogy a Spuri adalék, a 2T olaj, a K Guard NF adalék, az (akármi) jelenti a megváltást, hogy ne kelljen 150 ezer km után porlasztócsúcsokat cseréltetni és nagynyomású szivattyút felújíttatni.
- Ismét mások azt mondják, hogy tízezer km-enként egy Liqui Moly vagy Protec rendszertisztítós kezelés vezet az üdvözüléshez.
- A következő csapat abban látja a világ megváltását, hogy melyik forgalmazó kútjánál (nem) tankol, ill. hogy prémium gázolajat vesz a szekerébe.
Szóval belenyúltál a közepébe rendesen, kapsz mindjárt hideget-meleget eleget!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35169 Dátum:
2014.11.25 kedd, 10:01:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.25 kedd, 09:57:04
Provokálni akarsz minket friss userként? Kevés híján ölre menő hitvitát jelent évek óta ez a kérdés ezen a fórumon!
- Sokan esküsznek rá, hogy semmi nem kell, minden ilyesmi csak pénzkidobás.
- Mások azt állítják, hogy a Spuri adalék, a 2T olaj, a K Guard NF adalék, az (akármi) jelenti a megváltást, hogy ne kelljen 150 ezer km után porlasztócsúcsokat cseréltetni és nagynyomású szivattyút felújíttatni.
- Ismét mások azt mondják, hogy tízezer km-enként egy Liqui Moly vagy Protec rendszertisztítós kezelés vezet az üdvözüléshez.
- A következő csapat abban látja a világ megváltását, hogy melyik forgalmazó kútjánál (nem) tankol, ill. hogy prémium gázolajat vesz a szekerébe.
Szóval belenyúltál a közepébe rendesen, kapsz mindjárt hideget-meleget eleget!
AndyA
Én végig az mellett voltam, hogy nem kell semmi. Viszont 2 hete megtörtént a szívósor felújítás, ha már szét volt szedve megnéztünk minden mást is, van benne kosz... A szerelőm azt tanácsolta, hogy Spurit használjak egy-egy nagyobb út előtt, számít. Most teszek egy próbát...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
szucsis75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35170 Dátum:
2014.11.25 kedd, 10:06:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.25 kedd, 09:57:04
Provokálni akarsz minket friss userként? Kevés híján ölre menő hitvitát jelent évek óta ez a kérdés ezen a fórumon!
- Sokan esküsznek rá, hogy semmi nem kell, minden ilyesmi csak pénzkidobás.
- Mások azt állítják, hogy a Spuri adalék, a 2T olaj, a K Guard NF adalék, az (akármi) jelenti a megváltást, hogy ne kelljen 150 ezer km után porlasztócsúcsokat cseréltetni és nagynyomású szivattyút felújíttatni.
- Ismét mások azt mondják, hogy tízezer km-enként egy Liqui Moly vagy Protec rendszertisztítós kezelés vezet az üdvözüléshez.
- A következő csapat abban látja a világ megváltását, hogy melyik forgalmazó kútjánál (nem) tankol, ill. hogy prémium gázolajat vesz a szekerébe.
Szóval belenyúltál a közepébe rendesen, kapsz mindjárt hideget-meleget eleget!
AndyA
hát most még bizonytalanabb vagyok..Én amikor megvettem tettem bele (perszer olaj és szűrőcsere után) nanoenergizert.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.25 kedd, 10:08:17 írta AndyA
»
Naplózva
szucsis75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35171 Dátum:
2014.11.25 kedd, 10:08:28 »
hát most még bizonytalanabb vagyok..Én amikor megvettem tettem bele (perszer olaj és szűrőcsere után) nanoenergizert.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35172 Dátum:
2014.11.25 kedd, 10:12:31 »
Idézetet írta: szucsis75 - 2014.11.25 kedd, 10:06:25
hát most még bizonytalanabb vagyok..Én amikor megvettem tettem bele (perszer olaj és szűrőcsere után) nanoenergizert.
A /quote sor után írj, akkor nem olvad össze a szöveged az idézettel.
Az ilyen nano-szuper izék azok, amikről a legelvetemültebb adalékpárti is azt mondja itt, hogy faxság. Ahogyan általában az is...
Az adalékolás szerepe a hívők szerint alapvetően kétféle lehet:
- Javítja a gázolaj kenőhatását, ami az egyetlen kenőanyag a nagynyomású szivattyúban. A kopás lassításával az élettartam is nő, ill. a leváló spén darabkái nem teszik tönkre (olyan gyorsan) a csúcsokat. Ez a gyakoribb indok.
- Javítja az égést, így a lerakódások mennyisége csökken a motorban ill. a turbo kipufogó oldalán, esetleg segíti a katalizátor és/vagy a DPF munkáját. Ez a ritkább indok.
De nagyon kevesen hisznek abban, hogy ilyen-olyan nanotechnológia fogja majd az autóikat megvédeni a nemtudommitől.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szucsis75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35173 Dátum:
2014.11.25 kedd, 10:16:44 »
AndyA....te használsz adalékanyagot?
köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35174 Dátum:
2014.11.25 kedd, 10:17:46 »
Idézetet írta: szucsis75 - 2014.11.25 kedd, 10:16:44
AndyA....te használsz adalékanyagot?
köszi
Korábban 2T olajat, most K Guard NF-et.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35175 Dátum:
2014.11.25 kedd, 10:21:42 »
Idézetet írta: szucsis75 - 2014.11.25 kedd, 10:08:28
hát most még bizonytalanabb vagyok..Én amikor megvettem tettem bele (perszer olaj és szűrőcsere után) nanoenergizert.
A motorolajba (én) nem teszek és soha nem is tennék adalékot.
A gázolajba szoktam 2T-t, néha egy Liqui Molly adagolókenőt is öntök bele.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35176 Dátum:
2014.11.25 kedd, 10:24:02 »
Idézetet írta: szucsis75 - 2014.11.25 kedd, 10:16:44
AndyA....te használsz adalékanyagot?
köszi
Ja, igen. Motorolajba szigorúan semmit! Azt inkább gyakrabban cserélem, ha szükségét látom.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35177 Dátum:
2014.11.25 kedd, 11:50:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.25 kedd, 10:24:02
Ja, igen. Motorolajba szigorúan semmit! Azt inkább gyakrabban cserélem, ha szükségét látom.
AndyA
Akkor én is kérdeznék!
Hol veszed a K Gard NF-et?? Illetve mennyit teszel egy tankba? nyilván gondolom ha félig töltöm a kúton akkor annak a felét teszem vele
Mert most 60 litert nem szívesen töltenék az autómba:)
2. kérdés: honnan tudod, hogy most cserélni kell a motorolajat? mi a jele?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35178 Dátum:
2014.11.25 kedd, 11:58:15 »
Idézetet írta: Petike86 - 2014.11.25 kedd, 11:50:30
Akkor én is kérdeznék!
Hol veszed a K Gard NF-et?? Illetve mennyit teszel egy tankba? nyilván gondolom ha félig töltöm a kúton akkor annak a felét teszem vele
Mert most 60 litert nem szívesen töltenék az autómba:)
2. kérdés: honnan tudod, hogy most cserélni kell a motorolajat? mi a jele?
Kispusi intézett vagy 2 hónapja beszerzést, tőle kérdezd.
Én vettem egy 50 ml-es fecskendőt, és azzal adagolom a tankolt liter szerint.
Nem tudom. Amikor olyan helyen, annyit és úgy járok, akkor utána lecseréltetem. Pl. amikor 13 ezer km-rel a betöltése után végigvágtáztunk az autóval Németországon Kölntől a határig 200-as tempóval, akkor lecseréltettem idő előtt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35179 Dátum:
2014.11.25 kedd, 12:06:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.25 kedd, 11:58:15
Kispusi intézett vagy 2 hónapja beszerzést, tőle kérdezd.
Én vettem egy 50 ml-es fecskendőt, és azzal adagolom a tankolt liter szerint.
Nem tudom. Amikor olyan helyen, annyit és úgy járok, akkor utána lecseréltetem. Pl. amikor 13 ezer km-rel a betöltése után végigvágtáztunk az autóval Németországon Kölntől a határig 200-as tempóval, akkor lecseréltettem idő előtt.
AndyA
Köszönöm válaszod!
Akkor ennek a beszerzése nem könnyű...és mi az amit könnyű beszerezni, és ajánlotok? Spuri?
Amit megkapok autósboltba, tescoba.
Várom válaszotok.
Üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35180 Dátum:
2014.11.25 kedd, 12:09:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.25 kedd, 11:58:15
Nem tudom. Amikor olyan helyen, annyit és úgy járok, akkor utána lecseréltetem. Pl. amikor 13 ezer km-rel a betöltése után végigvágtáztunk az autóval Németországon Kölntől a határig 200-as tempóval, akkor lecseréltettem idő előtt.
AndyA
én azt hittem,hogy ennél sokkal tudományosabb módszert választasz.mondjuk megnyalod,vagy érzed a vizeleteden,vagy ilyesmi....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35181 Dátum:
2014.11.25 kedd, 12:12:22 »
Idézetet írta: Petike86 - 2014.11.25 kedd, 12:06:35
Köszönöm válaszod!
Akkor ennek a beszerzése nem könnyű...és mi az amit könnyű beszerezni, és ajánlotok? Spuri?
Amit megkapok autósboltba, tescoba.
Várom válaszotok.
Üdv
2T olaj.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35182 Dátum:
2014.11.25 kedd, 12:23:11 »
Idézetet írta: Petike86 - 2014.11.25 kedd, 11:50:30
Akkor én is kérdeznék!
Hol veszed a K Gard NF-et?? Illetve mennyit teszel egy tankba? nyilván gondolom ha félig töltöm a kúton akkor annak a felét teszem vele
Mert most 60 litert nem szívesen töltenék az autómba
2. kérdés: honnan tudod, hogy most cserélni kell a motorolajat? mi a jele?
Úgy érzed 60 liter gázolajat már nem fog elhasználni az autód? Nagyon nem bízol benne...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35183 Dátum:
2014.11.25 kedd, 12:30:08 »
Idézetet írta: mendoza - 2014.11.25 kedd, 09:27:26
Kicsit göthösen, de megyünk...
Naplózva
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35184 Dátum:
2014.11.25 kedd, 12:41:33 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.25 kedd, 12:23:11
Úgy érzed 60 liter gázolajat már nem fog elhasználni az autód? Nagyon nem bízol benne...
Hát amennyi hibája volt az elmúlt időszakban kételkedem
Nem szeretném szájjal kiszívni a maradék gázolajat az autóból...
Naplózva
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35185 Dátum:
2014.11.25 kedd, 19:25:28 »
Szentelt víz a motorháztetőre locsolva de szigoruan 666cm magasból teliholdkor.
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35186 Dátum:
2014.11.25 kedd, 19:47:51 »
Idézetet írta: Rlala - 2014.11.25 kedd, 19:25:28
Szentelt víz a motorháztetőre locsolva de szigoruan 666cm magasból teliholdkor.
Fenét. Balról sütő holdfényben fekete kakast áldozva.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35187 Dátum:
2014.11.25 kedd, 19:51:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.25 kedd, 19:47:51
Fenét. Balról sütő holdfényben fekete kakast áldozva.
AndyA
Kakast, mi?
Én inkább egy jó kis bögyös pipivel mutatnék be áldozatot a motorháztetőn.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35188 Dátum:
2014.11.26 szerda, 17:41:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.25 kedd, 10:24:02
Ja, igen. Motorolajba szigorúan semmit! Azt inkább gyakrabban cserélem, ha szükségét látom.
AndyA
Idézetet írta: Zoleex - 2014.11.25 kedd, 10:21:42
A motorolajba (én) nem teszek és soha nem is tennék adalékot.
A gázolajba szoktam 2T-t, néha egy Liqui Molly adagolókenőt is öntök bele.
És azt hogy találjátok ki, hogy a gázolajnak jót tesz a mindenféle adalék, a motorolajnak meg nem?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35189 Dátum:
2014.11.26 szerda, 17:55:10 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.11.26 szerda, 17:41:09
És azt hogy találjátok ki, hogy a gázolajnak jót tesz a mindenféle adalék, a motorolajnak meg nem?
Mindenféle nem. Csak az, ami odavaló.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35190 Dátum:
2014.11.26 szerda, 18:02:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.26 szerda, 17:55:10
Mindenféle nem. Csak az, ami odavaló.
AndyA
és azt ki dönti el? mindenki kedve szerint? olajadalék is van, amire azt írják hogy oda való, gázolaj adalék is van, amire azt írják oda való. a 2t mondjuk pont nem oda való, az a 2 ütemű benzinmotorba
benzinbe
való.
erre utaltam a kérdéssel. a gázolaj mindenféle pancsolásában miért hisztek, ugyanakkor elhatárolódtok a motorolaj adalékolásától
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35191 Dátum:
2014.11.26 szerda, 18:09:13 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.11.26 szerda, 18:02:58
és azt ki dönti el? mindenki kedve szerint? olajadalék is van, amire azt írják hogy oda való, gázolaj adalék is van, amire azt írják oda való. a 2t mondjuk pont nem oda való, az a 2 ütemű benzinmotorba
benzinbe
való.
erre utaltam a kérdéssel. a gázolaj mindenféle pancsolásában miért hisztek, ugyanakkor elhatárolódtok a motorolaj adalékolásától
A 2T olaj a 2T motor működési elve miatt szükséges bizonyos benzinmotorokba. Amúgy alapvetően a motorba, az égéstérbe, elégetni való, azaz a GO-ban is éppen elég jó helyen van.
Az meg sok éves tapasztalat, hogy ha rendes olajat teszel a gépbe és cseréled, amikor kell, akkor semmi másra nincs szükség a motorolajba.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35192 Dátum:
2014.11.26 szerda, 18:13:04 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.11.26 szerda, 17:41:09
És azt hogy találjátok ki, hogy a gázolajnak jót tesz a mindenféle adalék, a motorolajnak meg nem?
Orákulum mondta!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35193 Dátum:
2014.11.26 szerda, 18:34:55 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.11.26 szerda, 17:41:09
És azt hogy találjátok ki, hogy a gázolajnak jót tesz a mindenféle adalék, a motorolajnak meg nem?
Azt nem mondtam, hogy nem tesz jót. Annyit mondtam, hogy nem öntök és soha nem is fogok a motorolajba önteni semmi adalékot.
A gázolaj megint más.....oda sem minden tankolásnál (elfelejtem, nincs nálam...) öntök, meg azt elpöfögöm.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35194 Dátum:
2014.11.26 szerda, 18:41:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.26 szerda, 18:09:13
A 2T olaj a 2T motor működési elve miatt szükséges bizonyos benzinmotorokba. Amúgy alapvetően a motorba, az égéstérbe, elégetni való, azaz a GO-ban is éppen elég jó helyen van.
Az meg sok éves tapasztalat, hogy ha rendes olajat teszel a gépbe és cseréled, amikor kell, akkor semmi másra nincs szükség a motorolajba.
AndyA
az én tapasztalatom szerint a gázolajba sem kell semmi adalék, anélkül is jó.
Nem, nem. kimondottan a 2 ütemű szerkezetbe kell a benzin mellé. az már csak a továbbgondolása, amit utána írsz. miből gondoljátok, hogy mondjuk ugyanúgy keveredik el a gázolajban is? vagy a részecske nagysága pl nem negyobb a kelleténél, aztán nemhogy javít ,hanem ront az alkatrészen. és sok adagolót csináltam már, amit mindenféle olajokkal kentek, használtak. mégis a legtöbbnek az lett a vége, hogy rettenetes mértékben kopott, és nem képes elindítani az autót.
Ugye bebizonyítani még sosem sikerült, hogy használ, addig meg felesleges kockázat. Ismerem én is a meséket a sokféle rossz, meg száraz gázolajokról, de mégis rengeteg olyan motort láttam már amiben bőven millió km felett van az üzemanyag rendszer is, és tökéletesen érzi magát.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35195 Dátum:
2014.11.26 szerda, 18:42:33 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.26 szerda, 18:13:04
Orákulum mondta!
még mindig ez a legértelmesebb válasz, és a leg hihetőbb is. mivel mindenki csak hisz benne, mert bizonyíték ugye nincs
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35196 Dátum:
2014.11.26 szerda, 18:48:54 »
Természetesen mindenki szíve joga, tehet bele bármit, akár motorolajat is, meg disznózsírt is(az is kenésre való. hagyma, paprika.....)
De mi lesz ha egy olyan embernek megy éppen tönkre a rendszer, aki használta? akkor mi lesz az ideológia? miért romlott el?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Nor1337
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35197 Dátum:
2014.11.26 szerda, 18:51:00 »
Sziasztok!
2006-os MK3-asom van (2.0 TDCI).
Az elmúlt hetekben lett benne mindkét termosztát kicserélve. A hűtővíz is ellenőrizve lett.
Most, hogy gyenge fagyok vannak és nap közben is csak 3-4 fok van próbálgatom, hogy mégis mikor akar bemelegedni.
Amikor eléri a 60 fokot a mutató, már bekapcsolom a fűtést és működik, fújja.
Ezzel a részével nincs is semmi problémám.
A furcsa az, hogy mennem kell lakott területen kívül legalább 20 km-t, mondjuk 90-el, hogy a MAJDNEM üzemi hőt elérje a motor és amikor visszalassítok, vagy alapjáraton hagyom a motort, szinte a gáz elvétele után azonnal elkezd visszahűlni. (közben megy a fűtés) Nagyjából 70 fokra esik vissza a víz hőfoka. Ha ismét terhelem, ismét melegszik. A teljesen függőleges állás nagyjából 6-odikban 100-nál, 110-nél áll be. Ha ekkor lassítok, ismét esik a hőmérséklet.
Ez az ingadozás és, hogy ennyit kell várni a bemelegedésre normális új termosztátnál (a termosztátból nem a legolcsóbbakat vetem)?
Előre is köszi a választ.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35198 Dátum:
2014.11.26 szerda, 18:53:23 »
Idézetet írta: Nor1337 - 2014.11.26 szerda, 18:51:00
Sziasztok!
2006-os MK3-asom van (2.0 TDCI).
Az elmúlt hetekben lett benne mindkét termosztát kicserélve. A hűtővíz is ellenőrizve lett.
Most, hogy gyenge fagyok vannak és nap közben is csak 3-4 fok van próbálgatom, hogy mégis mikor akar bemelegedni.
Amikor eléri a 60 fokot a mutató, már bekapcsolom a fűtést és működik, fújja.
Ezzel a részével nincs is semmi problémám.
A furcsa az, hogy mennem kell lakott területen kívül legalább 20 km-t, mondjuk 90-el, hogy a MAJDNEM üzemi hőt elérje a motor és amikor visszalassítok, vagy alapjáraton hagyom a motort, szinte a gáz elvétele után azonnal elkezd visszahűlni. (közben megy a fűtés) Nagyjából 70 fokra esik vissza a víz hőfoka. Ha ismét terhelem, ismét melegszik. A teljesen függőleges állás nagyjából 6-odikban 100-nál, 110-nél áll be. Ha ekkor lassítok, ismét esik a hőmérséklet.
Ez az ingadozás és, hogy ennyit kell várni a bemelegedésre normális új termosztátnál (a termosztátból nem a legolcsóbbakat vetem)?
Előre is köszi a választ.
Pedig ott valamelyik termó nem jó. Az hogy új sajnos nem jelent semmit.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35199 Dátum:
2014.11.26 szerda, 18:55:37 »
Nah, Ervinnek itt is köszi a szakszerű és tényleg első osztályú közreműködést, heppi end van.
Tegnap szépen összerakta, amit össze kellett és most szépen csendben teszi minden a dolgát.
Sőt, a kormányom sem remeg negyed annyira sem, mint elötte, így ott gyorsan olajat fogok cserélni, rendszert átmosva.
Közben fény derült arra is, hogy a korábbi szerelő a szerelés (vagy "szerelés") során megnyomta az olajteknőt is (szerencsére nem annyira, hogy ne legyen olajnyomás), és egy kis kábeltartó pöcköt is eltört.
Ma beszéltem vele, elmeséltem neki mindent, és mondtam neki, hogy péntekig eméssze magában a történteket és az eredményt, majd találjon ki egy megfelelő kompenzációt. Pénteken pedig felé járok és megbeszéljük.
Naplózva
Oldalak:
1
...
697
698
699
700
701
702
703
[
704
]
705
706
707
708
709
710
711
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ