Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:34:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
705
706
707
708
709
710
711
[
712
]
713
714
715
716
717
718
719
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14653830 alkalommal)
0 Felhasználó és 138 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35550 Dátum:
2014.12.16 kedd, 20:23:32 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.16 kedd, 20:20:16
ezek csak benzineshez valók
Még jó, különben itt is felkapott lenne.
Amúgy láttam már pár dci-n mágnesgyűrűt!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35551 Dátum:
2014.12.16 kedd, 20:28:44 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.16 kedd, 20:23:32
Még jó, különben itt is felkapott lenne.
Amúgy láttam már pár dci-n mágnesgyűrűt!
jo az csak erosnlegyen . Ha mást nem is de legalább a femszilankokat összeszedi a porlasztok elől
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35552 Dátum:
2014.12.16 kedd, 20:30:15 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.16 kedd, 20:28:44
jo az csak erosnlegyen . Ha mást nem is de legalább a femszilankokat összeszedi a porlasztok elől
Nem a nagynyomású csövekre "szokták" rakni, hanem a HPP betápjára!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35553 Dátum:
2014.12.16 kedd, 20:32:23 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.16 kedd, 20:30:15
Nem a nagynyomású csövekre "szokták" rakni, hanem a HPP betápjára!
én a hho generatorhoz is tennék
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
kalimera75
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 249
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35554 Dátum:
2014.12.16 kedd, 20:47:36 »
Idézetet írta: Jalkin - 2014.12.16 kedd, 20:12:44
Te vagy a helyi megmondóember,aki mindenkinél mindent sokkal jobban tud?
Naplózva
Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35555 Dátum:
2014.12.16 kedd, 20:51:00 »
Idézetet írta: Jalkin - 2014.12.16 kedd, 20:12:44
Te vagy a helyi megmondóember,aki mindenkinél mindent sokkal jobban tud?
legalább egyben igazad van tényleg jobban tud mindenkinél mindent ami az autóval kapcsolatos
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35556 Dátum:
2014.12.16 kedd, 20:54:43 »
Idézetet írta: Jalkin - 2014.12.16 kedd, 20:12:44
Te vagy a helyi megmondóember,aki mindenkinél mindent sokkal jobban tud?
Nem szívesen mondom, de autós kérdésekben legtöbbször jobban tudja a dolgokat.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35557 Dátum:
2014.12.16 kedd, 21:49:33 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.16 kedd, 20:20:16
ezek csak benzineshez valók
Miért? Nem lehet a benzint mágnesezni
nemá....
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35558 Dátum:
2014.12.16 kedd, 23:25:52 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.16 kedd, 19:20:05
Nyugodt lehetsz, hogy a henger falát és a porlasztó csúcsokat az általad felsoroltak közül semmi nem károsítja.
Semmi magyarázata nem lenne annak, hogy a fogyasztásod csökkenhetne a tartály miatt.
Persze látványos, de azt is elhiheted nyugodtan, hogy az önigazoláson kívül semmi haszna/szerepe.
Amit te leeresztettél, az nem is "jön létre" ha nincs a tartály. Ott csapódik le a nedvesség és az olajpára. Ezek a motorban elégnek, elpárolognak.
És rontják a motor hatásfokát.
A pára nem való a motorba levegő és üzemanyag helyett, ahogyan a kátrányszerű szutyok, ami lecsapódik, szintén sokkal nehezebben ég el, mint a rendes GO. Innentől kezdve meg sok kicsi sokra megy, és simán összejöhet a fél liter csökkenés.
Nekem is kevesebbet fogyaszt a leválasztó beépítése óta, de inkább csak 1-2, max. 3 decivel. Azt viszont hosszabb távon rendszeresen reprodukálhatóan.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bmate
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 49
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35559 Dátum:
2014.12.17 szerda, 04:29:20 »
Sziasztok!
Próbálta már valaki mennyit lehet lehet elmenni ha kivillan a tankolást jelző lámpa?
Naplózva
MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35560 Dátum:
2014.12.17 szerda, 06:09:55 »
Idézetet írta: bmate - 2014.12.17 szerda, 04:29:20
Sziasztok!
Próbálta már valaki mennyit lehet lehet elmenni ha kivillan a tankolást jelző lámpa?
Tisztelt Fórumtárs!
Általában 50-60 Km biztonságosan. De én azt mondom ne kísérletezz! Jobb a békesség. A dieesel gépek nem szeretik, ha üzemanyaghiány miatt állnak le. Egyszerűen megelőzhető a probléma ha az ember időben tankol.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35561 Dátum:
2014.12.17 szerda, 06:12:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.12.16 kedd, 23:25:52
És rontják a motor hatásfokát.
A pára nem való a motorba levegő és üzemanyag helyett, ahogyan a kátrányszerű szutyok, ami lecsapódik, szintén sokkal nehezebben ég el, mint a rendes GO. Innentől kezdve meg sok kicsi sokra megy, és simán összejöhet a fél liter csökkenés.
Nekem is kevesebbet fogyaszt a leválasztó beépítése óta, de inkább csak 1-2, max. 3 decivel. Azt viszont hosszabb távon rendszeresen reprodukálhatóan.
AndyA
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35562 Dátum:
2014.12.17 szerda, 06:27:16 »
Idézetet írta: bmate - 2014.12.17 szerda, 04:29:20
Sziasztok!
Próbálta már valaki mennyit lehet lehet elmenni ha kivillan a tankolást jelző lámpa?
80km.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35563 Dátum:
2014.12.17 szerda, 07:29:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.12.16 kedd, 23:25:52
És rontják a motor hatásfokát.
A pára nem való a motorba levegő és üzemanyag helyett, ahogyan a kátrányszerű szutyok, ami lecsapódik, szintén sokkal nehezebben ég el, mint a rendes GO. Innentől kezdve meg sok kicsi sokra megy, és simán összejöhet a fél liter csökkenés.
Nekem is kevesebbet fogyaszt a leválasztó beépítése óta, de inkább csak 1-2, max. 3 decivel. Azt viszont hosszabb távon rendszeresen reprodukálhatóan.
AndyA
Mutatsz majd egy teljesítmény mérési papírt tartállyal és tartály nélkül? Addig csak levegőbe beszélés.
A pára, ami a katergázban van, elpárolog a meleg motorban vagy elég. Jelentéktelen. Biztosan nem befolyásolja az égést, ha egyáltalán eljut oda.
A levegő rendszerben van még pár hely, ahol kicsapódhat. Ha nem, akkor annyira semmi, hogy biztosan nem okoz sehol semmit.
Egy jó mechanikai állapotú motornál szinte alig van kartergáz és nem fröcsög, hanem tiszta és nagyon finom olajpára lehet benne.
Tehát a tartály jó arra, hogy megmutassa mennyire kopott a motor.
Egyébként már minden motor tönkrement volna 20-30 éve, amiben nincs ilyen tartály.
Pár decit simán hozhat ezer forgalmi körülmény, mert sosem ugyanaz minden!
Ez nem bizonyíték, de köszi...... megpróbáltad.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.17 szerda, 07:32:16 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35564 Dátum:
2014.12.17 szerda, 07:29:51 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.17 szerda, 06:27:16
80km.
Tisztelt Fórumtárs!
Valóban a megtehető max Km 80.
Ezért írtam, hogy biztonságosan és meglepetések nélkül 50-60 Km.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35565 Dátum:
2014.12.17 szerda, 07:34:59 »
80 km-nél kapcsol fel a sárga lámpa.
Ennél több is megtehető. Benzines kocsit már hoztak így, hogy pár km-et mutatott és még napokig mozogtak vele rövid távokat, miután 0-át mutatott....
Ennyire kevés benzint fogyaszt, hogy benzin gőzzel is elmegy még.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35566 Dátum:
2014.12.17 szerda, 07:36:27 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.17 szerda, 07:29:37
Mutatsz majd egy teljesítmény mérési papírt tartállyal és tartály nélkül? Addig csak levegőbe beszélés.
A pára, ami a katergázban van, elpárolog a meleg motorban vagy elég. Jelentéktelen. Biztosan nem befolyásolja az égést, ha egyáltalán eljut oda.
A levegő rendszerben van még pár hely, ahol kicsapódhat. Ha nem, akkor annyira semmi, hogy biztosan nem okoz sehol semmit.
Egyébként már minden motor tönkrement volna 20-30 éve, amiben nincs ilyen tartály.
Pár decit simán hozhat ezer forgalmi körülmény, mert sosem ugyanaz minden!
Ez nem bizonyíték, de köszi...... megpróbáltad.
Tisztelt Fórumtárs!
Én ezt szeretem benned amikor a tudás ilyen elemi erővel tör fel belőled.
Azért legyünk igazságosak. A te okfejtésedben is előfordul egy két ha(feltételezés). Abban viszont igazad van, hogy megpróbáltuk, megépítettük és örülünk
. Azt se feledd ha nem ezt tettük volna, akkor most miről értekeznénk.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35567 Dátum:
2014.12.17 szerda, 07:48:59 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.17 szerda, 07:34:59
80 km-nél kapcsol fel a sárga lámpa.
Ennél több is megtehető. Benzines kocsit már hoztak így, hogy pár km-et mutatott és még napokig mozogtak vele rövid távokat, miután 0-át mutatott....
Ennyire kevés benzint fogyaszt, hogy benzin gőzzel is elmegy még.
ennyire xar a benzines mérőrendszere....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35568 Dátum:
2014.12.17 szerda, 07:57:56 »
Idézetet írta: László - 2014.12.17 szerda, 07:36:27
Tisztelt Fórumtárs!
Én ezt szeretem benned amikor a tudás ilyen elemi erővel tör fel belőled.
Azért legyünk igazságosak. A te okfejtésedben is előfordul egy két ha(feltételezés). Abban viszont igazad van, hogy megpróbáltuk, megépítettük és örülünk
. Azt se feledd ha nem ezt tettük volna, akkor most miről értekeznénk.
Tisztelettel László!
Tisztelt Fórumtárs!
1 db "ha" volt benne. Ha nem csapódik ki. De a turbónál bejutva, majd onnan sűrítve nyomáson be a csövekbe, hűtő, szívósor..... hát itt végig "csapódik" a levegő, ami a mindenképpen olajfilmes csövek belsejére simán feltapad-na. Ha lenne jelentős dolog.
Azok korábban megpróbáltam lezárni.
Mindenki abban hisz, amiben akar!
László:
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35569 Dátum:
2014.12.17 szerda, 07:59:20 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.17 szerda, 07:48:59
ennyire xar a benzines mérőrendszere....
Volt már itt ci is, ami 0-án volt. Még ment az is. Kiálltam vele a végén az utcára...... a továbbiakról nem tudok.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35570 Dátum:
2014.12.17 szerda, 08:01:03 »
Tisztelt Fórumtársak!
Őszintén örülök, hogy kedves "GSR" barátunkat ilyen mértékben inspirálja a felvetett, fényképekkel illusztrált téma. Engedjétek meg, hogy én is kifejtsem szerény véleményem a témával kapcsolatban. Ha már hatásfok akkor nézzük meg, hogy részben mitől is függ a motorteljesítmény. Gondolok itt speciel az üzemanyag levegő keverék minőségére. Oxigén, megfelelő éghető üzemanyag, tökéletes keveredés, porlasztás, gyújtás, égés. Ha bármit adalékolok a tökéletesen kevert levegő üzemanyag keverékhez, ami kevésbé éghető anyag akkor az az égés hatásfokát minden esetben csökkenti. Két ilyen esetről beszélhetünk a diesel gépek tekintetében. A kartergáz valamint az EGR által visszavezetett kipufogógáz egy része. Láttuk tapasztaltuk, hogy milyen mennyiségű koksz korom volt képes lerakodni az EGR szelepen, és a feltett fotók bizonysága szerint a leválasztótankban. Ha az EGR dugózás és a tank beépítése ezen anyagok bejutását megakadályozza a motor égésterébe, akkor már megérte a fáradságot a témával foglalkozni. Szükségtelen itt, bármit is mérési jegyzőkönyvekkel bizonygatni. Mindenki tudja hogy a koksz, korom, kondenzviz, nem való a motor hengerébe, adalékanyagként, mert az égési folyamat végén, éppen elég termelődik e káros végtermékből.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35571 Dátum:
2014.12.17 szerda, 08:08:03 »
Az EGR visszavezetés is éppen a káros anyag kibocsájtást hivatott redukálni.
Persze a ledugózás tisztábban tartja a szívósort....de a kipufogógáz meg nem.
Szóval nem menjünk ebben bele.....
A versenysportban van szerepe minden apró dolognak, nem a közúton.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35572 Dátum:
2014.12.17 szerda, 08:38:41 »
Sziasztok!
Vettem felújított porlasztókat. Kicseréltem őket majd az új kódokat is megkapta az autó.
Viszont nem akar elindulni. Gázolajszűrőt gyárira cseréltem, kézi pumpával felszívtam az anyagot.
A csúcsoknál ha lelazítom a magasnyomásút akkor ott nyomja is ki szépen, mégse indul.
Elképzelhető, hogy az elektronika nem nyitja az injektorokat?
Vagy mi lehet a probléma?
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35573 Dátum:
2014.12.17 szerda, 08:40:51 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.17 szerda, 08:08:03
Az EGR visszavezetés is éppen a káros anyag kibocsájtást hivatott redukálni.
Persze a ledugózás tisztábban tartja a szívósort....de a kipufogógáz meg nem.
Szóval nem menjünk ebben bele.....
A versenysportban van szerepe minden apró dolognak, nem a közúton.
A közúton is, csak mások a nagyságrendek, mivel mások az igények is. A motorsportban 1% plusznak vagy mínusznak is nagy szerepe lehet, míg a közúton sokkal lazább a dolog. De pl. a nappali menetfényt is azért vezette be az EU kötelezően, hogy ne a fényszórókkal kelljen nappal közlekedni - ami éves szinten egész Európára vonatkoztatva mittudoménmennyi üzemanyag megtakarításával jár. Abba meg ugye megintcsak ne menjünk bele, hogy ez a megtakarítás mi minden egyébbel jár, az autótulajok által kifizetett pénztől kezdve a LED-es menetfények gyártásának energiaigénye, környezetszennyezése stb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35574 Dátum:
2014.12.17 szerda, 11:20:35 »
Idézetet írta: Viló - 2014.12.17 szerda, 08:38:41
Sziasztok!
Vettem felújított porlasztókat. Kicseréltem őket majd az új kódokat is megkapta az autó.
Viszont nem akar elindulni. Gázolajszűrőt gyárira cseréltem, kézi pumpával felszívtam az anyagot.
A csúcsoknál ha lelazítom a magasnyomásút akkor ott nyomja is ki szépen, mégse indul.
Elképzelhető, hogy az elektronika nem nyitja az injektorokat?
Vagy mi lehet a probléma?
Ha tudsz, mérj -műszeresen- rail nyomást, hogy indítózáskor mennyi.
Ha nincs 300 körül, akkor nem fog indulni. Ha a csúcsok 100% jók, akkor a pumpa vagy szabályzó szelep (ragadás) lehet a hiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35575 Dátum:
2014.12.17 szerda, 11:32:48 »
Idézetet írta: László - 2014.12.17 szerda, 08:01:03
Tisztelt Fórumtársak!
Őszintén örülök, hogy kedves "GSR" barátunkat ilyen mértékben inspirálja a felvetett, fényképekkel illusztrált téma. Engedjétek meg, hogy én is kifejtsem szerény véleményem a témával kapcsolatban. Ha már hatásfok akkor nézzük meg, hogy részben mitől is függ a motorteljesítmény. Gondolok itt speciel az üzemanyag levegő keverék minőségére. Oxigén, megfelelő éghető üzemanyag, tökéletes keveredés, porlasztás, gyújtás, égés. Ha bármit adalékolok a tökéletesen kevert levegő üzemanyag keverékhez, ami kevésbé éghető anyag akkor az az égés hatásfokát minden esetben csökkenti. Két ilyen esetről beszélhetünk a diesel gépek tekintetében. A kartergáz valamint az EGR által visszavezetett kipufogógáz egy része. Láttuk tapasztaltuk, hogy milyen mennyiségű koksz korom volt képes lerakodni az EGR szelepen, és a feltett fotók bizonysága szerint a leválasztótankban. Ha az EGR dugózás és a tank beépítése ezen anyagok bejutását megakadályozza a motor égésterébe, akkor már megérte a fáradságot a témával foglalkozni. Szükségtelen itt, bármit is mérési jegyzőkönyvekkel bizonygatni. Mindenki tudja hogy a koksz, korom, kondenzviz, nem való a motor hengerébe, adalékanyagként, mert az égési folyamat végén, éppen elég termelődik e káros végtermékből.
Tisztelettel László!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35576 Dátum:
2014.12.17 szerda, 11:45:12 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.17 szerda, 11:20:35
Ha tudsz, mérj -műszeresen- rail nyomást, hogy indítózáskor mennyi.
Ha nincs 300 körül, akkor nem fog indulni. Ha a csúcsok 100% jók, akkor a pumpa vagy szabályzó szelep (ragadás) lehet a hiba.
A csere előtt jó volt minden. Németországból vettem a porlasztókat. Mind a 4 új.
Indítózáskor semmi füst nem jön ki azért gondolom, hogy nem nyit a porlasztó.
Ma délután rádugom a diagot.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35577 Dátum:
2014.12.17 szerda, 12:00:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.12.16 kedd, 23:25:52
És rontják a motor hatásfokát.
A pára nem való a motorba levegő és üzemanyag helyett, ahogyan a kátrányszerű szutyok, ami lecsapódik, szintén sokkal nehezebben ég el, mint a rendes GO. Innentől kezdve meg sok kicsi sokra megy, és simán összejöhet a fél liter csökkenés.
Nekem is kevesebbet fogyaszt a leválasztó beépítése óta, de inkább csak 1-2, max. 3 decivel. Azt viszont hosszabb távon rendszeresen reprodukálhatóan.
AndyA
...erre mondják hogy a puding próbája..
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35578 Dátum:
2014.12.17 szerda, 12:09:03 »
Idézetet írta: Viló - 2014.12.17 szerda, 11:45:12
A csere előtt jó volt minden. Németországból vettem a porlasztókat. Mind a 4 új.
Indítózáskor semmi füst nem jön ki azért gondolom, hogy nem nyit a porlasztó.
Ma délután rádugom a diagot.
Gyanítom, hogy átvertek a porlasztókkal.
Kockázatos a látatlanban történő befecskendező vásárlás, bár bizonyára az ára csalogató.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35579 Dátum:
2014.12.17 szerda, 12:13:59 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.17 szerda, 12:09:03
Gyanítom, hogy átvertek a porlasztókkal.
Kockázatos a látatlanban történő befecskendező vásárlás, bár bizonyára az ára csalogató.
igazad lehet.mint mindig.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35580 Dátum:
2014.12.17 szerda, 12:38:29 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.17 szerda, 07:48:59
ennyire xar a benzines mérőrendszere....
Benyásoknak a "0 km" után is van élet
off vége.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35581 Dátum:
2014.12.17 szerda, 17:13:50 »
Idézetet írta: Viló - 2014.12.17 szerda, 11:45:12
A csere előtt jó volt minden. Németországból vettem a porlasztókat. Mind a 4 új.
Indítózáskor semmi füst nem jön ki azért gondolom, hogy nem nyit a porlasztó.
Ma délután rádugom a diagot.
A kód jól lett beírva,illettve a hozzá való kódokat kaptad?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35582 Dátum:
2014.12.17 szerda, 18:05:56 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.12.17 szerda, 17:13:50
A kód jól lett beírva,illettve a hozzá való kódokat kaptad?
az mindegy lenne az indulás szempontjából
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
djgin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35583 Dátum:
2014.12.17 szerda, 20:45:31 »
Sziasztok!
MK3 2.0 TDCI 131 le N7BA motorkód alapjaratnal jobb első kerékjárati ív felől sziszegés hallatszik. Mi lehet ez? Menetdinamikaban fogyasztásban nem vettem észre semmit.
Előre is köszi a tippeket.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35584 Dátum:
2014.12.17 szerda, 20:47:12 »
Idézetet írta: djgin - 2014.12.17 szerda, 20:45:31
Sziasztok!
MK3 2.0 TDCI 131 le N7BA motorkód alapjaratnal jobb első kerékjárati ív felől sziszegés hallatszik. Mi lehet ez? Menetdinamikaban fogyasztásban nem vettem észre semmit.
Előre is köszi a tippeket.
ha akkor jön a hang amikor tolod,akkor lukas valamelyik turbócsöved.diaggal mérhető a turbónyomás...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35585 Dátum:
2014.12.17 szerda, 20:48:24 »
Idézetet írta: djgin - 2014.12.17 szerda, 20:45:31
Sziasztok!
MK3 2.0 TDCI 131 le N7BA motorkód alapjaratnal jobb első kerékjárati ív felől sziszegés hallatszik. Mi lehet ez? Menetdinamikaban fogyasztásban nem vettem észre semmit.
Előre is köszi a tippeket.
talán szíj, csapágy, ilyesmi. ha kimondottan előről jön, ott a klímakompresszor van. ezt így, hogy nem hallja az ember nehéz. az is lehet hogy semmi baj, csak működik a kompresszorod
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35586 Dátum:
2014.12.17 szerda, 20:49:08 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.17 szerda, 20:47:12
ha akkor jön a hang amikor tolod,akkor lukas valamelyik turbócsöved.diaggal mérhető a turbónyomás...
tolja neki alapjáraton, mint az állat, mi?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35587 Dátum:
2014.12.17 szerda, 20:50:26 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.17 szerda, 20:49:08
tolja neki alapjáraton, mint az állat, mi?
igazad van.elnéztem.csapágy lesz az.Amúgy meg akár tolhatja is alapjáraton.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35588 Dátum:
2014.12.17 szerda, 20:55:21 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.17 szerda, 20:50:26
igazad van.elnéztem.csapágy lesz az.Amúgy meg akár tolhatja is alapjáraton.....
nem benzines, nem kell spórolni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35589 Dátum:
2014.12.17 szerda, 20:57:04 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.17 szerda, 20:55:21
nem benzines, nem kell spórolni
pl
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35590 Dátum:
2014.12.17 szerda, 21:32:14 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.12.17 szerda, 17:13:50
A kód jól lett beírva,illettve a hozzá való kódokat kaptad?
Jól lett beírva. Ma megnéztem és van egy ilyen hibakódom, hogy P1608.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35591 Dátum:
2014.12.17 szerda, 21:42:25 »
Idézetet írta: Viló - 2014.12.17 szerda, 21:32:14
Jól lett beírva. Ma megnéztem és van egy ilyen hibakódom, hogy P1608.
Azt írják, ez villanyos gond. Angol ST fórumon írtak szerint az akku cseréje segített.
Mindenesetre meg lehet próbálni ezt az irányt is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35592 Dátum:
2014.12.17 szerda, 21:45:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.12.17 szerda, 21:42:25
Azt írják, ez villanyos gond. Angol ST fórumon írtak szerint az akku cseréje segített.
Mindenesetre meg lehet próbálni ezt az irányt is.
AndyA
Az előbb kicseréltem azt is.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35593 Dátum:
2014.12.17 szerda, 22:02:31 »
Idézetet írta: Viló - 2014.12.17 szerda, 21:45:19
Az előbb kicseréltem azt is.
Volt még szó alacsony indításkori-indítás utáni rail nyomásról, ebből adódó nehéz indításról és hasonlókról.
Keress rá guglin kicsit.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35594 Dátum:
2014.12.17 szerda, 22:05:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.12.17 szerda, 22:02:31
Volt még szó alacsony indításkori-indítás utáni rail nyomásról, ebből adódó nehéz indításról és hasonlókról.
Keress rá guglin kicsit.
AndyA
Azt csinálom folyamatosan. Indítózáskor a nyomás 360-420 bar.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35595 Dátum:
2014.12.17 szerda, 22:07:53 »
Idézetet írta: Viló - 2014.12.17 szerda, 22:05:18
Azt csinálom folyamatosan. Indítózáskor a nyomás 360-420 bar.
Az pedig elég az indításhoz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35596 Dátum:
2014.12.17 szerda, 22:40:57 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.17 szerda, 18:05:56
az mindegy lenne az indulás szempontjából
Azt tudom csak kérdeztem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
czövekpeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35597 Dátum:
2014.12.18 csütörtök, 08:52:48 »
Helló!
Azt szeretném tudni,hogy mit jelent egy TDCi(FMBA) motornál a vészüzem? "Meddig" tart,hiba törlésig? Hogy viselkedik az autó és,hogy reagál pl, nagy gázadásra? Egyszerűen csak gyengébb,semmi újabb üzenet nincs a vezetőnek(pl. újabb tiltás)?
Nem értem a működését sajnos...
Köszi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35598 Dátum:
2014.12.18 csütörtök, 08:56:57 »
Idézetet írta: czövekpeti - 2014.12.18 csütörtök, 08:52:48
Helló!
Azt szeretném tudni,hogy mit jelent egy TDCi(FMBA) motornál a vészüzem? "Meddig" tart,hiba törlésig? Hogy viselkedik az autó és,hogy reagál pl, nagy gázadásra? Egyszerűen csak gyengébb,semmi újabb üzenet nincs a vezetőnek(pl. újabb tiltás)?
Nem értem a működését sajnos...
Köszi.
A motor egy előre beprogramozott programmal vezérli a motort. Teljesítmény korlátozással.
A időszakos hiba miatt került ebbe az állapotba, akkor a következő újraindításig. Ha fennálló "súlyos" hiba van, akkor vagy el sem indul vagy csak vészüzemben megy.
Észre fogod venni, hogy viselkedik (mintha ráakasztanának egy 5 tonnás utánfutót. Gázadásra szinte sehogy nem reagál.
Ez azért van, hogy ha nem működésképtelen a motor, de nem működtethető rendesen, akkor is el tudjon vinni haza vagy a szervizig.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
czövekpeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35599 Dátum:
2014.12.18 csütörtök, 09:36:34 »
Köszönöm a választ.
Naplózva
Oldalak:
1
...
705
706
707
708
709
710
711
[
712
]
713
714
715
716
717
718
719
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ