Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:01:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 705 706 707 708 709 710 711 [712] 713 714 715 716 717 718 719 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14652583 alkalommal)
0 Felhasználó és 126 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35550 Dátum: 2014.12.16 kedd, 20:23:32 »

ezek csak benzineshez valók  hehe

Még jó, különben itt is felkapott lenne.  Cool
Amúgy láttam már pár dci-n mágnesgyűrűt!  laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35551 Dátum: 2014.12.16 kedd, 20:28:44 »

Még jó, különben itt is felkapott lenne.  Cool
Amúgy láttam már pár dci-n mágnesgyűrűt!  laugh
jo az csak erosnlegyen . Ha mást nem is de legalább a femszilankokat összeszedi a porlasztok elől   hehe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35552 Dátum: 2014.12.16 kedd, 20:30:15 »

jo az csak erosnlegyen . Ha mást nem is de legalább a femszilankokat összeszedi a porlasztok elől   hehe

Nem a nagynyomású csövekre "szokták" rakni, hanem a HPP betápjára!  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35553 Dátum: 2014.12.16 kedd, 20:32:23 »

Nem a nagynyomású csövekre "szokták" rakni, hanem a HPP betápjára!  nyes
én a hho generatorhoz is tennék
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #35554 Dátum: 2014.12.16 kedd, 20:47:36 »

 Wink
Te vagy a helyi megmondóember,aki mindenkinél mindent sokkal jobban tud?
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35555 Dátum: 2014.12.16 kedd, 20:51:00 »

Te vagy a helyi megmondóember,aki mindenkinél mindent sokkal jobban tud?
legalább egyben igazad van tényleg jobban tud mindenkinél mindent  ami az autóval kapcsolatos
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35556 Dátum: 2014.12.16 kedd, 20:54:43 »

Te vagy a helyi megmondóember,aki mindenkinél mindent sokkal jobban tud?
Nem szívesen mondom, de autós kérdésekben legtöbbször jobban tudja a dolgokat.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #35557 Dátum: 2014.12.16 kedd, 21:49:33 »

ezek csak benzineshez valók  hehe
Miért? Nem lehet a benzint mágnesezni  wow1 nemá.... eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35558 Dátum: 2014.12.16 kedd, 23:25:52 »


Nyugodt lehetsz, hogy a henger falát és a porlasztó csúcsokat az általad felsoroltak közül semmi nem károsítja.
Semmi magyarázata nem lenne annak, hogy a fogyasztásod csökkenhetne a tartály miatt.
Persze látványos, de azt is elhiheted nyugodtan, hogy az önigazoláson kívül semmi haszna/szerepe.
Amit te leeresztettél, az nem is "jön létre" ha nincs a tartály. Ott csapódik le a nedvesség és az olajpára. Ezek a motorban elégnek, elpárolognak.
 wave


És rontják a motor hatásfokát. Smiley

A pára nem való a motorba levegő és üzemanyag helyett, ahogyan a kátrányszerű szutyok, ami lecsapódik, szintén sokkal nehezebben ég el, mint a rendes GO. Innentől kezdve meg sok kicsi sokra megy, és simán összejöhet a fél liter csökkenés.

Nekem is kevesebbet fogyaszt a leválasztó beépítése óta, de inkább csak 1-2, max. 3 decivel. Azt viszont hosszabb távon rendszeresen reprodukálhatóan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bmate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


E-mail
« Új hozzászólás #35559 Dátum: 2014.12.17 szerda, 04:29:20 »

Sziasztok!

Próbálta már valaki mennyit lehet lehet elmenni ha kivillan a tankolást jelző lámpa?
Naplózva

MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35560 Dátum: 2014.12.17 szerda, 06:09:55 »

Sziasztok!

Próbálta már valaki mennyit lehet lehet elmenni ha kivillan a tankolást jelző lámpa?
Tisztelt Fórumtárs!
Általában 50-60 Km biztonságosan. De én azt mondom ne kísérletezz! Jobb a békesség. A dieesel gépek nem szeretik, ha üzemanyaghiány miatt állnak le. Egyszerűen megelőzhető a probléma ha az ember időben tankol. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35561 Dátum: 2014.12.17 szerda, 06:12:16 »

És rontják a motor hatásfokát. Smiley

A pára nem való a motorba levegő és üzemanyag helyett, ahogyan a kátrányszerű szutyok, ami lecsapódik, szintén sokkal nehezebben ég el, mint a rendes GO. Innentől kezdve meg sok kicsi sokra megy, és simán összejöhet a fél liter csökkenés.

Nekem is kevesebbet fogyaszt a leválasztó beépítése óta, de inkább csak 1-2, max. 3 decivel. Azt viszont hosszabb távon rendszeresen reprodukálhatóan.

AndyA
eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35562 Dátum: 2014.12.17 szerda, 06:27:16 »

Sziasztok!

Próbálta már valaki mennyit lehet lehet elmenni ha kivillan a tankolást jelző lámpa?
80km.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35563 Dátum: 2014.12.17 szerda, 07:29:37 »

És rontják a motor hatásfokát. Smiley

A pára nem való a motorba levegő és üzemanyag helyett, ahogyan a kátrányszerű szutyok, ami lecsapódik, szintén sokkal nehezebben ég el, mint a rendes GO. Innentől kezdve meg sok kicsi sokra megy, és simán összejöhet a fél liter csökkenés.

Nekem is kevesebbet fogyaszt a leválasztó beépítése óta, de inkább csak 1-2, max. 3 decivel. Azt viszont hosszabb távon rendszeresen reprodukálhatóan.

AndyA

Mutatsz majd egy teljesítmény mérési papírt tartállyal és tartály nélkül? Addig csak levegőbe beszélés.  wave
A pára, ami a katergázban van, elpárolog a meleg motorban vagy elég. Jelentéktelen. Biztosan nem befolyásolja az égést, ha egyáltalán eljut oda.
A levegő rendszerben van még pár hely, ahol kicsapódhat. Ha nem, akkor annyira semmi, hogy biztosan nem okoz sehol semmit.
Egy jó mechanikai állapotú motornál szinte alig van kartergáz és nem fröcsög, hanem tiszta és nagyon finom olajpára lehet benne.
Tehát a tartály jó arra, hogy megmutassa mennyire kopott a motor.  vigyor3
Egyébként már minden motor tönkrement volna 20-30 éve, amiben nincs ilyen tartály.
Pár decit simán hozhat ezer forgalmi körülmény, mert sosem ugyanaz minden!
Ez nem bizonyíték, de köszi...... megpróbáltad.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.17 szerda, 07:32:16 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35564 Dátum: 2014.12.17 szerda, 07:29:51 »

80km.
Tisztelt Fórumtárs!
Valóban a megtehető max Km 80.
Ezért írtam, hogy biztonságosan és meglepetések nélkül 50-60 Km. smile
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35565 Dátum: 2014.12.17 szerda, 07:34:59 »

80 km-nél kapcsol fel a sárga lámpa.
Ennél több is megtehető. Benzines kocsit már hoztak így, hogy pár km-et mutatott és még napokig mozogtak vele rövid távokat, miután 0-át mutatott.... idiot2

Ennyire kevés benzint fogyaszt, hogy benzin gőzzel is elmegy még. eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35566 Dátum: 2014.12.17 szerda, 07:36:27 »

Mutatsz majd egy teljesítmény mérési papírt tartállyal és tartály nélkül? Addig csak levegőbe beszélés.  wave
A pára, ami a katergázban van, elpárolog a meleg motorban vagy elég. Jelentéktelen. Biztosan nem befolyásolja az égést, ha egyáltalán eljut oda.
A levegő rendszerben van még pár hely, ahol kicsapódhat. Ha nem, akkor annyira semmi, hogy biztosan nem okoz sehol semmit.
Egyébként már minden motor tönkrement volna 20-30 éve, amiben nincs ilyen tartály.
Pár decit simán hozhat ezer forgalmi körülmény, mert sosem ugyanaz minden!
Ez nem bizonyíték, de köszi...... megpróbáltad.  wave
Tisztelt Fórumtárs!
Én ezt szeretem benned amikor a tudás ilyen elemi erővel tör fel belőled. eljen eljen eljen Azért legyünk igazságosak. A te okfejtésedben is előfordul egy két ha(feltételezés). Abban viszont igazad van, hogy megpróbáltuk, megépítettük és örülünk smile smile smile. Azt se feledd ha nem ezt tettük volna, akkor most miről értekeznénk. wave
Tisztelettel László! worship  
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35567 Dátum: 2014.12.17 szerda, 07:48:59 »

80 km-nél kapcsol fel a sárga lámpa.
Ennél több is megtehető. Benzines kocsit már hoztak így, hogy pár km-et mutatott és még napokig mozogtak vele rövid távokat, miután 0-át mutatott.... idiot2

Ennyire kevés benzint fogyaszt, hogy benzin gőzzel is elmegy még. eplus2
ennyire xar  a benzines mérőrendszere.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35568 Dátum: 2014.12.17 szerda, 07:57:56 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én ezt szeretem benned amikor a tudás ilyen elemi erővel tör fel belőled. eljen eljen eljen Azért legyünk igazságosak. A te okfejtésedben is előfordul egy két ha(feltételezés). Abban viszont igazad van, hogy megpróbáltuk, megépítettük és örülünk smile smile smile. Azt se feledd ha nem ezt tettük volna, akkor most miről értekeznénk. wave
Tisztelettel László! worship  

Tisztelt Fórumtárs!

1 db "ha" volt benne. Ha nem csapódik ki. De a turbónál bejutva, majd onnan sűrítve nyomáson be a csövekbe, hűtő, szívósor..... hát itt végig "csapódik" a levegő, ami a mindenképpen olajfilmes csövek belsejére simán feltapad-na. Ha lenne jelentős dolog.
Azok korábban megpróbáltam lezárni.
Mindenki abban hisz, amiben akar!  wave  Wink
László:  worship
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35569 Dátum: 2014.12.17 szerda, 07:59:20 »

ennyire xar  a benzines mérőrendszere.... eplus2

Volt már itt ci is, ami 0-án volt. Még ment az is. Kiálltam vele a végén az utcára...... a továbbiakról nem tudok.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35570 Dátum: 2014.12.17 szerda, 08:01:03 »

Tisztelt Fórumtársak!
Őszintén örülök, hogy kedves "GSR" barátunkat ilyen mértékben inspirálja a felvetett, fényképekkel illusztrált téma. Engedjétek meg, hogy én is kifejtsem szerény véleményem a témával kapcsolatban. Ha már hatásfok akkor nézzük meg, hogy részben mitől is függ a motorteljesítmény. Gondolok itt speciel az üzemanyag levegő keverék minőségére. Oxigén, megfelelő éghető üzemanyag, tökéletes keveredés, porlasztás, gyújtás, égés. Ha bármit adalékolok a tökéletesen kevert levegő üzemanyag keverékhez, ami kevésbé éghető anyag akkor az az égés hatásfokát minden esetben csökkenti. Két ilyen esetről beszélhetünk a diesel gépek tekintetében. A kartergáz valamint az EGR által visszavezetett kipufogógáz egy része. Láttuk tapasztaltuk, hogy milyen mennyiségű koksz korom volt képes lerakodni az EGR szelepen, és a feltett fotók bizonysága szerint a leválasztótankban. Ha az EGR dugózás és a tank beépítése ezen anyagok bejutását megakadályozza a motor égésterébe, akkor már megérte a fáradságot a témával foglalkozni. Szükségtelen itt, bármit is mérési jegyzőkönyvekkel bizonygatni. Mindenki tudja hogy a koksz, korom, kondenzviz, nem való a motor hengerébe, adalékanyagként, mert az égési folyamat végén, éppen elég termelődik e káros végtermékből. wave
Tisztelettel László! worship    
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35571 Dátum: 2014.12.17 szerda, 08:08:03 »

Az EGR visszavezetés is éppen a káros anyag kibocsájtást hivatott redukálni.
Persze a ledugózás tisztábban tartja a szívósort....de a kipufogógáz meg nem.
Szóval nem menjünk ebben bele.....

A versenysportban van szerepe minden apró dolognak, nem a közúton.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35572 Dátum: 2014.12.17 szerda, 08:38:41 »

Sziasztok!

Vettem felújított porlasztókat. Kicseréltem őket majd az új kódokat is megkapta az autó.
Viszont nem akar elindulni. Gázolajszűrőt gyárira cseréltem, kézi pumpával felszívtam az anyagot.
A csúcsoknál ha lelazítom a magasnyomásút akkor ott nyomja is ki szépen, mégse indul.
Elképzelhető, hogy az elektronika nem nyitja az injektorokat?
Vagy mi lehet a probléma?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35573 Dátum: 2014.12.17 szerda, 08:40:51 »

Az EGR visszavezetés is éppen a káros anyag kibocsájtást hivatott redukálni.
Persze a ledugózás tisztábban tartja a szívósort....de a kipufogógáz meg nem.
Szóval nem menjünk ebben bele.....

A versenysportban van szerepe minden apró dolognak, nem a közúton.  wave

A közúton is, csak mások a nagyságrendek, mivel mások az igények is. A motorsportban 1% plusznak vagy mínusznak is nagy szerepe lehet, míg a közúton sokkal lazább a dolog. De pl. a nappali menetfényt is azért vezette be az EU kötelezően, hogy ne a fényszórókkal kelljen nappal közlekedni - ami éves szinten egész Európára vonatkoztatva mittudoménmennyi üzemanyag megtakarításával jár. Abba meg ugye megintcsak ne menjünk bele, hogy ez a megtakarítás mi minden egyébbel jár, az autótulajok által kifizetett pénztől kezdve a LED-es menetfények gyártásának energiaigénye, környezetszennyezése stb. falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35574 Dátum: 2014.12.17 szerda, 11:20:35 »

Sziasztok!

Vettem felújított porlasztókat. Kicseréltem őket majd az új kódokat is megkapta az autó.
Viszont nem akar elindulni. Gázolajszűrőt gyárira cseréltem, kézi pumpával felszívtam az anyagot.
A csúcsoknál ha lelazítom a magasnyomásút akkor ott nyomja is ki szépen, mégse indul.
Elképzelhető, hogy az elektronika nem nyitja az injektorokat?
Vagy mi lehet a probléma?

Ha tudsz, mérj -műszeresen- rail nyomást, hogy indítózáskor mennyi.
Ha nincs 300 körül, akkor nem fog indulni. Ha a csúcsok 100% jók, akkor a pumpa vagy szabályzó szelep (ragadás) lehet a hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35575 Dátum: 2014.12.17 szerda, 11:32:48 »

Tisztelt Fórumtársak!
Őszintén örülök, hogy kedves "GSR" barátunkat ilyen mértékben inspirálja a felvetett, fényképekkel illusztrált téma. Engedjétek meg, hogy én is kifejtsem szerény véleményem a témával kapcsolatban. Ha már hatásfok akkor nézzük meg, hogy részben mitől is függ a motorteljesítmény. Gondolok itt speciel az üzemanyag levegő keverék minőségére. Oxigén, megfelelő éghető üzemanyag, tökéletes keveredés, porlasztás, gyújtás, égés. Ha bármit adalékolok a tökéletesen kevert levegő üzemanyag keverékhez, ami kevésbé éghető anyag akkor az az égés hatásfokát minden esetben csökkenti. Két ilyen esetről beszélhetünk a diesel gépek tekintetében. A kartergáz valamint az EGR által visszavezetett kipufogógáz egy része. Láttuk tapasztaltuk, hogy milyen mennyiségű koksz korom volt képes lerakodni az EGR szelepen, és a feltett fotók bizonysága szerint a leválasztótankban. Ha az EGR dugózás és a tank beépítése ezen anyagok bejutását megakadályozza a motor égésterébe, akkor már megérte a fáradságot a témával foglalkozni. Szükségtelen itt, bármit is mérési jegyzőkönyvekkel bizonygatni. Mindenki tudja hogy a koksz, korom, kondenzviz, nem való a motor hengerébe, adalékanyagként, mert az égési folyamat végén, éppen elég termelődik e káros végtermékből. wave
Tisztelettel László! worship    
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35576 Dátum: 2014.12.17 szerda, 11:45:12 »

Ha tudsz, mérj -műszeresen- rail nyomást, hogy indítózáskor mennyi.
Ha nincs 300 körül, akkor nem fog indulni. Ha a csúcsok 100% jók, akkor a pumpa vagy szabályzó szelep (ragadás) lehet a hiba.

A csere előtt jó volt minden. Németországból vettem a porlasztókat. Mind a 4 új.
Indítózáskor semmi füst nem jön ki azért gondolom, hogy nem nyit a porlasztó.
Ma délután rádugom a diagot.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #35577 Dátum: 2014.12.17 szerda, 12:00:04 »

És rontják a motor hatásfokát. Smiley

A pára nem való a motorba levegő és üzemanyag helyett, ahogyan a kátrányszerű szutyok, ami lecsapódik, szintén sokkal nehezebben ég el, mint a rendes GO. Innentől kezdve meg sok kicsi sokra megy, és simán összejöhet a fél liter csökkenés.

Nekem is kevesebbet fogyaszt a leválasztó beépítése óta, de inkább csak 1-2, max. 3 decivel. Azt viszont hosszabb távon rendszeresen reprodukálhatóan.

AndyA

 eljen integet2    ...erre mondják hogy a puding próbája..
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35578 Dátum: 2014.12.17 szerda, 12:09:03 »

A csere előtt jó volt minden. Németországból vettem a porlasztókat. Mind a 4 új.
Indítózáskor semmi füst nem jön ki azért gondolom, hogy nem nyit a porlasztó.
Ma délután rádugom a diagot.

Gyanítom, hogy átvertek a porlasztókkal.
Kockázatos a látatlanban történő befecskendező vásárlás, bár bizonyára az ára csalogató.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35579 Dátum: 2014.12.17 szerda, 12:13:59 »

Gyanítom, hogy átvertek a porlasztókkal.
Kockázatos a látatlanban történő befecskendező vásárlás, bár bizonyára az ára csalogató.
igazad lehet.mint mindig.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #35580 Dátum: 2014.12.17 szerda, 12:38:29 »

ennyire xar  a benzines mérőrendszere.... eplus2
Benyásoknak a "0 km" után is van élet  eplus2
off vége.  vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #35581 Dátum: 2014.12.17 szerda, 17:13:50 »

A csere előtt jó volt minden. Németországból vettem a porlasztókat. Mind a 4 új.
Indítózáskor semmi füst nem jön ki azért gondolom, hogy nem nyit a porlasztó.
Ma délután rádugom a diagot.
A kód jól lett beírva,illettve a hozzá való kódokat kaptad?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35582 Dátum: 2014.12.17 szerda, 18:05:56 »

A kód jól lett beírva,illettve a hozzá való kódokat kaptad?Huh?
az mindegy lenne az indulás szempontjából
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
djgin
Vendég
« Új hozzászólás #35583 Dátum: 2014.12.17 szerda, 20:45:31 »

Sziasztok!

MK3 2.0 TDCI 131 le N7BA motorkód alapjaratnal jobb első kerékjárati ív felől sziszegés hallatszik. Mi lehet ez? Menetdinamikaban fogyasztásban nem vettem észre semmit.
Előre is köszi a tippeket.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35584 Dátum: 2014.12.17 szerda, 20:47:12 »

Sziasztok!

MK3 2.0 TDCI 131 le N7BA motorkód alapjaratnal jobb első kerékjárati ív felől sziszegés hallatszik. Mi lehet ez? Menetdinamikaban fogyasztásban nem vettem észre semmit.
Előre is köszi a tippeket.
ha akkor jön a hang amikor tolod,akkor lukas valamelyik turbócsöved.diaggal mérhető a turbónyomás...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35585 Dátum: 2014.12.17 szerda, 20:48:24 »

Sziasztok!

MK3 2.0 TDCI 131 le N7BA motorkód alapjaratnal jobb első kerékjárati ív felől sziszegés hallatszik. Mi lehet ez? Menetdinamikaban fogyasztásban nem vettem észre semmit.
Előre is köszi a tippeket.
talán szíj, csapágy, ilyesmi. ha kimondottan előről jön, ott a klímakompresszor van. ezt így, hogy nem hallja az ember nehéz. az is lehet hogy semmi baj, csak működik a kompresszorod
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35586 Dátum: 2014.12.17 szerda, 20:49:08 »

ha akkor jön a hang amikor tolod,akkor lukas valamelyik turbócsöved.diaggal mérhető a turbónyomás...
tolja neki alapjáraton, mint az állat, mi?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35587 Dátum: 2014.12.17 szerda, 20:50:26 »

tolja neki alapjáraton, mint az állat, mi?

igazad van.elnéztem.csapágy lesz az.Amúgy meg akár tolhatja is alapjáraton..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35588 Dátum: 2014.12.17 szerda, 20:55:21 »

igazad van.elnéztem.csapágy lesz az.Amúgy meg akár tolhatja is alapjáraton..... vigyor3
nem benzines, nem kell spórolni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35589 Dátum: 2014.12.17 szerda, 20:57:04 »

nem benzines, nem kell spórolni
pl
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35590 Dátum: 2014.12.17 szerda, 21:32:14 »

A kód jól lett beírva,illettve a hozzá való kódokat kaptad?Huh?

Jól lett beírva. Ma megnéztem és van egy ilyen hibakódom, hogy P1608.    szomoru1
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35591 Dátum: 2014.12.17 szerda, 21:42:25 »

Jól lett beírva. Ma megnéztem és van egy ilyen hibakódom, hogy P1608.    szomoru1

Azt írják, ez villanyos gond. Angol ST fórumon írtak szerint az akku cseréje segített.

Mindenesetre meg lehet próbálni ezt az irányt is. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35592 Dátum: 2014.12.17 szerda, 21:45:19 »

Azt írják, ez villanyos gond. Angol ST fórumon írtak szerint az akku cseréje segített.

Mindenesetre meg lehet próbálni ezt az irányt is. Smiley

AndyA

Az előbb kicseréltem azt is.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35593 Dátum: 2014.12.17 szerda, 22:02:31 »

Az előbb kicseréltem azt is.

Volt még szó alacsony indításkori-indítás utáni rail nyomásról, ebből adódó nehéz indításról és hasonlókról.

Keress rá guglin kicsit.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35594 Dátum: 2014.12.17 szerda, 22:05:18 »

Volt még szó alacsony indításkori-indítás utáni rail nyomásról, ebből adódó nehéz indításról és hasonlókról.

Keress rá guglin kicsit.

AndyA

Azt csinálom folyamatosan.  Indítózáskor a nyomás 360-420 bar.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35595 Dátum: 2014.12.17 szerda, 22:07:53 »

Azt csinálom folyamatosan.  Indítózáskor a nyomás 360-420 bar.

Az pedig elég az indításhoz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #35596 Dátum: 2014.12.17 szerda, 22:40:57 »

az mindegy lenne az indulás szempontjából

Azt tudom csak kérdeztem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #35597 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 08:52:48 »

Helló!
Azt szeretném tudni,hogy mit jelent egy TDCi(FMBA) motornál a vészüzem? "Meddig" tart,hiba törlésig? Hogy viselkedik az autó és,hogy reagál pl, nagy gázadásra? Egyszerűen csak gyengébb,semmi újabb üzenet nincs a vezetőnek(pl. újabb tiltás)?
Nem értem a működését sajnos...
Köszi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35598 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 08:56:57 »

Helló!
Azt szeretném tudni,hogy mit jelent egy TDCi(FMBA) motornál a vészüzem? "Meddig" tart,hiba törlésig? Hogy viselkedik az autó és,hogy reagál pl, nagy gázadásra? Egyszerűen csak gyengébb,semmi újabb üzenet nincs a vezetőnek(pl. újabb tiltás)?
Nem értem a működését sajnos...
Köszi.

A motor egy előre beprogramozott programmal vezérli a motort. Teljesítmény korlátozással.
A időszakos hiba miatt került ebbe az állapotba, akkor a következő újraindításig. Ha fennálló "súlyos" hiba van, akkor vagy el sem indul vagy csak vészüzemben megy.
Észre fogod venni, hogy viselkedik (mintha ráakasztanának egy 5 tonnás utánfutót. Gázadásra szinte sehogy nem reagál.
Ez azért van, hogy ha nem működésképtelen a motor, de nem működtethető rendesen, akkor is el tudjon vinni haza vagy a szervizig.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #35599 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:36:34 »

Köszönöm a választ.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 705 706 707 708 709 710 711 [712] 713 714 715 716 717 718 719 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.