Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:00:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1944744 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3600 Dátum: 2012.09.11 kedd, 14:36:34 »

Az biztos, hogy nem villoghat egyszerre a kettő.
A másik szerintem is hülyeség. Ködben amúgy sem kapcsolod fel a refit.

Pedig olyan klassz ködben reflektort használni... kevesebbet látsz, mint lámpa nélkül... Grin
Egyébként, Merci GL-Klasse nem kapcsolja le, Ford Galaxy nem kapcsolja le, 535d nem kapcsolja le és Mondeo MK1 és MK4 nem kapcsolja le. Smiley
(jah és egy friss Merci Actros és Man TGX vontató sem idiota )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3601 Dátum: 2012.09.11 kedd, 15:26:54 »

Pedig olyan klassz ködben reflektort használni... kevesebbet látsz, mint lámpa nélkül... Grin
Egyébként, Merci GL-Klasse nem kapcsolja le, Ford Galaxy nem kapcsolja le, 535d nem kapcsolja le és Mondeo MK1 és MK4 nem kapcsolja le. Smiley
(jah és egy friss Merci Actros és Man TGX vontató sem idiota )

Sőt a DAF még fel is kapcsolja.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3602 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:01:33 »

Sőt a DAF még fel is kapcsolja.

Arra már nem volt lehetőségem... Csak védőhuzatoztunk bennük. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #3603 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 11:17:45 »

sziasztok mitöl van az hogy ha gázt adok és leveszem a gázrol a lábam nem esik vissza a fordulat 3000 ezer alá, ha mégis akkor *** sokáig tart mig lemegy 1500ra. de ennél lejebb nem megy. én azt hittem a bovden de nem az, tud valaki segiteni nekem?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3604 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 13:20:49 »

Szeretnék bele gyári ködlámpát.

Bal elől, ha jól emléxem, akkor a duda madzagján keresd! Ott szokták eldugni. Kék a csati a végén a ködlámpának!

Szerk.: ja, hogy ez nem ma volt zavart2
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.13 csütörtök, 13:24:33 írta Joe » Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #3605 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 22:56:29 »

sziasztok mitöl van az hogy ha gázt adok és leveszem a gázrol a lábam nem esik vissza a fordulat 3000 ezer alá, ha mégis akkor *** sokáig tart mig lemegy 1500ra. de ennél lejebb nem megy. én azt hittem a bovden de nem az, tud valaki segiteni nekem?
tudom ajánlani az alapjárati gondok hibakeresés leírás felkeresését a wikin.
Naplózva
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3606 Dátum: 2012.09.21 péntek, 17:10:18 »

Sziasztok, valaki próbált már a fényszóró helyére ledes izzót tenni?
Ha igen milyen tapasztalatok vannak?
Illetve ha kicserélem mindenhol az összes izzómat az szebben fog világítani?
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3607 Dátum: 2012.09.22 szombat, 08:53:59 »

Sziasztok, valaki próbált már a fényszóró helyére ledes izzót tenni?
Ha igen milyen tapasztalatok vannak?
Illetve ha kicserélem mindenhol az összes izzómat az szebben fog világítani?

Szia !

Fényszóróba szinte semmi az az SMD ledekkel kipakolt H1-es "izzó". (arra gondoltál, gondolom Smiley )
Az max. ködlámpába okés, de inkább nappali fénynek. (persze nem felel meg sehol az a ledes izzó, pl. rendőr, műszaki, stb..)
A teljes ledesítés a külső fényforrásoknál nem olyan egyszerű, mint amilyennek hangzik. Arról nem is beszélve, hogy nagyon drága.
Pl. az indexhez kell 4db ellenállás, hatalmas, ami nem engedi, hogy úgy villogjon, mint a stroboszkóp... Cheesy Ha AWS-ed is van akkor vagy ki kell szerelni, vagy kell kb. 20db can-bus jeladó, aminek darabja 4e forint.
Csak hátul érdemes foglalkozni leddel, ott is a köd/sima lámpa, féklámpa és esetleg a tolatófény amit "érdemes" kicserélni. De a komoly nagy teljesítményű ledes "izzókkal" szabad csak foglalkozni, 4-5e forint körül, a többi sz*rt sem ér. Wink
Első helyzetjelzőbe tehetsz ledet, AWS nélkül nincs gondja vele, bár érdemes a boltban vettet szétkapni és egy kicsit nagyobb ellenállással megtoldani, mert én kb. a 10. szettet használtam el, mire meguntam és magam készítettem led helyzetjelzőt. Esetleg az oldalsó indexekbe lehet tenni még, de oda is olyat (T10-eset) amin oldalt is sok led van 360 fokban és a tetején is van nagy, erős. (persze "magas" se legyen, mert akkor meg nem fér be.. Cheesy ) Ott nem befolyásolja a villogás sebességét.
Tehát alaposan át kell gondolni a ledek használatát kintre, mert még a felső kategóriás autóknál is elég gyenge pont a ledes lámpatest, stb.  wave
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #3608 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 19:59:06 »

Sziasztok!Olyan kérdésem volna, hogy a GHIA kivitelű autókba benne van-e gyárilag a tempomat,illetve ki van -e vezetékelve...Esetleg meg tudom nézni, hogy az enyémbe benne van-e? Azt mondta valaki, hogy valahol van egy csatlakozó,a fékszervó környékén igaz ez?Köszönöm előre is... Üdv:Jenő.
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3609 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 20:50:26 »

Sziasztok!Olyan kérdésem volna, hogy a GHIA kivitelű autókba benne van-e gyárilag a tempomat,illetve ki van -e vezetékelve...Esetleg meg tudom nézni, hogy az enyémbe benne van-e? Azt mondta valaki, hogy valahol van egy csatlakozó,a fékszervó környékén igaz ez?Köszönöm előre is... Üdv:Jenő.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Ut%C3%B3lagos_Tempomat_MK1_MK2_benzines_modellekbe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #3610 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 09:20:08 »

Köszönöm,a gyors, és kielégítő választ!Pont ezért van mondeom...  worship Más fórumokon bunkóznak... lehülyéznek, hogy keress...Itt meg pár percen belül jön a segítség!Köszönöm mégegyszer!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3611 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 21:30:26 »

Köszönöm,a gyors, és kielégítő választ!Pont ezért van mondeom...  worship Más fórumokon bunkóznak... lehülyéznek, hogy keress...Itt meg pár percen belül jön a segítség!Köszönöm mégegyszer!
nagyon szívesen, ezért van a wiki nyes
bunkózás meg itt is van hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3612 Dátum: 2012.09.25 kedd, 10:54:49 »

nagyon szívesen, ezért van a wiki nyes
bunkózás meg itt is van hehe

 eplus2  taps

...van...  szomoru1
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3613 Dátum: 2012.09.25 kedd, 15:47:44 »

A központizárral való szívásom nagyjából véget ért. Találtam egy szakit, aki 5 perc után nem azt mondta, hogy nem lehet megcsinálni, hanem elkezdte szétbontani az autót, hogy megtalálja a hiba okát. Vezérlőegységből volt kettő is szerencsére. Kiderült, hogy ami gyárilag benne volt az kuka. Egy ismerősöm korábban próbálta javítani, mert egy pár alkatrész el volt sülve benne, de ezek szerint hiába. Szóval az ülések alatt középen voltak szétporladva a kábelek. Ezek lettek kicserélve és be lett szerelve az általam szerzett vezérlőegység. Egy apró szépséghibája a dolognak, hogy ez az egység egy gyengébb felszereltségű autóból származik és az ultrahangos érzékelő nem működik vele. De végre van duplazáram, meg a vezető oldali ajtó kilincsének benyomásával záródik az összes ajtó, működik a gyári távirányítós kulcs. Meg visít ezerrel, ha lezárt állapotban rakom a kulcsot a gyújtáskapcsolóba. Hogy találok ugyanolyan vezérlőegységet, mint ami kipusztult, abban már nem is reménykedem, de legalább ennyire működik. taps
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3614 Dátum: 2012.09.25 kedd, 16:58:00 »

A központizárral való szívásom nagyjából véget ért. Találtam egy szakit, aki 5 perc után nem azt mondta, hogy nem lehet megcsinálni, hanem elkezdte szétbontani az autót, hogy megtalálja a hiba okát. Vezérlőegységből volt kettő is szerencsére. Kiderült, hogy ami gyárilag benne volt az kuka. Egy ismerősöm korábban próbálta javítani, mert egy pár alkatrész el volt sülve benne, de ezek szerint hiába. Szóval az ülések alatt középen voltak szétporladva a kábelek. Ezek lettek kicserélve és be lett szerelve az általam szerzett vezérlőegység. Egy apró szépséghibája a dolognak, hogy ez az egység egy gyengébb felszereltségű autóból származik és az ultrahangos érzékelő nem működik vele. De végre van duplazáram, meg a vezető oldali ajtó kilincsének benyomásával záródik az összes ajtó, működik a gyári távirányítós kulcs. Meg visít ezerrel, ha lezárt állapotban rakom a kulcsot a gyújtáskapcsolóba. Hogy találok ugyanolyan vezérlőegységet, mint ami kipusztult, abban már nem is reménykedem, de legalább ennyire működik. taps
ami elpusztult, az gyári volt?
ha igen, akkor a gyári száma alapján lehet találni másikat helyette
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3615 Dátum: 2012.09.25 kedd, 17:27:37 »

ami elpusztult, az gyári volt?
ha igen, akkor a gyári száma alapján lehet találni másikat helyette

Igen az volt a gyári, ami eredetileg benne volt. Kerestem, de hajszál pontosan ugyanilyet nem találtam. Nagyon valószínű, hogy szétporladt vezetékeknél kapott egy rövidzárlatot és ez beadta neki a kulcsot. falbav
Számok az eredetin: G1UHK; 5WK4 607; 93BG 15K600 GD
Ami benne van azon mik a számok nem tudom, mert most ki nem szedem, de úgy emlékszem, hogy két helyen tér el ettől.
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3616 Dátum: 2012.09.26 szerda, 07:36:59 »

Igen az volt a gyári, ami eredetileg benne volt. Kerestem, de hajszál pontosan ugyanilyet nem találtam. Nagyon valószínű, hogy szétporladt vezetékeknél kapott egy rövidzárlatot és ez beadta neki a kulcsot. falbav
Számok az eredetin: G1UHK; 5WK4 607; 93BG 15K600 GD
Ami benne van azon mik a számok nem tudom, mert most ki nem szedem, de úgy emlékszem, hogy két helyen tér el ettől.
az eltérés miatt nem működnek vele ugyanazok a funkciók
ebay-en találtam, de szerintem idehaza is lehetne találni
Naplózva
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #3617 Dátum: 2012.09.26 szerda, 10:40:08 »

sziasztok, valaki megtudná nekem mondani hogy milyen izzó kell a müszerfalba? kiégett egy jó pár és sajna nemtudom hogy mekkora kell bele és milyen, köszönöm a segitséget,
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3618 Dátum: 2012.09.26 szerda, 15:20:37 »

sziasztok, valaki megtudná nekem mondani hogy milyen izzó kell a müszerfalba? kiégett egy jó pár és sajna nemtudom hogy mekkora kell bele és milyen, köszönöm a segitséget,
Ilyen kell a műszercsoportba. Ha csak izzót szeretnél, akkor T6,5 jelzésűt keressél autósboltokban.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3619 Dátum: 2012.09.26 szerda, 20:34:03 »

sziasztok, valaki megtudná nekem mondani hogy milyen izzó kell a müszerfalba? kiégett egy jó pár és sajna nemtudom hogy mekkora kell bele és milyen, köszönöm a segitséget,

Szia !

Olyat, mint HegeGabi írt, de ha pl. 2db kell vegyél 5-öt, mert ki és visszaszerelésnél a gyáriak (ha még azok) már szeretnek elpattanni... (mármint a wolframszáluk Smiley ) A műszeregység visszacsavarozása előtt, csak tedd a helyére és ellenőrizd az összes izzót, mert annál jobb nincs, mikor 3x szeded ki és 3x döglik meg valamelyik... Grin
(a foglalat színe változhat, én pl. narancs színűeket és fehéreket vettem anno, de van fekete is, rózsaszín is, stb...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #3620 Dátum: 2012.09.26 szerda, 21:21:19 »

Szia !

Olyat, mint HegeGabi írt, de ha pl. 2db kell vegyél 5-öt, mert ki és visszaszerelésnél a gyáriak (ha még azok) már szeretnek elpattanni... (mármint a wolframszáluk Smiley ) A műszeregység visszacsavarozása előtt, csak tedd a helyére és ellenőrizd az összes izzót, mert annál jobb nincs, mikor 3x szeded ki és 3x döglik meg valamelyik... Grin
(a foglalat színe változhat, én pl. narancs színűeket és fehéreket vettem anno, de van fekete is, rózsaszín is, stb...)

igen tapasztaltam hogy eddig csak egy volt kiégve de mostmár több  is kiéget miután vissza raktam a müszerfalat :-) külön izzot lehet külön venni vagy csak foglalattal eggyüt lehet? mert nekem sikerül a foglalatbol kiszedni az égöt egybe.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3621 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 13:28:06 »

külön izzot lehet külön venni vagy csak foglalattal eggyüt lehet?
mert nekem sikerül a foglalatbol kiszedni az égöt egybe.
Elvileg lehet, én még interneten nem nagyon találtam. Lehet, másnak több sikere volt ez ügyben.
Nekem is. A lemezkét kell piszkálni, és kijön minden egyben.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3622 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 13:42:29 »

Elvileg lehet, én még interneten nem nagyon találtam. Lehet, másnak több sikere volt ez ügyben.
Nekem is. A lemezkét kell piszkálni, és kijön minden egyben.
pedig párszor már írtuk  Wink
bécsi út, tungsram mintabolt pl
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3623 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 14:19:38 »

pedig párszor már írtuk  Wink
bécsi út, tungsram mintabolt pl
Lehet, hogy így van, de én pl. most sem találtam a honlapjukon ilyet, csak T10-est meg T5-öst. De lehet, hogy én vagyok vak Roll Eyes.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3624 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 14:25:42 »

Lehet, hogy így van, de én pl. most sem találtam a honlapjukon ilyet, csak T10-est meg T5-öst. De lehet, hogy én vagyok vak Roll Eyes.
misi107-nek hoztam el ilyeneket .. de nekem csak annyi dolgom volt, hogy elhozzam, megrendelni ő rendelte
Naplózva
brucezly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #3625 Dátum: 2012.09.28 péntek, 09:42:27 »

sziasztok!

Lenne egy elég idegesítő hibám, de erre eddig senki nem tudott megoldást találni... Hozzáteszem, itt a környéken a hibakód kiolvasás is reménytelen, most tervezem magam kivillogtatni egy égővel Smiley

Szóval a jármű MKI, 2 literes Zetec 1995. Gyárilag automata váltós, jelenleg manuális, de az ECU az automatáé.

A hibajelenség:
Hidegindításkor minden ok, pöccre indul, alapjárat egyenletes. Elindulás után 20-25 mp után rángat és gázadásra fullad, illetve mégjobban rángat. Amint felmelegszik a normálba a motor, megint minden ok.

Motorhőfok jeladó és lambdaszonda cserélve lett, ami meg is oldott pár hibát, de ezt nem.

Korábban olvastam valahol, hogy meleg motornál az olajbeöntő sapka levételekor, -amennyiben jó a labmdaszonda-, kicsit ingadoznia kellene a fordulatszámnak. Hát ez jelenleg sem történik meg, az új szondával.

Valakinek ötlete? Merre induljak?
Naplózva

2009 Mondeo IV TDCI 2.0 Turnier Titanium
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3626 Dátum: 2012.09.28 péntek, 09:47:20 »

sziasztok!

Lenne egy elég idegesítő hibám, de erre eddig senki nem tudott megoldást találni... Hozzáteszem, itt a környéken a hibakód kiolvasás is reménytelen, most tervezem magam kivillogtatni egy égővel Smiley

Szóval a jármű MKI, 2 literes Zetec 1995. Gyárilag automata váltós, jelenleg manuális, de az ECU az automatáé.

A hibajelenség:
Hidegindításkor minden ok, pöccre indul, alapjárat egyenletes. Elindulás után 20-25 mp után rángat és gázadásra fullad, illetve mégjobban rángat. Amint felmelegszik a normálba a motor, megint minden ok.

Motorhőfok jeladó és lambdaszonda cserélve lett, ami meg is oldott pár hibát, de ezt nem.

Korábban olvastam valahol, hogy meleg motornál az olajbeöntő sapka levételekor, -amennyiben jó a labmdaszonda-, kicsit ingadoznia kellene a fordulatszámnak. Hát ez jelenleg sem történik meg, az új szondával.

Valakinek ötlete? Merre induljak?
Helló!

Az olajsapka levételes dolog - szerintem - hülyeség.

A másik, hogyha cserélve lett automata váltó manuálisra, akkor kell a vezérlőkompóter és a rá menő kábelköteg is ami a motorral van kapcsolatban - egyik vége a kompóter, másik vége az ellentétes oldalon egy 4szögletes csatlakozó rengeteg tüskével, aztán ugye menet közben is van egy csomó csati.

Többire nincs ötletem, a fentebb írt dolgok is csak a fórumon olvasottak alapján tudtam mondani, nem volt automata váltós kocsim.
Naplózva
brucezly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #3627 Dátum: 2012.09.28 péntek, 09:52:29 »

Helló!

Az olajsapka levételes dolog - szerintem - hülyeség.

A másik, hogyha cserélve lett automata váltó manuálisra, akkor kell a vezérlőkompóter és a rá menő kábelköteg is ami a motorral van kapcsolatban - egyik vége a kompóter, másik vége az ellentétes oldalon egy 4szögletes csatlakozó rengeteg tüskével, aztán ugye menet közben is van egy csomó csati.

Többire nincs ötletem, a fentebb írt dolgok is csak a fórumon olvasottak alapján tudtam mondani, nem volt automata váltós kocsim.

Az olajsapka levételes dolgot a karternyomással magyarázták. Igazából a váltót csak érdekességképp említettem mivel a hibához remélhetőleg nincs köze. Már így vettem, de ez a hiba akkor nem jelentkezett.

Azon is gondolkodtam hogy átkódoltatom az ECU-t manuális váltósra, de embert nem találtam rá.
Naplózva

2009 Mondeo IV TDCI 2.0 Turnier Titanium
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3628 Dátum: 2012.09.28 péntek, 12:10:59 »

Az olajsapka levételes dolgot a karternyomással magyarázták. Igazából a váltót csak érdekességképp említettem mivel a hibához remélhetőleg nincs köze. Már így vettem, de ez a hiba akkor nem jelentkezett.

Azon is gondolkodtam hogy átkódoltatom az ECU-t manuális váltósra, de embert nem találtam rá.
márpedig valószínűleg van köze.
ha az ecu-t nem cseréltétek, akkor az automata csatik hekkelésével működhet csak a kocsi. többek között a váltón is van több csati, ami a manuálison nincs. ezek helyzet és egyéb szenzorok jeltovábbítói az ecu-hoz. az egyik ilyen mókolás kontakt hibája is okozhatja...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
brucezly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #3629 Dátum: 2012.09.28 péntek, 12:31:10 »

márpedig valószínűleg van köze.
ha az ecu-t nem cseréltétek, akkor az automata csatik hekkelésével működhet csak a kocsi. többek között a váltón is van több csati, ami a manuálison nincs. ezek helyzet és egyéb szenzorok jeltovábbítói az ecu-hoz. az egyik ilyen mókolás kontakt hibája is okozhatja...

Azt hogy nem cserélték abból gondolom hogy anno, míg volt felénk szakszervíz, egyszer kiolvastatták a hibákat és tele volt a váltóhoz kapcsolódókkal. Akkor már csak egy ECU specialistát kellene találnom itt Zala megyében.
Érdemes új ECU-t venni? (manuális váltóshoz valót)
Naplózva

2009 Mondeo IV TDCI 2.0 Turnier Titanium
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3630 Dátum: 2012.09.28 péntek, 17:01:03 »

Azt hogy nem cserélték abból gondolom hogy anno, míg volt felénk szakszervíz, egyszer kiolvastatták a hibákat és tele volt a váltóhoz kapcsolódókkal. Akkor már csak egy ECU specialistát kellene találnom itt Zala megyében.
Érdemes új ECU-t venni? (manuális váltóshoz valót)

Ha úgy döntesz, hogy érdemes, nekem van kettő is a te autódhoz.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3631 Dátum: 2012.09.28 péntek, 17:35:41 »

Sziasztok!

http://kepfeltoltes.hu/120928/K_p968_kijel_lt2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

MK I. kombi hátsó ajtóban a rendszámtartó mögött ez a kihasználatlan csatlakozó mire való?

Feri
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.28 péntek, 17:42:24 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3632 Dátum: 2012.09.28 péntek, 21:42:59 »

Azt hogy nem cserélték abból gondolom hogy anno, míg volt felénk szakszervíz, egyszer kiolvastatták a hibákat és tele volt a váltóhoz kapcsolódókkal. Akkor már csak egy ECU specialistát kellene találnom itt Zala megyében.
Érdemes új ECU-t venni? (manuális váltóshoz valót)
nem ecu specialista kell neked, hanem másik ecu, meg manuálishoz való motor téri kábelköteg. de így sem olyan nagyon egyszerű...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3633 Dátum: 2012.09.29 szombat, 13:51:49 »

nem ecu specialista kell neked, hanem másik ecu, meg manuálishoz való motor téri kábelköteg. de így sem olyan nagyon egyszerű...
Igazság forog fenn!

Átestem én is a váltócserén. Addig nem is lett jó, amíg ki nem cseréltem az ECU-t és a kábelköteget. Kb. 3 órás meló volt. Most megy, mint az óra. 
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3634 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 12:59:02 »

Van a kesztyűtartó alatt egy kis kábel, és a végén egy csatlakozó amibe biztosítékot lehet tenni. tudja valaki minek a csatija ez?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3635 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 13:34:22 »

Van a kesztyűtartó alatt egy kis kábel, és a végén egy csatlakozó amibe biztosítékot lehet tenni. tudja valaki minek a csatija ez?

Nem a tölthető elemlámpa csatlakozója? A helye az enyémben is meg van, csak a lámpa nincs már benne. rinya
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3636 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 13:46:41 »

Nem a tölthető elemlámpa csatlakozója? A helye az enyémben is meg van, csak a lámpa nincs már benne. rinya
nem tudom mi, de eléggé el van dugva ahhoz, hogy ilyesmi legyen, ha rajt van az alsó burkolat, meg a kesztyűtartó, akkor nem is látszik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3637 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 15:16:55 »

nem tudom mi, de eléggé el van dugva ahhoz, hogy ilyesmi legyen, ha rajt van az alsó burkolat, meg a kesztyűtartó, akkor nem is látszik

Elvileg belülről a nyitott kesztyűtartó jobb oldalán kellene lennie az elemlámpának, vagyis a helyének.  eplus2 Oda csatlakozik kívülről egy kéteres vezeték és ha az ki van húzódva akkor lóghat a kesztyűtartó mögött. De lehet nem az és más jobban meg tudja mondani.  nyes
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3638 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 20:31:58 »

Sziasztok!






MK I. kombi hátsó ajtóban a rendszámtartó mögött ez a kihasználatlan csatlakozó mire való?

Feri

Tényleg senki sem tudja?  falbav exploserderage
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3639 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 20:33:29 »

Tényleg senki sem tudja?  falbav exploserderage
rendszám világítás csatija? elvileg mind a 2 külön van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3640 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 21:03:38 »

rendszám világítás csatija? elvileg mind a 2 külön van

Sajnos nem az. Azok feljebb megvannak, csak a képen nem látszik.

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3641 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 21:16:31 »

Ma hallottam, hogy a jogszabály úgy írja elő, hogy a ködlámpa és a reflektor nem mehet együtt, bünteti a rendőr. Elvileg úgy is kellene bekötni, hogy a ködlámpa lekapcsol amikor felkapcsolom a refit. Kipróbáltam, hát nekem nem kapcsol ki. Az érdekelne, hogy nálatok kikapcsol?
Nekem sem kapcsol ki, de nem is találok benne logikát, hogy miért nem éghetnének együtt. Jó tudom, ki az a hülye aki ködben fényszóróval megy. Viszont én szoktam úgy használni (nem ködben), hogy a fényszóró mellett felkapcsolom az első ködlámpát is. MKI. gyárilag tudja külön kapcsolni.  Akkor előttem jobban megvilágítja az út szélét is. Szerintem nem ártok vele senkinek. Ha jön szembe valaki  vagyok olyan gyors, hogy mire átváltok tompítottra, lekapcsolom a ködlámpát is  nyes

Feri
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.01 hétfő, 07:46:26 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3642 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 21:17:52 »

Tényleg senki sem tudja?  falbav exploserderage
Hiányzik onnan valami?
Van AWS-ed?
Ilyen csati lehet: http://kepfeltoltes.hu/120802/DSCI0028_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/111106/DSCI0019_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg ?
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.30 vasárnap, 21:24:33 írta legyozo » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3643 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 22:06:49 »

nem tudom mi, de eléggé el van dugva ahhoz, hogy ilyesmi legyen, ha rajt van az alsó burkolat, meg a kesztyűtartó, akkor nem is látszik

Az MK2-esnél lehet a napszenzoré is, bár biztosíték oda nem megy...  fejvakaras
Gyári cumó?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3644 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 22:11:29 »

Tényleg senki sem tudja?  falbav exploserderage

Nekem is ott van, üresen. Pedig fullos az autó. Gyári riasztó nincsen benne, esetleg oda mehetne valami érzékelő... Bár minek...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3645 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 07:32:13 »

Nekem is ott van, üresen. Pedig fullos az autó. Gyári riasztó nincsen benne, esetleg oda mehetne valami érzékelő... Bár minek...



AWS-em nincs. 95-ös MKI., "aki" a profilomban szerepel. Semmi gyári extra, csak az alapfelszereltség. Látszólag nem hiányzik semmi. Mellesleg tegnap ledesítettem a rendszámtáblavilágítást. Lehetne kicsit erősebb is a fénye, bár a hagyományos (öreg mocskos) sofitákkal még haloványabb volt. Néztem sötétben, a rendszámtábla két széle jól olvasható, a közepe nehezebben. Szerintetek beleköthet a rendőr? Főleg, hogy a fehér fényéből sejtheti, hogy ledes.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.01 hétfő, 07:44:01 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3646 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 08:21:55 »


AWS-em nincs. 95-ös MKI., "aki" a profilomban szerepel. Semmi gyári extra, csak az alapfelszereltség. Látszólag nem hiányzik semmi.
Ha nincs AWS-ed, akkor az annak a csatlakozója.


 Mellesleg tegnap ledesítettem a rendszámtáblavilágítást. Lehetne kicsit erősebb is a fénye, bár a hagyományos (öreg mocskos) sofitákkal még haloványabb volt. Néztem sötétben, a rendszámtábla két széle jól olvasható, a közepe nehezebben. Szerintetek beleköthet a rendőr? Főleg, hogy a fehér fényéből sejtheti, hogy ledes.
A rendőr mindenbe beleköthet, a kérdés, hogy akar-e. Az üzembetartás feltételeiről itt olvashatsz: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99000006.koh Ez alapján eldöntheted, hogy szabálykövető-e az átalakítás, ha igen, lehet kötekedni a rendőrrel (de szerintem nem érdemes).
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3647 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 08:51:59 »


AWS-em nincs. 95-ös MKI., "aki" a profilomban szerepel. Semmi gyári extra, csak az alapfelszereltség. Látszólag nem hiányzik semmi. Mellesleg tegnap ledesítettem a rendszámtáblavilágítást. Lehetne kicsit erősebb is a fénye, bár a hagyományos (öreg mocskos) sofitákkal még haloványabb volt. Néztem sötétben, a rendszámtábla két széle jól olvasható, a közepe nehezebben. Szerintetek beleköthet a rendőr? Főleg, hogy a fehér fényéből sejtheti, hogy ledes.
milyet raktál bele?
már csak mert nekem szépen bevilágítja az egészet
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3648 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 14:51:49 »

http://kepfeltoltes.hu/120928/K_p968_kijel_lt2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

MK I. kombi hátsó ajtóban a rendszámtartó mögött ez a kihasználatlan csatlakozó mire való?
Kábelek színe?
Hátha úgy többet tudok mondani, ha tudok.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3649 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 17:02:24 »


AWS-em nincs. 95-ös MKI., "aki" a profilomban szerepel. Semmi gyári extra, csak az alapfelszereltség. Látszólag nem hiányzik semmi. Mellesleg tegnap ledesítettem a rendszámtáblavilágítást. Lehetne kicsit erősebb is a fénye, bár a hagyományos (öreg mocskos) sofitákkal még haloványabb volt. Néztem sötétben, a rendszámtábla két széle jól olvasható, a közepe nehezebben. Szerintetek beleköthet a rendőr? Főleg, hogy a fehér fényéből sejtheti, hogy ledes.

Nem AWS csati lesz, mert nekem van és működik is, az a csati mégis nálam is üres. De szépen fogalmaztam... Cheesy (az AWS a zárban lévő kapcsolóról veszi a jelet a nyitással kapcsolatosan)

A ledes rendszámmal szerintem ne is törődj, nekem círka 6 éve van led ott (vagy több... akkor még nem is árultak ledes szofitát) és azóta már nem egyszer volt igazoltatásom is, meg műszakim is. Ezzel, ha nem villogó kék vagy váltakozó vörös, esetleg sárga és zöld, nem foglalkoznak... Grin
Ledes a helyzetjelzőm, ledek vannak a ködlámpában is szintén helyzetjelzőt szimulálva, igaz nem jégfehér, hanem kicsit homogénebb a hideg és meleg fehér közötti, olyan "neon" fehér és nem vakító (nagyjából összképben van a felkapcsolt halogén tompítottal /ami szintén fehérebb az "átlagosnál"/) és nem volt még baj velük. Sőt, körbe is van fóliázva a kocsi, igaz normálisan, műbizonylattal.
Ha minden "normális", nem kirívóan szemetszúró és nem zavaró nem fog érte senki szólni, csak tényleg aki kötekedni akar. Mostanában annyira elterjedt pl.: a ledes nappali menetfény is, hogy szerintem a rendőrök sem tudják, hogy bele szabad-e szólniuk vagy nem... (vagyis, hogy gyári-e, vagy nem Smiley)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.