Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:05:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1936895 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #5100 Dátum: 2014.02.14 péntek, 14:45:36 »

Sziasztok!

Mitöl van, hogy ha guruló autónál bekapcsolom a hátsó ablakfűtést, akkor lemegy az alapjáratom 600 körülire? Ha a fűtést kapcsolom 4-es fokozatba akkor is lejebb megy de csak egy kicsit (100-200 fordulattal). Mikor megállok akkor ha a ventillátor forog akkor visszamegy 900-ra a fordulat, de ha a hátsó fűtés van bekapcsolva akkor nem. Szervó végálásnál , lemegy és kompenzál és mikor elengedem a szervót akkor felmegy és kompenzál. Szóval az a része működik. De hogy a hátsó ablakfűtés bekapcsolásánál miért nem kompenzál és miért megy le ennyire drasztikusan nem tudom. Hidegen-melegen egyaránt. Ha a sarut leveszem és másnap teszem vissza az aksira akkor 1-2hétig semmi baja, de utánna megint a hátsó ablakfűtésre rosszalkodik. Van valami elektronikai rész amit meg kellene néznem? vagy a kapcsoló is ludas lehet? Működni működik az ablakfűtés.

Üdv Zsolt
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5101 Dátum: 2014.02.15 szombat, 13:07:52 »

Sziasztok!

Mitöl van, hogy ha guruló autónál bekapcsolom a hátsó ablakfűtést, akkor lemegy az alapjáratom 600 körülire? Ha a fűtést kapcsolom 4-es fokozatba akkor is lejebb megy de csak egy kicsit (100-200 fordulattal). Mikor megállok akkor ha a ventillátor forog akkor visszamegy 900-ra a fordulat, de ha a hátsó fűtés van bekapcsolva akkor nem. Szervó végálásnál , lemegy és kompenzál és mikor elengedem a szervót akkor felmegy és kompenzál. Szóval az a része működik. De hogy a hátsó ablakfűtés bekapcsolásánál miért nem kompenzál és miért megy le ennyire drasztikusan nem tudom. Hidegen-melegen egyaránt. Ha a sarut leveszem és másnap teszem vissza az aksira akkor 1-2hétig semmi baja, de utánna megint a hátsó ablakfűtésre rosszalkodik. Van valami elektronikai rész amit meg kellene néznem? vagy a kapcsoló is ludas lehet? Működni működik az ablakfűtés.

Üdv Zsolt
Hali!
Szerintem akksi vagy generátor gondja lehet. El kéne menni vagy egy autóvillamosságishoz, vagy egy akkumulátor kereskedőhöz. Nekik valószínűleg vannak olyan szerszámaik, amikkel meg lehet állapítani, ki a bűnös.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #5102 Dátum: 2014.02.15 szombat, 19:03:36 »

Sziasztok,

Nincs véletlenül valakinek elfekvőben egy központi zár és riasztó vezérlő elektronikája?
A száma:
93BG 15K600GB


Előre is köszi.

94-es 1.6  clx a donorom de csak kb két hét múlva megyek haza akkor tudom megnézni.Írj rám PÜ-t.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Kam
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



E-mail
« Új hozzászólás #5103 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 19:44:52 »

Hello!

Kb 2 hete Mondeo MK1 hidegen nem akar menni, ezért arra döntöttem, hogy kiolvasom a hibakódot. A *** leírás alapján csináltam és ki tudom venni a 113 és a 157 kódokat. De előtte van egy csomó villanás. Azok mit jelenthetnek? Én 5x1 villanást látok, de aki csinált már ilyet hátha tudja mit jelent pontosan.
Egyébként az erőtlen rángatást valószínűleg a 113 kóddal a léghőmérséklet mérő miatt csinálja. A lambda szonda kódot csak azért dobja, mert már végső elkeseredésemben széthúztam a dugót, de úgy sem lett jobb.

http://www.youtube.com/watch?v=zAA2zjViQiw&feature=youtu.be
Naplózva

Mondeo MK4 2.0 TDCI 120kw automata
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #5104 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 20:18:56 »

Hello!

Kb 2 hete Mondeo MK1 hidegen nem akar menni, ezért arra döntöttem, hogy kiolvasom a hibakódot. A *** leírás alapján csináltam és ki tudom venni a 113 és a 157 kódokat. De előtte van egy csomó villanás. Azok mit jelenthetnek? Én 5x1 villanást látok, de aki csinált már ilyet hátha tudja mit jelent pontosan.
Egyébként az erőtlen rángatást valószínűleg a 113 kóddal a léghőmérséklet mérő miatt csinálja. A lambda szonda kódot csak azért dobja, mert már végső elkeseredésemben széthúztam a dugót, de úgy sem lett jobb.

http://www.youtube.com/watch?v=zAA2zjViQiw&feature=youtu.be
Saját tapasztalat, hogy az erőtlen rángatás gázadásra(dadogás) általában gyertyakábel,gyertya vagy elosztó.Első körben ezt cseréném.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5105 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 20:19:41 »

Hello!

Kb 2 hete Mondeo MK1 hidegen nem akar menni, ezért arra döntöttem, hogy kiolvasom a hibakódot. A *** leírás alapján csináltam és ki tudom venni a 113 és a 157 kódokat. De előtte van egy csomó villanás. Azok mit jelenthetnek? Én 5x1 villanást látok, de aki csinált már ilyet hátha tudja mit jelent pontosan.
Egyébként az erőtlen rángatást valószínűleg a 113 kóddal a léghőmérséklet mérő miatt csinálja. A lambda szonda kódot csak azért dobja, mert már végső elkeseredésemben széthúztam a dugót, de úgy sem lett jobb.

http://www.youtube.com/watch?v=zAA2zjViQiw&feature=youtu.be
az ND oldalon talalsz reszleteket a villogasrol,ami a hideg rangatast illeti,ellenorizni vagy cserelni kene a levego homerseglet jeladot a szivocso aljaban,es probald meg inditas elott vagy utan a Maf csatijat lehuzni!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5106 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 20:24:44 »

Saját tapasztalat, hogy az erőtlen rángatás gázadásra(dadogás) általában gyertyakábel,gyertya vagy elosztó.Első körben ezt cseréném.
persze lehet ez is,ilyenkor az egyszerubb dolgokat kell ellenorizni..az en kocsim honapokig szivatott! A levego hom jelado volt a ludas! Ugyanis az felel a hideg inditasi uzemert! Mivel direkt szivato nincs,az adja a jelet az ecu nak!! Ha a kabelek rosszak kihagy a motor,es majd kiszakad a helyebol! 
Naplózva
Kam
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



E-mail
« Új hozzászólás #5107 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 20:28:20 »

Köszi!  A gyertyakábeleket egy hónapja cseréltem. Egyébként sáncos hogy az a baja, mert 2 perc melegedés után tökéletesen megy. Tavaly beszereztem egy MAF szenzort (használt) és most azt is cseréltem. Ugyanaz a jelenség. December végén cseréltem vízhőmérséklet mérőt is. A levegő hőmérő 2500 Ft, úgyhogy holnap beszerzek egy újat. Eddig erre nem gyanakodtam, mert azt sem tudtam, hogy van benne ilyen.
Naplózva

Mondeo MK4 2.0 TDCI 120kw automata
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5108 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 20:31:31 »

A motor hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő felel a hidegindítási mennyiségért első sorban.
A beszívott levegő hőmérséklet érzékelő csak a pontos beszívott légtömeg kiszámolásához kell a légáramlás mérő jelével együtt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5109 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 20:33:10 »

Köszi!  A gyertyakábeleket egy hónapja cseréltem. Egyébként sáncos hogy az a baja, mert 2 perc melegedés után tökéletesen megy. Tavaly beszereztem egy MAF szenzort (használt) és most azt is cseréltem. Ugyanaz a jelenség. December végén cseréltem vízhőmérséklet mérőt is. A levegő hőmérő 2500 Ft, úgyhogy holnap beszerzek egy újat. Eddig erre nem gyanakodtam, mert azt sem tudtam, hogy van benne ilyen.
ha s maf ot lehuzod akkor veszuzemre lep a mukodes ha akkor jol mukodik,akkor valszeg a maf a hibas! Nekem is rossz volt,es nm a szal szakadt el,az elektronika!Ehhez a kocsikhoz mar csak oreg cucc van! Ha csak nm veszel ujat!
Naplózva
Kam
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



E-mail
« Új hozzászólás #5110 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 20:37:16 »

ha s maf ot lehuzod akkor veszuzemre lep a mukodes ha akkor jol mukodik,akkor valszeg a maf a hibas! Nekem is rossz volt,es nm a szal szakadt el,az elektronika!Ehhez a kocsikhoz mar csak oreg cucc van! Ha csak nm veszel ujat!
Próbáltam lehúzni a MAF cstlakozót is. Úgy sem akart menni hidegen.
Naplózva

Mondeo MK4 2.0 TDCI 120kw automata
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5111 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 20:40:39 »

Próbáltam lehúzni a MAF cstlakozót is. Úgy sem akart menni hidegen.
probald akkor a viz,es a levego jeladokat...de lehet meg ac pumpa is! Lehet kicsi a nyomas!
Naplózva
Richardson35
Vendég
« Új hozzászólás #5112 Dátum: 2014.02.19 szerda, 15:36:32 »

Próbáltam lehúzni a MAF cstlakozót is. Úgy sem akart menni hidegen.
Szia!
1 éve vettem a mondeom, mk1. És 1 éve küzdök a problémával:
 - Hidegen
 - (melegebb időben) 3-4 fulladás, (hidegben) 6-8 fulladás.
 - CSAK addig csinálja még a motor hőfoka eléri a fehér mezőt, tehát bemelegszik az autó, azután kitűnő működés semmi baja, tökéletes!

Most határoztam el, hogy nds mondeos oldal és ez a fórum segítségével kitakarítok minden kis jeladót, szűrőt stb! (Csak most sikerült regisztrálnom a fórumra, sose hagyták jóvá eddig, pedig 3 hónapja próbálkozom, hál istennek most jóváhagyták, mert írtam e-mailt.) Pedig már hónapokkal ezelött megakartam írni a problémát! Smiley
Tehát kitisztítottam most 1 hete a levegőszűrőben lévő szivacsot, a szívócsőbe fújtam hidegindító spray-t (nemvolt wd 40  nyes) És ottvan egy hőmérő jeladó, amit persze nem lehet tisztogatni mert nem izzik, de azt is megfújkáltam mondom ha rossz akkor rosszabb úgyse lehet, kicsit megszorítottam összeszereléskor a kapcsokat, ami a beömlő csövet szorítja, mondom hátha ott van valami baj, illetve még ezek előtt a légtömegmérőt is kitisztítottam ezen a fórumon található leírás alapján, az nem segített sokat, ezek az alapos tisztogatások után már csak 1x áll le, igaz az idő is mostanában csodás (hiszen  nyáron szokott maximum 1x leállni és mostanában nagyon jó idők vannak) remélem azért én is csináltam valamit a probléma megoldása érdekében és nem lesz megint olyan súlyos mint eddig (télen 7-8 leállás bemelegedésig). Szóval ezeket ajánlom egyenlőre, aztán ha nemjó és nekem is visszajön a probléma jobban, (mivel 1 leállás még tűrhető annyira nem idegesítő) akkor legalább tudjuk hogy nem vagyunk egyedül és kiderítjük mi a probléma forrása!  eljen

Olvastam itt a fórumon, hogy lehet vízhőfokjeladó, külső hőmérséklet jeladó (szívócsőben), maf szenzor stb. Egyenlőre most adott egy kis reményt ez a tisztogatás hogy ne kelljen gyújtótrafótól, gyújtókábeleken át mindent kicserélni, hanem csak egy kis gondozás is hátha megoldja a problémát. Ezen az úton szeretnék haladni, ha esetleg egy jeladót kell venni néhány ezerért az is tökéletesen beleférne nekem! Most nagyon jól működik meglátom mi lesz vele rossz időben.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.19 szerda, 15:39:20 írta Richardson35 » Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5113 Dátum: 2014.02.22 szombat, 09:13:03 »

Esetleg tudja valaki. Hogy a gyertyakabelt szetlehet szedni? Valamelyik dugo lejon a vegeirol??
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5114 Dátum: 2014.02.22 szombat, 10:00:35 »

Esetleg tudja valaki. Hogy a gyertyakabelt szetlehet szedni? Valamelyik dugo lejon a vegeirol??
Ha ełég erőt alkalmazol, akkor lejön.
De visszatenni már ne akard Cheesy.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #5115 Dátum: 2014.02.22 szombat, 21:16:45 »

Ha ełég erőt alkalmazol, akkor lejön.
De visszatenni már ne akard Cheesy.
eljen
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5116 Dátum: 2014.02.22 szombat, 21:21:02 »

 wow1
eljen
smile
Naplózva
Richardson35
Vendég
« Új hozzászólás #5117 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 03:07:21 »

Sziasztok!
A problémám ismét előjött! Hidegen az autó fullad amíg be nem melegszik, azután tökéletesen működik, ingadozó alapjárat hidegen, sokszor leesik 250-re vagy fullad, mi lehet a gond?
Ja és hidegen van egy kis fehér füst is, de melegen nincs tehát nemhiszem hogy hengerfejes mert melegen tökéletesen működik a motor Shocked
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5118 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 05:44:56 »

Sziasztok!
A problémám ismét előjött! Hidegen az autó fullad amíg be nem melegszik, azután tökéletesen működik, ingadozó alapjárat hidegen, sokszor leesik 250-re vagy fullad, mi lehet a gond?
Ja és hidegen van egy kis fehér füst is, de melegen nincs tehát nemhiszem hogy hengerfejes mert melegen tökéletesen működik a motor Shocked
ha nm fogy a vized,akkor nincs baj,de hidegen inditas elott vedd ki a gyertyakat nm e vizesek...hidegen a gyertyakabel,es a gyertya ellenalasa is nagyobb lehet,mert hidegen athuz az egyik kabelemc,,es van h 3 hengerrel indul.melegen mar minden gane motor is jol mukodik..a hideg az ellenseg..es az h oreg a kocsi..
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5119 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 12:11:28 »

Szia!


Sem a WD-40, sem a hidegindító nem tisztító szer! Ilyet nem írtam a cikkben, az tuti...
Lambdaszondáról sosem esik szó... Pedig hideg üzemben elég nagy százalékban az okoz galibát...

Ha megmaradt a gond, akkor már csak a kimérések jöhetnek! Van értelme, mert nagyon jó autó a Mondeo, nem normális, ha ilyen gondja van! nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5120 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 12:13:09 »

Esetleg tudja valaki. Hogy a gyertyakabelt szetlehet szedni? Valamelyik dugo lejon a vegeirol??

Szét tudod szedni, és össze is tudod rakni.
Ellenben, ha gond van vele, akkor inkább csere. Kugler kábelre...
Elvileg a gyári az grafitos kábel. Ha ott a madzaggal gond van, akkor már nem lesz meg az az 6ohmos ellenállás soha...
Viszont asszem ki tudod mérni. Ha ellenállással nincs gond, akkor még működnie kéne...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5121 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 12:37:33 »

Sem a WD-40, sem a hidegindító nem tisztító szer! Ilyet nem írtam a cikkben, az tuti...
Lambdaszondáról sosem esik szó... Pedig hideg üzemben elég nagy százalékban az okoz galibát...

Ha megmaradt a gond, akkor már csak a kimérések jöhetnek! Van értelme, mert nagyon jó autó a Mondeo, nem normális, ha ilyen gondja van! nyes
az inditasi problemakhoz nincs koze a lamdanak,csak utana h bemelegedett! De ha lehuzod a csatijat kiderulhet mizu..a wd40 multi olaj,kenoanyag! A hidegindito nagyon jo zsirtalanito,mivel nagy nyomasu étert tartalmaz! Jol es gyorsan csont szaraz lesz az olajos alkatresz,de pl a maf ot nm szabad azzal fujni!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5122 Dátum: 2014.02.25 kedd, 16:28:40 »

az inditasi problemakhoz nincs koze a lamdanak,csak utana h bemelegedett! De ha lehuzod a csatijat kiderulhet mizu..a wd40 multi olaj,kenoanyag! A hidegindito nagyon jo zsirtalanito,mivel nagy nyomasu étert tartalmaz! Jol es gyorsan csont szaraz lesz az olajos alkatresz,de pl a maf ot nm szabad azzal fujni!

De az igen, ha utána rögtön leáll. Volt ilyen is itt a HSZ-ek között.
WD40 tudom mi. A hidegindítónál pedig ez a baj. Rászárítja a koszt oda, ahova nem kéne. SZVSZ
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #5123 Dátum: 2014.03.07 péntek, 16:19:01 »

Sziasztok!

Motortéri kábelköteget akarok cserélni a kocsiban (mk1-est mk2-esre). És van egy olyan problémám, hogy az egyes kötegen a fényszóróhoz megy egy 5 lábas csatlakozó, de ez a kettes kötegről le van vágva. Gondoltam nem gond, majd levágom az egyes kötegről és ráteszem azt. Viszont a kettes kötegen lévő "kábelcsonk" csak két vezetékből áll az 5 helyett... Lehetséges az, hogy más a fényszóró csatlakozó egyesen és kettesen? És ha igen, akkor hogy tudnám áthidalni ezt a problémát?

Üdv,
Zoli
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5124 Dátum: 2014.03.07 péntek, 19:52:41 »

Sziasztok!

Motortéri kábelköteget akarok cserélni a kocsiban (mk1-est mk2-esre). És van egy olyan problémám, hogy az egyes kötegen a fényszóróhoz megy egy 5 lábas csatlakozó, de ez a kettes kötegről le van vágva. Gondoltam nem gond, majd levágom az egyes kötegről és ráteszem azt. Viszont a kettes kötegen lévő "kábelcsonk" csak két vezetékből áll az 5 helyett... Lehetséges az, hogy más a fényszóró csatlakozó egyesen és kettesen? És ha igen, akkor hogy tudnám áthidalni ezt a problémát?

Üdv,
Zoli
Az biztos, hogy az Mk1 és Mk2 csatlakozója teljesen más, és az is biztos, hogy nem 2 vezetékből áll.
Ezen az oldalon lejjebb görgetve látni lehet a csatlakozót és a kialakítását - valamennyire.
Naplózva
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #5125 Dátum: 2014.03.07 péntek, 21:22:59 »

Az biztos, hogy az Mk1 és Mk2 csatlakozója teljesen más, és az is biztos, hogy nem 2 vezetékből áll.
Ezen az oldalon lejjebb görgetve látni lehet a csatlakozót és a kialakítását - valamennyire.

Igen, ez tényleg más.

Köszi a segítséget!

 wave
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
szell.n
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #5126 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 19:46:42 »

Kérdés:

Légzsák visszajelző 1-2 hónapig indulás után világított 2-3 percig, majd elludt (nem világít)
Most folyamatossan világít.

Duda jó, 1 légzsák van az autóban...

Valaki javított ilyet, hol érdemes kezdeni.
Naplózva

Mr.Windd
szell.n
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #5127 Dátum: 2014.03.21 péntek, 19:39:06 »

Végignéztem, légzsákindító hiba ....
Naplózva

Mr.Windd
maci023
Vendég
« Új hozzászólás #5128 Dátum: 2014.04.02 szerda, 19:22:23 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Digitális klímám van és ki írja nekem, hogy service az mitől van? És hol lehetne ki ütni házilag? Vagy csak szerelő tudja? Köszönöm!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5129 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:33:33 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Digitális klímám van és ki írja nekem, hogy service az mitől van? És hol lehetne ki ütni házilag? Vagy csak szerelő tudja? Köszönöm!
Nem láttam még ilyet, így csak tipp: lehet, hogy kevés a gáz benne?
Naplózva
Oggre
Vendég
« Új hozzászólás #5130 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 09:55:08 »

Sziasztok!

Mondeo Mk1 4x4 kombin, behalt a bal első elektromos ablak, félig lehúzva. Nagy nehezen sikerült visszahúzni, de úgy tűnik mintha üresben járna az emelő motor. Szerintetek csak kiakadhatott valami, vagy ne is bontsam szét, amig nem szerzek be egy újat? Ja és a jobb első ajtón, egyre kevésbé működik a központi zár, emiatt az összes ajtó kinyit. Gondolom az is cserés. Kérlek, írjatok ha van ötletetek.

Üdv!
Naplózva
Oggre
Vendég
« Új hozzászólás #5131 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 10:13:32 »

Újabb kérdés.
A biztosíték táblát tanulmányozva feltűnt, hogy a nappali menetfénynek is van külön relé és biztosíték. Van ennek valahol csatlakozója is, ahova egyszerűen csak rákötök egy DRL-t?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5132 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 10:37:14 »

Mondeo Mk1 4x4 kombin, behalt a bal első elektromos ablak, félig lehúzva. Nagy nehezen sikerült visszahúzni, de úgy tűnik mintha üresben járna az emelő motor. Szerintetek csak kiakadhatott valami, vagy ne is bontsam szét, amig nem szerzek be egy újat?
Ja és a jobb első ajtón, egyre kevésbé működik a központi zár, emiatt az összes ajtó kinyit. Gondolom az is cserés. Kérlek, írjatok ha van ötletetek.
Hi!
Ismereteim alapján ha a motor pörög, de az ablak nem mozog, akkor inkább elszakadt a szál, mintsem kiakadt volna. De aztán előfordulhat. Lekapod az ajtópanelt, lehámozod a szivacsot - könnyen szakad, és a fekete ragacs nagyon ragaszkodó -, majd alákukkolsz, hogy mi a helyzet. Ha kell másik emelőszerkezet, akkor a beszerzésig még a kárpitot sem kell visszatenni, hacsaknem nagyon ragad az a fekete ragacs :-).
Lehet, hogy csak nincs kenés, de az is lehet, hogx elfáradt a motor. Ennek cseréjéhez viszont tudni kéne, hány lábú csatlakozója van - 4 v. 6.

A biztosíték táblát tanulmányozva feltűnt, hogy a nappali menetfénynek is van külön relé és biztosíték. Van ennek valahol csatlakozója is, ahova egyszerűen csak rákötök egy DRL-t?
Tudtommal nem kell rákötni semmit, valamelyik lámpaizzót használja.
Naplózva
Oggre
Vendég
« Új hozzászólás #5133 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 17:21:35 »

Hi!
Ismereteim alapján ha a motor pörög, de az ablak nem mozog, akkor inkább elszakadt a szál, mintsem kiakadt volna. De aztán előfordulhat. Lekapod az ajtópanelt, lehámozod a szivacsot - könnyen szakad, és a fekete ragacs nagyon ragaszkodó -, majd alákukkolsz, hogy mi a helyzet. Ha kell másik emelőszerkezet, akkor a beszerzésig még a kárpitot sem kell visszatenni, hacsaknem nagyon ragad az a fekete ragacs :-).
Lehet, hogy csak nincs kenés, de az is lehet, hogx elfáradt a motor. Ennek cseréjéhez viszont tudni kéne, hány lábú csatlakozója van - 4 v. 6.
Tudtommal nem kell rákötni semmit, valamelyik lámpaizzót használja.

Köszönöm a választ. Közben szétbontottam és szomorúan tapasztaltam, hogy becsavarta a szálat a csigakerék mellé, ledarálva  a szimeringet és roncsolta a műanyag csigakereket. A motor így üresben jól működik és azelőtt sem volt vele gond, viszont a motoron kívűl, valószínűleg a teljes szerkezetre szükségem lesz. Tudnál ebben segíteni?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5134 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 17:29:14 »

Köszönöm a választ. Közben szétbontottam és szomorúan tapasztaltam, hogy becsavarta a szálat a csigakerék mellé, ledarálva  a szimeringet és roncsolta a műanyag csigakereket. A motor így üresben jól működik és azelőtt sem volt vele gond, viszont a motoron kívűl, valószínűleg a teljes szerkezetre szükségem lesz. Tudnál ebben segíteni?
Csak körül kell nézni Smiley
Naplózva
Oggre
Vendég
« Új hozzászólás #5135 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 17:34:14 »

Csak körül kell nézni Smiley


Köszönöm!  worship
Naplózva
myki
Vendég
« Új hozzászólás #5136 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 20:44:19 »

Sziasztok 1996 mondeóm van szorul az öninditóm .Szeretnék kérni egy rajzot hogyan tudnám széjelszedni hogyan néz ki a belseje .
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5137 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 22:14:04 »


Hali!
Nekem sajna nincs robbantott ábrám, de hátha itt találsz megfelelőt.
Naplózva
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #5138 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 12:32:53 »

Sziasztok

Egy kis segitséget szeretnék kérni.
Autóm:F Mondeo 96-os 2.0 zetec.

Tegnap jöttem haza és egyik percről a másikra elkezdett rángatni de úgy hogy sznte kihvásvolt 1 utcát megteni vele.
Most folyamatosan rángat illetve nincs alapjárat mert össze vissza ugrál.Ha felpörgetem pl 4000ig a fordulatot akkor  nem folyamatosan,hanem szaggatottan esik vissza.
Szerintetek mitől lehet ez?
Benzin nyomást mértem,gyeryát,gyertyakábelt kicseréltem,trafót is,holtpont jeladót is de ugyan úgy rángat.

Naplózva
Jisei
Vendég
« Új hozzászólás #5139 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 13:35:31 »

Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem: van a '94-es mk1-emben egy elszabadult testkábelem amit nem tudom hova kellene visszakötnöm. Az egyik vége a levegőszűrő beömlője alatt van a kerékjárathoz van csavarozva. A kérdésem a másik végének a helye lenne. Segítségeteket előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.27 vasárnap, 13:47:20 írta Jisei » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5140 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 21:24:28 »

Sziasztok

Egy kis segitséget szeretnék kérni.
Autóm:F Mondeo 96-os 2.0 zetec.

Tegnap jöttem haza és egyik percről a másikra elkezdett rángatni de úgy hogy sznte kihvásvolt 1 utcát megteni vele.
Most folyamatosan rángat illetve nincs alapjárat mert össze vissza ugrál.Ha felpörgetem pl 4000ig a fordulatot akkor  nem folyamatosan,hanem szaggatottan esik vissza.
Szerintetek mitől lehet ez?
Benzin nyomást mértem,gyeryát,gyertyakábelt kicseréltem,trafót is,holtpont jeladót is de ugyan úgy rángat.
Hi!
Hibakód esetleg? MAF? Léghőmérő?
Rossz alapjárat könyve?
Naplózva
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #5141 Dátum: 2014.05.02 péntek, 10:57:56 »

Hi!
Hibakód esetleg? MAF? Léghőmérő?
Rossz alapjárat könyve?

Szia.
Megmozgattam mindent rajta illetve kiméregettem.Beinditottam nem volt alapjárat ugyan úgy majd kb 10perc után magától kisimult a hangja és azóta megint jó.Nem tudom mi volt a baja.Köszi a jó tanácsokat.
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #5142 Dátum: 2014.05.03 szombat, 17:15:28 »

Szevasztok!
Ahogy olvastam pont az oldal tetején, egyik cartársnak ugyan az volt a problémája mint nekem. Neki a szénkefe csere volt a megoldás a generátorban. A dióda hídat már kicseréltem, szal nekem is csak az maradna. Valaki tudna dobni valami linket vagy cikkszámot, ami alapján tudnék szerezni magamnak? Már elég gyatrácska a töltésem.
Köszönöm előre is az információ áradatot...  worship worship worship
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5143 Dátum: 2014.05.03 szombat, 17:23:57 »

Szevasztok!
Ahogy olvastam pont az oldal tetején, egyik cartársnak ugyan az volt a problémája mint nekem. Neki a szénkefe csere volt a megoldás a generátorban. A dióda hídat már kicseréltem, szal nekem is csak az maradna. Valaki tudna dobni valami linket vagy cikkszámot, ami alapján tudnék szerezni magamnak? Már elég gyatrácska a töltésem.
Köszönöm előre is az információ áradatot...  worship worship worship
136216 Cargo 
BG320 Ford 
F1DZ10347A Ford 
7.7166.1 Ika 
BH-1806 Unipoint 
39-206 Wai 
39-2203 Wai 
BHD4983 Woodauto
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #5144 Dátum: 2014.05.03 szombat, 17:29:22 »

136216 Cargo 
BG320 Ford 
F1DZ10347A Ford 
7.7166.1 Ika 
BH-1806 Unipoint 
39-206 Wai 
39-2203 Wai 
BHD4983 Woodauto

Köszönöm! Hát ahogy látom kép alapján, nekem az első már elkopott a furat feléig, szal ezek szerint nem is csoda, hogy nem töltikézik rendesen.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5145 Dátum: 2014.05.03 szombat, 17:31:21 »

Köszönöm! Hát ahogy látom kép alapján, nekem az első már elkopott a furat feléig, szal ezek szerint nem is csoda, hogy nem töltikézik rendesen.
alapesetben, hogy elkopott, még nem biztos, hogy azt jelenti, hogy nem érintkezik. Esetleg a csúszógyűrűt is megnézhetnéd, milyen állapotban van

136305 Cargo 
E90F10328AA Ford 
1.2010.0 Ika 
07179003 Transpo 
28-2855-1 Wai 
28-2855-2 Wai 
28-2855-3 Wai 
SLR39129 Woodauto
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.03 szombat, 17:33:46 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5146 Dátum: 2014.05.03 szombat, 17:34:14 »

Köszönöm! Hát ahogy látom kép alapján, nekem az első már elkopott a furat feléig, szal ezek szerint nem is csoda, hogy nem töltikézik rendesen.
1500 körül van a kefetartó, és ugyanez kb a csúszógyűrű
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #5147 Dátum: 2014.05.03 szombat, 17:40:27 »

alapesetben, hogy elkopott, még nem biztos, hogy azt jelenti, hogy nem érintkezik. Esetleg a csúszógyűrűt is megnézhetnéd, milyen állapotban van

136305 Cargo 
E90F10328AA Ford 
1.2010.0 Ika 
07179003 Transpo 
28-2855-1 Wai 
28-2855-2 Wai 
28-2855-3 Wai 
SLR39129 Woodauto

Helyén cseréltem a szabályzót, így csak szemrevételezni tudtam a gyűrűt, de lehet akkor megpróbálom valahogy berendelni mindkettőt, és jövőhéten cserélek. De akkor már esetleg csapágyszámok? Cheesy  taps
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5148 Dátum: 2014.05.03 szombat, 17:43:21 »

Helyén cseréltem a szabályzót, így csak szemrevételezni tudtam a gyűrűt, de lehet akkor megpróbálom valahogy berendelni mindkettőt, és jövőhéten cserélek. De akkor már esetleg csapágyszámok? Cheesy  taps
tököm nem kéne?  eplus2
6303 2rs c3
6000 2rs c3
fag, vagy koyo a yó.  vigyor3
a koyo már szinte mindent műanyag kosárral ad, én azt választanám. 3000 körül van a 2 db
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #5149 Dátum: 2014.05.03 szombat, 18:06:23 »

tököm nem kéne?  eplus2
6303 2rs c3
6000 2rs c3
fag, vagy koyo a yó.  vigyor3
a koyo már szinte mindent műanyag kosárral ad, én azt választanám. 3000 körül van a 2 db
Köszi mester! Akkor hétfőn letelcsizem a sráccal aki hozza a klímához a szimeringet meg az o-gyűrűt is és akkor egyszerre hozom el az egészet majd tőle.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.