Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:25:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
Fék, ABS
Oldalak:
1
...
12
13
14
15
16
17
18
[
19
]
20
21
22
23
24
25
26
27
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS (Megtekintve 625899 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #900 Dátum:
2013.06.11 kedd, 10:52:34 »
Idézetet írta: krisz32 - 2013.06.10 hétfő, 20:48:09
Érdekes kérdésem lenne,de más nem jut eszembe magyarázatként:
A kopott hátsó fék okozhatja az első fék rázkódását?
Elöl teljesen új Ferodo szett van (tárcsák+betétek)
Én is arra gondoltam, amire Truthful, a csapágyra. Kanyarban nem búg/zúg/kerreg?
Nekem pont nemrég volt az, hogy balra kanyarodáskor jobbról hallottuk a hangot. Szerelő alámászik, semmit nem talál. A vége - 2 hét múlva - az lett, hogy bal kerékcsapágy csere, mert annyira lógott már, hogy a balra kanyarodáskor a terheléstől megszabadult kerék rázkódott. Ennek folyományaként a tárcsa megcsapkodta a féknyerget, kitágult, és a balra kanyarodás utáni első fékezéskor olyan volt a fék, mintha levegős lett volna a fékrendszer. Nem tudom, miért, de baromira kikopott a csapágy.
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #901 Dátum:
2013.06.11 kedd, 22:13:57 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.06.11 kedd, 10:52:34
Én is arra gondoltam, amire Truthful, a csapágyra. Kanyarban nem búg/zúg/kerreg?
Nekem pont nemrég volt az, hogy balra kanyarodáskor jobbról hallottuk a hangot. Szerelő alámászik, semmit nem talál. A vége - 2 hét múlva - az lett, hogy bal kerékcsapágy csere, mert annyira lógott már, hogy a balra kanyarodáskor a terheléstől megszabadult kerék rázkódott. Ennek folyományaként a tárcsa megcsapkodta a féknyerget, kitágult, és a balra kanyarodás utáni első fékezéskor olyan volt a fék, mintha levegős lett volna a fékrendszer. Nem tudom, miért, de baromira kikopott a csapágy.
Megnéztem mindkét oldali kereket,megemeltem az autót megrángattam a kerekeket a tetejénél és az aljánál fogva,egyik csapágyam sem kotyog.Én is gyanakodtam csapágyra,de már nem tudom mit találjak ki.A hátsó fékeket cseréltem ma,annyiban javult a helyzet,hogy jobb a fékhatás,de a rázkódás nem szűnt meg.Cseréljem ki a csapágyakat elöl?
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #902 Dátum:
2013.06.11 kedd, 23:19:21 »
Idézetet írta: krisz32 - 2013.06.11 kedd, 22:13:57
Megnéztem mindkét oldali kereket,megemeltem az autót megrángattam a kerekeket a tetejénél és az aljánál fogva,egyik csapágyam sem kotyog.Én is gyanakodtam csapágyra,de már nem tudom mit találjak ki.A hátsó fékeket cseréltem ma,annyiban javult a helyzet,hogy jobb a fékhatás,de a rázkódás nem szűnt meg.Cseréljem ki a csapágyakat elöl?
Van két kerékagyam új csapágyak vannak benne akár próbára is odaadom.Persze ha segítesz féltengelycsuklót cserélni.Szerdán beszélünk.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
layzi
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #903 Dátum:
2013.06.12 szerda, 17:56:12 »
Hello. Vettem egy TCS-s abs-t, de a csöveket nem kaptam hozzá. Tudná valaki hogyan kell bekötni? A régi abs-en a két közéső volt az olajbemenet, és átlósan párban volt az első és hátsó kivezetés. Linkeltem egy képet rajt számokkal. Ha van aki tudja hogy mit hova akkor légyszi írja le a számot és hogy hova megy (pl, 3 -bal első)...
http://kepfeltoltes.hu/130612/DSC_0598_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #904 Dátum:
2013.06.12 szerda, 18:32:55 »
Idézetet írta: layzi - 2013.06.12 szerda, 17:56:12
Hello. Vettem egy TCS-s abs-t, de a csöveket nem kaptam hozzá. Tudná valaki hogyan kell bekötni? A régi abs-en a két közéső volt az olajbemenet, és átlósan párban volt az első és hátsó kivezetés. Linkeltem egy képet rajt számokkal. Ha van aki tudja hogy mit hova akkor légyszi írja le a számot és hogy hova megy (pl, 3 -bal első)...
http://kepfeltoltes.hu/130612/DSC_0598_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Hali!Küldtem neked fotót az elektromos topikban, hogy melyik furatba, melyik kerékhez tartozó cső megy. Itt amit látok képet azon az 5-6-ba a főfékhengerről megy a két cső, az tuti.
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #905 Dátum:
2013.06.14 péntek, 21:57:46 »
Idézetet írta: krisz32 - 2013.06.11 kedd, 22:13:57
Megnéztem mindkét oldali kereket,megemeltem az autót megrángattam a kerekeket a tetejénél és az aljánál fogva,egyik csapágyam sem kotyog.Én is gyanakodtam csapágyra,de már nem tudom mit találjak ki.A hátsó fékeket cseréltem ma,annyiban javult a helyzet,hogy jobb a fékhatás,de a rázkódás nem szűnt meg.Cseréljem ki a csapágyakat elöl?
Ma megnéztük a gépet fékpadon a bal első fék rázott.Leszedtem a tárcsákat,felszabályoztattam őket és patent a gép.Azt mondta a szerelő haver,hogy szerinte túlságosan rövid féktávokat veszek (ami igaz) és emiatt elmelegszik a fék és hullámossá válik a tárcsa felülete.Szerinte a Mondeo féktárcsái alul vannak méretezve,ekkora tömeghez nagyobb tárcsa dukálna.
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #906 Dátum:
2013.06.14 péntek, 22:43:15 »
Idézetet írta: krisz32 - 2013.06.14 péntek, 21:57:46
Ma megnéztük a gépet fékpadon a bal első fék rázott.Leszedtem a tárcsákat,felszabályoztattam őket és patent a gép.Azt mondta a szerelő haver,hogy szerinte túlságosan rövid féktávokat veszek (ami igaz) és emiatt elmelegszik a fék és hullámossá válik a tárcsa felülete.Szerinte a Mondeo féktárcsái alul vannak méretezve,ekkora tömeghez nagyobb tárcsa dukálna.
Van igazság abban, amit a szerelőd mondott, hogy az első fék kicsit alul méretezett a mondeohoz, ezért használjuk jó néhányan az ST 170 foca első tárcsáit az mk3 mondeo féknyeregjeivel.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #907 Dátum:
2013.06.15 szombat, 21:11:06 »
Idézetet írta: krisz32 - 2013.06.14 péntek, 21:57:46
Ma megnéztük a gépet fékpadon a bal első fék rázott.Leszedtem a tárcsákat,felszabályoztattam őket és patent a gép.Azt mondta a szerelő haver,hogy szerinte túlságosan rövid féktávokat veszek (ami igaz) és emiatt elmelegszik a fék és hullámossá válik a tárcsa felülete.Szerinte a Mondeo féktárcsái alul vannak méretezve,ekkora tömeghez nagyobb tárcsa dukálna.
Arra figyelj, hogy nemsokára ismét rázni fog a tárcsa. Újat kellene venned.
Erről volt nemrég a fórumon értekezés, hogy miért lesz ismét hullámos, és miért nem megoldás a felszabályozás.
Naplózva
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #908 Dátum:
2013.06.16 vasárnap, 10:07:17 »
Idézetet írta: krisz32 - 2013.06.14 péntek, 21:57:46
Ma megnéztük a gépet fékpadon a bal első fék rázott.Leszedtem a tárcsákat,felszabályoztattam őket és patent a gép.Azt mondta a szerelő haver,hogy szerinte túlságosan rövid féktávokat veszek (ami igaz) és emiatt elmelegszik a fék és hullámossá válik a tárcsa felülete.Szerinte a Mondeo féktárcsái alul vannak méretezve,ekkora tömeghez nagyobb tárcsa dukálna.
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.06.15 szombat, 21:11:06
Arra figyelj, hogy nemsokára ismét rázni fog a tárcsa. Újat kellene venned.
Erről volt nemrég a fórumon értekezés, hogy miért lesz ismét hullámos, és miért nem megoldás a felszabályozás.
Itt van:
Idézetet írta: drof - 2013.04.18 csütörtök, 10:09:16
Nem minden tárcsánál van ez így, pl. egy Bimmer teli tárcsáját szabályoztattuk 2 hete, azóta van benne 3000 km és üvegesdésig lett párszor már fékezve pályán. Nem ráz, nem szitál és nem lett hullámos.
Azért nem (ez csak az én okfejtésem), mert nem hűtött, hanem teli tárcsa. Így mindkét oldala ki van szabályozva szépen, nincs "ütés" benne.
A Mondeo hűtött tárcsáját hiába szabályozod, mivel 4 oldala van, 4 vetemedik, viszont csak 2-őt tudsz felesztergálni, ami miatt a másik kettő belső oldal ütése hamar hazavágja a külső oldalakat újra.
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
krisz32
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #909 Dátum:
2013.06.17 hétfő, 16:38:50 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.06.15 szombat, 21:11:06
Arra figyelj, hogy nemsokára ismét rázni fog a tárcsa. Újat kellene venned.
Erről volt nemrég a fórumon értekezés, hogy miért lesz ismét hullámos, és miért nem megoldás a felszabályozás.
kb. 1000 km van a tárcsában,most vettem 27 ezerért,ha megint rázni fog,akkor megint felszabályoztatom 1000 forintért és nem veszek hetente újat.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #910 Dátum:
2013.06.17 hétfő, 21:49:45 »
Idézetet írta: krisz32 - 2013.06.17 hétfő, 16:38:50
kb. 1000 km van a tárcsában,most vettem 27 ezerért,ha megint rázni fog,akkor megint felszabályoztatom 1000 forintért és nem veszek hetente újat.
És hanyadik felszabályzás után fog a minimum vastagság alá csökkenni?
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #911 Dátum:
2013.06.17 hétfő, 23:07:36 »
Idézetet írta: krisz32 - 2013.06.17 hétfő, 16:38:50
kb. 1000 km van a tárcsában,most vettem 27 ezerért,ha megint rázni fog,akkor megint felszabályoztatom 1000 forintért és nem veszek hetente újat.
Dehogynem veszel újat, csak 3 hét múlva, ha hetente szabályoztatod.
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #912 Dátum:
2013.06.18 kedd, 22:01:46 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.06.17 hétfő, 21:49:45
És hanyadik felszabályzás után fog a minimum vastagság alá csökkenni?
Majd meglátjuk,egyelőre jól működik.
Naplózva
pilot001
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Cruiser
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #913 Dátum:
2013.07.13 szombat, 15:05:45 »
Üdv !
Kérdés kombi hátsó tárcsaféket raknám fel a dobfék helyett. Persze amit vettem azt szétkaptam és tömítéseket cseréltem meg persze lefestettem a nyergeket.
De most szembesülök avval hogy a kézifék kampós rúdját nem tudom vissza rakni a kis tányér rugók miatt.
Ehhő gyárilag van valami szerszám vagy megoldás netán csak valahogy le lehet nyomni izomból a csavart amibe az a kis ék megy. Nem tudom össze rakni mert előfeszítve volt benne gondolom. Ha csak épp ennyi a megoldás akkor valamit kitalálok...
Hátha valaki csinált mán ilyet is. Persze a neten semmi se van erről a dologról még fotók se.
Ákos
Naplózva
2004 10. Mondeo Mk3, Saloon (sedan) , 1.8i 16V.
TEL.. 70 247 65 nyolcvankettő.
Lengyelország (*Székesfehérvár*)
gsziki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 440
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #914 Dátum:
2013.07.13 szombat, 18:32:03 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.06.15 szombat, 21:11:06
Arra figyelj, hogy nemsokára ismét rázni fog a tárcsa. Újat kellene venned.
Erről volt nemrég a fórumon értekezés, hogy miért lesz ismét hullámos, és miért nem megoldás a felszabályozás.
A megoldást elárulom!
Én évekig kísérleteztem,mert nekem is rázott és a megoldás az,ha a legjobb minőségű féktárcsát és betétet veszed meg!
Vagy Motocraftot,vagy ami nekem bevált a TEXTAR márka.
A Textar szettembe most van 145000km!!!
Azért kell a drága,legjobbat megvenni,mert a drága tervezők alulméretezték a féket és csak így lehet kiküszöbölni.
Szart ne vegyetek,mint a Brembo. Nekem a hátsó dobom Brembo volt de kb 15000 km után kuka!
Remélem segítettem.
Naplózva
2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
HegeGabi
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #915 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 20:17:11 »
Idézetet írta: pilot001 - 2013.07.13 szombat, 15:05:45
...
De most szembesülök avval hogy a kézifék kampós rúdját nem tudom vissza rakni a kis tányér rugók miatt.
Ehhő gyárilag van valami szerszám vagy megoldás netán csak valahogy le lehet nyomni izomból a csavart amibe az a kis ék megy. Nem tudom össze rakni mert előfeszítve volt benne gondolom. Ha csak épp ennyi a megoldás akkor valamit kitalálok...
Hátha valaki csinált mán ilyet is. Persze a neten semmi se van erről a dologról még fotók se.
Ákos
Hali!
Ezt most nem igazán értem.
A kézifékkarral van gondod? Mert azt nem kell ilyenkor cserélni.
Ha a kézifékkötéllel van gondod, hogy a dobfékes kötele nem passzol a tárcsafékeshez, akkor az tényleg így van. Kézifékkötelet is kell cserélni. Nem egyszerű a hővédőlemez alatt matekolni, de megoldható.
Csak mert nem értem, hogy milyen kis csavarról beszélsz. Kombi tárcsafék esetén a kézifékkötélnek nincs csavarja, egyszerű beakasztós megoldás - emlékeim szerint (legalábbis Mk1 esetén, de nem hiszem, hogy sokat változtattak volna rajta).
Esetleg csinálj képet a problémás részről.
Naplózva
pilot001
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Cruiser
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #916 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 21:13:37 »
Csavar ? Há van ! csak épp benne a fék munkahengerében. Azért kell tekerni a hátsó tárcsaféknél a dagattyút ha épp nem fér be az új pofa.
Tehát a kézifék bowdene egy karra megy rá a féknél ami lenyomja ezt a csavart ami bele van csavarva a fék dugatyyúba.
És ez a csavar kapcsolódik 5 tányér rugóhoz és ehhez a karhoz ami most nem megy vissza mert a tányér rugókkal elő van feszítve gondolom. Tehát ehhő kell valami megoldát hogy vissza rakjam. Még holnap megnézem jól mit tudom vele ügyeskedni aztán valami nagyon tudományos alapra kell helyezni
Na kb itt látszik a fehér müa. kupak aztán gumi fedél alatti részben van a dolog. Oda megy be a kézifék mozgató karja.
Neten találtam :
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.14 vasárnap, 21:34:50 írta pilot001
»
Naplózva
2004 10. Mondeo Mk3, Saloon (sedan) , 1.8i 16V.
TEL.. 70 247 65 nyolcvankettő.
Lengyelország (*Székesfehérvár*)
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #917 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 21:16:20 »
Idézetet írta: pilot001 - 2013.07.14 vasárnap, 21:13:37
Csavar ? Há van ! csak épp benne a fék munkahengerében. Azért kell tekerni a hátsó tárcsaféknél a dagattyút ha épp nem fér be az új pofa.
Tehát a kézifék bowdene egy karra megy rá a féknél ami lenyomja ezt a csavart ami bele van csavarva a fék dugatyyúba.
És ez a csavar kapcsolódik 5 tányér rugóhoz és ehhez a karhoz ami most nem megy vissza mert a tányér rugókkal elő van feszítve gondolom. Tehát ehhő kell valami megoldát hogy vissza rakjam. Még holnap megnézem jól mit tudom vele ügyeskedni aztán valami nagyon tudományos alapra kell helyezni
nem kell nagy tudományt bele vinni. erő kell hozzá. satu, pillanatszorító, ilyesmi, hogy amikor betekered, úgy tudd tartani, amíg az ék belemegy
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
pilot001
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Cruiser
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #918 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 21:36:00 »
Ehhe .. erő kell az tutti me próbáltam lenyomni úgy 88 kilómmal de nem ment eddig még. De majd orosz módszer benéz.
Naplózva
2004 10. Mondeo Mk3, Saloon (sedan) , 1.8i 16V.
TEL.. 70 247 65 nyolcvankettő.
Lengyelország (*Székesfehérvár*)
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #919 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 22:10:08 »
Idézetet írta: pilot001 - 2013.07.14 vasárnap, 21:36:00
Ehhe .. erő kell az tutti me próbáltam lenyomni úgy 88 kilómmal de nem ment eddig még. De majd orosz módszer benéz.
Ha a kézifékkart kiengeded, majd ránehezedve lenyomod, akkor egy kattanás mellett kiold a kézifékkar automata utánállítója, és a köteleket kijjebb tudod húzni a nyergeknél a házából, és akkor már be tudod akasztani a nyeregbe. De sanszos, hogy a hővédő lemez fölött szétakad a cucc, és akkor lehet azzal szívni, mintahogy azt HegeGabi írta.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
pilot001
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Cruiser
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #920 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 23:42:59 »
Na jó ...
Nem értitek mi a pálya... majd holnap lefotózom.
Ákos
Naplózva
2004 10. Mondeo Mk3, Saloon (sedan) , 1.8i 16V.
TEL.. 70 247 65 nyolcvankettő.
Lengyelország (*Székesfehérvár*)
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #921 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 00:05:30 »
Idézetet írta: pilot001 - 2013.07.14 vasárnap, 21:36:00
Ehhe .. erő kell az tutti me próbáltam lenyomni úgy 88 kilómmal de nem ment eddig még. De majd orosz módszer benéz.
mikor lenyomtat a rugóstányért, ne akard azt a kis biztosító bizbaszt teljesen átnyomni rajta, csak félig. Aztán nyomd le a tányér másik felét is, és told be teljesent
én pillanatszorítókkal csináltam... csak vigyázz! nehogy fordítva rakd bele, akkor kezdheted elölről
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.15 hétfő, 00:12:45 írta Kalap ur
»
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #922 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 00:11:22 »
Idézetet írta: Ferqo - 2013.07.14 vasárnap, 22:10:08
Ha a kézifékkart kiengeded, majd ránehezedve lenyomod, akkor egy kattanás mellett kiold a kézifékkar automata utánállítója, és a köteleket kijjebb tudod húzni a nyergeknél a házából, és akkor már be tudod akasztani a nyeregbe. De sanszos, hogy a hővédő lemez fölött szétakad a cucc, és akkor lehet azzal szívni, mintahogy azt HegeGabi írta.
féknyereg felújítás utáni össze szerelésről van itten szó
ti teljesen másról beszéltek
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
HegeGabi
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #923 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 14:30:55 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.07.15 hétfő, 00:11:22
féknyereg felújítás utáni össze szerelésről van itten szó
ti teljesen másról beszéltek
Így és ahogy Pilot001 újfent átfogalmazva leírta, már érthető, hogy teljesen szétszedte és nem tudja összerakni - habár ezt nem értem, hogy minek, talán szakadt volt az a gumiburkolat?
Erre jó a kép
. Mármint hogy azzal könnyebben meg lehet érteni a dolgokat.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #924 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 17:16:17 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.07.15 hétfő, 14:30:55
Így és ahogy Pilot001 újfent átfogalmazva leírta, már érthető, hogy teljesen szétszedte és nem tudja összerakni - habár ezt nem értem, hogy minek, talán szakadt volt az a gumiburkolat?
Erre jó a kép
. Mármint hogy azzal könnyebben meg lehet érteni a dolgokat.
az csak egy védőburkolat. viszont a nyeregben van egy csigás rúd, azon egy gumigyűrű amitől függ a kézifék hatékonysága (elszokott kopni, és elengedi a fékfolyadékot.....) gondolom ezt is cserélte.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
pilot001
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Cruiser
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #925 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 18:39:02 »
Ya...
ez az a rész....
Mivel ha minden tömítést cserélni akarsz akkor ezt is szét kell szedni és nem 1 szerű össze rakni.
Látható hogy össze raktam de persze csaltam kicsit mert keskeny kövű köszörűvel a kar végén csináltam egy kis bevezető lapot ferdén így aztán rá tudtam ütögetni ... LOL
Fotón még a gyárilag kialakított véggel van.
Ez van ! de legalább kész !
Ákos
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.15 hétfő, 18:43:46 írta pilot001
»
Naplózva
2004 10. Mondeo Mk3, Saloon (sedan) , 1.8i 16V.
TEL.. 70 247 65 nyolcvankettő.
Lengyelország (*Székesfehérvár*)
mykrisz994
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #926 Dátum:
2013.07.20 szombat, 14:57:01 »
Sziasztok a gondom egy 1.8 td-vel volna. A fékpedál ha áll a motor jónak tűnik(mármint kemény nem enged befelé) Ha beindítom akkor viszont araszol befelé kb a feléig viszonylag "gyorsan" légtelenítve volt 2-3 alkalommal is már nem tudom mi a baj.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #927 Dátum:
2013.07.20 szombat, 22:32:18 »
Idézetet írta: mykrisz994 - 2013.07.20 szombat, 14:57:01
Sziasztok a gondom egy 1.8 td-vel volna. A fékpedál ha áll a motor jónak tűnik(mármint kemény nem enged befelé) Ha beindítom akkor viszont araszol befelé kb a feléig viszonylag "gyorsan" légtelenítve volt 2-3 alkalommal is már nem tudom mi a baj.
Motor beindításával indul be a fékszervó, valószínűleg az szórakozik. Én arra tippelnék, hogy valami tömítetlenség van a szervó szivattyújában és elereszti a nyomást.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
mykrisz994
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #928 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 09:15:51 »
De ha a szervó szívózik akkor nem keménynek kellene maradnia? a szervó segít fékezni nem? ha nem jó a tömítés és elengedi a nyomást sztem kemény a pedál.
levettem a szervóról a csövet akkor beton kemény a fék ha visszadugom akkor meg araszol befelé.nem értem mi lehet a baj mit próbáljak még?
most meg világít az abs lámpa cserélni kellett az egyik érzékelőt azóta.azzal mit lehet kezdeni?
milyen diagnosztikai eszközt ajánlotok amivel boldogulnék itthon is?
Előre is köszönöm
Naplózva
mykrisz994
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #929 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 09:19:10 »
TéDé ha jól olvastam és láttam szaki a mondeóban.
Esetleg őt hogy érem el?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #930 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 09:41:24 »
Idézetet írta: mykrisz994 - 2013.07.20 szombat, 14:57:01
Sziasztok a gondom egy 1.8 td-vel volna. A fékpedál ha áll a motor jónak tűnik(mármint kemény nem enged befelé) Ha beindítom akkor viszont araszol befelé kb a feléig viszonylag "gyorsan" légtelenítve volt 2-3 alkalommal is már nem tudom mi a baj.
szerintem ez mindenkinél így működik. mi a baj vele? nem fog?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #931 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 17:48:37 »
Idézetet írta: mykrisz994 - 2013.07.21 vasárnap, 09:19:10
TéDé ha jól olvastam és láttam szaki a mondeóban.
Esetleg őt hogy érem el?
szerintem őt sehogy.TáDé amúgy.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
mykrisz994
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #932 Dátum:
2013.07.22 hétfő, 17:27:18 »
Bocs a névelírásért
Fog a fék csak ha aprókat és gyorsan pumpálom bekeményedik de ha megyek meg puha és harap mint a fene.
ha felpumpálom fékezés előtt akkor meg kemény és egy kicsit erősebben is kell fékeznem.sőt mintha nagyon lassan kezdene el fékezni hiába nyomom.
de mikor nyomva tartom és bepuhul akkor fog mint állat.
Diagot mit javasoltok?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #933 Dátum:
2013.07.22 hétfő, 19:13:37 »
Idézetet írta: mykrisz994 - 2013.07.22 hétfő, 17:27:18
Bocs a névelírásért
Fog a fék csak ha aprókat és gyorsan pumpálom bekeményedik de ha megyek meg puha és harap mint a fene.
ha felpumpálom fékezés előtt akkor meg kemény és egy kicsit erősebben is kell fékeznem.sőt mintha nagyon lassan kezdene el fékezni hiába nyomom.
de mikor nyomva tartom és bepuhul akkor fog mint állat.
Diagot mit javasoltok?
cserélj fékolajat, meg max főfékhengerben karmantyúkat. amúgy amit leírsz, nagyjából normális
Tádét nagyjából sehogyan sem éred el. 2 éve már, hogy villáskulcs sem volt a kezében. Én napi kapcsolatban vagyok vele, de saját kérésére a számát nem adhatom ki
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.22 hétfő, 19:15:28 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mykrisz994
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #934 Dátum:
2013.07.22 hétfő, 22:10:09 »
köszi a gyors választ. megpróbálom amit írtál.
diagnosztika? ötlet hogy milyet vegyek? tudjátok ! Kicsi pénz nagy mutatvány
de most komolyan. csak hibakódok törlésére kéne.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #935 Dátum:
2013.07.23 kedd, 11:44:32 »
Idézetet írta: mykrisz994 - 2013.07.22 hétfő, 22:10:09
diagnosztika? csak hibakódok törlésére kéne.
Kicsi pénz nagy mutatvány!
Akkor megfogtad a szerencsemalac farkát:
Akkuról pozitív saru levesz legalább fél órára
- csak a biztonság kedvéért, mielőtt márkatársak elkezdenek oltani engem
-
, majd visszatesz -> hibakódok törölve, lehet tanítani
(Mk2-nél is kell még?)
.
Naplózva
mykrisz994
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #936 Dátum:
2013.07.23 kedd, 20:16:11 »
Köszi de momentán az ABS hibakód még mindíg megvan pedig cserélve lett a rossz szenzor
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #937 Dátum:
2013.07.23 kedd, 20:45:56 »
Idézetet írta: mykrisz994 - 2013.07.23 kedd, 20:16:11
Köszi de momentán az ABS hibakód még mindíg megvan pedig cserélve lett a rossz szenzor
Nekem azt Ford szervíz tudta csak törölni.
Emiatt ne vegyél semmit, az elm327-el én sem tudtam törölni, ehhez kellett a gyári motyó.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #938 Dátum:
2013.07.23 kedd, 21:17:18 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.07.23 kedd, 11:44:32
Akkor megfogtad a szerencsemalac farkát:
Akkuról pozitív saru levesz legalább fél órára
- csak a biztonság kedvéért, mielőtt márkatársak elkezdenek oltani engem
-
, majd visszatesz -> hibakódok törölve, lehet tanítani
(Mk2-nél is kell még?)
.
a benzinesnél
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mykrisz994
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #939 Dátum:
2013.07.24 szerda, 09:00:17 »
Remek a szervíz meg lehúz mint az állat.
műszakis a kocsi és elég kellemetlen lessz kimagyarázni.Van éppen elég dolog vele amit el kell sütni
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #940 Dátum:
2013.07.26 péntek, 16:02:07 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.06.15 szombat, 21:11:06
Arra figyelj, hogy nemsokára ismét rázni fog a tárcsa. Újat kellene venned.
Erről volt nemrég a fórumon értekezés, hogy miért lesz ismét hullámos, és miért nem megoldás a felszabályozás.
Tízezer km telt el a felszabályozás óta és hála Istennek nem ráz.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #941 Dátum:
2013.08.16 péntek, 12:12:52 »
Kérdés: Ha van egy MK3 féknyereg, ami 1.5 éve a polcon áll és be akarom szerelni, akkor előtte fel kell újítani a dugattyú tömítéseket ezzel?
http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/469283/1/webaruhaz/ford/mondeo/2003/16633/fekberendezes/fekjavito-keszlet/
https://cromax.hu/-/674-elso-feknyereg-javito-keszlet-ford-mondeo-2000-2007-tomites?kereso_marka=---&kereso_modell=0&kereso_modell=0&kereso_marka=---
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #942 Dátum:
2013.08.16 péntek, 18:09:37 »
Idézetet írta: drof - 2013.08.16 péntek, 12:12:52
Kérdés: Ha van egy MK3 féknyereg, ami 1.5 éve a polcon áll és be akarom szerelni, akkor előtte fel kell újítani a dugattyú tömítéseket ezzel?
http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/469283/1/webaruhaz/ford/mondeo/2003/16633/fekberendezes/fekjavito-keszlet/
https://cromax.hu/-/674-elso-feknyereg-javito-keszlet-ford-mondeo-2000-2007-tomites?kereso_marka=---&kereso_modell=0&kereso_modell=0&kereso_marka=---
nem érdekel rá még nagyobb nyereg??
st225 foka nyereg
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #943 Dátum:
2013.08.16 péntek, 18:36:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.08.16 péntek, 18:09:37
nem érdekel rá még nagyobb nyereg??
st225 foka nyereg
Nem.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #944 Dátum:
2013.08.17 szombat, 11:54:30 »
Idézetet írta: drof - 2013.08.16 péntek, 12:12:52
Kérdés: Ha van egy MK3 féknyereg, ami 1.5 éve a polcon áll és be akarom szerelni, akkor előtte fel kell újítani a dugattyú tömítéseket ezzel?
http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/469283/1/webaruhaz/ford/mondeo/2003/16633/fekberendezes/fekjavito-keszlet/
https://cromax.hu/-/674-elso-feknyereg-javito-keszlet-ford-mondeo-2000-2007-tomites?kereso_marka=---&kereso_modell=0&kereso_modell=0&kereso_marka=---
Én felújítottam a csuszka részeket. A dugattyút nem. értem a kérdést, gondolom az enyém is állhatott már jó ideje a polcon a bontósnál. De semmi gond nincs vele, nem nagy szám megcsinálni sem ha jobbnak látod úgy, nálam mondjuk nyert a lustaság
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #945 Dátum:
2013.08.17 szombat, 12:02:47 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.08.17 szombat, 11:54:30
Én felújítottam a csuszka részeket. A dugattyút nem. értem a kérdést, gondolom az enyém is állhatott már jó ideje a polcon a bontósnál. De semmi gond nincs vele, nem nagy szám megcsinálni sem ha jobbnak látod úgy, nálam mondjuk nyert a lustaság
Nem akarom én sem minden áron felújítani. Hogyan tudom letesztelni, hogy nem rohadt-e be?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #946 Dátum:
2013.08.17 szombat, 12:22:32 »
Idézetet írta: drof - 2013.08.17 szombat, 12:02:47
Nem akarom én sem minden áron felújítani. Hogyan tudom letesztelni, hogy nem rohadt-e be?
Kompresszor, esetleg láb pumpa? elsőnél ügyelj elne repüljön
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #947 Dátum:
2013.08.17 szombat, 14:58:14 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.08.17 szombat, 12:22:32
Kompresszor, esetleg láb pumpa? elsőnél ügyelj elne repüljön
Fékcsőből kell új, vagy jó az MK2-esé?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #948 Dátum:
2013.08.17 szombat, 20:10:27 »
Idézetet írta: drof - 2013.08.17 szombat, 14:58:14
Fékcsőből kell új, vagy jó az MK2-esé?
Jó a kettesé.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
layzi
Vendég
Válasz: Fék, ABS
«
Új hozzászólás #949 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 00:05:47 »
Helló.
Fura dologra lettem figyelmes. Beépítettem a tcs-t most légtelenítettem le, és gyujtás ráadásánál kattan párat. Mintha a mágnesszelepek vagy mik amik vannak benne kattannának. Ez normális?
Naplózva
Oldalak:
1
...
12
13
14
15
16
17
18
[
19
]
20
21
22
23
24
25
26
27
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ