Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:20:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2569845 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #6500 Dátum: 2015.09.26 szombat, 09:59:15 »

Üdv, Még lenne olyan hibám a 1997.96KW . 2.0i.Mondeo kombimon hogy biztositékok jok és mindig egyszere megy el a hátsó helyzetjelzö és a müszerfalvilágitás + a höfokmérö se mutat semmit csak a km ora müködik és a benzin mutato ennyi ez mi lehet??
A világítás kapcsolónál lévő saruk szoktak néha kilazulni (a csatlakozónál). Ha jól emlékszem az okozhat ilyet.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #6501 Dátum: 2015.09.30 szerda, 21:26:06 »

Sziasztok!
Segítséget kérek. Az utastér kapcsoló 12 sec állásba van, de nem alszik el a lámpa. hol keressem a hibát!
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6502 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 09:06:50 »

Sziasztok!
Segítséget kérek. Az utastér kapcsoló 12 sec állásba van, de nem alszik el a lámpa. hol keressem a hibát!
Ha jól tudom, az ajtóknál az oszlopokon (B és C) levő zár ellendarabban levő kapcsolókkal szokott probléma előfordulni.
Keress rá itt az Mk2 részben, mintha már lett volna szó róla.

De lehet, hogy rosszul értelmeztem a hibát. Amúgy a kapcsoló másik állásában elalszik a világítás? Ha igen, akkor szerintem az időzítő modullal lesz gond.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.01 csütörtök, 09:12:01 írta HegeGabi » Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6503 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 13:19:45 »

Sziasztok!
Segítséget kérek. Az utastér kapcsoló 12 sec állásba van, de nem alszik el a lámpa. hol keressem a hibát!

Leginkább azt kell kipróbálni, hogy menet közben csukott ajtókkal átkapcsolod arra. Ha elkezd világítani, akkor valamelyik kapcsoló rossz ami az ajtózárakban van. Wiki-n körülnézve sajnos nem találtam vonatkozó írást, pedig rémlik nekem is. Valamelyik fórumon volt róla szó, azokban nyomj egy keresést, valaki egész jól elírta hogy hogy lehet gyógyítani a kapcsolókat.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #6504 Dátum: 2015.10.03 szombat, 14:36:01 »

Leginkább azt kell kipróbálni, hogy menet közben csukott ajtókkal átkapcsolod arra. Ha elkezd világítani, akkor valamelyik kapcsoló rossz ami az ajtózárakban van. Wiki-n körülnézve sajnos nem találtam vonatkozó írást, pedig rémlik nekem is. Valamelyik fórumon volt róla szó, azokban nyomj egy keresést, valaki egész jól elírta hogy hogy lehet gyógyítani a kapcsolókat.
Köszi!
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
HULK
Vendég
« Új hozzászólás #6505 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 20:13:43 »

A világítás kapcsolónál lévő saruk szoktak néha kilazulni (a csatlakozónál). Ha jól emlékszem az okozhat ilyet.
Köszi!  :taps:Sikerült kicseréltem és müködik! dD most meg a vizhömérséklet mérö  nem mozdul meg sehová a müszerfalon itt mi lehet a baj??? help
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #6506 Dátum: 2015.10.05 hétfő, 15:16:29 »

Köszi!  :taps:Sikerült kicseréltem és müködik! dD most meg a vizhömérséklet mérö  nem mozdul meg sehová a müszerfalon itt mi lehet a baj??? help
Az lehet jeladó hiba. Kettő van belőle, egy a motorvezérlőnek, agy meg a műszernek ad jelet. Lehet, hogy az utóbbi rossz.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #6507 Dátum: 2015.10.23 péntek, 11:51:38 »

Sziasztok! Mk2 '98-hoz kellene nekem villamos kapcsolási rajz! Tudnátok segíteni nekem. Köszönöm szépen.
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6508 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 18:40:43 »

Sziasztok! Mk2 '98-hoz kellene nekem villamos kapcsolási rajz! Tudnátok segíteni nekem. Köszönöm szépen.
Szia!
Etzold könyv végén van, de jó pár oldal.
Mire lennél pontosabban kíváncsi?
Naplózva
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #6509 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 23:09:20 »

Szia!
Etzold könyv végén van, de jó pár oldal.
Mire lennél pontosabban kíváncsi?
Szia Gabi! Egyszer már ha jól emlékszem Te küldted el nekem az egész könyvet, mikor az "autópályaindexet" csináltam de eltűnt a gépemről valahogy falbav Ha lehet az egész rajz kéne mert jó ha megvan. Ha kinyitom az ajtót nem világít az utastér lámpa, ill ha rajtafelejtem falbav a tompítottat nem csilingel mikor kinyitom az ajtót. Valami kontakt baj van szerintem. Azt nem tudod véletlenül, hogy mekkora indítóáramú akkumulátor kell az 1,8 td-be?
Köszi
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #6510 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 23:19:08 »

Szia Gabi! Egyszer már ha jól emlékszem Te küldted el nekem az egész könyvet, mikor az "autópályaindexet" csináltam de eltűnt a gépemről valahogy falbav Ha lehet az egész rajz kéne mert jó ha megvan. Ha kinyitom az ajtót nem világít az utastér lámpa, ill ha rajtafelejtem falbav a tompítottat nem csilingel mikor kinyitom az ajtót. Valami kontakt baj van szerintem. Azt nem tudod véletlenül, hogy mekkora indítóáramú akkumulátor kell az 1,8 td-be?
Köszi
Mind a két dolgon most estem át.A kontakt hibám a b oszlopban volt, logikus is, mert ha kinyitod az ajtót és rajta a világítás akkor csenget, de ha nem érzékeli az ajtó nyitást akkor nem. Akksi témát elég jól körbe jártam.A Bosch és a Varta ugyanaz , árban is egyébként.A 720-as Exide mellett döntöttem.Persze pénztárca függő a dolog.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6511 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 14:53:22 »

Szia Gabi! Egyszer már ha jól emlékszem Te küldted el nekem az egész könyvet, mikor az "autópályaindexet" csináltam de eltűnt a gépemről valahogy falbav Ha lehet az egész rajz kéne mert jó ha megvan. Ha kinyitom az ajtót nem világít az utastér lámpa, ill ha rajtafelejtem falbav a tompítottat nem csilingel mikor kinyitom az ajtót. Valami kontakt baj van szerintem. Azt nem tudod véletlenül, hogy mekkora indítóáramú akkumulátor kell az 1,8 td-be?
Köszi
Szia!
Lehet, bár kötve hiszem, ugyanis nekem csak Mk1-hez van könyvem  Smiley.
Amit pedig Kincso70 is írt, és én is úgy tudom, hogy a bal1 ajtónak a B oszlopban levő érzékelője meg tud hibásodni (valamilyen formában).
Naplózva
satihr
Vendég
« Új hozzászólás #6512 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 19:46:36 »

Sziasztok.egy  látszólag egyszerű dologra lennék kíváncsi. A gyári rádió (traffic 4000) kimeneti teljesítményére. 4X.....Watt.  előre is köszönöm az infókat.
Naplózva
HULK
Vendég
« Új hozzászólás #6513 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 20:23:23 »

Üdv, Még lenne olyan hibám a 1997.96KW . 2.0i.Mondeo kombimon nem müködik a belsö müszerfalvilágitás és a fütéskapcsolok, világitása ,szivargyújtó Viz hömérséklet mutató se mocan sehová hol keresem a hibát?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #6514 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 20:36:00 »

Sziasztok.egy  látszólag egyszerű dologra lennék kíváncsi. A gyári rádió (traffic 4000) kimeneti teljesítményére. 4X.....Watt.  előre is köszönöm az infókat.

Szia.
Ford 4000 rádiós magnó
Négy csatornás rádiós magnó, 4 x 7 vagy 2 x 15 Watt csatornánkénti kimenő teljesítménnyel
24 előre beprogramozott AM és FM állomást tárol, elektronikus kereső, autómatikus tároló funkciókkal és utolsó állomás memóriával ellátva
Elektronikus audio vezérlés - basszus - és mély magas szabályozás, fade (első/hátsó hangszórók) és balance (jobb/bal oldali hangszórók) funkciók
Magnó LCD szalagkijelzővel, gyors előre/hátra csévélés, rádió működés kazettacsévélés közben
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6515 Dátum: 2015.11.03 kedd, 08:31:27 »

Tiszteletem az Uraknak!
Merítenék a tudásnak közös csuporából, ha lenne érkezése rá valakinek válaszolni.
Tegnap este vettem észre, hogy beindítást követően, pislákolnak a fények az autóban.
Kívül, belül egyaránt. Konkrétan a hátsó helyzetjelző, a tompított és a műszarfal világítás is.
Úgy tűnt, mint ha melegen már nem csinálná, de legközelebb megfigyelem pontosabban.
Van egy belső feszmérőm, de ez stabil értéket mutatott.
Merre induljak el a hibakereséssel?
Megköszönöm a segítő hozzászólásokat.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6516 Dátum: 2015.11.03 kedd, 13:27:52 »

Tiszteletem az Uraknak!
Merítenék a tudásnak közös csuporából, ha lenne érkezése rá valakinek válaszolni.
Tegnap este vettem észre, hogy beindítást követően, pislákolnak a fények az autóban.
Kívül, belül egyaránt. Konkrétan a hátsó helyzetjelző, a tompított és a műszarfal világítás is.
Úgy tűnt, mint ha melegen már nem csinálná, de legközelebb megfigyelem pontosabban.
Van egy belső feszmérőm, de ez stabil értéket mutatott.
Merre induljak el a hibakereséssel?
Megköszönöm a segítő hozzászólásokat.
Szerintem töltéskör ellenőrzése megfelelő (szak)műhelyben.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6517 Dátum: 2015.11.03 kedd, 13:29:28 »

Üdv, Még lenne olyan hibám a 1997.96KW . 2.0i.Mondeo kombimon nem müködik a belsö müszerfalvilágitás és a fütéskapcsolok, világitása ,szivargyújtó Viz hömérséklet mutató se mocan sehová hol keresem a hibát?
Szia!
A helyzetjelzők (elöl-hátul) világítanak?

A világításhoz nincs köze a vízhőfok mutató nem moccanásának.
Amúgy hűtőfolyadék van benne megfelelő mennyiség? Termosztát jól üzemel?
Naplózva
ManoWar
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173


« Új hozzászólás #6518 Dátum: 2015.11.03 kedd, 13:35:19 »

Üdv, Még lenne olyan hibám a 1997.96KW . 2.0i.Mondeo kombimon nem müködik a belsö müszerfalvilágitás és a fütéskapcsolok, világitása ,szivargyújtó Viz hömérséklet mutató se mocan sehová hol keresem a hibát?


Szia!

A kapcsolódó biztosítéko(ka)t ellenőrizted, hogy jók-e?
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.03 kedd, 13:39:19 írta ManoWar » Naplózva
HULK
Vendég
« Új hozzászólás #6519 Dátum: 2015.11.03 kedd, 15:47:38 »

Szia!

A kapcsolódó biztosítéko(ka)t ellenőrizted, hogy jók-e?


Igen azok jók
Naplózva
HULK
Vendég
« Új hozzászólás #6520 Dátum: 2015.11.03 kedd, 15:49:37 »

Szia!
A helyzetjelzők (elöl-hátul) világítanak?

A világításhoz nincs köze a vízhőfok mutató nem moccanásának.
Amúgy hűtőfolyadék van benne megfelelő mennyiség? Termosztát jól üzemel?

Igen világit ,és  van benne megfelelö hütöfolyadék is és a termosztát is jó.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6521 Dátum: 2015.11.04 szerda, 19:47:37 »

Igen világit ,és  van benne megfelelö hütöfolyadék is és a termosztát is jó.
Világítással kapcsolatban két dolog lehetséges az én tudásom szerint:
1, (nekem volt ilyen:) a fényszórókapcsoló csatlakozójában az egyik kábel saruja meglazult, nem érintkezik, és nincs belső világítás. Nálam a csati egyik sarkában levő piros madzag sarujával volt gond.
2, lehúztad a világítás pótméterét - világításkapcsoló mellett Smiley.

Ha a fűtés meleget ad, akkor a termosztátház alsó vízhőfok jeladója nem az igazi, nálam is megoldódott a mutató helyes működése, mikor azt kicserélték. Előtte a R betűig sem akart felmenni, aztán helyesen mutatta, látni lehetett, mikor az L betű környékén járt a mutató és bekapcsolt a hűtőventi.
Naplózva
Gépész27
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6522 Dátum: 2015.11.17 kedd, 16:54:37 »

Sziasztok,

Ma reggel az 1.8td 99-es mondimon töltés jelzőm nem aludt ki inditás után. Kicsit megpörgettem a motort és kialludt. Majd délután melóból haza indulva kb 10 percig nem akart kialudni csak 1700-as fordulat felett. Ezután viszont a maradék 10 perces uton egyáltalán nem akart kialudni és mellé még az ABS és kézifék visszajelző is villágítani kezdet. Ha lekapcsoltam minden fogyasztott és a villágítást is csak akkor aldut ki minden lámpa. Beálltam a parkoloba de már nem tudtam beinditani a kocsit és gyújtásnál is minden lámpa halvány volt.

Lehet hogy az akksi adta meg magát és nem nagyobb a baj?

Köszi előre is.
Naplózva

Mondeo Mk II '99 1.8 TD
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #6523 Dátum: 2015.11.17 kedd, 18:42:53 »

Sziasztok,

Ma reggel az 1.8td 99-es mondimon töltés jelzőm nem aludt ki inditás után. Kicsit megpörgettem a motort és kialludt. Majd délután melóból haza indulva kb 10 percig nem akart kialudni csak 1700-as fordulat felett. Ezután viszont a maradék 10 perces uton egyáltalán nem akart kialudni és mellé még az ABS és kézifék visszajelző is villágítani kezdet. Ha lekapcsoltam minden fogyasztott és a villágítást is csak akkor aldut ki minden lámpa. Beálltam a parkoloba de már nem tudtam beinditani a kocsit és gyújtásnál is minden lámpa halvány volt.

Lehet hogy az akksi adta meg magát és nem nagyobb a baj?

Köszi előre is.
Szerintem generátor fog meghalni.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6524 Dátum: 2015.11.17 kedd, 20:04:00 »

Sziasztok,

Ma reggel az 1.8td 99-es mondimon töltés jelzőm nem aludt ki inditás után. Kicsit megpörgettem a motort és kialludt. Majd délután melóból haza indulva kb 10 percig nem akart kialudni csak 1700-as fordulat felett. Ezután viszont a maradék 10 perces uton egyáltalán nem akart kialudni és mellé még az ABS és kézifék visszajelző is villágítani kezdet. Ha lekapcsoltam minden fogyasztott és a villágítást is csak akkor aldut ki minden lámpa. Beálltam a parkoloba de már nem tudtam beinditani a kocsit és gyújtásnál is minden lámpa halvány volt.

Lehet hogy az akksi adta meg magát és nem nagyobb a baj?

Köszi előre is.

Kéne mindenképp egy multiméter -vagy simán egy voltmérő- első körben, feltölteni az akksit egy külső töltővel, rámérni (egy jó akksinál 12,5-12,7 V-ot lehet mérni "szárazon"), ha nem kell a járgány, akkor rámérni fél-egy nap múlva megint. Ha nem vehető észre fogyás akkor oké, ha 12 V (vagy alatta) van a töltöttség, akkor már kellhet egy új darab (nem reklám, de a Varta akksik bárhol akciósak novemberben, én tegnap vettem egy 70 Ah-sat). Aztán a feltöltött akkut rakd bele a járgányba, aztán indítsd be. Alapjáraton 12-13 V közt kell lennie a min. töltésnek, magasabb fordulaton 13,7-14,2 V az optimális. (Az értékek az aktív fogyasztóktól függenek). Ha nincs töltés akkor jöhet a diagnosztika, lehet gond: kábel, fesszabályzó (valami szakadás, ez is lehet inkább a kábel kategória) vagy maga a generátor.
Vegyél egy multimétert ha még nincs, egy ezresből megvan.
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.17 kedd, 20:06:25 írta thomyka » Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #6525 Dátum: 2015.11.17 kedd, 21:39:11 »

Sziasztok,

Ma reggel az 1.8td 99-es mondimon töltés jelzőm nem aludt ki inditás után. Kicsit megpörgettem a motort és kialludt. Majd délután melóból haza indulva kb 10 percig nem akart kialudni csak 1700-as fordulat felett. Ezután viszont a maradék 10 perces uton egyáltalán nem akart kialudni és mellé még az ABS és kézifék visszajelző is villágítani kezdet. Ha lekapcsoltam minden fogyasztott és a villágítást is csak akkor aldut ki minden lámpa. Beálltam a parkoloba de már nem tudtam beinditani a kocsit és gyújtásnál is minden lámpa halvány volt.

Lehet hogy az akksi adta meg magát és nem nagyobb a baj?

Köszi előre is.

Ha a töltésjelződ világít, akkor töltésed nincs. Az már járulékos dolog, hogy lemerült az akku. Az ABS bizonyos feszültség alatt kikapcsol,mert kevés a delej a működéséhez. Vicces, de a generátor akkor sem tölt, ha nem forog  Wink , van ékszíjad? Ha igen, én a jelenség alapján első körben a szénkefe tájékán kutakodnék , ha szerencséd van, csak elkopott és fennakadt. Ha nem, akkor úgyis szakember kell a továbbiakhoz.
A multiméter valóban jó ötlet. Alapműszer, és tényleg nem nagy kiadás.
Ha van akkutöltőd, érdemes töltés közben mérni a feszültséget. Az akku elméleti feszültsége töltve 14.4 V  , Ha töltéskor (ez persze a töltő karakterétől is függ) túl gyorsan közelit a feszültség ehhez, akkor nem kizárt, hogy el van szulfátosodva, öregedve az akku. Az a jó, ha kb-13V-tól egyre lassabban emelkedik a fesz, órák múlva megy 14V fölé.
Az is jó amit thomyka mondott, hogy mekkora az önkisülése az akksinak, persze ahhoz előbb fel kell tölteni.
Nem akarom itt szórni az okosságot, de ha mégis akkumulátor vétel lesz, az indítóáramra is figyelj, na csak az Ah-ra!
Naplózva
Gépész27
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6526 Dátum: 2015.11.17 kedd, 21:46:35 »

Kéne mindenképp egy multiméter -vagy simán egy voltmérő- első körben, feltölteni az akksit egy külső töltővel, rámérni (egy jó akksinál 12,5-12,7 V-ot lehet mérni "szárazon"), ha nem kell a járgány, akkor rámérni fél-egy nap múlva megint. Ha nem vehető észre fogyás akkor oké, ha 12 V (vagy alatta) van a töltöttség, akkor már kellhet egy új darab (nem reklám, de a Varta akksik bárhol akciósak novemberben, én tegnap vettem egy 70 Ah-sat). Aztán a feltöltött akkut rakd bele a járgányba, aztán indítsd be. Alapjáraton 12-13 V közt kell lennie a min. töltésnek, magasabb fordulaton 13,7-14,2 V az optimális. (Az értékek az aktív fogyasztóktól függenek). Ha nincs töltés akkor jöhet a diagnosztika, lehet gond: kábel, fesszabályzó (valami szakadás, ez is lehet inkább a kábel kategória) vagy maga a generátor.
Vegyél egy multimétert ha még nincs, egy ezresből megvan.

Szia,

Köszönöm az értékeket, azóta elvégeztem a mérést, 12,4 és 12,5 között volt inditás előtt amikor meg izzitottam akkor leesett 9,5-ig. Most épp töltöm az akksi és holnap délután újra ellenörzőm a feszültségeket. Ha generátor vagy feszültség szabályzó gondom van akkor anyagilag mire készüljek?

Naplózva

Mondeo Mk II '99 1.8 TD
Gépész27
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6527 Dátum: 2015.11.17 kedd, 21:58:06 »

Ha a töltésjelződ világít, akkor töltésed nincs. Az már járulékos dolog, hogy lemerült az akku. Az ABS bizonyos feszültség alatt kikapcsol,mert kevés a delej a működéséhez. Vicces, de a generátor akkor sem tölt, ha nem forog  Wink , van ékszíjad? Ha igen, én a jelenség alapján első körben a szénkefe tájékán kutakodnék , ha szerencséd van, csak elkopott és fennakadt. Ha nem, akkor úgyis szakember kell a továbbiakhoz.
A multiméter valóban jó ötlet. Alapműszer, és tényleg nem nagy kiadás.
Ha van akkutöltőd, érdemes töltés közben mérni a feszültséget. Az akku elméleti feszültsége töltve 14.4 V  , Ha töltéskor (ez persze a töltő karakterétől is függ) túl gyorsan közelit a feszültség ehhez, akkor nem kizárt, hogy el van szulfátosodva, öregedve az akku. Az a jó, ha kb-13V-tól egyre lassabban emelkedik a fesz, órák múlva megy 14V fölé.
Az is jó amit thomyka mondott, hogy mekkora az önkisülése az akksinak, persze ahhoz előbb fel kell tölteni.
Nem akarom itt szórni az okosságot, de ha mégis akkumulátor vétel lesz, az indítóáramra is figyelj, na csak az Ah-ra!

Szia,

Nevetni fogsz, de mikor beálltam a parkolóba az ékszíjat ellenőriztem elsőnek  Smiley. Nos az akksi már nem mai de attól tartok nem vele lesz a gond.
Naplózva

Mondeo Mk II '99 1.8 TD
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6528 Dátum: 2015.11.18 szerda, 13:22:25 »

Műszerfal izzó nyáklap kontakhibával mit lehet kezdeni? Néhány foglalat nem stimmel, nem világít valamiért. (Az izzó jó.) Vagy más oka is lehet mint érintkezési probléma? A kontakt felületet letörölgettem és az izzó lábai feszesen fekszenek rajta.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Gépész27
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6529 Dátum: 2015.11.18 szerda, 18:08:45 »

Sziasztok,

Ma elvégeztem a diagnosztikát. Akksi feltöltve 13,1V-on. Beraktam a kocsiba izzitáskor 11,5V-ig ment le majd szépen elindult a kocsi és beállt 12V-ra alapjáraton. Felpörgetve a motort 12,4V ment fel. Még két probálkozást csináltam és 3000-es fordulaton a töltés jelző kialludt de mért érték ekkor sem volt több mint 12,4V. Szíj nem túl feszes de jó, mert a generátor forog.

Szerintettek lehet ez szén kefe probléma? Ha igen a generátor leszedése nélkül lehet a szénkeféket cserélni? (a szervíz könyv megvan és ha lehet magamnak javítom a kocsit)

Köszönöm,
Naplózva

Mondeo Mk II '99 1.8 TD
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #6530 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 23:00:11 »

Sziasztok,

Ma elvégeztem a diagnosztikát. Akksi feltöltve 13,1V-on. Beraktam a kocsiba izzitáskor 11,5V-ig ment le majd szépen elindult a kocsi és beállt 12V-ra alapjáraton. Felpörgetve a motort 12,4V ment fel. Még két probálkozást csináltam és 3000-es fordulaton a töltés jelző kialludt de mért érték ekkor sem volt több mint 12,4V. Szíj nem túl feszes de jó, mert a generátor forog.

Szerintettek lehet ez szén kefe probléma? Ha igen a generátor leszedése nélkül lehet a szénkeféket cserélni? (a szervíz könyv megvan és ha lehet magamnak javítom a kocsit)

Köszönöm,
Állandó emeltebb fordulaton a feszültségnek egyre lassabban, de ballagnia kellene felfelé. Ha rákapcsolsz nagyobb fogyasztókat, akkor kellene 13v alá esnie, de akkor is lassan emelkednie kellene fordulaton.
Őszintén szólva nem tudom konkrétan milyen a generátorunk, még nem volt vele gondom. 
Általánosságban a kefetartó jobbára egyben bír lenni a fesszabályzóval, és többnyire két-három csavar fogja a generátor hátsó pajzsára. Kifele könnyen  jön, a visszarakáshoz kell kicsit trükközni:  ha visszanyomod a rugó ellenében a keféket, akkor van keresztben egy kis furat, amibe beletolsz egy vékony acéldrótot, ami a helyén tartja, úgy lehet visszatenni. (nem esküszöm meg rá, hogy ez pont ilyen - mondom, még nem láttam - de kis leleménnyel az összes változat összerakható.)
Ha kivetted, már valszeg látod, hogy esetleg kopott, koszos, vagy bármi gyanús jel. Aztán ezzel nagyjából ki is merül amit otthon meg tudsz nézni. Ilyennel foglalkozó helyen (akár üzletben is) szokott lenni készülék amivel a fesszabályzót ellenőrizni lehet. A kopott szénkefe kicserélése is igényel némi rutint a forrasztást illetően. Könnyű elcseszni, végigfut az ón a fonott vékony rézdróton, és már dobhatod is el...
Igazából jobb az ilyet egy szakira bízni. Az autóvillamosságban annyi, meg annyi a hibalehetőség, hogy csak na. Mindenhol felújítást, vagy cserét felújítottra fognak javasolni. és nem is nagyon van más opció. A generátor is olyan, mint az ilyen öreg, sokat futott vasak minden része, ha valami elszáll, ha nem is egyből, de visz magával valamit és dől össze mint a dominó.
Naplózva
Gépész27
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6531 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 16:34:48 »

Sziasztok,

Köszönöm a sok jó ötletett mindenkinek. worship

Rendeltem egy új feszszabályzót mivel a szervíz könyv azt írta hogy egyben van a szénkefével, meglepetésemre csak feszszabályzót kaptam a UNIX-nál és nem tudnak semmit a szénkefékről. Azóta lekaptam a generátóról a feszszabályzót és láttom hogy ez tényleg egyben van a szénkefékkel.

Kérdésem annyi lenne hogy lehet ilyen szénkefe tartó egységet kapni valahol vagy ki lehet valahogy benne cserélni a szénkefét?



Előre is köszönöm,
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.23 hétfő, 16:36:40 írta Gépész27 » Naplózva

Mondeo Mk II '99 1.8 TD
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #6532 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 18:06:39 »

Sziasztok! Segitség, segítség! Végre sikerült a levegőt kizárnom a rendszerből, 20+5 ezer Ft-ér megmondták, hogy jó az adagolóm, 600 Ft-ért vettem bilincseket, és minden jó lett. Egészem máig, amikor is az öninditó csak kattan egyet, de tekerni nincs kedve! Mi lehet a gond? Ha kicsit megtologatom, utána 2x 3x elindul, utána megint semmi!
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6533 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 18:52:30 »

Sziasztok! Segitség, segítség! Végre sikerült a levegőt kizárnom a rendszerből, 20+5 ezer Ft-ér megmondták, hogy jó az adagolóm, 600 Ft-ért vettem bilincseket, és minden jó lett. Egészem máig, amikor is az öninditó csak kattan egyet, de tekerni nincs kedve! Mi lehet a gond? Ha kicsit megtologatom, utána 2x 3x elindul, utána megint semmi!

Nagy eséllyel elköszönt a bendix az önindítóban.
Naplózva
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #6534 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 19:36:10 »

Nagy eséllyel elköszönt a bendix az önindítóban.
és azt ki lehet a helyén cserélni, vagy le kell szedni az öninditót
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6535 Dátum: 2015.12.01 kedd, 00:30:24 »

Sziasztok! Segitség, segítség! Végre sikerült a levegőt kizárnom a rendszerből, 20+5 ezer Ft-ér megmondták, hogy jó az adagolóm, 600 Ft-ért vettem bilincseket, és minden jó lett. Egészem máig, amikor is az öninditó csak kattan egyet, de tekerni nincs kedve! Mi lehet a gond? Ha kicsit megtologatom, utána 2x 3x elindul, utána megint semmi!

Blendix?Huh??
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6536 Dátum: 2015.12.01 kedd, 11:41:55 »

Sziasztok! Segitség, segítség! Végre sikerült a levegőt kizárnom a rendszerből, 20+5 ezer Ft-ér megmondták, hogy jó az adagolóm, 600 Ft-ért vettem bilincseket, és minden jó lett. Egészem máig, amikor is az öninditó csak kattan egyet, de tekerni nincs kedve! Mi lehet a gond? Ha kicsit megtologatom, utána 2x 3x elindul, utána megint semmi!

Mielőtt szétszednéd a bendixcseréhez, előbb csekkold le az összes kábelt ami az önindítóra megy. Egy már majdnem elszakadt darab tud furcsaságokat művelni. Saját tapasztalat: a testkábel saruját alig 1-2 szál tartotta a kábelből, ami arra elég volt hogy megpróbálja behúzni a bendixet, de megtekerni már nem tudta. Roppantottam egy másik sarut a kábel végére, azóta működik szépen. Hátha nálad is csak ennyi lesz, de sajnos még mindig ennek van kisebb esélye.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #6537 Dátum: 2015.12.01 kedd, 15:24:39 »

Mielőtt szétszednéd a bendixcseréhez, előbb csekkold le az összes kábelt ami az önindítóra megy. Egy már majdnem elszakadt darab tud furcsaságokat művelni. Saját tapasztalat: a testkábel saruját alig 1-2 szál tartotta a kábelből, ami arra elég volt hogy megpróbálja behúzni a bendixet, de megtekerni már nem tudta. Roppantottam egy másik sarut a kábel végére, azóta működik szépen. Hátha nálad is csak ennyi lesz, de sajnos még mindig ennek van kisebb esélye.
Köszi, megnézem, bár nem hiszem, hogy ez a baja, mert 10-ből 5x minden gond nélkül elindul!
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6538 Dátum: 2015.12.01 kedd, 19:01:51 »

Köszi, megnézem, bár nem hiszem, hogy ez a baja, mert 10-ből 5x minden gond nélkül elindul!

Oh, az még semmit nem jelent Cheesy Szívtam rengeteget vele, hidegen tekert az önindító, üzemmeleg motornál csak kattant egyet, aztán kellett 5-10 percig hagyni hűlni, utána megint sikerült indítani, aztán x hét múlva már hidegen se. Melegen pont tágult annyit valami a kábel környékén, hogy akkor már nem volt kontakt Cheesy Mindenesetre szorítok hogy gyorsanolcsónegyszerűen meglegyen a javítás  wave
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #6539 Dátum: 2015.12.02 szerda, 12:14:02 »

Oh, az még semmit nem jelent Cheesy Szívtam rengeteget vele, hidegen tekert az önindító, üzemmeleg motornál csak kattant egyet, aztán kellett 5-10 percig hagyni hűlni, utána megint sikerült indítani, aztán x hét múlva már hidegen se. Melegen pont tágult annyit valami a kábel környékén, hogy akkor már nem volt kontakt Cheesy Mindenesetre szorítok hogy gyorsanolcsónegyszerűen meglegyen a javítás  wave
első körben leszedtem a régi motorról az önindítót, ami persze szintén nem jó - nem tudom mitől, mivel mielőtt összetörtem az autót még működött, azt most 15 ezerért teszik üzemképessé! ma este beszerelés és izgulás, hogy jó is legyen!
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #6540 Dátum: 2015.12.02 szerda, 15:44:51 »

első körben leszedtem a régi motorról az önindítót, ami persze szintén nem jó - nem tudom mitől, mivel mielőtt összetörtem az autót még működött, azt most 15 ezerért teszik üzemképessé! ma este beszerelés és izgulás, hogy jó is legyen!
Jól el vagy eresztve anyagilag  eplus2
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6541 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 08:03:18 »

Jól el vagy eresztve anyagilag  eplus2

Gondolj bele abba, hogy az ST-t mennyi lesz nekem felhúzni gyári állapotra Cheesy A lökhárítókat már megragasztattam. Csak az volt 80k...
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.07 hétfő, 14:41:40 írta thomyka » Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #6542 Dátum: 2015.12.06 vasárnap, 14:43:09 »

Tegnap este próbáltam beállítani a lámpáimat, mert nagyon lefelé néznek és semmit nem látok. Ezzel sikerült lemerítenem az aksit. Bedobtam egy másik aksit, de annál már korábban tapasztaltam, hogy valamiért a gyárilag feljelölttel szemben fordított a polaritása, azaz ahová + van írva, ott valójában a - van.Persze ezt nem jelöltem fel az akkura, így szépen bele is futottam.... falbav
Amire sikerült lerángatnom az aksi sarut róla, addigra az aksiban a sav forrt, a test kábel hozzá lett hegesztve a pólushoz. falbav

Betettem egy újabb aksit, azzal elindult a motor, járattam egy darabig, hogy töltsön rá. Most jön a meglepi: reggelre se kép, se hang. Bebikáztuk, eljutottam vele a Tescoig, ott vehettem egy új akkut hogy hazamenjek, mert nincs töltésem.  szomoru1

Felteszem a fordított polaritású akku kinyírta a generátoromat megint.
1: valahogy meg lehet javítani ilyenkor a generátort? Mi lehet halott benne? Egyenirányító? Fesszabályzó?
2: nem kellene valamilyen biztosítéknak elpattanni ilyen helyzetben?
3: ha sikerül találnom gyorsan egy bontott generátort (elég ciki lesz minden este aksikat tölteni, hogy reggel el tudjak menni melóba), akkor azt hogy lehet egyszerűen kicserélni? Júniusban cseréltem, de akkor csak úgy sikerült, hogy levettem az olajszűrőt, hogy hozzáférjek a belső tartócsavarhoz, és a balos lengőkar két csavarját kivettem, hogy kiférjen a generátor. Ehhez most elég hideg van, jo lenne valami egyszerűbb móka.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
sgee
Vendég
« Új hozzászólás #6543 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 16:31:05 »

Sziasztok! SOS segítségre lenne szükségem. Adott egy mk2 mondeo ami régóta egyhelyben állt és a kulcs a gyujtáskapcsolóban maradt végig. Most lehetetlen telejesen elfordítani kormányzár állásig és emiatt kiszedni sem lehet a kulcsot. Mit lehet ilyen esetben tenni. Zárcserementes megoldás kellene ha egy mód van rá. Légyszi privátban (is) írja meg akinek ötlete van, mert nem fogom tudni nézni a fórumot. Email: szili.gabor01(qkac)gmail(pont)com
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #6544 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 17:03:46 »

Sziasztok! SOS segítségre lenne szükségem. Adott egy mk2 mondeo ami régóta egyhelyben állt és a kulcs a gyujtáskapcsolóban maradt végig. Most lehetetlen telejesen elfordítani kormányzár állásig és emiatt kiszedni sem lehet a kulcsot. Mit lehet ilyen esetben tenni. Zárcserementes megoldás kellene ha egy mód van rá. Légyszi privátban (is) írja meg akinek ötlete van, mert nem fogom tudni nézni a fórumot. Email: szili.gabor01(qkac)gmail(pont)com

Próbáltad finoman megrángatni a kormányt, és közben fordítani a kulcsot? Ha véletlenül bénán parkolok akkor leállítás után én sem tudom sem kihúzni a kulcsot, sem elfordítani. Ilyenkor bal kézzel finoman de erősen megrángatom a korményt, és közben jobb kézzel el tudom fordítani a kulcsot és ráadni a gyújtást.

Lehet, hogy nálad nem lesz megoldás, de egy próbát megérhet.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #6545 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 17:09:53 »

Tegnap este próbáltam beállítani a lámpáimat, mert nagyon lefelé néznek és semmit nem látok. Ezzel sikerült lemerítenem az aksit. Bedobtam egy másik aksit, de annál már korábban tapasztaltam, hogy valamiért a gyárilag feljelölttel szemben fordított a polaritása, azaz ahová + van írva, ott valójában a - van.Persze ezt nem jelöltem fel az akkura, így szépen bele is futottam.... falbav
Amire sikerült lerángatnom az aksi sarut róla, addigra az aksiban a sav forrt, a test kábel hozzá lett hegesztve a pólushoz. falbav

Betettem ......

Itt is köszönöm mindenkinek, aki telefonon hívott és tanácsokat adott a generátor cserében. Valóban kijött az felfelé is, nem kellett lefelé mindent kibontani.
Sikerült egy új bontott darabot beépítenem, ezzel így megy most az autó, van ismét töltésem.

Egy dolgot hibáztam el összerakás közben: A pillangószelep felől jövő elektromos vezetéket (talán a TPMS kábele?) ami a gázbowden mellett fut, azt sikeresen a gázdowden és a folytószelepház között vezettem és, és úgy tettem rá vissza a nagy műanyag dobozt. A védőcső bordázatában elakadt a gázbowden/pillangószelep műanyag kis kereke, így lenyomott pedállal kiakadt a gázom menet közen Smiley Negyedik sebességben, padlóig nyomott fékkel mentem 120-al, amíg le nem tudtam húzódni a főútról egy alkalmas parkolóban Cheesy Remélem rendőr nem bújkált a 70-es táblánál  taps
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #6546 Dátum: 2015.12.12 szombat, 14:46:15 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Folytatom az autó rendbe tételét, és elérkeztem az utastér világításhoz. Elég fura dolgokat tapasztalok. Az első és középső lámpa minkét állásban folyamatosan világit, függetlenül attól, hogy az ajtók nyitva vagy csukva vannak. A csomagtér világítás ezzel szemben működik, az egyik állásban folyamatosan világít, a másikban vagy a vezetőajtó vagy a csomagtér ajtó nyitására kapcsolódik fel. Csak a hátsó lámpában "nincs" test, ha csukva az ajtó, az első és a középsőben ugy néz ki, mintha a két test szál azonos lenne. A 12 másodperces késleltetés sem működik. Az ajtókban a kapcsolók jók, azokat kimértem.
Van valakinek valami tippje, hol kezdjem kibogozni a hibát? Az időzítő modult merre keressem?  help
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6547 Dátum: 2015.12.14 hétfő, 14:55:18 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Folytatom az autó rendbe tételét, és elérkeztem az utastér világításhoz. Elég fura dolgokat tapasztalok. Az első és középső lámpa minkét állásban folyamatosan világit, függetlenül attól, hogy az ajtók nyitva vagy csukva vannak. A csomagtér világítás ezzel szemben működik, az egyik állásban folyamatosan világít, a másikban vagy a vezetőajtó vagy a csomagtér ajtó nyitására kapcsolódik fel. Csak a hátsó lámpában "nincs" test, ha csukva az ajtó, az első és a középsőben ugy néz ki, mintha a két test szál azonos lenne. A 12 másodperces késleltetés sem működik. Az ajtókban a kapcsolók jók, azokat kimértem.
Van valakinek valami tippje, hol kezdjem kibogozni a hibát? Az időzítő modult merre keressem?  help
Időzítő modul a beltéri biztitábla alján van. Az bimbammol, ha felkapcsolt lámpával nyitsz ajtót.

Az első és a hátsó utastér lámpa egyszerre kapcsolódik, ha nyitva valamelyik ajtó. Függetlenek a csomagtérlámpától és -ajtótól.

Ha az időzítő modul jó, akkor talán az lehet, hogy valahol kasztnihoz ér az a szál, ami a testet viszi az ajtó nyitás érzékelőktől.

Szerintem.
Naplózva
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #6548 Dátum: 2015.12.14 hétfő, 22:33:02 »

Időzítő modul a beltéri biztitábla alján van. Az bimbammol, ha felkapcsolt lámpával nyitsz ajtót.

Az első és a hátsó utastér lámpa egyszerre kapcsolódik, ha nyitva valamelyik ajtó. Függetlenek a csomagtérlámpától és -ajtótól.

Ha az időzítő modul jó, akkor talán az lehet, hogy valahol kasztnihoz ér az a szál, ami a testet viszi az ajtó nyitás érzékelőktől.

Szerintem.
Köszi Nekiállok, ez már  kezd kihívás lenni! bimbam jó!
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6549 Dátum: 2015.12.15 kedd, 12:59:02 »

Köszi Nekiállok, ez már  kezd kihívás lenni! bimbam jó!
Ha jó a bimbam, akkor a vezető ajtótól jövő testelő szál jó, nem ér hozzá a kasztnihoz sehol.
A másik 3 ajtótól jövő vezeték valamelyikével lesz a gond - ha csukott ajtóknál világít a lámpa a "12 sec" állásban folyamatosan.
Szerintem.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.