alf®
|
|
« Új hozzászólás #32250 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 09:46:05 » |
|
Sziasztok!
2003-as 2.0tdci.Segítségre lenne szükségem.Az indexem egyszer csak elkezdett nagyon gyorsan villogni és azóta így működik.Minden izzó jó...Az lenne a kérdésem hogy mi lehet a gond?Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv:Zoli
Mégsem jó mind!ellenőrizd!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #32252 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 16:17:28 » |
|
Saccra igen, de kicsit qúva drága. Pár dollárért kapsz kici kínaitól óccóér'. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
studeni
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
|
|
« Új hozzászólás #32253 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 16:37:25 » |
|
Mégsem jó mind!ellenőrizd!
ellenőriztem és minden izzó jó.Viszont a jobb hátsó lámpánál van valami "relé" ami elég hangos....?!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
studeni
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
|
|
« Új hozzászólás #32254 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 16:39:34 » |
|
Kiégett izzót jelzi így a GEM. Ha LED-eket raktál az izzók helyett, akkor azoknak az alacsonyabb áramfelvételét is kiégett izzónak érzi. Ilyenkor a hátsó lámpához a foglalattal párhuzamosan műterhelést kell beépíteni, oldalanként egyet-egyet. 2 db 10 Ohm/10W-os ellenállás kell mind a két oldalra. Ez egy kb. 5 centi hosszú, 1x1cm négyzet keresztmetszetű kerámiatestű ellenállás. De ekkora kell, hogy ne melegedjen el, és egyfelől ki se égjen, másfelől az autót se gyújtsa fel. Valami 40 Ft darabja, úgyhogy nem az a rettenet összeg. Óvatosan meg kell hámozni a vezetéket (elvágni nem kell, csak a szigetelést leszedni). Utána körécsavarod az ellenállások lábait és összeforrasztod. Szigszalag (igényesebbeknek szövetszalag), körbetekered, leszigeteled, sör bont. AndyA Nincsen benne led mind sima izzó...és mindet meg is néztem(rendben vannak).A jobb hátsó lámpánál van valami "relé" féle az viszont elég hangosan kerreg.?!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #32255 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 16:49:37 » |
|
ellenőriztem és minden izzó jó.Viszont a jobb hátsó lámpánál van valami "relé" ami elég hangos....?!
Ennek járj utána. Semmiféle relé nincs a hátsó lámpánál. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #32256 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 17:08:36 » |
|
Ennek járj utána. Semmiféle relé nincs a hátsó lámpánál.
AndyA
Már, hogy ne lenne! A féklámpa szimmering olajozását kapcsolja ha sokáig nyomod a féket pl. emelkedőn vagy lejtőn mikor dugó miatt araszolsz.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
T-modell
|
|
« Új hozzászólás #32257 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 17:11:21 » |
|
Sziasztok! Kilépőfényes, fűthető motoros visszapillantótükörnél mennyire zavaró ha angol jobb kormányoos kocsiból teszem át egy FL elötti mondeoba? Állítólag mivel ez FL utáni sokkal nagyobb mint a régi és a tükör sem egyforma.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #32258 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 17:18:18 » |
|
Sziasztok! Kilépőfényes, fűthető motoros visszapillantótükörnél mennyire zavaró ha angol jobb kormányoos kocsiból teszem át egy FL elötti mondeoba? Állítólag mivel ez FL utáni sokkal nagyobb mint a régi és a tükör sem egyforma.
Nincs rendesen bedrótozva, és a jobb meg a bal tükörlap "fordítva" fog működni az európaihoz képest. Az angolnál a jobbosnak lesz a sarkán szférikus rész és a balos lesz teljesen szférikus. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Metatron13
|
|
« Új hozzászólás #32259 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 17:55:59 » |
|
Sziasztok! Kilépőfényes, fűthető motoros visszapillantótükörnél mennyire zavaró ha angol jobb kormányoos kocsiból teszem át egy FL elötti mondeoba? Állítólag mivel ez FL utáni sokkal nagyobb mint a régi és a tükör sem egyforma.
és nagyobb az fl utáni
|
|
|
Naplózva
|
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y Tel.: 06-30-331-4175
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #32260 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 18:23:48 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Metatron13
|
|
« Új hozzászólás #32261 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 18:41:39 » |
|
állítólag ...., nem állítólag hanem úgy van
|
|
|
Naplózva
|
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y Tel.: 06-30-331-4175
|
|
|
T-modell
|
|
« Új hozzászólás #32262 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 22:17:47 » |
|
állítólag ...., nem állítólag hanem úgy van Na most akkor egyforma a FL elött és utánna is? A vezető oldali tükör miatt gondoltam, hogy eltérő a tükörlap....
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #32263 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 22:20:43 » |
|
Na most akkor egyforma a FL elött és utánna is? A vezető oldali tükör miatt gondoltam, hogy eltérő a tükörlap.... nem.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
legyozo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32264 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 10:41:43 » |
|
A kapcsoló csatlakozójának az érintkezőit zárd össze és ha minden rendben, akkor cseréld ki a kapcsolót.
Kiolvad a biztosíték. Izzókat váltogatva is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #32265 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 12:11:28 » |
|
Kiolvad a biztosíték. Izzókat váltogatva is.
F80 olvad ki? Izzók nélkül? A kapcsolótól elmenő feszültség (jelet) megkapja még a GEM (C csatlakozóban) és a Motorvezérlő (A csatlakozóban) is. Esetleg húzd le mindkettő hátsólámpáról a csatlakozót és úgy is próbáld. Ha kiolvad, akkor még lehet gond a motorvezérlő felé vagy a GEM-ben. Ha ezeket is szétcsatlakoztatod (egyszerre csak egyiket)és továbbra is kiolvad, akkor kábelkötegben kidörzsölődés, zárlat....stb. Ha szétcsatlakoztatás után nem olvad ki, akkor amelyiknél még kiolvadt, ott lesz valami probléma. Ez leírva ilyen hosszú, pár perc alatt meg van.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.03 hétfő, 12:34:10 írta GSR™ »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
legyozo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32266 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 13:30:32 » |
|
F80 olvad ki? Izzók nélkül? A kapcsolótól elmenő feszültség (jelet) megkapja még a GEM (C csatlakozóban) és a Motorvezérlő (A csatlakozóban) is. Esetleg húzd le mindkettő hátsólámpáról a csatlakozót és úgy is próbáld. Ha kiolvad, akkor még lehet gond a motorvezérlő felé vagy a GEM-ben. Ha ezeket is szétcsatlakoztatod (egyszerre csak egyiket)és továbbra is kiolvad, akkor kábelkötegben kidörzsölődés, zárlat....stb. Ha szétcsatlakoztatás után nem olvad ki, akkor amelyiknél még kiolvadt, ott lesz valami probléma.
Ez leírva ilyen hosszú, pár perc alatt meg van.
F 80 olvad ki. Egy izzóval is, izzó nélkül nem próbáltam. Kipróbálom. Már vagy 10 db. 7 A biztosítékot elhasználtam. Bárdiban bámultak rám, hogy miért veszek 10 db-ot. Tudtam én.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.03 hétfő, 13:47:36 írta legyozo »
|
Naplózva
|
|
|
|
legyozo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32267 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 14:03:41 » |
|
F80 olvad ki? Izzók nélkül? A kapcsolótól elmenő feszültség (jelet) megkapja még a GEM (C csatlakozóban) és a Motorvezérlő (A csatlakozóban) is. Esetleg húzd le mindkettő hátsólámpáról a csatlakozót és úgy is próbáld. Ha kiolvad, akkor még lehet gond a motorvezérlő felé vagy a GEM-ben. Ha ezeket is szétcsatlakoztatod (egyszerre csak egyiket)és továbbra is kiolvad, akkor kábelkötegben kidörzsölődés, zárlat....stb. Ha szétcsatlakoztatás után nem olvad ki, akkor amelyiknél még kiolvadt, ott lesz valami probléma.
Ez leírva ilyen hosszú, pár perc alatt meg van.
MK1-nál tudtam hogy hol van a motorvezérlő. Itt sem a motorvezérlőt, sem a GEM-et nem tudom hol van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #32268 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 14:39:55 » |
|
MK1-nál tudtam hogy hol van a motorvezérlő. Itt sem a motorvezérlőt, sem a GEM-et nem tudom hol van.
anyós oldal, jobb láb előtt/fölött Ha kiveszed a kesztyűtartót akkor mögötte meglátod. A GEM csatlakozóihoz innen hozzáférsz, a motorvezérlő csatlakozóihoztalán a motortér felől
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
legyozo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32269 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 15:18:07 » |
|
anyós oldal, jobb láb előtt/fölött Ha kiveszed a kesztyűtartót akkor mögötte meglátod. A GEM csatlakozóihoz innen hozzáférsz, a motorvezérlő csatlakozóihoztalán a motortér felől
Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
T-modell
|
|
« Új hozzászólás #32270 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:20:15 » |
|
ESP-t be lehet szereli utólag a kocsiba? Ha igen mi kell hozzá?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #32271 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:24:25 » |
|
ESP-t be lehet szereli utólag a kocsiba? Ha igen mi kell hozzá? egy új forgalmi...
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #32272 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:25:05 » |
|
ESP-t be lehet szereli utólag a kocsiba? Ha igen mi kell hozzá? Hidd el, nem akarod......
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #32273 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:26:35 » |
|
Hidd el, nem akarod......
1.8asból volt egyáltalán esp-s?
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #32274 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:31:03 » |
|
1.8asból volt egyáltalán esp-s?
Szerintem igen. Nem motorfüggő volt. Létezik 1.8 Ghia is, azokban elvileg van alapból. De bármelyikbe kérhető volt, minden az anyegin múlt.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
kustora
|
|
« Új hozzászólás #32275 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:34:38 » |
|
Sziasztok,
Bocs, lehet, hogy volt már róla szó, hol lehet Pesten Ford kulcsot másoltatni, ahol nem b@sszák el?
|
|
|
Naplózva
|
2004. Mk3 Turnier 2.0 145hp LPG 300+
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #32276 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:44:11 » |
|
Szerintem igen. Nem motorfüggő volt. Létezik 1.8 Ghia is, azokban elvileg van alapból. De bármelyikbe kérhető volt, minden az anyegin múlt.
volt gyári tddi ghia-nk, abban nem volt. szerintem nem lehetett akármelyikbe rendelni
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #32277 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:46:39 » |
|
volt gyári tddi ghia-nk, abban nem volt. szerintem nem lehetett akármelyikbe rendelni
1.8-as volt a tddi?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
|
|
« Új hozzászólás #32278 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:47:17 » |
|
Sziasztok,
Bocs, lehet, hogy volt már róla szó, hol lehet Pesten Ford kulcsot másoltatni, ahol nem b@sszák el?
Szia! Itt a leírásban találsz egy helyet. http://mondeo.hu/index.php?topic=24076.0
|
|
|
Naplózva
|
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #32279 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 21:00:56 » |
|
1.8-as volt a tddi? volt mondeoból 1.8tddi? nem úgyhogy mégiscsak motorfüggő
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #32280 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 21:23:18 » |
|
volt mondeoból 1.8tddi? nem
úgyhogy mégiscsak motorfüggő
Nem értetted. Te hoztad fel a tddi-t, hogy abban nem volt. Az alap kérdés meg az volt, hogy az 1.8-ban van-e olyan amiben van.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #32281 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 22:09:51 » |
|
Sziasztok,
Bocs, lehet, hogy volt már róla szó, hol lehet Pesten Ford kulcsot másoltatni, ahol nem b@sszák el?
Flórián téri üzletközpont 1. emeletén van egy kulcsmásoló "öregúr". Nagyon profi
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #32282 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 22:11:22 » |
|
Nem értetted. Te hoztad fel a tddi-t, hogy abban nem volt. Az alap kérdés meg az volt, hogy az 1.8-ban van-e olyan amiben van. én értem, de szerintem fl előtt 1.8benyában nem volt esp... olyan motorvezérlő (tartalom) nélkül meg nem lehet életre kelteni tudtommal az esp-t
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #32283 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 22:20:26 » |
|
én értem, de szerintem fl előtt 1.8benyában nem volt esp... olyan motorvezérlő (tartalom) nélkül meg nem lehet életre kelteni tudtommal az esp-t
Nincs közé az ESP-hez a motorvezérlőnek.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #32284 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 23:00:02 » |
|
Nincs közé az ESP-hez a motorvezérlőnek.
abskocka-ecu között van kommunikáció, ott már ha nem tudja értelmezni az esp-s kocka adatait, akkor csak kell egy olyan ecu
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
kustora
|
|
« Új hozzászólás #32285 Dátum: 2017.04.04 kedd, 05:26:42 » |
|
Flórián téri üzletközpont 1. emeletén van egy kulcsmásoló "öregúr". Nagyon profi Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
2004. Mk3 Turnier 2.0 145hp LPG 300+
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #32286 Dátum: 2017.04.04 kedd, 07:05:21 » |
|
ESP-t be lehet szereli utólag a kocsiba? Ha igen mi kell hozzá? Másik autó, amiben van gyárilag. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #32287 Dátum: 2017.04.04 kedd, 07:07:08 » |
|
Sziasztok,
Bocs, lehet, hogy volt már róla szó, hol lehet Pesten Ford kulcsot másoltatni, ahol nem b@sszák el?
A number 1. a Flórián első emeletén a hátsó sarokban a kisöreg. De a Mister Minitek jó része is tudja. AndyA
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.04 kedd, 07:29:55 írta AndyA »
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #32288 Dátum: 2017.04.04 kedd, 07:14:38 » |
|
abskocka-ecu között van kommunikáció, ott már ha nem tudja értelmezni az esp-s kocka adatait, akkor csak kell egy olyan ecu
A "kettő közötti" kommunikáció annyiban merül ki, hogy mindkettő modul fent van a BUS-on. (Ahogy a perdület érzékelő, kormányszög is. Ezek felrakják a BUS-ra a saját kis üzeneteiket és a "kocka" értelmezi. Megkapja az ECU is, de mivel nem neki szól figyelmen kívül hagyja, hiszen nincs is mivel beavatkoznia. Vagyis a "kocka" nem küld semmit az ECU-nak, miért is. Hiszen önmaga avatkozik be a fékekkel. Volt már, aki utólag szerelt be ESP-t, de nem volt egyszerű. Időben rengeteg és még meg is kell venni a dolgokat. A kettő együtt elég probléma, hogy NE akarja útólag az ember..... Ha megvan minden egy másik kocsiból, akkor csak idő kérdése és süveges cukorka....amit lehet közben sz.pni.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
kustora
|
|
« Új hozzászólás #32289 Dátum: 2017.04.04 kedd, 10:41:54 » |
|
1.8asból volt egyáltalán esp-s?
Majdnem egy ilyet vettem meg. 2004. évjáratú, 1.8 benzin, és volt benne ESP, és függönylégzsák is. Német szürke import.
|
|
|
Naplózva
|
2004. Mk3 Turnier 2.0 145hp LPG 300+
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #32290 Dátum: 2017.04.04 kedd, 12:59:32 » |
|
A "kettő közötti" kommunikáció annyiban merül ki, hogy mindkettő modul fent van a BUS-on. (Ahogy a perdület érzékelő, kormányszög is. Ezek felrakják a BUS-ra a saját kis üzeneteiket és a "kocka" értelmezi. Megkapja az ECU is, de mivel nem neki szól figyelmen kívül hagyja, hiszen nincs is mivel beavatkoznia. Vagyis a "kocka" nem küld semmit az ECU-nak, miért is. Hiszen önmaga avatkozik be a fékekkel. Volt már, aki utólag szerelt be ESP-t, de nem volt egyszerű. Időben rengeteg és még meg is kell venni a dolgokat. A kettő együtt elég probléma, hogy NE akarja útólag az ember..... Ha megvan minden egy másik kocsiból, akkor csak idő kérdése és süveges cukorka....amit lehet közben sz.pni. es az asr? Merthogy a ketto egyutt jar es ott van gazelvetel is...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #32291 Dátum: 2017.04.04 kedd, 13:15:19 » |
|
es az asr? Merthogy a ketto egyutt jar es ott van gazelvetel is...
Az ESP is úgy van nem, hogy bizonyos sebesség(40km/h talán) alatt fékez, felette gáz elvétel van. Vagy rosszul tudom?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #32292 Dátum: 2017.04.04 kedd, 13:38:22 » |
|
Az ESP is úgy van nem, hogy bizonyos sebesség(40km/h talán) alatt fékez, felette gáz elvétel van. Vagy rosszul tudom?
Az csak a kipörgésgátló része lehet. A menetstabilizálás, aminek a hátsó kerékre is kell hatnia biztos nem. De egyáltalán benzinesben csinálja a gázelvételt? Nem csak a dízelben?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
legyozo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32293 Dátum: 2017.04.04 kedd, 18:49:32 » |
|
F80 olvad ki? Izzók nélkül? A kapcsolótól elmenő feszültség (jelet) megkapja még a GEM (C csatlakozóban) és a Motorvezérlő (A csatlakozóban) is. Esetleg húzd le mindkettő hátsólámpáról a csatlakozót és úgy is próbáld. Ha kiolvad, akkor még lehet gond a motorvezérlő felé vagy a GEM-ben. Ha ezeket is szétcsatlakoztatod (egyszerre csak egyiket)és továbbra is kiolvad, akkor kábelkötegben kidörzsölődés, zárlat....stb. Ha szétcsatlakoztatás után nem olvad ki, akkor amelyiknél még kiolvadt, ott lesz valami probléma.
Ez leírva ilyen hosszú, pár perc alatt meg van.
Az F80 kiolvad izzók nélkül is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #32294 Dátum: 2017.04.05 szerda, 12:12:20 » |
|
Az F80 kiolvad izzók nélkül is.
Húzd le a lámpa csatlakozókat. A GEM csatlakozót (írtam melyik) és ha szükséges a motorvezérlőét is (írtam melyik). Nyilván az egyszerűbbtől haladj a nehezebb felé. Ha minden csatlakozó lehúzása után is kiolvad, akkor valahol a kábelkötegben lesz a hiba. Ez viszonylag nehéz lesz megtalálni. Mondjuk én a motortérben kezdeném (ott sérülékenyebb) a tolatólámpa csatlakozójától visszafele. Kopást, dörzsölődést keresve..... Majd ugyanezt a hátsólámpa csatlakozóktól visszafele és szintén kopást, kidörzsölődést keresve....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
legyozo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32295 Dátum: 2017.04.05 szerda, 12:39:10 » |
|
Húzd le a lámpa csatlakozókat. A GEM csatlakozót (írtam melyik) és ha szükséges a motorvezérlőét is (írtam melyik). Nyilván az egyszerűbbtől haladj a nehezebb felé. Ha minden csatlakozó lehúzása után is kiolvad, akkor valahol a kábelkötegben lesz a hiba. Ez viszonylag nehéz lesz megtalálni. Mondjuk én a motortérben kezdeném (ott sérülékenyebb) a tolatólámpa csatlakozójától visszafele. Kopást, dörzsölődést keresve..... Majd ugyanezt a hátsólámpa csatlakozóktól visszafele és szintén kopást, kidörzsölődést keresve....
OK, köszönöm, most ezt fogom tenni, csak megint kell vegyek 10 db 7A-es biztosítékot
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #32296 Dátum: 2017.04.05 szerda, 12:42:54 » |
|
OK, köszönöm, most ezt fogom tenni, csak megint kell vegyek 10 db 7A-es biztosítékot
Mielőtt berakod a biztosítékot, mérj bele a csatlakozóba. Egyik ugye gyújtás + és a másik, ami megy el a kapcsolótól. Ott nem szabadna testnek lennie. Ha pl. egy izzó világít a csatlakozóban lévő érintkezőkre kapcsolva, hát akkor ott test van....még. Így tudsz spórolni biztosítékot.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
legyozo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32297 Dátum: 2017.04.05 szerda, 19:39:47 » |
|
Mielőtt berakod a biztosítékot, mérj bele a csatlakozóba. Egyik ugye gyújtás + és a másik, ami megy el a kapcsolótól. Ott nem szabadna testnek lennie. Ha pl. egy izzó világít a csatlakozóban lévő érintkezőkre kapcsolva, hát akkor ott test van....még. Így tudsz spórolni biztosítékot. Csatlakozót kimértem, a kimenőn van test. Kapcsolóra is rámértem, ha nincsen hátramenetben, a kimenőn akkor is 5-6V mérhető az aksival összekötve, ha hátramenetben van, akkor 12 V. Bárdiból az összes 7,5 A-es biztosítékot megvettem, ... 5 db volt, úgy, hogy most ne keressétek a Pesti úti Bárdiban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
adam0723
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
|
|
« Új hozzászólás #32298 Dátum: 2017.04.05 szerda, 22:01:36 » |
|
Az csak a kipörgésgátló része lehet. A menetstabilizálás, aminek a hátsó kerékre is kell hatnia biztos nem.
De egyáltalán benzinesben csinálja a gázelvételt? Nem csak a dízelben?
Egy bizonyos fordulatig engedi pörögni utána megfogja. Pl télen lepadlózva is megfogja (mondok valamit) 3 ezernél, ahol elkezd betapadni úgy engedi tovább forgatni.
|
|
|
Naplózva
|
2004 Ghia 2.0 107kw 4 door. White Angel
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #32299 Dátum: 2017.04.06 csütörtök, 07:06:22 » |
|
Csatlakozót kimértem, a kimenőn van test. Kapcsolóra is rámértem, ha nincsen hátramenetben, a kimenőn akkor is 5-6V mérhető az aksival összekötve, ha hátramenetben van, akkor 12 V. Bárdiból az összes 7,5 A-es biztosítékot megvettem, ... 5 db volt, úgy, hogy most ne keressétek a Pesti úti Bárdiban. Úgy mérted a csatlakozóban a test-et, hogy a hátsó lámpa csatlakozók, GEM, ECU le volt csatlakoztatva? Mert ez írtam! Ha nem így mérted, akkor nem csináltál semmit, mert azt mérted ki, amit eddig is tudtunk.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
|