Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 11:08:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 639 640 641 642 643 644 645 [646] 647 648 649 650 651 652 653 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11193808 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #32250 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 09:46:05 »

Sziasztok!

2003-as 2.0tdci.Segítségre lenne szükségem.Az indexem egyszer csak elkezdett nagyon gyorsan villogni és azóta így működik.Minden izzó jó...Az lenne a kérdésem hogy mi lehet a gond?Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv:Zoli
Mégsem jó mind!ellenőrizd!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Warek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #32251 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 15:52:21 »

Sziasztok!

A tegnapi nap vásároltam egy 2002-es Mondeo Ghia X-et! Mára meghalt benne az egyik Xenon (Vagy kiégett az izzó vagy meghalt)

Kérdésem az lenne hogy ez jó e az én lámpámba: https://lumenet.hu/osram-66240cbi-hcb-d2s-xenarc-cb-intense-35w-duo-box

Köszönöm
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #32252 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 16:17:28 »

Sziasztok!

A tegnapi nap vásároltam egy 2002-es Mondeo Ghia X-et! Mára meghalt benne az egyik Xenon (Vagy kiégett az izzó vagy meghalt)

Kérdésem az lenne hogy ez jó e az én lámpámba: https://lumenet.hu/osram-66240cbi-hcb-d2s-xenarc-cb-intense-35w-duo-box

Köszönöm

Saccra igen, de kicsit qúva drága.

Pár dollárért kapsz kici kínaitól óccóér'.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
studeni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #32253 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 16:37:25 »

Mégsem jó mind!ellenőrizd!

ellenőriztem és minden izzó jó.Viszont a jobb hátsó lámpánál van valami "relé" ami elég hangos....?!
Naplózva
studeni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #32254 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 16:39:34 »

Kiégett izzót jelzi így a GEM.

Ha LED-eket raktál az izzók helyett, akkor azoknak az alacsonyabb áramfelvételét is kiégett izzónak érzi. Ilyenkor a hátsó lámpához a foglalattal párhuzamosan műterhelést kell beépíteni, oldalanként egyet-egyet. 2 db 10 Ohm/10W-os ellenállás kell mind a két oldalra. Ez egy kb. 5 centi hosszú, 1x1cm négyzet keresztmetszetű kerámiatestű ellenállás. De ekkora kell, hogy ne melegedjen el, és egyfelől ki se égjen, másfelől az autót se gyújtsa fel. Smiley Valami 40 Ft darabja, úgyhogy nem az a rettenet összeg. Óvatosan meg kell hámozni a vezetéket (elvágni nem kell, csak a szigetelést leszedni). Utána körécsavarod az ellenállások lábait és összeforrasztod. Szigszalag (igényesebbeknek szövetszalag), körbetekered, leszigeteled, sör bont.

AndyA


Nincsen benne led mind sima izzó...és mindet meg is néztem(rendben vannak).A jobb hátsó lámpánál van valami "relé" féle az viszont elég hangosan kerreg.?!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #32255 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 16:49:37 »

ellenőriztem és minden izzó jó.Viszont a jobb hátsó lámpánál van valami "relé" ami elég hangos....?!

Ennek járj utána. Semmiféle relé nincs a hátsó lámpánál.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32256 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 17:08:36 »

Ennek járj utána. Semmiféle relé nincs a hátsó lámpánál.

AndyA

Már, hogy ne lenne!
A féklámpa szimmering olajozását kapcsolja ha sokáig nyomod a féket pl. emelkedőn vagy lejtőn mikor dugó miatt araszolsz.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #32257 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 17:11:21 »

Sziasztok! Kilépőfényes, fűthető motoros visszapillantótükörnél mennyire zavaró ha angol jobb kormányoos kocsiból teszem át egy FL elötti mondeoba? Állítólag mivel ez FL utáni sokkal nagyobb mint a régi és a tükör sem egyforma.
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #32258 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 17:18:18 »

Sziasztok! Kilépőfényes, fűthető motoros visszapillantótükörnél mennyire zavaró ha angol jobb kormányoos kocsiból teszem át egy FL elötti mondeoba? Állítólag mivel ez FL utáni sokkal nagyobb mint a régi és a tükör sem egyforma.

Nincs rendesen bedrótozva, és a jobb meg a bal tükörlap "fordítva" fog működni az európaihoz képest. Az angolnál a jobbosnak lesz a sarkán szférikus rész és a balos lesz teljesen szférikus.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #32259 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 17:55:59 »

Sziasztok! Kilépőfényes, fűthető motoros visszapillantótükörnél mennyire zavaró ha angol jobb kormányoos kocsiból teszem át egy FL elötti mondeoba? Állítólag mivel ez FL utáni sokkal nagyobb mint a régi és a tükör sem egyforma.

és nagyobb az fl utáni  wave
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #32260 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 18:23:48 »

és nagyobb az fl utáni  wave

"Állítólag mivel ez FL utáni(,) sokkal nagyobb..."

Az értő olvasás képessége, tudod... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #32261 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 18:41:39 »

"Állítólag mivel ez FL utáni(,) sokkal nagyobb..."

Az értő olvasás képessége, tudod... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA


állítólag ...., nem állítólag hanem úgy van  eplus2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #32262 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 22:17:47 »


állítólag ...., nem állítólag hanem úgy van  eplus2

Na most akkor egyforma a FL elött és utánna is? A vezető oldali tükör miatt gondoltam, hogy eltérő a tükörlap.... wave
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #32263 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 22:20:43 »

Na most akkor egyforma a FL elött és utánna is? A vezető oldali tükör miatt gondoltam, hogy eltérő a tükörlap.... wave
nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #32264 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 10:41:43 »

A kapcsoló csatlakozójának az érintkezőit zárd össze és ha minden rendben, akkor cseréld ki a kapcsolót.
Kiolvad a biztosíték. Izzókat váltogatva is.


Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32265 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 12:11:28 »

Kiolvad a biztosíték. Izzókat váltogatva is.




F80 olvad ki?
Izzók nélkül?
A kapcsolótól elmenő feszültség (jelet) megkapja még a GEM (C csatlakozóban) és a Motorvezérlő (A csatlakozóban) is.
Esetleg húzd le mindkettő hátsólámpáról a csatlakozót és úgy is próbáld. Ha kiolvad, akkor még lehet gond a motorvezérlő felé vagy a GEM-ben.
Ha ezeket is szétcsatlakoztatod (egyszerre csak egyiket)és továbbra is kiolvad, akkor kábelkötegben kidörzsölődés, zárlat....stb.
Ha szétcsatlakoztatás után nem olvad ki, akkor amelyiknél még kiolvadt, ott lesz valami probléma.

Ez leírva ilyen hosszú, pár perc alatt meg van.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.03 hétfő, 12:34:10 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #32266 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 13:30:32 »

F80 olvad ki?
Izzók nélkül?
A kapcsolótól elmenő feszültség (jelet) megkapja még a GEM (C csatlakozóban) és a Motorvezérlő (A csatlakozóban) is.
Esetleg húzd le mindkettő hátsólámpáról a csatlakozót és úgy is próbáld. Ha kiolvad, akkor még lehet gond a motorvezérlő felé vagy a GEM-ben.
Ha ezeket is szétcsatlakoztatod (egyszerre csak egyiket)és továbbra is kiolvad, akkor kábelkötegben kidörzsölődés, zárlat....stb.
Ha szétcsatlakoztatás után nem olvad ki, akkor amelyiknél még kiolvadt, ott lesz valami probléma.

Ez leírva ilyen hosszú, pár perc alatt meg van.

F 80 olvad ki.
Egy izzóval is, izzó nélkül nem próbáltam. Kipróbálom. Már vagy 10 db. 7 A biztosítékot elhasználtam. Bárdiban bámultak rám, hogy miért veszek 10 db-ot. Tudtam én.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.03 hétfő, 13:47:36 írta legyozo » Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #32267 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 14:03:41 »

F80 olvad ki?
Izzók nélkül?
A kapcsolótól elmenő feszültség (jelet) megkapja még a GEM (C csatlakozóban) és a Motorvezérlő (A csatlakozóban) is.
Esetleg húzd le mindkettő hátsólámpáról a csatlakozót és úgy is próbáld. Ha kiolvad, akkor még lehet gond a motorvezérlő felé vagy a GEM-ben.
Ha ezeket is szétcsatlakoztatod (egyszerre csak egyiket)és továbbra is kiolvad, akkor kábelkötegben kidörzsölődés, zárlat....stb.
Ha szétcsatlakoztatás után nem olvad ki, akkor amelyiknél még kiolvadt, ott lesz valami probléma.

Ez leírva ilyen hosszú, pár perc alatt meg van.

MK1-nál tudtam hogy hol van a motorvezérlő. Itt sem a motorvezérlőt, sem a GEM-et nem tudom hol van.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #32268 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 14:39:55 »

MK1-nál tudtam hogy hol van a motorvezérlő. Itt sem a motorvezérlőt, sem a GEM-et nem tudom hol van.
anyós oldal, jobb láb előtt/fölött
Ha kiveszed a kesztyűtartót akkor mögötte meglátod.
A GEM csatlakozóihoz innen hozzáférsz, a motorvezérlő csatlakozóihoztalán a motortér felől
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #32269 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 15:18:07 »

anyós oldal, jobb láb előtt/fölött
Ha kiveszed a kesztyűtartót akkor mögötte meglátod.
A GEM csatlakozóihoz innen hozzáférsz, a motorvezérlő csatlakozóihoztalán a motortér felől
Köszönöm!  wave
Naplózva
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #32270 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:20:15 »

ESP-t be lehet szereli utólag a kocsiba? Ha igen mi kell hozzá?  help
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #32271 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:24:25 »

ESP-t be lehet szereli utólag a kocsiba? Ha igen mi kell hozzá?  help
egy új forgalmi... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32272 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:25:05 »

ESP-t be lehet szereli utólag a kocsiba? Ha igen mi kell hozzá?  help

Hidd el, nem akarod......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32273 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:26:35 »

Hidd el, nem akarod......
1.8asból volt egyáltalán esp-s?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32274 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:31:03 »

1.8asból volt egyáltalán esp-s?

Szerintem igen. Nem motorfüggő volt.
Létezik 1.8 Ghia is, azokban elvileg van alapból. De bármelyikbe kérhető volt, minden az anyegin múlt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kustora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32275 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:34:38 »

Sziasztok,

Bocs, lehet, hogy volt már róla szó, hol lehet Pesten Ford kulcsot másoltatni, ahol nem b@sszák el?
Naplózva

2004. Mk3 Turnier  2.0 145hp LPG 300+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32276 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:44:11 »

Szerintem igen. Nem motorfüggő volt.
Létezik 1.8 Ghia is, azokban elvileg van alapból. De bármelyikbe kérhető volt, minden az anyegin múlt.
volt gyári tddi ghia-nk, abban nem volt. szerintem nem lehetett akármelyikbe rendelni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32277 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:46:39 »

volt gyári tddi ghia-nk, abban nem volt. szerintem nem lehetett akármelyikbe rendelni

1.8-as volt a tddi?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #32278 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:47:17 »

Sziasztok,

Bocs, lehet, hogy volt már róla szó, hol lehet Pesten Ford kulcsot másoltatni, ahol nem b@sszák el?

Szia!

Itt a leírásban találsz egy helyet.
http://mondeo.hu/index.php?topic=24076.0
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32279 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 21:00:56 »

1.8-as volt a tddi?  vigyor3
volt mondeoból 1.8tddi? nem

úgyhogy mégiscsak motorfüggő
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32280 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 21:23:18 »

volt mondeoból 1.8tddi? nem

úgyhogy mégiscsak motorfüggő

Nem értetted.


Te hoztad fel a tddi-t, hogy abban nem volt.
Az alap kérdés meg az volt, hogy az 1.8-ban van-e olyan amiben van.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32281 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 22:09:51 »

Sziasztok,

Bocs, lehet, hogy volt már róla szó, hol lehet Pesten Ford kulcsot másoltatni, ahol nem b@sszák el?

Flórián téri üzletközpont 1. emeletén van egy kulcsmásoló "öregúr". Nagyon profi  eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32282 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 22:11:22 »

Nem értetted.


Te hoztad fel a tddi-t, hogy abban nem volt.
Az alap kérdés meg az volt, hogy az 1.8-ban van-e olyan amiben van.  wave
én értem, de szerintem fl előtt 1.8benyában nem volt esp... olyan motorvezérlő (tartalom) nélkül meg nem lehet életre kelteni tudtommal az esp-t
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32283 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 22:20:26 »

én értem, de szerintem fl előtt 1.8benyában nem volt esp... olyan motorvezérlő (tartalom) nélkül meg nem lehet életre kelteni tudtommal az esp-t

Nincs közé az ESP-hez a motorvezérlőnek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32284 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 23:00:02 »

Nincs közé az ESP-hez a motorvezérlőnek.

abskocka-ecu között van kommunikáció, ott már ha nem tudja értelmezni az esp-s kocka adatait, akkor csak kell egy olyan ecu
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kustora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32285 Dátum: 2017.04.04 kedd, 05:26:42 »

Flórián téri üzletközpont 1. emeletén van egy kulcsmásoló "öregúr". Nagyon profi  eljen

Köszi!  smile
Naplózva

2004. Mk3 Turnier  2.0 145hp LPG 300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #32286 Dátum: 2017.04.04 kedd, 07:05:21 »

ESP-t be lehet szereli utólag a kocsiba? Ha igen mi kell hozzá?  help

Másik autó, amiben van gyárilag.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #32287 Dátum: 2017.04.04 kedd, 07:07:08 »

Sziasztok,

Bocs, lehet, hogy volt már róla szó, hol lehet Pesten Ford kulcsot másoltatni, ahol nem b@sszák el?

A number 1. a Flórián első emeletén a hátsó sarokban​ a kisöreg.

De a Mister Minitek jó része is tudja.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.04 kedd, 07:29:55 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32288 Dátum: 2017.04.04 kedd, 07:14:38 »

abskocka-ecu között van kommunikáció, ott már ha nem tudja értelmezni az esp-s kocka adatait, akkor csak kell egy olyan ecu

A "kettő közötti" kommunikáció annyiban merül ki, hogy mindkettő modul fent van a BUS-on. (Ahogy a perdület érzékelő, kormányszög is. Ezek felrakják a BUS-ra a saját kis üzeneteiket és a "kocka" értelmezi. Megkapja az ECU is, de mivel nem neki szól figyelmen kívül hagyja, hiszen nincs is mivel beavatkoznia.
Vagyis a "kocka" nem küld semmit az ECU-nak, miért is. Hiszen önmaga avatkozik be a fékekkel.
Volt már, aki utólag szerelt be ESP-t, de nem volt egyszerű. Időben rengeteg és még meg is kell venni a dolgokat. A kettő együtt elég probléma, hogy NE akarja útólag az ember.....
Ha megvan minden egy másik kocsiból, akkor csak idő kérdése és süveges cukorka....amit lehet közben sz.pni.   vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kustora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32289 Dátum: 2017.04.04 kedd, 10:41:54 »

1.8asból volt egyáltalán esp-s?

Majdnem egy ilyet vettem meg. 2004. évjáratú, 1.8 benzin, és volt benne ESP, és függönylégzsák is. Német szürke import.
Naplózva

2004. Mk3 Turnier  2.0 145hp LPG 300+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32290 Dátum: 2017.04.04 kedd, 12:59:32 »

A "kettő közötti" kommunikáció annyiban merül ki, hogy mindkettő modul fent van a BUS-on. (Ahogy a perdület érzékelő, kormányszög is. Ezek felrakják a BUS-ra a saját kis üzeneteiket és a "kocka" értelmezi. Megkapja az ECU is, de mivel nem neki szól figyelmen kívül hagyja, hiszen nincs is mivel beavatkoznia.
Vagyis a "kocka" nem küld semmit az ECU-nak, miért is. Hiszen önmaga avatkozik be a fékekkel.
Volt már, aki utólag szerelt be ESP-t, de nem volt egyszerű. Időben rengeteg és még meg is kell venni a dolgokat. A kettő együtt elég probléma, hogy NE akarja útólag az ember.....
Ha megvan minden egy másik kocsiból, akkor csak idő kérdése és süveges cukorka....amit lehet közben sz.pni.   vigyor3
es az asr? Merthogy a ketto egyutt jar es ott van gazelvetel is...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #32291 Dátum: 2017.04.04 kedd, 13:15:19 »

es az asr? Merthogy a ketto egyutt jar es ott van gazelvetel is...
Az ESP is úgy van nem, hogy bizonyos sebesség(40km/h talán) alatt fékez, felette gáz elvétel van.
Vagy rosszul tudom?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #32292 Dátum: 2017.04.04 kedd, 13:38:22 »

Az ESP is úgy van nem, hogy bizonyos sebesség(40km/h talán) alatt fékez, felette gáz elvétel van.
Vagy rosszul tudom?

Az csak a kipörgésgátló része lehet. A menetstabilizálás, aminek a hátsó kerékre is kell hatnia biztos nem.

De egyáltalán benzinesben csinálja a gázelvételt? Nem csak a dízelben?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #32293 Dátum: 2017.04.04 kedd, 18:49:32 »

F80 olvad ki?
Izzók nélkül?
A kapcsolótól elmenő feszültség (jelet) megkapja még a GEM (C csatlakozóban) és a Motorvezérlő (A csatlakozóban) is.
Esetleg húzd le mindkettő hátsólámpáról a csatlakozót és úgy is próbáld. Ha kiolvad, akkor még lehet gond a motorvezérlő felé vagy a GEM-ben.
Ha ezeket is szétcsatlakoztatod (egyszerre csak egyiket)és továbbra is kiolvad, akkor kábelkötegben kidörzsölődés, zárlat....stb.
Ha szétcsatlakoztatás után nem olvad ki, akkor amelyiknél még kiolvadt, ott lesz valami probléma.

Ez leírva ilyen hosszú, pár perc alatt meg van.

Az F80 kiolvad izzók nélkül is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32294 Dátum: 2017.04.05 szerda, 12:12:20 »

Az F80 kiolvad izzók nélkül is.

Húzd le a lámpa csatlakozókat. A GEM csatlakozót (írtam melyik) és ha szükséges a motorvezérlőét is (írtam melyik).
Nyilván az egyszerűbbtől haladj a nehezebb felé.
Ha minden csatlakozó lehúzása után is kiolvad, akkor valahol a kábelkötegben lesz a hiba. Ez viszonylag nehéz lesz megtalálni. Mondjuk én a motortérben kezdeném (ott sérülékenyebb) a tolatólámpa csatlakozójától visszafele. Kopást, dörzsölődést keresve.....
Majd ugyanezt a hátsólámpa csatlakozóktól visszafele és szintén kopást, kidörzsölődést keresve....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #32295 Dátum: 2017.04.05 szerda, 12:39:10 »

Húzd le a lámpa csatlakozókat. A GEM csatlakozót (írtam melyik) és ha szükséges a motorvezérlőét is (írtam melyik).
Nyilván az egyszerűbbtől haladj a nehezebb felé.
Ha minden csatlakozó lehúzása után is kiolvad, akkor valahol a kábelkötegben lesz a hiba. Ez viszonylag nehéz lesz megtalálni. Mondjuk én a motortérben kezdeném (ott sérülékenyebb) a tolatólámpa csatlakozójától visszafele. Kopást, dörzsölődést keresve.....
Majd ugyanezt a hátsólámpa csatlakozóktól visszafele és szintén kopást, kidörzsölődést keresve....
OK, köszönöm, most ezt fogom tenni, csak megint kell vegyek 10 db 7A-es biztosítékot
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32296 Dátum: 2017.04.05 szerda, 12:42:54 »

OK, köszönöm, most ezt fogom tenni, csak megint kell vegyek 10 db 7A-es biztosítékot

Mielőtt berakod a biztosítékot, mérj bele a csatlakozóba.
Egyik ugye gyújtás + és a másik, ami megy el a kapcsolótól. Ott nem szabadna testnek lennie. Ha pl. egy izzó világít a csatlakozóban lévő érintkezőkre kapcsolva, hát akkor ott test van....még. Így tudsz spórolni biztosítékot.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #32297 Dátum: 2017.04.05 szerda, 19:39:47 »

Mielőtt berakod a biztosítékot, mérj bele a csatlakozóba.
Egyik ugye gyújtás + és a másik, ami megy el a kapcsolótól. Ott nem szabadna testnek lennie. Ha pl. egy izzó világít a csatlakozóban lévő érintkezőkre kapcsolva, hát akkor ott test van....még. Így tudsz spórolni biztosítékot.  Cool
Csatlakozót kimértem, a kimenőn van test.

Kapcsolóra is rámértem, ha nincsen hátramenetben, a kimenőn akkor is 5-6V mérhető az aksival összekötve, ha hátramenetben van, akkor 12 V.

Bárdiból az összes 7,5 A-es biztosítékot megvettem, ... 5 db volt, úgy, hogy most ne keressétek a Pesti úti Bárdiban.  smile
Naplózva
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #32298 Dátum: 2017.04.05 szerda, 22:01:36 »

Az csak a kipörgésgátló része lehet. A menetstabilizálás, aminek a hátsó kerékre is kell hatnia biztos nem.

De egyáltalán benzinesben csinálja a gázelvételt? Nem csak a dízelben?

Egy bizonyos fordulatig engedi pörögni utána megfogja.
Pl télen lepadlózva is megfogja (mondok valamit) 3 ezernél, ahol elkezd betapadni úgy engedi tovább forgatni.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32299 Dátum: 2017.04.06 csütörtök, 07:06:22 »

Csatlakozót kimértem, a kimenőn van test.

Kapcsolóra is rámértem, ha nincsen hátramenetben, a kimenőn akkor is 5-6V mérhető az aksival összekötve, ha hátramenetben van, akkor 12 V.

Bárdiból az összes 7,5 A-es biztosítékot megvettem, ... 5 db volt, úgy, hogy most ne keressétek a Pesti úti Bárdiban.  smile

Úgy mérted a csatlakozóban a test-et, hogy a hátsó lámpa csatlakozók, GEM, ECU le volt csatlakoztatva? Mert ez írtam!
Ha nem így mérted, akkor nem csináltál semmit, mert azt mérted ki, amit eddig is tudtunk.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 639 640 641 642 643 644 645 [646] 647 648 649 650 651 652 653 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.