Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:01:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 652 653 654 655 656 657 658 [659] 660 661 662 663 664 665 666 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11192561 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32900 Dátum: 2017.07.09 vasárnap, 17:26:13 »

Már megbocsáss, de a leírás szerint a szab.futó leszereléséhez kell az a bizonyos spec. szerszám. A felszerelése egyszerű felhajtás és a felhajtás irányába felszorul.
Beidézem:  "....  Egészen egyszerűen fogjuk a szabadonfutó szíj tárcsát, és laza mozdulattal felhajtjuk a tengelyen lévő menetre. Nem szükséges erősebben meghúzni csak kézzel is elég, mert a hajtás során ráfele szorul a menet. A vízzáró kupakot ne felejtsük el felpattintani a szíjtárcsára (ez tartozéka az alkatrésznek)! (itt megjegyzem, hogy a szabadonfutó levételéhez egy speciális kulcs kell –8-10e ft-, amivel a benne lévő belső ricni segítsévével lazítható, de szerintem erre nincs szükség, ezen majd ráérünk gondolkodni, ha majd egyszer tönkremegy, és cserélni kell. De remélem ez nagyon soká’ jön majd el.) "
Tehát nekem most nem kell, igaz  ??


Rendben, ha neked  ez a mérvadó, akkor legyen így.  wave
Ezeket a neten található leírásokat NEM szakemberek készítették. Persze, rászorul, amíg el nem kezdi forgatni a forgórészt és utána már együtt forognak. Na de mennyire szorul meg? Valamennyire....
Szép dolog a bizalom.

Én felrakni is a kulccsal és nyomatékra szoktam. Mert azt úgy kell.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #32901 Dátum: 2017.07.09 vasárnap, 18:49:17 »


Rendben, ha neked  ez a mérvadó, akkor legyen így.  wave
Ezeket a neten található leírásokat NEM szakemberek készítették. Persze, rászorul, amíg el nem kezdi forgatni a forgórészt és utána már együtt forognak. Na de mennyire szorul meg? Valamennyire....
Szép dolog a bizalom.

Én felrakni is a kulccsal és nyomatékra szoktam. Mert azt úgy kell.

Értem, igaz, köszönöm a hozzászólásod. Üdv.
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
sierra1974
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #32902 Dátum: 2017.07.09 vasárnap, 20:31:07 »

F70-et nézd meg.
köszönöm ez volt a nyerő
Naplózva
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #32903 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 11:14:37 »

Sziasztok!
Lehet különbség külső hőmérő ellenállás között, azaz létezik-e többféle külső hőmérő, amik egymással nem csereszabatosak?
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.10 hétfő, 11:16:06 írta AndyA » Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32904 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 12:32:24 »

Sziasztok!
Lehet különbség külső hőmérő ellenállás között, azaz létezik-e többféle külső hőmérő, amik egymással nem csereszabatosak?

MK3-ban egyféle van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #32905 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 13:25:15 »

MK3-ban egyféle van.


Óriási, akkor vissza a feladónak mert rosszat küldött nekem...  Embarrassed
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Lecsó
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #32906 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 13:40:22 »

Sziasztok!
Következő a problémám:
Az autó múlt pénteken kb 1 óra menet után lassú araszolás közben berángatott, kigyúladt az ESP és az ABS lámpa a műszerfalon, motor leállt. Próbáltam újraindítani, de csak az indító relé kattogott, a motor nem forgott át. mivel sz@r helyen állt meg, próbáltam még párszor indítani, ezzel le is merült az aksi. Bebikáztuk, pöccre indult, mentem vele 5 km-t, megint megállt ugyanúgy. Trélerrel hazahoztam, aksi töltőre, nem igazán vette a töltést, meg merült is szóval gyanús volt. Vettem egy másik aksit, az eladó rámért egy teszterrel a generátorra is, az töltött rendesen.
Aztán tegnap megint előadta a következőt: két lámpa kigyúladt, de az autó nem állt le. Tovább mentem vele, lámpák elaludtak, majd 10 perc múlva megálltam egy helyen, direkt nem állítottam le, minden fogyasztót lekapcsoltam, csak a motor ment alapjáraton. Kb 5 perc után kicsit megemelte a fordulatot, majd leállt. Újraindítottam, megint csak relé kattogás. Vártam 10-15 percet, megint indítottam, és pöccre indult, egy fél órás úton simán hazajött. Rámértem az aksira, 12,5V volt benne.

Szóval van valakinek valami tippje, hogy mi lehet ez? Tudom tudom, vigyem el szerelőhöz, csak épp most egy sem ér rá Gyömrőn és környékén. Nekem gyanús, hogy bemelegszik, és akkor csinál valami szart, esetleg valami kompjúter vagy valami test hiba lehet?
Előre is kösz.


Sziasztok!
Megnézték okával a generátort, és mégsem tölt rendesen.
Ha sok fogyasztót rákapcsol, leesik a töltőfeszültség, és utána nem is megy vissza, hiába kapcsolja le őket. Ezért állt meg álló helyzetben alapjáraton.
A szerelő szétszedi, megnézi, hogy javítható-e. Ha nem, akkor vennem kell egyet, viszont figyelmeztetett, hogy csak gyári jó, mert az "utángyártott kínait" nem fogadja el a komputer.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy melyik típusok jók, gondolom a Bosch meg a Delco az jó, de van tapasztatalatotok, hogy melyik jó még?
Előre is köszönöm!
Naplózva

2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #32907 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 13:56:46 »

Sziasztok!
Megnézték okával a generátort, és mégsem tölt rendesen.
Ha sok fogyasztót rákapcsol, leesik a töltőfeszültség, és utána nem is megy vissza, hiába kapcsolja le őket. Ezért állt meg álló helyzetben alapjáraton.
A szerelő szétszedi, megnézi, hogy javítható-e. Ha nem, akkor vennem kell egyet, viszont figyelmeztetett, hogy csak gyári jó, mert az "utángyártott kínait" nem fogadja el a komputer.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy melyik típusok jók, gondolom a Bosch meg a Delco az jó, de van tapasztatalatotok, hogy melyik jó még?
Előre is köszönöm!


Visteon. Lásd főoldali hír.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lecsó
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #32908 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 17:09:41 »

Visteon. Lásd főoldali hír.

AndyA

Köszönöm!
Naplózva

2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #32909 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 17:20:24 »

Sziasztok!

Ma elvoltam Ford szervizbe és a 2 másik próbálkozás után itt tudták aktiválni a Tempomatomat végre.
Eddig 2 helyen is a FEPS hibát írt. Itt a modult újraprogramoztak és utána egyből be is volt kapcsolva. ÉS működik tökéletesen!

Volt egy kis vita itt, mert nekem a biztosíték táblán lévő csatlakozó máshogy volt bekábelezve(ha jól emlékszek a fehér kábel nem ott van hanem másik tűnél volt), mint a leírásban. És tényleg máshogy van a szín és ez így működik!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
bleicher.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #32910 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 17:45:54 »

Sziasztok!
Mondi 2.0 benzin.
Hűtőventi nem indul. Cseréltem termosztátot és hőgombát. Rendszer átmosva. Tünetek. A hömérséklet visszajelző közép állás felé nem megy de a víz forr és a kiegyenlítő tartályon keresztül leürül, venti meg sem moccan. Lehuzom a högombárol a csatit, müszer lefekszik venti folyamatosan megy viz nem forr. Kifogytam az ötletekből. Ha valaki tud valamit erről kérem segitsen.
Előre is köszi
Naplózva

Mk3 1.8 125 LE
Lecsó
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #32911 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 17:58:56 »

Visteon. Lásd főoldali hír.

AndyA

Mégegyszer kösz.
Sajnos a generátorom nem javítható, szóval kell egy új.
Pont 5 után pár perccel hívtam a Kertész utcát és már nem vették fel, de a hírben olvasottak alapján náluk kapok generátort valahol 59000 alatt?
Naplózva

2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32912 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 18:30:55 »

Sziasztok!
Mondi 2.0 benzin.
Hűtőventi nem indul. Cseréltem termosztátot és hőgombát. Rendszer átmosva. Tünetek. A hömérséklet visszajelző közép állás felé nem megy de a víz forr és a kiegyenlítő tartályon keresztül leürül, venti meg sem moccan. Lehuzom a högombárol a csatit, müszer lefekszik venti folyamatosan megy viz nem forr. Kifogytam az ötletekből. Ha valaki tud valamit erről kérem segitsen.
Előre is köszi



Elég egy helyre beírni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32913 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 18:37:24 »

Mégegyszer kösz.
Sajnos a generátorom nem javítható, szóval kell egy új.
Pont 5 után pár perccel hívtam a Kertész utcát és már nem vették fel, de a hírben olvasottak alapján náluk kapok generátort valahol 59000 alatt?


Kereken 59-ért kapsz teljesen új Visteon generátort tőlük.
Reggel rájuk csörögsz, kb 10-11 fele mehetsz is érte.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32914 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 18:37:56 »

Kereken 59-ért kapsz teljesen új Visteon generátort tőlük.

Felújított.......  (De szerencsére nem ők újították fel.)
Cseredarabot le kell adni, nemde?
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.10 hétfő, 18:39:32 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32915 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 18:39:54 »

Felújított.......

Nem. Új.
(Gergő ezt mondta.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lecsó
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #32916 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 18:44:14 »

Kereken 59-ért kapsz teljesen új Visteon generátort tőlük.
Reggel rájuk csörögsz, kb 10-11 fele mehetsz is érte.

Így fogok cselekedni. Kösz.
Naplózva

2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #32917 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 19:20:38 »

Felújított.......  (De szerencsére nem ők újították fel.)
Cseredarabot le kell adni, nemde?
Ha cserés akkor biztosan felújított. Különben minek kellene leadni a régit.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #32918 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 19:46:44 »

Sziasztok!

Az a probléma, hogy nem megy a hűtőventilátor. A biztosíték jó, a relét kicseréltem a mellette lévővel de akkor sem indult. Mit tudok még ellenőrizni?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32919 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 19:55:53 »

Nem. Új.
(Gergő ezt mondta.)

Új, persze..... gyári felújított!  taps
Az ÚJ generátor, ami még sosem volt autóba szerelve az jóval drágább. (De szerintem már nem is gyártanak ilyet.)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32920 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 19:57:02 »

Sziasztok!

Az a probléma, hogy nem megy a hűtőventilátor. A biztosíték jó, a relét kicseréltem a mellette lévővel de akkor sem indult. Mit tudok még ellenőrizni?

A relét felesleges cserélgetni, mert csak akkor indulna egyébként is, ha a motorvezérlő kivezérli a relét.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #32921 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 20:15:01 »

A relét felesleges cserélgetni, mert csak akkor indulna egyébként is, ha a motorvezérlő kivezérli a relét.

Értem, de a motorhőmérséklet már 100°C fölött volt, és a klíma bekapcsolásakor sem indult el. A klíma meg ki be kapcsolt amikor állt az autó. Menet közben hűtött a klíma.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32922 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 21:06:42 »

Értem, de a motorhőmérséklet már 100°C fölött volt, és a klíma bekapcsolásakor sem indult el. A klíma meg ki be kapcsolt amikor állt az autó. Menet közben hűtött a klíma.

Neked 2006-osban már modulos a ventilátorod.
Ellenőrizd a modul csatlakozóját, tápellátását. Ha a vezérlőszálban van/lenne kommunikációs hiba, akkor menne folyamatosan.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #32923 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 21:08:51 »

Neked 2006-osban már modulos a ventilátorod.
Ellenőrizd a modul csatlakozóját, tápellátását. Ha a vezérlőszálban van/lenne kommunikációs hiba, akkor menne folyamatosan.


Köszi! Ellenőrzöm.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #32924 Dátum: 2017.07.11 kedd, 07:16:52 »

Neked 2006-osban már modulos a ventilátorod.
Ellenőrizd a modul csatlakozóját, tápellátását. Ha a vezérlőszálban van/lenne kommunikációs hiba, akkor menne folyamatosan.


Odáig jutottam, hogy a modulra menő vezetéket ellenőriztem. Járó motornál megjelenik 14,5V körüli érték, a harmadik szálon 2,45V-ot mértem.
Amikor bekacsoltam a klímát leeset 0,5V környékére, ha kikapcsoltam a klímát kb 10-20 másodpesc után vissza emelkedet 2,45V-ra.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32925 Dátum: 2017.07.11 kedd, 08:09:55 »

Odáig jutottam, hogy a modulra menő vezetéket ellenőriztem. Járó motornál megjelenik 14,5V körüli érték, a harmadik szálon 2,45V-ot mértem.
Amikor bekacsoltam a klímát leeset 0,5V környékére, ha kikapcsoltam a klímát kb 10-20 másodpesc után vissza emelkedet 2,45V-ra.

Vagyis a modul megkapja a test és a + feszültségeket. (vastag vezetékek)
A vékony vezérlőszálon pedig a vezérlést is, bár nem történik semmi. Nem indul a ventilátor.

Ebből az derült ki, hogy bizony az a vezérlő modul hibás lehet.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lecsó
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #32926 Dátum: 2017.07.11 kedd, 08:25:36 »

Új, persze..... gyári felújított!  taps
Az ÚJ generátor, ami még sosem volt autóba szerelve az jóval drágább. (De szerintem már nem is gyártanak ilyet.)


Le kell adni a régit.
Szerintem is felújított, de mindegy, mert legalább működik, meg elvileg garancia is van rá.
Én is úgy néztem, hogy pl egy új bosch generátor 120 körül van.
Naplózva

2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #32927 Dátum: 2017.07.11 kedd, 08:45:27 »

Mégegyszer kösz.
Sajnos a generátorom nem javítható, szóval kell egy új.
Pont 5 után pár perccel hívtam a Kertész utcát és már nem vették fel, de a hírben olvasottak alapján náluk kapok generátort valahol 59000 alatt?


Mi döglött el benne? Mert az, hogy a sarki Sufnituning Bt. szerelője nem tudja javítani, az nem jelenti azt, hogy a Kertész utca sem.

59 ezer szerintem egy 0 km-es generátorra elég normális ár. Nézd meg Unixban, ott lehet esetleg pár ezerrel olcsóbb, ha van kedvezményed.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #32928 Dátum: 2017.07.11 kedd, 08:47:34 »

Ha cserés akkor biztosan felújított. Különben minek kellene leadni a régit.

Ford is visszakéri egy comó cuccát, és utána felújítja, eladja újnak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32929 Dátum: 2017.07.11 kedd, 10:49:19 »

Ford is visszakéri egy comó cuccát, és utána felújítja, eladja újnak.

AndyA

....eladja gyári felújított újnak, olcsóbban a gyári nem felújított újnál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #32930 Dátum: 2017.07.11 kedd, 11:46:17 »

....eladja gyári felújított újnak, olcsóbban a gyári nem felújított újnál.

Nagyjából. Lényeg, hogy gyári alkatrészként ugyanúgy kaphatsz felújítottat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32931 Dátum: 2017.07.11 kedd, 12:00:54 »

Nagyjából. Lényeg, hogy gyári alkatrészként ugyanúgy kaphatsz felújítottat.

AndyA

Egész pontosan, nem csak nagyjából.
(nyilván akkor jó ez, ha statikus alkatrészt nézünk, mert ha egy hőterhelésnek vagy egyéb igénybevételnek kitett alkatrész anyagában "sérülhet", amitől még ha felújított is lesz belőle mégis hendikep-el indul)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lecsó
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #32932 Dátum: 2017.07.11 kedd, 12:10:06 »

Mi döglött el benne? Mert az, hogy a sarki Sufnituning Bt. szerelője nem tudja javítani, az nem jelenti azt, hogy a Kertész utca sem.

59 ezer szerintem egy 0 km-es generátorra elég normális ár. Nézd meg Unixban, ott lehet esetleg pár ezerrel olcsóbb, ha van kedvezményed.

AndyA


Állórész összeégett, zárlatos volt. A diódahidat említette még, meg még valamit, már nem emlékszem.
Amúgy az egyetlen szerelő a környéken, akire rá merem bízni az autót. Tőletek teljesen függetlenül ugyanazt mondta a szabályzókról, amit ti és ma reggel a Kertészben a srácok, szóval látszólag ért hozzá. Vagy olvassa a fórumot. Smiley
Nekem megér 59-et, hogy ma már autóm legyen, a rossz generátorral meg majd elbíbelődnek a hozzáértők.
Minden esetre kösz a infókat.
Naplózva

2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32933 Dátum: 2017.07.11 kedd, 20:18:15 »

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata a kínai Powermax ganerátorról? (Nem vélemény, hanem tapasztalat!  vigyor3 )
Tegnap leégett a generátorom és gyorsban kellett pótolnom. Bárdinál vettem kedvezménnyel 40 eFt-ért. Nem tudom milyen lesz, azt tudom, hogy 48-ért javították volna a Fer-Vill-nél és várni kellett volna rá.
Majd meglátjuk...... Smiley
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
simoncs2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #32934 Dátum: 2017.07.11 kedd, 20:44:53 »

Sziasztok, úgy tűnik a feszültség szabályzóm nem müködik megfelelően. (Inditás után nincs töltés  10-20-40 stb. "randon" percig, majd visszatér) Lehúzva a háromtűs csatlakozót a generártorról, mérhető a generátor töltése, persze jelzi a hibát. A kérdésem az lenne, hogy lehet e így járni vele -az akku túltöltésén kivül káros lehet e másra?
Csak jövő héten van időpont a szervizben... Sad
(MK3 2004 2.0 Duratec)
Köszönöm szépen!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #32935 Dátum: 2017.07.11 kedd, 20:45:22 »

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata a kínai Powermax ganerátorról? (Nem vélemény, hanem tapasztalat!  vigyor3 )
Tegnap leégett a generátorom és gyorsban kellett pótolnom. Bárdinál vettem kedvezménnyel 40 eFt-ért. Nem tudom milyen lesz, azt tudom, hogy 48-ért javították volna a Fer-Vill-nél és várni kellett volna rá.
Majd meglátjuk...... Smiley
"ami nem kínai,az hamisítvány...." vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #32936 Dátum: 2017.07.11 kedd, 20:48:21 »

Sziasztok, úgy tűnik a feszültség szabályzóm nem müködik megfelelően. (Inditás után nincs töltés  10-20-40 stb. "randon" percig, majd visszatér) Lehúzva a háromtűs csatlakozót a generártorról, mérhető a generátor töltése, persze jelzi a hibát. A kérdésem az lenne, hogy lehet e így járni vele -az akku túltöltésén kivül káros lehet e másra?
Csak jövő héten van időpont a szervizben... Sad
(MK3 2004 2.0 Duratec)
Köszönöm szépen!
a generátort egy fél nap alatt megjavítják,mondjuk a Kertész utcában.
Én nem nagyon javasolnám.Lámpát sem igen tudsz kapcsolni,levegőventit sem,semmit.És még egyszer majd indulni sem fog.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
simoncs2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #32937 Dátum: 2017.07.11 kedd, 20:52:08 »

a generátort egy fél nap alatt megjavítják,mondjuk a Kertész utcában.
Én nem nagyon javasolnám.Lámpát sem igen tudsz kapcsolni,levegőventit sem,semmit.És még egyszer majd indulni sem fog.

Úgy értettem hogy a fesszabályzót kiiktatva lehet e menni vele? Úgy tölti " rendesen"!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #32938 Dátum: 2017.07.11 kedd, 20:55:21 »

Úgy értettem hogy a fesszabályzót kiiktatva lehet e menni vele? Úgy tölti " rendesen"!
a fesszabályzónak az az egyik szerepe, hogy a feszültség ne tudjon 16V fölé emelkedni,ugyanis 18V feletti feszültség kárt okoz a motorvezérlőben-modulokban,stb.
Ha kiiktatod,épp csak a szerepét veszíti el.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
simoncs2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #32939 Dátum: 2017.07.11 kedd, 20:58:27 »

Köszönöm a választ, ilyesmire gondoltam... Sad
A Kertészben javítják külön a szabályzót is?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #32940 Dátum: 2017.07.11 kedd, 21:00:14 »

Köszönöm a választ, ilyesmire gondoltam... Sad
A Kertészben javítják külön a szabályzót is?

nem.azt nem javítják,be van öntve műgyantával.cserélik.Igen,ott is,de legalább garival,mert gyakran van az újakkal probléma.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #32941 Dátum: 2017.07.11 kedd, 21:20:14 »

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata a kínai Powermax ganerátorról? (Nem vélemény, hanem tapasztalat!  vigyor3 )
Tegnap leégett a generátorom és gyorsban kellett pótolnom. Bárdinál vettem kedvezménnyel 40 eFt-ért. Nem tudom milyen lesz, azt tudom, hogy 48-ért javították volna a Fer-Vill-nél és várni kellett volna rá.
Majd meglátjuk...... Smiley


Én tavaly vettem 43-ért szintén a bárdiban, ha még emlékszel beszéltünk is róla a kedvezmény miatt
Nálam majd egy éve teljesít tökéletesen az autóban, semmi bajom nem volt vele még eddig, igaz szabadonfutósítottam is azonnal
Egy télen már át ment és nem volt kímélve , mivel ment a kiegészítő fűtés is 3 gyertyával + első és hátsó szélvédő fűtés és tükör meg spriccelő fűtés és ez minden nap 2x , kibírta

Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32942 Dátum: 2017.07.11 kedd, 21:33:34 »


Én tavaly vettem 43-ért szintén a bárdiban, ha még emlékszel beszéltünk is róla a kedvezmény miatt
Nálam majd egy éve teljesít tökéletesen az autóban, semmi bajom nem volt vele még eddig, igaz szabadonfutósítottam is azonnal
Egy télen már át ment és nem volt kímélve , mivel ment a kiegészítő fűtés is 3 gyertyával + első és hátsó szélvédő fűtés és tükör meg spriccelő fűtés és ez minden nap 2x , kibírta

Igen, arra emlékszem, csak azt nem tudtam, hogy te is kínait vettél. Smiley Szabadonfutót én is átszereltem a régiről. Sajnos a rest és a kétszer fáradás tipikus esete történt, ugyanis kb. 2000 kilométerrel ezelőtt cseréltem ékszíjat és görgőket valamint raktam szabadonfutót a generátorra. Ha akkor megnézetem, nem kellett volna kétszer szerelnem. Cheesy
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32943 Dátum: 2017.07.11 kedd, 21:33:52 »

a generátort egy fél nap alatt megjavítják,mondjuk a Kertész utcában.
Én nem nagyon javasolnám.Lámpát sem igen tudsz kapcsolni,levegőventit sem,semmit.És még egyszer majd indulni sem fog.

"Lehúzva a háromtűs csatlakozót a generártorról, mérhető a generátor töltése, persze jelzi a hibát."

Vagyis simán használható, ha a generátor tölt vészüzemben. Lámpát is kapcsolhat, ventilátort is és indulni is fog.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32944 Dátum: 2017.07.11 kedd, 21:34:38 »

a fesszabályzónak az az egyik szerepe, hogy a feszültség ne tudjon 16V fölé emelkedni,ugyanis 18V feletti feszültség kárt okoz a motorvezérlőben-modulokban,stb.
Ha kiiktatod,épp csak a szerepét veszíti el.

A vészüzemben kb. 13.5 V töltőfeszültség van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #32945 Dátum: 2017.07.11 kedd, 21:45:01 »

Igen, arra emlékszem, csak azt nem tudtam, hogy te is kínait vettél. Smiley Szabadonfutót én is átszereltem a régiről. Sajnos a rest és a kétszer fáradás tipikus esete történt, ugyanis kb. 2000 kilométerrel ezelőtt cseréltem ékszíjat és görgőket valamint raktam szabadonfutót a generátorra. Ha akkor megnézetem, nem kellett volna kétszer szerelnem. Cheesy

Ugyan ezeket cseréltem én is előtte + a nem indulás miatt még az önindítót is felújítottam, mire kiderült a generátor a hibás, mert megszorult
ja és a generátorban szénkefét cseréltem a szijcserénél
,szóval én is 2x ugrottam neki, de már gyorsabb volt a csere, mert tudtam mihez nyúljak  eplus2
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #32946 Dátum: 2017.07.11 kedd, 22:07:19 »

A vészüzemben kb. 13.5 V töltőfeszültség van.
abban az esetben, ha a fesz szab jo.hakivan iktatva vagy xar, akkor nincs vész üzem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sierra1974
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #32947 Dátum: 2017.07.11 kedd, 22:47:11 »

F70-et nézd meg.
Az F70 volt a hibás
köszönöm
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32948 Dátum: 2017.07.11 kedd, 22:58:30 »

abban az esetben, ha a fesz szab jo.hakivan iktatva vagy xar, akkor nincs vész üzem.

Az előzőekben írja és én is idéztem, miszerint van töltése az ECU szabályzás nélkül.
Vagyis tud menni a szabályzó vészüzemben.
Tehát tök felesleges volt ez a hsz-ed  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #32949 Dátum: 2017.07.12 szerda, 07:19:41 »

A vészüzemben kb. 13.5 V töltőfeszültség van.

Az akkunak éppen elég. Benzinesekben egyébként sincs lényegesen több.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 652 653 654 655 656 657 658 [659] 660 661 662 663 664 665 666 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.