Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 09:17:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
681
682
683
684
685
686
687
[
688
]
689
690
691
692
693
694
695
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12016709 alkalommal)
Scratch
és 32 vendég van a témában
Koronczai
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34350 Dátum:
2018.04.01 vasárnap, 13:14:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.01 vasárnap, 12:01:53
A kapcsolót is nézd meg a váltó tetején.
AndyA
Naplózva
Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
Koronczai
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34351 Dátum:
2018.04.01 vasárnap, 13:15:59 »
Idézetet írta: Koronczai - 2018.04.01 vasárnap, 13:14:49
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34352 Dátum:
2018.04.02 hétfő, 07:33:47 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.04.01 vasárnap, 08:59:18
Generátorba kefetartót kefével.
Önindítóba pedig azt a fogaskereket ami a lendkerékkel kapcsolódik(ez nem a bendix) és amelyik tengelyen van
Már múltkor szétszedtem kitakarítani és ezek kopottak, vagyis a fogaskerék csilingel a tengelyen rendesen.
Generátorban pedig kefét szeretnék cserélni meg csapágyakat(ezek megvannak)
Boda.hu-n van minden, csak érdeklődni akartam, hogy Budapesten is van-e hasonló üzlet, mert akkor személyesen bementem volna.
Hali, én itt vettem szénkefét...: Carbosint kft. ; Kőbánya, Gergely u. 43-51. (T: +361 262 9606) (sajnos a nyitvatartási idő nincs meg...)
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34353 Dátum:
2018.04.02 hétfő, 08:46:03 »
Idézetet írta: LiZo - 2018.04.02 hétfő, 07:33:47
Hali, én itt vettem szénkefét...: Carbosint kft. ; Kőbánya, Gergely u. 43-51. (T: +361 262 9606) (sajnos a nyitvatartási idő nincs meg...)
Szerintem nem ilyen gondolt, itt kefetartó nem hiszem hogy van. Inkább valami ilyenre:
https://www.boda.hu/keres?keres=Kefetart%C3%B3+Ford
Ez mondjuk fókáé ha jól látom
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34354 Dátum:
2018.04.02 hétfő, 09:53:00 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.04.02 hétfő, 08:46:03
Szerintem nem ilyen gondolt, itt kefetartó nem hiszem hogy van. Inkább valami ilyenre:
https://www.boda.hu/keres?keres=Kefetart%C3%B3+Ford
Ez mondjuk fókáé ha jól látom
Igen, ott csak szénkefe van, mindenféle méretben - ha jól emlékszem...! (Évekkel ez előtt voltam ott...)
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34355 Dátum:
2018.04.02 hétfő, 09:58:30 »
Idézetet írta: LiZo - 2018.04.02 hétfő, 09:53:00
Igen, ott csak szénkefe van, mindenféle méretben - ha jól emlékszem...! (Évekkel ez előtt voltam ott...)
Az jó. A Mondeo generátorba ugyanis bronzkefe kell...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34356 Dátum:
2018.04.02 hétfő, 10:16:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.02 hétfő, 09:58:30
Az jó. A Mondeo generátorba ugyanis bronzkefe kell...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34357 Dátum:
2018.04.02 hétfő, 12:58:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.02 hétfő, 09:58:30
Az jó. A Mondeo generátorba ugyanis bronzkefe kell...
AndyA
..."szénkefe" ! (ez úgy szénkefe, ahogy a vasbetonalj "betontalpfa"...!)
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34358 Dátum:
2018.04.02 hétfő, 13:06:58 »
Idézetet írta: LiZo - 2018.04.02 hétfő, 12:58:46
..."szénkefe" ! (ez úgy szénkefe, ahogy a vasbetonalj "betontalpfa"...!)
Vagy a Fervill lesz, vagy a boda.hu
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2814
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34359 Dátum:
2018.04.02 hétfő, 21:02:03 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.04.02 hétfő, 13:06:58
Vagy a Fervill lesz, vagy a boda.hu
Köszönöm a segítséget!
http://www.masina.atw.hu/
Ők vannak még a 13.kerületben az Alig utcában, én vettem tőlük MkII generátorához alkatrészt.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34360 Dátum:
2018.04.02 hétfő, 23:19:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.02 hétfő, 09:58:30
Az jó. A Mondeo generátorba ugyanis bronzkefe kell...
AndyA
Idézetet írta: LiZo - 2018.04.02 hétfő, 12:58:46
..."szénkefe" ! (ez úgy szénkefe, ahogy a vasbetonalj "betontalpfa"...!)
Szerintetek milyen anyagból van az a kefe?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34361 Dátum:
2018.04.03 kedd, 13:17:07 »
Idézetet írta: tpmportal - 2018.04.02 hétfő, 23:19:26
Szerintetek milyen anyagból van az a kefe?
Korom-, grafit- és rézpor, felhasználástól függő arányban keverve, majd préselve.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mihu86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34362 Dátum:
2018.04.03 kedd, 13:34:37 »
Sziasztok!
Szegeden, vagy a közelében tudtok ajánlani megbízható villamossági szerelőt?
Bővebben:
Tavaly nyár óta vagyok egy 2003-as (szeptemberi, már faceliftes) Mondeo kombi tulajdonosa (2.0 benzin, óra szerint 152e km, amire én még egy 100-ast simán rámondanék, bár a városi használatot figyelembe véve az sem kizárt, hogy nem tekerték - magyar autó amúgy).
A trafó-kábel-gyertya szentháromság cseréje szinte azonnal megtörtént, NGK, ill. Bosch alkatrészekkel (több más mechanikai javítás mellett).
A következő villamossági tünetekre keresek megoldást (néhány között biztos lesz összefüggés is):
Nagyobb elektromos terhelésnél a műszerfali teszt kijelző szerint leesik a feszültség. Bemelegített motorral, alapjáraton terhelés nélkül 13,8V, fényszóróval 13,0V, ha még a szélvédő fűtést is rányomom, akkor 12,6V környéke (és fordulat emelésre se nagyon nő). Ezzel szemben akkumulátoron mérve az értékek: 13,8V, 13,6V, 13,6V (kis fordulatot adva a fojtószeleppel max. terheléssel együtt is 13,8-14V). Akksi szerelőnél terheléses teszterrel nézve kb. 90%-os.
Ezt főleg télen volt könnyű kiszúrni: ha dolgozik az ABS, halványodik a fényszóró
Ha kis fordulaton (2000 körül) nyomok egy padlót, akkor is halványodik a fényszóró (erre még lehetne mondani, hogy direkt elveszi a gerjesztést, de tud ez ilyet? - vagy ismét a gyújtórendszer halódik?)
Pár perc után kiakad az üzemanyagszint jelző - fél tank felett fölfele, alatta lefele. Műszerfal diagnosztika hibátlanul kivezérli ilyenkor is. Megtehető km-eket továbbra is jól mutatja.
Elég gyenge a rádió vétel (Sony 6CD-s fejegység). Szerintem még a 30 éves Passatomban is jobb volt, de 2006-os Swift egyértelműen jobb. Akinek ismerős, Kecskemét környékén M5-ön Petőfi tökéletes példa. Mondeo alig akar frekvenciát váltani, közben recseg, Swiftben semmi zaj.
Eddig Békéscsabára vittem ismerőshöz (Carwork), de macera, ill. 1-2 problémára lehet másnak van inkább ötlete.
Mihu
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34363 Dátum:
2018.04.03 kedd, 13:45:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.03 kedd, 13:17:07
Korom-, grafit- és rézpor, felhasználástól függő arányban keverve, majd préselve.
AndyA
Akkor miért hívják bronznak?
A gyári kefe amúgy nagyon enyhén tartalmaz rezet. Bármi, amit generátor szénkefe néven árulnak (és illik oda) bőven jó helyette szerintem.
Idézetet írta: mihu86 - 2018.04.03 kedd, 13:34:37
Sziasztok!
Szegeden, vagy a közelében tudtok ajánlani megbízható villamossági szerelőt?
Bővebben:
Tavaly nyár óta vagyok egy 2003-as (szeptemberi, már faceliftes) Mondeo kombi tulajdonosa (2.0 benzin, óra szerint 152e km, amire én még egy 100-ast simán rámondanék, bár a városi használatot figyelembe véve az sem kizárt, hogy nem tekerték - magyar autó amúgy).
A trafó-kábel-gyertya szentháromság cseréje szinte azonnal megtörtént, NGK, ill. Bosch alkatrészekkel (több más mechanikai javítás mellett).
A következő villamossági tünetekre keresek megoldást (néhány között biztos lesz összefüggés is):
Nagyobb elektromos terhelésnél a műszerfali teszt kijelző szerint leesik a feszültség. Bemelegített motorral, alapjáraton terhelés nélkül 13,8V, fényszóróval 13,0V, ha még a szélvédő fűtést is rányomom, akkor 12,6V környéke (és fordulat emelésre se nagyon nő). Ezzel szemben akkumulátoron mérve az értékek: 13,8V, 13,6V, 13,6V (kis fordulatot adva a fojtószeleppel max. terheléssel együtt is 13,8-14V). Akksi szerelőnél terheléses teszterrel nézve kb. 90%-os.
Ezt főleg télen volt könnyű kiszúrni: ha dolgozik az ABS, halványodik a fényszóró
Ha kis fordulaton (2000 körül) nyomok egy padlót, akkor is halványodik a fényszóró (erre még lehetne mondani, hogy direkt elveszi a gerjesztést, de tud ez ilyet? - vagy ismét a gyújtórendszer halódik?)
Pár perc után kiakad az üzemanyagszint jelző - fél tank felett fölfele, alatta lefele. Műszerfal diagnosztika hibátlanul kivezérli ilyenkor is. Megtehető km-eket továbbra is jól mutatja.
Elég gyenge a rádió vétel (Sony 6CD-s fejegység). Szerintem még a 30 éves Passatomban is jobb volt, de 2006-os Swift egyértelműen jobb. Akinek ismerős, Kecskemét környékén M5-ön Petőfi tökéletes példa. Mondeo alig akar frekvenciát váltani, közben recseg, Swiftben semmi zaj.
Eddig Békéscsabára vittem ismerőshöz (Carwork), de macera, ill. 1-2 problémára lehet másnak van inkább ötlete.
Mihu
- Műszerfali teszttel ne foglalkozz, azzal foglalkozz hogy az akkun mérve jó.
- Az ABS pumpájának van bőven áramfelvétele, ez nem meglepő.
- A Smartcharge rendszer direkt veszi le, hogy ne fogjon vissza, ha nagyon akarsz menni.
- A műszerfali tesztben, vagy diagnosztikával meg kéne nézni, hogy milyen szintjelet kap ilyenkor. Ha a jel jó, akkor a műszerfal kuka, ha nem, akkor meg kell keresni miért.
- Lehet az antennád szét van korrodálva, és azért nincs jó vétel. Végig kell nézni az antennától visszafelé, hogy jó-e a csatlakozás.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34364 Dátum:
2018.04.03 kedd, 13:51:08 »
Idézetet írta: mihu86 - 2018.04.03 kedd, 13:34:37
Sziasztok!
Szegeden, vagy a közelében tudtok ajánlani megbízható villamossági szerelőt?
Bővebben:
Tavaly nyár óta vagyok egy 2003-as (szeptemberi, már faceliftes) Mondeo kombi tulajdonosa (2.0 benzin, óra szerint 152e km, amire én még egy 100-ast simán rámondanék, bár a városi használatot figyelembe véve az sem kizárt, hogy nem tekerték - magyar autó amúgy).
A trafó-kábel-gyertya szentháromság cseréje szinte azonnal megtörtént, NGK, ill. Bosch alkatrészekkel (több más mechanikai javítás mellett).
A következő villamossági tünetekre keresek megoldást (néhány között biztos lesz összefüggés is):
Nagyobb elektromos terhelésnél a műszerfali teszt kijelző szerint leesik a feszültség. Bemelegített motorral, alapjáraton terhelés nélkül 13,8V, fényszóróval 13,0V, ha még a szélvédő fűtést is rányomom, akkor 12,6V környéke (és fordulat emelésre se nagyon nő). Ezzel szemben akkumulátoron mérve az értékek: 13,8V, 13,6V, 13,6V (kis fordulatot adva a fojtószeleppel max. terheléssel együtt is 13,8-14V). Akksi szerelőnél terheléses teszterrel nézve kb. 90%-os.
Ezt főleg télen volt könnyű kiszúrni: ha dolgozik az ABS, halványodik a fényszóró
Ha kis fordulaton (2000 körül) nyomok egy padlót, akkor is halványodik a fényszóró (erre még lehetne mondani, hogy direkt elveszi a gerjesztést, de tud ez ilyet? - vagy ismét a gyújtórendszer halódik?)
Pár perc után kiakad az üzemanyagszint jelző - fél tank felett fölfele, alatta lefele. Műszerfal diagnosztika hibátlanul kivezérli ilyenkor is. Megtehető km-eket továbbra is jól mutatja.
Elég gyenge a rádió vétel (Sony 6CD-s fejegység). Szerintem még a 30 éves Passatomban is jobb volt, de 2006-os Swift egyértelműen jobb. Akinek ismerős, Kecskemét környékén M5-ön Petőfi tökéletes példa. Mondeo alig akar frekvenciát váltani, közben recseg, Swiftben semmi zaj.
Eddig Békéscsabára vittem ismerőshöz (Carwork), de macera, ill. 1-2 problémára lehet másnak van inkább ötlete.
Mihu
A műszerfali feszmérést felejtsd el. Amikor felkapcsolom a xenont, azonnal 12,7-et mutat, miközben megvan a normál (dízeles) 14,4V egy rendes multiméterrel. Mivel a tiéd benzines, a 13,6-13,8-as értékek teljesen rendben vannak.
Az sem nagyon fura, hogy a halogének fényerején látod, ha pár tizedet mászkál a fesz fel-le. Ez is teljesen normális.
Nézd meg az antennádat. Ha kiveszed a plafonvilágítást, egy Torx-20-szal ki tudod csavarni a talpat. Kihúzod a rádiót, és megnézed, mit mutat a vezeték a talp és az antennacsati között. Külön mérd meg a "közepét" meg az árnyékolást is. Azután attól függően tovább, hogy mit találtál.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Joe83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34365 Dátum:
2018.04.03 kedd, 14:52:39 »
Üdv tagok!
Lehet hogy hülye kérdés nem ertek hozzá ugy hogy bocsi.
MK3 TDCI Mondeora nem lehet felrakni a benzines 1.8-2.0 generatorját?Köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34366 Dátum:
2018.04.03 kedd, 15:06:44 »
Idézetet írta: Joe83 - 2018.04.03 kedd, 14:52:39
Üdv tagok!
Lehet hogy hülye kérdés nem ertek hozzá ugy hogy bocsi.
MK3 TDCI Mondeora nem lehet felrakni a benzines 1.8-2.0 generatorját?Köszi
Dehogynem. Csak óvatosan kell gyorsítani meg fékezni, különben leesik a tetőről. Vagy oda kell kötözni...
Eszerint amúgy egyforma:
http://www.fordspares.co.uk/ford-mondeo-mk3-20-tdci-alternator--1s7t-10300-be-1478608-2001---2007-401-p.asp
http://www.fordspares.co.uk/ford-mondeo-mk3-18--20-petrol-alternator-1s7t-10300-be-1478608-2001---2007-602-p.asp
A mikromacskát nem tudom most megnézni, éppen döglik az elérésem.
Cromax is egy cikkszámon hozza. Akkor elvileg akár még jó is lehet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34367 Dátum:
2018.04.03 kedd, 15:17:47 »
Válasz
Dehogynem. Csak óvatosan kell gyorsítani meg fékezni, különben leesik a tetőről. Vagy oda kell kötözni...
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.03 kedd, 15:20:25 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34368 Dátum:
2018.04.03 kedd, 16:15:38 »
Idézetet írta: Joe83 - 2018.04.03 kedd, 14:52:39
Üdv tagok!
Lehet hogy hülye kérdés nem ertek hozzá ugy hogy bocsi.
MK3 TDCI Mondeora nem lehet felrakni a benzines 1.8-2.0 generatorját?Köszi
Igen, pont ugyanolyan, csak a benzinesén gyárilag van szabadonfutó (és emiatt ott más az első pajzs kicsit).
Nekem is benzinesé van TDCi-ben.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34369 Dátum:
2018.04.03 kedd, 16:21:12 »
Idézetet írta: tpmportal - 2018.04.03 kedd, 16:15:38
Igen, pont ugyanolyan, csak a benzinesén gyárilag van szabadonfutó (és emiatt ott más az első pajzs kicsit).
Nekem is benzinesé van TDCi-ben.
Ha azonos FINIS-en rendeled, hogyan lesz belőle dizli vagy benyás...? Gyárilag esetleg.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34370 Dátum:
2018.04.03 kedd, 16:36:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.03 kedd, 16:21:12
Ha azonos FINIS-en rendeled, hogyan lesz belőle dizli vagy benyás...? Gyárilag esetleg.
AndyA
Nem igazán értem a kérdést.
Van a szabadonfutós és a nem szabadonfutós.
Az automata váltós 4 hangeres benzines és a dízel ugyanazt a nem szabadonfutós generátort kapja, a manuális váltós 4 hengeres benzines meg a szabadonfutósat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34371 Dátum:
2018.04.03 kedd, 16:38:06 »
Idézetet írta: tpmportal - 2018.04.03 kedd, 16:15:38
Igen, pont ugyanolyan, csak a benzinesén gyárilag van szabadonfutó (és emiatt ott más az első pajzs kicsit).
Nekem is benzinesé van TDCi-ben.
így van.tök ugyan az,csak a benzinesé galléros.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34372 Dátum:
2018.04.03 kedd, 16:42:15 »
Idézetet írta: tpmportal - 2018.04.03 kedd, 16:36:54
Nem igazán értem a kérdést.
Van a szabadonfutós és a nem szabadonfutós.
Az automata váltós 4 hangeres benzines és a dízel ugyanazt a nem szabadonfutós generátort kapja, a manuális váltós 4 hengeres benzines meg a szabadonfutósat.
Egy FINIS kódja van... Azzal nem tudsz kétfélét rendelni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34373 Dátum:
2018.04.03 kedd, 16:45:30 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.03 kedd, 16:38:06
így van.tök ugyan az,csak a benzinesé galléros.
Mármint a dieselé galléros?
Tehát egy benzines generátor amin gyárilag van szabadonfutó azt simán fel lehet tenni a tdci-re?
Hány amperos kell rá? Vagyis miért találok 90-től egészen 120 amperig?
gondolom minél nagyobb a teljesítménye annál jobb?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34374 Dátum:
2018.04.03 kedd, 16:56:33 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.03 kedd, 16:45:30
Mármint a dieselé galléros?
Tehát egy benzines generátor amin gyárilag van szabadonfutó azt simán fel lehet tenni a tdci-re?
Hány amperos kell rá? Vagyis miért találok 90-től egészen 120 amperig?
gondolom minél nagyobb a teljesítménye annál jobb?
Igen, egy-az-egyben felmegy a dízel generátor helyére.
A gyári 90 A-es, csak az ST220-nak volt nagyobb gyárilag, de az nem is Visteon, hanem Valeo volt.
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.03 kedd, 16:42:15
Egy FINIS kódja van... Azzal nem tudsz kétfélét rendelni.
AndyA
Van a 1478608, ami "tól től 01.10.2001, Duratec HE, Kézikapcsolású sebességváltó"
Van a 1478119, ami "tól től 01.10.2000, Duratec HE, 4 sebességes CD4E automata", és "tól től 01.08.2004, Mondeo 2001-2007, 2.2L Duratorq 16V TC (150PS) - Puma
tól től 01.10.2000, Mondeo 2001-2007, 2.0L Duratorq DI"
És a "Nem új gépkocsi garanciális javításához, Csere alkatrész (javított), Motorcraft" kategóriában is ugyanígy megvan a két cikkszám.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.03 kedd, 16:58:18 írta tpmportal
»
Naplózva
Joe83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34375 Dátum:
2018.04.03 kedd, 17:32:58 »
Köszi szépen a válaszokat
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34376 Dátum:
2018.04.03 kedd, 18:01:36 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.03 kedd, 16:45:30
Mármint a dieselé galléros?
Tehát egy benzines generátor amin gyárilag van szabadonfutó azt simán fel lehet tenni a tdci-re?
Hány amperos kell rá? Vagyis miért találok 90-től egészen 120 amperig?
gondolom minél nagyobb a teljesítménye annál jobb?
igen.rosszul írtam.a dízelét kell levágni a szabadonfutó miatt.
A gyári 90A-es.A 120A már áttekercselt.AndyA-nak olyan van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34377 Dátum:
2018.04.03 kedd, 18:14:09 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.03 kedd, 18:01:36
igen.rosszul írtam.a dízelét kell levágni a szabadonfutó miatt.
A gyári 90A-es.A 120A már áttekercselt.AndyA-nak olyan van.
115A, nem 120, és nem tekercselik át, csak az állórészt kell kicserélni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34378 Dátum:
2018.04.03 kedd, 18:25:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.03 kedd, 18:14:09
115A, nem 120, és nem tekercselik át, csak az állórészt kell kicserélni.
AndyA
Nekem azt írták a forgórész is nagyobb nem csak az álló
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34379 Dátum:
2018.04.03 kedd, 18:54:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.03 kedd, 18:14:09
115A, nem 120, és nem tekercselik át, csak az állórészt kell kicserélni.
AndyA
az lehet, hogy nem ők tekercselik át,de teljesen más annak a tekercselése.Pont a teljesítménye miatt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gaben88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34380 Dátum:
2018.04.04 szerda, 09:56:53 »
Helló!
Folyamatosan működik a hűtő ventillátor a kocsin. Mi lehet a megoldás, hogyan fogjnak neki a javításhoz?
Naplózva
2003 2.0 benzin B5Y pre fl
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34381 Dátum:
2018.04.04 szerda, 10:01:26 »
Idézetet írta: Gaben88 - 2018.04.04 szerda, 09:56:53
Helló!
Folyamatosan működik a hűtő ventillátor a kocsin. Mi lehet a megoldás, hogyan fogjnak neki a javításhoz?
Először kapcsold ki a klímát. Ha az megy, akkor lehet normális, hogy sokat jár.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gaz vezir
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34382 Dátum:
2018.04.04 szerda, 10:03:04 »
Sziasztok lenne egyérdekes dolog amire nem találom a választ? Az autóm 2.0 benzin 2002-es klima panelem egyszer csak se kèp semmi nem működik! azóta szereztem másikat az se megy azt gondoltam az a rossz igy a klimám folymatosan megy ahogy be volt állitva úgy megy fűtés is a biztik jók nem tudom kikapcsolni valami ötlet jól jönne segitség gyanánt!
Naplózva
Gaben88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34383 Dátum:
2018.04.04 szerda, 10:09:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.04 szerda, 10:01:26
Először kapcsold ki a klímát. Ha az megy, akkor lehet normális, hogy sokat jár.
AndyA
Klíma nélkül megy a ventillátor, legalábbis a digit kijelző sem mutatja, hogy be lenne kapcsolva a klíma. Télen klímáztam csak ritkán a párásodás végett, amúgy nem szoktam használni, nyáron is csak hosszabb utakon.
Vittem szerelőhöz a kocsit, s ő kérdzte, hogy miért klímázok 15 fokba, mondtam, hogy de hogy klímázok. Ma hívott, hogy állandóan megy a ventillátor.
Naplózva
2003 2.0 benzin B5Y pre fl
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34384 Dátum:
2018.04.04 szerda, 10:15:22 »
Idézetet írta: Gaben88 - 2018.04.04 szerda, 10:09:26
Klíma nélkül megy a ventillátor, legalábbis a digit kijelző sem mutatja, hogy be lenne kapcsolva a klíma. Télen klímáztam csak ritkán a párásodás végett, amúgy nem szoktam használni, nyáron is csak hosszabb utakon.
Vittem szerelőhöz a kocsit, s ő kérdzte, hogy miért klímázok 15 fokba, mondtam, hogy de hogy klímázok. Ma hívott, hogy állandóan megy a ventillátor.
Akkor nem nyert. Beégett relé?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34385 Dátum:
2018.04.04 szerda, 10:17:07 »
https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/04/04/autolegzsakokbol_dolgozik_az_uj_magyar_divatmarka/
Ez a Mondeókat nem értinti?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34386 Dátum:
2018.04.04 szerda, 10:55:30 »
Idézetet írta: Gaben88 - 2018.04.04 szerda, 10:09:26
Klíma nélkül megy a ventillátor, legalábbis a digit kijelző sem mutatja, hogy be lenne kapcsolva a klíma. Télen klímáztam csak ritkán a párásodás végett, amúgy nem szoktam használni, nyáron is csak hosszabb utakon.
Vittem szerelőhöz a kocsit, s ő kérdzte, hogy miért klímázok 15 fokba, mondtam, hogy de hogy klímázok. Ma hívott, hogy állandóan megy a ventillátor.
Vízhőfok mutató jól mutat?
Mert akkor is megy a ventilátor folyamatosan ha széthúzod a hengerfej hőérzékelő csatlakozóját (de ebben az esetben a kocsi se megy normálisan és hibakód is van rá), persze ha rossz az érzékelő arra gondolok.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Gaben88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34387 Dátum:
2018.04.04 szerda, 11:27:20 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.04.04 szerda, 10:55:30
Vízhőfok mutató jól mutat?
Mert akkor is megy a ventilátor folyamatosan ha széthúzod a hengerfej hőérzékelő csatlakozóját (de ebben az esetben a kocsi se megy normálisan és hibakód is van rá), persze ha rossz az érzékelő arra gondolok.
Köszönöm a válaszokat, írok majd az ismerősömnek.
Igen 90°C vagy kicsivel alatta van a mutató.
Jól ment semmi gond nem volt, és a MIL sem világított.
Naplózva
2003 2.0 benzin B5Y pre fl
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34388 Dátum:
2018.04.04 szerda, 11:41:20 »
Idézetet írta: Gaben88 - 2018.04.04 szerda, 11:27:20
Köszönöm a válaszokat, írok majd az ismerősömnek.
Igen 90°C vagy kicsivel alatta van a mutató.
Jól ment semmi gond nem volt, és a MIL sem világított.
Akkor az enyém kizárva
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34389 Dátum:
2018.04.04 szerda, 12:17:56 »
Idézetet írta: Gaben88 - 2018.04.04 szerda, 11:27:20
Köszönöm a válaszokat, írok majd az ismerősömnek.
Igen 90°C vagy kicsivel alatta van a mutató.
Jól ment semmi gond nem volt, és a MIL sem világított.
A mutató 55-110 °C között is középen áll. Diagnosztikával kell megnézni, hátha tényleg magas.
A klímát meg OFF gombbal kapcsold ki, utána nézd meg. A facelift előtti klíma mindig járatja a kompresszort (és ezzel a ventilátort is), amíg kézzel (értsd A/C gomb be, és aztán mégegyszer, hogy kikapcsolja) ki nem kapcsolod.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34390 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 12:53:20 »
Tegnap kicsereltem a kozpont zar modult, mert mar nem nyitotta a regi a vezeto oldalit es ujabban a jobb hatsot.
MK2-tol vettem egy bontott zar modult. Elvileg jo.
Namost ott tartok, hogy a vezeto oldali popec lett. A jobb hatso tovabbra sem mozdul. Meg se nyikkan. Itt ugy gondolom nem a kozponti lesz a ludas, ha mar az elozovel sem mukodott. Ketlem, hogy a bontottnak is pont ez lenne a baja.
Nade most azt tapasztalom, hogy a bal hatso elso zaraskor ugyan hallani, hogy mocorog, de valojaban nem zar be. Ha reteszelem akkor mar rendesen bezar. 2ot villant az index, DE! Nem aktivalodik a riaszto. Tehat valami meg nem kerek.
A vezeto oldali ajto atvezeto csatlakozokat befujklatam gazdagon WD40-el. Nem segitett.
Forscannel megneztem hatha...na az ott talalt valami hibat, de nem tudom egyelore ertelmezni.
Volt mar valakinek ilyen hibaja ? Persze h volt! Jo es mi a megoldas ? Lehet megiscsak xar a kozponti zar modul ?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.05 csütörtök, 12:58:18 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34391 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 17:34:58 »
Idézetet írta: zacci - 2018.04.05 csütörtök, 12:53:20
Tegnap kicsereltem a kozpont zar modult, mert mar nem nyitotta a regi a vezeto oldalit es ujabban a jobb hatsot.
MK2-tol vettem egy bontott zar modult. Elvileg jo.
Namost ott tartok, hogy a vezeto oldali popec lett. A jobb hatso tovabbra sem mozdul. Meg se nyikkan. Itt ugy gondolom nem a kozponti lesz a ludas, ha mar az elozovel sem mukodott. Ketlem, hogy a bontottnak is pont ez lenne a baja.
Nade most azt tapasztalom, hogy a bal hatso elso zaraskor ugyan hallani, hogy mocorog, de valojaban nem zar be. Ha reteszelem akkor mar rendesen bezar. 2ot villant az index, DE! Nem aktivalodik a riaszto. Tehat valami meg nem kerek.
A vezeto oldali ajto atvezeto csatlakozokat befujklatam gazdagon WD40-el. Nem segitett.
Forscannel megneztem hatha...na az ott talalt valami hibat, de nem tudom egyelore ertelmezni.
[img width=800 height=515]http://www.***/images/hdd1/2018/04/05/399Clipboard01.jpg
Volt mar valakinek ilyen hibaja ? Persze h volt! Jo es mi a megoldas ? Lehet megiscsak xar a kozponti zar modul ?
Norb!
A dtc-ket kopizd be pls.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34392 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 18:43:26 »
Idézetet írta: zacci - 2018.04.05 csütörtök, 12:53:20
Tegnap kicsereltem a kozpont zar modult, mert mar nem nyitotta a regi a vezeto oldalit es ujabban a jobb hatsot.
MK2-tol vettem egy bontott zar modult. Elvileg jo.
Namost ott tartok, hogy a vezeto oldali popec lett. A jobb hatso tovabbra sem mozdul. Meg se nyikkan. Itt ugy gondolom nem a kozponti lesz a ludas, ha mar az elozovel sem mukodott. Ketlem, hogy a bontottnak is pont ez lenne a baja.
Nade most azt tapasztalom, hogy a bal hatso elso zaraskor ugyan hallani, hogy mocorog, de valojaban nem zar be. Ha reteszelem akkor mar rendesen bezar. 2ot villant az index, DE! Nem aktivalodik a riaszto. Tehat valami meg nem kerek.
A vezeto oldali ajto atvezeto csatlakozokat befujklatam gazdagon WD40-el. Nem segitett.
Forscannel megneztem hatha...na az ott talalt valami hibat, de nem tudom egyelore ertelmezni.
img width=800 height=515]http://www.***/images/hdd1/2018/04/05/399Clipboard01.jpg[/img]
Volt mar valakinek ilyen hibaja ? Persze h volt! Jo es mi a megoldas ? Lehet megiscsak xar a kozponti zar modul ?
Nekem annó az MK3-ban apránként az összes zár bedöglött, mindegyiket cserélnem kellett. Igaz az enyém még FL előtti volt.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
aut-a ablak felhúzás
«
Új hozzászólás #34393 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 20:37:20 »
Sziasztok,
az ablak felhúzás az automatikus vagy csak addig megy, amíg a felfelé gombot nyomom? Lefelé megy automatán, csak felfelé nem. Ez így normális működés?
Köszi,
PZs
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: aut-a ablak felhúzás
«
Új hozzászólás #34394 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 20:39:55 »
Idézetet írta: Préti - 2018.04.05 csütörtök, 20:37:20
Sziasztok,
az ablak felhúzás az automatikus vagy csak addig megy, amíg a felfelé gombot nyomom? Lefelé megy automatán, csak felfelé nem. Ez így normális működés?
Köszi,
PZs
Be kell tanítani és utána felfele is fog menni automatán.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: aut-a ablak felhúzás
«
Új hozzászólás #34395 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 20:51:03 »
Idézetet írta: Préti - 2018.04.05 csütörtök, 20:37:20
Sziasztok,
az ablak felhúzás az automatikus vagy csak addig megy, amíg a felfelé gombot nyomom? Lefelé megy automatán, csak felfelé nem. Ez így normális működés?
Köszi,
PZs
Amikor teljesen feltoltad, gomb elenged, majd újra megnyomod, amíg "zökken" egyet az ablak. Utána tudni fogja, hol a vége, és felfelé is megy gombnyomásra.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26693
Phinabubus, filematológus
Válasz: aut-a ablak felhúzás
«
Új hozzászólás #34396 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 21:35:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.05 csütörtök, 20:51:03
Amikor teljesen feltoltad, gomb elenged, majd újra megnyomod, amíg "zökken" egyet az ablak. Utána tudni fogja, hol a vége, és felfelé is megy gombnyomásra.
AndyA
Nem zökken semmi, a relé kapcsol.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34397 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 21:46:11 »
Idézetet írta: zacci - 2018.04.05 csütörtök, 12:53:20
Tegnap kicsereltem a kozpont zar modult, mert mar nem nyitotta a regi a vezeto oldalit es ujabban a jobb hatsot.
MK2-tol vettem egy bontott zar modult. Elvileg jo.
Namost ott tartok, hogy a vezeto oldali popec lett. A jobb hatso tovabbra sem mozdul. Meg se nyikkan. Itt ugy gondolom nem a kozponti lesz a ludas, ha mar az elozovel sem mukodott. Ketlem, hogy a bontottnak is pont ez lenne a baja.
Nade most azt tapasztalom, hogy a bal hatso elso zaraskor ugyan hallani, hogy mocorog, de valojaban nem zar be. Ha reteszelem akkor mar rendesen bezar. 2ot villant az index, DE! Nem aktivalodik a riaszto. Tehat valami meg nem kerek.
A vezeto oldali ajto atvezeto csatlakozokat befujklatam gazdagon WD40-el. Nem segitett.
Forscannel megneztem hatha...na az ott talalt valami hibat, de nem tudom egyelore ertelmezni.
http://www
.***/images/hdd1/2018/04/05/399Clipboard01.jpg
Volt mar valakinek ilyen hibaja ? Persze h volt! Jo es mi a megoldas ? Lehet megiscsak xar a kozponti zar modul ?
Nekem is ugyan ez volt....szépen kicseréltem mind a 4-et FL utánira, most tökéletes...
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.06 péntek, 07:07:33 írta AndyA
»
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: aut-a ablak felhúzás
«
Új hozzászólás #34398 Dátum:
2018.04.06 péntek, 07:05:26 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.04.05 csütörtök, 21:35:38
Nem zökken semmi, a relé kapcsol.
De. Megpróbálja feljebb tolni az ablakot.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: aut-a ablak felhúzás
«
Új hozzászólás #34399 Dátum:
2018.04.06 péntek, 08:20:06 »
OK, köszi a válaszokat.
Újratanítom.
Akku-t kivettem és utána jött ez a jelenség. Gondolom akkor a napfénytetőt is újra kell tanítanom.
Köszi még1x!
PZs
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.06 péntek, 07:05:26
De. Megpróbálja feljebb tolni az ablakot.
AndyA
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Oldalak:
1
...
681
682
683
684
685
686
687
[
688
]
689
690
691
692
693
694
695
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ