Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:38:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 681 682 683 684 685 686 687 [688] 689 690 691 692 693 694 695 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11157127 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
Koronczai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


koronczai.zsolt@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #34350 Dátum: 2018.04.01 vasárnap, 13:14:49 »



A kapcsolót is nézd meg a váltó tetején.


AndyA
Naplózva

Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
Koronczai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


koronczai.zsolt@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #34351 Dátum: 2018.04.01 vasárnap, 13:15:59 »

Köszönöm!

Naplózva

Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #34352 Dátum: 2018.04.02 hétfő, 07:33:47 »

Generátorba kefetartót kefével.
Önindítóba pedig azt a fogaskereket ami a lendkerékkel kapcsolódik(ez nem a bendix) és amelyik tengelyen van
Már múltkor szétszedtem kitakarítani és ezek kopottak, vagyis a fogaskerék csilingel a tengelyen rendesen.
Generátorban pedig kefét szeretnék cserélni meg csapágyakat(ezek megvannak)

Boda.hu-n van minden, csak érdeklődni akartam, hogy Budapesten is van-e hasonló üzlet, mert akkor személyesen bementem volna.

Hali, én itt vettem szénkefét...:  Carbosint kft. ;  Kőbánya, Gergely u. 43-51. (T: +361 262 9606) (sajnos a nyitvatartási idő nincs meg...)
 Smiley
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #34353 Dátum: 2018.04.02 hétfő, 08:46:03 »

Hali, én itt vettem szénkefét...:  Carbosint kft. ;  Kőbánya, Gergely u. 43-51. (T: +361 262 9606) (sajnos a nyitvatartási idő nincs meg...)
 Smiley
Szerintem nem ilyen  gondolt, itt kefetartó nem hiszem hogy  van. Inkább valami ilyenre:
https://www.boda.hu/keres?keres=Kefetart%C3%B3+Ford
Ez mondjuk fókáé ha jól látom
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #34354 Dátum: 2018.04.02 hétfő, 09:53:00 »

Szerintem nem ilyen  gondolt, itt kefetartó nem hiszem hogy  van. Inkább valami ilyenre:
https://www.boda.hu/keres?keres=Kefetart%C3%B3+Ford
Ez mondjuk fókáé ha jól látom


Igen, ott csak szénkefe van, mindenféle méretben - ha jól emlékszem...! (Évekkel ez előtt voltam ott...)   wave
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34355 Dátum: 2018.04.02 hétfő, 09:58:30 »

Igen, ott csak szénkefe van, mindenféle méretben - ha jól emlékszem...! (Évekkel ez előtt voltam ott...)   wave

Az jó. A Mondeo generátorba ugyanis bronzkefe kell...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34356 Dátum: 2018.04.02 hétfő, 10:16:29 »

Az jó. A Mondeo generátorba ugyanis bronzkefe kell...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #34357 Dátum: 2018.04.02 hétfő, 12:58:46 »

Az jó. A Mondeo generátorba ugyanis bronzkefe kell...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

..."szénkefe" ! (ez úgy szénkefe, ahogy a vasbetonalj  "betontalpfa"...!)   eljen thumbup
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #34358 Dátum: 2018.04.02 hétfő, 13:06:58 »

..."szénkefe" ! (ez úgy szénkefe, ahogy a vasbetonalj  "betontalpfa"...!)   eljen thumbup

Vagy a Fervill lesz, vagy a boda.hu

Köszönöm a segítséget!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #34359 Dátum: 2018.04.02 hétfő, 21:02:03 »

Vagy a Fervill lesz, vagy a boda.hu

Köszönöm a segítséget!
http://www.masina.atw.hu/
Ők vannak még a 13.kerületben az Alig utcában, én vettem tőlük MkII generátorához alkatrészt.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #34360 Dátum: 2018.04.02 hétfő, 23:19:26 »

Az jó. A Mondeo generátorba ugyanis bronzkefe kell...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

..."szénkefe" ! (ez úgy szénkefe, ahogy a vasbetonalj  "betontalpfa"...!)   eljen thumbup

Szerintetek milyen anyagból van az a kefe?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34361 Dátum: 2018.04.03 kedd, 13:17:07 »

Szerintetek milyen anyagból van az a kefe?

Korom-, grafit- és rézpor, felhasználástól függő arányban keverve, majd préselve.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mihu86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #34362 Dátum: 2018.04.03 kedd, 13:34:37 »

Sziasztok!

Szegeden, vagy a közelében tudtok ajánlani megbízható villamossági szerelőt?  help

Bővebben:
Tavaly nyár óta vagyok egy 2003-as (szeptemberi, már faceliftes) Mondeo kombi tulajdonosa (2.0 benzin, óra szerint 152e km, amire én még egy 100-ast simán rámondanék, bár a városi használatot figyelembe véve az sem kizárt, hogy nem tekerték - magyar autó amúgy).
A trafó-kábel-gyertya szentháromság cseréje szinte azonnal megtörtént, NGK, ill. Bosch alkatrészekkel (több más mechanikai javítás mellett).

A következő villamossági tünetekre keresek megoldást (néhány között biztos lesz összefüggés is):
  • Nagyobb elektromos terhelésnél a műszerfali teszt kijelző szerint leesik a feszültség. Bemelegített motorral, alapjáraton terhelés nélkül 13,8V, fényszóróval 13,0V, ha még a szélvédő fűtést is rányomom, akkor 12,6V környéke (és fordulat emelésre se nagyon nő). Ezzel szemben akkumulátoron mérve az értékek: 13,8V, 13,6V, 13,6V (kis fordulatot adva a fojtószeleppel max. terheléssel együtt is 13,8-14V). Akksi szerelőnél terheléses teszterrel nézve kb. 90%-os.
  • Ezt főleg télen volt könnyű kiszúrni: ha dolgozik az ABS, halványodik a fényszóró
  • Ha kis fordulaton (2000 körül) nyomok egy padlót, akkor is halványodik a fényszóró (erre még lehetne mondani, hogy direkt elveszi a gerjesztést, de tud ez ilyet? - vagy ismét a gyújtórendszer halódik?)
  • Pár perc után kiakad az üzemanyagszint jelző - fél tank felett fölfele, alatta lefele. Műszerfal diagnosztika hibátlanul kivezérli ilyenkor is. Megtehető km-eket továbbra is jól mutatja.
  • Elég gyenge a rádió vétel (Sony 6CD-s fejegység). Szerintem még a 30 éves Passatomban is jobb volt, de 2006-os Swift egyértelműen jobb. Akinek ismerős, Kecskemét környékén M5-ön Petőfi tökéletes példa. Mondeo alig akar frekvenciát váltani, közben recseg, Swiftben semmi zaj.

Eddig Békéscsabára vittem ismerőshöz (Carwork), de macera, ill. 1-2 problémára lehet másnak van inkább ötlete.

  Mihu
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #34363 Dátum: 2018.04.03 kedd, 13:45:22 »

Korom-, grafit- és rézpor, felhasználástól függő arányban keverve, majd préselve.

AndyA

Akkor miért hívják bronznak?
A gyári kefe amúgy nagyon enyhén tartalmaz rezet. Bármi, amit generátor szénkefe néven árulnak (és illik oda) bőven jó helyette szerintem.

Sziasztok!

Szegeden, vagy a közelében tudtok ajánlani megbízható villamossági szerelőt?  help

Bővebben:
Tavaly nyár óta vagyok egy 2003-as (szeptemberi, már faceliftes) Mondeo kombi tulajdonosa (2.0 benzin, óra szerint 152e km, amire én még egy 100-ast simán rámondanék, bár a városi használatot figyelembe véve az sem kizárt, hogy nem tekerték - magyar autó amúgy).
A trafó-kábel-gyertya szentháromság cseréje szinte azonnal megtörtént, NGK, ill. Bosch alkatrészekkel (több más mechanikai javítás mellett).

A következő villamossági tünetekre keresek megoldást (néhány között biztos lesz összefüggés is):
  • Nagyobb elektromos terhelésnél a műszerfali teszt kijelző szerint leesik a feszültség. Bemelegített motorral, alapjáraton terhelés nélkül 13,8V, fényszóróval 13,0V, ha még a szélvédő fűtést is rányomom, akkor 12,6V környéke (és fordulat emelésre se nagyon nő). Ezzel szemben akkumulátoron mérve az értékek: 13,8V, 13,6V, 13,6V (kis fordulatot adva a fojtószeleppel max. terheléssel együtt is 13,8-14V). Akksi szerelőnél terheléses teszterrel nézve kb. 90%-os.
  • Ezt főleg télen volt könnyű kiszúrni: ha dolgozik az ABS, halványodik a fényszóró
  • Ha kis fordulaton (2000 körül) nyomok egy padlót, akkor is halványodik a fényszóró (erre még lehetne mondani, hogy direkt elveszi a gerjesztést, de tud ez ilyet? - vagy ismét a gyújtórendszer halódik?)
  • Pár perc után kiakad az üzemanyagszint jelző - fél tank felett fölfele, alatta lefele. Műszerfal diagnosztika hibátlanul kivezérli ilyenkor is. Megtehető km-eket továbbra is jól mutatja.
  • Elég gyenge a rádió vétel (Sony 6CD-s fejegység). Szerintem még a 30 éves Passatomban is jobb volt, de 2006-os Swift egyértelműen jobb. Akinek ismerős, Kecskemét környékén M5-ön Petőfi tökéletes példa. Mondeo alig akar frekvenciát váltani, közben recseg, Swiftben semmi zaj.

Eddig Békéscsabára vittem ismerőshöz (Carwork), de macera, ill. 1-2 problémára lehet másnak van inkább ötlete.

  Mihu

- Műszerfali teszttel ne foglalkozz, azzal foglalkozz hogy az akkun mérve jó.
- Az ABS pumpájának van bőven áramfelvétele, ez nem meglepő.
- A Smartcharge rendszer direkt veszi le, hogy ne fogjon vissza, ha nagyon akarsz menni.
- A műszerfali tesztben, vagy diagnosztikával meg kéne nézni, hogy milyen szintjelet kap ilyenkor. Ha a jel jó, akkor a műszerfal kuka, ha nem, akkor meg kell keresni miért.
- Lehet az antennád szét van korrodálva, és azért nincs jó vétel. Végig kell nézni az antennától visszafelé, hogy jó-e a csatlakozás.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34364 Dátum: 2018.04.03 kedd, 13:51:08 »

Sziasztok!

Szegeden, vagy a közelében tudtok ajánlani megbízható villamossági szerelőt?  help

Bővebben:
Tavaly nyár óta vagyok egy 2003-as (szeptemberi, már faceliftes) Mondeo kombi tulajdonosa (2.0 benzin, óra szerint 152e km, amire én még egy 100-ast simán rámondanék, bár a városi használatot figyelembe véve az sem kizárt, hogy nem tekerték - magyar autó amúgy).
A trafó-kábel-gyertya szentháromság cseréje szinte azonnal megtörtént, NGK, ill. Bosch alkatrészekkel (több más mechanikai javítás mellett).

A következő villamossági tünetekre keresek megoldást (néhány között biztos lesz összefüggés is):
  • Nagyobb elektromos terhelésnél a műszerfali teszt kijelző szerint leesik a feszültség. Bemelegített motorral, alapjáraton terhelés nélkül 13,8V, fényszóróval 13,0V, ha még a szélvédő fűtést is rányomom, akkor 12,6V környéke (és fordulat emelésre se nagyon nő). Ezzel szemben akkumulátoron mérve az értékek: 13,8V, 13,6V, 13,6V (kis fordulatot adva a fojtószeleppel max. terheléssel együtt is 13,8-14V). Akksi szerelőnél terheléses teszterrel nézve kb. 90%-os.
  • Ezt főleg télen volt könnyű kiszúrni: ha dolgozik az ABS, halványodik a fényszóró
  • Ha kis fordulaton (2000 körül) nyomok egy padlót, akkor is halványodik a fényszóró (erre még lehetne mondani, hogy direkt elveszi a gerjesztést, de tud ez ilyet? - vagy ismét a gyújtórendszer halódik?)
  • Pár perc után kiakad az üzemanyagszint jelző - fél tank felett fölfele, alatta lefele. Műszerfal diagnosztika hibátlanul kivezérli ilyenkor is. Megtehető km-eket továbbra is jól mutatja.
  • Elég gyenge a rádió vétel (Sony 6CD-s fejegység). Szerintem még a 30 éves Passatomban is jobb volt, de 2006-os Swift egyértelműen jobb. Akinek ismerős, Kecskemét környékén M5-ön Petőfi tökéletes példa. Mondeo alig akar frekvenciát váltani, közben recseg, Swiftben semmi zaj.

Eddig Békéscsabára vittem ismerőshöz (Carwork), de macera, ill. 1-2 problémára lehet másnak van inkább ötlete.

  Mihu

A műszerfali feszmérést felejtsd el. Amikor felkapcsolom a xenont, azonnal 12,7-et mutat, miközben megvan a normál (dízeles) 14,4V egy rendes multiméterrel. Mivel a tiéd benzines, a 13,6-13,8-as értékek teljesen rendben vannak.

Az sem nagyon fura, hogy a halogének fényerején látod, ha pár tizedet mászkál a fesz fel-le. Ez is teljesen normális.

Nézd meg az antennádat. Ha kiveszed a plafonvilágítást, egy Torx-20-szal ki tudod csavarni a talpat. Kihúzod a rádiót, és megnézed, mit mutat a vezeték a talp és az antennacsati között. Külön mérd meg a "közepét" meg az árnyékolást is. Azután attól függően tovább, hogy mit találtál.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Joe83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #34365 Dátum: 2018.04.03 kedd, 14:52:39 »

Üdv tagok!
Lehet hogy hülye kérdés nem ertek hozzá ugy hogy bocsi.
MK3 TDCI Mondeora nem lehet felrakni a benzines 1.8-2.0 generatorját?Köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34366 Dátum: 2018.04.03 kedd, 15:06:44 »

Üdv tagok!
Lehet hogy hülye kérdés nem ertek hozzá ugy hogy bocsi.
MK3 TDCI Mondeora nem lehet felrakni a benzines 1.8-2.0 generatorját?Köszi

Dehogynem. Csak óvatosan kell gyorsítani meg fékezni, különben leesik a tetőről. Vagy oda kell kötözni... eplus2 taps taps taps taps taps

Eszerint amúgy egyforma:

http://www.fordspares.co.uk/ford-mondeo-mk3-20-tdci-alternator--1s7t-10300-be-1478608-2001---2007-401-p.asp

http://www.fordspares.co.uk/ford-mondeo-mk3-18--20-petrol-alternator-1s7t-10300-be-1478608-2001---2007-602-p.asp

A mikromacskát nem tudom most megnézni, éppen döglik az elérésem.

Cromax is egy cikkszámon hozza. Akkor elvileg akár még jó is lehet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34367 Dátum: 2018.04.03 kedd, 15:17:47 »

Válasz
Dehogynem. Csak óvatosan kell gyorsítani meg fékezni, különben leesik a tetőről. Vagy oda kell kötözni... eplus2 taps taps taps taps taps



AndyA


 nyes nyes nyes nyes nyes
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.03 kedd, 15:20:25 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #34368 Dátum: 2018.04.03 kedd, 16:15:38 »

Üdv tagok!
Lehet hogy hülye kérdés nem ertek hozzá ugy hogy bocsi.
MK3 TDCI Mondeora nem lehet felrakni a benzines 1.8-2.0 generatorját?Köszi

Igen, pont ugyanolyan, csak a benzinesén gyárilag van szabadonfutó (és emiatt ott más az első pajzs kicsit).
Nekem is benzinesé van TDCi-ben.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34369 Dátum: 2018.04.03 kedd, 16:21:12 »

Igen, pont ugyanolyan, csak a benzinesén gyárilag van szabadonfutó (és emiatt ott más az első pajzs kicsit).
Nekem is benzinesé van TDCi-ben.

Ha azonos FINIS-en rendeled, hogyan lesz belőle dizli vagy benyás...? Gyárilag esetleg.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #34370 Dátum: 2018.04.03 kedd, 16:36:54 »

Ha azonos FINIS-en rendeled, hogyan lesz belőle dizli vagy benyás...? Gyárilag esetleg.

AndyA

Nem igazán értem a kérdést.
Van a szabadonfutós és a nem szabadonfutós.
Az automata váltós 4 hangeres benzines és a dízel ugyanazt a nem szabadonfutós generátort kapja, a manuális váltós 4 hengeres benzines meg a szabadonfutósat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34371 Dátum: 2018.04.03 kedd, 16:38:06 »

Igen, pont ugyanolyan, csak a benzinesén gyárilag van szabadonfutó (és emiatt ott más az első pajzs kicsit).
Nekem is benzinesé van TDCi-ben.
így van.tök ugyan az,csak a benzinesé galléros.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34372 Dátum: 2018.04.03 kedd, 16:42:15 »

Nem igazán értem a kérdést.
Van a szabadonfutós és a nem szabadonfutós.
Az automata váltós 4 hangeres benzines és a dízel ugyanazt a nem szabadonfutós generátort kapja, a manuális váltós 4 hengeres benzines meg a szabadonfutósat.

Egy FINIS kódja van... Azzal nem tudsz kétfélét rendelni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34373 Dátum: 2018.04.03 kedd, 16:45:30 »

így van.tök ugyan az,csak a benzinesé galléros.

Mármint a dieselé galléros?
Tehát egy benzines generátor amin gyárilag van szabadonfutó azt simán fel lehet tenni a tdci-re?
Hány amperos kell rá? Vagyis miért találok 90-től egészen 120 amperig?
gondolom minél nagyobb a teljesítménye annál jobb? Wink
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #34374 Dátum: 2018.04.03 kedd, 16:56:33 »

Mármint a dieselé galléros?
Tehát egy benzines generátor amin gyárilag van szabadonfutó azt simán fel lehet tenni a tdci-re?
Hány amperos kell rá? Vagyis miért találok 90-től egészen 120 amperig?
gondolom minél nagyobb a teljesítménye annál jobb? Wink

Igen, egy-az-egyben felmegy a dízel generátor helyére.
A gyári 90 A-es, csak az ST220-nak volt nagyobb gyárilag, de az nem is Visteon, hanem Valeo volt.

Egy FINIS kódja van... Azzal nem tudsz kétfélét rendelni.

AndyA

Van a 1478608, ami "tól től 01.10.2001, Duratec HE, Kézikapcsolású sebességváltó"
Van a 1478119, ami "tól től 01.10.2000, Duratec HE, 4 sebességes CD4E automata", és "tól től 01.08.2004, Mondeo 2001-2007, 2.2L Duratorq 16V TC (150PS) - Puma
tól től 01.10.2000, Mondeo 2001-2007, 2.0L Duratorq DI"

És a "Nem új gépkocsi garanciális javításához, Csere alkatrész (javított), Motorcraft" kategóriában is ugyanígy megvan a két cikkszám.
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.03 kedd, 16:58:18 írta tpmportal » Naplózva
Joe83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #34375 Dátum: 2018.04.03 kedd, 17:32:58 »

Köszi szépen a válaszokat
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34376 Dátum: 2018.04.03 kedd, 18:01:36 »

Mármint a dieselé galléros?
Tehát egy benzines generátor amin gyárilag van szabadonfutó azt simán fel lehet tenni a tdci-re?
Hány amperos kell rá? Vagyis miért találok 90-től egészen 120 amperig?
gondolom minél nagyobb a teljesítménye annál jobb? Wink
igen.rosszul írtam.a dízelét kell levágni a szabadonfutó miatt.
A gyári 90A-es.A 120A már áttekercselt.AndyA-nak olyan van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34377 Dátum: 2018.04.03 kedd, 18:14:09 »

igen.rosszul írtam.a dízelét kell levágni a szabadonfutó miatt.
A gyári 90A-es.A 120A már áttekercselt.AndyA-nak olyan van.

115A, nem 120, és nem tekercselik át, csak az állórészt kell kicserélni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #34378 Dátum: 2018.04.03 kedd, 18:25:23 »

115A, nem 120, és nem tekercselik át, csak az állórészt kell kicserélni.

AndyA

Nekem azt írták a forgórész is nagyobb nem csak az álló
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34379 Dátum: 2018.04.03 kedd, 18:54:02 »

115A, nem 120, és nem tekercselik át, csak az állórészt kell kicserélni.

AndyA
az lehet, hogy nem ők tekercselik át,de teljesen más annak a tekercselése.Pont a teljesítménye miatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gaben88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #34380 Dátum: 2018.04.04 szerda, 09:56:53 »

Helló!

Folyamatosan működik a hűtő ventillátor a kocsin. Mi lehet a megoldás, hogyan fogjnak neki a javításhoz?
Naplózva

2003 2.0 benzin B5Y pre fl
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34381 Dátum: 2018.04.04 szerda, 10:01:26 »

Helló!

Folyamatosan működik a hűtő ventillátor a kocsin. Mi lehet a megoldás, hogyan fogjnak neki a javításhoz?

Először kapcsold ki a klímát. Ha az megy, akkor lehet normális, hogy sokat jár.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gaz vezir
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #34382 Dátum: 2018.04.04 szerda, 10:03:04 »

Sziasztok lenne egyérdekes dolog amire nem találom a választ? Az autóm 2.0 benzin 2002-es klima panelem egyszer csak se kèp semmi nem működik! azóta szereztem másikat az se megy azt gondoltam az a rossz igy a klimám folymatosan megy ahogy be volt állitva úgy megy fűtés is a biztik jók nem tudom kikapcsolni valami ötlet jól jönne segitség gyanánt!
Naplózva
Gaben88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #34383 Dátum: 2018.04.04 szerda, 10:09:26 »

Először kapcsold ki a klímát. Ha az megy, akkor lehet normális, hogy sokat jár.

AndyA

Klíma nélkül megy a ventillátor, legalábbis a digit kijelző sem mutatja, hogy be lenne kapcsolva a klíma. Télen klímáztam csak ritkán a párásodás végett, amúgy nem szoktam használni, nyáron is csak hosszabb utakon.

Vittem szerelőhöz a kocsit, s ő kérdzte, hogy miért klímázok 15 fokba, mondtam, hogy de hogy klímázok. Ma hívott, hogy állandóan megy a ventillátor.
Naplózva

2003 2.0 benzin B5Y pre fl
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34384 Dátum: 2018.04.04 szerda, 10:15:22 »

Klíma nélkül megy a ventillátor, legalábbis a digit kijelző sem mutatja, hogy be lenne kapcsolva a klíma. Télen klímáztam csak ritkán a párásodás végett, amúgy nem szoktam használni, nyáron is csak hosszabb utakon.

Vittem szerelőhöz a kocsit, s ő kérdzte, hogy miért klímázok 15 fokba, mondtam, hogy de hogy klímázok. Ma hívott, hogy állandóan megy a ventillátor.

Akkor nem nyert. Beégett relé?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34385 Dátum: 2018.04.04 szerda, 10:17:07 »

https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/04/04/autolegzsakokbol_dolgozik_az_uj_magyar_divatmarka/

Ez a Mondeókat nem értinti?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #34386 Dátum: 2018.04.04 szerda, 10:55:30 »

Klíma nélkül megy a ventillátor, legalábbis a digit kijelző sem mutatja, hogy be lenne kapcsolva a klíma. Télen klímáztam csak ritkán a párásodás végett, amúgy nem szoktam használni, nyáron is csak hosszabb utakon.

Vittem szerelőhöz a kocsit, s ő kérdzte, hogy miért klímázok 15 fokba, mondtam, hogy de hogy klímázok. Ma hívott, hogy állandóan megy a ventillátor.

Vízhőfok mutató jól mutat?
Mert akkor is megy a ventilátor folyamatosan ha széthúzod a hengerfej hőérzékelő csatlakozóját (de ebben az esetben a kocsi se megy normálisan és hibakód is van rá), persze ha rossz az érzékelő arra gondolok.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Gaben88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #34387 Dátum: 2018.04.04 szerda, 11:27:20 »

Vízhőfok mutató jól mutat?
Mert akkor is megy a ventilátor folyamatosan ha széthúzod a hengerfej hőérzékelő csatlakozóját (de ebben az esetben a kocsi se megy normálisan és hibakód is van rá), persze ha rossz az érzékelő arra gondolok.

Köszönöm a válaszokat, írok majd az ismerősömnek.

Igen 90°C vagy kicsivel alatta van a mutató.
Jól ment semmi gond nem volt, és a MIL sem világított.
Naplózva

2003 2.0 benzin B5Y pre fl
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #34388 Dátum: 2018.04.04 szerda, 11:41:20 »

Köszönöm a válaszokat, írok majd az ismerősömnek.

Igen 90°C vagy kicsivel alatta van a mutató.
Jól ment semmi gond nem volt, és a MIL sem világított.
Akkor az enyém kizárva
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #34389 Dátum: 2018.04.04 szerda, 12:17:56 »

Köszönöm a válaszokat, írok majd az ismerősömnek.

Igen 90°C vagy kicsivel alatta van a mutató.
Jól ment semmi gond nem volt, és a MIL sem világított.

A mutató 55-110 °C között is középen áll. Diagnosztikával kell megnézni, hátha tényleg magas.
A klímát meg OFF gombbal kapcsold ki, utána nézd meg. A facelift előtti klíma mindig járatja a kompresszort (és ezzel a ventilátort is), amíg kézzel (értsd A/C gomb be, és aztán mégegyszer, hogy kikapcsolja) ki nem kapcsolod.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #34390 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 12:53:20 »

Tegnap kicsereltem a kozpont zar modult, mert mar nem nyitotta a regi a vezeto oldalit es ujabban a jobb hatsot.

MK2-tol vettem egy bontott zar modult. Elvileg jo.
Namost ott tartok, hogy a vezeto oldali popec lett. A jobb hatso tovabbra sem mozdul. Meg se nyikkan. Itt ugy gondolom nem a kozponti lesz a ludas, ha mar az elozovel sem mukodott. Ketlem, hogy a bontottnak is pont ez lenne a baja.
Nade most azt tapasztalom, hogy a bal hatso elso zaraskor ugyan hallani, hogy mocorog, de valojaban nem zar be. Ha reteszelem akkor mar rendesen bezar. 2ot villant az index, DE! Nem aktivalodik a riaszto. Tehat valami meg nem kerek.

A vezeto oldali ajto atvezeto csatlakozokat befujklatam gazdagon WD40-el. Nem segitett.
Forscannel megneztem hatha...na az ott talalt valami hibat, de nem tudom egyelore ertelmezni.



Volt mar valakinek ilyen hibaja ? Persze h volt! Jo es mi a megoldas ? Lehet megiscsak xar a kozponti zar modul ?
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.05 csütörtök, 12:58:18 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34391 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 17:34:58 »

Tegnap kicsereltem a kozpont zar modult, mert mar nem nyitotta a regi a vezeto oldalit es ujabban a jobb hatsot.

MK2-tol vettem egy bontott zar modult. Elvileg jo.
Namost ott tartok, hogy a vezeto oldali popec lett. A jobb hatso tovabbra sem mozdul. Meg se nyikkan. Itt ugy gondolom nem a kozponti lesz a ludas, ha mar az elozovel sem mukodott. Ketlem, hogy a bontottnak is pont ez lenne a baja.
Nade most azt tapasztalom, hogy a bal hatso elso zaraskor ugyan hallani, hogy mocorog, de valojaban nem zar be. Ha reteszelem akkor mar rendesen bezar. 2ot villant az index, DE! Nem aktivalodik a riaszto. Tehat valami meg nem kerek.

A vezeto oldali ajto atvezeto csatlakozokat befujklatam gazdagon WD40-el. Nem segitett.
Forscannel megneztem hatha...na az ott talalt valami hibat, de nem tudom egyelore ertelmezni.

[img width=800 height=515]http://www.***/images/hdd1/2018/04/05/399Clipboard01.jpg

Volt mar valakinek ilyen hibaja ? Persze h volt! Jo es mi a megoldas ? Lehet megiscsak xar a kozponti zar modul ?
Norb!
A dtc-ket kopizd be pls.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34392 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 18:43:26 »

Tegnap kicsereltem a kozpont zar modult, mert mar nem nyitotta a regi a vezeto oldalit es ujabban a jobb hatsot.

MK2-tol vettem egy bontott zar modult. Elvileg jo.
Namost ott tartok, hogy a vezeto oldali popec lett. A jobb hatso tovabbra sem mozdul. Meg se nyikkan. Itt ugy gondolom nem a kozponti lesz a ludas, ha mar az elozovel sem mukodott. Ketlem, hogy a bontottnak is pont ez lenne a baja.
Nade most azt tapasztalom, hogy a bal hatso elso zaraskor ugyan hallani, hogy mocorog, de valojaban nem zar be. Ha reteszelem akkor mar rendesen bezar. 2ot villant az index, DE! Nem aktivalodik a riaszto. Tehat valami meg nem kerek.

A vezeto oldali ajto atvezeto csatlakozokat befujklatam gazdagon WD40-el. Nem segitett.
Forscannel megneztem hatha...na az ott talalt valami hibat, de nem tudom egyelore ertelmezni.

img width=800 height=515]http://www.***/images/hdd1/2018/04/05/399Clipboard01.jpg[/img]

Volt mar valakinek ilyen hibaja ? Persze h volt! Jo es mi a megoldas ? Lehet megiscsak xar a kozponti zar modul ?

Nekem annó az MK3-ban apránként az összes zár bedöglött, mindegyiket cserélnem kellett. Igaz az enyém még FL előtti volt.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #34393 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 20:37:20 »

Sziasztok,
az ablak felhúzás az automatikus vagy csak addig megy, amíg a felfelé gombot nyomom? Lefelé megy automatán, csak felfelé nem. Ez így normális működés?
Köszi,  worship
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34394 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 20:39:55 »

Sziasztok,
az ablak felhúzás az automatikus vagy csak addig megy, amíg a felfelé gombot nyomom? Lefelé megy automatán, csak felfelé nem. Ez így normális működés?
Köszi,  worship
PZs

Be kell tanítani és utána felfele is fog menni automatán.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34395 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 20:51:03 »

Sziasztok,
az ablak felhúzás az automatikus vagy csak addig megy, amíg a felfelé gombot nyomom? Lefelé megy automatán, csak felfelé nem. Ez így normális működés?
Köszi,  worship
PZs

Amikor teljesen feltoltad, gomb elenged, majd újra megnyomod, amíg "zökken" egyet az ablak. Utána tudni fogja, hol a vége, és felfelé is megy gombnyomásra.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #34396 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 21:35:38 »

Amikor teljesen feltoltad, gomb elenged, majd újra megnyomod, amíg "zökken" egyet az ablak. Utána tudni fogja, hol a vége, és felfelé is megy gombnyomásra.

AndyA

Nem zökken semmi, a relé kapcsol.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #34397 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 21:46:11 »

Tegnap kicsereltem a kozpont zar modult, mert mar nem nyitotta a regi a vezeto oldalit es ujabban a jobb hatsot.

MK2-tol vettem egy bontott zar modult. Elvileg jo.
Namost ott tartok, hogy a vezeto oldali popec lett. A jobb hatso tovabbra sem mozdul. Meg se nyikkan. Itt ugy gondolom nem a kozponti lesz a ludas, ha mar az elozovel sem mukodott. Ketlem, hogy a bontottnak is pont ez lenne a baja.
Nade most azt tapasztalom, hogy a bal hatso elso zaraskor ugyan hallani, hogy mocorog, de valojaban nem zar be. Ha reteszelem akkor mar rendesen bezar. 2ot villant az index, DE! Nem aktivalodik a riaszto. Tehat valami meg nem kerek.

A vezeto oldali ajto atvezeto csatlakozokat befujklatam gazdagon WD40-el. Nem segitett.
Forscannel megneztem hatha...na az ott talalt valami hibat, de nem tudom egyelore ertelmezni.

http://www.***/images/hdd1/2018/04/05/399Clipboard01.jpg

Volt mar valakinek ilyen hibaja ? Persze h volt! Jo es mi a megoldas ? Lehet megiscsak xar a kozponti zar modul ?

Nekem is ugyan ez volt....szépen kicseréltem mind a 4-et FL utánira, most tökéletes...
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.06 péntek, 07:07:33 írta AndyA » Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34398 Dátum: 2018.04.06 péntek, 07:05:26 »

Nem zökken semmi, a relé kapcsol.

De. Megpróbálja feljebb tolni az ablakot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #34399 Dátum: 2018.04.06 péntek, 08:20:06 »

OK, köszi a válaszokat.  worship
Újratanítom.
Akku-t kivettem és utána jött ez a jelenség. Gondolom akkor a napfénytetőt is újra kell tanítanom.
Köszi még1x!  worship
PZs
De. Megpróbálja feljebb tolni az ablakot.

AndyA
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Oldalak: 1 ... 681 682 683 684 685 686 687 [688] 689 690 691 692 693 694 695 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.