Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 21:43:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3577649 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #6850 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 13:26:03 »

A fagy beálltával, erőse vizes környezet után a bal első parkoló radar folyamatosan jelzett.
A felületén nem volt semmi feltapadva. Közelebbi szemrevételezés után azt láttam, hogy a (sajnos nem ismerem a felépítést) feltételezetten tartó karimás ház és a szenzor fej közt lévő tömítés egy szakaszon bent van hátul.
Mintha rosszul rakták volna össze, vagy körömmel esetleg benyomták?

Az oda bekerülő, megfagyó víz okozhat bejelzést?

Mentünk már hidegbe előtte, "szárazon", nem tapasztaltunk téves jelzést eddig.
Mára a jelzés elmúlt.
Eredeti gyári kialakítás, feltehetően gyári fejekkel. Persze gondolom, nem minden FORD típus ezt a fejet használja.

Netten nézegettem fotókat. Mintha külön lenne a fej és tartó. Bár tartó fotót nem találtam.
Van ki ismeri a parkradar egy szenzorának külső felépítését? Külön bontható, hogy csak a tömítést megigazítsam?


 worship     beka3
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.05 hétfő, 20:49:44 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #6851 Dátum: 2016.12.06 kedd, 08:32:25 »

Vagy baj van a fűtésemmel, vagy a 4-es mondeónak ilyen gyenge a fűtése. 23-24,5-re kell állítani, hogy elérje azt amit a 2-es mondi 21-re állítva tudja. Ezen játszani kell hogy kellemes legyen a hőmérséklet, néha feljebb néha lejjebb kell tekerni. Az öregen soha nem kell hozzányúlni, stabil. Ráadásul ha az bemelegedett csak úgy süvítette befelé a meleg levegőt. Ennél még ezt soha nem tapasztaltam, pedig már több mint két éve megvan. Kiegészítőfűtés nélkül gyűlölném ezért ezt az autót. Ráadásul üzemmeleg motornál ha feljebb veszem a hőfokot 2-3 fokkal, akkor is bekapcsol a kiegészítő fűtés. De nem értem miért nem a vízből vesz el a meleget? Ha felveszem 27-re akkor tud jó meleget fújni, de miért nem teszi ezt ha csak 1-2 fokot emelek? Akkor csak langyosat fúj. Végül is a főkérdések: Ha a motor üzem meleg, a vízhőfokmérőm pontosan függőlegesen lefelé mutat/tegnap néztem/, akkor a vízhőmérsékletem, termosztátom jó? Illetve a fűtés hőmérséklet érzékelőt lehet kalibrálni, beállítani?
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #6852 Dátum: 2016.12.06 kedd, 09:11:13 »

Vagy baj van a fűtésemmel, vagy a 4-es mondeónak ilyen gyenge a fűtése.
......
Nálunk talán más a rendszer a Galaxy-n valamelyest.  Digitklímás 2+1 zónás
Ha a motor nem érte el a 75-76 C fokot simán bekapcsol hidegben 5 C fok alatt a PTC, még új indítást követően is, úgy ~ fél perc múlva.
"forró" levegőt nem fúj be ez sem.  szomoru1
Igaz még nem próbáltam ebben a hidegben jobban terhelt motorral, mikor a vízhőfok már akár eléri a 83-90 C fokot esetleg. Lehet télen nem is megy fel ennyire.
Sőt mintha azt vettem volna észre, hogy meleg-levegő fújatásnál a 3-5 ventilátor fokozatban a beküldött légmennyiség is kevesebb, mint nyári klíma módban. Mintha nem pörgetné a ventilátort annyira, de hangra is ezt hallom.
Lehet, hogy szándékosan nem akarják visszahűteni a motort.
Tegnap kitakartuk a felső légbeömlőt, bár asszony autózott napközben helyben kertek alatt, azt mondta nem érte el még így sem a 80 fokot, kint -1-0 C fok volt.
Meg fogom próbálni az alsó légbeömlő részleges kitakarását.
beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6853 Dátum: 2016.12.06 kedd, 09:38:59 »

Vagy baj van a fűtésemmel, vagy a 4-es mondeónak ilyen gyenge a fűtése. 23-24,5-re kell állítani, hogy elérje azt amit a 2-es mondi 21-re állítva tudja. Ezen játszani kell hogy kellemes legyen a hőmérséklet, néha feljebb néha lejjebb kell tekerni. Az öregen soha nem kell hozzányúlni, stabil. Ráadásul ha az bemelegedett csak úgy süvítette befelé a meleg levegőt. Ennél még ezt soha nem tapasztaltam, pedig már több mint két éve megvan. Kiegészítőfűtés nélkül gyűlölném ezért ezt az autót. Ráadásul üzemmeleg motornál ha feljebb veszem a hőfokot 2-3 fokkal, akkor is bekapcsol a kiegészítő fűtés. De nem értem miért nem a vízből vesz el a meleget? Ha felveszem 27-re akkor tud jó meleget fújni, de miért nem teszi ezt ha csak 1-2 fokot emelek? Akkor csak langyosat fúj. Végül is a főkérdések: Ha a motor üzem meleg, a vízhőfokmérőm pontosan függőlegesen lefelé mutat/tegnap néztem/, akkor a vízhőmérsékletem, termosztátom jó? Illetve a fűtés hőmérséklet érzékelőt lehet kalibrálni, beállítani?
Én is pont ezen gondolkodtam tegnap/ma. Míg 2-3fok volt kint, a 18,5fokra állított klímavezérlés automata módban normális hőmérsékletet csinált a kabinban. Indulás után PTC-t rákapcsolta, jött a meleg, aztán egy idő után visszavette.
Most, hogy -5 fok körül van reggel, fel kell tekerjem 22-23 fokra, hogy egyáltalán felkapcsolja a PTC-t, de akkor is csak fél teljesítményre állítja a BCM. Lehet, hogy a műszerfal tetején lévő egyetlen szenzor koszos??? Rá fogok nézni diaggal a mért értékekre. Az is lehet, hogy a hideg miatt az izzításnak elsőbbsége van, és az viszi el a generátor teljesítményt a PTC elől. (PTC 1000W a maximális teljesítményen).
(az is lehet, hogy a Dél-európai piacos autók nem ismerik a negatív hőfok tartományt  hehe hehe hehe hehe Gyárilag az enyémben sem volt PTC, ülésfűtés, szélvédőfűtés, merthogy olasz).
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.06 kedd, 09:40:35 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6854 Dátum: 2016.12.06 kedd, 09:43:22 »

Én is pont ezen gondolkodtam tegnap/ma. Míg 2-3fok volt kint, a 18,5fokra állított klímavezérlés automata módban normális hőmérsékletet csinált a kabinban. Indulás után PTC-t rákapcsolta, jött a meleg, aztán egy idő után visszavette.
Most, hogy -5 fok körül van reggel, fel kell tekerjem 22-23 fokra, hogy egyáltalán felkapcsolja a PTC-t, de akkor is csak fél teljesítményre állítja a BCM. Lehet, hogy a műszerfal tetején lévő egyetlen szenzor koszos??? Rá fogok nézni diaggal a mért értékekre. Az is lehet, hogy a hideg miatt az izzításnak elsőbbsége van, és az viszi el a generátor teljesítményt a PTC elől. (PTC 1000W a maximális teljesítményen).
(az is lehet, hogy a Dél-európai piacos autók nem ismerik a negatív hőfok tartományt  hehe hehe hehe hehe Gyárilag az enyémben sem volt PTC, ülésfűtés, szélvédőfűtés, merthogy olasz).

Én már iszonyat mennyit össze-vissza állítgattam, de már a faxom ki volt, mikor beültem fater autójába és láttam ő mit csinál. AUTO üzemmód ide, vagy oda...

Fűtés 23 fokra belőve és venti fokozat 2-esen, fixen mindig, és így pont jó...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #6855 Dátum: 2016.12.06 kedd, 10:15:36 »

Vagy baj van a fűtésemmel, vagy a 4-es mondeónak ilyen gyenge a fűtése....
Az is lehet, hogy komfort megfontolásból ilyenek a fűtés, hűtés vezérlők.
Hűtésnél is azt tapasztaltam, hogy nem enged be túl hideg levegőt az "elején" sem. Mert lehet zavaró egyeseknek a hideg légáram.
Ugyanez melegnél is.
A cél az utastér, területek egyenletes hőmérsékleten tartása. Ráadásul eltérő hőfokok beállítása mellet az egybe tér lehet kezelhetetlen lenne.
Mondjuk azért ettől még igényelhetnék mégiscsak erőteljesebb meleget.  nyes
 beka3
 
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #6856 Dátum: 2016.12.06 kedd, 10:54:29 »

Én is pont ezen gondolkodtam tegnap/ma. Míg 2-3fok volt kint, a 18,5fokra állított klímavezérlés automata módban normális hőmérsékletet csinált a kabinban. Indulás után PTC-t rákapcsolta, jött a meleg, aztán egy idő után visszavette.
Most, hogy -5 fok körül van reggel, fel kell tekerjem 22-23 fokra, hogy egyáltalán felkapcsolja a PTC-t, de akkor is csak fél teljesítményre állítja a BCM. Lehet, hogy a műszerfal tetején lévő egyetlen szenzor koszos??? Rá fogok nézni diaggal a mért értékekre. Az is lehet, hogy a hideg miatt az izzításnak elsőbbsége van, és az viszi el a generátor teljesítményt a PTC elől. (PTC 1000W a maximális teljesítményen).
(az is lehet, hogy a Dél-európai piacos autók nem ismerik a negatív hőfok tartományt  hehe hehe hehe hehe Gyárilag az enyémben sem volt PTC, ülésfűtés, szélvédőfűtés, merthogy olasz).
Ezek szerint nem vagyok egyedül evvel a problémával. Ez rossz hír, mert akkor valószínűleg így kell működnie. rinya Azt nem is tudtam, hogy fél teljesítményen is megy a PTC. 18,5 fok wow1, hát ahhoz télikabát, meg sapka kell.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #6857 Dátum: 2016.12.06 kedd, 10:56:59 »

Én már iszonyat mennyit össze-vissza állítgattam, de már a faxom ki volt, mikor beültem fater autójába és láttam ő mit csinál. AUTO üzemmód ide, vagy oda...

Fűtés 23 fokra belőve és venti fokozat 2-esen, fixen mindig, és így pont jó...
Kipróbálom. Sad
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4954



E-mail
« Új hozzászólás #6858 Dátum: 2016.12.06 kedd, 11:26:16 »

Ha a motor nem érte el a 75-76 C fokot simán bekapcsol hidegben 5 C fok alatt a PTC, még új indítást követően is, úgy ~ fél perc múlva.
Leírtam százszor, leírom 101.-szer is, hogy bekapcsol az akár 20 fokban is. Nem tudom honnan jön ez az 5 fok és miért tartja magát ilyen masszívan.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #6859 Dátum: 2016.12.06 kedd, 11:29:37 »

Ezek szerint nem vagyok egyedül evvel a problémával. Ez rossz hír, mert akkor valószínűleg így kell működnie. rinya Azt nem is tudtam, hogy fél teljesítményen is megy a PTC. 18,5 fok wow1, hát ahhoz télikabát, meg sapka kell.
Ha én jól olvastam és jól értelmezem a PTC hőmérséklete max teljesítményig ~ állandó (persze csökken azért a hőmérséklet a nagyobb teljesítmény felvételhez (ellenállás csökken kisebb hőmérsékleten), mert avval szabályozza saját magát). Na hogy ez a hőmérséklet (tartomány) mennyi azt nem tudom. Van egy bekapcsolás utáni felfűtési ideje. Talán 1-3 perc, ahogy én a műszerfalon látom.
A leadott hőenergia attól függ, mennyi mennyiségű és milyen hőmérsékletű levegőt nyomsz át rajta.
Vagyis a ha jobban küldöd a levegőt, hamarább melegíti a teret (de nem forróbb levegővel), illetve érdemes visszakeringtetést alkalmazni amíg nincs ablakpárásodás.
 beka3

Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #6860 Dátum: 2016.12.06 kedd, 11:31:22 »

Leírtam százszor, leírom 101.-szer is, hogy bekapcsol az akár 20 fokban is. Nem tudom honnan jön ez az 5 fok és miért tartja magát ilyen masszívan.
A Galaxynál, legalább is a miénken nem kapcsol be. Vagy legalább is máskor nem jeleníti meg a bekapcsolását. Én ezt tapasztaltam..
Persze az is lehet, hogy ez a rossz..
(utólag jegyzem: szoftver frissítést ecsetelő oldalon látom fotón, hogy külső 9, 12 C fok mellett is bekapcsolt PTC-t  jelez)
 beka3
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.06 kedd, 12:49:20 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4954



E-mail
« Új hozzászólás #6861 Dátum: 2016.12.06 kedd, 11:32:38 »

Most, hogy -5 fok körül van reggel, fel kell tekerjem 22-23 fokra, hogy egyáltalán felkapcsolja a PTC-t, de akkor is csak fél teljesítményre állítja a BCM.
Biztos vagy ebben? Kell pár másodperc amíg elindul a PTC. Ha az utastér hidegebb, mint a beállított hőmérséklet, akkor beindul. Ez -5 fokban igen könnyen teljesül.
Amit a műszerfal kijelez, az szerintem nem a teljesítménye, hanem a hőmérséklete. Szép folyamatosan megy fel nekem is.

Lehet, hogy a műszerfal tetején lévő egyetlen szenzor koszos??? Rá fogok nézni diaggal a mért értékekre.
Az lehet, hogy fals beltéri hőmérsékletet mér az autó (illetve belejátszik a sun load sensor is). Sajnos nálam is 2 fokkal többet mér a beltér a valósnál, azért kb. 23 fokra kell állítani, hogy 21 fok legyen. Elég bosszantó mellékhatásai vannak ennek.

Az még mindig nyitott kérdés nekem, hogy honnan veszi az autó a beltér hőmérsékletét...

Az is lehet, hogy a hideg miatt az izzításnak elsőbbsége van, és az viszi el a generátor teljesítményt a PTC elől. (PTC 1000W a maximális teljesítményen).
Nem, bekapcsol az ülésfűtés és szélvédőfűtés közben is.

« Utoljára szerkesztve: 2016.12.06 kedd, 11:34:20 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6862 Dátum: 2016.12.06 kedd, 16:17:35 »

Biztos vagy ebben? Kell pár másodperc amíg elindul a PTC. Ha az utastér hidegebb, mint a beállított hőmérséklet, akkor beindul. Ez -5 fokban igen könnyen teljesül.
Amit a műszerfal kijelez, az szerintem nem a teljesítménye, hanem a hőmérséklete. Szép folyamatosan megy fel nekem is.
Az lehet, hogy fals beltéri hőmérsékletet mér az autó (illetve belejátszik a sun load sensor is). Sajnos nálam is 2 fokkal többet mér a beltér a valósnál, azért kb. 23 fokra kell állítani, hogy 21 fok legyen. Elég bosszantó mellékhatásai vannak ennek.

Az még mindig nyitott kérdés nekem, hogy honnan veszi az autó a beltér hőmérsékletét...
Nem, bekapcsol az ülésfűtés és szélvédőfűtés közben is.


holnap reggel kiderítem diaggal. Van pár PID a BCM-ben hozzá.
A szélvédő és ülésfűtés teljesítménye szerintem kisebb, már csak abból kiindulva, hogy milyen keresztmetszetű vezetékek táplálják őket.  A szélvédőt 2db 4mm2-es, a PTC-t 1db 10mm2-es táplálja (mondjuk nagy különbség nincs).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6863 Dátum: 2016.12.06 kedd, 16:22:29 »

holnap reggel kiderítem diaggal. Van pár PID a BCM-ben hozzá.
A szélvédő és ülésfűtés teljesítménye szerintem kisebb, már csak abból kiindulva, hogy milyen keresztmetszetű vezetékek táplálják őket.  A szélvédőt 2db 4mm2-es, a PTC-t 1db 10mm2-es táplálja (mondjuk nagy különbség nincs).
ülésfűtés oldalanként max 5amp, szélvédő fűtés oldalanként 20-25amp
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6864 Dátum: 2016.12.06 kedd, 18:06:16 »

Biztos vagy ebben? Kell pár másodperc amíg elindul a PTC. Ha az utastér hidegebb, mint a beállított hőmérséklet, akkor beindul. Ez -5 fokban igen könnyen teljesül.
Amit a műszerfal kijelez, az szerintem nem a teljesítménye, hanem a hőmérséklete. Szép folyamatosan megy fel nekem is.
Az lehet, hogy fals beltéri hőmérsékletet mér az autó (illetve belejátszik a sun load sensor is). Sajnos nálam is 2 fokkal többet mér a beltér a valósnál, azért kb. 23 fokra kell állítani, hogy 21 fok legyen. Elég bosszantó mellékhatásai vannak ennek.

Az még mindig nyitott kérdés nekem, hogy honnan veszi az autó a beltér hőmérsékletét...
Nem, bekapcsol az ülésfűtés és szélvédőfűtés közben is.


hol kontrolláljátok a műszerfalon a PTC működését?  Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #6865 Dátum: 2016.12.06 kedd, 18:21:36 »

hol kontrolláljátok a műszerfalon a PTC működését?  Roll Eyes
Convers+. Powerford tuning. Wink
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6866 Dátum: 2016.12.06 kedd, 20:09:41 »

holnap reggel kiderítem diaggal. Van pár PID a BCM-ben hozzá.
A szélvédő és ülésfűtés teljesítménye szerintem kisebb, már csak abból kiindulva, hogy milyen keresztmetszetű vezetékek táplálják őket.  A szélvédőt 2db 4mm2-es, a PTC-t 1db 10mm2-es táplálja (mondjuk nagy különbség nincs).
Van PID, de minek. Sad
Megnéztem, az látszik, hogy nem a belső hőmérsékletre izgul a PTC, hanem valami másra. 17Fokot mutatott a belső hőmérséklet, feltekertem a vezérlést 26 fokra, PTC elindult, ment egy ideig, majd lekapcsolt, de ettől még mindig 17 fokot mért. Ez kb félmeleg motornál, 26 fokos térből indulva sikerült előidéznem.

HVAC-nél több kilépő hőmérséklet PID is van, de mind furcsa értékeket mutat (35-48fok), de lehet, hogy a dual klíma kilépési pontjaira vonatkozik.

LEhet, rákötöm az IDS-t, hátha az tud egyszerre BCM és HVAC live data-t.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6867 Dátum: 2016.12.06 kedd, 20:10:36 »

hol kontrolláljátok a műszerfalon a PTC működését?  Roll Eyes

facelift előtti.
(nem, nem saját kép, nem vagyok moszkvában, és nem csak 176km-t ment a gép  wave )
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4954



E-mail
« Új hozzászólás #6868 Dátum: 2016.12.06 kedd, 20:42:35 »

Van PID, de minek. Sad
Megnéztem, az látszik, hogy nem a belső hőmérsékletre izgul a PTC, hanem valami másra. 17Fokot mutatott a belső hőmérséklet, feltekertem a vezérlést 26 fokra, PTC elindult, ment egy ideig, majd lekapcsolt, de ettől még mindig 17 fokot mért. Ez kb félmeleg motornál, 26 fokos térből indulva sikerült előidéznem.

HVAC-nél több kilépő hőmérséklet PID is van, de mind furcsa értékeket mutat (35-48fok), de lehet, hogy a dual klíma kilépési pontjaira vonatkozik.

LEhet, rákötöm az IDS-t, hátha az tud egyszerre BCM és HVAC live data-t.
Arra izgul, hogy bent melegebbet kéne csinálni, de a motor is hideg és a kinti levegő is. Amikor a motor elég meleg, akkor kikapcsol.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6869 Dátum: 2016.12.06 kedd, 21:24:24 »

Arra izgul, hogy bent melegebbet kéne csinálni, de a motor is hideg és a kinti levegő is. Amikor a motor elég meleg, akkor kikapcsol.
szerintem nem függ a motor hőmérsékletétől.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #6870 Dátum: 2016.12.06 kedd, 21:34:27 »

szerintem nem függ a motor hőmérsékletétől.
pedig de, a hotofolyadek homerseklettol fugg.
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6871 Dátum: 2016.12.06 kedd, 22:02:19 »

Van PID, de minek. Sad
Megnéztem, az látszik, hogy nem a belső hőmérsékletre izgul a PTC, hanem valami másra. 17Fokot mutatott a belső hőmérséklet, feltekertem a vezérlést 26 fokra, PTC elindult, ment egy ideig, majd lekapcsolt, de ettől még mindig 17 fokot mért. Ez kb félmeleg motornál, 26 fokos térből indulva sikerült előidéznem.

HVAC-nél több kilépő hőmérséklet PID is van, de mind furcsa értékeket mutat (35-48fok), de lehet, hogy a dual klíma kilépési pontjaira vonatkozik.

LEhet, rákötöm az IDS-t, hátha az tud egyszerre BCM és HVAC live data-t.
van ids ed? Nem is mondtad...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #6872 Dátum: 2016.12.07 szerda, 08:00:08 »

Sziasztok,

SOS kellene segítség vagy megerősítés vagy bármi. Miután hétfőn reggelre az egyik autónkból kilopták az akksit, úgy döntött a Galaxy akksija is hogy ő is feladja. Tegnap munka után még el tudtam indítani, de egy km-es út után leállítva már csak bikázással indult.

Ma kell bele ASAP akksit vennem és csak egy megerősítés kellene hogy a min. 80Ah-ás kell, jobb +-os és a méret pedig 315 x 175 x 175 mm.

Ha vannak tippek esetleg hogy hol és mit érdemes venni akkor azt is köszönöm!

 worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #6873 Dátum: 2016.12.07 szerda, 10:00:08 »

Sziasztok,

SOS kellene segítség vagy megerősítés vagy bármi. Miután hétfőn reggelre az egyik autónkból kilopták az akksit, úgy döntött a Galaxy akksija is hogy ő is feladja. Tegnap munka után még el tudtam indítani, de egy km-es út után leállítva már csak bikázással indult.

Ma kell bele ASAP akksit vennem és csak egy megerősítés kellene hogy a min. 80Ah-ás kell, jobb +-os és a méret pedig 315 x 175 x 175 mm.

Ha vannak tippek esetleg hogy hol és mit érdemes venni akkor azt is köszönöm!

 worship

Szia,

80Ah-s gyári ford akksi ezekkel a méretekkel 31600 a cromaxnál, motocraft matricás 31000. Friss adat ,kedden vettem, igaz mondeoba de szerintem ua. mehet abba is.

Üdv, Péter
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #6874 Dátum: 2016.12.07 szerda, 10:07:25 »

Szia,

80Ah-s gyári ford akksi ezekkel a méretekkel 31600 a cromaxnál, motocraft matricás 31000. Friss adat ,kedden vettem, igaz mondeoba de szerintem ua. mehet abba is.

Üdv, Péter

Köszi,
Egyenlőre ez áll nyerésre, de még nincs megrendelve: https://www.mindenamiford.hu/motorcraft-akkumulator-80ah-1863098
Anno a Mondeóba is ilyet vettem és nem volt vele gondom.

Update...

Motorcraft megrendelve, holnap szereléssel együtt 26-ból okosban az autóban vigyor3

Köszönöm mindenkinek a segítséget, aki priviben vagy más módon próbált segíteni worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.07 szerda, 10:17:03 írta zsapeti » Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #6875 Dátum: 2016.12.07 szerda, 16:46:03 »

Köszi,
Egyenlőre ez áll nyerésre, de még nincs megrendelve: https://www.mindenamiford.hu/motorcraft-akkumulator-80ah-1863098
Anno a Mondeóba is ilyet vettem és nem volt vele gondom.

Update...

Motorcraft megrendelve, holnap szereléssel együtt 26-ból okosban az autóban vigyor3

Köszönöm mindenkinek a segítséget, aki priviben vagy más módon próbált segíteni worship

HA már megrendelted, akkor mindegy, de azért linkelem:
http://akku-partner.hu/index.php?route=product/product&product_id=93&search=BANNER+POWER+BULL+12V+80AH+700A
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6876 Dátum: 2016.12.07 szerda, 18:06:58 »

Csak 1 hülye Q: ez a kettő nem ugyanaz a cucc, csak más kabátban  Huh?
Amúgy a bosch silber 88Ah a 175 millijével nem fér be? (árban kb. ott van)
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6877 Dátum: 2016.12.07 szerda, 19:43:19 »

van ids ed? Nem is mondtad...
őőőő igazából egy VCX NANO, de megy IDSként is. gyorsabb, stabilabb, mint az elm327 és legalább gyári sw-vel megy.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6878 Dátum: 2016.12.07 szerda, 20:05:00 »

őőőő igazából egy VCX NANO, de megy IDSként is. gyorsabb, stabilabb, mint az elm327 és legalább gyári sw-vel megy.
és tudsz valami extrát vele?illetve amit a forscan és az elmconfig nem tud?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6879 Dátum: 2016.12.07 szerda, 21:31:56 »

és tudsz valami extrát vele?illetve amit a forscan és az elmconfig nem tud?
Pl. modul frissítés, alvázszám rögzítése modulokban. Az adapter ún pass-through így megfelelő szoftver mellett elvileg chiptuningot is tud. Régóta szemeztem vele, a HCM nyűg miatt rászántam magam, de persze nem ez oldotta meg...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6880 Dátum: 2016.12.07 szerda, 21:35:34 »

Pl. modul frissítés, alvázszám rögzítése modulokban. Az adapter ún pass-through így megfelelő szoftver mellett elvileg chiptuningot is tud. Régóta szemeztem vele, a HCM nyűg miatt rászántam magam, de persze nem ez oldotta meg...
ez 30 fölött volt nem?
a modul frissítésed meg csak akkor lenne,ha hozzáférnél vele a ford frissebb adatbázisához nem?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6881 Dátum: 2016.12.07 szerda, 22:51:19 »

őőőő igazából egy VCX NANO, de megy IDSként is. gyorsabb, stabilabb, mint az elm327 és legalább gyári sw-vel megy.
honnan sikerült rendelni?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #6882 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 07:55:17 »

Ezt néztem én is, de a Bannerról olvastam jót és rosszat is. Motorcrafttal meg van tapasztalat és arról legalább nem olvastam semmit vigyor3. MKIII-ban szépen teljesített éveken keresztül.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6883 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 08:04:26 »

Ezt néztem én is, de a Bannerról olvastam jót és rosszat is. Motorcrafttal meg van tapasztalat és arról legalább nem olvastam semmit vigyor3. MKIII-ban szépen teljesített éveken keresztül.

Az akkumulátorok fele az egyik, másik fele a másik gyárban készül. A matrica kerül csak rá több helyen...
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.08 csütörtök, 08:19:04 írta Monster Pimpili » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #6884 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 08:20:26 »

Az akkumulátorok fel az egyik, másik fele a másik gyárban készül. A matrica kerül csak rá több helyen...
Igen tudom, néztem pl a Periont is mert jó árban volt meg A.B.S.-t is. Mikor hétfőre kilopták a Suzukiból az akksit, akkor egy helyi villamosságis szaki boltjába ugrottam be venni, és csak ez a márka volt. Gondolom, ha az is annyira szhar lenne, nem azzal töltené fel a polcokat. A Perion pl ha jól tudom Varta-család sarja. Viszont néztem ADAC és egyéb teszteket is és ott a Bannert lehúzták és valami miatt a Wyctorék se forgalmazzák. Lehet hogy hogy egy benzinesbe teljesen jó, de dízelbe nyugodtabb vagyok, hogy egy Motorcraft kerül bele.
Egyébként meg én úgy gondolom, hogy totál felhasználásfüggő, hogy egy akksi mennyit fog bírni. A Bosch silver titánium calcium-magnézium-c-vitamin gold executive +++-t is ki lehet nyírni, ha valaki 2 km-es utakra használ egy 2000 ccm-is kocsit, tele elektronikával, még motorindítás előtt felkapcsoló fényszórókkal, stb...
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #6885 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 19:02:09 »

Sziasztok!

Volna egy kérdésem. Az előizzitás ahogy látom minusz 2-3fok és az alatt kapcsol be gyujtásnál. Ezt jelzi is az ikon és ki is irja, hogy PreHeat.  Ilyenkor a motor pöcre röffen szépen. Efeletti hőmérsékletnél nincs előizzitás és bizony pár másodpercig ( 5-10 ) egyik másik henger nem robban be, aztán minden okés. Semmi hibakód, semmi hibajelenség?
A kérdésem az, hogy van valami módja hogy ne minusz 2, hanem plusz 5 fok alatt már előizzitson? Ha van, akkor mi és hogyan?
Köszönöm!  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6886 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 19:31:02 »

Sziasztok!

Volna egy kérdésem. Az előizzitás ahogy látom minusz 2-3fok és az alatt kapcsol be gyujtásnál. Ezt jelzi is az ikon és ki is irja, hogy PreHeat.  Ilyenkor a motor pöcre röffen szépen. Efeletti hőmérsékletnél nincs előizzitás és bizony pár másodpercig ( 5-10 ) egyik másik henger nem robban be, aztán minden okés. Semmi hibakód, semmi hibajelenség?
A kérdésem az, hogy van valami módja hogy ne minusz 2, hanem plusz 5 fok alatt már előizzitson? Ha van, akkor mi és hogyan?
Köszönöm!  wave
Mindenféle mókolások helyett nézesd meg az izzító gyertyákat!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #6887 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 19:56:00 »

Mindenféle mókolások helyett nézesd meg az izzító gyertyákat!

Most lettek cserélve ujra, mind a 4.  Wink És mint irtam, ha előizzit, akkor pöccre indul mind a 4 henger.
Szerintem 5 fok alatt már elférne az izzitás ott.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6888 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 20:03:28 »

Most lettek cserélve ujra, mind a 4.  Wink És mint irtam, ha előizzit, akkor pöccre indul mind a 4 henger.
Szerintem 5 fok alatt már elférne az izzitás ott.
Bocs, nem figyeltem. Bleki csak annyit mond: Motor vorglühen. Aztán indít.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #6889 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 21:01:38 »

.......
Tegnap kitakartuk a felső légbeömlőt, bár asszony autózott napközben helyben kertek alatt, azt mondta nem érte el még így sem a 80 fokot, kint -1-0 C fok volt.
Meg fogom próbálni az alsó légbeömlő részleges kitakarását.
beka3
További tapasztalat. A felső maszk kitakarással külső hőmérséklet +14 C fokig a motor hőmérséklete nem ment 85 fok fölé 110 tempó mellett sem. De inkább a városi araszolgatásban érte el ezt a hőfokot.
Maszk nélkül a hőmérséklet ilyen külső hőmérséklet mellett 78-80 C fok volt.
Így rövid távokon, városban araszolással is, vagy folyamatos nem nagy terhelésen a Galaxy 2,2 TDCi motornál +10 C fokig gondolom probléma nélkül használható a felső hűtőmaszk légbeömlő kitakarás.  eljen   Egyéb hőmérsékleteket nem mértem, talán egyszer majd Forscan-nal is tesztelgetek.
Célszerű azért kirakni a műszerfalra egy figyelmeztetőt, hogy kiskabát van a kocsin! Nehogy meglepetés érjen minket pl. Athénban.
Egyébként 2 perc alatt levehető, vagy feltehető.

Alsó + kitakarást nem próbáltam egyenlőre, nem voltam olyan hidegben. Azt inkább majd kontroll mellett majd.
 beka3
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.11 vasárnap, 21:15:35 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6890 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 21:14:13 »

További tapasztalat. A felső maszk kitakarással külső hőmérséklet +14 C fokig a motor hőmérséklete nem ment 85 fok fölé 110 tempó mellett sem. De inkább a városi araszolgatásban érte el ezt a hőfokot.
Maszk nélkül a hőmérséklet ilyen külső hőmérséklet mellett 78-80 C fok volt.
Így rövid távokon, városban araszolással is, vagy folyamatos nem nagy terhelésen a Galaxy 2,2 TDCi motornál +10 C fokig gondolom probléma nélkül használható a felső hűtőmaszk légbeömlő kitakarás.  eljen   Egyéb hőmérsékleteket nem mértem, talán egyszer majd Forscan-nal is tesztelgetek.

Alsó + kitakarást nem próbáltam egyenlőre, nem voltam olyan hidegben. Azt inkább majd kontroll mellett majd.
 beka3

nem olcsóbb termosztátot cserélni, mint egy motorgenerált kockáztatni? sose értettem ezt a kitakarósdit.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #6891 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 21:20:02 »

nem olcsóbb termosztátot cserélni, mint egy motorgenerált kockáztatni? sose értettem ezt a kitakarósdit.
Miért kellene cserélni?
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6892 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 21:21:52 »

Miért kellene cserélni?
semmiért, jó az kitakarva is, ha amúgy nem melegszik taps taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #6893 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 21:36:47 »

semmiért, jó az kitakarva is, ha amúgy nem melegszik taps taps
Lehet, hogy jó dolgot mondasz, de ezekből az odaszúrok valamit ...
nem sok hasznosat lehet leszűrni.
Ezt nem csak neked írom!
Persze jó dolog a viccelődés is!  worship
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6894 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 21:46:58 »

Lehet, hogy jó dolgot mondasz, de ezekből az odaszúrok valamit ...
nem sok hasznosat lehet leszűrni.
Ezt nem csak neked írom!
Persze jó dolog a viccelődés is!  worship
 beka3
ha egy célzásból nem érted, akkor úgyis mindegy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6895 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 21:48:50 »

ha egy célzásból nem érted, akkor úgyis mindegy

A tdci mk4 neked hogy melegszik?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #6896 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 21:52:18 »

ha egy célzásból nem érted, akkor úgyis mindegy
OK.
Te akkor célozgass!
Köszönöm a figyelemfelhívásod!  worship
Én tapasztalatokra vagyok kíváncsi...
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6897 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 22:02:25 »

A tdci mk4 neked hogy melegszik?
normálisan. városban 5-8km és közel van az függőlegeshez
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6898 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 22:04:35 »

OK.
Te akkor célozgass!
Köszönöm a figyelemfelhívásod!  worship
Én tapasztalatokra vagyok kíváncsi...
 beka3
ok, akkor nem célozgatok, egyszerűen leírom, hülye vagy. ha neked egy 5 éves 5milliós kocsin nem ér meg egy 8-10eft-os termosztát csere annyit, hogy ne kartonozni kelljen a hűtőt, akkor csináld nyugodtan, majd amikor megfőzöd vele a motort, mert sietni kéne, vagy melegebb az idő akkor majd rájössz, hogy mire írtam
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #6899 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 22:08:56 »

ok, akkor nem célozgatok, egyszerűen leírom, hülye vagy. ha neked egy 5 éves 5milliós kocsin nem ér meg egy 8-10eft-os termosztát csere annyit, hogy ne kartonozni kelljen a hűtőt, akkor csináld nyugodtan, majd amikor megfőzöd vele a motort, mert sietni kéne, vagy melegebb az idő akkor majd rájössz, hogy mire írtam
Ember, kérdezd meg, hogy a termosztátod zár-e?
És akkor elmondom, hogy igen. És nem azért nem melegszik a kocsi!
Kösz a megszólítást!   taps
Kicsit nézz magadba! Lehetsz bármennyire okos!
(Te vagy a globál moderátor ??  nyes)
beka3

« Utoljára szerkesztve: 2016.12.11 vasárnap, 22:13:07 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.