Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 07:18:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 145 146 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3607168 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6900 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 22:23:50 »

Ember, kérdezd meg, hogy a termosztátod zár-e?
És akkor elmondom, hogy igen. És nem azért nem melegszik a kocsi!
Kösz a megszólítást!   taps
Kicsit nézz magadba! Lehetsz bármennyire okos!
(Te vagy a globál moderátor ??  nyes)
beka3


na, te kérted, hogy ne célozgassak, már meg nem tetszik?  vigyor3 vigyor3

pont elég, ha kicsit átenged, azt meg nem érzed csőfogdosással. ha rendben a termosztát, akkor nem kell takargatni. ha kellene, akkor tettek volna bele a gyárban zárható lamellákat a hűtő elé
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #6901 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 22:32:36 »

na, te kérted, hogy ne célozgassak, már meg nem tetszik?  vigyor3 vigyor3

pont elég, ha kicsit átenged, azt meg nem érzed csőfogdosással. ha rendben a termosztát, akkor nem kell takargatni. ha kellene, akkor tettek volna bele a gyárban zárható lamellákat a hűtő elé
A személyeskedést tartogasd közeli barátaid felé. Édesanyád meg kérd meg magyarázza el neked ....
Ha meg csak spontán fáradt vagy, vagy ideges. Menj és aludj egy jót!
 
Értem. Köszönöm!
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6902 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 22:33:48 »

A személyeskedést tartogasd közeli barátaid felé. Édesanyád meg kérd meg magyarázza el neked ....
Ha meg csak spontán fáradt vagy, vagy ideges. Menj és aludj egy jót!
 
Értem. Köszönöm!
az nem ilyen, ha én nekikezdek személyeskedni Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gabben83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #6903 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 14:14:37 »

János mester?

És mennyibe fájt? Miről vetted/vettétek az áramot? Lámpára kapcsol, vagy gyújtásra?

(esetleg képek? leírás?  vigyor3)


Én meg vagyok őrülve egy ilyenért, nagyon szeretnék egyet, de úgy voltam vele,, hogy úgy sem lehet normálisan megcsinálni..... Wink ezt pontosan hová építetted be? A tükörbe, vagy a mögötte lévő konzolba?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6904 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 14:19:04 »


Én meg vagyok őrülve egy ilyenért, nagyon szeretnék egyet, de úgy voltam vele,, hogy úgy sem lehet normálisan megcsinálni..... Wink ezt pontosan hová építetted be? A tükörbe, vagy a mögötte lévő konzolba?
ööööö, egy kb 7 éves hozzászólásra reagáltál, így akartad?
Az mk4-ben van olyan belső "csillár", amiben van két kis narancsos színű fény. Ez ugyan nem pont az, amit keresel, de a helyére talán lehet olyat is tenni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6905 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 16:59:18 »

ööööö, egy kb 7 éves hozzászólásra reagáltál, így akartad?
Az mk4-ben van olyan belső "csillár", amiben van két kis narancsos színű fény. Ez ugyan nem pont az, amit keresel, de a helyére talán lehet olyat is tenni.
Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6906 Dátum: 2016.12.13 kedd, 23:28:33 »

A benzinesbe teljesen jó, igaz nem az alap, hanem a piros Banner, amit a Cartárs is belinkelt. 3 éve van benn, hibátlan azóta is. Pedig oldalkocsim sok kis távot megy, sok indítózással. Reggelente ugye meg kapja az első és hátsó szélvédőfűtést is. Smiley

Igen tudom, néztem pl a Periont is mert jó árban volt meg A.B.S.-t is. Mikor hétfőre kilopták a Suzukiból az akksit, akkor egy helyi villamosságis szaki boltjába ugrottam be venni, és csak ez a márka volt. Gondolom, ha az is annyira szhar lenne, nem azzal töltené fel a polcokat. A Perion pl ha jól tudom Varta-család sarja. Viszont néztem ADAC és egyéb teszteket is és ott a Bannert lehúzták és valami miatt a Wyctorék se forgalmazzák. Lehet hogy hogy egy benzinesbe teljesen jó, de dízelbe nyugodtabb vagyok, hogy egy Motorcraft kerül bele.
Egyébként meg én úgy gondolom, hogy totál felhasználásfüggő, hogy egy akksi mennyit fog bírni. A Bosch silver titánium calcium-magnézium-c-vitamin gold executive +++-t is ki lehet nyírni, ha valaki 2 km-es utakra használ egy 2000 ccm-is kocsit, tele elektronikával, még motorindítás előtt felkapcsoló fényszórókkal, stb...

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6907 Dátum: 2016.12.13 kedd, 23:35:01 »

No ezért is kérdezte egy Cartárs, hogy kinek hogy melegszik az Mk4 tdci. Nekem is szépen eléri az üzemi hőmérsékletet, de ha pld. pályán megyek lejtőn huzamosabb ideig, s kint mínusz van, bizony a hőfok mutatóm nekem is lemegy a vízszintes előtti jelig. Hogy ez rendeltetésszerű, nem tudom, de egyszer már én is rákérdeztem, s állítólag igen. Akkor ez rendeltetésszerű vagy a mutatónak mindig üzemi hőfokon kell állnia?


Ember, kérdezd meg, hogy a termosztátod zár-e?
És akkor elmondom, hogy igen. És nem azért nem melegszik a kocsi!
Kösz a megszólítást!   taps
Kicsit nézz magadba! Lehetsz bármennyire okos!
(Te vagy a globál moderátor ??  nyes)
beka3


Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6908 Dátum: 2016.12.13 kedd, 23:42:11 »

No ezért is kérdezte egy Cartárs, hogy kinek hogy melegszik az Mk4 tdci. Nekem is szépen eléri az üzemi hőmérsékletet, de ha pld. pályán megyek lejtőn huzamosabb ideig, s kint mínusz van, bizony a hőfok mutatóm nekem is lemegy a vízszintes előtti jelig. Hogy ez rendeltetésszerű, nem tudom, de egyszer már én is rákérdeztem, s állítólag igen. Akkor ez rendeltetésszerű vagy a mutatónak mindig üzemi hőfokon kell állnia?

dizinél sajna normális
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #6909 Dátum: 2016.12.14 szerda, 07:59:51 »

Sziasztok!

Volna egy kérdésem. Az előizzitás ahogy látom minusz 2-3fok és az alatt kapcsol be gyujtásnál. Ezt jelzi is az ikon és ki is irja, hogy PreHeat.  Ilyenkor a motor pöcre röffen szépen. Efeletti hőmérsékletnél nincs előizzitás és bizony pár másodpercig ( 5-10 ) egyik másik henger nem robban be, aztán minden okés. Semmi hibakód, semmi hibajelenség?
A kérdésem az, hogy van valami módja hogy ne minusz 2, hanem plusz 5 fok alatt már előizzitson? Ha van, akkor mi és hogyan?
Köszönöm!  wave

Akkor erre nincs megoldás ezek szerint?  integet2
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6910 Dátum: 2016.12.14 szerda, 08:43:24 »

Akkor erre nincs megoldás ezek szerint?  integet2
szerintem egyszerű nincs, csak nagyon mély szoftveres szinten.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6911 Dátum: 2016.12.14 szerda, 08:45:07 »

szerintem egyszerű nincs, csak nagyon mély szoftveres szinten.
Szerelhetsz az izzítókörbe kézi kapcsolót, azzal még 35fokban is lehet előizzítás.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #6912 Dátum: 2016.12.14 szerda, 12:53:37 »

Akkor erre nincs megoldás ezek szerint?  integet2
Szerintem izzít az, csak nem írja ki.
A gyertyáid jók?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #6913 Dátum: 2016.12.14 szerda, 16:30:36 »

Szerintem izzít az, csak nem írja ki.
A gyertyáid jók?

Ujak az izzitók. És ha kiirja hogy izzit, akkor tökéletesen indul egy fordulásra. Épp ezért szeretném, ha izzitana 5 fok alatt már legalább. De ha egyszerüen nem változtatható, akkor lehet lesz szakis bekötés. Ahhoz viszont mi kellene? Gondolom kábel, kapcsoló, relé. És hova kellene rákötni a 12V-ot!? Gondolom a gyári reléje után, ha van neki olyan vagy bizti.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kzrider
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


kakuk.zoltan@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6914 Dátum: 2016.12.14 szerda, 20:33:12 »

Érdekes,nekem amióta meg van nem láttam egyszer sem,az izzító ikont kigyulladni csak ha tesztet csináltam!
Még -5fok-nál sem!Pöccre indul mindig!Szerintem ha minden jó akkor simán kellene indulnia az autónak!



Ujak az izzitók. És ha kiirja hogy izzit, akkor tökéletesen indul egy fordulásra. Épp ezért szeretném, ha izzitana 5 fok alatt már legalább. De ha egyszerüen nem változtatható, akkor lehet lesz szakis bekötés. Ahhoz viszont mi kellene? Gondolom kábel, kapcsoló, relé. És hova kellene rákötni a 12V-ot!? Gondolom a gyári reléje után, ha van neki olyan vagy bizti.
Naplózva

2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #6915 Dátum: 2016.12.14 szerda, 20:41:53 »

Érdekes,nekem amióta meg van nem láttam egyszer sem,az izzító ikont kigyulladni csak ha tesztet csináltam!
Még -5fok-nál sem!Pöccre indul mindig!Szerintem ha minden jó akkor simán kellene indulnia az autónak!



Nálam ugyanaz.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #6916 Dátum: 2016.12.14 szerda, 23:33:49 »

Érdekes,nekem amióta meg van nem láttam egyszer sem,az izzító ikont kigyulladni csak ha tesztet csináltam!
Még -5fok-nál sem!Pöccre indul mindig!Szerintem ha minden jó akkor simán kellene indulnia az autónak!



Nem latjatok mert converse+otok van. Kapcsoljatok ki a helpet menubol, akkor nem tolja be a menuanimaciot es akkor egy pillanatra latjatok az izzitast gyujtasadasra.
Naplózva

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6917 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 22:15:37 »

Érdekes,nekem amióta meg van nem láttam egyszer sem,az izzító ikont kigyulladni csak ha tesztet csináltam!
Még -5fok-nál sem!Pöccre indul mindig!Szerintem ha minden jó akkor simán kellene indulnia az autónak!



nem csak olyankor izzít amikor világít az ikon
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gabben83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #6918 Dátum: 2016.12.17 szombat, 12:57:44 »

Üdv!!  Tudnátok segiteni? Most cseréltem ki a belső vilagitasomat. Bontoban vettem olyan burat amelyikben led van, ami a kozep konzolt, valtot világítja meg. A csatlakozók osszedugasat követően csak a lámpák mukodnek, a ket szélső kis led nem világít. Mit tudnék ezzel kezdeni?
Koszi!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6919 Dátum: 2016.12.17 szombat, 12:59:43 »

Üdv!!  Tudnátok segiteni? Most cseréltem ki a belső vilagitasomat. Bontoban vettem olyan burat amelyikben led van, ami a kozep konzolt, valtot világítja meg. A csatlakozók osszedugasat követően csak a lámpák mukodnek, a ket szélső kis led nem világít. Mit tudnék ezzel kezdeni?
Koszi!!
biztos ledek? nem a riasztó mozgásérzékelője?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rytsye
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #6920 Dátum: 2016.12.17 szombat, 15:00:46 »

Sziasztok. Tudna valaki abban segíteni ,hogy hol és hogyan talàlom meg az első szélvédő fűtés szélvédőfelöli csatlakozójàt ? (Ha van ilyen)  Köszönöm !
Naplózva
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #6921 Dátum: 2016.12.17 szombat, 17:44:27 »

Sziasztok. Tudna valaki abban segíteni ,hogy hol és hogyan talàlom meg az első szélvédő fűtés szélvédőfelöli csatlakozójàt ? (Ha van ilyen)  Köszönöm !
Motortérben. A szélvédő két alsó sarkánál, szalagkábel.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Rytsye
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #6922 Dátum: 2016.12.17 szombat, 19:42:41 »

Köszönöm a vàlaszt.  Ott van egy csatlakozó is amit szet lehet húzni és megpucolni kicsit esetleg ,hàtha jobb lesz az első szélvédő fűtése? Most csak két oldalt egy sàvban ill középen egy nagyon vékonyban fűt és hallottam ,hogy ez is megoldas lehet rà ,hogy megpucolgatni a csatikat .
Naplózva
Rytsye
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #6923 Dátum: 2016.12.17 szombat, 19:56:38 »

Ilyen problémàval màr talàlkozott valaki ? Néha ( eddig haromszor) felvillan a sárga motor lámpa. Már kétszer vittem kiolvastatni egyszer sima szervizbe ,ott azt mondtak h valami abs hibat vagy sebessegjelado hibat ir ki. Kiütötték. Màsodszor ford szervizbe vittem ismerőshöz jól àtnéztük gépen, jeladókat menet közben is. Abs- szel semmi gond ,valami sebessegjeladó lehet azt mondtak h néha nem kap esetleg jelet ,de azt mondtak amíg nem állandósul a probléma addig nem nagyon lehet kideriteni a pribléma okat . Tegnap előtt megint kijött a motor jel, ma eltünt.  Hagyjam a fenébe ? Vagy járt már valaki így ?  Mindig csak indításnál jön elő és marad úgy ,nem menet közben. Köszönöm.
Naplózva
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #6924 Dátum: 2016.12.17 szombat, 20:12:34 »

Sziasztok! Kerestem de nem találtam rá választ. Az autóm külső hőmérője nem mutat mínuszt csak 0-ig pedig volt már -9 is. Cserés a hőmérő ? Volt aksi csere is a nyáron ha ez számít. Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.17 szombat, 20:14:20 írta optikal » Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6925 Dátum: 2016.12.17 szombat, 20:18:43 »

Köszönöm a vàlaszt.  Ott van egy csatlakozó is amit szet lehet húzni és megpucolni kicsit esetleg ,hàtha jobb lesz az első szélvédő fűtése? Most csak két oldalt egy sàvban ill középen egy nagyon vékonyban fűt és hallottam ,hogy ez is megoldas lehet rà ,hogy megpucolgatni a csatikat .

A csati tisztítástól nem lesz jobb a szélvédő fűtésed. Ha nem fűt valamelyik csíkban, akkor ott meg van szakadva a fűtőszál. --> Szélvédőcsere.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Rytsye
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #6926 Dátum: 2016.12.17 szombat, 20:39:10 »

Köszönöm! Amúgy van ott csati ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6927 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:04:00 »

Ilyen problémàval màr talàlkozott valaki ? Néha ( eddig haromszor) felvillan a sárga motor lámpa. Már kétszer vittem kiolvastatni egyszer sima szervizbe ,ott azt mondtak h valami abs hibat vagy sebessegjelado hibat ir ki. Kiütötték. Màsodszor ford szervizbe vittem ismerőshöz jól àtnéztük gépen, jeladókat menet közben is. Abs- szel semmi gond ,valami sebessegjeladó lehet azt mondtak h néha nem kap esetleg jelet ,de azt mondtak amíg nem állandósul a probléma addig nem nagyon lehet kideriteni a pribléma okat . Tegnap előtt megint kijött a motor jel, ma eltünt.  Hagyjam a fenébe ? Vagy járt már valaki így ?  Mindig csak indításnál jön elő és marad úgy ,nem menet közben. Köszönöm.
akkut és töltést ellenőrizzetek.alacsony fesz okoz ilyet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #6928 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:12:23 »

Köszönöm a vàlaszt.  Ott van egy csatlakozó is amit szet lehet húzni és megpucolni kicsit esetleg ,hàtha jobb lesz az első szélvédő fűtése? Most csak két oldalt egy sàvban ill középen egy nagyon vékonyban fűt és hallottam ,hogy ez is megoldas lehet rà ,hogy megpucolgatni a csatikat .
Max akkor lehetne csatlakozó probléma, ha egyáltalán nem menne a fűtés. Így ez szélvédő probléma. Ha a csati nem érintkezne jól, már rég szétolvadt volna.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Rytsye
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #6929 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 16:16:27 »

Egy bizonyos hibakód végleges törlése megoldható elvileg olyan módon ,hogy azt a kódot ne érzékelje hibànak legközelebb a kocsi ? Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6930 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 16:25:29 »

Egy bizonyos hibakód végleges törlése megoldható elvileg olyan módon ,hogy azt a kódot ne érzékelje hibànak legközelebb a kocsi ? Köszi
nem.nincs ilyen lehetőség.ellenben ha megszűnteted a hibát,valszeg sokáig nem fog zavarni.....mire gondolsz?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #6931 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 16:51:17 »

Sziasztok! Kerestem de nem találtam rá választ. Az autóm külső hőmérője nem mutat mínuszt csak 0-ig pedig volt már -9 is. Cserés a hőmérő ? Volt aksi csere is a nyáron ha ez számít. Köszi!
Szerintem cserés,akksicsere nem befolyásoló tényező.Az mk3-asom +5 fokot mutatott minuszokban,csere megoldotta a hibát.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.18 vasárnap, 16:52:52 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #6932 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 21:25:27 »

Bal elsö lámpámban elmegy a tompított ha egy bizonyos mosóba viszem (magasnyomásút használnak). Kérésem ellenére a motortérbe is csináltak valamit, mert tisztább mint volt (utólag vettem észre, létezik hogy vizet benyomtak?) Ilyenkor 1 napig nem megy a tompitott, aztán valószinüleg kiszárad és utána megjavul. Kívülröl semmi repedés, törés, illesztési hézag nincs! Semmit nem látok ami indokolná, hogy bemenne a víz. Mire gyanakodjak? Ha nem viszem ebbe a mosóba, akkor hónapokig semmi, utána rögtön.
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #6933 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 23:58:27 »

Bal elsö lámpámban elmegy a tompított ha egy bizonyos mosóba viszem (magasnyomásút használnak). Kérésem ellenére a motortérbe is csináltak valamit, mert tisztább mint volt (utólag vettem észre, létezik hogy vizet benyomtak?) Ilyenkor 1 napig nem megy a tompitott, aztán valószinüleg kiszárad és utána megjavul. Kívülröl semmi repedés, törés, illesztési hézag nincs! Semmit nem látok ami indokolná, hogy bemenne a víz. Mire gyanakodjak? Ha nem viszem ebbe a mosóba, akkor hónapokig semmi, utána rögtön.

én a mosóra gyanakodnék  vigyor3 taps
Naplózva

Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #6934 Dátum: 2016.12.20 kedd, 07:16:38 »

én a mosóra gyanakodnék  vigyor3 taps
Gyanús ... eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6935 Dátum: 2016.12.20 kedd, 08:22:13 »

Bal elsö lámpámban elmegy a tompított ha egy bizonyos mosóba viszem (magasnyomásút használnak). Kérésem ellenére a motortérbe is csináltak valamit, mert tisztább mint volt (utólag vettem észre, létezik hogy vizet benyomtak?) Ilyenkor 1 napig nem megy a tompitott, aztán valószinüleg kiszárad és utána megjavul. Kívülröl semmi repedés, törés, illesztési hézag nincs! Semmit nem látok ami indokolná, hogy bemenne a víz. Mire gyanakodjak? Ha nem viszem ebbe a mosóba, akkor hónapokig semmi, utána rögtön.

A víz is okozhat ilyet, de szerintem inkább valamelyik mosós benyúl a motortérbe és befújja a látható csatlakozókat antikontakt sparyvel...  eplus2 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #6936 Dátum: 2016.12.20 kedd, 15:08:01 »

Köszönöm! Amúgy van ott csati ?
A csatlakozó megtisztításával sem vesztesz semmit, én kipróbálnám. Ha jól értem egy oldalon szinte csak a szélén és középen fűt, a kettő között sehol. Mindkét körnél így van?   
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #6937 Dátum: 2016.12.20 kedd, 17:09:16 »

A csatlakozó megtisztításával sem vesztesz semmit, én kipróbálnám. Ha jól értem egy oldalon szinte csak a szélén és középen fűt, a kettő között sehol. Mindkét körnél így van?   
Ha a csatlakozó nem melegszik brutálisan, akkor tök fölösleges időtöltés.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #6938 Dátum: 2016.12.20 kedd, 19:19:10 »

Sziasztok! Tudom, hogy már ki lett vesézve, de annyit még, aki tudja, irjon már meg légyszives, hogy az izzitás mitől függ? Vagyis hány fok alatt kapcsol programja szerint? Nekem ha csak a full hideg motort nézzük, van hogy 0foknál is, de van hogy még minusz  3nál se izzit be.
Melyik hőmérőről veszi a jelet, ha az alapján kapcsol?  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #6939 Dátum: 2016.12.20 kedd, 19:39:38 »

Sziasztok!

Tud valaki segíteni Bluetooth utólagos beszerelésben?
Az autómban csak előkészítés van Sony rádióval ezt szeretném kiegészíteni, csak nem tudom pontosan mik kellenek hozzá és hogy lehetne megoldani.

Esetleg ha valakinek van is hozzá bluetooth modulja az nagyon jó lenne Smiley

Köszönöm szépen a segítséget!
Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #6940 Dátum: 2016.12.20 kedd, 20:00:47 »

Sziasztok!

Tud valaki segíteni Bluetooth utólagos beszerelésben?
Az autómban csak előkészítés van Sony rádióval ezt szeretném kiegészíteni, csak nem tudom pontosan mik kellenek hozzá és hogy lehetne megoldani.

Esetleg ha valakinek van is hozzá bluetooth modulja az nagyon jó lenne Smiley

Köszönöm szépen a segítséget!

Keresd Powerfordot.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #6941 Dátum: 2016.12.20 kedd, 20:09:28 »

Keresd Powerfordot.

Köszönöm szépen, írtam is Neki..
Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6942 Dátum: 2016.12.20 kedd, 20:49:47 »

Sziasztok! Tudom, hogy már ki lett vesézve, de annyit még, aki tudja, irjon már meg légyszives, hogy az izzitás mitől függ? Vagyis hány fok alatt kapcsol programja szerint? Nekem ha csak a full hideg motort nézzük, van hogy 0foknál is, de van hogy még minusz  3nál se izzit be.
Melyik hőmérőről veszi a jelet, ha az alapján kapcsol?  worship
szerintem hengerfej hőmérséklettől.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Manunja
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #6943 Dátum: 2016.12.20 kedd, 21:56:18 »

Sziasztok Janó vagyok.
Sajnos nem tudok képet feltölteni, igy megprobálom leírni- converse+ van a kocsimban (2.0tdci) és a vizhőfokméröm rosszul mutat, olyan mintha 180 fokot el lenne fordulva, találkozott valaki már ilyennel ??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6944 Dátum: 2016.12.20 kedd, 22:00:36 »

Sziasztok Janó vagyok.
Sajnos nem tudok képet feltölteni, igy megprobálom leírni- converse+ van a kocsimban (2.0tdci) és a vizhőfokméröm rosszul mutat, olyan mintha 180 fokot el lenne fordulva, találkozott valaki már ilyennel ??
www.kephost.com
Ide feltöltöd és belinkeled.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Manunja
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #6945 Dátum: 2016.12.20 kedd, 22:03:14 »

http://www.kephost.com/image/vKg8
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6946 Dátum: 2016.12.20 kedd, 22:14:47 »


kicsit több odafigyelést:

Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #6947 Dátum: 2016.12.21 szerda, 00:39:16 »

Sziasztok Janó vagyok.
Sajnos nem tudok képet feltölteni, igy megprobálom leírni- converse+ van a kocsimban (2.0tdci) és a vizhőfokméröm rosszul mutat, olyan mintha 180 fokot el lenne fordulva, találkozott valaki már ilyennel ??
igy vetted a kocsit, vagy egyszer csak elkezdte ezt?
csinalj egy muszeregseg tesztet -> link
itt a legelso tesztek egyike a gauge / muszer teszt ami egyik vegallasbol a masikba tekeri a mutatokat.
ha itt jol mukodik, akkor valami hulyeseget kaphat mint homerseklet ertek es ezert mutat rossz iranyba
de szerintem a tesztek kozott szerepel olyan hogy motorhőfok kijelzese digitalisan, az is elarul par dolgot hogy mi lehet a hiba.
majd olvass egy hibakodot.
Naplózva

ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #6948 Dátum: 2016.12.21 szerda, 12:07:35 »

szerintem hengerfej hőmérséklettől.

És ez külön mérő? És merre keressem a motoron? Illetve forscannel rá lehet nézni, hogy mit mér? Van egyérzésem, hogy fals jelet kap az izzitás, azért nem izzit csak ha épp olyanja van.  szomoru1
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #6949 Dátum: 2016.12.21 szerda, 15:12:24 »

És ez külön mérő? És merre keressem a motoron? Illetve forscannel rá lehet nézni, hogy mit mér? Van egyérzésem, hogy fals jelet kap az izzitás, azért nem izzit csak ha épp olyanja van.  szomoru1
Nem akkor izzít, amikor látod.
Inkább azt írd le, hogy mi a gond, és ne azt akard megoldani, amiről gondolod, hogy okozza.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 145 146 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.