Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.28 péntek, 12:57:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
452
453
454
455
456
457
458
[
459
]
460
461
462
463
464
465
466
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24627279 alkalommal)
bigzso
és 49 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22900 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 23:08:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.20 csütörtök, 22:57:57
A hátsó rész táncolása szerintem keresztstabilizárot szilent lesz. A hátsó keresztstab ilyenkor mozogni tud jobbra-balra.
Nem tudom, milyen cucca van a speedy-nek, de én lézeres paddal felszerelt futóműveshez szoktam vinni, értelme annak van szerintem.
Igen a lézeres az értelmes, no meg az sem baj, ha olyan az ember aki látott már futóművet néhányszor.
Üdv
Csaba
Naplózva
Szilo
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22901 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 23:26:06 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.20 csütörtök, 23:04:51
Voltam már vagy 2-3 éve Speedynél akkori Focusommal. Akkor minden egyes kerékre felszereltek valami kütyük, azon valami ledek villogtak, szerintem lézeres cuccuk van.
Amiket írsz hibalehetőségeket, azokat hogyan lehet feltárni, pontosan beazonosítani?
Szia Gábor!
Van rajta vonóhorog? Ha van akkor hány pólusú a csatlakozója?
Mert ha 13 pólusú, akkor valszeg lakókocsit vontattak vele, no az hazavágja rendesen a telókat.
még egy példa normális árú P7 C-re
http://www.marosigumi.hu/205_55_16.php
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22902 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 23:26:38 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.20 csütörtök, 23:01:49
Zsír új a gumma!!!
http://www.taver.hu/
Nézz körül a neten. Több helyen be lehet szerezni 19 alatt darabját. És nem a sima P7, hanem a Cinturato.
Szia
Bocs, de szerintem az a P4 Cinturato, a P6 Cinturato már 21eFt felett van a P7 Cintu meg nincs 30e alatt:
PIRELLI P7 CINTURATO 225/50 R17 94 Y Német Autóklub: tesztgyőztes nyári gumi) 44 990.- (akció)
Üdv
Csaba
Naplózva
Szilo
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22903 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 23:28:42 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.05.20 csütörtök, 23:26:38
Szia
Bocs, de szerintem az a P4 Cinturato, a P6 Cinturato már 21eFt felett van a P7 Cintu meg nincs 30e alatt:
PIRELLI P7 CINTURATO 225/50 R17 94 Y Német Autóklub: tesztgyőztes nyári gumi) 44 990.- (akció)
Üdv
Csaba
Szerintem G. 205/55 R16-ra gondolt.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22904 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 23:29:19 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.05.20 csütörtök, 23:26:06
Szia Gábor!
Van rajta vonóhorog? Ha van akkor hány pólusú a csatlakozója?
Mert ha 13 pólusú, akkor valszeg lakókocsit vontattak vele, no az hazavágja rendesen a telókat.
még egy példa normális árú P7 C-re
http://www.marosigumi.hu/205_55_16.php
Igen, ez már jó rának tűnik:
Pirelli P7 H Cinturato 205/55R16
2 db a készlet
17700.00 Ft
Csak az a baj, hogy 2db van.
Üdv
Csaba
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22905 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 23:29:38 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.05.20 csütörtök, 23:26:38
Szia
Bocs, de szerintem az a P4 Cinturato, a P6 Cinturato már 21eFt felett van a P7 Cintu meg nincs 30e alatt:
PIRELLI P7 CINTURATO 225/50 R17 94 Y Német Autóklub: tesztgyőztes nyári gumi) 44 990.- (akció)
Üdv
Csaba
Több helyen 20 alatt van.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22906 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 23:30:21 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.05.20 csütörtök, 23:28:42
Szerintem G. 205/55 R16-ra gondolt.
Igen, már gondoltam. Nekem viszont 17-esem van
szóval ebből a szempontból a drágábbik.
Üdv
Csaba
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22907 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 23:31:02 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.05.20 csütörtök, 23:29:38
Több helyen 20 alatt van.
Igen a 16-os vagy a nem cinturato. Én a 17-eseket nézem.
üdv
Csaba
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22908 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 23:56:44 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.20 csütörtök, 23:04:51
Voltam már vagy 2-3 éve Speedynél akkori Focusommal. Akkor minden egyes kerékre felszereltek valami kütyük, azon valami ledek villogtak, szerintem lézeres cuccuk van.
Amiket írsz hibalehetőségeket, azokat hogyan lehet feltárni, pontosan beazonosítani?
Mondom:
A keresztstabilizátor mozog jobbra-balra.
Kocsit felemeled, hásó kerék le, benyúlsz, megfogod a keresztstabot, megrángatod jobbra-balra, ha mozog ***, ha nem akkor jó. Lehet aknából is, csak terheletlen legyen a hátsó futómű. Az enyémnél így csinálták.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Gabor77
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22909 Dátum:
2010.05.21 péntek, 09:31:23 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.05.20 csütörtök, 23:26:06
Szia Gábor!
Van rajta vonóhorog? Ha van akkor hány pólusú a csatlakozója?
Mert ha 13 pólusú, akkor valszeg lakókocsit vontattak vele, no az hazavágja rendesen a telókat.
még egy példa normális árú P7 C-re
http://www.marosigumi.hu/205_55_16.php
Vonóhorog nincs.
Már végeztem is a Speedy-ben. Két fiatal srác volt ott, mértek fékhatást, lengéscsillapítót, fékfolyadék fokot, akksit, minden szírszart az ingyenes átvizsgálás keretében.
Állításuk szerint minden a legnagyobb rendben van a futóművel. A lengéscsillapító mérés ereménye: elől 60 és 64%, hátul 55 és 40%. Aszondták, hogy 20% körül csereérett a lengéscsillapító. Ez igaz?
A fékbetétetim meg még kb 5000 km-ig jó, szóval annak cseréjét tényleg halasztom.
Dél-Budán tudtok jó futóművest?
Naplózva
Gabor77
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22910 Dátum:
2010.05.21 péntek, 09:31:56 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.05.20 csütörtök, 23:28:42
Szerintem G. 205/55 R16-ra gondolt.
Jaja!
Naplózva
Gabor77
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22911 Dátum:
2010.05.21 péntek, 09:33:26 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.20 csütörtök, 23:56:44
Mondom:
A keresztstabilizátor mozog jobbra-balra.
Kocsit felemeled, hásó kerék le, benyúlsz, megfogod a keresztstabot, megrángatod jobbra-balra, ha mozog ***, ha nem akkor jó. Lehet aknából is, csak terheletlen legyen a hátsó futómű. Az enyémnél így csinálták.
A keresztstabilizátorra direkt rákérdeztem, aszonták rendben van. De valahogy nem éreztem őket hitelesnek...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37309
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22912 Dátum:
2010.05.21 péntek, 10:03:33 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.21 péntek, 09:31:23
A lengéscsillapító mérés ereménye: elől 60 és 64%, hátul 55 és 40%. Aszondták, hogy 20% körül csereérett a lengéscsillapító. Ez igaz?
Én is most mérettem, nekem azt mondták 49% alatt csere, illetve ha a két oldal között több mint 10% eltérés van.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Gabor77
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22913 Dátum:
2010.05.21 péntek, 10:10:07 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.21 péntek, 10:03:33
Én is most mérettem, nekem azt mondták 49% alatt csere, illetve ha a két oldal között több mint 10% eltérés van.
Azért a 20 és az 50 között eléggénagy a diffi. Akkor most mi a francot csináljak vajon? Hívjam weltauto-ékat, hogy akkor gariban cseréljék, mert ez így gázos.
De kéne valami hivatalos szakvéleny is erről. Menjek be egy másik futóműveshez és adassam velük írásba ingyért?
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22914 Dátum:
2010.05.21 péntek, 10:20:15 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.21 péntek, 09:31:23
Vonóhorog nincs.
Már végeztem is a Speedy-ben. Két fiatal srác volt ott, mértek fékhatást, lengéscsillapítót, fékfolyadék fokot, akksit, minden szír***t az ingyenes átvizsgálás keretében.
Állításuk szerint minden a legnagyobb rendben van a futóművel. A lengéscsillapító mérés ereménye: elől 60 és 64%, hátul 55 és 40%. Aszondták, hogy 20% körül csereérett a lengéscsillapító. Ez igaz?
A fékbetétetim meg még kb 5000 km-ig jó, szóval annak cseréjét tényleg halasztom.
Dél-Budán tudtok jó futóművest?
A Campona, McDonalds előtt van egy...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37309
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22915 Dátum:
2010.05.21 péntek, 11:53:39 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.21 péntek, 10:10:07
Azért a 20 és az 50 között eléggénagy a diffi. Akkor most mi a francot csináljak vajon? Hívjam weltauto-ékat, hogy akkor gariban cseréljék, mert ez így gázos.
De kéne valami hivatalos szakvéleny is erről. Menjek be egy másik futóműveshez és adassam velük írásba ingyért?
Én autóklubnál voltam számla nélkül, 1700 a 4 mérés, de jegyzőkönyvet kapsz róla.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
bence187
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22916 Dátum:
2010.05.21 péntek, 15:17:13 »
tud valaki 1.8 benzin mk3-hoz dugattyú csapágysort?? köszi
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22917 Dátum:
2010.05.21 péntek, 16:33:57 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.21 péntek, 10:03:33
Én is most mérettem, nekem azt mondták 49% alatt csere, illetve ha a két oldal között több mint 10% eltérés van.
Ez az igaz. 49% vagy 50% alatt csere. Nagyon vacakúl viselkedik ilyenkor már az autó.
Üdv
Csaba
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4971
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22918 Dátum:
2010.05.21 péntek, 17:54:34 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.21 péntek, 10:10:07
Azért a 20 és az 50 között eléggénagy a diffi. Akkor most mi a francot csináljak vajon? Hívjam weltauto-ékat, hogy akkor gariban cseréljék, mert ez így gázos.
De kéne valami hivatalos szakvéleny is erről. Menjek be egy másik futóműveshez és adassam velük írásba ingyért?
A speedy nem adta oda a papírt? El kellett volna kérned. Ha már megy a számháború, akkor én az elöl 50%, hátul 30%-os limitet tudom. Egy két tizeddel csökkentett keréknyomás jópár %-ot tud hozni a mérési eredményen
Nálad inkáb az eltérés a sok a két hátsó között.
Azt meg kizártnak tartom, hogy a lengéscsillapítót garanciában cseréljék (lévén kopó alkatrész), de ne legyen igazam. Talán a futóműre ki sem terjed a garancia. El kell olvasni a feltételeket.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37309
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22919 Dátum:
2010.05.21 péntek, 21:45:56 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.05.21 péntek, 16:33:57
Ez az igaz. 49% vagy 50% alatt csere. Nagyon vacakúl viselkedik ilyenkor már az autó.
Üdv
Csaba
Igen, nekem is nagyon elpattogott már a hátulja, azért is mérettem meg.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Gabor77
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22920 Dátum:
2010.05.21 péntek, 21:48:39 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.05.21 péntek, 17:54:34
A speedy nem adta oda a papírt? El kellett volna kérned. Ha már megy a számháború, akkor én az elöl 50%, hátul 30%-os limitet tudom. Egy két tizeddel csökkentett keréknyomás jópár %-ot tud hozni a mérési eredményen
Nálad inkáb az eltérés a sok a két hátsó között.
Azt meg kizártnak tartom, hogy a lengéscsillapítót garanciában cseréljék (lévén kopó alkatrész), de ne legyen igazam. Talán a futóműre ki sem terjed a garancia. El kell olvasni a feltételeket.
A speedy ideadta a papírt. A futóműre is kiterjed a garancia, fel van sorolva a lengéscsillapító, stabilizátorok meg 1-2 dolog még futómű témában. Persze mindenen lehet fogást találni, jó magyar szokás szerint kiváncsi leszek, hogy hogyan állnak hozzá.
Az utcánkban van egy futóműves (nemrég vizsgáztatnak is) de nem állnak a helyzet magaslatán. Ő nem tudott százalékot mondani, csak hebegett-habogott. Annyit mondott, hogyha a két oldal között 20% eltérés van, akkor az már műszakin nem megy át. Dehogy mikor kuka egy lengéscsillapító, arra nem tudott mit mondani. Megáll az eszem.
A keréknyomás hogyan befolyásolja a mérést? Hogyan kapok rosszabbat? :-)
Úgy látom, hogy mindenki más %-ról beszél. Vajon van erre valami általános szabály? A google a barátom, de nem találok erre infót.
Egy autószerelőnek ez olyan alapvető kellene legyen, mint egy matektanárnak a koszinusz60.
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22921 Dátum:
2010.05.21 péntek, 22:55:39 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.21 péntek, 21:48:39
A keréknyomás hogyan befolyásolja a mérést? Hogyan kapok rosszabbat? :-)
Szerintem arra gondolt, hogy ha puhább a kerék, akkor nem pattog annyira méréskor, az is csillapít egy kicsit. (Tehát jó kemény kerékkel lesz rosszabb az eredmény)
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4971
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22922 Dátum:
2010.05.22 szombat, 08:04:15 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.21 péntek, 21:48:39
A speedy ideadta a papírt. A futóműre is kiterjed a garancia, fel van sorolva a lengéscsillapító, stabilizátorok meg 1-2 dolog még futómű témában. Persze mindenen lehet fogást találni, jó magyar szokás szerint kiváncsi leszek, hogy hogyan állnak hozzá.
Az utcánkban van egy futóműves (nemrég vizsgáztatnak is) de nem állnak a helyzet magaslatán. Ő nem tudott százalékot mondani, csak hebegett-habogott. Annyit mondott, hogyha a két oldal között 20% eltérés van, akkor az már műszakin nem megy át. Dehogy mikor kuka egy lengéscsillapító, arra nem tudott mit mondani. Megáll az eszem.
A keréknyomás hogyan befolyásolja a mérést? Hogyan kapok rosszabbat? :-)
Úgy látom, hogy mindenki más %-ról beszél. Vajon van erre valami általános szabály? A google a barátom, de nem találok erre infót.
Egy autószerelőnek ez olyan alapvető kellene legyen, mint egy matektanárnak a koszinusz60.
Ha megvan a mérési eredmény papíron, akkor még milyen hivatalos szakvélemény kell?
Egyébként megtaláltam a %-okat. Senkinek sem lett igaza, de elég közel jártam:
3.1.3. A megfelelés követelménye
A keréken mért maradó talperő kormányzott kerekek esetén nem lehet kisebb, mint 40%, nem kormányzott kerekek esetén nem lehet kisebb, mint 20%.
forrás: 5. számú melléklet az 5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelethez
http://www.abk.hu/Tudastar/KOHEM_rendelet/Melleklet_5/hu.html
Ez alapján a lengéscsillapítód jó.
És egy kis adalék. Nekem a legutóbbi vizsgán valami 30%-ot mértek a hátsókra. Azt írták rá, hogy nem megfelelő, de nem megbuktatták az autót, hanem valami +2000 forintot még rászámláztak. De nem is szóltak, csak a papírokból láttam ezt a kis trükköt. A mai napig nem értem.
És igen, ha csökkented a keréknyomást, akkor látványosan javul a %, de szerintem 1-2 cementeszsák a csomagtartóban is segít.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22923 Dátum:
2010.05.22 szombat, 10:01:29 »
Üdv!
Kérdezni szeretném, hogy az első ablakmosó motor külön van a első lámpa motortól (ez jó)? Sajna nem jön a szélvédőre a víz. Nem tudom, hogy külön biztije van a két motornak(ha van 2 db) vagy csak szétcsúszott a csövem, és azért nem jut el a víz a szélvédőre. Nem emlékszem, hogy kellene hallanom a kis szivattyú hangját működés közben vagy nem?! 2002 MKIII.
Köszönöm!
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22924 Dátum:
2010.05.22 szombat, 15:40:39 »
Idézetet írta: him007 - 2010.05.22 szombat, 10:01:29
Üdv!
Kérdezni szeretném, hogy az első ablakmosó motor külön van a első lámpa motortól (ez jó)? Sajna nem jön a szélvédőre a víz. Nem tudom, hogy külön biztije van a két motornak(ha van 2 db) vagy csak szétcsúszott a csövem, és azért nem jut el a víz a szélvédőre. Nem emlékszem, hogy kellene hallanom a kis szivattyú hangját működés közben vagy nem?! 2002 MKIII.
Köszönöm!
A fényszóróra és a szélvédőre közös motor nyomja a vizet. így ha a fényszóró mosás megy, a szélvédő nem, akkor cső probléma lesz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22925 Dátum:
2010.05.22 szombat, 16:16:26 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.22 szombat, 15:40:39
A fényszóróra és a szélvédőre közös motor nyomja a vizet. így ha a fényszóró mosás megy, a szélvédő nem, akkor cső probléma lesz.
sajnos nem...
külön motorja van a fényszorónak és a szélvédőnek...és nem egyformák...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22926 Dátum:
2010.05.22 szombat, 16:55:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.22 szombat, 16:16:26
sajnos nem...
külön motorja van a fényszorónak és a szélvédőnek...és nem egyformák...
külön motorja van, én a múlt héten vettem lámpamosóstartályt szivattyúval és 2 van rajta. a lámpamosónak a motortérben van egy biztije, a többit meg kell nézned
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22927 Dátum:
2010.05.22 szombat, 18:13:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.22 szombat, 16:55:35
külön motorja van, én a múlt héten vettem lámpamosóstartályt szivattyúval és 2 van rajta. a lámpamosónak a motortérben van egy biztije, a többit meg kell nézned
én tudom...
Naplózva
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22928 Dátum:
2010.05.22 szombat, 21:56:27 »
megpróbáltam szétszedni de reménytelen... Leszedtem a jobb első lámpát, meg a ködlámpát, a kerékdobot kihajtogattam a lökös elöl. Nem fértem hozzá
de viszont feltűnt, hogy a ködlámpa felőli műanyag stift kiugrott a fém lemezből, így csak kettő tartotta a tartályt és ez okozta, hogy a z index belevert a karterbe...
Sajna az a helyzet, hogy a lököst kellene levenni, vagy emelő esetén az alsó burkolatokat,így hozzáférnék, talán
gondolom mivel nincsen a helyén így valami elszakadt kilyukadt, és ezért nem működik az ablakmosó...
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22929 Dátum:
2010.05.22 szombat, 21:57:19 »
A motorok a műanyag tartályon vannak?
köszönöm
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22930 Dátum:
2010.05.22 szombat, 22:00:47 »
Idézetet írta: him007 - 2010.05.22 szombat, 21:56:27
megpróbáltam szétszedni de reménytelen... Leszedtem a jobb első lámpát, meg a ködlámpát, a kerékdobot kihajtogattam a lökös elöl. Nem fértem hozzá
de viszont feltűnt, hogy a ködlámpa felőli műanyag stift kiugrott a fém lemezből, így csak kettő tartotta a tartályt és ez okozta, hogy a z index belevert a karterbe...
Sajna az a helyzet, hogy a lököst kellene levenni, vagy emelő esetén az alsó burkolatokat,így hozzáférnék, talán
gondolom mivel nincsen a helyén így valami elszakadt kilyukadt, és ezért nem működik az ablakmosó...
a normál tartály kijön bontás nélkül, viszont a lámpamosós nagyobb tartályához le kell venni a lököst
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22931 Dátum:
2010.05.22 szombat, 22:07:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.22 szombat, 22:00:47
a normál tartály kijön bontás nélkül, viszont a lámpamosós nagyobb tartályához le kell venni a lököst
Köszönöm. Éreztem, hogy csak úgy lehet kivenni a helyéről. Kérdezni szeretném, hogy a lökös levételekor mire kell odafigyelnem? Kompletten le kell venni vagy enged annyit, hogy az egyik (jobb oldal) felét pattintom szét?
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22932 Dátum:
2010.05.22 szombat, 22:10:41 »
Idézetet írta: him007 - 2010.05.22 szombat, 22:07:59
Köszönöm. Éreztem, hogy csak úgy lehet kivenni a helyéről. Kérdezni szeretném, hogy a lökös levételekor mire kell odafigyelnem? Kompletten le kell venni vagy enged annyit, hogy az egyik (jobb oldal) felét pattintom szét?
én még nem kaptam le, lámpamosó fejrevárok
. de asszem 4 v 6 csavar tartja és millió patent.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22933 Dátum:
2010.05.22 szombat, 22:13:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.22 szombat, 22:10:41
én még nem kaptam le, lámpamosó fejrevárok
. de asszem 4 v 6 csavar tartja és millió patent.
na majd , ha sok időm lesz akkor leszedem
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22934 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 12:39:41 »
hello!
Tegnap leszakadt a kipuffom teljesen, a középső dob után. A középső dobot felkötöttem, de az a rácsos szövött csőrész(amire a klimavíz is folyik) mintha összezsugorodott volna és húzza előre a dobot. Na most lehet azért törött el. Vagy annak hő hatására meg kell lágyulnia és akkor jobban mozgatható? Mert amikor felkötöttem, akkor meleg volt a motor és nem volt ilyen merev az a darab. Most meg még a gumibakot is elhúzza annyira feszül.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22935 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 07:44:03 »
Idézetet írta: Leni - 2010.05.23 vasárnap, 12:39:41
hello!
Tegnap leszakadt a kipuffom teljesen, a középső dob után. A középső dobot felkötöttem, de az a rácsos szövött csőrész(amire a klimavíz is folyik) mintha összezsugorodott volna és húzza előre a dobot. Na most lehet azért törött el. Vagy annak hő hatására meg kell lágyulnia és akkor jobban mozgatható? Mert amikor felkötöttem, akkor meleg volt a motor és nem volt ilyen merev az a darab. Most meg még a gumibakot is elhúzza annyira feszül.
Szeirntem ha leszakadt a rendszer a flexicsőnek annyi. nem tud az akkorát hajolni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Busznyi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22936 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 09:42:42 »
Sziasztok!
Újabb kérdéssel fordulnék a nagyérdeműhöz!
Még mindig Mondeo vásárlás előtt állok és van egy dilemmám. TDCI-t nézek de nem tudom hogy a 130L vs. 116L ha jól látom a 116L valmaivel olcsóbb és értem hogy egy sebességgel rövidebb, de ez miben nyilvánul meg /fogyasztás, Gyorsulás, nyomaték?/ elég amatőr a kérdés de mentségem re ez lesz z első mondeóm.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22937 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 11:04:53 »
Idézetet írta: Busznyi - 2010.05.24 hétfő, 09:42:42
Sziasztok!
Újabb kérdéssel fordulnék a nagyérdeműhöz!
Még mindig Mondeo vásárlás előtt állok és van egy dilemmám. TDCI-t nézek de nem tudom hogy a 130L vs. 116L ha jól látom a 116L valmaivel olcsóbb és értem hogy egy sebességgel rövidebb, de ez miben nyilvánul meg /fogyasztás, Gyorsulás, nyomaték?/ elég amatőr a kérdés de mentségem re ez lesz z első mondeóm.
Szia, Nekem egy 115le 5 sebességes gépsárkányom van. Én nem vagyok egy versenyző típus, viszonylag finoman járok vele. Nálam az autó. 4.8 tól 6,3 ig eszik. 4,8l az csak városon kívül 90-100 tempó. Pl 6,1 nyáron autópálya+légkondi+4 felnőtt+csomagok 140km tempó. Télen szintén max. olyan 6-6,2l fogyasztás jön ki vegyes használatban(de inkább város), úgy hogy a kocsin van kiegészítő fűtés ami go.-t éget el és 3°C környékén már bekapcsol. Ez nálam télen szinte mindig megy mert 8km-re járok be dolgozni. De ha átlagolnom kéne a fogyasztást akkor 5,2-5,7ig eszik. Én nagyon elégedett vagyok vele. Jó nyomatékos, elég rugalmas ez a verzió is( persze az erősebb biztosan jobban). A motor 4.ben 60km/h-nál 1500-t forog, 5.ben kb 1200 környékén. 100km/h-nál 5.ben 2000-t. és 2500-t forog 125-130km/nál. A 6 sebességes mondeoknak-inkább az autópályás, gyorsabb menetkor jönnek ki az előnyeik ahogy én hallotam, de ha ritkábban mész autópályán akkor szerintem ez is elég. Legalábbis nekem. A nyomaték papíron 280/330Nm, Én kb ennyit tudtam írni a 115le-s változatról, ha valami kérdésed lenne akkor írj. A Mondi KIRÁLY
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Szilo
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22938 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 11:17:48 »
Idézetet írta: Busznyi - 2010.05.24 hétfő, 09:42:42
Sziasztok!
Újabb kérdéssel fordulnék a nagyérdeműhöz!
Még mindig Mondeo vásárlás előtt állok és van egy dilemmám. TDCI-t nézek de nem tudom hogy a 130L vs. 116L ha jól látom a 116L valmaivel olcsóbb és értem hogy egy sebességgel rövidebb, de ez miben nyilvánul meg /fogyasztás, Gyorsulás, nyomaték?/ elég amatőr a kérdés de mentségem re ez lesz z első mondeóm.
Szia Busznyi!
Szerintem mindkettő lehet jó, de a legfontosabb hogy ne neppertől vedd, mert az tutti tekergetett.
A tekergetés miatt valószínűsíthető a porlasztócsúcs vagy csúcsok cseréje, és biztos a kéttömegű lendkerék cseréje.
Előbbi 100 ... 600e HUF , utóbbi valahol 200e körül.
Viszont ha baba a gép akkor súlyos százezreket spórol neked a gázolajon egy benzineshez képest.
(vezetési stílustól függően: 100.000 km -> 700.000 ... 1.000.000 HUF)
A magánszemélyes gép csak 75%-ban...
Ha TDCI-t szeretnél, akkor 2004 utánit próbálj venni, ha nincs rá lé, akkor legyen TDDI mert azokban is csillió km van, de
olcsóbb a szerviz+alkatrész. Olvasgass egy kicsit a TDDI topikban, a tulajok nagyon elégedettek a gépeikkel.
Nekem 115 Le-s ci-m van, kimondottan szeretem, de autópályán kellene a 6. fokozat.
Kb. másfél éve jellemzően városi használatban van, néha autópályán kikormolva, az átlagfogyasztásom :7,7 (min.: 5,6 max 8.
Mondjuk én a "dinamikus" stílus híve vagyok.
Gyári fogyasztás, gyorsulás, nyomaték, stb. adatot a főoldalon lévő "katalogusok" menüpont alatt találsz.
Ford Mondeo 2003-2005 (MK3 Facelift)
Ugyanitt van vételi tanácsadó is.
Hasznos oldal a Mondeowiki is, itt is olvasgathatsz: gugliba ezt írd be: "mondeowiki Vásárlási tanácsok Mk3"
(most bonyolult lenne elmagyarázni hogy miért ilyen bénán irányítalak erre az oldalra)
Korábbi okoskodásaim ebben a témában:
http://mondeo.hu/index.php?topic=36.msg471350#msg471350
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg504628#msg504628
Üdv
Sz
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22939 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 11:28:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.24 hétfő, 07:44:03
Szeirntem ha leszakadt a rendszer a flexicsőnek annyi. nem tud az akkorát hajolni.
ettől féltem
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
tgy
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22940 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 13:38:55 »
hello!
valaki tud nekem segíteni?
mondeo kombi 2005-ös 2.0 tdci-m van.külső hőmérő hol van eldugva és ha valaki hekkerelt már iyet szerelési tanácsok.
előre is köszi!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.24 hétfő, 13:43:18 írta tgy
»
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22941 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 16:28:19 »
Idézetet írta: tgy - 2010.05.24 hétfő, 13:38:55
hello!
valaki tud nekem segíteni?
mondeo kombi 2005-ös 2.0 tdci-m van.külső hőmérő hol van eldugva és ha valaki hekkerelt már iyet szerelési tanácsok.
előre is köszi!
Hali a hűtő előtt van középpen, ha leszeded a hűtőmaszkot akkor látni fogod.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22942 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 17:07:59 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.05.24 hétfő, 16:28:19
Hali a hűtő előtt van középpen, ha leszeded a hűtőmaszkot akkor látni fogod.
A jobbos lámpa előtt van a löksin.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22943 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 21:22:36 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.05.24 hétfő, 11:17:48
Szia Busznyi!
Szerintem mindkettő lehet jó, de a legfontosabb hogy ne neppertől vedd, mert az tutti tekergetett.
A tekergetés miatt valószínűsíthető a porlasztócsúcs vagy csúcsok cseréje, és biztos a kéttömegű lendkerék cseréje.
Előbbi 100 ... 600e HUF , utóbbi valahol 200e körül.
Viszont ha baba a gép akkor súlyos százezreket spórol neked a gázolajon egy benzineshez képest.
(vezetési stílustól függően: 100.000 km -> 700.000 ... 1.000.000 HUF)
A magánszemélyes gép csak 75%-ban...
Üdv
Sz
Szia
Nem akarom a benzines vs diesel vitát sem folytatni, sem felpörgetni. Először döntsd el, hogy mire akarod használni és évi hány km-t teszel bele.
1. bár a diesel kevesebbt fogyaszt és olcsóbb is, tehát 100eKm-en 800-900eFt megspórolhatsz, de:
a, a 100eKm átlag éves km terheléssel számítva 8-10év
b, ha most 5 éves autót veszel, akkor 13-15 éves korára hozza be ezt az árat, de ekkor már célszerű lenne eladni, vagy felújítani, ami nem 8-900eFt lesz
c, eleve a dieselt használtan is 300-500eFt-al drágábban veszed, vagyis a 100eKm futásra vetítve ez már csak 300-400eFt spórolás
2. kevés az a diesel, amit jó állapotban meg tudsz venni és tényleg annyi km van benne, mint amit látsz
3. ha alkatrész kell hozzás, akkor a gatyádat réfizeted
4. jobban gyorsul és kevesebbet fogyaszt, ja és nem érzi meg annyira az utánfutót, mi a benzines, de hangosabb is, mint a benzines és a télre érzékenyebb
Szóval először döntsd el mire kell, mennyire akarsz dieselt. Nekem volt olyan, hogy annyira akartam, hogy nem érdekeltek a fentiek (arra rá is faragtam.
üdv
Csaba
Naplózva
Szilo
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22944 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 21:54:31 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.05.24 hétfő, 21:22:36
Szia
Nem akarom a benzines vs diesel vitát sem folytatni, sem felpörgetni. Először döntsd el, hogy mire akarod használni és évi hány km-t teszel bele.
1. bár a diesel kevesebbt fogyaszt és olcsóbb is, tehát 100eKm-en 800-900eFt megspórolhatsz, de:
a, a 100eKm átlag éves km terheléssel számítva 8-10év
b, ha most 5 éves autót veszel, akkor 13-15 éves korára hozza be ezt az árat, de ekkor már célszerű lenne eladni, vagy felújítani, ami nem 8-900eFt lesz
c, eleve a dieselt használtan is 300-500eFt-al drágábban veszed, vagyis a 100eKm futásra vetítve ez már csak 300-400eFt spórolás
2. kevés az a diesel, amit jó állapotban meg tudsz venni és tényleg annyi km van benne, mint amit látsz
3. ha alkatrész kell hozzás, akkor a gatyádat réfizeted
4. jobban gyorsul és kevesebbet fogyaszt, ja és nem érzi meg annyira az utánfutót, mi a benzines, de hangosabb is, mint a benzines és a télre érzékenyebb
Szóval először döntsd el mire kell, mennyire akarsz dieselt. Nekem volt olyan, hogy annyira akartam, hogy nem érdekeltek a fentiek (arra rá is faragtam.
üdv
Csaba
Itt van a használtautó vásárlás 1. számú kulcsmondata:
"Először döntsd el, hogy mire akarod használni és évi hány km-t teszel bele. "
2. : akkor higgy neppernek ha ló legel a sírján!
Üdv
Sz
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22945 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 22:37:59 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.05.24 hétfő, 21:54:31
Itt van a használtautó vásárlás 1. számú kulcsmondata:
"Először döntsd el, hogy mire akarod használni és évi hány km-t teszel bele. "
2. : akkor higgy neppernek ha ló legel a sírján!
Üdv
Sz
Igen a 2-es szabály is igen fontos
Üdv
Csaba
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22946 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 22:41:42 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.05.24 hétfő, 21:54:31
Itt van a használtautó vásárlás 1. számú kulcsmondata:
"Először döntsd el, hogy mire akarod használni és évi hány km-t teszel bele. "
2. : akkor higgy neppernek ha ló legel a sírján!
Üdv
Sz
Ez tuti igaz neppernek soha ne higgy. Sajna nem sajna, amikor én néztam autó és azzal a felszeretségel amivel szerettem volna autót venni és ráadásul kombit, 1 azaz 1db autó volt fent a hasznaltauton. El is mentem megnézni, de nagyon leélt állapotban volt. Ezzel csak azt akartam mondni, hogy a szerencse és kínálat is sokat tud számítani autóvásárlásnál. Ja és nem kapkodtam el a dolgot majd 3 hónapig tartott a jelenlegi autó megtalálása.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22947 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 22:49:58 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.05.24 hétfő, 22:41:42
Ez tuti igaz neppernek soha ne higgy. Sajna nem sajna, amikor én néztam autó és azzal a felszeretségel amivel szerettem volna autót venni és ráadásul kombit, 1 azaz 1db autó volt fent a hasznaltauton. El is mentem megnézni, de nagyon leélt állapotban volt. Ezzel csak azt akartam mondni, hogy a szerencse és kínálat is sokat tud számítani autóvásárlásnál. Ja és nem kapkodtam el a dolgot majd 3 hónapig tartott a jelenlegi autó megtalálása.
Én majdnem 4 hónapig kerestem a 2.0-ás TDDi kombit, ghia felszereltségben. Mivel csak lestrapált volt, ezért nem vettem meg. Végül a jelenlegi 1.8-as, 5 ajtós benzines került hozzám. Azóta is szeretem és hajtom.
Üdv
Csaba
Naplózva
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22948 Dátum:
2010.05.25 kedd, 11:16:40 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.05.24 hétfő, 22:49:58
Én majdnem 4 hónapig kerestem
Engem meg az autó talált meg, nem is akartam kocsit venni
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22949 Dátum:
2010.05.25 kedd, 11:56:12 »
Idézetet írta: Khelben - 2010.05.25 kedd, 11:16:40
Engem meg az autó talált meg, nem is akartam kocsit venni
Az enyém amikor megjött a céghez akkor tudtam, hogy 4 év múlva nekem az kellene. Kivártam és sikerült megvenni
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Oldalak:
1
...
452
453
454
455
456
457
458
[
459
]
460
461
462
463
464
465
466
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ