Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.28 péntek, 12:56:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
454
455
456
457
458
459
460
[
461
]
462
463
464
465
466
467
468
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24627268 alkalommal)
bigzso
és 50 vendég van a témában
ulix
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23000 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 14:57:28 »
Sziasztok!
Kérdésem az lenne hogy a porlasztócsúcs hibásodásnak mik a jelenségei?A választ előre is köszönöm!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23001 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 16:24:43 »
Idézetet írta: ulix - 2010.06.03 csütörtök, 14:57:28
Sziasztok!
Kérdésem az lenne hogy a porlasztócsúcs hibásodásnak mik a jelenségei?A választ előre is köszönöm!
jelenleg nem diesel-em van, de a régi dieselknél a jelenség (persze állapottól függő, hogy melyik mennyire):
- kormos füst
- egyenetlen járás
- teljesítmány vesztés
Itt csak akkor álhat le az autó, ha beragad a porlasztó csúcs, de azt nem hiszem, hogy 200eKm alatt el lehet érni.
Üdv
Csaba
Naplózva
ulix
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23002 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 16:47:26 »
Idézetet írta: ulix - 2010.06.03 csütörtök, 14:57:28
Sziasztok!
Kérdésem az lenne hogy a porlasztócsúcs hibásodásnak mik a jelenségei?A választ előre is köszönöm!
Köszönöm szépen.Akkor szerencsére nem ez lehet a probléma.Néha leáll a kocsi menet közben, de van amikor napokig nincs semmi baj.Amikor leáll kb 20 perc mulva tudom csak újraindítani addig csak tekeri a motort.Ez mi lehet akkor?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23003 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 17:01:00 »
Idézetet írta: ulix - 2010.06.03 csütörtök, 14:57:28
Sziasztok!
Kérdésem az lenne hogy a porlasztócsúcs hibásodásnak mik a jelenségei?A választ előre is köszönöm!
Terhelésnél elkezdi dobálni az izzító jelet ezzel a vészüzemmódot. Egyenletlen lesz a járása mintha zakatolna a motor. Egy idő után már be se fog indulni.
ui.
Diagnosztikával egyszerűen kilőhető hogy tényleg az-e
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23004 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 17:06:55 »
Idézetet írta: Balázs - 2010.06.03 csütörtök, 13:39:52
Nekem az Ambienteben benn volt gyárilag!
nekem is benne van gyárilag
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23005 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 17:09:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.03 csütörtök, 17:06:55
nekem is benne van gyárilag
A 7 végén megnézem és nyilatkozom
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
bőrözés
«
Új hozzászólás #23006 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 18:02:49 »
Hi All!
Megérett a kormányom, hogy új ruhát kapjon. Akkor már a váltó is természetesen (gomb és szoknya). Esetleg tud valaki ajánlani megbízható embert aki k*vaszépen dolgozik, nagyon jó minőségű bőrrel, gyorsan, elfogadható áron?
THX a válaszokat!
ÜDv !
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23007 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 19:04:24 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.06.02 szerda, 22:00:51
Hali! A szabadonfutó tárcsa felrakására keresek segítséget. Akinek van szerszáma hozzá, ideje és aknája. A szerelők közül senki se vállalja
Itt vagyok vele, és a csomagtartóban van, úgy nem sokat csillapít...
Heves megyeiek előnyben....de távolabb is elmegyek, ha nincs más megoldás.
Szia! Az enyém még nem jött meg,de kb 2 hét mulva felrakjuk a haverommal,ha tudsz várni és ha az enyém probléma nélül sikerül szerintem a tiedet is megbeszélhetjük.
Ja kb 30Km-re lakom Egertől keletre.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23008 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 19:14:37 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.06.03 csütörtök, 19:04:24
Szia! Az enyém még nem jött meg,de kb 2 hét mulva felrakjuk a haverommal,ha tudsz várni és ha az enyém probléma nélül sikerül szerintem a tiedet is megbeszélhetjük.
Ja kb 30Km-re lakom Egertől keletre.
Oké, ez nagyon bíztatóan hangzik! Addig szerzek feszítőt és talán szíjat is, hogy egyszerre lehessen cserélni, úgy érdemes.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23009 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 20:16:56 »
Idézetet írta: ulix - 2010.06.03 csütörtök, 16:47:26
Köszönöm szépen.Akkor szerencsére nem ez lehet a probléma.Néha leáll a kocsi menet közben, de van amikor napokig nincs semmi baj.Amikor leáll kb 20 perc mulva tudom csak újraindítani addig csak tekeri a motort.Ez mi lehet akkor?
Nekünk is volt hasonló...Egyszer csak leáll,és nem tudtuk újraindítani...Aztán reggel jó lett.Ment apa pályán,és megint elkezdte.Vmi kis 5-6 ezer forintos szenzor ment tönkre.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23010 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 20:57:05 »
Idézetet írta: ulix - 2010.06.03 csütörtök, 16:47:26
Köszönöm szépen.Akkor szerencsére nem ez lehet a probléma.Néha leáll a kocsi menet közben, de van amikor napokig nincs semmi baj.Amikor leáll kb 20 perc mulva tudom csak újraindítani addig csak tekeri a motort.Ez mi lehet akkor?
CMP jeladó hiba.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23011 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 21:36:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.03 csütörtök, 20:57:05
CMP jeladó hiba.
Igen,az a kis szarság
Amikor nekem állt le,hívtam fatert,jött neki egyből indult...Lehülyézett,h béna voltam...Másnap ő Kanizsánál halt be,és hívott,h igazam volt...Kanizsán nem volt jeladó,kellett bérelnie egy kocsit és szombathelyre menni alkatrészért...
Naplózva
kishalacska
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23012 Dátum:
2010.06.04 péntek, 09:10:03 »
Sziasztok!
Feltennék egy kulcskérdést
Hosszú idő után elő kellett vennem a Zautó pótkulcsát (nem kényszerből
megvan a napi használatú is)
Ez is rádiós kulcs, és emlékeim szerint jó is volt régebben.
Most az történik vele, hogy hibátlanul nyitja-zárja az autót,
a gyújtáskapcsolóban elfordítva szépen feléleszti a visszajelző lámpákat, izzít is...
viszont az utolsó tekerésre, indítózás már nem történik.
Tehát elvileg jó, mert nyit-zár, izzít, csak pont nem indít.
van tippetek, mit kell ilyenkor tenni? Kódolni ugye elvileg nem tudom, mert ahhoz két kódolt kulcs kell (könyv szerint)
nekem meg csak egy van (vagy nem is tudom)
volt már hasonló valakinek, hogy "elfelejtett" indítani a kulcs?
Köszi előre is, üdv: Kishalacska
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23013 Dátum:
2010.06.04 péntek, 09:32:09 »
Mánuel azt írja, hogy egy kulcs, plusz a márkaszerviz programozói össze tudnak kódolni megint.
Idézetet írta: kishalacska - 2010.06.04 péntek, 09:10:03
Sziasztok!
Feltennék egy kulcskérdést
Hosszú idő után elő kellett vennem a Zautó pótkulcsát (nem kényszerből
megvan a napi használatú is)
Ez is rádiós kulcs, és emlékeim szerint jó is volt régebben.
Most az történik vele, hogy hibátlanul nyitja-zárja az autót,
a gyújtáskapcsolóban elfordítva szépen feléleszti a visszajelző lámpákat, izzít is...
viszont az utolsó tekerésre, indítózás már nem történik.
Tehát elvileg jó, mert nyit-zár, izzít, csak pont nem indít.
van tippetek, mit kell ilyenkor tenni? Kódolni ugye elvileg nem tudom, mert ahhoz két kódolt kulcs kell (könyv szerint)
nekem meg csak egy van (vagy nem is tudom)
volt már hasonló valakinek, hogy "elfelejtett" indítani a kulcs?
Köszi előre is, üdv: Kishalacska
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
kishalacska
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23014 Dátum:
2010.06.04 péntek, 09:37:33 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.06.04 péntek, 09:32:09
Mánuel azt írja, hogy egy kulcs, plusz a márkaszerviz programozói össze tudnak kódolni megint.
Akkor nem úszom meg a márkaszerviz látogatást...
Mindenesetre köszi
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23015 Dátum:
2010.06.04 péntek, 10:08:47 »
Idézetet írta: ulix - 2010.06.03 csütörtök, 16:47:26
Köszönöm szépen.Akkor szerencsére nem ez lehet a probléma.Néha leáll a kocsi menet közben, de van amikor napokig nincs semmi baj.Amikor leáll kb 20 perc mulva tudom csak újraindítani addig csak tekeri a motort.Ez mi lehet akkor?
Mint azt már írtam a villanyos topikban: CMP jeladó!
Annyiba kerül mint egy hibakód kiolvasás (5-6 ezer Ft) és otthon is elvégezhető a cseréje. Érdemes ezzel kezdeni, főleg ha még a régi fekete színű van benne (nem a csatlakozó, hanem a jeladó). De ha nem hiszel nekem, olvastass hibakódot. A porlasztók hibájára a P0200, P0201, P0202, P0203, P0204 –es DTC-k utalnak. Jelezheti még a P0325-ös, a kopogásérzékelı tőréshatáron kívüli értékét jelzı hibakód is a gondot. Fizikai vizsgálat az úgynevezett kipoharazás nevő eljárással indul, ahol a résolajmennyiséget mérik meg. Ha túl sok ill. túl kevés, abból tudnak következtetni a hibás porlasztóra, amit miután jópénzért kicserélnek, fel kell programoztatni az ECUban. Ha biztosak vagyunk a porlasztócsúcs problémát illetıleg, irány egy komoly dízeles szakmőhely! A próbapadi vizsgálat után, ahol ellenőrzik a porlasztási képet, a szállított mennyiséget, a résolajmennyiséget és még ki tudja mennyi mindent, szakvéleményt adnak a porlasztók állapotától. (Pl. a jónevő Filep dízelnél 6eFt/db a porlasztók vizsgálatának ára) Az árak széles szórásban vannak, kb. 40-70e Ft/db a porlasztó, illetve kb. 2 óra szerviz rezsidíj a csere és a programozás.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23016 Dátum:
2010.06.04 péntek, 11:06:04 »
Sok helyen olvasom, hogy alsó motortér burkolat.
Én nem tudom milyen az, így valószínű, hogy az én autómon nincs is.
Ez lehet? Kellene rajta lennie? Ha csak lespórolták akkor érdemes venni rá? Cromaxnál van?
Valaki linkeljen egy képet légyszi.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23017 Dátum:
2010.06.04 péntek, 11:19:32 »
Idézetet írta: kishalacska - 2010.06.04 péntek, 09:10:03
Sziasztok!
Feltennék egy kulcskérdést
Hosszú idő után elő kellett vennem a Zautó pótkulcsát (nem kényszerből
megvan a napi használatú is)
Ez is rádiós kulcs, és emlékeim szerint jó is volt régebben.
Most az történik vele, hogy hibátlanul nyitja-zárja az autót,
a gyújtáskapcsolóban elfordítva szépen feléleszti a visszajelző lámpákat, izzít is...
viszont az utolsó tekerésre, indítózás már nem történik.
Tehát elvileg jó, mert nyit-zár, izzít, csak pont nem indít.
van tippetek, mit kell ilyenkor tenni? Kódolni ugye elvileg nem tudom, mert ahhoz két kódolt kulcs kell (könyv szerint)
nekem meg csak egy van (vagy nem is tudom)
volt már hasonló valakinek, hogy "elfelejtett" indítani a kulcs?
Köszi előre is, üdv: Kishalacska
A kulcsot fel lehet progizni.Keresd Relhist-et,ő van otthon a témában!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23018 Dátum:
2010.06.04 péntek, 11:29:20 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.06.04 péntek, 11:06:04
Sok helyen olvasom, hogy alsó motortér burkolat.
Én nem tudom milyen az, így valószínű, hogy az én autómon nincs is.
Ez lehet? Kellene rajta lennie? Ha csak lespórolták akkor érdemes venni rá? Cromaxnál van?
Valaki linkeljen egy képet légyszi.
Bontóban.Cromaxnál 47e.
A 2es jelölésű!
http://invitelweb.hu/tamas.simon/burk.doc
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23019 Dátum:
2010.06.04 péntek, 12:54:39 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.04 péntek, 11:29:20
Bontóban.Cromaxnál 47e.
A 2es jelölésű!
http://invitelweb.hu/tamas.simon/burk.doc
Keresek Mk3 motor alsó burkolatot.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23020 Dátum:
2010.06.04 péntek, 13:37:02 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.04 péntek, 11:29:20
Bontóban.Cromaxnál 47e.
A 2es jelölésű!
http://invitelweb.hu/tamas.simon/burk.doc
Nem látok az mc-ben olyat ami az én autómra való. Erre amit te választottál azt írja, hogy 2003.09.15-től.
Érdekes. Arra a szériára nem gyártottak ami nekem van?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23021 Dátum:
2010.06.04 péntek, 13:38:26 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.06.04 péntek, 13:37:02
Nem látok az mc-ben olyat ami az én autómra való. A legközelebbi amit ír az 2003.09.15-től van.
Érdekes. Arra a szériára nem gyártottak ami nekem van? Azt írja az MC hogy az enyém 40-es sorozat.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23022 Dátum:
2010.06.04 péntek, 15:25:45 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.06.04 péntek, 13:37:02
Nem látok az mc-ben olyat ami az én autómra való. Erre amit te választottál azt írja, hogy 2003.09.15-től.
Érdekes. Arra a szériára nem gyártottak ami nekem van?
nekem van, szóval tuti kell lennie facelift előttire is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23023 Dátum:
2010.06.04 péntek, 16:25:40 »
Idézetet írta: Benedek - 2010.06.03 csütörtök, 12:05:02
Jobb oldalt..hátul az ülés mögött...
esetleg egy fotot rola? keresem de nem talalom...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23024 Dátum:
2010.06.04 péntek, 20:57:18 »
Bocsi az amatőr kérdésért, de meg tudnátok mondani,melyik az a honlap,ahol alvázszám alapján meglehet tudni 1-2 dolgot?
Előre is köszi
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23025 Dátum:
2010.06.04 péntek, 21:17:11 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.06.04 péntek, 20:57:18
Bocsi az amatőr kérdésért, de meg tudnátok mondani,melyik az a honlap,ahol alvázszám alapján meglehet tudni 1-2 dolgot?
Előre is köszi
Pár alap dolgot itt:
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=6C5CF011BFAA011CC0DC75DE52DFC12D.walv0672
Ha több kell akkor kérj meg valakit a forumon, hogy nézze meg microcat-ban.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23026 Dátum:
2010.06.04 péntek, 21:19:52 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.06.04 péntek, 21:17:11
Pár alap dolgot itt:
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=6C5CF011BFAA011CC0DC75DE52DFC12D.walv0672
Ha több kell akkor kérj meg valakit a forumon, hogy nézze meg microcat-ban.
Köszi pont erre gondoltam
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23027 Dátum:
2010.06.05 szombat, 11:51:58 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.06.04 péntek, 13:37:02
Nem látok az mc-ben olyat ami az én autómra való. Erre amit te választottál azt írja, hogy 2003.09.15-től.
Érdekes. Arra a szériára nem gyártottak ami nekem van?
ezen nem kell csodálkozni.Területenként változtatták a felszereltségi listát.
Az én autómra pl nem létezett bal oldalsó motrorburkolat,ám a helye megvan-rögzítési pontok.
Szépen rendeltem a fordnál (3.2e ft)másik alvázszámhoz és feltettem a helyére.
A te autódon is megvannak a burkolatnak a rögzítési pontjai.Csak megkell venni és feltenni.Esetleg a bolhákat és a csavarokat is megkell rendelni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
seekay
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23028 Dátum:
2010.06.05 szombat, 13:12:28 »
Hülye kérdés, de hogy tudom a hátsó ülést visszarakni?
Ott a 2 lyuk, de nem akar belepattanni.
Naplózva
Pepe28
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23029 Dátum:
2010.06.05 szombat, 16:31:31 »
Sziasztok
Egy kérdésem lenne.
Olyan problémával álltam szembe,hogy menet közbe kigyulladt az izzítás jelző. Folyamatosan villog és a kocsi nekiállt rángatni kapkodni. Mi lehet a hiba oka? Ha valaki tud tanácsokkal segíteni,hogy mire készüljek azt előre is megköszönöm!
Sziasztok
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23030 Dátum:
2010.06.05 szombat, 17:14:18 »
Idézetet írta: Pepe28 - 2010.06.05 szombat, 16:31:31
Sziasztok
Egy kérdésem lenne.
Olyan problémával álltam szembe,hogy menet közbe kigyulladt az izzítás jelző. Folyamatosan villog és a kocsi nekiállt rángatni kapkodni. Mi lehet a hiba oka? Ha valaki tud tanácsokkal segíteni,hogy mire készüljek azt előre is megköszönöm!
Sziasztok
Bár csak következtetés, de gondolom diesel az autó. Ez szerintem porlasztó csúcs, de inkább valami jó szerelőnek mutasd meg. Majd a dieseles kollegák mondanak neked okosabbat mint én.
Üdv
Csaba
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23031 Dátum:
2010.06.05 szombat, 17:48:28 »
Idézetet írta: Pepe28 - 2010.06.05 szombat, 16:31:31
Sziasztok
Egy kérdésem lenne.
Olyan problémával álltam szembe,hogy menet közbe kigyulladt az izzítás jelző. Folyamatosan villog és a kocsi nekiállt rángatni kapkodni. Mi lehet a hiba oka? Ha valaki tud tanácsokkal segíteni,hogy mire készüljek azt előre is megköszönöm!
Sziasztok
válasz a tdci-ben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsuzsu
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23032 Dátum:
2010.06.05 szombat, 17:54:23 »
Szia, Alf!
Köszönöm a segítséget a ford galaxy és a víz találkozásával kapcsolatban. A lépéseket, amiket ajánlottál a férjem már végigjárta. A vizet megpróbálta mindenhonnan "kiszorítani", most az összeszerelésnél jár. Közben megérkezett egy szörfös segítség is (aki autószerelő), bicajjal a vizeken át. (Na, ez nem semmi.) Az összeszerelésnél tartanak. Talán van még remény. Még egyszer köszi: egy aggódó feleség
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23033 Dátum:
2010.06.05 szombat, 18:27:50 »
Idézetet írta: zsuzsu - 2010.06.05 szombat, 17:54:23
Szia, Alf!
Köszönöm a segítséget a ford galaxy és a víz találkozásával kapcsolatban. A lépéseket, amiket ajánlottál a férjem már végigjárta. A vizet megpróbálta mindenhonnan "kiszorítani", most az összeszerelésnél jár. Közben megérkezett egy szörfös segítség is (aki autószerelő), bicajjal a vizeken át. (Na, ez nem semmi.) Az összeszerelésnél tartanak. Talán van még remény. Még egyszer köszi: egy aggódó feleség
remélem sikerül.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23034 Dátum:
2010.06.06 vasárnap, 19:53:49 »
Sziasztok!
Ha elviszem a kocsit 1 hiba kiolvasásra, az megmondja ha esetleg az izzító gyertya nem műxik? köszi sanyi
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.06 vasárnap, 19:57:36 írta sanyikabacsi
»
Naplózva
opeti
Vendég
Pollenszűrő
«
Új hozzászólás #23035 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 10:30:22 »
Sziasztok!
Pollenszűrőből érdemes gyárit venni, vagy jó az utángyártott is?
Köszi
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Pollenszűrő
«
Új hozzászólás #23036 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 12:28:50 »
Idézetet írta: peti0731 - 2010.06.07 hétfő, 10:30:22
Sziasztok!
Pollenszűrőből érdemes gyárit venni, vagy jó az utángyártott is?
Köszi
Sztm, ha nem veszel bele szagszűrőset akkor jó az utángyártott is. (Szagszűrőssel kapcsolatosan nincs tapasztalatom)
Én legalábbis 2x már ilyen alapot tettem be az autóinkba és nem volt vele gond.
Üdv, T.
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Pollenszűrő
«
Új hozzászólás #23037 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 12:41:24 »
Idézetet írta: peti0731 - 2010.06.07 hétfő, 10:30:22
Sziasztok!
Pollenszűrőből érdemes gyárit venni, vagy jó az utángyártott is?
Köszi
Szia,
én nemrég vettem a Nagyautónal kb. 2200ft-ért utángyártott aktívszenest. Nemsokkal később egy haveromnak is. Mindketten meg vagyunk vele teljessen elégedve.
Szerintem jó az utángyártott is.
üdv.
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
elefant
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23038 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 12:53:52 »
Sziasztok!
2002-es TDCI motoros Mondeo-m van automata klímával, de a klíma két napja - mióta meleg van - nem hűt. Tud valaki segíteni? Előre is köszi.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23039 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 12:58:08 »
Idézetet írta: elefant - 2010.06.07 hétfő, 12:53:52
Sziasztok!
2002-es TDCI motoros Mondeo-m van automata klímával, de a klíma két napja - mióta meleg van - nem hűt. Tud valaki segíteni? Előre is köszi.
tegyél bele gázt, attól megjavul.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
polgab
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23040 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 17:15:07 »
Sziasztok,
olyan kérdésem lenne, hogy az a normál működés része, hogy leállitás után a venti még pörög 1-2 percig, a klima hűt, a vizhőfok stabil 90, de nekem
nem tetszik ez a sok ventillátor használat, lehet ezt javitani valahogy, arra gondoltam, hogy átmosom egy kicsit a hűtőradiátort? Nektek is ennyit használja a ventit?
G.
Naplózva
Nitroboy
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23041 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 18:29:05 »
Idézetet írta: polgab - 2010.06.07 hétfő, 17:15:07
Sziasztok,
olyan kérdésem lenne, hogy az a normál működés része, hogy leállitás után a venti még pörög 1-2 percig, a klima hűt, a vizhőfok stabil 90, de nekem
nem tetszik ez a sok ventillátor használat, lehet ezt javitani valahogy, arra gondoltam, hogy átmosom egy kicsit a hűtőradiátort? Nektek is ennyit használja a ventit?
G.
Hűtőradiátort hogyan gondoltad átmosni? Azt nem lehet csak úgy, és felesleges is. Abba (is)van a hűtőközeg. Ott párolog el. A párolgás, meg ügye hőt von el, ezért hül le az az egység,(radi, elpárologtató) amin keresztül áramoltatja a beérkező levegőt a venti. Ha klímát használsz akkor persze hogy megy a külső ventillátor is, mert a motorhűtő elött
a klíma kondenzáló egysége(klímahűtő) helyezkedik el ami melegszik nagyon. Pláne, ha nem hűti menetszél. Érdemes a klímát úgy használni, hogy pl. tudod hogy kb. 3 perc múlva megérkezel ahova éppen igyekszel, kikapcsolod a klímát
és csak a szellőztetést működteted. Így a kondi visszahül nem fog tovább pörögni a külső venti. De ami még fontosabb, kiszárítja az elpárt, és nem fog gombásodni, büdösödni a rendszer.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23042 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 18:58:49 »
Na vettem ilyen klíma tisztító spay-t, a lényege, hogy ha lenyomom a fejét, ki ereszti a flokon teljes tartalmát, és 15 percig járatni kell a klímát teljes fordulaton belső keringetéssel. De nekem azt csinálta a hűtő ventilátor ,hogy 10másodpercet (számoltam) pörgött teljes fordulaton, majd 10mp-t állt és utána ez ment végig meleg volt a motor de szerintem ez akkor sem normális. Kérdés: lehet ,hogy nem jó a ventilátor kapcsoló technika, vagy esetleg valamelyik termosztát? Na mert voltam Vik-nél és azt mondta nem tárol semmi hiba kódot a kocsi, most akkor mi van? üdv a sanyi
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23043 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 19:29:47 »
Idézetet írta: Nitroboy - 2010.06.07 hétfő, 18:29:05
Hűtőradiátort hogyan gondoltad átmosni? Azt nem lehet csak úgy, és felesleges is. Abba (is)van a hűtőközeg. Ott párolog el. A párolgás, meg ügye hőt von el, ezért hül le az az egység,(radi, elpárologtató) amin keresztül áramoltatja a beérkező levegőt a venti. Ha klímát használsz akkor persze hogy megy a külső ventillátor is, mert a motorhűtő elött
a klíma kondenzáló egysége(klímahűtő) helyezkedik el ami melegszik nagyon. Pláne, ha nem hűti menetszél. Érdemes a klímát úgy használni, hogy pl. tudod hogy kb. 3 perc múlva megérkezel ahova éppen igyekszel, kikapcsolod a klímát
és csak a szellőztetést működteted. Így a kondi visszahül nem fog tovább pörögni a külső venti. De ami még fontosabb, kiszárítja az elpárt, és nem fog gombásodni, büdösödni a rendszer.
Mármint külsőleg értettem lemosni...
Gondoltam ha nagyon zsuvás a radiator akkor kevésbé hatékony a hűtés és ezért járatja folyton a ventit,
de nem vagyok jártas a témában ezért kérdeztem rá itt
G.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.07 hétfő, 19:32:34 írta polgab
»
Naplózva
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23044 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 21:05:23 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.06.07 hétfő, 18:58:49
Na vettem ilyen klíma tisztító spay-t, a lényege, hogy ha lenyomom a fejét, ki ereszti a flokon teljes tartalmát, és 15 percig járatni kell a klímát teljes fordulaton belső keringetéssel. De nekem azt csinálta a hűtő ventilátor ,hogy 10másodpercet (számoltam) pörgött teljes fordulaton, majd 10mp-t állt és utána ez ment végig meleg volt a motor de szerintem ez akkor sem normális. Kérdés: lehet ,hogy nem jó a ventilátor kapcsoló technika, vagy esetleg valamelyik termosztát? Na mert voltam Vik-nél és azt mondta nem tárol semmi hiba kódot a kocsi, most akkor mi van? üdv a sanyi
Szenzor pucolás! Kormány oldalon, jobb térdnél pici rács...burkolat leszedése szenzor kitakarítása (ventilátor után egy kicsi kék bogyó) óvatosa. És jó lesz!
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23045 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 21:39:00 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.06.07 hétfő, 18:58:49
Na vettem ilyen klíma tisztító spay-t, a lényege, hogy ha lenyomom a fejét, ki ereszti a flokon teljes tartalmát, és 15 percig járatni kell a klímát teljes fordulaton belső keringetéssel. De nekem azt csinálta a hűtő ventilátor ,hogy 10másodpercet (számoltam) pörgött teljes fordulaton, majd 10mp-t állt és utána ez ment végig meleg volt a motor de szerintem ez akkor sem normális. Kérdés: lehet ,hogy nem jó a ventilátor kapcsoló technika, vagy esetleg valamelyik termosztát? Na mert voltam Vik-nél és azt mondta nem tárol semmi hiba kódot a kocsi, most akkor mi van? üdv a sanyi
Ventilátor fordulatszám ellenállás szakadás. Mint polgab-nál. Nem megy az alacsony fordulatszámú venti fokozat, így túlmelegszik a rendszer annyira, hogy max fordulatra kapcsolja az elektronika a hűtést. Visszahül, lekapcsolja alacsony fordulatra, de az ugye nincs, így megint melegszik.
Szerencsére a mondeonál lehet külön cserélni ezt az ellenállást (opel astranal pl. ventivel együtt...)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
thevenin
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23046 Dátum:
2010.06.08 kedd, 18:15:08 »
Hello, nekem is klimas temam lenne. nem hut. a venti porog mint az allat, de szerintem ez csak a venti amit fuj annyit hut ebben semmi mas nincs.Tulajdonkeppen neha meg meleg is.Neha mondjuk elbizonytalanodok hogy most hideg e ami t fuj vagy nem, de ha mar elbzonytalanodok e snem tudok egyertelmu dotnest hozni akkor is baj van nem?
volt mar valakinek hasonlo gondja? klimafeltoltes kellhet neki?koszi a velemenyeket.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23047 Dátum:
2010.06.08 kedd, 18:18:24 »
Idézetet írta: thevenin - 2010.06.08 kedd, 18:15:08
Hello, nekem is klimas temam lenne. nem hut. a venti porog mint az allat, de szerintem ez csak a venti amit fuj annyit hut ebben semmi mas nincs.Tulajdonkeppen neha meg meleg is.Neha mondjuk elbizonytalanodok hogy most hideg e ami t fuj vagy nem, de ha mar elbzonytalanodok e snem tudok egyertelmu dotnest hozni akkor is baj van nem?
volt mar valakinek hasonlo gondja? klimafeltoltes kellhet neki?koszi a velemenyeket.
gáz mikor volt benne töltetve??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kocsisj
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23048 Dátum:
2010.06.08 kedd, 19:00:34 »
Sziasztok!
1 hónapja boldog tulajdonosa lettem egy 6 éves 1,8 SCI Mondeónak.Egy problémám akadt amit nem tudok mire vélni.Mikor megvettem megcsináltattam a szokásos szervízét( szűrők,olaj,gyertya,klíma tisztítás).Az alapjáratom akkor és azóta sincs rendben.Néha "bedadog".Ezt csinálja menetközben is.Pl megyek 50-el folyamatosan, egyszercsak megtorpan, mintha fékeznék,majd megy tovább mintha misem történt volna.A szervíz kitisztította a karburátort.Állítólag nagyon mocskos volt.De a problémám továbbra is megvan.Aki tud legyenszives adjon ötleteket.Köszönöm.Kocsisj
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23049 Dátum:
2010.06.08 kedd, 19:00:47 »
Idézetet írta: thevenin - 2010.06.08 kedd, 18:15:08
Hello, nekem is klimas temam lenne. nem hut. a venti porog mint az allat, de szerintem ez csak a venti amit fuj annyit hut ebben semmi mas nincs.Tulajdonkeppen neha meg meleg is.Neha mondjuk elbizonytalanodok hogy most hideg e ami t fuj vagy nem, de ha mar elbzonytalanodok e snem tudok egyertelmu dotnest hozni akkor is baj van nem?
volt mar valakinek hasonlo gondja? klimafeltoltes kellhet neki?koszi a velemenyeket.
az enyémben mikor már nem volt elég gáz benne, alig hűtött, és a két középső beömlő kilépő hőmérséklete eltérő volt. Gáztöltés megoldotta.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
454
455
456
457
458
459
460
[
461
]
462
463
464
465
466
467
468
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ