Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.25 vasárnap, 14:46:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
456
457
458
459
460
461
462
[
463
]
464
465
466
467
468
469
470
...
1558
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 22949095 alkalommal)
zetec130
és 35 vendég van a témában
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Kulcs másolás
«
Új hozzászólás #23100 Dátum:
2010.06.13 vasárnap, 21:13:42 »
Idézetet írta: nagytomi - 2010.06.12 szombat, 14:12:02
Azt hiszem Relhist árul bicskakulcsot. Az nem jó? Itt nézelődj:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2066.msg494609#msg494609
..nem szeretném átvariálni a kulcsokat... maradnék az eredeti megoldásoknál...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
BTomi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23101 Dátum:
2010.06.13 vasárnap, 21:19:19 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.12 szombat, 23:45:01
A klíma szárítószűrőjét kell cserélni néha? mert ma észrevettem, hogy folyik belőle a kondenzvíz. korábban nem tette.
Ez a folyás úgy jelentkezik, hogy a jobb első kerék előtt csöpög a földre?
Ez a szárító szűrő ott fém hengeres házban van?
Tavaly nyáron volt itt ez téma és akkor azt a választ kaptam, hogy a ház külsején lecsapódó víz csöpög ott. Szóval nem bág, hanem fícsőr. Remélem tényleg így van, mert én megnyugodtam és nem foglalkoztam vele.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23102 Dátum:
2010.06.13 vasárnap, 21:32:45 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.06.13 vasárnap, 21:19:19
Ez a folyás úgy jelentkezik, hogy a jobb első kerék előtt csöpög a földre?
Ez a szárító szűrő ott fém hengeres házban van?
Tavaly nyáron volt itt ez téma és akkor azt a választ kaptam, hogy a ház külsején lecsapódó víz csöpög ott. Szóval nem bág, hanem fícsőr. Remélem tényleg így van, mert én megnyugodtam és nem foglalkoztam vele.
igen
igen
igyvan
Naplózva
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23103 Dátum:
2010.06.13 vasárnap, 23:12:06 »
Sziasztok!
Ilyen szart keresek de senki sem árul bontottban sem??? Vagy csak nekem szerelték be a soron a gyárban?
Kombi MKIII hoz keresek küszöbre pattintott gumitömítést jobb-bal
köszönöm
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
SSanya
Vendég
klíma
«
Új hozzászólás #23104 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 08:57:50 »
Bocsánat, hogy itt kérdezem, de nem találtam jobb totyikot...
A zasszony fiestájában ha bekapcsolja a klímát, zakatoló hang hallható. Ez a kompresszor csapágya, vagy a kuplungja, vagy maga a kompresszor a ratyi?
Köszi
SS
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: klíma szárítószűrő
«
Új hozzászólás #23105 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 09:58:47 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.13 vasárnap, 20:54:42
a kondenzvíz ráfolyik a kipuffra és onnan elpárolog(normál esetben)
Ha most alatta van a tócsa akkor valahol hamarabb elcsurog,elvan dugulva a lefolyója
Ha nem zavar ,ne foglalkozz vele,mert egyébként meg a kipuffot rohassza széjjel
Ahogy BTomi írja, jobb első kerék előtti tócsáról van szó.az utastéri eláprologtató lefolyója tényleg a flexcsőre folyik..
Olvastam TIS-t, abban azt írják, hogy a klímarendszer ezen szakasza ídőjárás függvényében lehet deres is, így a csöpögés érthető. Az viszont kevésbé, hogy idáig miért nem volt ilyen. Pl. 3 éve sem, amikor 40 fok volt 1 hónapig. Lehet, megnézetem a gáz szintjét.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.14 hétfő, 10:00:49 írta Relhist
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23106 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 11:37:02 »
Sziasztok!
Szedte már le valaki kombi MKIII leghátsó ajtajának a kárpitját? Csak le kell pattintani?
Az a jelenség, hogy időnként nem tudom kinyitni a csomagtartót. Hallom, hogy zümmög a villanymotor, de nem nyílik. Aztán már nem is zümmög...
De ha várok egy picit, akkor elsőre kinyitja.
Arra gondoltam, hogy lehet itt a nagy melegben kifolyt valami zsír vagy ilyesmi és talán jót tenne neki, hogy zsírspérvel jól körbefújkálnám az egészet. De ehhez ugye le kéne venni a burkolatot. Azon viszont nem látok semmiféle csavart. Lehet csak le kéne pattintani? Nem szívesen törtném el...
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23107 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 12:21:47 »
Idézetet írta: KIZS - 2010.06.14 hétfő, 11:37:02
Sziasztok!
Szedte már le valaki kombi MKIII leghátsó ajtajának a kárpitját? Csak le kell pattintani?
Az a jelenség, hogy időnként nem tudom kinyitni a csomagtartót. Hallom, hogy zümmög a villanymotor, de nem nyílik. Aztán már nem is zümmög...
De ha várok egy picit, akkor elsőre kinyitja.
Arra gondoltam, hogy lehet itt a nagy melegben kifolyt valami zsír vagy ilyesmi és talán jót tenne neki, hogy zsírspérvel jól körbefújkálnám az egészet. De ehhez ugye le kéne venni a burkolatot. Azon viszont nem látok semmiféle csavart. Lehet csak le kéne pattintani? Nem szívesen törtném el...
Szia!
Nekem a nagy esőzések után csinálta ezt, meg sem nyikkant, aztán 2 óra múlva meg nyílt.
Befújtam WD40-nel a zárlyukon keresztül, azóta hibátlan.
Naplózva
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23108 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 12:32:18 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.06.14 hétfő, 12:21:47
Szia!
Nekem a nagy esőzések után csinálta ezt, meg sem nyikkant, aztán 2 óra múlva meg nyílt.
Befújtam WD40-nel a zárlyukon keresztül, azóta hibátlan.
Nekem nincs zárjuk (vagy van?).
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23109 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 13:15:58 »
Idézetet írta: KIZS - 2010.06.14 hétfő, 12:32:18
Nekem nincs zárjuk (vagy van?).
elvileg kellene lenni...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23110 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 13:45:23 »
Neki állt szarakodni a jobb első ajtón a külső kilincsem (a belsővel jól műkszik). Mikor nagyon meleg van akkor csak rafinált kilincs mozgatások árán sikerül kinyitni az ajtót, valami fél miniméter hiányozhat ahhoz,h rendesen nyíljon. Nem tudom pontosan mit és hogyan mozgat a kilincs, de szerintem nagyon eccerűen orvosolható lesz a probléma, de ehhez szét kéne szednem.
Kérdés,hogy van-e valakinek az ajtókárpit leszedéssel és a kilincs szerkezettel kapcsolatban valami tapasztalata.
Rákerestem a keresővel, de az ajtókárpit leszedéséről nem találtam semmit, pedig úgy emlékszem, hogy volt róla már szó.
Azt láttam,h csavarok is fogják a kárpitot, de gondolom valami pattentek is vannak, amiket nem szeretnék eltörni.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23111 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 13:58:44 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.06.14 hétfő, 13:45:23
Neki állt ***akodni a jobb első ajtón a külső kilincsem (a belsővel jól műkszik). Mikor nagyon meleg van akkor csak rafinált kilincs mozgatások árán sikerül kinyitni az ajtót, valami fél miniméter hiányozhat ahhoz,h rendesen nyíljon. Nem tudom pontosan mit és hogyan mozgat a kilincs, de szerintem nagyon eccerűen orvosolható lesz a probléma, de ehhez szét kéne szednem.
Kérdés,hogy van-e valakinek az ajtókárpit leszedéssel és a kilincs szerkezettel kapcsolatban valami tapasztalata.
Rákerestem a keresővel, de az ajtókárpit leszedéséről nem találtam semmit, pedig úgy emlékszem, hogy volt róla már szó.
Azt láttam,h csavarok is fogják a kárpitot, de gondolom valami pattentek is vannak, amiket nem szeretnék eltörni.
Csavar van, patent nincs.
Körben 6 apró csavar, egy a behúzó műanyag takarója alatt, egy a ajtónyitó mögött kupakkal lezárva.
Ezek kicsavarása után kárpit felfelé leakasztható a belső vízlehúzóról. Érdemes levenni még a tükör belső takarását (1 csavar) is, úgy könyebben lejön a kárpit.
A kárpit alatt ott a vízzáró paplan, amit nyersgumi rögzít, ezt rajzkéssel (sniccer, szike) óvatosan fel tudod vágni annyira, hogy hozzáférj a mechanikához. Utána visszatapad szépen.
A hiba valami kopás lesz, mert melegre az enyémen is jelentkezik.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23112 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 14:25:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.14 hétfő, 13:58:44
Csavar van, patent nincs.
Körben 6 apró csavar, egy a behúzó műanyag takarója alatt, egy a ajtónyitó mögött kupakkal lezárva.
Ezek kicsavarása után kárpit felfelé leakasztható a belső vízlehúzóról. Érdemes levenni még a tükör belső takarását (1 csavar) is, úgy könyebben lejön a kárpit.
A kárpit alatt ott a vízzáró paplan, amit nyersgumi rögzít, ezt rajzkéssel (sniccer, szike) óvatosan fel tudod vágni annyira, hogy hozzáférj a mechanikához. Utána visszatapad szépen.
A hiba valami kopás lesz, mert melegre az enyémen is jelentkezik.
Köszi!
Ja gondoltam én is,h valami megkopott, ha rájövök mi az majd megírom.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
BTomi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23113 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 14:59:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.06.13 vasárnap, 21:32:45
igen
igen
igyvan
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23114 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 15:01:50 »
Idézetet írta: KIZS - 2010.06.14 hétfő, 11:37:02
Sziasztok!
Szedte már le valaki kombi MKIII leghátsó ajtajának a kárpitját? Csak le kell pattintani?
Az a jelenség, hogy időnként nem tudom kinyitni a csomagtartót. Hallom, hogy zümmög a villanymotor, de nem nyílik. Aztán már nem is zümmög...
De ha várok egy picit, akkor elsőre kinyitja.
Arra gondoltam, hogy lehet itt a nagy melegben kifolyt valami zsír vagy ilyesmi és talán jót tenne neki, hogy zsírspérvel jól körbefújkálnám az egészet. De ehhez ugye le kéne venni a burkolatot. Azon viszont nem látok semmiféle csavart. Lehet csak le kéne pattintani? Nem szívesen törtném el...
Biztos, hogy van csavar, csak arra nem emlékszem hány darab. 2-3?
Meg persze rengeteg patent.
Jó poén a vissza-szerelés!
Hajrá!
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23115 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 15:03:53 »
Idézetet írta: KIZS - 2010.06.14 hétfő, 12:32:18
Nekem nincs zárjuk (vagy van?).
Én sem látom a sajátomon a zár lyukat.
Hol kellene lennie? Lehet, hogy a rendszámtábla takarja?
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23116 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 15:07:38 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.06.14 hétfő, 14:25:07
Köszi!
Ja gondoltam én is,h valami megkopott, ha rájövök mi az majd megírom.
De tényleg írd meg! Ahogy megjött a meleg, nekem is elkezdte a jobb első külső kilincs a sz@rakodást.
Tavaly valakinek itt a fórumon megcsinálta a szerelője és megígérte, hogy megkérdezi mit csinált és megírja. Na azóta is írja...
Naplózva
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23117 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 15:20:26 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.06.14 hétfő, 15:01:50
Biztos, hogy van csavar, csak arra nem emlékszem hány darab. 2-3?
Meg persze rengeteg patent.
Jó poén a vissza-szerelés!
Hajrá!
Közben lekaptam...
Abban a két mélyedésben, amibe bele lehet kapaszkodni becsukáskor, na abban van 1-1 csavar.
Azokat kiszedve egy pillanat alatt lepattintható a teljes burkolat. Befújtam zsírral mindent amit csak láttam, majd simán visszapattintottam a dolgokat...
De egyébként nem úgy tűnt mintha szorulna. Lehet csak simán felmelegedett a napsütéstől a motor. Vagy valami ilyesmi.
Most is azt csinálja ha próbálgatom, hogy 3x-4x kinyitja majd megáll. 10 másodperc pihi után újból kinyitja.
Kulcslyuknak nyoma sincs. Szerintem a kombin nincs.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23118 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 15:23:11 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.06.14 hétfő, 15:03:53
Én sem látom a sajátomon a zár lyukat.
Hol kellene lennie? Lehet, hogy a rendszámtábla takarja?
Hali,
Nekem facelift elotti van, es a ford jel alatt van kb egy zar a gumi fogantyu kozepen amivel mukodteted a zarat. A kulcsos zar kb 45 fokban all a csomagterajtohoz kepest. Sajnos Jürgenék úgy tervezték a zárat, hogy ha fent van a rendszám, nem lehet a kulcsot beledugni, de en amikor rossz volt, leszereltem kivancsisagbol a keretet, es kulccsal sem nyilt, meg a belso gombbal sem a kozepkonzol aljan. Na a lenyeg, hogy a zarlyukba toltam WD40-et, es azota kezzel, meg gombbal nyilik rendesen, kulccsal nemtom ugye kiprobalni. Ha a faceliftesen nincs zar, akkor "egyebet nem tudok elmondani, kerem kaccsojja ki"
Esetleg ezt tudom meg ajanlani:
http://mondeo.hu/index.php?page=120
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: klíma szárítószűrő
«
Új hozzászólás #23119 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 15:30:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.14 hétfő, 09:58:47
Ahogy BTomi írja, jobb első kerék előtti tócsáról van szó.az utastéri eláprologtató lefolyója tényleg a flexcsőre folyik..
Olvastam TIS-t, abban azt írják, hogy a klímarendszer ezen szakasza ídőjárás függvényében lehet deres is, így a csöpögés érthető. Az viszont kevésbé, hogy idáig miért nem volt ilyen. Pl. 3 éve sem, amikor 40 fok volt 1 hónapig. Lehet, megnézetem a gáz szintjét.
paranoia!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23120 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 18:03:24 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.06.14 hétfő, 15:23:11
Hali,
Nekem facelift elotti van, es a ford jel alatt van kb egy zar a gumi fogantyu kozepen amivel mukodteted a zarat. A kulcsos zar kb 45 fokban all a csomagterajtohoz kepest. Sajnos Jürgenék úgy tervezték a zárat, hogy ha fent van a rendszám, nem lehet a kulcsot beledugni, de en amikor rossz volt, leszereltem kivancsisagbol a keretet, es kulccsal sem nyilt, meg a belso gombbal sem a kozepkonzol aljan. Na a lenyeg, hogy a zarlyukba toltam WD40-et, es azota kezzel, meg gombbal nyilik rendesen, kulccsal nemtom ugye kiprobalni. Ha a faceliftesen nincs zar, akkor "egyebet nem tudok elmondani, kerem kaccsojja ki"
Esetleg ezt tudom meg ajanlani:
http://mondeo.hu/index.php?page=120
Facelift kombin nincs kulcslyuk. Nekem azt csináta, hogy néha nem nyilt ki, néha igen. Ezen bepöccentem és szétkaptam az egészet. Kiszedtem a mikrokapcsolót és az volt kontakthibás a vezetékek csatlakozásánál. Mert a kapcsoló magánban múködött. Kicsit megvakargattam az érintkezőket és adtam neki egy kis kontaktsprét. Azóta (kb. március) tökéletesen működik akár 10x is megnyomhatom egymás után a nyitógombot franktón megy. Előtte 3-4 nyitás után gondolkodott egy picit és általában nyilt, vagy nem.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
01pingu
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23121 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:01:54 »
Hello.tud valaki Sz.fehérváron olcsó és jó műanyag hegesztőt?Fontos lenne.Köszi.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23122 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:27:24 »
Idézetet írta: 01pingu - 2010.06.14 hétfő, 19:01:54
Hello.tud valaki Sz.fehérváron olcsó és jó műanyag hegesztőt?Fontos lenne.Köszi.
A bori vár mellett van egy, de az emlkeim szerint nem volt olyan nagyon olcsó. Mit kéne műagyaghegeszteni? és mennyit? Mert lehet tudok segíeni, nekem van gépem és én is magamnak csináltam meg az első lökhárító alsó műanyag burkolatát ami leakadt és megrepedt.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23123 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:48:00 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.06.14 hétfő, 18:03:24
Facelift kombin nincs kulcslyuk. Nekem azt csináta, hogy néha nem nyilt ki, néha igen. Ezen bepöccentem és szétkaptam az egészet. Kiszedtem a mikrokapcsolót és az volt kontakthibás a vezetékek csatlakozásánál. Mert a kapcsoló magánban múködött. Kicsit megvakargattam az érintkezőket és adtam neki egy kis kontaktsprét. Azóta (kb. március) tökéletesen működik akár 10x is megnyomhatom egymás után a nyitógombot franktón megy. Előtte 3-4 nyitás után gondolkodott egy picit és általában nyilt, vagy nem.
Nekem a facelift elotti van, es itt a lyuk:
http://kepfeltoltes.hu/view/100614/DSC_00921_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23124 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 20:31:53 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.06.14 hétfő, 19:48:00
Nekem a facelift elotti van, es itt a lyuk:
http://kepfeltoltes.hu/view/100614/DSC_00921_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez tuti, az enyémen már nincs
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23125 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 21:53:19 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.06.14 hétfő, 13:45:23
Neki állt ***akodni a jobb első ajtón a külső kilincsem (a belsővel jól műkszik). Mikor nagyon meleg van akkor csak rafinált kilincs mozgatások árán sikerül kinyitni az ajtót, valami fél miniméter hiányozhat ahhoz,h rendesen nyíljon. Nem tudom pontosan mit és hogyan mozgat a kilincs, de szerintem nagyon eccerűen orvosolható lesz a probléma, de ehhez szét kéne szednem.
Kérdés,hogy van-e valakinek az ajtókárpit leszedéssel és a kilincs szerkezettel kapcsolatban valami tapasztalata.
Rákerestem a keresővel, de az ajtókárpit leszedéséről nem találtam semmit, pedig úgy emlékszem, hogy volt róla már szó.
Azt láttam,h csavarok is fogják a kárpitot, de gondolom valami pattentek is vannak, amiket nem szeretnék eltörni.
..ha szétszeded6/kiszeded a zár szerkezetet van benne 1-2 trükk mikor vissza ki szeded és vissza rakod... 1, a kábel bekötést egy fűrész fog szerű karmantyú rögzíti a zárszerkezetbe... 2 mikor a zárat vissza építed akkor az ajtó élénél egy kis kerek lukon kell egy csavarra vissza "élesíteni" a zárat... ha ezt ne csinálod meg (jól) akkor csak belülről
vagy kívülről nyitható az ajtót...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
01pingu
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23126 Dátum:
2010.06.15 kedd, 04:42:11 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.06.14 hétfő, 19:27:24
A bori vár mellett van egy, de az emlkeim szerint nem volt olyan nagyon olcsó. Mit kéne műagyaghegeszteni? és mennyit? Mert lehet tudok segíeni, nekem van gépem és én is magamnak csináltam meg az első lökhárító alsó műanyag burkolatát ami leakadt és megrepedt.
Nekem a hátsó lökhárító összes felfogatása letört de mindeggyik megvan meg van rajta egy 10 centis repedés.
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: klíma
«
Új hozzászólás #23127 Dátum:
2010.06.15 kedd, 08:32:58 »
Idézetet írta: SSanya - 2010.06.14 hétfő, 08:57:50
Bocsánat, hogy itt kérdezem, de nem találtam jobb totyikot...
A zasszony fiestájában ha bekapcsolja a klímát, zakatoló hang hallható. Ez a kompresszor csapágya, vagy a kuplungja, vagy maga a kompresszor a ratyi?
Köszi
SS
Nem tud vki segíteni?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23128 Dátum:
2010.06.15 kedd, 11:39:20 »
Szabad denaturált szesszel MAF-t tisztítani? Le is oldja a retyót róla? Nincs otthon MAF tisztító löttyöm és nem is szeretnék venni, mert magamnak felesleges lenne annyi.
Youtube-on olvastam, hogy karbi tisztítót anyázzák, illetve a féktisztítót is(ez is van otthon). Most akkor mit kenjek a hajamra?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23129 Dátum:
2010.06.15 kedd, 12:16:13 »
Pénteken sikeresen eladtam a Mondeómat. Szép volt, jó volt az együtt töltött időszak, de a végén már előjött pár dolog, amire nem akartam költeni.
Sikerült egy másikat (OFF) vennem, ráadásul erre már régóta fájt a fogam.
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23130 Dátum:
2010.06.15 kedd, 12:30:04 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2010.06.15 kedd, 12:16:13
Pénteken sikeresen eladtam a Mondeómat. Szép volt, jó volt az együtt töltött időszak, de a végén már előjött pár dolog, amire nem akartam költeni.
Sikerült egy másikat (OFF) vennem, ráadásul erre már régóta fájt a fogam.
És mi az, ha nem vagyok vindisgréc?
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23131 Dátum:
2010.06.15 kedd, 13:05:36 »
Idézetet írta: GiN - 2010.06.15 kedd, 11:39:20
Szabad denaturált szesszel MAF-t tisztítani? Le is oldja a retyót róla? Nincs otthon MAF tisztító löttyöm és nem is szeretnék venni, mert magamnak felesleges lenne annyi.
Youtube-on olvastam, hogy karbi tisztítót anyázzák, illetve a féktisztítót is(ez is van otthon). Most akkor mit kenjek a hajamra?
én féktusztítóval csinálom.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
kishalacska
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23132 Dátum:
2010.06.15 kedd, 13:29:37 »
Sziasztok!
Hirtelen jött hőgutában új jelenségre lettem figyelmes,
hibára természetesen...
A klíma a vezető oldalra nem küldi a hideg airt ...
mondták hozzáértők, hogy létezik egy kis motor, vagy kapcsoló, vagy gyösz,
ami le tud tapadni és azért nem vált át, nem engedi a levegőt irányítani, vagymi..
azt is rebesgették, hogy a műszerfal alatt lakik valahol...
Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel? Gyógymód? Ha volt ilyen...
Köszi, előre is
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23133 Dátum:
2010.06.15 kedd, 13:48:58 »
Idézetet írta: kishalacska - 2010.06.15 kedd, 13:29:37
Sziasztok!
Hirtelen jött hőgutában új jelenségre lettem figyelmes,
hibára természetesen...
A klíma a vezető oldalra nem küldi a hideg airt ...
mondták hozzáértők, hogy létezik egy kis motor, vagy kapcsoló, vagy gyösz,
ami le tud tapadni és azért nem vált át, nem engedi a levegőt irányítani, vagymi..
azt is rebesgették, hogy a műszerfal alatt lakik valahol...
Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel? Gyógymód? Ha volt ilyen...
Köszi, előre is
enyémnél volt hasonló. nem volt benne gáz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
kishalacska
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23134 Dátum:
2010.06.15 kedd, 13:59:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.15 kedd, 13:48:58
enyémnél volt hasonló. nem volt benne gáz.
az előzőnél nekem se
de ebben a mostaniban van, és így sem osztja,
autóvillanyos mondja, hogy van egy ilyen kapcsoló vagy valami,
de én még nem hallottam....
lehet mégis feltöltetem
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: klíma
«
Új hozzászólás #23135 Dátum:
2010.06.15 kedd, 16:09:42 »
Idézetet írta: SSanya - 2010.06.15 kedd, 08:32:58
Nem tud vki segíteni?
ha csak akkor csinálja amikor bekaccsolod a klímát akkor a kuplung csapágya jó,valszeg a kompresszor lesz csapágyas,vagy gáz nélkül fut.....
mindenképp klímás szakihoz menj!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.15 kedd, 16:11:15 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: klíma
«
Új hozzászólás #23136 Dátum:
2010.06.15 kedd, 16:36:57 »
Idézetet írta: SSanya - 2010.06.15 kedd, 08:32:58
Nem tud vki segíteni?
takiatti ajánlgat klímás szakit a mesteremberek topicban.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: klíma
«
Új hozzászólás #23137 Dátum:
2010.06.15 kedd, 16:42:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.15 kedd, 16:36:57
takiatti ajánlgat klímás szakit a mesteremberek topicban.
Na ja!
Próba cseresznye!
Kocsis Gábor +36703802341
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.15 kedd, 16:44:56 írta takiatti
»
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23138 Dátum:
2010.06.15 kedd, 16:59:50 »
Akkulehúzás után nem tudom az ablakokat távirányítóval bezárni. Mit kell, hogyan?
...
Megtaláltam a wikiben.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.15 kedd, 17:06:47 írta GiN
»
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
thevenin
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23139 Dátum:
2010.06.15 kedd, 19:15:17 »
Na urak ezt fejtsetek meg. Nemregiben irtam hogy a klima sz*raxik.elindulok az autoval valamit csinal, de fel ora mulva vege van, nagyobb meleget fuj be mint ha kirakom a kezem es csak menetszellel hutom magam.Elvittem a Fordszervizbe, gondolvan hogy valami rutin dolog biztos tisztitani kell meg esetleg gazt tolteni. Hat nem. Ott tartunk hogy a szerviz eleg tanacstalan.ket napja boncolgatjak a kocsit, mar valami defibrillatorra hasonlito bizb@szt is lattam a kocsi korul, de semmi. Allitolag a motohuto is gyengelkedik, hol megy hol nem (bar a vizhofoknal en nem vettem eszre problemat), es ez van hatassal a klimara. Az elej nemgy aztan egy ido utan gyengelkedik, vegul nem csinal semmit csak fujja be a meleg levegot. hibat eddig nem talalt a szerviz. Van valakinek tudomasa hasonlo sztorirol vagy valami otlet mi lehet a gond? azert is elszomorito ez mert a 2002-es TDDI-m jobbnak tunik egyre inkabb mint ez kezdem visszasirni, ez 3,5 eves, egy olyan embere volt elottem akinek inkabb jarokeret passzolt volna a haladasi stilusahoz mint mondeo, erre tessek.
azert koszi elroe is a velemenyeket.
Naplózva
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23140 Dátum:
2010.06.15 kedd, 20:12:42 »
Idézetet írta: thevenin - 2010.06.15 kedd, 19:15:17
Na urak ezt fejtsetek meg. Nemregiben irtam hogy a klima sz*raxik.elindulok az autoval valamit csinal, de fel ora mulva vege van, nagyobb meleget fuj be mint ha kirakom a kezem es csak menetszellel hutom magam.Elvittem a Fordszervizbe, gondolvan hogy valami rutin dolog biztos tisztitani kell meg esetleg gazt tolteni. Hat nem. Ott tartunk hogy a szerviz eleg tanacstalan.ket napja boncolgatjak a kocsit, mar valami defibrillatorra hasonlito bizb@szt is lattam a kocsi korul, de semmi. Allitolag a motohuto is gyengelkedik, hol megy hol nem (bar a vizhofoknal en nem vettem eszre problemat), es ez van hatassal a klimara. Az elej nemgy aztan egy ido utan gyengelkedik, vegul nem csinal semmit csak fujja be a meleg levegot. hibat eddig nem talalt a szerviz. Van valakinek tudomasa hasonlo sztorirol vagy valami otlet mi lehet a gond? azert is elszomorito ez mert a 2002-es TDDI-m jobbnak tunik egyre inkabb mint ez kezdem visszasirni, ez 3,5 eves, egy olyan embere volt elottem akinek inkabb jarokeret passzolt volna a haladasi stilusahoz mint mondeo, erre tessek.
azert koszi elroe is a velemenyeket.
Üdv!
Nekem is volt ilyen. Megnézettem egy autó klímás szerelővel.... A helyzet a következő: Mivel záróra előtt estem be így nekem sk kellett szétbontanom a kocsi elejét a jobb első kerékjárati ívnél, hogy Ő a nagy szaki rátegye a műszert...Rá is tette..aztán közölte, hogy kevés a gáz. Mondom Ok. Mikor jöhetek?...........mondott valamit aztán kész. De a lényeg most jön!!! Megjavult másnapra. Ez kb 3 éve volt, azóta meg jó.
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
Andris77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 54
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23141 Dátum:
2010.06.15 kedd, 20:53:16 »
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni Tata/Tatabánya vagy Komárom környékén megbízható szervízt aki porlasztót cserél szakszerűen?
Illetve jó áron, jó minőségű porlasztót tud valalki, gyárinál kedvezőbb áron?
For-Top nem szimpatikus egyelőre, baj van a hozzáállásukkal, de ha valakinek van ismerőse, pozitív tapasztalata nem zárom ki őket.
Válaszokat előre is köszi!
Üdv!
Andris
Naplózva
EX - 2002.05. TDCi Tournier GHIA (96kW) (Magnum Grey)
Sierra 1985 Hatchback - Ghia - under (re)construction
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23142 Dátum:
2010.06.15 kedd, 21:07:40 »
Idézetet írta: thevenin - 2010.06.15 kedd, 19:15:17
Na urak ezt fejtsetek meg. Nemregiben irtam hogy a klima sz*raxik.elindulok az autoval valamit csinal, de fel ora mulva vege van, nagyobb meleget fuj be mint ha kirakom a kezem es csak menetszellel hutom magam.Elvittem a Fordszervizbe, gondolvan hogy valami rutin dolog biztos tisztitani kell meg esetleg gazt tolteni. Hat nem. Ott tartunk hogy a szerviz eleg tanacstalan.ket napja boncolgatjak a kocsit, mar valami defibrillatorra hasonlito bizb@szt is lattam a kocsi korul, de semmi. Allitolag a motohuto is gyengelkedik, hol megy hol nem (bar a vizhofoknal en nem vettem eszre problemat), es ez van hatassal a klimara. Az elej nemgy aztan egy ido utan gyengelkedik, vegul nem csinal semmit csak fujja be a meleg levegot. hibat eddig nem talalt a szerviz. Van valakinek tudomasa hasonlo sztorirol vagy valami otlet mi lehet a gond? azert is elszomorito ez mert a 2002-es TDDI-m jobbnak tunik egyre inkabb mint ez kezdem visszasirni, ez 3,5 eves, egy olyan embere volt elottem akinek inkabb jarokeret passzolt volna a haladasi stilusahoz mint mondeo, erre tessek.
azert koszi elroe is a velemenyeket.
a defibrillátor az a klímagáztöltő kézikészülék.
szerintem nem megy a ventillátor....
inkább 1 jó villamosságishoz vidd el! servicenemérthozzá
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23143 Dátum:
2010.06.15 kedd, 22:26:17 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.06.14 hétfő, 15:07:38
De tényleg írd meg! Ahogy megjött a meleg, nekem is elkezdte a jobb első külső kilincs a sz@rakodást.
Tavaly valakinek itt a fórumon megcsinálta a szerelője és megígérte, hogy megkérdezi mit csinált és megírja. Na azóta is írja...
Na szét szedtem ma a kilincset és megcsináltam. Tökéletesen működik.
Miután leszedtem az ajtókárpitot ezt láttam:
http://www.kepfeltoltes.hu/view/100615/kilincs_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A kilincs egy menetes száron keresztül mozgatja a zárszerkezetet, de a menetes szárat nem lehet szétszedés nélkül forgatni.
Felül a müanyag "orsót" sem tudtam forgatni, pedig azt hittem lehet, mert úgy néz ki mintha ki lehetne vhogy pattintani, de nem...(nekem legalábbis nem sikerült)
Ezek után egyértelmű volt,h mit kellene csinálni (kiszerelni a kilincset), csak azt nem tudtam, hogyan jön ki.
A képen látható 2 csavar, azon felül az ajtó zárszerkezet felöli oldalán van egy ledugózott csavar (a kilincsel egyvonalban ezt látni, ha simán kinyitod az ajtót) azt kell még kiszedni és kivűlről ki lehet szedni a kilincset, de a menetes szárat ekkor még nem lehet forgatni.
Előtte a fehér műanyag merevítőt le kell pattintani a zárszerkezetről felfelé különben nem jön ki a helyéről a kilincs szerkezet tartója amin a menetes orsó van.
Miután kijött a helyéről az ajtóban el kell kicsit forgatni és akkor már forgatható a szár.
Összerakni sem túl bonyolult (bár érdemes szétszedéskor jól oda figyelni) csak arra kell figyelni,h úgy dugjuk vissza a kilincset (a helyére visszatolt kilincs szerkezet tartóba), hogy a menetes szárat lenyomjuk teljesen, így a kilincset a mozgató "kallantyú" fölé visszatudjuk rakni.
Remélem érthető voltam..., ha vmi kérdésetek van írjatok
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
SSanya
Vendég
Válasz: klíma
«
Új hozzászólás #23144 Dátum:
2010.06.16 szerda, 09:08:07 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.15 kedd, 16:09:42
ha csak akkor csinálja amikor bekaccsolod a klímát akkor a kuplung csapágya jó,valszeg a kompresszor lesz csapágyas,vagy gáz nélkül fut.....
mindenképp klímás szakihoz menj!
Gáz van benne, mert hűt, csak nagyon hangos. Vajon csapágyat tudnak külön cserélni, vagy csak a komplett kompresszort? mert cromaxon külön csapágyat nem találtam... viszont a kompresszor már akár 200-ért kapható...
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: klíma
«
Új hozzászólás #23145 Dátum:
2010.06.16 szerda, 09:15:28 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.06.15 kedd, 16:42:14
Na ja!
Próba cseresznye!
Kocsis Gábor +36703802341
Köszönöm
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23146 Dátum:
2010.06.16 szerda, 10:40:14 »
Szerintetek az üzemanyagszint jelző állása mennyire reális a tankban lévő üzemanyag mennyiségéhez, ha figyelembe vesszük a különbőző beosztásokat?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1680
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23147 Dátum:
2010.06.16 szerda, 11:18:08 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.16 szerda, 10:40:14
Szerintetek az üzemanyagszint jelző állása mennyire reális a tankban lévő üzemanyag mennyiségéhez, ha figyelembe vesszük a különbőző beosztásokat?
Sztm reális. Nekem csak annyi észrevételem van, hogy általában mindig megbuggyantom tankoláskor (minimum 7 kattanás) és 200km-en keresztül nem mozdul meg a mutató, de aztán behozza
.
üdv, T.
Naplózva
2008 Mondi 2.2TDCi 175PS M6
2007 S-max 2.5T 220PS M6
2008 Volvo C30 T5 382PS/488Nm M6 Autotech stage 4
2002 BMW E-46 330 cab 230PS M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2TDCi, Galaxy 2.0TDCi
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23148 Dátum:
2010.06.16 szerda, 11:24:42 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.06.16 szerda, 11:18:08
Sztm reális. Nekem csak annyi észrevételem van, hogy általában mindig megbuggyantom tankoláskor (minimum 7 kattanás) és 200km-en keresztül nem mozdul meg a mutató, de aztán behozza
.
üdv, T.
Az enyém is ilyen. Pedig 2000-es benzines és 150-200 km között nem moccan, ha csordultig töltöm. Utána behozza, de kb. a felétől már rendesen mutatja.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
seekay
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23149 Dátum:
2010.06.16 szerda, 11:33:50 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.06.16 szerda, 11:18:08
Sztm reális. Nekem csak annyi észrevételem van, hogy általában mindig megbuggyantom tankoláskor (minimum 7 kattanás) és 200km-en keresztül nem mozdul meg a mutató, de aztán behozza
.
üdv, T.
Azt megtudjátok-e még mondani, hogy mennyi a pontos vésztartalék (amikor már teljesen kifekszik a mutató és a fedélzeti is már 0 km-re elegendő üzemanyagot ír)? Én mentem már úgy pár km-t, de nem akarom kitapasztalni, hogy mennyi az annyi.
Naplózva
Oldalak:
1
...
456
457
458
459
460
461
462
[
463
]
464
465
466
467
468
469
470
...
1558
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ