Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 15:38:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1022
1023
1024
1025
1026
1027
1028
[
1029
]
1030
1031
1032
1033
1034
1035
1036
...
1558
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 21495715 alkalommal)
sly70
,
Petya
és 5 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51400 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 15:08:28 »
Idézetet írta: dfeco - 2014.01.06 hétfő, 15:01:25
hát sok variáció nincsen, max tréler de drága mulatság...na majd holnap okosabbak leszünk
Nagy a táv? Esetleg éjszaka, mikor 0 a forgalom?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51401 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 15:09:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.06 hétfő, 15:07:23
Te Tibi! Ez valami kabrió volt? Vagy hogy tudott ráfagyni a hó belülről is?
Úgy, hogy annyira hideg volt, hogy belül is jég volt a szélvédőn (nem hó)....meg lihegtem is benne...aztán az is ráfagyott....... az ablakon kinyúltan néha és egy kefével lekotortam a havat amíg elértem.
Mindez Bécsben.....este.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51402 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 15:10:14 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.06 hétfő, 15:08:28
Nagy a táv? Esetleg éjszaka, mikor 0 a forgalom?
Írta, hogy 40 km.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51403 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 15:11:00 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.06 hétfő, 15:10:14
Írta, hogy 40 km.
Hát vazzzz, az nem kevés...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51404 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 15:13:46 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.06 hétfő, 15:11:00
Hát vazzzz, az nem kevés...
Engem több, mint 110 km-et húztak egy kisbusszal.....én egy regata-ba ültem, 2 méteres kötél...nem láttam semmit előre.....fékrásegítés nuku....paráztam, de túléltem......ja és 90-100-at jött a kisbusz
Naplózva
Imádom a dízeleket!
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51405 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 15:15:45 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.06 hétfő, 15:08:28
Nagy a táv? Esetleg éjszaka, mikor 0 a forgalom?
Vác-Budapest reggel 8 tól.
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51406 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 15:16:43 »
Idézetet írta: dfeco - 2014.01.06 hétfő, 15:15:45
Vác-Budapest reggel 8 tól.
Ha ügyesek vagytok, akkor nem lehet probléma.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51407 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 15:17:07 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.06 hétfő, 15:13:46
Engem több, mint 110 km-et húztak egy kisbusszal.....én egy regata-ba ültem, 2 méteres kötél...nem láttam semmit előre.....fékrásegítés nuku....paráztam, de túléltem......ja és 90-100-at jött a kisbusz
Komoly. Akkor figyelted a féklámpát...
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51408 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 15:17:51 »
ChuckTibi!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51409 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 15:20:17 »
Idézetet írta: dfeco - 2014.01.06 hétfő, 15:17:07
Komoly. Akkor figyelted a féklámpát...
Pislogni sem mertem.......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51410 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 16:56:56 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.06 hétfő, 15:20:17
Pislogni sem mertem.......
Sziasztok!
2 éve nyáron cseréltem szíjfeszítőt, görgőket, szíjat (1642mm), generátor szabadonfutót. KiIcsit úgy éreztem, hogy megnyúlt a szíj (lehet, hogy az új szíjfeszítő mellett könyebben megnyúlik), meg-megnyikkant. Alf is annak idején 1640mm-es szíjra esküdött. Kicseréltem 1640mm-es szíjra. Csere közben megnéztem a szíjtárcsát, de a gumirozás nem tűnt nagyon rossznak, a tárcsát eldöntve kövön egyhangúan puffant.
A bajom csak az, hogy csicseregni kezdett, meg-megnyikkan alacsony fordulaton. Ha ráteszem a klímát, akkor van hang, ha leveszem, akkor nem.
Szerintetek a ránézésre jónak tűnő szíjtárcsa a ludas, vagy a klímakompresszornál lehet a hiba? A klima tárcsáját is megmozgattam, igazán kb 1mm-es tengelymozgása volt. Az a tárcsa is kettőstömegű lenne? Nem rémlik...
Előre is köszi a segítséget. Üdv
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51411 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 17:02:19 »
Idézetet írta: malay - 2014.01.06 hétfő, 16:56:56
Sziasztok!
2 éve nyáron cseréltem szíjfeszítőt, görgőket, szíjat (1642mm), generátor szabadonfutót. KiIcsit úgy éreztem, hogy megnyúlt a szíj (lehet, hogy az új szíjfeszítő mellett könyebben megnyúlik), meg-megnyikkant. Alf is annak idején 1640mm-es szíjra esküdött. Kicseréltem 1640mm-es szíjra. Csere közben megnéztem a szíjtárcsát, de a gumirozás nem tűnt nagyon rossznak, a tárcsát eldöntve kövön egyhangúan puffant.
A bajom csak az, hogy csicseregni kezdett, meg-megnyikkan alacsony fordulaton. Ha ráteszem a klímát, akkor van hang, ha leveszem, akkor nem.
Szerintetek a ránézésre jónak tűnő szíjtárcsa a ludas, vagy a klímakompresszornál lehet a hiba? A klima tárcsáját is megmozgattam, igazán kb 1mm-es tengelymozgása volt. Az a tárcsa is kettőstömegű lenne? Nem rémlik...
Előre is köszi a segítséget. Üdv
Klimánál egy elektromos kuplung szerkezet van, ami leválasztja/ráadja a hajtást a klima kompresszorra. Az a tárcsa nem kettőstömegű.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51412 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 17:07:49 »
Idézetet írta: malay - 2014.01.06 hétfő, 16:56:56
Sziasztok!
2 éve nyáron cseréltem szíjfeszítőt, görgőket, szíjat (1642mm), generátor szabadonfutót. KiIcsit úgy éreztem, hogy megnyúlt a szíj (lehet, hogy az új szíjfeszítő mellett könyebben megnyúlik), meg-megnyikkant. Alf is annak idején 1640mm-es szíjra esküdött. Kicseréltem 1640mm-es szíjra. Csere közben megnéztem a szíjtárcsát, de a gumirozás nem tűnt nagyon rossznak, a tárcsát eldöntve kövön egyhangúan puffant.
A bajom csak az, hogy csicseregni kezdett, meg-megnyikkan alacsony fordulaton. Ha ráteszem a klímát, akkor van hang, ha leveszem, akkor nem.
Szerintetek a ránézésre jónak tűnő szíjtárcsa a ludas, vagy a klímakompresszornál lehet a hiba? A klima tárcsáját is megmozgattam, igazán kb 1mm-es tengelymozgása volt. Az a tárcsa is kettőstömegű lenne? Nem rémlik...
Előre is köszi a segítséget. Üdv
Az 1 mm-es klíma ékszíjtárcsa "lógás" sok. Gyakorlatilag nem szabadba mozognia.
Mikor lent volt a szíj nem forgattad meg, hogy van-e hangja?
Sajnos előfordul az, hogy hiába kerül fel új szíj akkor is nyikkan. Elinduláskor és/vagy leállításkor...esetleg alacsony fordulatszámnál.
Ezt a szíj anyag is okozhatja, de a fényesre kopott valamelyik ékszíjtárcsa bordái is.
Fújj rá gazdagon szilikon spray-t, attól biztos elhallgat. Ha kell ismételd meg többször is. Ha semmiképp nem javul meg és csak rövid ideig hallgat el szilikonra, akkor szíj csere elsőként.....és átnézni a tárcsákat, hogy nem-e kopottak (fényesek) a bordák. Mivel ha "beül" a szíj közé, akkor nem a bordák oldalánál tapad fel, ezért nyüszöghet, nyikkanhat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51413 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 17:12:49 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.06 hétfő, 17:07:49
Az 1 mm-es klíma ékszíjtárcsa "lógás" sok. Gyakorlatilag nem szabadba mozognia.
Mikor lent volt a szíj nem forgattad meg, hogy van-e hangja?
Sajnos előfordul az, hogy hiába kerül fel új szíj akkor is nyikkan. Elinduláskor és/vagy leállításkor...esetleg alacsony fordulatszámnál.
Ezt a szíj anyag is okozhatja, de a fényesre kopott valamelyik ékszíjtárcsa bordái is.
Fújj rá gazdagon szilikon spray-t, attól biztos elhallgat. Ha kell ismételd meg többször is. Ha semmiképp nem javul meg és csak rövid ideig hallgat el szilikonra, akkor szíj csere elsőként.....és átnézni a tárcsákat, hogy nem-e kopottak (fényesek) a bordák. Mivel ha "beül" a szíj közé, akkor nem a bordák oldalánál tapad fel, ezért nyüszöghet, nyikkanhat.
Oki kipróbálom! Sajna a klímakompresszornál csak fél fordulatot tekertem, de az nem nyikkant. A szíj teljesen új, amit most feltettem. Hétvégén lekapom a kereket, meg a műanyagot, és meghallgatom közelről. Köszi
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51414 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 18:15:09 »
Idézetet írta: malay - 2014.01.06 hétfő, 17:12:49
Oki kipróbálom! Sajna a klímakompresszornál csak fél fordulatot tekertem, de az nem nyikkant. A szíj teljesen új, amit most feltettem. Hétvégén lekapom a kereket, meg a műanyagot, és meghallgatom közelről. Köszi
csak gyanú.nézd meg.
ha leveszed a szíjat ellenőrizd a felső bordázott gorgő alatti alutraverz felületét.Ha benne vannak a szíj által felszántott hossz irányú kráterek,akkor az a nyikkanás oka.Nekem is az volt.gallyra ment feszítő okozza,illetve a szíj belengése.Szabadonfutó használatával jó feszítővel megszűnik a hiba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51415 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 18:26:43 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.06 hétfő, 18:15:09
csak gyanú.nézd meg.
ha leveszed a szíjat ellenőrizd a felső bordázott gorgő alatti alutraverz felületét.Ha benne vannak a szíj által felszántott hossz irányú kráterek,akkor az a nyikkanás oka.Nekem is az volt.gallyra ment feszítő okozza,illetve a szíj belengése.Szabadonfutó használatával jó feszítővel megszűnik a hiba.
Szia! A szíjcserekor a travezt is megnéztem, de az érintetlen. Szíjfeszítő 2 éves, SKF gyártmány a görgőkkel együtt vettem. Szabadonfutó is már rég fent van.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51416 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 18:28:05 »
Idézetet írta: malay - 2014.01.06 hétfő, 18:26:43
Szia! A szíjcserekor a travezt is megnéztem, de az érintetlen. Szíjfeszítő 2 éves, SKF gyártmány a görgőkkel együtt vettem. Szabadonfutó is már rég fent van.
értem.akkor ellenőrizd a klímakuplung csapágyát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51417 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 19:05:36 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.06 hétfő, 18:28:05
értem.akkor ellenőrizd a klímakuplung csapágyát.
Sajnos van abban is ráció, mert csak akkor van hang, ha bekapcsolom a klímát.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51418 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 19:07:20 »
Idézetet írta: malay - 2014.01.06 hétfő, 19:05:36
Sajnos van abban is ráció, mert csak akkor van hang, ha bekapcsolom a klímát.
A klímakompresszor csapágyazása (ékszíjtárcsa) mindig forog. Bekapcsolva nagyobb terhelés éri és a kuplungot is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51419 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 19:20:02 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.06 hétfő, 19:07:20
A klímakompresszor csapágyazása (ékszíjtárcsa) mindig forog. Bekapcsolva nagyobb terhelés éri és a kuplungot is.
igen és nyüszög is,de lehet,hogy akkor meg-meg szorul a csapágya és azért nyikkan a szíj.megcsúszik rajta.Amikor meg bekapcsolja a kompresszort annak is a csapágy miatt van hangja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51420 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 19:51:10 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.06 hétfő, 19:20:02
igen és nyüszög is,de lehet,hogy akkor meg-meg szorul a csapágya és azért nyikkan a szíj.megcsúszik rajta.Amikor meg bekapcsolja a kompresszort annak is a csapágy miatt van hangja.
Szerintem először hallgatózok majd egy kicsit, hátha meghallom, hogy a főtengely szíjtárcsa felől, vagy kompresszor felől érkezik a hang. Aztán a főtengely szíjtárcsának adok szilikont. Ha megszűnik, akkor az lesz a ludas, ha nem, akkor kompresszor. Az a baj, hogy ha megy a klíma, akkor mind a főtengely szíjtárcsának, mind a kompresszor csapágynak nagyobb a terhelése.
Nagyobb kedvem lenne szíjtárcsát cserélni, mint a klímakompresszort kikapni...
Köszönöm a segítséget, hétvégén nekiállok, azt beszámolok, hogy mi volt.
Szép estét!
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51421 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 22:13:46 »
Idézetet írta: Guarek01 - 2014.01.06 hétfő, 12:30:23
Ha kb emlékszel, hogy hol láttad, akkor örülnék neki, mert a Cromaxnál 10-től akár 50ezerig is vannak ilyenek.
Bocsánat..hazudtam..kedvezménnyel 3800ft nekem, amugy 7000ft.
AKUSAN LCCF 01145
a tipusa...utángyártott, de kit érdekel ugyanolyan jó.
Naplózva
Guarek01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51422 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 22:51:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.01.06 hétfő, 22:13:46
Bocsánat..hazudtam..kedvezménnyel 3800ft nekem, amugy 7000ft.
AKUSAN LCCF 01145
a tipusa...utángyártott, de kit érdekel ugyanolyan jó.
Köszi szépen, utána kérdeztetek egy maszek boltossal, akinél jó áron szoktak lenni alkatrészek, hátha tud segíteni. AC pumpát is kb 15ért tudott volna lengyelből, most meg ezt találtam a cikkszám alapján
http://www.motointegrator.pl/produkty/475456-zamek-schowka-akusan-lccf-01145
Naplózva
Mondeo MK III. 2.0 TDDI Trend, 2001. Kombi 115 LE
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: MK3 Általános kérdése
«
Új hozzászólás #51423 Dátum:
2014.01.07 kedd, 05:55:33 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.01.06 hétfő, 14:17:54
Nekem van mk3-hoz való immo chipem eladó, nem vagyonért.
Köszi,meglátom elvileg lesz a gyári kulcsban.
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
atis0313
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 288
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51424 Dátum:
2014.01.07 kedd, 12:38:42 »
Sziasztok!
Ezen a fórumon új vagyok, de a Ford márkában nem, mert eddig Focusaim voltak. Szóval márka hű maradtam, de most már Mondeoval.
Több kérdésem is van, de most arra várnék valami tippet tőletek, hogy a vezető ülés előtti lábtérbe honnan kerülhet be víz?
Ja és a váltógombot hogy lehet levenni? Nem olyan aminek az alján fel kell húzni a kis gyűrűt, hanem ami egyben.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.07 kedd, 12:56:13 írta atis0313
»
Naplózva
2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51425 Dátum:
2014.01.07 kedd, 12:55:15 »
Idézetet írta: atis0313 - 2014.01.07 kedd, 12:38:42
Sziasztok!
Ezen a fórumon új vagyok, de a Ford márkában nem, mert eddig Focusaim voltak. Szóval márka hű maradtam, de most már Mondeoval.
Több kérdésem is van, de most arra várnék valami tippet tőletek, hogy a vezető ülés előtti lábtérbe honnan kerülhet be víz?
Legtöbbször a rosszul illesztett pollenszűrőfedél okoz ilyen problémát. Ezt az anyós ülés előtt van, a motorháztetőt felnyitva férsz hozzá. Az szélvédő alján van egy műanyag horony és ebbe a horonyban kellene a műanyag fedélen lévő bordának beleülnie. Ha ez nem így van akkor a szélvédőről a víz egyenesen a pollenszűrőházba folyik onnét a levegő bevezetésen keresztül a beltérbe.
A másik hibalehetőség az oldalüvegnél folyik be az ajtóba onnét pedig az utastérbe. Itt sokszor az a gond, hogy az ajtókárpiton beül az ajtóra van ragasztva egy párazáró szivacsos lap ha ez hiányzik, vagy levált akkor itt is be tud szivárogni a víz.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
atis0313
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 288
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51426 Dátum:
2014.01.07 kedd, 12:58:07 »
Idézetet írta: NemTom - 2014.01.07 kedd, 12:55:15
Legtöbbször a rosszul illesztett pollenszűrőfedél okoz ilyen problémát. Ezt az anyós ülés előtt van, a motorháztetőt felnyitva férsz hozzá. Az szélvédő alján van egy műanyag horony és ebbe a horonyban kellene a műanyag fedélen lévő bordának beleülnie. Ha ez nem így van akkor a szélvédőről a víz egyenesen a pollenszűrőházba folyik onnét a levegő bevezetésen keresztül a beltérbe.
A másik hibalehetőség az oldalüvegnél folyik be az ajtóba onnét pedig az utastérbe. Itt sokszor az a gond, hogy az ajtókárpiton beül az ajtóra van ragasztva egy párazáró szivacsos lap ha ez hiányzik, vagy levált akkor itt is be tud szivárogni a víz.
Igen sajnos a Focusban is ezek a betegségek voltak. Köszi megnézegetem.
Ja és a váltógombot hogy lehet levenni? Nem olyan aminek az alján fel kell húzni a kis gyűrűt, hanem ami egyben van.
Naplózva
2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51427 Dátum:
2014.01.07 kedd, 13:03:51 »
Idézetet írta: atis0313 - 2014.01.07 kedd, 12:58:07
Igen sajnos a Focusban is ezek a betegségek voltak. Köszi megnézegetem.
Ja és a váltógombot hogy lehet levenni? Nem olyan aminek az alján fel kell húzni a kis gyűrűt, hanem ami egyben van.
Le kell tekerni amerre lejön:)
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
atis0313
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 288
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51428 Dátum:
2014.01.07 kedd, 13:07:09 »
Idézetet írta: NemTom - 2014.01.07 kedd, 13:03:51
Le kell tekerni amerre lejön:)
Próbáltam tekerni mindkét irányba, de nem jön. A váltószoknyától se tudom elválasztani. Egybe jön le vajon?
Naplózva
2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51429 Dátum:
2014.01.07 kedd, 13:11:26 »
Idézetet írta: atis0313 - 2014.01.07 kedd, 13:07:09
Próbáltam tekerni mindkét irányba, de nem jön. A váltószoknyától se tudom elválasztani. Egybe jön le vajon?
Egyél egy kis spenótot előtte, és le fog jönni
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51430 Dátum:
2014.01.07 kedd, 13:14:46 »
Idézetet írta: dfeco - 2014.01.06 hétfő, 14:57:05
Nem, nem automata.
úhh, nem lesz fékrásegítés sem...most esett le
Haverom kikészül.
Engem a szervó gondomnál 2 éve a XI. kerület végéről vontattak a XVI-ba, talán 20-25km. Full város, este 17-kor. Hát keményen tiporni kellett a féket, és még 40-nél is kétkezes volt a kormány kanyarban.
Annyit csaltam, hogy amikor már nagyon kemény volt a fék, akkor rá-ráindítottam üresben vontatés közben, hogy felpuhuljon, illetve ha lehetett, rajta tartottam kicsit a lábam, nem engedtem fel a pedált, hogy ne keményedjen be a pumpálástól.
Naplózva
Bounty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51431 Dátum:
2014.01.07 kedd, 17:44:47 »
sziasztok úgy néz ki akkut kell vennem, de milyen kell az autómba? silver calcium vagy silver calcium plus? köszönöm a segítségeteket előre is.
Naplózva
Mk3 benzin 2002
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51432 Dátum:
2014.01.07 kedd, 17:46:26 »
Idézetet írta: Bounty - 2014.01.07 kedd, 17:44:47
sziasztok úgy néz ki akkut kell vennem, de milyen kell az autómba? silver calcium vagy silver calcium plus? köszönöm a segítségeteket előre is.
Elég a normál calcium.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51433 Dátum:
2014.01.07 kedd, 22:22:02 »
Idézetet írta: atis0313 - 2014.01.07 kedd, 13:07:09
Próbáltam tekerni mindkét irányba, de nem jön. A váltószoknyától se tudom elválasztani. Egybe jön le vajon?
Ha neked olyan van ami egyben van a szoknyával akkor a váltószoknyát először lekell róla venni.Ez szorossan van rajta mert a gombon van egy perem abban van a szoknya beletéve.Ha ezt leszeded akkor lekell tekerni a gombot.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
atis0313
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 288
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51434 Dátum:
2014.01.08 szerda, 09:44:26 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.01.07 kedd, 22:22:02
Ha neked olyan van ami egyben van a szoknyával akkor a váltószoknyát először lekell róla venni.Ez szorossan van rajta mert a gombon van egy perem abban van a szoknya beletéve.Ha ezt leszeded akkor lekell tekerni a gombot.
Köszi a tippet megpróbálom.
Naplózva
2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3363
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51435 Dátum:
2014.01.08 szerda, 12:41:12 »
Sziasztok,
az olajszűrő ház fedélben a fém rész mire való? 6os imbuszkulcs nyílás van rajta.
https://cromax.hu/110000000-motor/111530000-kenesi-rendszer-es-alkatreszei/111530621-olajszuro-haz/142229-olajszuro-haz-also-resz-ford-mondeo-2000-2007-benzines
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
petvi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51436 Dátum:
2014.01.08 szerda, 13:29:37 »
Sziasztok!
Nem tudjátok, hogy lehet kicserélni legegyszerűbb módon az ablakmosó tartályt. Nem bontanám le az elejét ha nem kell.
Illetve sikeresen vettem egy focus cd lejátszót ami téglalap alakú és nem trapéz. Van valami beépítő keret amivel azt be tudom tenni?
Köszi:
Petvi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51437 Dátum:
2014.01.08 szerda, 13:34:50 »
Idézetet írta: petvi - 2014.01.08 szerda, 13:29:37
Sziasztok!
Nem tudjátok, hogy lehet kicserélni legegyszerűbb módon az ablakmosó tartályt. Nem bontanám le az elejét ha nem kell.
Illetve sikeresen vettem egy focus cd lejátszót ami téglalap alakú és nem trapéz. Van valami beépítő keret amivel azt be tudom tenni?
Köszi:
Petvi
Első vészhárítót le kell venni a tartály cseréhez.
Nem tudok olyan "trapézzá" alakító keretről, ami mk3-hoz és egyébként márkán belüli fejegységhez megfelelne. Főleg, hogy az első formája a rádiónak a rádió előlapja....eléggé rászerelve. Tehát átcserélni sem lehet az előlapokat.
Ezt benézted.... Nem tudod visszacsinálni?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51438 Dátum:
2014.01.08 szerda, 15:50:36 »
Idézetet írta: Mad-V - 2014.01.03 péntek, 10:08:19
Nekem Vik meg krampácsolta, hogy jó legyen, novemberben volt 2 éve, hogy hibátlan. Az új cső 40K lett volna.
Nálam a csőcsonk engedett el a hollanderrel, ahol belemegy a pumpába.
Nekem is Ő oldotta meg. profi lett 1/5 áron:)))))
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51439 Dátum:
2014.01.08 szerda, 16:03:40 »
Idézetet írta: Mad-V - 2014.01.07 kedd, 13:14:46
Engem a szervó gondomnál 2 éve a XI. kerület végéről vontattak a XVI-ba, talán 20-25km. Full város, este 17-kor. Hát keményen tiporni kellett a féket, és még 40-nél is kétkezes volt a kormány kanyarban.
Annyit csaltam, hogy amikor már nagyon kemény volt a fék, akkor rá-ráindítottam üresben vontatés közben, hogy felpuhuljon, illetve ha lehetett, rajta tartottam kicsit a lábam, nem engedtem fel a pedált, hogy ne keményedjen be a pumpálástól.
Végül nem volt veszélyes...
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
gyu1978
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51440 Dátum:
2014.01.08 szerda, 16:17:25 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy a lámpamosó fej végén van egy lapos kör pici lyukkal.Ez szolgál valamire?Mert erre szeretném ráragasztani a takaró fedelet.
Előre is köszönöm.
Naplózva
petvi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51441 Dátum:
2014.01.08 szerda, 17:18:34 »
Na akkor lebontjuk az elejét.
Sajna nem tudom visszacsinálni. Keresgélek még egy kicsit és ha nem találok semmit akkor megpróbálom eladni.
Köszi.
Idézetet írta: GSR - 2014.01.08 szerda, 13:34:50
Első vészhárítót le kell venni a tartály cseréhez.
Nem tudok olyan "trapézzá" alakító keretről, ami mk3-hoz és egyébként márkán belüli fejegységhez megfelelne. Főleg, hogy az első formája a rádiónak a rádió előlapja....eléggé rászerelve. Tehát átcserélni sem lehet az előlapokat.
Ezt benézted.... Nem tudod visszacsinálni?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51442 Dátum:
2014.01.08 szerda, 18:12:24 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.08 szerda, 13:34:50
Nem tudok olyan "trapézzá" alakító keretről, ami mk3-hoz és egyébként márkán belüli fejegységhez megfelelne. Főleg, hogy az első formája a rádiónak a rádió előlapja....eléggé rászerelve. Tehát átcserélni sem lehet az előlapokat.
Ezt benézted.... Nem tudod visszacsinálni?
A focus rádiója másféle??
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51443 Dátum:
2014.01.08 szerda, 18:15:54 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.01.08 szerda, 18:12:24
A focus rádiója másféle??
Előlap formája is és belsőben is van sok fajta, még ha külsőre azonosan is néz ki.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
nagyzotya
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51444 Dátum:
2014.01.08 szerda, 18:49:14 »
Sziasztok. A parklampa 5 ora alatt lemeritette az akksim. Behuztuk es most jar a motor. Nem tudjatok, hogy mennyit kell kocsikazzak vagy hagyjam járni, hogy visszatoltodjon es holnap reggel tudjak menni dolgozni vele?
Mk3 1.8 benzin.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51445 Dátum:
2014.01.08 szerda, 18:51:58 »
Idézetet írta: nagyzotya - 2014.01.08 szerda, 18:49:14
Sziasztok. A parklampa 5 ora alatt lemeritette az akksim. Behuztuk es most jar a motor. Nem tudjatok, hogy mennyit kell kocsikazzak vagy hagyjam járni, hogy visszatoltodjon es holnap reggel tudjak menni dolgozni vele?
Mk3 1.8 benzin.
Tedd inkább töltőre az akksit, és reméld, hogy nem vitted mélykisülésbe. Elvileg az ólomakksi 1/10 C-vel tölthető (azaz a névleges Ah kapacitásának egy tizedével Amperben mérve), így a teljes feltöltéshez reggelig kellene autózz (papírforma szerint 10 órát).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51446 Dátum:
2014.01.08 szerda, 19:18:31 »
Idézetet írta: nagyzotya - 2014.01.08 szerda, 18:49:14
Sziasztok. A parklampa 5 ora alatt lemeritette az akksim. Behuztuk es most jar a motor. Nem tudjatok, hogy mennyit kell kocsikazzak vagy hagyjam járni, hogy visszatoltodjon es holnap reggel tudjak menni dolgozni vele?
Mk3 1.8 benzin.
a mondeót nem szabad behúzni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51447 Dátum:
2014.01.08 szerda, 19:20:00 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.08 szerda, 19:18:31
a mondeót nem szabad behúzni!
Benzinest sem?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51448 Dátum:
2014.01.08 szerda, 19:20:05 »
Idézetet írta: dfeco - 2014.01.08 szerda, 15:50:36
Nekem is Ő oldotta meg. profi lett 1/5 áron:)))))
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #51449 Dátum:
2014.01.08 szerda, 19:25:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.01.08 szerda, 19:20:00
Benzinest sem?
AndyA
az is láncos.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
1022
1023
1024
1025
1026
1027
1028
[
1029
]
1030
1031
1032
1033
1034
1035
1036
...
1558
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ