Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 16:28:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21924605 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6550 Dátum: 2006.03.30 csütörtök, 15:35:00 »

Köszönöm a tanácsot,  megpróbálkozom egy másik szakszervízzel. Egyébként ez a magas a kén tartalom duma igaz? Ha igen, akkor erre lehet megoldás, hogy kénmentes üzemanyagot tankolok és így meghosszabítom az élettartalmát a szelepeknek, vagy csak feleslegesen tenném bele a drágább üzemanyagot.
Sztem már a legolcsóbb MOL benzin, is rendelkezik a megfelelő kénmentességgel, de ez tényleg üa függő is. Ne tankolj nevesincs falusi/gazdaságos kutakon!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6551 Dátum: 2006.03.30 csütörtök, 18:07:00 »

Sziasztok!
Egy 2004-es évj mondeo tdci (115Le) tulajdonosa vagyok. Múlt héten elvittem az autót a helyi szakszervízbe, mert hidegen néha rángatott. A vezérlést átprogramozták az autón és azt mondták, hogy minden ok. Miközben hoztam el a szervízből feltünt, hogy alacsony fordulaton (1.200-1900 rpm) sokkal kopogósabb a hangja, mint volt. Másnap reggel vissza a szervízbe, ahol elismerték, hogy vmi nem korrekt. Újra programozás ismét, most már minden ok- mondta a szervíz. Ok is volt kb. 30 km megtételéig. Utánna megint ugyanaz. Megint szervíz: mivel a rángatást üzemanyag ellátási probléma okozta, ezért most nagyobb mennyiségű üzemanyagot kap a motor az említett fordulatszám tartományban, amit viszont már nem viselnek jól a befecskendező szelepek, mert valószínű kopottak- mondták. Ekkor megvizsgálták mind a 4-et, amiből egyre azt mondták, hogy eltérés van, de mivel még határértéken belüli, ezért nem tudják garanciába cserélni. A garancia 2 hónap múlva lejár, addig reménykedjek, hogy teljesen elromlik az alaktrész és hátha még az utolsó pillanatban garanciában kicserélik, az egyébként 80e Ft-ba kerülő szelepet. A szervizesek szerint ez sajnos tipushiba, és nem is kell meglepődnöm, hogy egy kevesebb mint 50e km-t futott nem egészen 2 éves autóval ilyen gond van. Tapasztalatuk alapján nem túl hosszú időn belül, a toöbbi 3 szelep is majd megadja magát (3X 80e Ft), mert ez típushiba és egyébként is túl kénes ez a hazai gázolaj, ami szintén előidézi a befecskendező szelepek gyors tönkremenetelét.
Kérdésem: van nektek is hasonlóan rossz tapasztalatotok ezzel a motor típussal. Alapvetően idág csak jókat hallottam a mondeoról, de egyre jobban kételkedem abban, hogy hosszútávra, ilyen várhatóan magas szervízelési költséggel jó válsztás-e ez az autó.
Nekem azt mondta az egyok Ford-os szerelő, hogy még soha nem cseréltek gari időn belül (sőt álltalában m.o.-i Mondeoknál) porlasztócsúcsot. Eddig csak azoknál jött elő a hiba amiket külföldről hoztak be. A magyar gázolaj minőségi ellenőre monnyon le!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6552 Dátum: 2006.03.30 csütörtök, 18:31:00 »

Sziasztok!
Egy 2004-es évj mondeo tdci (115Le) tulajdonosa vagyok. Múlt héten elvittem az autót a helyi szakszervízbe, mert hidegen néha rángatott. A vezérlést átprogramozták az autón és azt mondták, hogy minden ok. Miközben hoztam el a szervízből feltünt, hogy alacsony fordulaton (1.200-1900 rpm) sokkal kopogósabb a hangja, mint volt. Másnap reggel vissza a szervízbe, ahol elismerték, hogy vmi nem korrekt. Újra programozás ismét, most már minden ok- mondta a szervíz. Ok is volt kb. 30 km megtételéig. Utánna megint ugyanaz. Megint szervíz: mivel a rángatást üzemanyag ellátási probléma okozta, ezért most nagyobb mennyiségű üzemanyagot kap a motor az említett fordulatszám tartományban, amit viszont már nem viselnek jól a befecskendező szelepek, mert valószínű kopottak- mondták. Ekkor megvizsgálták mind a 4-et, amiből egyre azt mondták, hogy eltérés van, de mivel még határértéken belüli, ezért nem tudják garanciába cserélni. A garancia 2 hónap múlva lejár, addig reménykedjek, hogy teljesen elromlik az alaktrész és hátha még az utolsó pillanatban garanciában kicserélik, az egyébként 80e Ft-ba kerülő szelepet. A szervizesek szerint ez sajnos tipushiba, és nem is kell meglepődnöm, hogy egy kevesebb mint 50e km-t futott nem egészen 2 éves autóval ilyen gond van. Tapasztalatuk alapján nem túl hosszú időn belül, a toöbbi 3 szelep is majd megadja magát (3X 80e Ft), mert ez típushiba és egyébként is túl kénes ez a hazai gázolaj, ami szintén előidézi a befecskendező szelepek gyors tönkremenetelét.
Kérdésem: van nektek is hasonlóan rossz tapasztalatotok ezzel a motor típussal. Alapvetően idág csak jókat hallottam a mondeoról, de egyre jobban kételkedem abban, hogy hosszútávra, ilyen várhatóan magas szervízelési költséggel jó válsztás-e ez az autó.
Újonnan vetted? Mert te lennél az első, akinek 100e alatti kilométernél előjött.
 
Ha nem újonnan vetted, akkor én elkezdenék kételkedni az 50e kilométerben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #6553 Dátum: 2006.03.30 csütörtök, 19:42:00 »

Újonnan vetted? Mert te lennél az első, akinek 100e alatti kilométernél előjött.
 
Ha nem újonnan vetted, akkor én elkezdenék kételkedni az 50e kilométerben.
Nem is mondom melyik Ford szervizben jartam egy ismerosomnel, es mikor a Mondi szoba kerult, az elso kerdese ez volt: na es, csorog mar? *mondok en: nem nyomom hidegen -erre o: akko' jo, mer mindenki nyomja, azt jonnek, hogy mer lett olyan csuf hangja
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6554 Dátum: 2006.03.30 csütörtök, 22:45:00 »

Nem is mondom melyik Ford szervizben jartam egy ismerosomnel, es mikor a Mondi szoba kerult, az elso kerdese ez volt: na es, csorog mar? *mondok en: nem nyomom hidegen -erre o: akko' jo, mer mindenki nyomja, azt jonnek, hogy mer lett olyan csuf hangja
Kiskoromban nagyon szerettem a csörgőt, de most már kifejezetten ÚÚÚÚÚTÁÁÁÁÁÁLOM!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6555 Dátum: 2006.03.31 péntek, 00:27:00 »

Kész az autó. Bendix volt a probléma, mint ahogy többen tippelték. Meg az önindítóba valami kefék voltak kiszáradva, azokat kellet kicserélni. Nem volt huzós 23e Ft mindennel együtt. Valami 18e Ft az alkatrész.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6556 Dátum: 2006.03.31 péntek, 00:32:00 »

Ma vettem észre miközben a szélvédőt törölgettem belülről, hogy a belső visszapillantó tükör az esőszenzor burkolatával együtt mozog. Annak nem kellene fixen lennie a helyén? Nem fog leesni
Nekem is mozog a tükör, pedig sose akasztok rá semmit. Kerüld a macskakövet meg a kátyúkat Smiley.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6557 Dátum: 2006.03.31 péntek, 09:30:00 »

Újonnan vetted? Mert te lennél az első, akinek 100e alatti kilométernél előjött.
 
Ha nem újonnan vetted, akkor én elkezdenék kételkedni az 50e kilométerben.
Angel!
Valszeg nem lenne rá gari ha kinn vette volna.
De majd megírja azs.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6558 Dátum: 2006.03.31 péntek, 11:12:00 »

Angel!
Valszeg nem lenne rá gari ha kinn vette volna.
De majd megírja azs.
A kinti garancia itthon is érvényes!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #6559 Dátum: 2006.03.31 péntek, 12:02:00 »

A kinti garancia itthon is érvényes!
Ez meglep, de így legyen.
Csakmert Eu ide garancia oda, nemsok terméknél lehet érvényesíteni itthon. Lásd fotoapparátok, objektívek, stb.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6560 Dátum: 2006.03.31 péntek, 12:03:00 »

Ez meglep, de így legyen.
Csakmert Eu ide garancia oda, nemsok terméknél lehet érvényesíteni itthon. Lásd fotoapparátok, objektívek, stb.
Hááát, vagy ugyi az elmélet, meg a gyakorlat... de az autónál működik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #6561 Dátum: 2006.03.31 péntek, 22:19:00 »

Sziasztok! Egy nagy hiányossággal szembesülök egyre gyakrabban: nincs vonóhorog az autómon. Az eddigi autóimon mindig volt, van utánfutóm is de nincs mivel vontatni. Amikor használtan megvettem a mondit azzal vigasztaltam magam ( mert már nem volt keret a horog rászererltetésére és újra műszakiztatásra ), hogy hosszútávon ugysem járok futóval, ki fogom bírni. No de most hogy tavaszodik mégis csak jó lenne. Egy kevés homok a gyerek homokozójába, egy kis sóder a felfagyott járda kiigazításához, egy kis jó fajta termőföld a virágágyásra, meg a kerti hulladékok elviteléhez. Szerintetek be lehet azt vállalni, hogy magamnak felszerelek egy (akár levehető horgosat ami nem tűnik fel ha nincs feltéve) horgot de nem vizsgáztatom le. Ha vontatok vele és úgy igazoltatnak akkor gáz, de ha nem húzok futót csak fel van téve akkor pl azt kamuznám, hogy holnap utánra van bejelentve vizsgára. Egyébként szinte csak a lakóhelyemen belül 10 km-es körzetben használnám olykor-olykkor hiszen már a futót sem vittem el megújíttatni az érvényességi idejét.  
Arra gondoltam, hogy egy bontott autóról kellene venni egy horgot, és átteszem az enyémre.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6562 Dátum: 2006.03.31 péntek, 22:24:00 »

Hááát, vagy ugyi az elmélet, meg a gyakorlat... de az autónál működik.
Ez bevállalós mutatvány. Jut eszembe. Az enyémen gyári leszerelhető horog van, ámde. Amikor elvittem vizsgára felhívták a figyelmemet, hogy nincs az utánfutónak indexvisszajelzője a műszerfalon. Van valakinek olyan? És hova lett beszerelve?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #6563 Dátum: 2006.03.31 péntek, 22:31:00 »

Ez bevállalós mutatvány. Jut eszembe. Az enyémen gyári leszerelhető horog van, ámde. Amikor elvittem vizsgára felhívták a figyelmemet, hogy nincs az utánfutónak indexvisszajelzője a műszerfalon. Van valakinek olyan? És hova lett beszerelve?
Nekem a Focusomhoz mikor felszerelték akkor csak úgy a kormány burkolat oldalába befúrtak egy kis lyukat és ott figyelt egy zöld LED, de nem volt rákötve elektromosan, mert az autóvillamosságis nem találta az index csatlakozóját és azt mondta, ha e miatt nem megy át müszakin állja a költségeket. Belementem, két műszakinis átment úgy hogy "életében" egyet sem pislantott.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6564 Dátum: 2006.03.31 péntek, 22:34:00 »

Nekem a Focusomhoz mikor felszerelték akkor csak úgy a kormány burkolat oldalába befúrtak egy kis lyukat és ott figyelt egy zöld LED, de nem volt rákötve elektromosan, mert az autóvillamosságis nem találta az index csatlakozóját és azt mondta, ha e miatt nem megy át müszakin állja a költségeket. Belementem, két műszakinis átment úgy hogy "életében" egyet sem pislantott.
Hát ez az. Nekem is már átment 2 vizsgán, és most a 3.-nál szóltak először, hogy héé haver széllel szembe ne hugy..zál! Puff 2 papír.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #6565 Dátum: 2006.03.31 péntek, 23:23:00 »

Nekem meg az volt a mondás, hogy a tolatóradar mellé ne tegyek vonóhorgot, mert nem fogom tudni levizsgáztatni.
A radar 4 szenzoros, vonóhorogból pedig fixet gondolnék, mert erősebb, mint a levehető.
 
Mér mondott nekem ilyet egy ford szerviz?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6566 Dátum: 2006.03.31 péntek, 23:25:00 »

Ez bevállalós mutatvány. Jut eszembe. Az enyémen gyári leszerelhető horog van, ámde. Amikor elvittem vizsgára felhívták a figyelmemet, hogy nincs az utánfutónak indexvisszajelzője a műszerfalon. Van valakinek olyan? És hova lett beszerelve?
Változó, off-on a kormány tetejére szerelték a led-et, korábban másik off-on a középkonzolra az egyik vakkapcsoló helyett...
És elvileg kell a vizsgán.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6567 Dátum: 2006.03.31 péntek, 23:35:00 »

Változó, off-on a kormány tetejére szerelték a led-et, korábban másik off-on a középkonzolra az egyik vakkapcsoló helyett...
És elvileg kell a vizsgán.
És lehet, hogy ez a németeknél nem kötelező? Azért nincs benne? Egyébként eddig a 4,5 év alatt kb. 10 percet vontattam utánfutót.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6568 Dátum: 2006.04.01 szombat, 00:40:00 »

Valaki le tudja fényképezni nekem a TDDi motorburkolatát? Szerintem nekem valahogy nem jól van rajta. Ugye az a műanyag, és azon belül a szivacs. De nekem az a szivacs nagyobb mint a műanyag, és elől lóg le a semmibe. Azt hova kellene begyűrni? Szerintem régen nem így logótt...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6569 Dátum: 2006.04.01 szombat, 00:45:00 »

Ez bevállalós mutatvány. Jut eszembe. Az enyémen gyári leszerelhető horog van, ámde. Amikor elvittem vizsgára felhívták a figyelmemet, hogy nincs az utánfutónak indexvisszajelzője a műszerfalon. Van valakinek olyan? És hova lett beszerelve?
Mintha a gyárinak nem lenne külön, hanem az autó saját visszajelzőre lenne az is kötve.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6570 Dátum: 2006.04.01 szombat, 01:19:00 »

Valahol volt szó az ülésmagasság állítoról. Nekem is 5 év után megadta magát, egy 1-2cm emel fel/le, és elakad. Hogy lehet ezt szétszedni? Megtudom csinálni házilag?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6571 Dátum: 2006.04.01 szombat, 01:24:00 »

Helló nem tudjátok a müszer csoportot hogy lehet megközelíteni ugyanis nem világít a km számláló háttérfény mondeoIII
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6572 Dátum: 2006.04.01 szombat, 09:48:00 »

Helló nem tudjátok a müszer csoportot hogy lehet megközelíteni ugyanis nem világít a km számláló háttérfény mondeoIII
Nekem sem éget, de már megcsináltam, nem 1xű művelet. Lekel venni a kis kinyitható burkolatot, meg a kormányoszlopalattit is, akkor látod a csavart ha eltolod a burkolatot, szorosan a kormányoszlop mellett van onnan már adja magét, de vigyázz mikor kibuktatod a műszerfalat tegyél oda valami törülközőt, vagy rongyot, mert sajna nagyon érzékeny az a kis plexi, és én is összekaristoltam kicsit.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6573 Dátum: 2006.04.01 szombat, 09:53:00 »

Valaki le tudja fényképezni nekem a TDDi motorburkolatát? Szerintem nekem valahogy nem jól van rajta. Ugye az a műanyag, és azon belül a szivacs. De nekem az a szivacs nagyobb mint a műanyag, és elől lóg le a semmibe. Azt hova kellene begyűrni? Szerintem régen nem így logótt...
Küldöm a képet
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6574 Dátum: 2006.04.01 szombat, 12:15:00 »

Küldöm a képet
Köszönöm, várom!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6575 Dátum: 2006.04.01 szombat, 12:17:00 »

Köszönöm, várom!
Nem jössz talira? Oda adnám neked (ha még kell) a telcsi tartót amitről anno beszéltünk.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6576 Dátum: 2006.04.01 szombat, 12:26:00 »

Nem jössz talira? Oda adnám neked (ha még kell) a telcsi tartót amitről anno beszéltünk.
Milyen talira? 13-án, és 20-án ott leszek a reptereken.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6577 Dátum: 2006.04.01 szombat, 12:28:00 »

Milyen talira? 13-án, és 20-án ott leszek a reptereken.
A holnapi Camponásra gondoltam. De akkor majd 13.-án adom.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6578 Dátum: 2006.04.01 szombat, 17:03:00 »

A holnapi Camponásra gondoltam. De akkor majd 13.-án adom.
Arra nem megyek.
Oké, akkor majd 13-án megnézem milyen! Köszi!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6579 Dátum: 2006.04.01 szombat, 21:17:00 »

Nekem sem éget, de már megcsináltam, nem 1xű művelet. Lekel venni a kis kinyitható burkolatot, meg a kormányoszlopalattit is, akkor látod a csavart ha eltolod a burkolatot, szorosan a kormányoszlop mellett van onnan már adja magét, de vigyázz mikor kibuktatod a műszerfalat tegyél oda valami törülközőt, vagy rongyot, mert sajna nagyon érzékeny az a kis plexi, és én is összekaristoltam kicsit.
Köszi az útmutatást valamelyik nap rászánom magam.Gondolom valami kis rizsszem izzó van benne.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6580 Dátum: 2006.04.01 szombat, 23:18:00 »

Ma érdekes dologra lettem figyelmes, a motor még nem volt üzemmeleg, ép hogy kitért a mutató, még negyedi sem ment fel, és bekapcsolt a ventilátor. Normális ez? És mikor bekapcsolt szemmel láthatóan a műszerfalvilágítás kicsit halványabban világított. Rossz lenne a termosztát?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6581 Dátum: 2006.04.01 szombat, 23:47:00 »

Ma érdekes dologra lettem figyelmes, a motor még nem volt üzemmeleg, ép hogy kitért a mutató, még negyedi sem ment fel, és bekapcsolt a ventilátor. Normális ez? És mikor bekapcsolt szemmel láthatóan a műszerfalvilágítás kicsit halványabban világított. Rossz lenne a termosztát?
Nem szabad a ventinek a közép elpőtt bekapcsolnia. Ezt nem a termosztát, hanem a hőpatron vezérli. Nekem nagyon ritkán kapcsol be.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #6582 Dátum: 2006.04.02 vasárnap, 01:09:00 »

Nem szabad a ventinek a közép elpőtt bekapcsolnia. Ezt nem a termosztát, hanem a hőpatron vezérli. Nekem nagyon ritkán kapcsol be.
Enyém viszont szintén gyakran kapcsol be.
Akkor a tiéd a rossz!-:))
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6583 Dátum: 2006.04.02 vasárnap, 01:36:00 »

Ma érdekes dologra lettem figyelmes, a motor még nem volt üzemmeleg, ép hogy kitért a mutató, még negyedi sem ment fel, és bekapcsolt a ventilátor. Normális ez? És mikor bekapcsolt szemmel láthatóan a műszerfalvilágítás kicsit halványabban világított. Rossz lenne a termosztát?
Nekem ugyan ezt szokta csinálni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6584 Dátum: 2006.04.02 vasárnap, 01:37:00 »

Enyém viszont szintén gyakran kapcsol be.
Akkor a tiéd a rossz!-:))
Mostmár akkor biztos, hogy neki nem jó. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6585 Dátum: 2006.04.02 vasárnap, 01:37:00 »

Nem szabad a ventinek a közép elpőtt bekapcsolnia. Ezt nem a termosztát, hanem a hőpatron vezérli. Nekem nagyon ritkán kapcsol be.
Klímánál se?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6586 Dátum: 2006.04.02 vasárnap, 02:16:00 »

Negyed állásnál nem kapcsolhat be a venti.Csak akkor, ha a termosztát kiengedte a vizet a hűtőbe és a menetszél is kevés volt a hűtésre,tehát ez csak a mutató közép vagy középállása után történhet meg.Nekem így is van,de elég ritkán melegszik annyira,hogy bekapcsoljon,majd nyáron,na meg persze városban.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6587 Dátum: 2006.04.02 vasárnap, 03:00:00 »

Ma érdekes dologra lettem figyelmes, a motor még nem volt üzemmeleg, ép hogy kitért a mutató, még negyedi sem ment fel, és bekapcsolt a ventilátor. Normális ez? És mikor bekapcsolt szemmel láthatóan a műszerfalvilágítás kicsit halványabban világított. Rossz lenne a termosztát?
Nekem indítás után kapcsol be, majdnem mindig 15-20 mp-re. Aztán utána nagyritkán, vagy csak nem hallom. Persze enyém ótó benzines
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6588 Dátum: 2006.04.02 vasárnap, 09:23:00 »

Klímánál se?
Huh? Vicces vagy...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6589 Dátum: 2006.04.02 vasárnap, 11:22:00 »

Negyed állásnál nem kapcsolhat be a venti.Csak akkor, ha a termosztát kiengedte a vizet a hűtőbe és a menetszél is kevés volt a hűtésre,tehát ez csak a mutató közép vagy középállása után történhet meg.Nekem így is van,de elég ritkán melegszik annyira,hogy bekapcsoljon,majd nyáron,na meg persze városban.
norbu,
 
akkor Neked is rossz!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6590 Dátum: 2006.04.02 vasárnap, 11:23:00 »

Huh? Vicces vagy...
Nem viccelek én... Ha megy a klíma nekem bekapcsol...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6591 Dátum: 2006.04.02 vasárnap, 12:01:00 »

Én klíma nélkül mondtam az egészet.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6592 Dátum: 2006.04.02 vasárnap, 18:42:00 »

Nem viccelek én... Ha megy a klíma nekem bekapcsol...
De gondolom most még nem megy a klíma...
Persze, ha a klíma be van kapcsolva, akkor beindítja a ventillátort is, ezzel hűtvén a klíma hűtőjét, és biztosítja azt, hogy nehogy a hűtőt felfűtse.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #6593 Dátum: 2006.04.02 vasárnap, 20:36:00 »

Ma érdekes dologra lettem figyelmes, a motor még nem volt üzemmeleg, ép hogy kitért a mutató, még negyedi sem ment fel, és bekapcsolt a ventilátor. Normális ez? És mikor bekapcsolt szemmel láthatóan a műszerfalvilágítás kicsit halványabban világított. Rossz lenne a termosztát?
Ma a Camponába menet,mire felértünk a második szintre nekem fél percenként bekapcsolt,kb 5 mp-re.Kicsit bexartam,de Szendre is hasonlókról számolt be.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6594 Dátum: 2006.04.02 vasárnap, 21:13:00 »

De gondolom most még nem megy a klíma...
Persze, ha a klíma be van kapcsolva, akkor beindítja a ventillátort is, ezzel hűtvén a klíma hűtőjét, és biztosítja azt, hogy nehogy a hűtőt felfűtse.
Nekem télen-nyáron 20C-on van Auto állásba.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6595 Dátum: 2006.04.03 hétfő, 09:38:00 »

Szerintem nekem is bekapcsolgat...
Tehát most már tuti, hogy Angel-é rossz Cheesy
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6596 Dátum: 2006.04.03 hétfő, 10:23:00 »

Szerintem nekem is bekapcsolgat...
Tehát most már tuti, hogy Angel-é rossz Cheesy
Mondom én... Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6597 Dátum: 2006.04.03 hétfő, 10:35:00 »

Ma a Camponába menet,mire felértünk a második szintre nekem fél percenként bekapcsolt,kb 5 mp-re.Kicsit bexartam,de Szendre is hasonlókról számolt be.
Ahogy Kbtddi kollega említette nekem ugyanezt csinálta és KLÍMA NÉLKÜL üzemi hőmérsékleten. Szerintem ez normális még a kis hőleadással megáldott dízeleknél is. Eúlvégre 20 fok körül volt tegnap. Még mindig jobb, mintha melegedne...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6598 Dátum: 2006.04.03 hétfő, 10:39:00 »

szendre, de most mi arról beszélünk, hogy még mielőtt elérné az üzemi hőfokot, az előtt bekapcsolgat a venti...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6599 Dátum: 2006.04.03 hétfő, 11:04:00 »

Ma a Camponába menet,mire felértünk a második szintre nekem fél percenként bekapcsolt,kb 5 mp-re.Kicsit bexartam,de Szendre is hasonlókról számolt be.
Terheléskor, az más. ÉS ha elérte az üzemi hőmérsékletet, az OK. De ha hideg a motor, nem mehet a hűtőventillátor!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.