Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:44:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 [1406] 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21853957 alkalommal)
0 Felhasználó és 243 vendég van a témában
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #70250 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 18:21:50 »

Valószínűleg az előző tulaj is ezzel a problémával küzdött, amikor cseréltettem a termosztátot, ami benne volt előtte nem rég volt kicserélve, szinte mintha új lett volna. Fűtött van most benne (Vernet, 2 hónapja cseréltettem, Bárdinál 39 ezer volt, alvázszám, évjárat szerint lett hozzá rendelve és nem az kell bele) 2004. 03. hónapig jó is lenne csak az autóm 5. havi amibe másik fajta kell. (Tegnap írta le GSR.) Az lesz a következő, hogy kicserélem.
Sajnos drága tanulópénz. szomoru1
Cromaxnál a gyári 25,4 E a gyári. wow1
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.28 hétfő, 18:50:21 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #70251 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 20:29:58 »

Sajnos drága tanulópénz. szomoru1
Cromaxnál a gyári 25,4 E a gyári. wow1

...na mindegy  nyes taps
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Héford
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #70252 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 21:09:49 »

Na akkor kérem szépen... Akinek ilyen autója van mint az enyém, a vernet termosztát nem jó, megnéztük bakker és rajta van , hogy 95 nél nyit . Most Mahle termosztát van benne, hibátlan. 90-nél nyit. 8900ft volt kedvezménnyel persze. Ez megoldódott. Remélem tudtam segíteni. 2000ft-ért cserélte ki a szerelőm, igy talán nem buktam sokat. Köszönök minden segìtséget.
Naplózva

Ford mondeo mk3 2.0 Benzin /2004/ Ghia (sedan)
kokusz12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #70253 Dátum: 2016.11.29 kedd, 07:48:27 »

Autód adatait kérjük az aláírásodban.
Hűtővíz szint rendben van?
Automata klímavezérlőd van? Hibakódot nem ad ki a klímadiag? Nekem akkor csinált pont ilyet amikor a belső hőmérséklet érzékelő rossz volt. Kormány alatt a jobb lábadnál a kis rács mögött.
Nekem is mindig egy diag+reset segített egy darabig, aztán mindig visszajött.

Pótoltam a kocsi leírását, ahogy látom pont olyan mint a tiéd. Smiley

Igen, a hűtővíz fel van töltve és automata klímám van. Milyen ketyere kell esetleg ahhoz hogy diagnosztikát futtathassak rajta? Hogy tudom ellenőrizni a hőmérsékleti érzékelőt?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 Ghia Duratec HE benzin CJBA B4Y lépcsőshátú
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #70254 Dátum: 2016.11.29 kedd, 08:11:49 »

Pótoltam a kocsi leírását, ahogy látom pont olyan mint a tiéd. Smiley

Igen, a hűtővíz fel van töltve és automata klímám van. Milyen ketyere kell esetleg ahhoz hogy diagnosztikát futtathassak rajta? Hogy tudom ellenőrizni a hőmérsékleti érzékelőt?


Szia!

Kis segítség: https://www.youtube.com/watch?v=YPMCuDppnFY

Lengyelből fordítva (google fordítóval):

Ha problémája van a légkondicionáló a Ford Mondeo MK3, akkor kalibrálja és tesztelése diagnosztikai rendszer, és olvassa el a hibákat tárolt vezérlő memóriájában Climatronic. Kalibrálás segíthet a tünetek a forró levegőben egyes nyílások.
Csak kapcsolja be a gyújtást, nyomja meg a gombot le, és fúj a lábát, majd nyomja meg az AUTO. Diagnózis pár másodpercig eltarthat.
Megtekintheti a hibákat DTC egyidejűleg nyomja meg a KI és fúj a lábát, majd nyomja meg a nyílások a fejét. A hiba törléséhez nyomja meg a kiolvasztás a szélvédőre.

Hibakódok:
1200 - vezető hiba Climatronic
1242 - motor hiba recirkulációs csappantyú
1251 - nincs jel érzékelő a jármű belsejében
1253 - rövidzárlat érzékelő jelet a jármű belsejében
1259 - nincs jel fényérzékelő
1261 - rövidzárlat érzékelő jel besugárzási
1262 - motor hiba csappantyú kiengedi a pohár
1263 - motor hiba lebeny szellőzők lábon
1342 - vezető hiba Climatronic
1676 - helytelen tápfeszültség
2297 - nem befújt levegő hőmérséklet érzékelő jel
2298 - hiánycikk levegő hőmérséklet érzékelő jel
2308 - tény, hogy a motor-szabályozó szelepek hőmérséklet

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #70255 Dátum: 2016.11.29 kedd, 08:21:29 »


Szia!

Kis segítség: https://www.youtube.com/watch?v=YPMCuDppnFY

Lengyelből fordítva (google fordítóval):

Ha problémája van a légkondicionáló a Ford Mondeo MK3, akkor kalibrálja és tesztelése diagnosztikai rendszer, és olvassa el a hibákat tárolt vezérlő memóriájában Climatronic. Kalibrálás segíthet a tünetek a forró levegőben egyes nyílások.
Csak kapcsolja be a gyújtást, nyomja meg a gombot le, és fúj a lábát, majd nyomja meg az AUTO. Diagnózis pár másodpercig eltarthat.
Megtekintheti a hibákat DTC egyidejűleg nyomja meg a KI és fúj a lábát, majd nyomja meg a nyílások a fejét. A hiba törléséhez nyomja meg a kiolvasztás a szélvédőre.

Hibakódok:
1200 - vezető hiba Climatronic
1242 - motor hiba recirkulációs csappantyú
1251 - nincs jel érzékelő a jármű belsejében
1253 - rövidzárlat érzékelő jelet a jármű belsejében
1259 - nincs jel fényérzékelő
1261 - rövidzárlat érzékelő jel besugárzási
1262 - motor hiba csappantyú kiengedi a pohár
1263 - motor hiba lebeny szellőzők lábon
1342 - vezető hiba Climatronic
1676 - helytelen tápfeszültség
2297 - nem befújt levegő hőmérséklet érzékelő jel
2298 - hiánycikk levegő hőmérséklet érzékelő jel
2308 - tény, hogy a motor-szabályozó szelepek hőmérséklet

Ottó

Ne haragudj de ez borzasztó. hehe Google fordítást olvasva fel akarom vágni az ereimet. Van nekünk rendes magyar leírás. Mindjárt linkelem.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.29 kedd, 08:34:34 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #70256 Dátum: 2016.11.29 kedd, 08:29:24 »

Pótoltam a kocsi leírását, ahogy látom pont olyan mint a tiéd. Smiley

Igen, a hűtővíz fel van töltve és automata klímám van. Milyen ketyere kell esetleg ahhoz hogy diagnosztikát futtathassak rajta? Hogy tudom ellenőrizni a hőmérsékleti érzékelőt?

Semmi nem kell. Gyújtás rá, lábtér + off gomb egyszerre megnyom, elengeded és azonnal az AUTO gomb. Lefut a teszt és kiírja ha van hibakód. Az alábbi leírásban a hibakódoknál a betű helyett gyakran nulla van. Nekem például az A308 valójában 0308 kód volt amit kiír. Ki kell szedni az érzékelőt és megnézni van e benne kosz, szösz. Még lehet nézni, hogy gyújtás ráadásnál pörög e a kis ventilátor benne.

Itt a szép leírás  http://mondeo.hu/index.php?topic=5056.0
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #70257 Dátum: 2016.11.29 kedd, 12:29:12 »

Semmi nem kell. Gyújtás rá, lábtér + off gomb egyszerre megnyom, elengeded és azonnal az AUTO gomb. Lefut a teszt és kiírja ha van hibakód. Az alábbi leírásban a hibakódoknál a betű helyett gyakran nulla van. Nekem például az A308 valójában 0308 kód volt amit kiír. Ki kell szedni az érzékelőt és megnézni van e benne kosz, szösz. Még lehet nézni, hogy gyújtás ráadásnál pörög e a kis ventilátor benne.

Itt a szép leírás  http://mondeo.hu/index.php?topic=5056.0
Plusz két videó pre FL és FL:
https://www.youtube.com/watch?v=s_fkVigHFmk
https://www.youtube.com/watch?v=juyRQDUbBCo
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #70258 Dátum: 2016.11.29 kedd, 17:42:46 »

Sziasztok! Önindítót alulról,vagy felülről lehet kiszedni?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #70259 Dátum: 2016.11.29 kedd, 17:56:32 »

Sziasztok! Önindítót alulról,vagy felülről lehet kiszedni?

mind2 helyről.

én felülről vettem ki. itt találsz leírást:

http://mondeo.hu/index.php?topic=23424.msg1057108#msg1057108
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #70260 Dátum: 2016.11.29 kedd, 20:20:59 »

mind2 helyről.

én felülről vettem ki. itt találsz leírást:

http://mondeo.hu/index.php?topic=23424.msg1057108#msg1057108
Köszönöm!  worship

Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #70261 Dátum: 2016.11.29 kedd, 21:52:32 »

Sziasztok! Észrevettem a fagyálló szintje lejjebb ment, kocsit beinditottam és ez a látvány fogadott.
Ha valaki tudja mi lehet az segítsen. Köszönöm.

http://www.***/view.php?filename=79020161129_163623.jpg
http://www.***/view.php?filename=52520161129_163513.jpg

Az első képen látható helyről folyna a víz a csövekre.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.29 kedd, 21:55:12 írta Ferike20 » Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #70262 Dátum: 2016.11.29 kedd, 22:01:14 »

Sziasztok! Észrevettem a fagyálló szintje lejjebb ment, kocsit beinditottam és ez a látvány fogadott.
Ha valaki tudja mi lehet az segítsen. Köszönöm.

http://www.***/view.php?filename=79020161129_163623.jpg
http://www.***/view.php?filename=52520161129_163513.jpg

Az első képen látható helyről folyna a víz a csövekre.
így elsőre vízpumpa
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kokusz12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #70263 Dátum: 2016.11.30 szerda, 07:58:39 »

Semmi nem kell. Gyújtás rá, lábtér + off gomb egyszerre megnyom, elengeded és azonnal az AUTO gomb. Lefut a teszt és kiírja ha van hibakód. Az alábbi leírásban a hibakódoknál a betű helyett gyakran nulla van. Nekem például az A308 valójában 0308 kód volt amit kiír. Ki kell szedni az érzékelőt és megnézni van e benne kosz, szösz. Még lehet nézni, hogy gyújtás ráadásnál pörög e a kis ventilátor benne.

Itt a szép leírás  http://mondeo.hu/index.php?topic=5056.0

Na lement a diagnosztika és helyre is állította a fűtést! huhuuu! Cheesy Nyilván ez most megint csak ideiglenes, de azért már ennek is örülök! Cheesy

Próbáltam rájönni, hogy milyen hibakódot írt ki, de nem sikerült beazonosítani, ezt írta ki: először 12, aztán 42 és ezt ismételte.

Valami ötlet esetleg? Vagy hogy kell nézni ezeket a kódokat?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 Ghia Duratec HE benzin CJBA B4Y lépcsőshátú
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #70264 Dátum: 2016.11.30 szerda, 10:17:04 »

Na lement a diagnosztika és helyre is állította a fűtést! huhuuu! Cheesy Nyilván ez most megint csak ideiglenes, de azért már ennek is örülök! Cheesy

Próbáltam rájönni, hogy milyen hibakódot írt ki, de nem sikerült beazonosítani, ezt írta ki: először 12, aztán 42 és ezt ismételte.

Valami ötlet esetleg? Vagy hogy kell nézni ezeket a kódokat?
Ott van amit yartam gugli angollal belikolt.1242 egybeolvasva.Motor recirkulációs gebasz.
Lehet vele egy darabig élni,néha lefuttatod a tesztet,oszt jólvan.(valami szorulás lesz)
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.30 szerda, 10:19:42 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #70265 Dátum: 2016.11.30 szerda, 10:23:33 »

Na lement a diagnosztika és helyre is állította a fűtést! huhuuu! Cheesy Nyilván ez most megint csak ideiglenes, de azért már ennek is örülök! Cheesy

Próbáltam rájönni, hogy milyen hibakódot írt ki, de nem sikerült beazonosítani, ezt írta ki: először 12, aztán 42 és ezt ismételte.

Valami ötlet esetleg? Vagy hogy kell nézni ezeket a kódokat?

Belső keringető lapát szorul. Vagy a motorja haldoklik. Érzékelőt tisztítottad?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
kokusz12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #70266 Dátum: 2016.11.30 szerda, 11:31:30 »

Belső keringető lapát szorul. Vagy a motorja haldoklik. Érzékelőt tisztítottad?

Bocsi, a faceliftesek hibaüzenetei között kerestem, amik 9-essel kezdődnek, így tiszta sor!

A hőmérsékleti érzékelőre gondolsz? Hogy férek hozzá?

Érdemes kicseréltetni a motort vagy WD40 kéne a lapátnak? Házilag mennyire nehéz hozzáférni, jobb ha szerelőre bízom?

Így hogy tudok már diagnosztikát futtatni végső soron elvagyok vele, de persze ha normálisan javítható akkor lehet bevállalom. Ezt az autofortnál miért nem csinálták meg?!
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 Ghia Duratec HE benzin CJBA B4Y lépcsőshátú
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #70267 Dátum: 2016.11.30 szerda, 12:29:39 »

Bocsi, a faceliftesek hibaüzenetei között kerestem, amik 9-essel kezdődnek, így tiszta sor!

A hőmérsékleti érzékelőre gondolsz? Hogy férek hozzá?

Érdemes kicseréltetni a motort vagy WD40 kéne a lapátnak? Házilag mennyire nehéz hozzáférni, jobb ha szerelőre bízom?

Így hogy tudok már diagnosztikát futtatni végső soron elvagyok vele, de persze ha normálisan javítható akkor lehet bevállalom. Ezt az autofortnál miért nem csinálták meg?!
Tisztelt Fórumtárs!
Hogyan kérdezhetsz ilyet. wow1 Természetesen azért hogy később ismételten keresd meg őket. Komolyra fordítva a szót. Ne várd hogy az ilyen jellegű problémákat a szervizben orvosolják. Az átmeneti jellegű hibák megkeresése feltárása több órába tellene és az anyag költség elenyésző. Ez a szervizeknek igazán nem kifizetődő. Jobban jársz ha kellően mélyrehatóan, utána nézel az adódó problémának és saját magad megcsinálod. Jegyezd meg! Csak az van rendesen megcsinálva amit te magad megcsinálsz. Hidd el én ezt közel 40 éves tapasztalat alapján mondom neked. Természetesen senkit nem akarok a véleményemmel megsérteni, de ha utána olvasol, hogy hány fórumtársunkat húzták le igen keményen sokszor több százezer Ft-al akkor beláthatod hogy igazam van. Természetesen a kivétel erősíti a szabályt.wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.30 szerda, 12:34:40 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #70268 Dátum: 2016.11.30 szerda, 12:40:37 »

Bocsi, a faceliftesek hibaüzenetei között kerestem, amik 9-essel kezdődnek, így tiszta sor!

A hőmérsékleti érzékelőre gondolsz? Hogy férek hozzá?

Érdemes kicseréltetni a motort vagy WD40 kéne a lapátnak? Házilag mennyire nehéz hozzáférni, jobb ha szerelőre bízom?

Így hogy tudok már diagnosztikát futtatni végső soron elvagyok vele, de persze ha normálisan javítható akkor lehet bevállalom. Ezt az autofortnál miért nem csinálták meg?!
A motorhoz relatíve könnyen hozzáférsz, vmilyen torx fej kell hozzá. A kesztyűtartó mögött van. Ha az a baja, akkor olyat 1-2 ezer forintért bontósoktól tudsz venni. Nekem széttört a lapát tengelyvége, és elforgott benne a motor "négyszög" tengelye.
Ez már nagyobb cucli. A lapátot némi berhálás árán a helyén ki tudod szedni, de eléggé macerás, kell hozzá kerítened egy másikat. És beküzdeni a helyére. VAgy, és ez nem kipróbált verzió, de lehet működhet, a motor tengelyét kellene megtoldani, ugyanis a lapát tengelyébe nem nyúlik be a motor eléggé azért nyírja szét, ahogy néztem a lapátban még legalább 10-15 mm mélyen van hely.
NA ez már végképp barkács, de szerintem nem lehetetlen, csak vmi komoly ragasztó kell hozzá
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #70269 Dátum: 2016.11.30 szerda, 14:43:14 »

Az engem is érdekelne hogy hogy lehet a belső levegő érzékelőhöz hozzá férni.  vigyor3
Leszedni a kormány alatti burkolatot?
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #70270 Dátum: 2016.11.30 szerda, 15:47:23 »

Az engem is érdekelne hogy hogy lehet a belső levegő érzékelőhöz hozzá férni.  vigyor3
Leszedni a kormány alatti burkolatot?
Valahogy így,csak egy tükör kell,mivel angol  eplus2 eplus2 eplus2 az első 3 perc majdnem arról szól.
https://www.youtube.com/watch?v=cnlvUQJ9WCE
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.30 szerda, 15:56:57 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #70271 Dátum: 2016.11.30 szerda, 15:53:53 »

Az engem is érdekelne hogy hogy lehet a belső levegő érzékelőhöz hozzá férni.  vigyor3
Leszedni a kormány alatti burkolatot?

Szia!

Ehhez is van szép magyar leírásunk, igaz tovább megy a műszeregység kiszereléséig, de az elején ott van.

http://mondeo.hu/index.php?topic=4900.0

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #70272 Dátum: 2016.11.30 szerda, 17:58:39 »

Hello! Vízpumpa csere szíjjal és görgőkkel 30-40 ezer munkadij kicsit nem sok?
2005 2.0 TDCI
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #70273 Dátum: 2016.11.30 szerda, 18:14:16 »

Hello! Vízpumpa csere szíjjal és görgőkkel 30-40 ezer munkadij kicsit nem sok?
2005 2.0 TDCI
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem keress másik műhelyt. Ha van egy kis szakmai érzéked akkor a FAQ topikban találsz leírást és egyben a görgő átalakítást is megtudod csinálni. Elsőre szerintem 2 óra alatt kényelmesen végzel az átalakítással és a ki-be szereléssel. Az általad megadott munkadíj egy általános márkafüggetlen szervizben ahol 3-4 ezer Ft rezsi órabérrel dolgoznak az 10 órai munkát jelent. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #70274 Dátum: 2016.11.30 szerda, 18:24:16 »

Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem keress másik műhelyt. Ha van egy kis szakmai érzéked akkor a FAQ topikban találsz leírást és egyben a görgő átalakítást is megtudod csinálni. Elsőre szerintem 2 óra alatt kényelmesen végzel az átalakítással és a ki-be szereléssel. Az általad megadott munkadíj egy általános márkafüggetlen szervizben ahol 3-4 ezer Ft rezsi órabérrel dolgoznak az 10 órai munkát jelent. wave
Tisztelettel László! worship

Nem jól számoltál, mert nem számoltad az alkatrészt. A Cromaxnál a legolcsóbb 12e, a szíj egy 1000-res. Mondjuk attól függetlenül sok a 30e.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #70275 Dátum: 2016.11.30 szerda, 18:30:09 »

Nem jól számoltál, mert nem számoltad az alkatrészt. A Cromaxnál a legolcsóbb 12e, a szíj egy 1000-res. Mondjuk attól függetlenül sok a 30e.

Tisztelt Fórumtárs!
A Fórumtársunk 30-40 ezer Ft munkadíjról írt. Nem volt szó alkatrész árról. Vagy ki kellett volna hangsúlyozni, hogy + munkadíjjal  összesen 30-40 ezer Ft.wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.30 szerda, 18:33:21 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #70276 Dátum: 2016.11.30 szerda, 18:37:46 »

Tisztelt Fórumtárs!
A Fórumtársunk 30-40 ezer Ft munkadíjról írt. Nem volt szó alkatrész árról. Vagy ki kellett volna hangsúlyozni, hogy + munkadíjjal  összesen 30-40 ezer Ft.wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt druszám!
Pedig írta:
Hello! Vízpumpa csere szíjjal és görgőkkel 30-40 ezer munkadij kicsit nem sok?
2005 2.0 TDCI
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #70277 Dátum: 2016.11.30 szerda, 18:49:38 »

Nem jól számoltál, mert nem számoltad az alkatrészt. A Cromaxnál a legolcsóbb 12e, a szíj egy 1000-res. Mondjuk attól függetlenül sok a 30e.

alkatrész tuti nincs abban az árban, mert oda külön görgőt hivatalosan nem kapni, csak feszítőstől, az meg önmagában 40-50+
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #70278 Dátum: 2016.11.30 szerda, 18:55:38 »

alkatrész tuti nincs abban az árban, mert oda külön görgőt hivatalosan nem kapni, csak feszítőstől, az meg önmagában 40-50+

Nem a generátoréról írt, hanem a vízpumpáéról, amiből - szintén a cromaxnál - a legolcsóbb 8800ft. https://cromax.hu/motor/vezerles_es_alkatreszei/hosszbordasekszij_feszito/rugos_feszito_szervoszijhoz_ford_transit_2000-2006_2_0td_9247

Amúgy ezt írta:
Hello! Vízpumpa csere szíjjal és görgőkkel 30-40 ezer munkadij kicsit nem sok?
2005 2.0 TDCI
Naplózva
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #70279 Dátum: 2016.11.30 szerda, 19:33:54 »

 30-40 ezer ft a munkadíj plusz erre jönne a többi alkatrész. Görgőkkel szíj, vizpumpa és munkadíj 100-110 ezerbe állna ami nevetségesen drága szerintem.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #70280 Dátum: 2016.11.30 szerda, 19:53:43 »

Nem a generátoréról írt, hanem a vízpumpáéról, amiből - szintén a cromaxnál - a legolcsóbb 8800ft. https://cromax.hu/motor/vezerles_es_alkatreszei/hosszbordasekszij_feszito/rugos_feszito_szervoszijhoz_ford_transit_2000-2006_2_0td_9247

Amúgy ezt írta:
ja, ami meg megvehető kategória az 30+. ki a tökömet érdekel a legolcsóbb?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #70281 Dátum: 2016.11.30 szerda, 19:54:34 »

30-40 ezer ft a munkadíj plusz erre jönne a többi alkatrész. Görgőkkel szíj, vizpumpa és munkadíj 100-110 ezerbe állna ami nevetségesen drága szerintem.
hát pedig ott semmi se olcsó, + készülj fel, hogy ha már szét van szedve és kiderül, hogy szervópumpa se százas, az még 50-60 (én amúgy is lecserélném, ha már ott matatok)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #70282 Dátum: 2016.11.30 szerda, 20:02:17 »

30-40 ezer ft a munkadíj plusz erre jönne a többi alkatrész. Görgőkkel szíj, vizpumpa és munkadíj 100-110 ezerbe állna ami nevetségesen drága szerintem.

Így igen, de először nem ezt írtad.
Naplózva
SzIstván
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #70283 Dátum: 2016.11.30 szerda, 21:52:02 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek. 2003-as évjáratú 2.0 tdci mondeóm van. Gyakran csinálja azt, hogy amikor leveszem a lábam a gázpedálról az autó mégis gázt ad és gyorsít. Érdekelne, hogy tapasztalt-e valaki ilyen vagy hasonló hibát. És ha igen mi a megoldás.

Előre is köszi!!
Naplózva

2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #70284 Dátum: 2016.11.30 szerda, 23:46:05 »

30-40 ezer ft a munkadíj plusz erre jönne a többi alkatrész. Görgőkkel szíj, vizpumpa és munkadíj 100-110 ezerbe állna ami nevetségesen drága szerintem.

Merre vagy helyileg?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #70285 Dátum: 2016.11.30 szerda, 23:47:02 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek. 2003-as évjáratú 2.0 tdci mondeóm van. Gyakran csinálja azt, hogy amikor leveszem a lábam a gázpedálról az autó mégis gázt ad és gyorsít. Érdekelne, hogy tapasztalt-e valaki ilyen vagy hasonló hibát. És ha igen mi a megoldás.

Előre is köszi!!

KIT te vagy az? Cheesy
Generátort szokták ilyenkor mondani elsőként.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #70286 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 11:05:59 »

Merre vagy helyileg?

Szia. Miskolci vagyok :/
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #70287 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 11:25:32 »

Sziasztok!

Sajna tönkrementek a motorháztetőt tartó teleszkópok, tapasztalatotok szerint milyen gyártmányú teleszkópot érdemes vásároln?

Üdv.

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #70288 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 13:14:17 »

Szia. Miskolci vagyok :/

Akkor BP neked nagyon kiesik... Sad
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #70289 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 15:48:05 »

Sziasztok!

Sajna tönkrementek a motorháztetőt tartó teleszkópok, tapasztalatotok szerint milyen gyártmányú teleszkópot érdemes vásároln?

Üdv.

Tamás

Amilyet óccóér' kapsz.

Nem fogod még egyszer cserélni addig, amíg el nem adod. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #70290 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 17:05:16 »

Amilyet óccóér' kapsz.

Nem fogod még egyszer cserélni addig, amíg el nem adod. Smiley

AndyA



Akkor ebből megpróbálom az alsó kategóriát.

Köszi

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
kokusz12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #70291 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 19:28:32 »

Lenne még egy kérdésem felétek!

Azt vettem észre, hogy a fordulatszámmérő néha ugrál, amikor egy helyben állok 900-1100 között. Ilyenkor a lámpák fényereje is ingadozik, majd ha egy kis gázfröccsöt adok neki, akkor általában abbahagyja. További talán összefüggő jelenség, hogy ugyancsak ritkán, de nem akar pöcre indulni.

Nemrég volt cserélve az alapjárati motor egy teljesen új gyári darabra, így én elsőre a generátorra gondolnék, de az is tény hogy nem igazán értek hozzá. Szervízben azt mondták, hogy majd ha lesz hibaüzenet, akkor tudnak vele mit kezdeni. Ötlet esetleg?

Remélem most már egy ideig rendben lesz kicsi Mondi, mert az útóbbi 3 hónapban kicsit rákapott a szervíz ízére. Cheesy
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 Ghia Duratec HE benzin CJBA B4Y lépcsőshátú
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #70292 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 19:31:50 »

Lenne még egy kérdésem felétek!

Azt vettem észre, hogy a fordulatszámmérő néha ugrál, amikor egy helyben állok 900-1100 között. Ilyenkor a lámpák fényereje is ingadozik, majd ha egy kis gázfröccsöt adok neki, akkor általában abbahagyja. További talán összefüggő jelenség, hogy ugyancsak ritkán, de nem akar pöcre indulni.

Nemrég volt cserélve az alapjárati motor egy teljesen új gyári darabra, így én elsőre a generátorra gondolnék, de az is tény hogy nem igazán értek hozzá. Szervízben azt mondták, hogy majd ha lesz hibaüzenet, akkor tudnak vele mit kezdeni. Ötlet esetleg?

Remélem most már egy ideig rendben lesz kicsi Mondi, mert az útóbbi 3 hónapban kicsit rákapott a szervíz ízére. Cheesy
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #70293 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 22:33:25 »

Sziasztok!

A motortérből szeretnék 6db vezetéket behúzni az utastérbe, hol a legkönnyebb? A kocsi bal oldalánál látom hol megy be a kábelköteg, de belül ez a biztosítéktábla mögött lenne hogy ott nem látom?

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #70294 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 22:41:54 »

Sziasztok!

A motortérből szeretnék 6db vezetéket behúzni az utastérbe, hol a legkönnyebb? A kocsi bal oldalánál látom hol megy be a kábelköteg, de belül ez a biztosítéktábla mögött lenne hogy ott nem látom?

Köszönöm!

Nekem a tempomat bekötésénél Vik ott húzott be egy kb egy centi átmérőjű vezetékköteget, ahol te is írtad.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #70295 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 22:49:42 »

Nekem a tempomat bekötésénél Vik ott húzott be egy kb egy centi átmérőjű vezetékköteget, ahol te is írtad.

Hát nem egyszerű hozzáférni, de holnap megnézem jobban.

Köszi
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #70296 Dátum: 2016.12.02 péntek, 07:45:29 »

Sziasztok!

Tudja valaki,hogy mitől válik a dízelmotor morgóssá? Pár hete tapasztalom,hogy induláskor,illetve alacsony fordulaton morog a motor.Olyasmi mint amikor kezd a kipufogódob kilyukadni.
De nálam egyértelműen a motortérből hallatszik.

Köszi
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #70297 Dátum: 2016.12.02 péntek, 08:27:44 »

Sziasztok!

A motortérből szeretnék 6db vezetéket behúzni az utastérbe, hol a legkönnyebb? A kocsi bal oldalánál látom hol megy be a kábelköteg, de belül ez a biztosítéktábla mögött lenne hogy ott nem látom?

Köszönöm!

Ha újabb lyukat nem akarsz fúrni neki a tűzfalon, akkor kb. ez az egyetlen komolyabb esélyed. Igen, ott jön be a CJB mögött valahol. Nem lehetetlen megtalálni, de nőgyógyásznak való meló. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #70298 Dátum: 2016.12.02 péntek, 08:29:06 »

Sziasztok!

Tudja valaki,hogy mitől válik a dízelmotor morgóssá? Pár hete tapasztalom,hogy induláskor,illetve alacsony fordulaton morog a motor.Olyasmi mint amikor kezd a kipufogódob kilyukadni.
De nálam egyértelműen a motortérből hallatszik.

Köszi

Kb. 160 ezer km után az autómmal azt tudom mondani, hogy "idővel". Smiley

Változik a hangja, ahogyan harapja a km-eket. Ez van. Ha meg valami olyan lesz, mint kipufogó, az gyorsan fog eszkalálódni, és úgyis hamar rájössz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #70299 Dátum: 2016.12.02 péntek, 09:44:56 »

A kocsim színkódja lehet X6(bal oszlop alulról 2.)? Az van a táblázatában, de nem találok róla semmit google-ban.
A grafit szürke szín.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Oldalak: 1 ... 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 [1406] 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.