Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:15:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 [1426] 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21948764 alkalommal)
0 Felhasználó és 90 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #71250 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 19:40:27 »

üdv uraim
egy p2291 hibakoddal szembesültem
befecskendezést működtető nyomás túl alacsony a motorindítás során

előzmény
felpörgött az auto maxra, óra kiakadt, és nem bírtam leállítani sem magátol ált meg 2-3 mp mulva (talán nekem perceknek tünt )
most mi tévő legyek ? mit tudok leellenőrizni itthon ?
 falbav falbav rinya rinya rinya
felkapta az olajat? olajszintet néztél?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #71251 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 19:41:46 »

"...könyöklő markolatának kibillented a "bélését", és kicsavarod az alatta lévő két csavart..."

Előbb sebességbe teszi az agyát, utána olvas, azután itt jön a neheze: értelmez! Uttána majd nem ír hülyeségeket... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
hopsz.EndiE.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #71252 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 19:43:35 »

üdv uraim
egy p2291 hibakoddal szembesültem
befecskendezést működtető nyomás túl alacsony a motorindítás során

előzmény
felpörgött az auto maxra, óra kiakadt, és nem bírtam leállítani sem magátol ált meg 2-3 mp mulva (talán nekem perceknek tünt )
most mi tévő legyek ? mit tudok leellenőrizni itthon ?
 falbav falbav rinya rinya rinya
az olajszintet,a turbó tengely lógását,és rendes hibakódolvasást-persze ezeket nem otthon....
akár nagyobb baj is lehet.így ne járj vele!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #71253 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 20:02:24 »

az olajszintet,a turbó tengely lógását,és rendes hibakódolvasást-persze ezeket nem otthon....
akár nagyobb baj is lehet.így ne járj vele!

megnézem az olajat (de lehet összefüggés Huh?)  megnéztem annyi van benne amennyi volt elötte is
turbót most kihagyom majd holnap
be sem indul most az aksi is lemerűlt
olajat felkapta ?
HZsolt92 ezt hogy érted ?
kódolvasás itthon megvolt forscan-nal
köszi a segítséget
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.20 hétfő, 20:07:10 írta baludanny » Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #71254 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 20:07:37 »

megnézem az olajat (de lehet összefüggés Huh?)
turbót most kihagyom majd holnap
be sem indul most az aksi is lemerűlt
olajat felkapta ?
HZsolt92 ezt hogy érted ?
kódolvasás itthon megvolt forscan-nal
köszi a segítséget
úgy hogy motorolajtól járt a motor, azért nem tudtad leállítani

ilyen jelenségnél felesleges kódot olvasgatni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #71255 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 20:08:36 »

az olajszintet,a turbó tengely lógását,és rendes hibakódolvasást-persze ezeket nem otthon....
akár nagyobb baj is lehet.így ne járj vele!
finoman fogalmaztál  vigyor3 én indítani se próbálnám a helyében így, még ki nem zártam ezeket
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #71256 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 20:14:42 »

finoman fogalmaztál  vigyor3 én indítani se próbálnám a helyében így, még ki nem zártam ezeket

Még -> míg (amíg). worship worship worship worship worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #71257 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 20:21:44 »

Még -> míg (amíg). worship worship worship worship worship

AndyA
megtaláltad már az 1 csavart? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #71258 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 20:21:55 »

arra gondoltok hogy szétment a turbó és ott mehetett az olaj a motorba?
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #71259 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 20:35:02 »

arra gondoltok hogy szétment a turbó és ott mehetett az olaj a motorba?

Bizony!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #71260 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 20:43:06 »

Bizony!

AndyA

de ettől miért nincs nyomásom ?
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #71261 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 20:44:27 »

de ettől miért nincs nyomásom ?

Nem ettől. Pl. mert elkoptak a csúcsaid és elszökik a nyomás a résolajjal?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #71262 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 20:44:49 »

arra gondoltok hogy szétment a turbó és ott mehetett az olaj a motorba?
a felpörgés,és nem tudod leállítani,az rendszerint ettől van.kivégzi magát a moci,ha szétpörög....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #71263 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 20:46:17 »

Nem ettől. Pl. mert elkoptak a csúcsaid és elszökik a nyomás a résolajjal?

AndyA
....és ezért nem árt rendes hibakódolvasás, és diagnosztikai ellenőrzés.értékes infók lehetnek még ott.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #71264 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 20:59:22 »

Nem ettől. Pl. mert elkoptak a csúcsaid és elszökik a nyomás a résolajjal?

AndyA

nemrég néztem őket rendben volt minden
forscan - nal is mértem és mind -+0,7 mg max volt
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #71265 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 22:09:27 »

nemrég néztem őket rendben volt minden
forscan - nal is mértem és mind -+0,7 mg max volt

Az nem a résolaj, hanem a korrekció.

A résolajat az ú.n. poharazással lehet mérni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
grubi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #71266 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 22:20:44 »

Átépíted faceliftesre?
Csak a vezérlőt cserélném ki egy másikra ami megfelelően működik. A középkonzolt nem szívesen bombáznám szét, bár olvastam, hogy a faceliftes klímavezérlő finomabban szabályoz. nyes
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Trend Kombi 2002
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #71267 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 22:48:46 »

Csak a vezérlőt cserélném ki egy másikra ami megfelelően működik. A középkonzolt nem szívesen bombáznám szét, bár olvastam, hogy a faceliftes klímavezérlő finomabban szabályoz. nyes

Akkor ne fáradj. Mindegyik facelift előtti automata klíma azt csinálja amit írtál.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #71268 Dátum: 2017.02.21 kedd, 00:58:33 »

üdv uraim
egy p2291 hibakoddal szembesültem
befecskendezést működtető nyomás túl alacsony a motorindítás során

előzmény
felpörgött az auto maxra, óra kiakadt, és nem bírtam leállítani sem magátol ált meg 2-3 mp mulva (talán nekem perceknek tünt )
most mi tévő legyek ? mit tudok leellenőrizni itthon ?
 falbav falbav rinya rinya rinya
esetleg nézd meg ebben:
<a href="http://www.fordwiki.co.uk/images/f/f9/TSB_46_2005.pdf" target="_blank">http://www.fordwiki.co.uk/images/f/f9/TSB_46_2005.pdf</a>
A P2291 IMV (hozamszabályozó szelep) vagy a CR pumpa hibájára utalhat. Ha tényleg valamiért leragad az IMV, tud nem várt reakciót adni.
A nagynyomású szivattyún egy barna színű csatlakozóval ellátott egység az IMV. https://www.google.hu/search?q=ford+tdci+imv+valve&espv=2&biw=1229&bih=537&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjeo-vC8J_SAhWBpCwKHX5uBPoQ_AUIBigB
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #71269 Dátum: 2017.02.21 kedd, 06:42:18 »

esetleg nézd meg ebben:
pdf]http://www.fordwiki.co.uk/images/f/f9/TSB_46_2005.pdf[/pdf]
A P2291 IMV (hozamszabályozó szelep) vagy a CR pumpa hibájára utalhat. Ha tényleg valamiért leragad az IMV, tud nem várt reakciót adni.
A nagynyomású szivattyún egy barna színű csatlakozóval ellátott egység az IMV. https://www.google.hu/search?q=ford+tdci+imv+valve&espv=2&biw=1229&bih=537&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjeo-vC8J_SAhWBpCwKHX5uBPoQ_AUIBigB

Köszi
Énis erről találtam leírásokat
Gondolod ezis feltudja pörgetni a motrot? És utána nemengedi beindítani ?
Még szerencse van itthon egy ilyenem
De elötte megnézem a turbót is ha hazaérek
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.21 kedd, 09:56:47 írta Zsolteey » Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
BBalázs19
Vendég
« Új hozzászólás #71270 Dátum: 2017.02.21 kedd, 09:33:12 »

Sziasztok!!
Esetleg tud nekem segíteni valaki rádió kód beszerzésben?
Előre is köszönöm!!!! 5000c-röl lenne szó
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #71271 Dátum: 2017.02.21 kedd, 09:38:33 »

Sziasztok!!
Esetleg tud nekem segíteni valaki rádió kód beszerzésben?
Előre is köszönöm!!!! 5000c-röl lenne szó


Szedd ki, olvasd le a számot az oldalán a matricáról, azután írd meg a megfelelő fórumtémába.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #71272 Dátum: 2017.02.21 kedd, 13:22:25 »

Elsőnek leveszed a tükröt, (csavar belülről, azt hiszem, Torx-20). Utána körben az élén meg az alján kicsavarod a csavarokat, utána a könyöklő markolatának kibillented a "bélését", és kicsavarod az alatta lévő két csavart. Utána alját kifelé és kicsit emelve lejön. Ne vidd messzire, mert az ablakemelő drótját le kell előbb akasztani róla. Smiley

AndyA

Köszönöm mindenkinek! Majd csak sikerül valahogy le rángatni. nyes
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #71273 Dátum: 2017.02.21 kedd, 13:34:17 »

Köszönöm mindenkinek! Majd csak sikerül valahogy le rángatni. nyes

Pajszerral biztos lejön simán. Ott csak a visszarakásnál lesznek gondok. De ha van otthon 8-10 éves gyerek, segít a puzzle kirakásában, és akkor az is hamar megvan. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #71274 Dátum: 2017.02.21 kedd, 15:43:23 »

Pajszerral biztos lejön simán. Ott csak a visszarakásnál lesznek gondok. De ha van otthon 8-10 éves gyerek, segít a puzzle kirakásában, és akkor az is hamar megvan. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Pajszer van, gyereket meg majd keresek a környéken.   hehe
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #71275 Dátum: 2017.02.21 kedd, 15:49:40 »

Pajszer van, gyereket meg majd keresek a környéken.   hehe

Vigyázz a fényezésre, tegyél rongyot a pajszer feje alá. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #71276 Dátum: 2017.02.21 kedd, 16:44:05 »

Vigyázz a fényezésre, tegyél rongyot a pajszer feje alá. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Köszi a tanácsot!  nyes nyes
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #71277 Dátum: 2017.02.22 szerda, 12:14:20 »

Sikerült elég gyorsan leszedni az ajtó panelt. Pajszer és gyerek sem kellett hozzá.  taps
A dísz csíkot akartam kiszedni, csak hogy a szigetelés ami van rajta műanyaggal van oda forrasztva. Utána valószínűleg nem tudnám vissza fogatni a szigetelést ha le szedném.

http://kephost.com/image/w2fp
http://kephost.com/image/w2fa
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
zsolt0715
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #71278 Dátum: 2017.02.22 szerda, 15:43:27 »

Kedves Fórumtársak,

Köszönöm annak a segítségét, aki hozzászólt az automata hőmérséklet szabályozás klíma nélküli használatáról szóló "agymenetemhez".

Működik ahogy kell, és ahogy a mondtátok.

Üdv,

Ficsor Zsolt
Naplózva

2002 MKIII 2.0 16V TREND
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #71279 Dátum: 2017.02.22 szerda, 18:29:32 »

Sikerült elég gyorsan leszedni az ajtó panelt. Pajszer és gyerek sem kellett hozzá.  taps
A dísz csíkot akartam kiszedni, csak hogy a szigetelés ami van rajta műanyaggal van oda forrasztva. Utána valószínűleg nem tudnám vissza fogatni a szigetelést ha le szedném.

http://kephost.com/image/w2fp
http://kephost.com/image/w2fa


Szerintem az nem a szigetelést, hanem azt a betétet fogja. Két lehetőség van.
1. óvatosan melegítve+feszítve egyesével lefeszegeted
2. snitzerrel levágod, majd a visszarakást megoldod ragasztóval (pl ragasztópisztoly)
Naplózva
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #71280 Dátum: 2017.02.22 szerda, 20:42:23 »


Szerintem az nem a szigetelést, hanem azt a betétet fogja. Két lehetőség van.
1. óvatosan melegítve+feszítve egyesével lefeszegeted
2. snitzerrel levágod, majd a visszarakást megoldod ragasztóval (pl ragasztópisztoly)

Köszi! Már megoldottam amit szerettem volna.  integet2
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #71281 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 09:05:47 »

"...könyöklő markolatának kibillented a "bélését", és kicsavarod az alatta lévő két csavart..."

Előbb sebességbe teszi az agyát, utána olvas, azután itt jön a neheze: értelmez! Uttána majd nem ír hülyeségeket... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA


 nyes   nyes  nyes   taps
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #71282 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 10:12:59 »

http://www.kephost.com/image/w9CF
Uraim ez lehetett a felpőrő és nem leálló és indulásra képtelen motor hibája ?
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #71283 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 10:24:24 »

http://www.kephost.com/image/w9CF
Uraim ez lehetett a felpőrő és nem leálló és indulásra képtelen motor hibája ?
A felpörgésé és nem leállóé valószínűleg nem az indulásra képtelen motoré az necces. Ha kulcs fordításra nem áll le az turbóra utal, azzal vigyázni kell képes szétpörgetni magát, benyomod 4. be fék kuplung fel ha szerencséd van nem szakad semmi.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #71284 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 10:46:57 »

http://www.kephost.com/image/w9CF
Uraim ez lehetett a felpőrő és nem leálló és indulásra képtelen motor hibája ?
elég vacak a kép, eltört, vagy mit kell nézni? vigyor3

amúgy nem valószínű

ezt te szedted szét? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #71285 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 10:58:15 »

Letőrt a vége neki
Sajna sötétbe csináltam telóval
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #71286 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 14:10:22 »

Letőrt a vége neki
Sajna sötétbe csináltam telóval
ez inkább már okozat, mint ok
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kjanos19
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #71287 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 14:48:52 »

Sziasztok!

Eléggé off, de megosztom.

Szóval ma próbáltam becserélni az autómat egy új suzuki vitarára, 20% önerő - amennyit adnak a mondeoért.
Szépen le is zsíroztuk a dolgot, kinéztem egy teszt autót amire ha várok 6 hónapot (nem sietek, annyit megér hogy kicsit lentebb csaljam az árat illetve anyagilag is jobban járok) elég jó árban megkapom.
Ledumáltuk , hogy hozom a kocsit x időpontban az állapotát felmérni, na de ekkor jött egy kérdés és amúgy hány km van a kocsiban?
Mondom 297663km, de ez tényleg ennyi.
Ja, akkor tárgytalan. Nem veszi be az autót...  gun

Maximum adna érte 300.000ft-ot, de nem, inkább nem ad semmit érte, mert nem számolja be.
Nem tudja eladni a sok km miatt és nem tudja bemesélni senkinek hogy ez attól ki van kímélve meg tuti ennyi van benne , mert mindenki km-re vesz kocsit.
Mondom sebaj megpróbálok pár neppert... mondanom sem kell nemhogy 300ezret, de még csak meg se nézték mondták hogy nem kell mk3as dízel mondeo.

Egyébként közel 300.000km ok, de ezzel járok dolgozni napi 100km és hogy mindig be tudjak menni dolgozni , ezért mindig karban is tartom az autót.
Dehát ezt magyarázhatom egy idegennek, Ő csak a számokat látja. Amit megértek, lehet én is szkeptikus lennék. Mondjuk én is kereskedésből vettem, de ismertem a második tulajt, így a futásáról meg vagyok győződve, hogy ennyi.

Na de mai napi konklúzió, menni kell a helyi nepperhez megvenni 750ér a 186.000km-es kombi tdci mondit Smiley Biztos anya vitte vele a gyerekeket oviba....
Ezt a 750es kombi mondit azért mondom mert ahova bevittem állt bent egy ennyiért, de ahogy megláttam a km állást el is mosolyodtam, mivel a vezetőülés kárpit enyhén szakadt volt. Persze tudom anyu 130kg-s volt, kiülte...

Szóval most ott tartok , hogy inkább megtartom. Sok minden le lett cserélve, szóval sz@rt nem kapna senki. De ennyire áron alul sem adom el.
Lehet alkatrészenként többért elmenne, de most bontsak meg egy jól működő autót?

Bocsánat az offért, ezt valahol meg kellett osztanom. Smiley Ha nem ide való moderáljátok.

Egyébként tetszik a fórum passzív tagja vagyok, de napi szintű látogató.
Sok kellemetlenségtől megóvott ennek a fórumnak az olvasgatása, szóval csak így tovább, egy darabig ugyanilyen passzív tag maradok úgy tűnik. Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 131hp 96kw / 2004.09
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #71288 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 15:54:01 »

Sziasztok!

Eléggé off, de megosztom.

Szóval ma próbáltam becserélni az autómat egy új suzuki vitarára, 20% önerő - amennyit adnak a mondeoért.
Szépen le is zsíroztuk a dolgot, kinéztem egy teszt autót amire ha várok 6 hónapot (nem sietek, annyit megér hogy kicsit lentebb csaljam az árat illetve anyagilag is jobban járok) elég jó árban megkapom.
Ledumáltuk , hogy hozom a kocsit x időpontban az állapotát felmérni, na de ekkor jött egy kérdés és amúgy hány km van a kocsiban?
Mondom 297663km, de ez tényleg ennyi.
Ja, akkor tárgytalan. Nem veszi be az autót...  gun

Maximum adna érte 300.000ft-ot, de nem, inkább nem ad semmit érte, mert nem számolja be.
Nem tudja eladni a sok km miatt és nem tudja bemesélni senkinek hogy ez attól ki van kímélve meg tuti ennyi van benne , mert mindenki km-re vesz kocsit.
Mondom sebaj megpróbálok pár neppert... mondanom sem kell nemhogy 300ezret, de még csak meg se nézték mondták hogy nem kell mk3as dízel mondeo.

Egyébként közel 300.000km ok, de ezzel járok dolgozni napi 100km és hogy mindig be tudjak menni dolgozni , ezért mindig karban is tartom az autót.
Dehát ezt magyarázhatom egy idegennek, Ő csak a számokat látja. Amit megértek, lehet én is szkeptikus lennék. Mondjuk én is kereskedésből vettem, de ismertem a második tulajt, így a futásáról meg vagyok győződve, hogy ennyi.

Na de mai napi konklúzió, menni kell a helyi nepperhez megvenni 750ér a 186.000km-es kombi tdci mondit Smiley Biztos anya vitte vele a gyerekeket oviba....
Ezt a 750es kombi mondit azért mondom mert ahova bevittem állt bent egy ennyiért, de ahogy megláttam a km állást el is mosolyodtam, mivel a vezetőülés kárpit enyhén szakadt volt. Persze tudom anyu 130kg-s volt, kiülte...

Szóval most ott tartok , hogy inkább megtartom. Sok minden le lett cserélve, szóval sz@rt nem kapna senki. De ennyire áron alul sem adom el.
Lehet alkatrészenként többért elmenne, de most bontsak meg egy jól működő autót?

Bocsánat az offért, ezt valahol meg kellett osztanom. Smiley Ha nem ide való moderáljátok.

Egyébként tetszik a fórum passzív tagja vagyok, de napi szintű látogató.
Sok kellemetlenségtől megóvott ennek a fórumnak az olvasgatása, szóval csak így tovább, egy darabig ugyanilyen passzív tag maradok úgy tűnik. Smiley

Ne bánd! Szerintem jobban is jártál vele mint a Szuzival.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
kjanos19
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #71289 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 15:56:12 »

Ne bánd! Szerintem jobban is jártál vele mint a Szuzival.

Nem tudom, csaptunk egy kört egy full extrás 4wd limited 1.4es turbos benzinessel, sajnos azt kell hogy mondjam jobban szedte a lábát (legalábbis úgy éreztem), mint a 2.0-as mondim
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 131hp 96kw / 2004.09
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #71290 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 16:47:37 »

Nem tudom, csaptunk egy kört egy full extrás 4wd limited 1.4es turbos benzinessel, sajnos azt kell hogy mondjam jobban szedte a lábát (legalábbis úgy éreztem), mint a 2.0-as mondim

  itt a forumon hirdesd meg amiota fent vagy azota csak megosztottad a hibait. Igy lathato az eloelete.
 Meg ha kell akkor megkersz valakit es csinal egy forscan diagot igy mar nem is zsakbamacska amit adsz...

   
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
kjanos19
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #71291 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 16:50:19 »


  itt a forumon hirdesd meg amiota fent vagy azota csak megosztottad a hibait. Igy lathato az eloelete.
 Meg ha kell akkor megkersz valakit es csinal egy forscan diagot igy mar nem is zsakbamacska amit adsz...

   

Hát a generátor felőli kör gyakorlatilag új Smiley
Ja, meg egyszer volt önindító és hátsó csapágy csere. Smiley

Meg van hirdetve, de nem jönnek az ajánlatok  email
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 131hp 96kw / 2004.09
Johannes
Vendég
« Új hozzászólás #71292 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 18:12:23 »

Sziasztok, gyors kérdés. 2001 TDDI- hez vennék gázpedált, mert meghalt. Van, bontott, de TDCI. Csereszabatos a kettő? Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #71293 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 19:03:01 »

Sziasztok, gyors kérdés. 2001 TDDI- hez vennék gázpedált, mert meghalt. Van, bontott, de TDCI. Csereszabatos a kettő? Köszönöm.
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #71294 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 19:17:59 »

Sziasztok, gyors kérdés. 2001 TDDI- hez vennék gázpedált, mert meghalt. Van, bontott, de TDCI. Csereszabatos a kettő? Köszönöm.
annyi, hogy balkormányosból vedd, jobbkormányos-é más
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #71295 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 19:57:14 »

Nem tudom, csaptunk egy kört egy full extrás 4wd limited 1.4es turbos benzinessel, sajnos azt kell hogy mondjam jobban szedte a lábát (legalábbis úgy éreztem), mint a 2.0-as mondim

Próbáld meg mondjuk úgy is, hogy városi gurulgatós 50-nél négyből visszarakod háromba, amikor kiérsz a településről, és mondjuk éppen egy kis emelkedő is van hozzá, Időbe fog telni, mire összeszedi magát... Addigra a Mondival már a túloldalon gurulsz lefelé. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #71296 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 19:58:35 »

Sziasztok, gyors kérdés. 2001 TDDI- hez vennék gázpedált, mert meghalt. Van, bontott, de TDCI. Csereszabatos a kettő? Köszönöm.

A dízelekben a villanyos pedál szerintem mind egyforma.

Diaggal tudod nézni a három potmétert, hogy mit mutatnak. Nem lehet, hogy csak valami csatlakozó KH-s?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
lalika81
Vendég
« Új hozzászólás #71297 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 20:01:36 »

Sziasztok. Volna egy olyan kérdésem hogy nekem van egy 2001 tdi mondeo 130 le és egy olyan probléma jött elő hogy menet közben el kezdett villogni az izzitás lámpa. Hiába inditom ujra csak villog tovább. És közel sem ugy megy mint elötte. Remélem valaki tud válszt adni mi lehet a gond. Elöre is köszönöm mindenkinek. oláh lajos.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #71298 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 20:03:08 »

Sziasztok. Volna egy olyan kérdésem hogy nekem van egy 2001 tdi mondeo 130 le és egy olyan probléma jött elő hogy menet közben el kezdett villogni az izzitás lámpa. Hiába inditom ujra csak villog tovább. És közel sem ugy megy mint elötte. Remélem valaki tud válszt adni mi lehet a gond. Elöre is köszönöm mindenkinek. oláh lajos.

Amikor villog, motorleállítás nékül!!! diagnosztika, hibakód olvasás.

Urána gyere vissza a kódokkal, és mondjuk a folytatást.

Ja, és kezdj spórolni, ha eddig nem tetted... Lehet, zsebbe nyúlós lesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kjanos19
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #71299 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 20:04:38 »

Próbáld meg mondjuk úgy is, hogy városi gurulgatós 50-nél négyből visszarakod háromba, amikor kiérsz a településről, és mondjuk éppen egy kis emelkedő is van hozzá, Időbe fog telni, mire összeszedi magát... Addigra a Mondival már a túloldalon gurulsz lefelé. Smiley

AndyA

Hát Egerszalók felé vettük az irányt így volt emelkedő is bőven Smiley De valahogy forma forma volt az élmény az 1.4 turbos benzinessel.
1.6 szívóbenzinessel is mentünk egy ugyanolyan kört, na az, az tényleg gyenge volt. Cheesy Az 1.8as 18 éves Freelanderem is jobban mászik felfelé...
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 131hp 96kw / 2004.09
Oldalak: 1 ... 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 [1426] 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.