Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:24:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 [1497] 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21898375 alkalommal)
0 Felhasználó és 116 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #74800 Dátum: 2018.08.07 kedd, 16:44:47 »

Sziasztok!

MK3-as kombimban hátsó izzót hogyan tudok cserélni? Meg kell bontanom a hátsó borítást?

Köszi a segítséget előre is!

Üdv:
Laci

Kinyitod a kis ajtót a kárpiton alul és kiveszed. Az oszlop burkolatán van a lyukacsos rész, egy hitelkártyával vagy hasonló műanyag eszközzel alulról kipattintod (erős köröm is megteszi).

Mindkettő alatt lesz egy műanyag szárnyas csavar. Tekered sokáig, amíg le tudod húzni a csavarról. Menet közben a lámpatestet kicsit kifelé kell tolni, mert az egyik csavar túl hosszú.

Utána kívülről kiveszed a lámpatestet és megvagy. Vigyázz vele nagyon, mert rövid a vezeték, és a csavarok végével könnyű eltalálni a fényezett felületeket!

A csere után a lámpatest vissza a helyére, belül rátekered a csavarokat, közben kívül igazítod, hogy passzos legyen. Felülre rács visszapattint, alul ajtócska visszatesz, sör bont. Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
hutaiati
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #74801 Dátum: 2018.08.07 kedd, 19:26:35 »

Sziasztok!

Bűzlik a klímám az Mk3-ban.
Kipucoltam a habos módszerrel de nem lett jobb.
Hol tudok hozzá férni a radiátorhoz hogy közvetlenül arra tudjam fújni a tisztítót?

Köszi a segítséget előre is.

Attila
Naplózva
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #74802 Dátum: 2018.08.07 kedd, 20:18:19 »

Sziasztok!

Kormányoszlopról hogyan tudom lefejteni a műanyag borítást? Multikormányos és nem szeretnék semmit sem eltörni, de hozzá kéne férnem a zárhoz. Smiley

Köszi előre is a segítséget! Smiley
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74803 Dátum: 2018.08.07 kedd, 20:50:53 »

Szia!
Sem 95-96 sem pedig 105-106 foknál meg sem mozdult a ventilátor, androidos forscan-em van csak ,az is azt mutatta élő diagban, hogy ki van kapcsolva.
Elektronika lehet a ludas vagy van valami jeladó esetleg? Csak, hogy milyen irányban keresgéljek!

Üdv,
András


László fórumtárs már nagyon jól megírta neked a tuttit!  worship

Tehát először nem laptopozunk meg Androidozunk hanem józan paraszti ésszel gondolkodunk:

A csatit lehúzod a ventilátorról és az akksiról adsz neki ménkűt direktben ami egy kis ügyességet igényel viszont gyors és ingyé van és azonnal meg tudod állapítani hogy jó-e a venti szóval mindig a legegyszerűbbel kezdjük! Aztán ha szépen megpörrent a ménkűre akkor lehet tovább menni relé, bizti, adó stb...  wave

De egy alternatív lehetőség az is hogy ha bekapcsolod a klímát mert akkor is el kell hogy induljon a venti szóval azt is próbáld ki, és bár sanszos hogy úgy sem fog menni de egy próbát azért mindenképpen megér!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74804 Dátum: 2018.08.07 kedd, 20:54:01 »

Sziasztok!

Kormányoszlopról hogyan tudom lefejteni a műanyag borítást? Multikormányos és nem szeretnék semmit sem eltörni, de hozzá kéne férnem a zárhoz. Smiley

Köszi előre is a segítséget! Smiley

Alulról van jól besüllyesztve 3db csavar ami ha jól emléxem akkor a tiednél csillagcsavarhúzós és fekete lemezcsavarok tartják!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #74805 Dátum: 2018.08.07 kedd, 22:03:58 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék!

A klímával van problémám.
A tünetek a következők. Az első jelenség, hogy klímát használva nem folyik belőle a kondenzvíz, de ha átkapcsolom eco-ra akkor dől belőle.
Második: Ha hosszú úton megyek vele, min. fél óra akkor elkezd veszíteni a teljesítményből és egyre kevésbé fúj hideg levegőt. 3 óra utazás (nyaralás) vége felé már semmi hűtés nincs.
Ha áll az autó egy fél órát akkor utána minden rendben.
Harmadik: ha napon áll az autó és elkezdek klímázni akkor nem tudja lehűteni az utasteret még fél óra alatt sem.

Meg lett nézetve klímással, gáz van benne. A klímacsővek izzadnak, folyik róluk a víz, tehát hűtés az van.

Van valami típushiba vagy valami sajátosság ennél az autónál?
Ha valaki tudja a megoldást akkor kérem árulja el nekem.

Köszönöm előre is!

Üdv: Ákos
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.07 kedd, 22:05:38 írta szoszo » Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74806 Dátum: 2018.08.07 kedd, 23:26:16 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék!

A klímával van problémám.
A tünetek a következők. Az első jelenség, hogy klímát használva nem folyik belőle a kondenzvíz, de ha átkapcsolom eco-ra akkor dől belőle.
Második: Ha hosszú úton megyek vele, min. fél óra akkor elkezd veszíteni a teljesítményből és egyre kevésbé fúj hideg levegőt. 3 óra utazás (nyaralás) vége felé már semmi hűtés nincs.
Ha áll az autó egy fél órát akkor utána minden rendben.
Harmadik: ha napon áll az autó és elkezdek klímázni akkor nem tudja lehűteni az utasteret még fél óra alatt sem.

Meg lett nézetve klímással, gáz van benne. A klímacsővek izzadnak, folyik róluk a víz, tehát hűtés az van.

Van valami típushiba vagy valami sajátosság ennél az autónál?
Ha valaki tudja a megoldást akkor kérem árulja el nekem.

Köszönöm előre is!

Üdv: Ákos

Amikor úgy érzed hogy csökken a klíma teljesítménye akkor a jobb első kerék előtt nézz be a sárvédő dobbetét alá mert ott van a szárítószűrő és ha tiszta jég akkor ott lesz a probléma! Vagy ha leállsz az autóval akkor nézd meg hogy a jobb elő kerék előtt nem csöpög-e a víz mert az is megmutatja hogy le van fagyva a rendszer bár ez általában akkor szokott így lenni ha teljesen le a LO hőfokra van beállítva a klíma!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #74807 Dátum: 2018.08.08 szerda, 07:16:24 »

Tud nekem valaki segiteni?
Vagy egy hibakodom.. de nem tudom mi lehet..
Egy éve mindig visszajön..
C227F

Köszönöm.. ha valaki talalkozott ezzel már..
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #74808 Dátum: 2018.08.08 szerda, 07:17:57 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék!

A klímával van problémám.
A tünetek a következők. Az első jelenség, hogy klímát használva nem folyik belőle a kondenzvíz, de ha átkapcsolom eco-ra akkor dől belőle.
Második: Ha hosszú úton megyek vele, min. fél óra akkor elkezd veszíteni a teljesítményből és egyre kevésbé fúj hideg levegőt. 3 óra utazás (nyaralás) vége felé már semmi hűtés nincs.
Ha áll az autó egy fél órát akkor utána minden rendben.
Harmadik: ha napon áll az autó és elkezdek klímázni akkor nem tudja lehűteni az utasteret még fél óra alatt sem.

Meg lett nézetve klímással, gáz van benne. A klímacsővek izzadnak, folyik róluk a víz, tehát hűtés az van.

Van valami típushiba vagy valami sajátosság ennél az autónál?
Ha valaki tudja a megoldást akkor kérem árulja el nekem.

Köszönöm előre is!

Üdv: Ákos
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem is a szárítószűrőcsere megoldja a problémádat. Igazság szerint 50-60 ezer km után, szervizajánlás a szárító szűrőcseréje. Az is igaz, hogy a fórumon még nem nagyon találkoztam ennek a szűrőnek a cseréjével kapcsolatos tapasztalatokkal. A szűrőcsere az egy teljes gáz lefejtést, töltést, olajcserét, is jelent egyben. Mindez alkatrésszel, munkadíjjal együtt, 40-50 ezer Ft kiadást jelenthet. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #74809 Dátum: 2018.08.08 szerda, 08:07:28 »

Sziasztok!

Bűzlik a klímám az Mk3-ban.
Kipucoltam a habos módszerrel de nem lett jobb.
Hol tudok hozzá férni a radiátorhoz hogy közvetlenül arra tudjam fújni a tisztítót?

Köszi a segítséget előre is.

Attila

Semmi habot ne fújkálj bele, jobb nem lesz, de ahová befolyik, ott tud ártani ennek-annak, leginkább a villamos dolgoknak.

Loctite-ból van olyan tisztító spray, amit beleraksz az autóba, kifújja magát, és leghidegebbre állítva belső keringetéssel járatod egy negyedórát.

A másik lehetőség hasonló módon egy ózongenerátorral.

A harmadik, hogy apró darabokra szeded az egészet, és mechanikusan kipucolod a klíma hőcserélőjét. De ezt nem akarod, hidd el nekem.  eplus2 taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #74810 Dátum: 2018.08.08 szerda, 08:14:54 »

Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem is a szárítószűrőcsere megoldja a problémádat. Igazság szerint 50-60 ezer km után, szervizajánlás a szárító szűrőcseréje. Az is igaz, hogy a fórumon még nem nagyon találkoztam ennek a szűrőnek a cseréjével kapcsolatos tapasztalatokkal. A szűrőcsere az egy teljes gáz lefejtést, töltést, olajcserét, is jelent egyben. Mindez alkatrésszel, munkadíjjal együtt, 40-50 ezer Ft kiadást jelenthet. wave
Tisztelettel László! worship
Nekem volt cserélve szárító szűrő, de csak azért, mert ott szivárgott a gáz.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #74811 Dátum: 2018.08.08 szerda, 08:16:06 »

Nekem volt cserélve szárító szűrő, de csak azért, mert ott szivárgott a gáz.

Nekem meg GSR cserélte volna, amikor a kompresszort, de a Unixnál vett utángyártott példány csövei annyira nem passzoltak, hogy még ő sem tudta összetoldozni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #74812 Dátum: 2018.08.08 szerda, 14:11:45 »

László fórumtárs már nagyon jól megírta neked a tuttit!  worship

Tehát először nem laptopozunk meg Androidozunk hanem józan paraszti ésszel gondolkodunk:

A csatit lehúzod a ventilátorról és az akksiról adsz neki ménkűt direktben ami egy kis ügyességet igényel viszont gyors és ingyé van és azonnal meg tudod állapítani hogy jó-e a venti szóval mindig a legegyszerűbbel kezdjük! Aztán ha szépen megpörrent a ménkűre akkor lehet tovább menni relé, bizti, adó stb...  wave

De egy alternatív lehetőség az is hogy ha bekapcsolod a klímát mert akkor is el kell hogy induljon a venti szóval azt is próbáld ki, és bár sanszos hogy úgy sem fog menni de egy próbát azért mindenképpen megér!

Szia! Köszönöm az infókat.
Mindenképpen kipróbálom a "direktbe" kötést.  Biztiket néztem mar az elején és klímát is kapcsoltam, de nem történt változás. Olvasni csak azert olvastam mert annyira nem ertek a dolgokhoz és úgy szerettem volna segítséget kérni,  hogy van kiindulasi alapom. Hőfokjeladot merre keressem esetlegesen?!
Üdv,  András
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #74813 Dátum: 2018.08.08 szerda, 16:02:15 »

Szia! Köszönöm az infókat.
Mindenképpen kipróbálom a "direktbe" kötést.  Biztiket néztem mar az elején és klímát is kapcsoltam, de nem történt változás. Olvasni csak azert olvastam mert annyira nem ertek a dolgokhoz és úgy szerettem volna segítséget kérni,  hogy van kiindulasi alapom. Hőfokjeladot merre keressem esetlegesen?!
Üdv,  András
Tisztelt Fórumtárs!
A hőfokjeladó a motorral szemben állva a szervószivattyú ékszíjtárcsája mögött van elrejtve. A szíjtárcsán van nagyobb átmérőjű szerelő nyílás. A cseréhez speciális, vagy átalakított, felhasított, hosszított, hatlapú, dugókulcs kell. wave
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
hutaiati
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #74814 Dátum: 2018.08.08 szerda, 16:55:53 »

Semmi habot ne fújkálj bele, jobb nem lesz, de ahová befolyik, ott tud ártani ennek-annak, leginkább a villamos dolgoknak.

Loctite-ból van olyan tisztító spray, amit beleraksz az autóba, kifújja magát, és leghidegebbre állítva belső keringetéssel járatod egy negyedórát.

A másik lehetőség hasonló módon egy ózongenerátorral.

A harmadik, hogy apró darabokra szeded az egészet, és mechanikusan kipucolod a klíma hőcserélőjét. De ezt nem akarod, hidd el nekem.  eplus2 taps taps taps taps

AndyA
Naplózva
hutaiati
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #74815 Dátum: 2018.08.08 szerda, 16:58:05 »

Semmi habot ne fújkálj bele, jobb nem lesz, de ahová befolyik, ott tud ártani ennek-annak, leginkább a villamos dolgoknak.

Loctite-ból van olyan tisztító spray, amit beleraksz az autóba, kifújja magát, és leghidegebbre állítva belső keringetéssel járatod egy negyedórát.

A másik lehetőség hasonló módon egy ózongenerátorral.

A harmadik, hogy apró darabokra szeded az egészet, és mechanikusan kipucolod a klíma hőcserélőjét. De ezt nem akarod, hidd el nekem.  eplus2 taps taps taps taps

AndyA
Naplózva
hutaiati
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #74816 Dátum: 2018.08.08 szerda, 17:00:54 »

Köszi a tippet. Tavaly meg lett ózónozva de egy hét után újra jött a szag. Azt hiszem sajnos megérett a hőcserélő a tisztításra... Arról nincs valami leírás hogy hogyan lehet kiszerelni?

Attila
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #74817 Dátum: 2018.08.08 szerda, 17:31:57 »

Amikor úgy érzed hogy csökken a klíma teljesítménye akkor a jobb első kerék előtt nézz be a sárvédő dobbetét alá mert ott van a szárítószűrő és ha tiszta jég akkor ott lesz a probléma! Vagy ha leállsz az autóval akkor nézd meg hogy a jobb elő kerék előtt nem csöpög-e a víz mert az is megmutatja hogy le van fagyva a rendszer bár ez általában akkor szokott így lenni ha teljesen le a LO hőfokra van beállítva a klíma!

Köszönöm a segítséget mindenkinek!

A bárdis szárítószűrő használható? rakott már be valaki ilyet?

Kösz: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #74818 Dátum: 2018.08.08 szerda, 21:42:20 »

Köszi a tippet. Tavaly meg lett ózónozva de egy hét után újra jött a szag. Azt hiszem sajnos megérett a hőcserélő a tisztításra... Arról nincs valami leírás hogy hogyan lehet kiszerelni?

Attila
gyakorlatilag addig kell bontani az autót belsejét,amíg el nem éred a csupasz tűzfalat. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #74819 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 16:12:02 »



Sziasztok!

Sedán csomagtér mikrokapcsolót lehet külön venni?
Kulccsal, és a belső kapcsolóval nyílik, de kinti nem nyitja csak ritkán, ép ha kedve van.
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #74820 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 16:41:30 »


Sziasztok!

Sedán csomagtér mikrokapcsolót lehet külön venni?
Kulccsal, és a belső kapcsolóval nyílik, de kinti nem nyitja csak ritkán, ép ha kedve van.

Cseréld ki a mikrokapcsolót. Egy számítógépes egér kapcsolója pont megteszi.
Én is azt csináltam.

https://imgur.com/Jlq8pLG
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #74821 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 18:08:43 »


Sziasztok!

Sedán csomagtér mikrokapcsolót lehet külön venni?
Kulccsal, és a belső kapcsolóval nyílik, de kinti nem nyitja csak ritkán, ép ha kedve van.
Lehet, hogy elég, ha kiszereled és kontaktspray-vel alaposan megtisztítod. Az enyémnek is ilyenje volt, a tisztítás óta tökéletes.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #74822 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 18:56:54 »

Cseréld ki a mikrokapcsolót. Egy számítógépes egér kapcsolója pont megteszi.
Én is azt csináltam.

https://imgur.com/Jlq8pLG



Köszönöm worship
Szuper lett, próbáltam megtisztítani, de az nem segített, de a csere megoldotta. taps
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
HBlase
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #74823 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 19:56:37 »

Jó estét, bal hátsó féktárcsa repedés, mennyit tudok még ezzel közlekedni kb? Hétvégén Debrecen-Eger távot kellene megjárnom ezzel. Kép mellékelve

https://i.imgur.com/WcmnBcN.jpg

https://i.imgur.com/vHMjuvR.jpg

« Utoljára szerkesztve: 2018.08.09 csütörtök, 22:02:36 írta HBlase » Naplózva

2001 Ford Mondeo Ghia  2.0 TDDI 116LE
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #74824 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 20:04:55 »

Van valaki az ország keleti felén, aki a váltóm alaphelyzetbe tudná állítani, mert nekem folyton megáll 6%-on. falbav
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #74825 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 21:59:48 »

Jó estét, bal hátsó féktárcsa repedés, mennyit tudok még ezzel közlekedni kb? Hétvégén Debrecen-Eger távot kellene megjárnom ezzel. Kép mellékelve

http://www.***/images/hdd1/2018/08/09/16138829234_2023579194620.jpg

http://www.***/images/hdd1/2018/08/09/72538910392_5871465916808.jpg



Használj másik képfeltöltő oldalt, ne a link beírásával trükközz. Nem véletlen moderálja ki a fórummotor.
Pl. imgbb.com
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #74826 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 22:00:24 »

Van valaki az ország keleti felén, aki a váltóm alaphelyzetbe tudná állítani, mert nekem folyton megáll 6%-on. falbav

Beszélj HZsoltival.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HBlase
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #74827 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 22:23:41 »

Használj másik képfeltöltő oldalt, ne a link beírásával trükközz. Nem véletlen moderálja ki a fórummotor.
Pl. imgbb.com
köszi! Így már látható.

https://i.imgur.com/WcmnBcN.jpg

https://i.imgur.com/vHMjuvR.jpg
Naplózva

2001 Ford Mondeo Ghia  2.0 TDDI 116LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #74828 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 22:40:57 »


Szvsz fék nem játék. Ezt én már csak kézben vinném a MÉH telepig.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #74829 Dátum: 2018.08.10 péntek, 07:00:16 »

Jó estét, bal hátsó féktárcsa repedés, mennyit tudok még ezzel közlekedni kb? Hétvégén Debrecen-Eger távot kellene megjárnom ezzel. Kép mellékelve

https://i.imgur.com/WcmnBcN.jpg

https://i.imgur.com/vHMjuvR.jpg



Ha kicsit is félted az életed, semennyit. Még a cseredarabért is taxival mennék az autósboltba... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #74830 Dátum: 2018.08.10 péntek, 07:18:03 »

Jó estét, bal hátsó féktárcsa repedés, mennyit tudok még ezzel közlekedni kb? Hétvégén Debrecen-Eger távot kellene megjárnom ezzel. Kép mellékelve

https://i.imgur.com/WcmnBcN.jpg

https://i.imgur.com/vHMjuvR.jpg


Tisztelt Fórumtárs!
A képen látható féktárcsa, funkcióját tekintve életveszélyes. Azonnal cserére szorul. Rá gondolni is rossz milyen balesetet okozhat ha menet közben szétrobban egy vészfékezés alkalmával. A kérdéses hátsó tárcsa nem egy nagy összeg és te magad is kitudod cserélni, ha van egy kis műszaki érzéked. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #74831 Dátum: 2018.08.10 péntek, 10:34:20 »

Pocsékul néz ki.
Csatlakozva az előttem szólókhoz, biztos nem fuvaroznám a gyerekeimet ha tudnám, hogy ilyen a tárcsa.
Ámbár, ha nem tudnám, lehet észre sem venném és nem aggódnék. Sokan járnak ilyen meg ennél rosszabb állapotú fékekkel.
Naplózva
HBlase
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #74832 Dátum: 2018.08.10 péntek, 18:17:17 »

Pocsékul néz ki.
Csatlakozva az előttem szólókhoz, biztos nem fuvaroznám a gyerekeimet ha tudnám, hogy ilyen a tárcsa.
Ámbár, ha nem tudnám, lehet észre sem venném és nem aggódnék. Sokan járnak ilyen meg ennél rosszabb állapotú fékekkel.
Köszönöm a gyors válaszokat, igen jövhéten mindenképpen ki lesznek cserélve. ( el vittem 2 napja szerelőhöz hogy sztem szorul a hátsó fék, megnézte szét szedte össze rakta, pénz elkérte azt mondta minden oké, jók a tárcsák még egy garnitúra betéttel el fog menni.) Majd én itthon futtában rá pillantottam és észre vettem ezt  a repedést, lényeg h a szerelő szerint minden oké vele Smiley
Naplózva

2001 Ford Mondeo Ghia  2.0 TDDI 116LE
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74833 Dátum: 2018.08.11 szombat, 17:17:41 »

Sziasztok!

Ma hallottam egy búgó hangot az autóm alól és ahogy alánéztem a jobbos féltengely köztes tartócsapágya megállt és elkezdte darálni a tartóbakot!  szomoru1

Az lenne a kérdésem felétek hogy valakinek nincs-e egy képe róla (vagy akár egy link is jó ahol már vett valaki ilyet) hogy az alapján meg tudjam rendelni illetve ha esetleg van valakinek gyári bontott eladó akkor én megvenném tőle postával és előreutalással!

Köszönöm!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #74834 Dátum: 2018.08.11 szombat, 23:23:17 »

Sziasztok!

Ma hallottam egy búgó hangot az autóm alól és ahogy alánéztem a jobbos féltengely köztes tartócsapágya megállt és elkezdte darálni a tartóbakot!  szomoru1

Az lenne a kérdésem felétek hogy valakinek nincs-e egy képe róla (vagy akár egy link is jó ahol már vett valaki ilyet) hogy az alapján meg tudjam rendelni illetve ha esetleg van valakinek gyári bontott eladó akkor én megvenném tőle postával és előreutalással!

Köszönöm!  worship

Szerintem ebből nem érdemes bontottat venni, mert nem fogják lehúzni a féltengelyról.
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/elso_futomu_alkatreszek/elso_feltengely_alkatreszei/elso_feltengely_csapagy_ford_mondeo_2000-2007_17073
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74835 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 07:35:55 »


Én kérek elnézést a megtévesztő fogalmazás miatt!  worship

Tehát nekem a tartó bak kellene akár újban akár bontottban vagy valamilyen infó róla esetleg egy kép hogy milyet keressek mert eddig csak V6-oshoz és automata váltóshoz találtam!  szomoru1

A csapágyat már megrendeltem és hétfőn délelőtt már nálam lesz!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #74836 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 09:23:51 »

Én kérek elnézést a megtévesztő fogalmazás miatt!  worship

Tehát nekem a tartó bak kellene akár újban akár bontottban vagy valamilyen infó róla esetleg egy kép hogy milyet keressek mert eddig csak V6-oshoz és automata váltóshoz találtam!  szomoru1

A csapágyat már megrendeltem és hétfőn délelőtt már nálam lesz!

Nem értem igazán mit szeretnél, rajz biztos nincs róla. Pont olyan kell, ami az autódon van. Cheesy Leveszed, elviszed a bontóba és kérsz egy ugyanolyat.
Ez egy sima keret egyébként, amin van egy kis fül / ütköző.


 
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74837 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 10:32:10 »

Nem értem igazán mit szeretnél, rajz biztos nincs róla. Pont olyan kell, ami az autódon van. Cheesy Leveszed, elviszed a bontóba és kérsz egy ugyanolyat.
Ez egy sima keret egyébként, amin van egy kis fül / ütköző.
 

Nem rajz kell róla hanem egy kép vagy gyáriszám ami alapján meg tudom venni vagy rendelni!

Sajnos errefelé nincs olyan bontó vagy magánszemély akinél lenne ezért egyenlőre nem veszem le és nem viszem sehová hanem ha majd lesz egy másik akkor kicserélem de addig nem nyúlok hozzá!

A képet viszont köszönöm szépen neked!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #74838 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 11:08:31 »

Nem rajz kell róla hanem egy kép vagy gyáriszám ami alapján meg tudom venni vagy rendelni!

Sajnos errefelé nincs olyan bontó vagy magánszemély akinél lenne ezért egyenlőre nem veszem le és nem viszem sehová hanem ha majd lesz egy másik akkor kicserélem de addig nem nyúlok hozzá!

A képet viszont köszönöm szépen neked!  worship

Akkor meg simán elmész egy bontóba mikor van időd, kérsz egyet, hazaviszed és kicseréled. Lényeg, hogy 1.8 - 2.0-ás, manuális autóbol legyen, mert akkor tuti stimmel. A V6/dízel/autómata féltengelyei mások, a váltó is lehet 6 sebességes, így lehet, hogy az nem fog stimmelni. Ezt elég nehéz lesz újonnan beszerezni.

Ha minden igaz, maga a tartóbak száma 1446764, a leszorító keret pedig 1354849, de ezt ne vedd készpénznek.
4. és 9. pozíció az alábbi katalógus szerint:
https://ford.7zap.com/en/car/99/1.15405,2.17859,6.19112,7.24135,10.31868/0/2303/18298/80169/
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74839 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 18:06:23 »

Akkor meg simán elmész egy bontóba mikor van időd, kérsz egyet, hazaviszed és kicseréled. Lényeg, hogy 1.8 - 2.0-ás, manuális autóbol legyen, mert akkor tuti stimmel. A V6/dízel/autómata féltengelyei mások, a váltó is lehet 6 sebességes, így lehet, hogy az nem fog stimmelni. Ezt elég nehéz lesz újonnan beszerezni.

Ha minden igaz, maga a tartóbak száma 1446764, a leszorító keret pedig 1354849, de ezt ne vedd készpénznek.
4. és 9. pozíció az alábbi katalógus szerint:
https://ford.7zap.com/en/car/99/1.15405,2.17859,6.19112,7.24135,10.31868/0/2303/18298/80169/


Nagyon rendes vagy köszönöm szépen a számokat!  worship

Néztem már én is ezt az ábrát de nekem nagyon gyanús hogy ezen nincs olyan rajta ami nekem kell ezért ez alapján nem merem megrendelni de azért nagyon köszönöm a linket!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #74840 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 18:16:45 »

Nagyon rendes vagy köszönöm szépen a számokat!  worship

Néztem már én is ezt az ábrát de nekem nagyon gyanús hogy ezen nincs olyan rajta ami nekem kell ezért ez alapján nem merem megrendelni de azért nagyon köszönöm a linket!  wave

Nincsmit. Guglizd meg és akkor látod, hogy az e vagy nem. Pl: "Ford 1446764" és "Ford 1354849"

Így néz ki neked is?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #74841 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 09:57:07 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy már egy jó ideje mutat az autóm olyan tünetet, hogy hideg indítás után még nem üzemmeleg hőmérsékletetű motorral, az autóval mikor megállok 1-1 piroslámpánál vagy elsőbbségadás táblánál a megállást követően annyira leejti a fordulatot, hogy "bedadog" a motor (volt már mikor le is állt miatta). Ezt mindig csak akkor csinálja mikor éppen állóra fékezem az autót (és még nem teljesen üzemmeleg a motor). Amikor eléri az üzemi hőfokot, akkor ez annyiban változik, hogy szintén állóra fékezéskor vagy már nagyon lassú gurulás esetén a fordulatot szintén nagyon leejti egy pillanatra (kb. olyan 500-as fordulatra), de aztán az autó magától ad egy kisebb gázfröccsöt amivel aztán helyrehozza az alapjárati fordulatszámot és ezt követően már ha álló helyzetben maradok akkor normál fordulaton marad. Tehát a lényeg, hogy ezeket a tüneteket mindig csak akkor csinálja és mindig csak egyszer, mikor éppen megáll az autó. Folyamatos állóhelyzetben az alapjárat egyébként nem ingadozik (kivéve rögtön a nap első teljesen hideg indítása után 2-3 másodpercig láthatóan és hallhatóan jár fel-le az alapjárat, aztán beáll normálra) üzemmeleg motornál folyamatos állás esetén vagy üzemmeleg indítás után viszont már nincs ilyen. Segítségeteket előre is köszönöm! Benzines 2004-es 2.0 az autó
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #74842 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 14:18:59 »

C3310
Tud nekem valaki segiteni?
Nem ismeri fel a gép ( Unknown fault code)
Köszönöm
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #74843 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 18:02:42 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy már egy jó ideje mutat az autóm olyan tünetet, hogy hideg indítás után még nem üzemmeleg hőmérsékletetű motorral, az autóval mikor megállok 1-1 piroslámpánál vagy elsőbbségadás táblánál a megállást követően annyira leejti a fordulatot, hogy "bedadog" a motor (volt már mikor le is állt miatta). Ezt mindig csak akkor csinálja mikor éppen állóra fékezem az autót (és még nem teljesen üzemmeleg a motor). Amikor eléri az üzemi hőfokot, akkor ez annyiban változik, hogy szintén állóra fékezéskor vagy már nagyon lassú gurulás esetén a fordulatot szintén nagyon leejti egy pillanatra (kb. olyan 500-as fordulatra), de aztán az autó magától ad egy kisebb gázfröccsöt amivel aztán helyrehozza az alapjárati fordulatszámot és ezt követően már ha álló helyzetben maradok akkor normál fordulaton marad. Tehát a lényeg, hogy ezeket a tüneteket mindig csak akkor csinálja és mindig csak egyszer, mikor éppen megáll az autó. Folyamatos állóhelyzetben az alapjárat egyébként nem ingadozik (kivéve rögtön a nap első teljesen hideg indítása után 2-3 másodpercig láthatóan és hallhatóan jár fel-le az alapjárat, aztán beáll normálra) üzemmeleg motornál folyamatos állás esetén vagy üzemmeleg indítás után viszont már nincs ilyen. Segítségeteket előre is köszönöm! Benzines 2004-es 2.0 az autó

Át kell vizsgálni az autót a következőképpen: alapjárati motor, fojtószelep tisztítás, a pillangószelepek mozgatókarjának gömbcsuklója nincs e leakadva, szívóoldali csövek átvizsgálása tüzetesen (vákuumcsövek, PCV stb.),
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.13 hétfő, 18:15:48 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
hutaiati
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #74844 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 20:38:58 »

Szia!

A családban jártam így a benzines Ford Fusionnal. Nála a kipufogó gáz visszavezető cső volt elrepedve és mivel fals levegőt kapott a számítógép folyamatosan állított az értékek után mert érzékelte h valami nem jó. A tünetek ugyanezek voltak. Miután a szerelők nem találtak hiba kódot elvittem egy hivatalos Ford szervízbe,feltették gépre és egyből megmondták h mi a baja.

Attila
Naplózva
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #74845 Dátum: 2018.08.14 kedd, 08:40:04 »

Át kell vizsgálni az autót a következőképpen: alapjárati motor, fojtószelep tisztítás, a pillangószelepek mozgatókarjának gömbcsuklója nincs e leakadva, szívóoldali csövek átvizsgálása tüzetesen (vákuumcsövek, PCV stb.),

Köszi a tippeket. Ezek közül a PCV csövet 1 éve cseréltük teljesen újra (akkor is ugye alapjárati gondok voltak, de akkor alapjáraton folyamatos álló helyzetben is bőgött a motor annyira magas volt az alapjárat, a  PCV cső cserével megszűnt, mert ki volt repedve), ezután már bármikor fel fogom ismerni ha a PCV cső kireped, annyira tipikus a jelensége. Az alapjárati motor és a fojtószelep ház is tisztítva lett hozzávaló tisztítóval elvégezve. A pillangószelepek gömbcsuklóját most megnéztem nincs kiakadva. A pillangószelepek is teljesen újak (szintén 1 évesek) a szívósorban, ha ez számít valamit. Hibakódot nem dobott ki az ELM kiolvasással. A vákuumcsöveket még nem néztem meg tüzetesen. Még egy kérdés: Nagyon piszkálja a fantáziámat, hogy meg kéne próbálni egy másik alapjárati motorral, mert így legalább azt ki tudnám szűrni. Csak az a nagy kérdés, hogy vegyek egy gyári bontottat, ami ugye lutri, vagy látom cromax-nál van utángyártott ERA gyártmány, ennél viszont nem tudom mennyire lehet gond az utángyártott alkatrésszel. Mert ugye sokmindennél azt mondják itt a fórumon is, hogy nem szabad utángyártottat venni, ez az alapjárati motornál is igaz?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #74846 Dátum: 2018.08.14 kedd, 08:45:16 »

Szia!

A családban jártam így a benzines Ford Fusionnal. Nála a kipufogó gáz visszavezető cső volt elrepedve és mivel fals levegőt kapott a számítógép folyamatosan állított az értékek után mert érzékelte h valami nem jó. A tünetek ugyanezek voltak. Miután a szerelők nem találtak hiba kódot elvittem egy hivatalos Ford szervízbe,feltették gépre és egyből megmondták h mi a baja.

Attila

Köszi neked is a tippet.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
HBlase
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #74847 Dátum: 2018.08.14 kedd, 21:20:14 »

Jó estét!

Neki merészkedtem a hátsó tárcsa+ betét cserének, de kb egy csavar tudtam kitekerni, az alsó csavar fullra berohadt sehova nem mozdul, mit tudok azzal kezdeni? flex? a másik, viszont ahogy a felső csavart tekertem az ki is jött de kb a munkahenger is vmi szinten berohadt de mégis el tekerődött, úgy voltam vele holnap folytatom de vissza már nem tudtam tenni a nyerget mert a betének az oldal lévő a kis pöcökben megakadt, szóval úgy tudtam vissza tenni hogy a belső fékbetétet kiszedtem és úgy vissza tudtam csavarozni idéglenesen, vmi tipp az alsó csavarra vagy munkahengerre?
Naplózva

2001 Ford Mondeo Ghia  2.0 TDDI 116LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #74848 Dátum: 2018.08.14 kedd, 22:23:43 »

Jó estét!

Neki merészkedtem a hátsó tárcsa+ betét cserének, de kb egy csavar tudtam kitekerni, az alsó csavar fullra berohadt sehova nem mozdul, mit tudok azzal kezdeni? flex? a másik, viszont ahogy a felső csavart tekertem az ki is jött de kb a munkahenger is vmi szinten berohadt de mégis el tekerődött, úgy voltam vele holnap folytatom de vissza már nem tudtam tenni a nyerget mert a betének az oldal lévő a kis pöcökben megakadt, szóval úgy tudtam vissza tenni hogy a belső fékbetétet kiszedtem és úgy vissza tudtam csavarozni idéglenesen, vmi tipp az alsó csavarra vagy munkahengerre?

A munkahengert nyomni kell+tekerni, úgy megy vissza. Wikiben vagy FAQ-ban van cikk.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #74849 Dátum: 2018.08.14 kedd, 23:00:49 »

vmi tipp az alsó csavarra?
Túl sok megoldás házilag nincs csavarlazító+nyers izomerő ha nagyon kell egy darab csővel növelni az erőkart,  esetleg ha van légkulcs.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Oldalak: 1 ... 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 [1497] 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.