Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.25 csütörtök, 09:02:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1535
1536
1537
1538
1539
1540
1541
[
1542
]
1543
1544
1545
1546
1547
1548
1549
...
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 19732450 alkalommal)
Scratch
és 40 vendég van a témában
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77050 Dátum:
2020.11.24 kedd, 18:56:54 »
Idézetet írta: alf® - 2020.11.24 kedd, 18:44:12
anno szerettem volna a fixeket behajlósra cserélni,de már a német oldalakon azt írták, hogy a hidegben belefagy a csapadék és azonnal ledarálja az ajtó nyitásakor a fogaskereket.Ergo túl nagy volt a kockázat és a projektet le is fújtam. Most az Smaxinak ezt a funkcióját azonnal kikapcsoltam menüből.
Nekem kb 1 hónapja ment tönkre pedig még nem volt fagy.Találtam a neten egyet angol kocsiról de még agyalok,hogy kell e egyáltalán vagy maradjon a fix.Asszem azt is be lehet hajtani kézzel.
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26970
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77051 Dátum:
2020.11.24 kedd, 19:01:07 »
Idézetet írta: uzoli70 - 2020.11.24 kedd, 18:19:46
Ok.Köszi.Esetleg azt nem tudod,hogy a motor ami ki és be fordítja az egész visszapillantót annak milyen gondja szokott lenni általában?Csak félig hajlik ki és szét akarom szedni megnézni,hogy lehet e javítani.
Az szokott a baja lenni, hogy télen befagy, és akkor próbálod nyitni-csukni. Olyankor nem jó ötlet használni.
Próbáld meg, hogy óvatosan kézzel segítesz neki kinyílni, és ha sikerült, akkor utána nem hajtogatod gyakran.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77052 Dátum:
2020.11.24 kedd, 19:07:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.11.24 kedd, 19:01:07
Az szokott a baja lenni, hogy télen befagy, és akkor próbálod nyitni-csukni. Olyankor nem jó ötlet használni.
Próbáld meg, hogy óvatosan kézzel segítesz neki kinyílni, és ha sikerült, akkor utána nem hajtogatod gyakran.
AndyA
Már próbáltam.Ha úgy nyílik ki akkor van holtjátéka előre és hátra is.Ezért cseréltem ki.
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26970
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77053 Dátum:
2020.11.24 kedd, 19:16:11 »
Idézetet írta: uzoli70 - 2020.11.24 kedd, 19:07:57
Már próbáltam.Ha úgy nyílik ki akkor van holtjátéka előre és hátra is.Ezért cseréltem ki.
Azt lehet még megpróbálni, hogy kézzel is csukható-nyitható. Becsukod kézzel, és próbálod gombbal nyitni vagy fordítva.
Első menetben amúgy elég talán a tükörlapot kivenni belőle, hátha úgyis eléggé belelátsz már. Elforgatod a tükröt, hogy az egyik szélénél alá tudj nyúlni, és óvatosan kipattintod a foglalatból. Kösd le róla a fűtést is, mert ha letöröd a csatlakozót a tükörről, nem leszel boldog.
Könnyű eltörni a lapot, tényleg óvatosan feszegesd. Esetleg a tartókörmöket is próbálhatod valamivel nyitni a tükörlap mögé nyúlva.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77054 Dátum:
2020.11.24 kedd, 19:33:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.11.24 kedd, 19:16:11
Azt lehet még megpróbálni, hogy kézzel is csukható-nyitható. Becsukod kézzel, és próbálod gombbal nyitni vagy fordítva.
Első menetben amúgy elég talán a tükörlapot kivenni belőle, hátha úgyis eléggé belelátsz már. Elforgatod a tükröt, hogy az egyik szélénél alá tudj nyúlni, és óvatosan kipattintod a foglalatból. Kösd le róla a fűtést is, mert ha letöröd a csatlakozót a tükörről, nem leszel boldog.
Könnyű eltörni a lapot, tényleg óvatosan feszegesd. Esetleg a tartókörmöket is próbálhatod valamivel nyitni a tükörlap mögé nyúlva.
AndyA
Már próbáltam nyitni csukni kézzel is gombal is,ugyan az van.A tükröt kiszedem és megnézem mennyire kopott el a fogaskerék.Még ha nem is lehet megcsinálni akkor is érdekel mi lett vele.Talán tudok majd segíteni másnak ilyen problémába!Köszi neked is a választ!!
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
B1987
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 138
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77055 Dátum:
2020.11.28 szombat, 19:43:24 »
Sziasztok.
Mk3 auto digitklimasnal az mennyire normális hogy ha lábra rakom a fűtést akkor picit a szelvedore is fújja?a hideg miatt?viszont ha középre rakom hogy ott fújja akkor csak ott jön a szelvedore nem fujja.
Naplózva
2006 Mondeo mk3 1.8 sci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48448
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77056 Dátum:
2020.11.28 szombat, 19:51:04 »
Idézetet írta: B1987 - 2020.11.28 szombat, 19:43:24
Sziasztok.
Mk3 auto digitklimasnal az mennyire normális hogy ha lábra rakom a fűtést akkor picit a szelvedore is fújja?a hideg miatt?viszont ha középre rakom hogy ott fújja akkor csak ott jön a szelvedore nem fujja.
a zsalukkal lehet bajság.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
B1987
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 138
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77057 Dátum:
2020.11.28 szombat, 20:34:52 »
Idézetet írta: alf® - 2020.11.28 szombat, 19:51:04
a zsalukkal lehet bajság.
Érdekes, eddig nem tűnt fel vagy nem ilyen volt...
Gondolom fél autót bontani kéne hozzá vagy ilyesmi?
Naplózva
2006 Mondeo mk3 1.8 sci
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77058 Dátum:
2020.11.28 szombat, 20:45:27 »
Idézetet írta: B1987 - 2020.11.28 szombat, 19:43:24
Sziasztok.
Mk3 auto digitklimasnal az mennyire normális hogy ha lábra rakom a fűtést akkor picit a szelvedore is fújja?a hideg miatt?viszont ha középre rakom hogy ott fújja akkor csak ott jön a szelvedore nem fujja.
nekem úgy rémlik, hogy az enyém is iyen volt
amúgy ha jól emlékszem a 4 motorból 2igazítja az irányt, az egyik a lábtér/szélvédő, a másik a szembe.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77059 Dátum:
2020.11.29 vasárnap, 17:58:27 »
Idézetet írta: B1987 - 2020.11.28 szombat, 19:43:24
Sziasztok.
Mk3 auto digitklimasnal az mennyire normális hogy ha lábra rakom a fűtést akkor picit a szelvedore is fújja?a hideg miatt?viszont ha középre rakom hogy ott fújja akkor csak ott jön a szelvedore nem fujja.
Az enyém is ugyanilyen!
Úgy tudod ezt megoldani hogy elzárod a rácsokat és benyomod a "lábra" és a "feléd" gombokat és akkor az összes levegő csak a láb felé megy!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77060 Dátum:
2020.11.29 vasárnap, 18:20:28 »
Idézetet írta: Ferqo - 2020.11.28 szombat, 20:45:27
nekem úgy rémlik, hogy az enyém is iyen volt
amúgy ha jól emlékszem a 4 motorból 2igazítja az irányt, az egyik a lábtér/szélvédő, a másik a szembe.
Három motor van (+1 a külső belső keringetésé) és van amikor mind a három egyszerre állít de hogy milyen logika alapján működnek arra sajnos nekem sem sikerült rájönni!
http://keptarhely.eu/view.php?file=20191224v00r3id9b.jpeg
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
B1987
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 138
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77061 Dátum:
2020.11.29 vasárnap, 18:31:10 »
Köszönöm srácok.
Akkor ezek szerint ez nem hiba hanem ilyen? Érdekes azért, de lehet vele élni.
Naplózva
2006 Mondeo mk3 1.8 sci
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77062 Dátum:
2020.11.29 vasárnap, 18:43:24 »
Idézetet írta: B1987 - 2020.11.29 vasárnap, 18:31:10
Köszönöm srácok.
Akkor ezek szerint ez nem hiba hanem ilyen? Érdekes azért, de lehet vele élni.
Ha kibontod a középkonzolt akkor azért picit többet is lehet látni belőle:
http://keptarhely.eu/view.php?file=20201129v01tcrcnh.jpeg
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
B1987
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 138
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77063 Dátum:
2020.11.30 hétfő, 08:10:20 »
Köszönöm.
Tehát mi a megoldás?valamelyik állító motor nem működik? Esetleg biztosíték?
Naplózva
2006 Mondeo mk3 1.8 sci
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26970
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77064 Dátum:
2020.11.30 hétfő, 08:40:20 »
Idézetet írta: B1987 - 2020.11.29 vasárnap, 18:31:10
Köszönöm srácok.
Akkor ezek szerint ez nem hiba hanem ilyen? Érdekes azért, de lehet vele élni.
Az is lehet, hogy direkt csinálja. Amikor lábnál fűtesz és kinn elég hideg van, akkor a légmozgás hiánya miatt gyorsan tud párásodni a szélvédő. Lehet, ezért fújnak oda szándékosan egy kicsi meleget.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77065 Dátum:
2020.11.30 hétfő, 08:54:34 »
Idézetet írta: B1987 - 2020.11.30 hétfő, 08:10:20
Köszönöm.
Tehát mi a megoldás?valamelyik állító motor nem működik? Esetleg biztosíték?
Vedd ki a kesztyűtartót, nézz be oldalról, látni fogsz 3 motort. Állítgasd a fűtést és nézd meg, hogy mozognak-e, ha nem látszik kívülről, akkor tedd rá a kezed, ha mozog érezni fogod.De hallani is lehet, álló motornál, ahogy állítgatnak.
Ha működik mindegyik, akkor mehetsz tovább, ha leveszed a motorokat, akkor látni fogod a lapátok végét, azt kell megvizsgálni, hogy a motor/lapát kapcsolat rendben van, nincs-e széttörve a motor végében/lapát végében vmi.
Ha a lapát vége van elnyírva, az nagy cucli, mert a fűtésbox kiszedéséhez az egész műszerfalat le kell szedni, lekötni a klímát és a hűtővízkört, nem ér annyit az egész.
De továbbra is tartom, hogy akár ez így még gyári is lehet.
Nekem a külső/belső keringetés laptája volt elnyíródva, azt ki tudtam cserélni box kibontás nélkül, de az is ultraxopás volt. Ez a 4. motor, és ez nem a box odlalán van, hanem vele szemben, a ventillátor felett/előtt.
Amúgy a fenti 3 motor egyforma, fel tudod cserélgetni, próbaképpen. Talán az egyiken van egy fogasív, de mintha abból is kivadászható lenne a motor, nagy rombolás nélkül.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77066 Dátum:
2020.12.01 kedd, 16:01:21 »
Idézetet írta: Ferqo - 2020.11.30 hétfő, 08:54:34
Vedd ki a kesztyűtartót, nézz be oldalról, látni fogsz 3 motort. Állítgasd a fűtést és nézd meg, hogy mozognak-e, ha nem látszik kívülről, akkor tedd rá a kezed, ha mozog érezni fogod.De hallani is lehet, álló motornál, ahogy állítgatnak.
Ha működik mindegyik, akkor mehetsz tovább, ha leveszed a motorokat, akkor látni fogod a lapátok végét, azt kell megvizsgálni, hogy a motor/lapát kapcsolat rendben van, nincs-e széttörve a motor végében/lapát végében vmi.
Ha a lapát vége van elnyírva, az nagy cucli, mert a fűtésbox kiszedéséhez az egész műszerfalat le kell szedni, lekötni a klímát és a hűtővízkört, nem ér annyit az egész.
De továbbra is tartom, hogy akár ez így még gyári is lehet.
Nekem a külső/belső keringetés laptája volt elnyíródva, azt ki tudtam cserélni box kibontás nélkül, de az is ultraxopás volt. Ez a 4. motor, és ez nem a box odlalán van, hanem vele szemben, a ventillátor felett/előtt.
Amúgy a fenti 3 motor egyforma, fel tudod cserélgetni, próbaképpen. Talán az egyiken van egy fogasív, de mintha abból is kivadászható lenne a motor, nagy rombolás nélkül.
Igen, a három motor teljesen egyforma:
http://keptarhely.eu/view.php?file=20201201v02ukytae.jpeg
http://keptarhely.eu/view.php?file=20201201v02uiaf3l.jpeg
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77067 Dátum:
2020.12.01 kedd, 16:07:52 »
Idézetet írta: B1987 - 2020.11.30 hétfő, 08:10:20
Köszönöm.
Tehát mi a megoldás?valamelyik állító motor nem működik? Esetleg biztosíték?
Ha valamelyik motor nem működne akkor nem is tudnál állítani mindent!
Én egy szezont küzdöttem az enyémmel de hiába szedtem szét sajnos nem jutottam előrébb!
Még egy olyan gyanú is felmerült bennem hogy talán szoftveresen programmal lehetne "elkalibrálni" máshová a motorok helyzetét és így állítani a körzsaluk állásán de idáig még én sem jutottam el hogy ennek jobban utánanézzek!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77068 Dátum:
2020.12.04 péntek, 19:40:41 »
Szevasztok.Tudja estleg valaki,hogy a tolatólámpa kapcsoló golyót ami benyomja az hogy van rögzítve belül a váltóban??El tud az mozdulni?Ha le van véve a váltó akkor lehet javítani rajta?Nem nyomja be a golyót és már nem működik.Köszi előre is
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48448
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77069 Dátum:
2020.12.04 péntek, 20:04:35 »
Idézetet írta: uzoli70 - 2020.12.04 péntek, 19:40:41
Szevasztok.Tudja estleg valaki,hogy a tolatólámpa kapcsoló golyót ami benyomja az hogy van rögzítve belül a váltóban??El tud az mozdulni?Ha le van véve a váltó akkor lehet javítani rajta?Nem nyomja be a golyót és már nem működik.Köszi előre is
biztos vagy benne?
Mert az egy irdatlankemény anyag,ami nem tud elmozdulni. Szép is lenne ha bepottyanna a váltóba.
10 ből 10x a kapcsoló xar, vagy túl későn kapcsol(az útján),ha jó.
Azt kell elérni,hogy 2-3 tizedet lejjebb menjen a menetben. Az szokott segíteni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77070 Dátum:
2020.12.04 péntek, 20:12:28 »
Idézetet írta: alf® - 2020.12.04 péntek, 20:04:35
biztos vagy benne?
Mert az egy irdatlankemény anyag,ami nem tud elmozdulni. Szép is lenne ha bepottyanna a váltóba.
10 ből 10x a kapcsoló xar, vagy túl későn kapcsol(az útján),ha jó.
Azt kell elérni,hogy 2-3 tizedet lejjebb menjen a menetben. Az szokott segíteni...
Nem biztos,csak keresem,hogy mi lehet a gond.Új a kapcsoló.Mikor beraktam akkor 1-2 napig jó volt utána már csak néha most meg nem jó.Hogy tud lejjebb menni ha már szoros a helyén?Mikor kivettem olajos volt a golyónál.Nem lehet,hogy az olajtól nem műkszik valamiért??
«
Utoljára szerkesztve: 2020.12.04 péntek, 20:27:58 írta uzoli70
»
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48448
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77071 Dátum:
2020.12.04 péntek, 20:48:35 »
Idézetet írta: uzoli70 - 2020.12.04 péntek, 20:12:28
Nem biztos,csak keresem,hogy mi lehet a gond.Új a kapcsoló.Mikor beraktam akkor 1-2 napig jó volt utána már csak néha most meg nem jó.Hogy tud lejjebb menni ha már szoros a helyén?Mikor kivettem olajos volt a golyónál.Nem lehet,hogy az olajtól nem műkszik valamiért??
küldtem pü-t.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77072 Dátum:
2020.12.04 péntek, 20:53:08 »
Idézetet írta: alf® - 2020.12.04 péntek, 20:48:35
küldtem pü-t.
Köszi!!
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77073 Dátum:
2020.12.10 csütörtök, 12:22:07 »
Sziasztok! Rossz főtengely ékszíjtácsával meddig lehet közlekedni ha nagyon muszáj?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48448
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77074 Dátum:
2020.12.10 csütörtök, 12:36:34 »
Idézetet írta: Atta20 - 2020.12.10 csütörtök, 12:22:07
Sziasztok! Rossz főtengely ékszíjtácsával meddig lehet közlekedni ha nagyon muszáj?
....amíg szét nem megy. De legalább tudod,hogy te okoztad.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77075 Dátum:
2020.12.10 csütörtök, 12:37:02 »
Idézetet írta: Atta20 - 2020.12.10 csütörtök, 12:22:07
Sziasztok! Rossz főtengely ékszíjtácsával meddig lehet közlekedni ha nagyon muszáj?
ameddig szét nem szakad
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77076 Dátum:
2020.12.10 csütörtök, 12:50:28 »
Idézetet írta: alf® - 2020.12.10 csütörtök, 12:36:34
....amíg szét nem megy. De legalább tudod,hogy te okoztad.
Köszönöm mindkettőtök válaszát
Tudom, hogy hülyeséget kérdezek tehát nagy eséllyel a válasz is olyan lesz mint a kérdés, de maga a motorban okoz valami kárt, ha nem szakad szét cseréig de mégis használnom kell a kocsit?
Néztem az alkatreszek.hu-n és van amelyikhez az van írva külső átmérő 167mm de van amihez 185mm. A kérdés, hogy akkor ezek szerint ebből is két fajta méret van vagy valami más okból van igy?
«
Utoljára szerkesztve: 2020.12.10 csütörtök, 12:58:42 írta Atta20
»
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26970
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77077 Dátum:
2020.12.10 csütörtök, 13:56:28 »
Idézetet írta: Atta20 - 2020.12.10 csütörtök, 12:50:28
Köszönöm mindkettőtök válaszát
Tudom, hogy hülyeséget kérdezek tehát nagy eséllyel a válasz is olyan lesz mint a kérdés, de maga a motorban okoz valami kárt, ha nem szakad szét cseréig de mégis használnom kell a kocsit?
Néztem az alkatreszek.hu-n és van amelyikhez az van írva külső átmérő 167mm de van amihez 185mm. A kérdés, hogy akkor ezek szerint ebből is két fajta méret van vagy valami más okból van igy?
Azt kell rakni, ami az autódba való. Alvázszám alapján ki kell keresni. A másik nem lesz jó.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48448
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77078 Dátum:
2020.12.10 csütörtök, 15:13:27 »
Idézetet írta: Atta20 - 2020.12.10 csütörtök, 12:50:28
Köszönöm mindkettőtök válaszát
Tudom, hogy hülyeséget kérdezek tehát nagy eséllyel a válasz is olyan lesz mint a kérdés, de maga a motorban okoz valami kárt, ha nem szakad szét cseréig de mégis használnom kell a kocsit?
Néztem az alkatreszek.hu-n és van amelyikhez az van írva külső átmérő 167mm de van amihez 185mm. A kérdés, hogy akkor ezek szerint ebből is két fajta méret van vagy valami más okból van igy?
csak abban a pillanatban tud kárt okozni,amikor szétmegy.Egész addig teszi a dolgát...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gabesz09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77079 Dátum:
2020.12.12 szombat, 17:48:45 »
Sziasztok! Tudtok segíteni Forscan ügyben? Eddig a telefonon volt a Forscan. Most beszereztem egy ODBLink EX kábeles csatolót. A Laptopon rajt a Forscan, nem demo módban. A program nem látja az odb olvasót. Az olvasó lámpája piros. A gyári oldaláról letöltendő driver (zip) kicsomagolva nincs telepíthető része. Az eszközkezelőből az ODBLinkre kattintva az illesztőprogramot a Windows nem tudja frissíteni és ha megmutatom neki a kicsomagolt driver mappáját akkor sem lát telepíthető drivert. Feltettem az ODBwiz-t is az sem látja.Hogyan kell ezt telepíteni, hogy jól működjön? (Win 10, intel proc)
Naplózva
MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48448
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77080 Dátum:
2020.12.12 szombat, 18:13:18 »
Idézetet írta: Gabesz09 - 2020.12.12 szombat, 17:48:45
Sziasztok! Tudtok segíteni Forscan ügyben? Eddig a telefonon volt a Forscan. Most beszereztem egy ODBLink EX kábeles csatolót. A Laptopon rajt a Forscan, nem demo módban. A program nem látja az odb olvasót. Az olvasó lámpája piros. A gyári oldaláról letöltendő driver (zip) kicsomagolva nincs telepíthető része. Az eszközkezelőből az ODBLinkre kattintva az illesztőprogramot a Windows nem tudja frissíteni és ha megmutatom neki a kicsomagolt driver mappáját akkor sem lát telepíthető drivert. Feltettem az ODBwiz-t is az sem látja.Hogyan kell ezt telepíteni, hogy jól működjön? (Win 10, intel proc)
ez a drivere:
https://www.ftdichip.com/Drivers/CDM/CDM%20v2.12.28%20WHQL%20Certified.zip
Letölt,kicsomagol mind,eszközkezelőben a driver frissítésnél a gépen lévőket kiválasztani, saját lemez,cél megadása- a kicsomagolt driver.
Ez az eszköz firmware-e, ha azzal lenne baj:
https://www.scantool.net/downloads/updates/obdlink_ex/
«
Utoljára szerkesztve: 2020.12.12 szombat, 18:18:10 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gabesz09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77081 Dátum:
2020.12.12 szombat, 19:19:57 »
Idézetet írta: alf® - 2020.12.12 szombat, 18:13:18
ez a drivere:
https://www.ftdichip.com/Drivers/CDM/CDM%20v2.12.28%20WHQL%20Certified.zip
Letölt,kicsomagol mind,eszközkezelőben a driver frissítésnél a gépen lévőket kiválasztani, saját lemez,cél megadása- a kicsomagolt driver.
Ez az eszköz firmware-e, ha azzal lenne baj:
https://www.scantool.net/downloads/updates/obdlink_ex/
Amit én próbáltam drivert a hivatalos gyártó oldaláról avval nem ment, a tiéddel amit linkeltél egyből jó lett!
Köszönöm szépen! ("tárolt hibakód nincs" jupii:))
Naplózva
MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48448
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77082 Dátum:
2020.12.12 szombat, 19:40:58 »
Idézetet írta: Gabesz09 - 2020.12.12 szombat, 19:19:57
Amit én próbáltam drivert a hivatalos gyártó oldaláról avval nem ment, a tiéddel amit linkeltél egyből jó lett!
Köszönöm szépen! ("tárolt hibakód nincs" jupii:))
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77083 Dátum:
2020.12.20 vasárnap, 06:26:18 »
Sziasztok! Az lenne a kérdésem: motorháztető nem nyílik! Pontosítva még felpattan ha balra fordítom a kulcsot de jobbra fordításra már nem reagál! Így még ki tudom nyitni fúrás stb, valamivel roncsolás nélkül? Tapasztalatok ilyenkor nyitás terén?? köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2020.12.20 vasárnap, 07:45:40 írta specnaze
»
Naplózva
2001 2.0 tddi
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77084 Dátum:
2020.12.22 kedd, 20:38:40 »
Szevasztok.Tudja valaki,hogy 0 fok környékén az izzítógyertya kb meddig izzít??
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77085 Dátum:
2020.12.22 kedd, 22:41:25 »
Idézetet írta: specnaze - 2020.12.20 vasárnap, 06:26:18
Sziasztok! Az lenne a kérdésem: motorháztető nem nyílik! Pontosítva még felpattan ha balra fordítom a kulcsot de jobbra fordításra már nem reagál! Így még ki tudom nyitni fúrás stb, valamivel roncsolás nélkül? Tapasztalatok ilyenkor nyitás terén?? köszi
Ilyen nekem is volt, a kis műanyag kar volt elkopva, ami a zárbetét hátuljából a zárszerkezetbe ment. Én szétvágtam az hűtőrácsot és vettem egy bontottat, de lehet mond majd más jobbat.
Idézetet írta: uzoli70 - 2020.12.22 kedd, 20:38:40
Szevasztok.Tudja valaki,hogy 0 fok környékén az izzítógyertya kb meddig izzít??
Kb 20s.
Naplózva
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77086 Dátum:
2020.12.23 szerda, 06:32:53 »
Kb 20s.
Köszi!!
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26970
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77087 Dátum:
2020.12.23 szerda, 07:11:29 »
Idézetet írta: specnaze - 2020.12.20 vasárnap, 06:26:18
Sziasztok! Az lenne a kérdésem: motorháztető nem nyílik! Pontosítva még felpattan ha balra fordítom a kulcsot de jobbra fordításra már nem reagál! Így még ki tudom nyitni fúrás stb, valamivel roncsolás nélkül? Tapasztalatok ilyenkor nyitás terén?? köszi
Nem sok jó hírem van...
A hűtőrács cserét meg tudod spórolni, ha óvatosan kivágod azt az ovális részt a Ford embléma mögött, amit amúgy eltakar. Utána már hozzáférsz a csavarokhoz, hogy lefúrd őket. Én egy Dremellel, kicsi koronggal benyúlva vágtam ki, körben a hajlat sarkában csak a lapos részt úgy, hogy utóbb még vissza is tudtam ragasztani a helyére.
Cserezárat a bontósoktól. Ügyelj rá, hogy FL-es vagy előtti a donor autó, mert az a tengely, ami a zár és a mechanika között van, az nem ugyanolyan hosszú. Vidd magaddal mintának a kiszedettet.
Szerencsés esetben ezt kell összesen cserélned, és építhetsz mindent vissza.
Addig meg egy jókora, 8-10 mm-es egyenes csavarhúzóval, vagy hasonlóan méretes kereszthornyossal tudod a zárat nyitni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77088 Dátum:
2020.12.23 szerda, 15:58:24 »
Üdv! Forscan el be lehet kapcsoli tempomatot? A kocsiban van-volt, de újraprogramozáskor lemaradt.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48448
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77089 Dátum:
2020.12.23 szerda, 16:03:04 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2020.12.23 szerda, 15:58:24
Üdv! Forscan el be lehet kapcsoli tempomatot? A kocsiban van-volt, de újraprogramozáskor lemaradt.
szerintem mk3ban még nem, de ez már akár változhatott is...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77090 Dátum:
2020.12.23 szerda, 16:08:24 »
Idézetet írta: alf® - 2020.12.23 szerda, 16:03:04
szerintem mk3ban még nem, de ez már akár változhatott is...
Ez egyébként ford focus II. 2010. ből 2.0 tdci, csak idepofátlankodtam
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48448
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77091 Dátum:
2020.12.23 szerda, 16:26:21 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2020.12.23 szerda, 16:08:24
Ez egyébként ford focus II. 2010. ből 2.0 tdci, csak idepofátlankodtam
azt meg biztosan tudja a forscan.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
antalodor
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77092 Dátum:
2020.12.26 szombat, 07:50:13 »
Idézetet írta: specnaze - 2020.12.20 vasárnap, 06:26:18
Sziasztok! Az lenne a kérdésem: motorháztető nem nyílik! Pontosítva még felpattan ha balra fordítom a kulcsot de jobbra fordításra már nem reagál! Így még ki tudom nyitni fúrás stb, valamivel roncsolás nélkül? Tapasztalatok ilyenkor nyitás terén?? köszi
Nem tudom, hogy megoldottad-e, de én is jártam már így. Egy fúrás a kiugró rész tetejére/ford embléma mögötti rész/, lapos, hosszú csavarhúzó és violá, nyílik. Ami elszomorító ebben, hogy ennyi a nyitása. Nem túl biztonságos, könnyen nyitható. Ami viszont szerintem ezt a bibit orvosolja, az egy riasztóval egybekötött kapcsoló. Ha nyílik, visít.
Naplózva
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77093 Dátum:
2021.01.07 csütörtök, 10:10:07 »
Szevasztok.Van köztünk olyan aki csapágy témában otthon van??Van ugye a szervószíjfeszítő görgő kiváltása csapágyra amit alkalmaztam is.És van a másik oldalon egy görgő a motortartó alatt amit kicsit nehézkes kivenni.
Azon agyaltam,hogy azt is ki lehetne váltani csapágyra ha van megfelelő.Találtam méretileg majdnem olyat ami jó lenne persze a tartót esztergálni kéne de megoldható lenne szerintem.Szerintetek ez jó lenne??
http://csapagybolt.webshopod.hu/meret/B25.4
Érdekelne a véleményetek,hogy meg lehetne valósítani vagy felejtsem el.
«
Utoljára szerkesztve: 2021.01.07 csütörtök, 10:18:02 írta AndyA
»
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26970
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77094 Dátum:
2021.01.07 csütörtök, 10:25:47 »
Idézetet írta: uzoli70 - 2021.01.07 csütörtök, 10:10:07
Szevasztok.Van köztünk olyan aki csapágy témában otthon van??Van ugye a szervószíjfeszítő görgő kiváltása csapágyra amit alkalmaztam is.És van a másik oldalon egy görgő a motortartó alatt amit kicsit nehézkes kivenni.
Azon agyaltam,hogy azt is ki lehetne váltani csapágyra ha van megfelelő.Találtam méretileg majdnem olyat ami jó lenne persze a tartót esztergálni kéne de megoldható lenne szerintem.Szerintetek ez jó lenne??
http://csapagybolt.webshopod.hu/meret/B25.4
Érdekelne a véleményetek,hogy meg lehetne valósítani vagy felejtsem el.
Nem tudod feltenni, mert ennek a csapágynak nagyobb a közepén a lyuk, mint az eredeti kicsinek, ami kapott egy műanyag köpenyt.
A másik probléma, hogy a nagy csapágyban a golyók a nagyobb sugár miatt hosszabb pályán mozognak, nagyobb lesz a sebességük, és hamar tönkremegy az egész - vagyis nem bírja a fordulatszámot. Én anno esztergáltattam hozzá betétet, azután GSR egy dobozban adta vissza a külső-belső gyűrűt és a marék golyót, amikor kicserélte egy odavaló INA görgőre.
Ami működhet, az egy eredetivel megegyező méretű csapágy, és arra egy leszedhető, cserélhető köpeny. Ilyent akár már nyomtatni is lehet otthon, csak persze kérdés, hogy megéri-e, mivel a műanyag a szíj alatt kopik, és csapágycserekor alighanem új köpeny is kellene hozzá. Amúgy valami 4000 Ft a Bárdiban kedvezményes áron az INA görgő.
Ha meg nem műanyagból csinálod, hanem pl. aluból esztergáltatod, az éppen jó lehet, de az is csak akkor éri meg, ha magadnak meg tudod otthon csinálni. A másik meg, hogy ha a szíjköri cuccok elmennek alsó hangon 80-100 ezer km-t, akkor mennyit is tudsz ezzel megspórolni, és mi időt-energiát fektetsz be cserébe ezért a spórolásért?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77095 Dátum:
2021.01.07 csütörtök, 13:42:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.01.07 csütörtök, 10:25:47
Nem tudod feltenni, mert ennek a csapágynak nagyobb a közepén a lyuk, mint az eredeti kicsinek, ami kapott egy műanyag köpenyt.
A másik probléma, hogy a nagy csapágyban a golyók a nagyobb sugár miatt hosszabb pályán mozognak, nagyobb lesz a sebességük, és hamar tönkremegy az egész - vagyis nem bírja a fordulatszámot. Én anno esztergáltattam hozzá betétet, azután GSR egy dobozban adta vissza a külső-belső gyűrűt és a marék golyót, amikor kicserélte egy odavaló INA görgőre.
Ami működhet, az egy eredetivel megegyező méretű csapágy, és arra egy leszedhető, cserélhető köpeny. Ilyent akár már nyomtatni is lehet otthon, csak persze kérdés, hogy megéri-e, mivel a műanyag a szíj alatt kopik, és csapágycserekor alighanem új köpeny is kellene hozzá. Amúgy valami 4000 Ft a Bárdiban kedvezményes áron az INA görgő.
Ha meg nem műanyagból csinálod, hanem pl. aluból esztergáltatod, az éppen jó lehet, de az is csak akkor éri meg, ha magadnak meg tudod otthon csinálni. A másik meg, hogy ha a szíjköri cuccok elmennek alsó hangon 80-100 ezer km-t, akkor mennyit is tudsz ezzel megspórolni, és mi időt-energiát fektetsz be cserébe ezért a spórolásért?
AndyA
Ok értem.Csak érdekelt más véleménye is.Ez még csak elméleti szinten volt.Szoktam agyalni,hogy mit lehetne jobbá tenni a gépen.Köszi a választ!!Esetleg a tartó alatti görgő csavarjából levágni pár milit,hogy ne kelljen a motort felemelni a cseréjéhez?Azt már kipróbálta valaki??
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26970
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77096 Dátum:
2021.01.07 csütörtök, 13:46:06 »
Idézetet írta: uzoli70 - 2021.01.07 csütörtök, 13:42:38
Ok értem.Csak érdekelt más véleménye is.Ez még csak elméleti szinten volt.Szoktam agyalni,hogy mit lehetne jobbá tenni a gépen.Köszi a választ!!Esetleg a tartó alatti görgő csavarjából levágni pár milit,hogy ne kelljen a motort felemelni a cseréjéhez?Azt már kipróbálta valaki??
Nem kell felemelni. Egy pajszerral odébb tudod annyival tolni a váltó oldala felé a rugalmas felfüggesztésen, hogy kifér a görgő. Egy fűrészlappal amúgy simán odaférsz és le tudsz harapni egy kicsit a csavar végéből, bár kicsit türelemjáték.
Javaslom, hogy utána egy M8-as toldóanyát tegyél fel a sima helyett. Sokkal kevesebb copás ki-becsavarni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77097 Dátum:
2021.01.07 csütörtök, 17:52:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.01.07 csütörtök, 13:46:06
Nem kell felemelni. Egy pajszerral odébb tudod annyival tolni a váltó oldala felé a rugalmas felfüggesztésen, hogy kifér a görgő. Egy fűrészlappal amúgy simán odaférsz és le tudsz harapni egy kicsit a csavar végéből, bár kicsit türelemjáték.
Javaslom, hogy utána egy M8-as toldóanyát tegyél fel a sima helyett. Sokkal kevesebb copás ki-becsavarni.
AndyA
Rendben.Köszi a választ!!
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
thomas791
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77098 Dátum:
2021.01.07 csütörtök, 17:57:00 »
Sziasztok!
Van egy olyan gondom, hogy nem fúj elég meleget az autó... Ha megállok és megy a venti minimálisan is, akkor is szépen lassan hideg levegő kezd jönni....
De a vízhőfok normális.. eléri a közepét és tartja is.....
Segítségeteket előre is köszönöm!
Tomi
Naplózva
Mondeo kombi 2009 MK IV 2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII 1.8 benzin 110LE
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77099 Dátum:
2021.01.07 csütörtök, 20:18:59 »
Attól még, hogy a mutató középen van, nem biztos, hogy a hűtővíz meleg. A műszerfal diag mennyit mutat?
Idézetet írta: thomas791 - 2021.01.07 csütörtök, 17:57:00
Sziasztok!
Van egy olyan gondom, hogy nem fúj elég meleget az autó... Ha megállok és megy a venti minimálisan is, akkor is szépen lassan hideg levegő kezd jönni....
De a vízhőfok normális.. eléri a közepét és tartja is.....
Segítségeteket előre is köszönöm!
Tomi
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Oldalak:
1
...
1535
1536
1537
1538
1539
1540
1541
[
1542
]
1543
1544
1545
1546
1547
1548
1549
...
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ