Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 14:45:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 336 337 338 339 340 341 342 [343] 344 345 346 347 348 349 350 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20604027 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #17100 Dátum: 2009.01.23 péntek, 09:10:51 »

Az utastéri szivargyújtó biztosítéka melyik illetve hol találom a biztosítékokat?
Amatőr kérdés egy amatőrtől Smiley
A vezetőülésnél a kormánytól balra lent van egy kis lenyitható ajtó, azt kiveszed és mögötte van. A kézikönyvben benne van, hogy melyik a bizti. De emlékeim szerint alf fórumtárs nemrégiben írta, hogy kettő is van, s egyik esetben csak gyújtás után van feszültség alatt, másik esetben pedig állandóan, attól függően, hogy melyikben van a biztosíték.
Keress rá, vagy ő majd beírja ismét.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #17101 Dátum: 2009.01.23 péntek, 09:30:41 »

A vezetőülésnél a kormánytól balra lent van egy kis lenyitható ajtó, azt kiveszed és mögötte van. A kézikönyvben benne van, hogy melyik a bizti. De emlékeim szerint alf fórumtárs nemrégiben írta, hogy kettő is van, s egyik esetben csak gyújtás után van feszültség alatt, másik esetben pedig állandóan, attól függően, hogy melyikben van a biztosíték.
Keress rá, vagy ő majd beírja ismét.

A kézikönyvben ez nincs benne a biztosítékoknál. Ott csak az van, hogy nézzem meg a matricát.
Nem írja, hogy 2 féle lenne. Sőt, elvileg akkor 3 féle is kéne, hogy legyen, mert a csomagtartóban is van szivargyújtó.
Na, megkérdezem Alf-ot inkább.
Naplózva
sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #17102 Dátum: 2009.01.23 péntek, 12:09:54 »

A kézikönyvben ez nincs benne a biztosítékoknál. Ott csak az van, hogy nézzem meg a matricát.
Nem írja, hogy 2 féle lenne. Sőt, elvileg akkor 3 féle is kéne, hogy legyen, mert a csomagtartóban is van szivargyújtó.
Na, megkérdezem Alf-ot inkább.

Na, megvan asszem a 15A-es bizti, amit ki kéne cserélnem, de eltűnök benne könyékig, olyan mélyen van.
Ráadásul, ha betuszkolom a kezem, akkor meg nem látok be.
Mivel szokták ezt kicserélni, evőpálcikával?!
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #17103 Dátum: 2009.01.23 péntek, 12:11:30 »

Na, megvan asszem a 15A-es bizti, amit ki kéne cserélnem, de eltűnök benne könyékig, olyan mélyen van.
Ráadásul, ha betuszkolom a kezem, akkor meg nem látok be.
Mivel szokták ezt kicserélni, evőpálcikával?!
Kis sárga csipesz szokott lenni hozzá...  nyes
Naplózva
sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #17104 Dátum: 2009.01.23 péntek, 12:13:13 »

Kis sárga csipesz szokott lenni hozzá...  nyes

Az én autómban is lennie kéne? Hol?
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #17105 Dátum: 2009.01.23 péntek, 12:23:43 »

Az én autómban is lennie kéne? Hol?

A motortéri biztosítékdoboz tetejébe van bepattintva belülről.
Naplózva
sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #17106 Dátum: 2009.01.23 péntek, 12:27:31 »

A motortéri biztosítékdoboz tetejébe van bepattintva belülről.

Te atyaúristen. Köszi Smiley
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #17107 Dátum: 2009.01.23 péntek, 13:10:36 »

Te atyaúristen.

Nem, nem... Azért ez túlzás. Csak segítek, ha tudok... Wink
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #17108 Dátum: 2009.01.23 péntek, 14:31:04 »

...Na, megkérdezem Alf-ot inkább.
http://mondeoforum.camelcom.hu/index.php?topic=8.msg359551#msg359551
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #17109 Dátum: 2009.01.23 péntek, 16:20:17 »

Na, megvan asszem a 15A-es bizti, amit ki kéne cserélnem, de eltűnök benne könyékig, olyan mélyen van.
Ráadásul, ha betuszkolom a kezem, akkor meg nem látok be.
Mivel szokták ezt kicserélni, evőpálcikával?!
Ment neked privi!De most olvasom,hogy megszenvedtél vele,látatlanba írtam neked minimum egy röntgen szem legyen nálad.... nyes nyes nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #17110 Dátum: 2009.01.23 péntek, 16:22:34 »

A motortéri biztosítékdoboz tetejébe van bepattintva belülről.
Azt bosszúból adták hozzá,és a helye is kedves módon lett kiagyalva! eplus2 eplus2 pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #17111 Dátum: 2009.01.24 szombat, 08:51:12 »

Azért az nagyon kemény, hogy a szivargyújtó aljzatot kicseréli az ember szerszám nélkül percek alatt, de a biztosíték cseréhez kb. szakszervízbe kell menni.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17112 Dátum: 2009.01.24 szombat, 09:10:43 »

Azért az nagyon kemény, hogy a szivargyújtó aljzatot kicseréli az ember szerszám nélkül percek alatt, de a biztosíték cseréhez kb. szakszervízbe kell menni.

nyugi, tervezesnel valceg elfeledkeztek arrol, hogy a pollenszurot neha ki is kene cserelni... levele
Ez az MKIII mar csak ilyen kisipari modon osszeganyolt ize.
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.24 szombat, 09:15:47 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
sabat
Vendég
« Új hozzászólás #17113 Dátum: 2009.01.24 szombat, 09:12:47 »

Azért az nagyon kemény, hogy a szivargyújtó aljzatot kicseréli az ember szerszám nélkül percek alatt, de a biztosíték cseréhez kb. szakszervízbe kell menni.
De legalább a Mondeonak elterjedt fajta  a biztosítéka.
Az újabb Focusokban sokkal kisebb a biztosíték. Nem is lehet kapni sima autósboltban, csak a Fordnál. Ráadásul a Solymártól kapott izzókészletben lévő bizti lötyögött a biztosítéktáblában. Így néha érintkezett is. Próbáltam a lábait hajtogatni, nem lett jobb. Amit a Nagy Autónál, majd Érden a Fordnál vettem, az passzentos, alig lehet kivenni. Ja a szivargyújtó aljzatba beletört az egyik dugó, illetve egy másikról menetközben letekeredett a vége, így okoztak rövidzárat. Hülye helyen van a Focus szgyaljzata, nehéz pontosa beletalálni.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17114 Dátum: 2009.01.24 szombat, 09:29:11 »

nyugi, tervezesnel valceg elfeledkeztek arrol, hogy a pollenszurot neha ki is kene cserelni... levele
Ez az MKIII mar csak ilyen kisipari modon osszeganyolt ize.
cseréj G astran pollenszűrőt. ahhoz képest az MKIII leányálom.  nyes
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #17115 Dátum: 2009.01.24 szombat, 09:35:40 »

cseréj G astran pollenszűrőt. ahhoz képest az MKIII leányálom.  nyes
Ugyan off de az igazi elcseszés a H astra izzócseréje. Na azt kéne cseréltetni zaccival és rögtön rájönne hogy a mondeo ahhoz képest mennyire átgondolt.  eplus2 Ott elegánsan kívülről a ez első kerékjárati ívből kell benyúlni vakon matatva tapogatózva az izzóhoz egy kis szűk ajton keresztül.  NA ez az amit akár sáros akár száraz időben nem lehet megcsinálni anélkül hogy az ember ne legyen vállig vagy saras vagy csak poros. (zakó nyakkendőbe főleg jól mutat eplus2)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #17116 Dátum: 2009.01.24 szombat, 09:45:16 »

De legalább a Mondeonak elterjedt fajta  a biztosítéka.
Az újabb Focusokban sokkal kisebb a biztosíték. Nem is lehet kapni sima autósboltban, csak a Fordnál. Ráadásul a Solymártól kapott izzókészletben lévő bizti lötyögött a biztosítéktáblában. Így néha érintkezett is. Próbáltam a lábait hajtogatni, nem lett jobb. Amit a Nagy Autónál, majd Érden a Fordnál vettem, az passzentos, alig lehet kivenni. Ja a szivargyújtó aljzatba beletört az egyik dugó, illetve egy másikról menetközben letekeredett a vége, így okoztak rövidzárat. Hülye helyen van a Focus szgyaljzata, nehéz pontosa beletalálni.
Nekem a Mondiban is fele akkora bizti van mint az elterjedt lapos 4szögletes.Én is csak a cromaxban tudtam venni. Angry
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #17117 Dátum: 2009.01.24 szombat, 09:46:01 »

nyugi, tervezesnel valceg elfeledkeztek arrol, hogy a pollenszurot neha ki is kene cserelni... levele
Ez az MKIII mar csak ilyen kisipari modon osszeganyolt ize.
A pollenszüröt max 5 perc alatt ki lehet cserélni annak aki tudja, hogy működik egy csavarhúzó. Vagy F1 részidővel max 8 másodpercet gondolnál cserére? Ha igen akkor nagyon drága az időd. nyes wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #17118 Dátum: 2009.01.24 szombat, 09:47:11 »

Nekem a Mondiban is fele akkora bizti van mint az elterjedt lapos 4szögletes.Én is csak a cromaxban tudtam venni. Angry
Gondolom csipesszel cseréled a biztit?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #17119 Dátum: 2009.01.24 szombat, 09:51:11 »

Gondolom csipesszel cseréled a biztit?
Egy hosszúcsőrű telefonos fogóval!Majd memorizáltam,bedöftem!Így jöttem rá,hogy két helye van,két funkcióval! eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #17120 Dátum: 2009.01.24 szombat, 09:58:07 »

Egy hosszúcsőrű telefonos fogóval!Majd memorizáltam,bedöftem!Így jöttem rá,hogy két helye van,két funkcióval! eplus2 eplus2 eplus2
Ja az még jobb. Én eddig csak egy biztit csaptam ki a szivargyújtóét (szétpergett benne egy csatlakozó). Na azonnal rájön az ember, hogy a bizticsere  segéd eszköz nélkül bajos vigyor3
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17121 Dátum: 2009.01.24 szombat, 10:11:46 »

A pollenszüröt max 5 perc alatt ki lehet cserélni annak aki tudja, hogy működik egy csavarhúzó. Vagy F1 részidővel max 8 másodpercet gondolnál cserére? Ha igen akkor nagyon drága az időd. nyes wave

Nem eppen errol beszeltem  Wink
Naplózva

blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17122 Dátum: 2009.01.24 szombat, 10:27:36 »

Ugyan off de az igazi elcseszés a H astra izzócseréje. Na azt kéne cseréltetni zaccival és rögtön rájönne hogy a mondeo ahhoz képest mennyire átgondolt.  eplus2 Ott elegánsan kívülről a ez első kerékjárati ívből kell benyúlni vakon matatva tapogatózva az izzóhoz egy kis szűk ajton keresztül.  NA ez az amit akár sáros akár száraz időben nem lehet megcsinálni anélkül hogy az ember ne legyen vállig vagy saras vagy csak poros. (zakó nyakkendőbe főleg jól mutat eplus2)
eplus2 azt hittem, ez a megoldás csak az egyterűek sajátja. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #17123 Dátum: 2009.01.24 szombat, 11:26:47 »

Ugyan off de az igazi elcseszés a H astra izzócseréje. Na azt kéne cseréltetni zaccival és rögtön rájönne hogy a mondeo ahhoz képest mennyire átgondolt.  eplus2 Ott elegánsan kívülről a ez első kerékjárati ívből kell benyúlni vakon matatva tapogatózva az izzóhoz egy kis szűk ajton keresztül.  NA ez az amit akár sáros akár száraz időben nem lehet megcsinálni anélkül hogy az ember ne legyen vállig vagy saras vagy csak poros. (zakó nyakkendőbe főleg jól mutat eplus2)

Renault Megane ugyen ez... Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #17124 Dátum: 2009.01.24 szombat, 21:11:57 »

Sziasztok!

Úgy tűnik az én Mondeomat is elérte a "beragadt kézifék" betegség.
A bal hátsó felni nagyon-nagyon forró volt a többihez képest ma délután, illetve iszonyatosan büdös is volt.
Viszont simán el tudtam tolni az autót. Ez azért érdekes számomra, mert mikor korábban olvastam erről a jelenségről, azt gondoltam, hogy erősebben fogja a kereket.
A kézifékkar mozgása is érdekes, óriási holtjátéka van.
Szóval nagyon egyértelműnek tűnik a helyzet.

Kérdésem, hogy lehet ezt orvosolni?
Gondolom szerelő. Na de hova vigyem?
Megbirkózik egy ilyen feladattal egy "átlagos" szerviz, mint a Speedy, vagy valami nagy mester kell hozzá?

Kb. mennyibe kerül?

Előre is köszönöm a segítséget!

ultio

Ui.: valaki tud a 13. kerületben megbízható, hozzáértő, korrekt árakkal dolgozó és a Mondeohoz is értő autószerelőt?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17125 Dátum: 2009.01.24 szombat, 21:30:20 »

Sziasztok!

Úgy tűnik az én Mondeomat is elérte a "beragadt kézifék" betegség.
...
igen ez valóba típus betegség... ez 3-4 évente elő fog jönni... a kézifék kábelezést párban érdemes cserélni...ha most az egyik..jövőhéten a másik ragad be... 5e-11e -ig vannak db árak.... de az "alkatrészesek" ezt jobban tudják....
Én a Savoya park mellé viszem az autót (XI.ker) ... ajánlani tudom...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
bart80
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #17126 Dátum: 2009.01.24 szombat, 22:21:38 »

Sziasztok!

Tudna valaki abban segíteni milyen olajat rakjak a 125000 km futott enyhén olajvésre hajlamos 1.8 Duratech HE (125Le) MONDEO MKIII-ba (jelenleg Elf 5W30)?

« Utoljára szerkesztve: 2009.01.24 szombat, 22:43:25 írta bart80 » Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17127 Dátum: 2009.01.24 szombat, 22:23:31 »

Sziasztok!

Úgy tűnik az én Mondeomat is elérte a "beragadt kézifék" betegség.
A bal hátsó felni nagyon-nagyon forró volt a többihez képest ma délután, illetve iszonyatosan büdös is volt.
Viszont simán el tudtam tolni az autót. Ez azért érdekes számomra, mert mikor korábban olvastam erről a jelenségről, azt gondoltam, hogy erősebben fogja a kereket.
A kézifékkar mozgása is érdekes, óriási holtjátéka van.
Szóval nagyon egyértelműnek tűnik a helyzet.

Kérdésem, hogy lehet ezt orvosolni?
Gondolom szerelő. Na de hova vigyem?
Megbirkózik egy ilyen feladattal egy "átlagos" szerviz, mint a Speedy, vagy valami nagy mester kell hozzá?

Kb. mennyibe kerül?

Előre is köszönöm a segítséget!

ultio

Ui.: valaki tud a 13. kerületben megbízható, hozzáértő, korrekt árakkal dolgozó és a Mondeohoz is értő autószerelőt?

vagy a kezifek koteled rohadt be, vagy a feknyereg. Ha cserelteted a koteleket nezesd meg a betet+tarcsa alapotat es a feknyerget is !!! Jah es azert tod eltolni, mert valceg leegetted a feked, es az mar valszeg nem fog rendesen. Ez oltari veszelyes csuszos uton !  Eloferdulhet, hogy hatso betetet+tarcsat is kell majd csereltetned. Ha a feknyereg makkant meg, akkor a kotel+betet+tarcsa csere nem segit. Ez ilyen...feel de diferensz  wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.24 szombat, 22:27:16 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #17128 Dátum: 2009.01.25 vasárnap, 00:05:58 »

igen ez valóba típus betegség...

Szerintem nem, csak rendszeresen használni kell, és akkor semmi baja. Nekem se a TDDi, se a TDCi, se a benzinesbe nem ragadt soha be.

Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Feanor
Vendég
« Új hozzászólás #17129 Dátum: 2009.01.25 vasárnap, 07:31:23 »

Sziasztok!

Úgy tűnik az én Mondeomat is elérte a "beragadt kézifék" betegség.
A bal hátsó felni nagyon-nagyon forró volt a többihez képest ma délután, illetve iszonyatosan büdös is volt.
Viszont simán el tudtam tolni az autót. Ez azért érdekes számomra, mert mikor korábban olvastam erről a jelenségről, azt gondoltam, hogy erősebben fogja a kereket.
A kézifékkar mozgása is érdekes, óriási holtjátéka van.
Szóval nagyon egyértelműnek tűnik a helyzet.

Kérdésem, hogy lehet ezt orvosolni?
Gondolom szerelő. Na de hova vigyem?
Megbirkózik egy ilyen feladattal egy "átlagos" szerviz, mint a Speedy, vagy valami nagy mester kell hozzá?

Kb. mennyibe kerül?

Előre is köszönöm a segítséget!

ultio

Ui.: valaki tud a 13. kerületben megbízható, hozzáértő, korrekt árakkal dolgozó és a Mondeohoz is értő autószerelőt?
Azért nem árt a kerékagyat is megnézni.Nekem ugyan ez volt a jelenség a nyáron,olyan meleg volt a felni hogy majdnem megégette a kezemet,a kéziféknek meg a féknyeregnek nem volt baja a kerékagy adta meg magát.Persze ez is egy lehetőség.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17130 Dátum: 2009.01.25 vasárnap, 10:17:51 »

Szerintem nem, csak rendszeresen használni kell, és akkor semmi baja. Nekem se a TDDi, se a TDCi, se a benzinesbe nem ragadt soha be.


Alátámasztom Zacci mondandóját.... vagy mégsem?  eplus2
Én rendszeresen használtam, mégis berohadt a bowden. És mielőtt feel-nénk a difference-t, azt is hozzáteszem, hogy azért, mert a hátsó lengőkaron lévő bowdenrögzítés megadta magát, kapott két kötegelőt hogy ne csapkodja. Sajnos kimaradt a bélelés, emiatt a lengőkar direktben dörzsölte a bowdenházat.  rinya Egy nagyobb eső után meg is állt szépen a bowden azon a ponton. Tehát:
1) tessék használni a kéziféket*
2) tessék a bowdenrögzítésekre odafigyelni

(*kolleganő járt úgy, hogy se kézifék, se fokozat, éjszaka a kocsi legurult a lejtős felhajtón (szél?), leugrott egy 120as támfalról.  hehe)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17131 Dátum: 2009.01.25 vasárnap, 10:40:04 »


A hét eleji eső után azt vettem észre, hogy a j1 ajtó alatt a belső gumikéder(?), küszöb és az ajtó alja nedves. A belső kéder résében szabályosan áll a víz. Kérdés, hogy ez az ajtón keresztül jutott oda, vagy a sárfogó gumik hiánya miatt a BP-i pocsolyáknak köszönhetően? Mondjuk átmentem egyen úgy, hogy a tükörig jött fel a víz...

a bal oldal rendben van.

Zacci,
megvannak még ezek a képeid?

« Utoljára szerkesztve: 2009.01.25 vasárnap, 12:51:54 írta Maffy » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #17132 Dátum: 2009.01.25 vasárnap, 11:27:19 »

Szerintem nem, csak rendszeresen használni kell, és akkor semmi baja. Nekem se a TDDi, se a TDCi, se a benzinesbe nem ragadt soha be.

Én is használom rendszeresen. Vagyis az utóbbi 1 hónapban annyira nem.

Viszont ma már nem volt szag és nem volt forró a felni se, illetve könnyen gurult az autó.
Vagy kiengedett, vagy annyira elkopott a betét.

Most már csak egy jó szerelőt kellene találnom.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #17133 Dátum: 2009.01.25 vasárnap, 13:17:18 »

A hét eleji eső után azt vettem észre, hogy a j1 ajtó alatt a belső gumikéder(?), küszöb és az ajtó alja nedves. A belső kéder résében szabályosan áll a víz. Kérdés, hogy ez az ajtón keresztül jutott oda, vagy a sárfogó gumik hiánya miatt a BP-i pocsolyáknak köszönhetően? Mondjuk átmentem egyen úgy, hogy a tükörig jött fel a víz...

a bal oldal rendben van.

Zacci,
megvannak még ezek a képeid?


A j1 nekem is beázik. Nagy eső után a gumiszőnyegen áll a víz. Nem pocsolya, mert álló helyzetben történik, és 100%, hogy a gumikéder vezeti be a vizet.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #17134 Dátum: 2009.01.25 vasárnap, 13:57:21 »

A hét eleji eső után azt vettem észre, hogy a j1 ajtó alatt a belső gumikéder(?), küszöb és az ajtó alja nedves. A belső kéder résében szabályosan áll a víz. Kérdés, hogy ez az ajtón keresztül jutott oda, vagy a sárfogó gumik hiánya miatt a BP-i pocsolyáknak köszönhetően? Mondjuk átmentem egyen úgy, hogy a tükörig jött fel a víz...

a bal oldal rendben van.

Zacci,
megvannak még ezek a képeid?
Nem a gumikéder hanem az ajtó ázik be.Az ajtót kell szétszedni(kárpit le) és a szigetelő habot alul ahol végig van kenve azzal a fekete trutymóval meg kell nézni hol vizes és ott feltépni egy kicsit és megszárítani (vagy megvárod a jóidőt) aztán kikenni szilóval és kész! Nálam ugyan ez volt a j1 és a b1 ajtónál is és azóta a legnagyobb zuhéban is száraz! integet2

[/quote]
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.25 vasárnap, 13:58:55 írta gyalak » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #17135 Dátum: 2009.01.25 vasárnap, 17:02:36 »

Beállítottam az ajtónyitást úgy,hogy 1 klikkre csak a driver ajtaját nyitja,a másodikra pedig az összes többit.Neeekeeem teeeccik! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17136 Dátum: 2009.01.25 vasárnap, 17:16:24 »

Szerintem nem, csak rendszeresen használni kell, és akkor semmi baja. Nekem se a TDDi, se a TDCi, se a benzinesbe nem ragadt soha be.


Embarrassed rendszeresen használom (dombos részen lakunk...ezért evidens) ám én már másodszor cserélek.. 4 éve van meg a vas.... szomoru1
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #17137 Dátum: 2009.01.25 vasárnap, 17:50:29 »

Ui.: valaki tud a 13. kerületben megbízható, hozzáértő, korrekt árakkal dolgozó és a Mondeohoz is értő autószerelőt?
Ha nem kell 13. ker, akkor Vik-et tudnám javasolni. Lurdy-val szemben.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #17138 Dátum: 2009.01.25 vasárnap, 17:53:04 »

A hét eleji eső után azt vettem észre, hogy a j1 ajtó alatt a belső gumikéder(?), küszöb és az ajtó alja nedves. A belső kéder résében szabályosan áll a víz. Kérdés, hogy ez az ajtón keresztül jutott oda, vagy a sárfogó gumik hiánya miatt a BP-i pocsolyáknak köszönhetően? Mondjuk átmentem egyen úgy, hogy a tükörig jött fel a víz...

a bal oldal rendben van.
Nekem múltkor a jobb hátsó ülés előtti gumitálcán volt víz. De elég rendesen állt benne. Betettem egy újságot, és mikor megérkeztem (kb. 10 perc) át volt ázva. Sima víz volt, nem kiöntött vaami. Ráadásul előtte kb. egy hónapig nem ült a kocsiban senki más csak én, tehát nem lehet hogy valaki odaöntött valamit.
Ez pl. mi a fene lehet? Mentem már sokat vele esőben, volt egy esős időben egy hétig állt a ház előtt, de víz belül sose volt. Egyébként azóta sem.

Ja, és itt a környéken van egy éles bal kanyar, amibe eleve csak lassan megyek bele, de esőben olyan kb. 10m2-es és vagy 5cm mély pocsolya alakul ott ki, hogy ha azon olyan 20-al átmegyek, akkor a kocsi teteje is vizes lesz, ablaktörlő, stb... Olyankor is bejöhetne a vyz ha valami baja lenne, de semmi.
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.25 vasárnap, 17:55:05 írta Domi » Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #17139 Dátum: 2009.01.25 vasárnap, 20:58:48 »

Nekem múltkor a jobb hátsó ülés előtti gumitálcán volt víz. De elég rendesen állt benne. Betettem egy újságot, és mikor megérkeztem (kb. 10 perc) át volt ázva. Sima víz volt, nem kiöntött vaami. Ráadásul előtte kb. egy hónapig nem ült a kocsiban senki más csak én, tehát nem lehet hogy valaki odaöntött valamit.
Ez pl. mi a fene lehet? Mentem már sokat vele esőben, volt egy esős időben egy hétig állt a ház előtt, de víz belül sose volt. Egyébként azóta sem.

Ja, és itt a környéken van egy éles bal kanyar, amibe eleve csak lassan megyek bele, de esőben olyan kb. 10m2-es és vagy 5cm mély pocsolya alakul ott ki, hogy ha azon olyan 20-al átmegyek, akkor a kocsi teteje is vizes lesz, ablaktörlő, stb... Olyankor is bejöhetne a vyz ha valami baja lenne, de semmi.

Nekem az első mondeom ázott be a j1 ajtónál.
Sokáig kerestük, hogy hol és mitől, aztán egy sterimob próba kimutatta, hogy a hiba.
Az ajtónál a külső visszapillantónál van az a fekete műanyag háromszög alakú egység.
Belülről csavarral van rögzítve, talán nálam is az lazult ki egy kicsit.
A víz bejött az ajtóba, az ajtó belsején végigfolyt, és a küszöbön állt meg.
Néha a belső szőnyeg is nedves lett.  szomoru1

Szétszedtük az ajtót, belülről csavarok kienged, műanyag elemhez sziló, vissza a helyére, csavar meghúz.
Utánna nem ázott be többé!  eljen
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #17140 Dátum: 2009.01.25 vasárnap, 22:22:37 »

Embarrassed rendszeresen használom (dombos részen lakunk...ezért evidens) ám én már másodszor cserélek.. 4 éve van meg a vas.... szomoru1

Akkor csak nekem van szerencsém? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17141 Dátum: 2009.01.25 vasárnap, 22:29:47 »

Nekem az első mondeom ázott be a j1 ajtónál.
Sokáig kerestük, hogy hol és mitől, aztán egy sterimob próba kimutatta, hogy a hiba.
Az ajtónál a külső visszapillantónál van az a fekete műanyag háromszög alakú egység.
Belülről csavarral van rögzítve, talán nálam is az lazult ki egy kicsit.
A víz bejött az ajtóba, az ajtó belsején végigfolyt, és a küszöbön állt meg.
Néha a belső szőnyeg is nedves lett.  szomoru1

Szétszedtük az ajtót, belülről csavarok kienged, műanyag elemhez sziló, vissza a helyére, csavar meghúz.
Utánna nem ázott be többé!  eljen
Mennyire kell szétszedni az ajtót? Tudom, a tükröhöz nem kell, mert belülről csavaros.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #17142 Dátum: 2009.01.26 hétfő, 06:40:28 »

Sziasztok!

Normális az, hogy átlagosan néhény hetente kiég egy izzó a Mondiban? Havonta megeszik egy első tompítottat, kezd elegem lenni belőle. Esetleg az számít, hogy tesco-gazdaságossal szoktam pótolni?  vigyor3 Akksi okozhat ilyen hibát?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #17143 Dátum: 2009.01.26 hétfő, 07:00:49 »

Sziasztok!

Normális az, hogy átlagosan néhény hetente kiég egy izzó a Mondiban? Havonta megeszik egy első tompítottat, kezd elegem lenni belőle. Esetleg az számít, hogy tesco-gazdaságossal szoktam pótolni?  vigyor3 Akksi okozhat ilyen hibát?

Valamilyen elektromos gondod van!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #17144 Dátum: 2009.01.26 hétfő, 07:33:28 »

Sziasztok!

Normális az, hogy átlagosan néhény hetente kiég egy izzó a Mondiban? Havonta megeszik egy első tompítottat, kezd elegem lenni belőle. Esetleg az számít, hogy tesco-gazdaságossal szoktam pótolni?  vigyor3 Akksi okozhat ilyen hibát?
Aksi is okozhatja, de a tesco nagyobb eséllyel indul ebben a versenyben  vigyor3
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17145 Dátum: 2009.01.26 hétfő, 07:49:21 »

A hét eleji eső után azt vettem észre, hogy a j1 ajtó alatt a belső gumikéder(?), küszöb és az ajtó alja nedves. A belső kéder résében szabályosan áll a víz. Kérdés, hogy ez az ajtón keresztül jutott oda, vagy a sárfogó gumik hiánya miatt a BP-i pocsolyáknak köszönhetően? Mondjuk átmentem egyen úgy, hogy a tükörig jött fel a víz...

a bal oldal rendben van.

Zacci,
megvannak még ezek a képeid?



Hi ! Majd megkeresem...

Az ajton keresztul jutott be a viz. A vizzaro szivacs elengedett valahol, es ott jut be a viz az utasterbe. Az ajtoba meg jo esellyel az ablax kulso lehuzo gumijanak tomitetlensege miatt jutott viz. Nezd meg, hogy vegig rendesen hozza er az uveghez a gumi. Le kell kepni a belso ajto boritast, es ha megmakkant a vizzaro szivacs vagymi (szurke szinu), akkor csere. Ha pontosan lokalizalni szeretned a beazas helyet, akkor kezd el locsolgatni az ajtot vizzel. Egy ido utan valahol bent meg fog jelenni a viz. Ha a labnal jelentkezik a viz, akkor a pollenszuro oldalrol azol, hala a nacceru fjord mernokurak szenzacios hozzaertesenek  wave
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17146 Dátum: 2009.01.26 hétfő, 07:51:34 »

A j1 nekem is beázik. Nagy eső után a gumiszőnyegen áll a víz. Nem pocsolya, mert álló helyzetben történik, és 100%, hogy a gumikéder vezeti be a vizet.

Vagy a pollenszuro oldalrol azol.
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #17147 Dátum: 2009.01.26 hétfő, 08:18:59 »

Ha a labnal jelentkezik a viz, akkor a pollenszuro oldalrol azol, hala a nacceru Ford mernokurak szenzacios hozzaertesenek  wave

Nem! Smiley Nekem soha ilyen gondom nem volt, megfelelően, és megfelelő pollenszűrőt kell használni! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17148 Dátum: 2009.01.26 hétfő, 08:33:06 »

Nem! Smiley Nekem soha ilyen gondom nem volt, megfelelően, és megfelelő pollenszűrőt kell használni! Smiley

majd lesz  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #17149 Dátum: 2009.01.26 hétfő, 08:51:16 »

Hi ! Majd megkeresem...

Az ajton keresztul jutott be a viz. A vizzaro szivacs elengedett valahol, es ott jut be a viz az utasterbe. Az ajtoba meg jo esellyel az ablax kulso lehuzo gumijanak tomitetlensege miatt jutott viz. Nezd meg, hogy vegig rendesen hozza er az uveghez a gumi. Le kell kepni a belso ajto boritast, es ha megmakkant a vizzaro szivacs vagymi (szurke szinu), akkor csere. Ha pontosan lokalizalni szeretned a beazas helyet, akkor kezd el locsolgatni az ajtot vizzel. Egy ido utan valahol bent meg fog jelenni a viz. Ha a labnal jelentkezik a viz, akkor a pollenszuro oldalrol azol, hala a nacceru Ford mernokurak szenzacios hozzaertesenek  wave

Az ajtóból nem folyhat víz az utastérbe. Ha a lehúzó mellett bemegy a víz (és bemegy) az az ajtó alján lévő lyukakok kell hogy kifolyjon. A lyukak a kéderen kívül  vannk, onnan nem jöhet be a víz.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 336 337 338 339 340 341 342 [343] 344 345 346 347 348 349 350 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.