Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:21:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 362 363 364 365 366 367 368 [369] 370 371 372 373 374 375 376 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21869992 alkalommal)
0 Felhasználó és 146 vendég van a témában
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #18400 Dátum: 2009.07.28 kedd, 14:10:18 »

Szia!

Nem vagyok benne biztos, hogy előtte mit láttam, mert fogorvostól jövök bezsib***tva. Jó kis nap, mi? Smiley
Szóval annyi biztos, hogy könnyen indult, a légkondi is ment, majd párszáz méter után elment a légkondi. A levegő fújás hangjának megváltozására figyeltem fel, majd ránéztem a műszerfalra. Akkor már minden műszer nullán volt, légzsák lámpa világított. Furcsa, hogy menet közben történt. Felhívtam az eddigi szerelőmet és azt mondta (logikusan hangzik), hogy ha a Tesco parkolóban még nem voltak indítási problémáim, akkor párszáz méteren nem merülhetett le hirtelen az akksi. Hát, ebben van valami. ..de attól még zárlatos lehet, gondolom.
Ha sikerül bebikázni, akkor mit tudok megnézni műszer nélkül? Van valami a computerben esetleg, ami többet mondhat? (amikor nyomva kell tartani a km nullázót indításkor, arra gondolok)

Köszi!

Műszerteszt (a végén van az aksi) http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerteszt.pdf
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #18401 Dátum: 2009.07.28 kedd, 14:39:16 »

Sziasztok!

Azt hiszem, hogy leégett a generátorom Sad
Nem értek hozzá, így kérdezem, hogy ez arra utal-e: Fél éves akksi (január), idáig semmi gond nem volt vele. A héten beletettem az autóba kb. 700km-t. Most a Tescoig mentem el a sarokra, aztán kb. 1 óra múlva szépen be is indult. A visszafele úton (kb. 500m) észrevettem, hogy elment a légkondi, az összes műszer nullán, légzsák visszajelző világít. Leállítottam, hogy újraindítsam. Semmi... A műszerek kimennek max-ba, majd nullára. Légzsák lámpa sem alszik el, kp-i zár nem megy. Ha kicsit pihen, akkor érezhető, hogy megpróbálna indítózni, de csak kattog, nem forgat.

Mivel menet közben ment el minden, ezért gondolom az amatőr fejemmel, hogy nem töltötte az akksit. A légkodni meg biztos besegített, hogy lemerüljön.

Szerintetek ez generátor? (2002 2.0 TDCI Trend kombi, semmi szélvédő fűtés, csak a Trend cuccok, gyári rádió)

Ha generátor, akkor hova vigyem, ahol nem csak generátort cserélnek, hanem kinyomozzák a leégés pontos okát és azt is megszűntetik?
(olvastam itt horror sztorit sajnos, hogy valami Fertő utcai elismert cégnél már 3-4 ilyen autó is van, aminek folyton leég a generátora)

Köszi szépen!

Szia!

Én kb 2 éve télvíz idején jártam hasonlóan. Pécsen votlam esős esti napon, jöttünk haza és nagyon sok fogyasztót kapcsoltam be egyszerre - szélvédő fűtéseket, ülésfűtéseket, persze a világítást, a zenét és a klimát is. Amikor a kihangosítós telefont is használni akartam szinte katrácsonyfává  vátl a műszerfal - minden világított az autó meg megtorpant, mint amitől elvették az anyagot. Levettem a gyújtást, utána akartam indítani,  de már nem tudta megforgatni az önindító a motort. Félreállva némi amperszag a motortérből és az akksi kontrolllámpája piros volt. Bikázásra beindult, vettem is gyorsan egy akksit amivel hazajutottam. Másnap ismét menni kellett Pécsre, de gond nem volt. Amikor onnét is hazajöttünk beugrottam egy szervízbe, hogy nézzék meg - hát nem volt töltés csak 11,5 V körül mértek.
Szétbontva a generátort egy tekercskivezetés és a diódahíd elégve - új generátor kellett. Ez Kölnből jött 72 ezerért. Azóta nincs gondom, de a telefonkihangosító cuccot sem használom, mert a régi hozzávaló Nokia telefon is tönkrement, kiment az erősítője.
Remélem te olcsóbban megúszod.

Üdv: V.Tamás
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18402 Dátum: 2009.07.28 kedd, 15:54:26 »

Sziasztok!

Azt hiszem, hogy leégett a generátorom Sad
Nem értek hozzá, így kérdezem, hogy ez arra utal-e: Fél éves akksi (január), idáig semmi gond nem volt vele. A héten beletettem az autóba kb. 700km-t. Most a Tescoig mentem el a sarokra, aztán kb. 1 óra múlva szépen be is indult. A visszafele úton (kb. 500m) észrevettem, hogy elment a légkondi, az összes műszer nullán, légzsák visszajelző világít. Leállítottam, hogy újraindítsam. Semmi... A műszerek kimennek max-ba, majd nullára. Légzsák lámpa sem alszik el, kp-i zár nem megy. Ha kicsit pihen, akkor érezhető, hogy megpróbálna indítózni, de csak kattog, nem forgat.

Mivel menet közben ment el minden, ezért gondolom az amatőr fejemmel, hogy nem töltötte az akksit. A légkodni meg biztos besegített, hogy lemerüljön.

Szerintetek ez generátor? (2002 2.0 TDCI Trend kombi, semmi szélvédő fűtés, csak a Trend cuccok, gyári rádió)

Ha generátor, akkor hova vigyem, ahol nem csak generátort cserélnek, hanem kinyomozzák a leégés pontos okát és azt is megszűntetik?
(olvastam itt horror sztorit sajnos, hogy valami Fertő utcai elismert cégnél már 3-4 ilyen autó is van, aminek folyton leég a generátora)

Köszi szépen!
Vagy a negatív saru és vagy a testkábel nem érintkezik valahol,illetve zárlatos lett az aksi.A generátor nem így megy tönkre,de miután lesz benne 1 jó akku,a töltést is kell ellenőrizni rendesen,nehogy  túlfesz legyen,mert az is kinyírhatta az akkut. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18403 Dátum: 2009.07.28 kedd, 15:55:22 »

Gyengek most hívott, hogy őt meg Vik hívta, hogy váltó és kuplungcsere...  szomoru1

Najó, nem  vigyor3 De nekem is így kezdte Cheesy Tehát Vik mondta, hogy tényleg levegős volt a rendszer. Az udvarról nem tudtak beállni a szervízbe, oda is tolni kellett. Légtelenítve lett, elvikben gyengek egy óra múlva mehet a kocsiért. Reméljük nem nagyon lesz vele ennél komolyabb baja!
worship eljen
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg439224#msg439224  vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18404 Dátum: 2009.07.28 kedd, 15:57:44 »

Szasztok!
3-as mondiba a váltóolajat hol lehet csekkolni?
Kell e hozzá szaki vagy ölég a nyóc álltalános is?
THx
Ne foglalkozz vele.De ha mégis csekkolni akarod,a hűtő felöli oldalán van 1 imbuszcsavar.Na az a betöltő és nívó 1ben. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #18405 Dátum: 2009.07.28 kedd, 16:01:45 »

Sziasztok!

Azt hiszem, hogy leégett a generátorom Sad
Nem értek hozzá, így kérdezem, hogy ez arra utal-e: Fél éves akksi (január), idáig semmi gond nem volt vele. A héten beletettem az autóba kb. 700km-t. Most a Tescoig mentem el a sarokra, aztán kb. 1 óra múlva szépen be is indult. A visszafele úton (kb. 500m) észrevettem, hogy elment a légkondi, az összes műszer nullán, légzsák visszajelző világít. Leállítottam, hogy újraindítsam. Semmi... A műszerek kimennek max-ba, majd nullára. Légzsák lámpa sem alszik el, kp-i zár nem megy. Ha kicsit pihen, akkor érezhető, hogy megpróbálna indítózni, de csak kattog, nem forgat.

Mivel menet közben ment el minden, ezért gondolom az amatőr fejemmel, hogy nem töltötte az akksit. A légkodni meg biztos besegített, hogy lemerüljön.

Szerintetek ez generátor? (2002 2.0 TDCI Trend kombi, semmi szélvédő fűtés, csak a Trend cuccok, gyári rádió)


Ha generátor, akkor hova vigyem, ahol nem csak generátort cserélnek, hanem kinyomozzák a leégés pontos okát és azt is megszűntetik?
(olvastam itt horror sztorit sajnos, hogy valami Fertő utcai elismert cégnél már 3-4 ilyen autó is van, aminek folyton leég a generátora)

Köszi szépen!
Sanyi rossz hírek!
Elértem a srácot,neki is dettó igy történt a tragédia,mikor a generátor a kulcsot átadta!
Még be tudta indítani hazáig elcsettegni!

De azért nézd meg az aksit hátha...az dobta be a kulcsot a halálba!! Undecided
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18406 Dátum: 2009.07.28 kedd, 16:02:52 »

Mitől lett levegős? Mert ugye fékolaj cserétől nem lehetne, mert nem engedik le. Mi lesz az ABS rendszerrel? Állítólag azt elég nehéz légteleníteni...
Hiba csúszott a renszerbe.És ugye a kuplung hidraulika rendzserét nem szokták légteleníteni.Hát ezek szerint mégis érdemes! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18407 Dátum: 2009.07.28 kedd, 16:06:51 »

Biztos Én vagyok a buta, de mi köze a kuplungpedálnak a fékhez?   wow1
Elmagyarázza valaki? Csak hogy képben legyek ha ilyen lenne nálam is...  worship
nyes te kis sete-suta-b.ta,mosmán tudod eztet is,lassan diplomázhatsz ótóbügykölésbűl is.  vigyor3 Wink wave
sértődésnek helye ninx! Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #18408 Dátum: 2009.07.28 kedd, 16:12:25 »

Ne foglalkozz vele.De ha mégis csekkolni akarod,a hűtő felöli oldalán van 1 imbuszcsavar.Na az a betöltő és nívó 1ben. Wink wave
Köszi szépen Alfi koma csekkolom is azonnyomba!
Te vagy a legjobb ember egy igazi híró member!!
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #18409 Dátum: 2009.07.28 kedd, 16:18:14 »

nyes te kis sete-suta-b.ta,mosmán tudod eztet is,lassan diplomázhatsz ótóbügykölésbűl is.  vigyor3 Wink wave
sértődésnek helye ninx! Grin

Ha abból is diplomázom, akkor szép lassan mindenki kihordhatná a gépét a roncstemetőbe...  eplus2 vigyor3
Ismerem a korlátaimat, csak néha nem látok tőlük!  hehe Wink
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18410 Dátum: 2009.07.28 kedd, 16:19:26 »

Köszi szépen Alfi koma csekkolom is azonnyomba!
Te vagy a legjobb ember egy igazi híró member!!

Rívó némber? wow1
Akkó csak most-csak neked!
Ezt lessed meg!                            De xar rím.... vomit falbav

http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg439040#msg439040  Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
highend
Vendég
« Új hozzászólás #18411 Dátum: 2009.07.28 kedd, 16:41:23 »

ugye a kuplung hidraulika rendzserét nem szokták légteleníteni.Hát ezek szerint mégis érdemes! Wink wave
fékolaj szivárgáskor a kinyomócsapágy hamarabb levegősödik, mint a fék, mert magasabban van a táptömlője a tartályon. Tapasztalat...
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #18412 Dátum: 2009.07.28 kedd, 18:28:11 »

Gyengek most hívott, hogy őt meg Vik hívta, hogy váltó és kuplungcsere...  szomoru1

Najó, nem  vigyor3 De nekem is így kezdte Cheesy Tehát Vik mondta, hogy tényleg levegős volt a rendszer. Az udvarról nem tudtak beállni a szervízbe, oda is tolni kellett. Légtelenítve lett, elvikben gyengek egy óra múlva mehet a kocsiért. Reméljük nem nagyon lesz vele ennél komolyabb baja!

Megvan a kocsi (köszi megint Vik worship ). Légtelenítve lett a rendszer és láss csodát vigyor3 . Bár nem olyan mint előtte, de most megy. Kuplung kinyomáskor és engedésnél 1/4 úttól kb. 3/4 útig olyan mintha picit remegne a dolog. Amit eddig nem tapasztaltam vagy nem figyeltem (de majd jól megkérem Domit, hogy este vigye el egy körre és nézze meg nyes ). Vik azt mondta jó és én hiszek neki, bár azt is mondta, hogy kinyomócsapágy csere lesz hamarosan. A hibajelenség ugyanez lehet majd mint most.  
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #18413 Dátum: 2009.07.28 kedd, 21:58:39 »

Nincs valaki a XIII., XV. vagy XVI.kerület felé, akinek nincs feltéve éppen első lökhárító? Rá kéne néznem egy ST220 első löksit egy 3-as Mondeóra, hogy tudjam nem áll-e el.
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.28 kedd, 22:02:31 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #18414 Dátum: 2009.07.28 kedd, 23:13:32 »

Köszi az akkus tanácsokat mindenkinek!

Jelenleg szerelőnél átt a verda: Nincs töltés, ennyit a helyszínen megmondott. Szerinte az szokott lenni 150e km-s mondiknál, hogy szénkefék+gyűrű (vagy mi) elkopik. Szétszedi, meglátja. Reméljük, hogy jó(!) és alacsony költségű lesz a megoldás..
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18415 Dátum: 2009.07.28 kedd, 23:21:53 »

Köszi az akkus tanácsokat mindenkinek!

Jelenleg szerelőnél átt a verda: Nincs töltés, ennyit a helyszínen megmondott. Szerinte az szokott lenni 150e km-s mondiknál, hogy szénkefék+gyűrű (vagy mi) elkopik. Szétszedi, meglátja. Reméljük, hogy jó(!) és alacsony költségű lesz a megoldás..

Ezt szokta az Alf 2-3000-ből orvosolni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18416 Dátum: 2009.07.29 szerda, 05:08:19 »

Ezt szokta az Alf 2-3000-ből orvosolni.
Pontosabban 750ft-ból. nyes
De reméljük ,hogy nem kerül neki ez a móka 50e-be...... Roll Eyes
 wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #18417 Dátum: 2009.07.29 szerda, 08:54:11 »

Paranoid generátoros kérdés:

Attól elpukkanhat, ha 140-nél újraindítgatom a motort? (vészüzemmód miatt)
Ugyanis a legutóbbi Bp-Gyula-Bp utamon kb. 8x kellett ezt megtennem. Arra idő nincs az autópályán, hogy mindig szépen le-/felkapcsolgassam a légkondit;világítást;ventillátort, tehát vészüzemmód esetén gyújtás le, 1sec múlva gyújtás föl+indít (izzítást ilyenkor sajnos nem megvárva).
Ha ilyenkor mindig le kell állnom a pálya szélére, akkor nemtom mennyi idő lesz horvátország jövő szombaton, de megteszem, ha ez kell a generátor életben tartásához.
Mi a véleményetek erről? (azon kívül, hogy rövidesen pcsúcs csere lesz sokszázezerért) Kinyírja ez a generátort?

Köszi!
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #18418 Dátum: 2009.07.29 szerda, 10:14:23 »

Paranoid generátoros kérdés:

Attól elpukkanhat, ha 140-nél újraindítgatom a motort? (vészüzemmód miatt)
Ugyanis a legutóbbi Bp-Gyula-Bp utamon kb. 8x kellett ezt megtennem. Arra idő nincs az autópályán, hogy mindig szépen le-/felkapcsolgassam a légkondit;világítást;ventillátort, tehát vészüzemmód esetén gyújtás le, 1sec múlva gyújtás föl+indít (izzítást ilyenkor sajnos nem megvárva).
Ha ilyenkor mindig le kell állnom a pálya szélére, akkor nemtom mennyi idő lesz horvátország jövő szombaton, de megteszem, ha ez kell a generátor életben tartásához.
Mi a véleményetek erről? (azon kívül, hogy rövidesen pcsúcs csere lesz sokszázezerért) Kinyírja ez a generátort?

Köszi!
Mitől áll meg ennyiszer a motor? Pcsúcsok? Valaki tud 22e/db áron csúcsokat. Én azért ezeket beletenném azelőtt, hogy nekivágok HRO-nak. Ha tényleg a csúcsok miatt áll le ennyiszer, akkor előbb utóbb ez rosszabb is lehet, és ha mindez HRO-ban jön rá a kocsira, akkor onnan bajos lesz a hazajutás.  Undecided
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #18419 Dátum: 2009.07.29 szerda, 11:14:54 »

Mitől áll meg ennyiszer a motor? Pcsúcsok? Valaki tud 22e/db áron csúcsokat. Én azért ezeket beletenném azelőtt, hogy nekivágok HRO-nak. Ha tényleg a csúcsok miatt áll le ennyiszer, akkor előbb utóbb ez rosszabb is lehet, és ha mindez HRO-ban jön rá a kocsira, akkor onnan bajos lesz a hazajutás.  Undecided

Ki az, aki új csúcsot tud 22e-ért? És kit tudnál ajánlani, aki nem tesz rá annyi munkadíjat, hogy mégis 300eFt-ba kerüljön a végére?
Felhívnám, megkérdezném, hogy jövő péntekre mit tudna összehozni.

Köszi!

u.i.: Felhívtam a szerelőmet (nála van a generátor miatt), de azt mondta, hogy a hibakódokat már nem tudja kiolvasni, mivel az akku is lemerült azóta. Új hiba generálásához meg mennem kéne vagy 200-300 km-t. Az első 40-140km-t jól bírja, de utána az első sáveltereléskor, vagy kamion vs. kamion előzés miatt való jelentősebb lassítás után már nem szoktam tudni visszagyorsulni, mert jön a vészüzemmód. ..aztán meg kb. minden nagyobb lassítás utáni gyorsításkor.
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.29 szerda, 11:28:08 írta sanyi_bp » Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #18420 Dátum: 2009.07.29 szerda, 11:25:03 »

Ki az, aki új csúcsot tud 22e-ért? És kit tudnál ajánlani, aki nem tesz rá annyi munkadíjat, hogy mégis 300eFt-ba kerüljön a végére?
Felhívnám, megkérdezném, hogy jövő péntekre mit tudna összehozni.

Köszi!
http://mondeo.hu/index.php?topic=167.msg435927#msg435927 Itt van ni! És Vik meg bedugdossa neked a kocsiba őket.
Én logikailag úgy csinálnám, hogy felhívom Vik-et, mondja meg pontosan milyen csúcsok kellenek nekem. Akkor megrendelem, ha megkapom, Vikhez vissza, ő belerakja a kocsiba, felprogramozza, és akkor lehet neki örülni.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #18421 Dátum: 2009.07.29 szerda, 11:29:51 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=167.msg435927#msg435927 Itt van ni! És Vik meg bedugdossa neked a kocsiba őket.
Én logikailag úgy csinálnám, hogy felhívom Vik-et, mondja meg pontosan milyen csúcsok kellenek nekem. Akkor megrendelem, ha megkapom, Vikhez vissza, ő belerakja a kocsiba, felprogramozza, és akkor lehet neki örülni.

Köszi szépen.

Felhívtam a szerelőmet (nála van a generátor miatt), de azt mondta, hogy a hibakódokat már nem tudja kiolvasni, mivel az akku is lemerült azóta. Új hiba generálásához meg mennem kéne vagy 200-300 km-t. Az első 40-140km-t jól bírja, de utána az első sáveltereléskor, vagy kamion vs. kamion előzés miatt való jelentősebb lassítás után már nem szoktam tudni visszagyorsulni, mert jön a vészüzemmód. ..aztán meg kb. minden nagyobb lassítás utáni gyorsításkor.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #18422 Dátum: 2009.07.29 szerda, 11:47:04 »

Vigyázat, ez nem komplett porlasztó, csak a csúcs, nem biztos, hogy csak ez van kinyiffanva...  vigyor3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18423 Dátum: 2009.07.29 szerda, 12:57:22 »

Paranoid generátoros kérdés:

Attól elpukkanhat, ha 140-nél újraindítgatom a motort? (vészüzemmód miatt)
Ugyanis a legutóbbi Bp-Gyula-Bp utamon kb. 8x kellett ezt megtennem. Arra idő nincs az autópályán, hogy mindig szépen le-/felkapcsolgassam a légkondit;világítást;ventillátort, tehát vészüzemmód esetén gyújtás le, 1sec múlva gyújtás föl+indít (izzítást ilyenkor sajnos nem megvárva).
Ha ilyenkor mindig le kell állnom a pálya szélére, akkor nemtom mennyi idő lesz horvátország jövő szombaton, de megteszem, ha ez kell a generátor életben tartásához.
Mi a véleményetek erről? (azon kívül, hogy rövidesen pcsúcs csere lesz sokszázezerért) Kinyírja ez a generátort?

Köszi!

Simán újraindíthatod. Annyi, hogy vedd ki üresbe (vagy nyomd be a kuplungot).
A klímát úgyis lekapcsolja, a lámpa meg nem gond, azzal is be tudod indítani.
A generátor meg pár perc alatt visszatölti a villanyt, az amúgy is fel van készítve a túlterhelésre.
Viszont. Nem a jeladó a jeladó a hibás...? Akkor van vészüzemmód, ha előzöl/jobban terheled?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #18424 Dátum: 2009.07.29 szerda, 15:26:58 »

Simán újraindíthatod. Annyi, hogy vedd ki üresbe (vagy nyomd be a kuplungot).
A klímát úgyis lekapcsolja, a lámpa meg nem gond, azzal is be tudod indítani.
A generátor meg pár perc alatt visszatölti a villanyt, az amúgy is fel van készítve a túlterhelésre.
Viszont. Nem a jeladó a jeladó a hibás...? Akkor van vészüzemmód, ha előzöl/jobban terheled?

Kuplunggal csináltam mindig az újraindítást, igen.

A CMP sensor-ra gondolsz (vagy valami hasonló nevű)? Amikor megvettem, akkor a feketét a biztonság kedvéért azonnal szürkére cseréltettem látatlanban. ..mert sokan írták itt, hogy a szürke megbízható már, de a fekete nem. Szóval fél éves szürkre CMP sensor van benne.

Terhelés/vészüzemmód: Nem ilyen egyszerű, mert gyorsulhatsz egy csomót és mehetsz 160-nal is egy darabig. ..aztán jön 40-140km után egy helyzet, amikor lassítani kell 80-ra, mert sávelterelés van pl. Itt még mindig jó, de amikor ezután vissza akarsz gyorsítani, az már nem megy. Ott jön a vészüzemmód.

Generátor:
A szerelő ma mondta, hogy a kefék kopottak, a gyűrű "teljesen elkopott", a csapágyakat is cserélni kell és a fesz. szabályozó is rossz. Felújítás helyett egy gyári Ford felujítottat ajánlott garanciával. Munkadíjjal 65-70e. Hát remélem, hogy tényleg nem az autó ölte meg, hanem csak elöregedett.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #18425 Dátum: 2009.07.29 szerda, 16:54:29 »

Kuplunggal csináltam mindig az újraindítást, igen.

A CMP sensor-ra gondolsz (vagy valami hasonló nevű)? Amikor megvettem, akkor a feketét a biztonság kedvéért azonnal szürkére cseréltettem látatlanban. ..mert sokan írták itt, hogy a szürke megbízható már, de a fekete nem. Szóval fél éves szürkre CMP sensor van benne.

Terhelés/vészüzemmód: Nem ilyen egyszerű, mert gyorsulhatsz egy csomót és mehetsz 160-nal is egy darabig. ..aztán jön 40-140km után egy helyzet, amikor lassítani kell 80-ra, mert sávelterelés van pl. Itt még mindig jó, de amikor ezután vissza akarsz gyorsítani, az már nem megy. Ott jön a vészüzemmód.

Generátor:
A szerelő ma mondta, hogy a kefék kopottak, a gyűrű "teljesen elkopott", a csapágyakat is cserélni kell és a fesz. szabályozó is rossz. Felújítás helyett egy gyári Ford felujítottat ajánlott garanciával. Munkadíjjal 65-70e. Hát remélem, hogy tényleg nem az autó ölte meg, hanem csak elöregedett.
Ha vészüzem van, akkor van hiba is. Szerintem.  wave
Naplózva
sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #18426 Dátum: 2009.07.29 szerda, 16:55:26 »

Ha vészüzem van, akkor van hiba is. Szerintem.  wave

Nyilván, csak a CMP sensor-ra mondtam, hogy nem valószínű, mivel 6 hónapos és szürke.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18427 Dátum: 2009.07.29 szerda, 17:53:09 »

Vigyázat, ez nem komplett porlasztó, csak a csúcs, nem biztos, hogy csak ez van kinyiffanva...  vigyor3

ez igy van, és ha nyugodtan akarsz aludni akkor kuka és új bele....ez a legjobb megoldás, ez ilyen....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18428 Dátum: 2009.07.29 szerda, 17:55:22 »

Kuplunggal csináltam mindig az újraindítást, igen.

A CMP sensor-ra gondolsz (vagy valami hasonló nevű)? Amikor megvettem, akkor a feketét a biztonság kedvéért azonnal szürkére cseréltettem látatlanban. ..mert sokan írták itt, hogy a szürke megbízható már, de a fekete nem. Szóval fél éves szürkre CMP sensor van benne.

Terhelés/vészüzemmód: Nem ilyen egyszerű, mert gyorsulhatsz egy csomót és mehetsz 160-nal is egy darabig. ..aztán jön 40-140km után egy helyzet, amikor lassítani kell 80-ra, mert sávelterelés van pl. Itt még mindig jó, de amikor ezután vissza akarsz gyorsítani, az már nem megy. Ott jön a vészüzemmód.

Generátor:
A szerelő ma mondta, hogy a kefék kopottak, a gyűrű "teljesen elkopott", a csapágyakat is cserélni kell és a fesz. szabályozó is rossz. Felújítás helyett egy gyári Ford felujítottat ajánlott garanciával. Munkadíjjal 65-70e. Hát remélem, hogy tényleg nem az autó ölte meg, hanem csak elöregedett.
Vészüzem van csökkent teljesítménnyel?Nem csak leáll a motor sárga lámpával?
Ha leáll a motor,érdemes lenne körülnézni az üzaszűrő résolajvisszavezetése körül.Csúcsoknál,csatlakozásoknál g.olaj szivárgást keresni,ahol falsot tud szívni a renszer.Megszüntetni a go szűrőből a résolajvisszavezetést,kicserélni a go szűrőt.Mikó cserélted? Roll Eyes
 Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.29 szerda, 19:22:40 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #18429 Dátum: 2009.07.29 szerda, 20:28:00 »

Vészüzem van csökkent teljesítménnyel?Nem csak leáll a motor sárga lámpával?
Ha leáll a motor,érdemes lenne körülnézni az üzaszűrő résolajvisszavezetése körül.Csúcsoknál,csatlakozásoknál g.olaj szivárgást keresni,ahol falsot tud szívni a renszer.Megszüntetni a go szűrőből a résolajvisszavezetést,kicserélni a go szűrőt.Mikó cserélted? Roll Eyes
 Wink wave

Nem áll le, "csak" csökkentett teljesítmény lesz. Én állítom le és indítom újra, hogy megszűjön a vészüzemmód.
Hát, ez "go szűrő" nem tudom, hogy mi. Amatőr vagyok. Januárban vettem az autót, akkor elvittem a szerelőhöz és minden szűrőt, folyadékot kicserélt, amit általánosnak gondolt. A CMP sensor-t én kértem tőle külön. Az EGR dugózást meg nem vállalta. Ennyit tudok.
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #18430 Dátum: 2009.07.29 szerda, 20:40:40 »

Szép jó estét!
Lenne egy kérdésem, de sajnos előre félek a választól:

Ma egyszercsak beköltözött egy csattogós lepke a motortér jobb oldalába. Egy szép hangos fajta.
Ha a klíma ki van kapcsolva, akkor semmi hang.
Ha be van kapcsolva, akkor alapjáraton csattog mint a fene.
Viszont! Ha a motor terhelve van, magyarul megyek vele, akkor semmi hang. 50-nél kinyomtam a kuplungot és ahogy megszünt a terhelés a motoron és visszaesett alapjáratra, ismét csattogás. Kuplung felenged, motor terhel, hang megszünik...

Görgők, feszítők, szíj?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18431 Dátum: 2009.07.29 szerda, 20:42:35 »



Görgők, feszítők, szíj!!!!  vigyor3
+csapágyak
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #18432 Dátum: 2009.07.29 szerda, 21:02:12 »

Görgők, feszítők, szíj!!!!   vigyor3
+csapágyak

Örülök, hogy legalább Te örülsz neki...  szomoru1
1 hónapja cseréltettem a lendkerék-kinyomócsapágy-kuplung szent hármast! Most meg ez!  falbav

Akkor ez a lista vonatkozik rám is mi?
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg439890#msg439890
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #18433 Dátum: 2009.07.29 szerda, 21:26:53 »

Alf!

Nem írtad itt a főtengelyszíjtárcsát, viszont a másik listában benne van.
Azt is kell cserélni? Vagy azt csak akkor, ha sz@r már?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18434 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 05:02:38 »

Örülök, hogy legalább Te örülsz neki...  szomoru1 -Gondolod,hogy örülök? szerk. alf -
1 hónapja cseréltettem a lendkerék-kinyomócsapágy-kuplung szent hármast! Most meg ez!  falbav

Akkor ez a lista vonatkozik rám is mi?
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg439890#msg439890
igen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18435 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 05:04:45 »

Alf!

Nem írtad itt a főtengelyszíjtárcsát, viszont a másik listában benne van.
Azt is kell cserélni? Vagy azt csak akkor, ha sz@r már?
Mindent egyszerre,azt hittem egyértelmű.........ha fenn marad 1 rossz alkatrész,sokkal hamarabb teszi tönkre az újakat is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #18436 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 07:33:44 »

Mindent egyszerre,azt hittem egyértelmű.........ha fenn marad 1 rossz alkatrész,sokkal hamarabb teszi tönkre az újakat is.

Ok, köszi Alf!
Ettől a választól féltem, sejtettem, csak bizakodtam, hátha mégse...

Lenne egy tiszteletteljes kérésem!
Fel tudná nekem valaki tételesen sorolni FINIS kódokkal a cserélendő alkatrészeket?
Illetve van valami okosság csapágy pótlására? Értem ez alatt hogy nem a gyári fordot berakni, hanem valami vele egyértékű (vagy jobb), de olcsóbb más márkát.

Előre is köszönöm!  worship
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.30 csütörtök, 07:43:22 írta BTomi » Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #18437 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 09:40:10 »

Nem jó! Egyszerűen nem jó valami a kuplungommal. Tegnap megkértem Domit, hogy vigye el az autómat, mert én úgy éreztem, hogy nem tökéletes a működés.

Padlóig kinyomott kuplungnál remeg a pedál. Engedéskor pedig kb. 2-3 centin fog a dolog utána semmi. Egyesbe illetve rükvercbe rakásnál pedig remeg az autó kuplung engedéskor. A többi sebességnél nem csinálja a remegést csak 2-3 cm-es fogás jön elő. Ma viszem vissza megint Vik-hez. Beszéltem pár autószerelő ismerősömmel és ők azt mondták még mindig levegős a rendszer. Vik a telefonba annyit mondott, hogy lendkerék. Kérdésem, hogy létezik olyan, hogy egyideig minden tökéletes és egyszer csak off. Ha tönkre megy valami a váltóban vagy a kuplungban annak nincs előjele?
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #18438 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 09:45:03 »

Nem jó! Egyszerűen nem jó valami a kuplungommal. Tegnap megkértem Domit, hogy vigye el az autómat, mert én úgy éreztem, hogy nem tökéletes a működés.

Padlóig kinyomott kuplungnál remeg a pedál. Engedéskor pedig kb. 2-3 centin fog a dolog utána semmi. Egyesbe illetve rükvercbe rakásnál pedig remeg az autó kuplung engedéskor. A többi sebességnél nem csinálja a remegést csak 2-3 cm-es fogás jön elő. Ma viszem vissza megint Vik-hez. Beszéltem pár autószerelő ismerősömmel és ők azt mondták még mindig levegős a rendszer. Vik a telefonba annyit mondott, hogy lendkerék. Kérdésem, hogy létezik olyan, hogy egyideig minden tökéletes és egyszer csak off. Ha tönkre megy valami a váltóban vagy a kuplungban annak nincs előjele?
Nekem kuplung nyomólap (ezt nyomja a kinyomócsapágy, ez oldja a kuplungot) törésem volt az MK-I-nél anno. Annak se volt előjele. Talán a vezetési stílusom?  fejvakaras Viszont hasonló volt a tünet.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18439 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 09:54:56 »

Nem jó! Egyszerűen nem jó valami a kuplungommal. Tegnap megkértem Domit, hogy vigye el az autómat, mert én úgy éreztem, hogy nem tökéletes a működés.

Padlóig kinyomott kuplungnál remeg a pedál. Engedéskor pedig kb. 2-3 centin fog a dolog utána semmi. Egyesbe illetve rükvercbe rakásnál pedig remeg az autó kuplung engedéskor. A többi sebességnél nem csinálja a remegést csak 2-3 cm-es fogás jön elő. Ma viszem vissza megint Vik-hez. Beszéltem pár autószerelő ismerősömmel és ők azt mondták még mindig levegős a rendszer. Vik a telefonba annyit mondott, hogy lendkerék. Kérdésem, hogy létezik olyan, hogy egyideig minden tökéletes és egyszer csak off. Ha tönkre megy valami a váltóban vagy a kuplungban annak nincs előjele?
A váltóddal valószínűleg semmi gond!
Ha egyszer ki lett légtelenítve, levegős sem lehet újra(inkább folyatna valamelyik munkahenger)
Ha újabb légtelenítéssel sem lesz jó, akkor úgyis le kell venni a váltót és akkor kiderül minden....én kuplung szerkezet-tárcsa tippelnék, esetleg kinyomócsapágy, de inkább az előző....szerintem a lendkerék csattogna ha bedobta volna a törülközőt.. Undecided
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18440 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 10:12:39 »

A váltóddal valószínűleg semmi gond!
Ha egyszer ki lett légtelenítve, levegős sem lehet újra(inkább folyatna valamelyik munkahenger)
Ha újabb légtelenítéssel sem lesz jó, akkor úgyis le kell venni a váltót és akkor kiderül minden....én kuplung szerkezet-tárcsa tippelnék, esetleg kinyomócsapágy, de inkább az előző....szerintem a lendkerék csattogna ha bedobta volna a törülközőt.. Undecided

De azért e véletlen egybeesés, hogy eddig jó volt, és most, fékolaj csere óta csinál mindenféle dolgot...
Nekem ez olyannak tűnik, hogy nem választ szét rendesen. Tk azt írja, hogy nagyon lenn fog a kuplung.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #18441 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:49:48 »

Nem jó! Egyszerűen nem jó valami a kuplungommal. Tegnap megkértem Domit, hogy vigye el az autómat, mert én úgy éreztem, hogy nem tökéletes a működés.

Padlóig kinyomott kuplungnál remeg a pedál. Engedéskor pedig kb. 2-3 centin fog a dolog utána semmi. Egyesbe illetve rükvercbe rakásnál pedig remeg az autó kuplung engedéskor. A többi sebességnél nem csinálja a remegést csak 2-3 cm-es fogás jön elő. Ma viszem vissza megint Vik-hez. Beszéltem pár autószerelő ismerősömmel és ők azt mondták még mindig levegős a rendszer. Vik a telefonba annyit mondott, hogy lendkerék. Kérdésem, hogy létezik olyan, hogy egyideig minden tökéletes és egyszer csak off. Ha tönkre megy valami a váltóban vagy a kuplungban annak nincs előjele?
Történet folytatása:
Mentem a kocsival, és tényleg nem jó. Nem lehet rendesen elindulni az autóval. Dadog induláskor. Remeg. Utána 2-től felfelé már jó. De R-ben is ugyanez.

Aztán ma gyengek vitte be a kocsit Vikhez, és a szalontól kb. 20 méterre megállt a kocsi, a Könyves Kálmán külső sávjában. Vontatni kellett be. Vik szerint még mindig levegős a rendszer. Valami nagy buborék van benne, amit nem tudnak kihozni. Több folyadék már nem megy a rendszerbe. Aztán egy fél órás szórakozás után még mindig nincs eredmény. Jelenleg gyengek a buszon van hazafelé, a kocsi meg Viknél maradt. Jelenleg kinyomócsapágyra tippelnek.
De az érdekes az, hogy mikor bevitte a kocsit gyengek a 180-as szervízre, akkor előtte semmi baja nem volt. Ugyanűgy fogott a kuplungja mint az enyém, vagy bármely más TDCi. Mikor kihozta fékolaj csere után, akkor már más volt, és ugye utána 2 nappal meg is állt. Utána megint.  Undecided

Mondjuk ezekután biztos, hogy én nem fogok félolajat cseréltetni, akárhányezer km-nél se  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #18442 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:51:49 »

Mondjuk ezekután biztos, hogy én nem fogok fékolajat cseréltetni, akárhányezer km-nél se  vigyor3

Akkor majd együtt megyünk fékolajcserére!  eljen worship
Tényleg elég eltántorító ez a rapszódia!  szomoru1
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18443 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 12:54:00 »

mint irtam sok ford szeret meghülyűlni fékolaj csere után és szoptat....ez ilyen...
azért én a kuplung felső munkahengert megnézném mint iratam feljebb.....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18444 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 13:10:04 »

mint irtam sok ford szeret meghülyűlni fékolaj csere után és ***tat....ez ilyen...
azért én a kuplung felső munkahengert megnézném mint iratam feljebb.....

Most már én is megnézném.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18445 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 13:20:47 »


Mondjuk ezekután biztos, hogy én nem fogok félolajat cseréltetni, akárhányezer km-nél se  vigyor3
Pedig kell mert összeszedi a levegő páratartalmát, és azonkívül hogy elsőkörben beáll a hátsó féknyerged (kézifék), még a tartós fékezést sem bírja mert sokkal előbb megforr a vizes fékolaj, tehát min 3 évente szigorúan csere...
Én már kétszer cseréltem magamnak, meg haveroknak ismerősöknek megcsinálom, de még soha gondom nem volt csere után.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18446 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 13:36:28 »

Pedig kell mert összeszedi a levegő páratartalmát, és azonkívül hogy elsőkörben beáll a hátsó féknyerged (kézifék), még a tartós fékezést sem bírja mert sokkal előbb megforr a vizes fékolaj, tehát min 3 évente szigorúan csere...
Én már kétszer cseréltem magamnak, meg haveroknak ismerősöknek megcsinálom, de még soha gondom nem volt csere után.

A feknyereg nem aze all be, mert nem csereltel fekolajat. Az aze all be, mert szfh es berohad jaul  wave
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18447 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 13:37:58 »

A feknyereg nem aze all be, mert nem csereltel fekolajat. Az aze all be, mert szfh es berohad jaul  wave

A dugattyú is be tud szorulni. Azért, mert vizes a fékolaj, rozsdásodik a dugattyú.
Meg persze akkor is, ha a kötél rohad be.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18448 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 13:43:29 »

A feknyereg nem aze all be, mert nem csereltel fekolajat. Az aze all be, mert szfh es berohad jaul  wave
Nem-nem, az pontosan azért áll be mert nem cseréltél fékolajat, csak ez az egy oka van!!!!
Ha cserélsz 2-3 évente soha nem áll be....
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18449 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 13:44:50 »

Nem-nem, az pontosan azért áll be mert nem cseréltél fékolajat, csak ez az egy oka van!!!!
Ha cserélsz 2-3 évente soha nem áll be....

Igen, hat persze, hooogyne  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 362 363 364 365 366 367 368 [369] 370 371 372 373 374 375 376 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.