Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:29:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 379 380 381 382 383 384 385 [386] 387 388 389 390 391 392 393 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21853264 alkalommal)
0 Felhasználó és 258 vendég van a témában
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #19250 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 21:39:25 »

worship worship worship
Köszönöm!
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19251 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 09:57:42 »

worship worship worship
Köszönöm!
Mentsd le, nem tudom, meddig él a link.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #19252 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 12:10:45 »

Mentsd le, nem tudom, meddig él a link.
Megtörtént.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #19253 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 12:11:43 »

Mentsd le, nem tudom, meddig él a link.
Te meg töröld. Mielőtt bajunk lesz belőle...
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19254 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 13:40:06 »

Te meg töröld. Mielőtt bajunk lesz belőle...
done
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
pinterti
Vendég
« Új hozzászólás #19255 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 16:24:06 »

Sziasztok!

Hátha valaki találkozott hasonló problémával. Tavasszal meghalt a gyújtás trafóm. Kicserélték és azóta az autó egészen bolondul viselkedik. (MK3 2000-es benzines)
Bármely fokozat alsó határán hirtelen gyorsításra rázkódik a motor, olyan mint ha nem menne az összes henger. Aztán ha a fordulatszám növekszik, a jelenség eltűnik.
A segítséget előre is köszönöm
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19256 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 21:40:35 »

És mire cserélték ki a gyújtótrafódat? Csak mert mintha maradt volna a problémád.
Motorlámpád nem ég néha?
Olvastasd ki szervizben a hibakódot, ha kihagy valamelyik henger annak van nyoma.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Krizsi
Vendég
« Új hozzászólás #19257 Dátum: 2009.10.06 kedd, 16:33:02 »

Sziasztok !

Nem tudjátok véletlenül ,hogy milyen diagnosztikai protokollt használ a mondeo  3 mert univerzális fejjel próbálok rácsatlakozni de semmi nem veszi fel a kapcsolatot az ecu-val , mk2 -nél semmi gond olvassa törli a hibákat , valaki használ ilyen olvasó fejeket ha igen akkor milyet és milyen programmal.

Köszönöm
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19258 Dátum: 2009.10.06 kedd, 17:09:12 »

Sziasztok !

Nem tudjátok véletlenül ,hogy milyen diagnosztikai protokollt használ a mondeo  3 mert univerzális fejjel próbálok rácsatlakozni de semmi nem veszi fel a kapcsolatot az ecu-val , mk2 -nél semmi gond olvassa törli a hibákat , valaki használ ilyen olvasó fejeket ha igen akkor milyet és milyen programmal.

Köszönöm
Mk3 benyásnál kellene menjen, TDDi, korai TDCi nem.  wave
Keresd meg Stealt-et, ő a diagnosztikaguru.  wave
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19259 Dátum: 2009.10.06 kedd, 17:26:16 »

Sziasztok !

Nem tudjátok véletlenül ,hogy milyen diagnosztikai protokollt használ a mondeo  3 mert univerzális fejjel próbálok rácsatlakozni de semmi nem veszi fel a kapcsolatot az ecu-val , mk2 -nél semmi gond olvassa törli a hibákat , valaki használ ilyen olvasó fejeket ha igen akkor milyet és milyen programmal.

Köszönöm
Az OBD kompatibilis SAE1850PWM-et asszem.
A nem OBD kompatibilis meg ISO valamit.

ELM327 chipes illesztővel pl. scanxl progival lehet elvileg nem obd-s tdci-ket olvasni. Elvileg.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Rolcsa01
Vendég
« Új hozzászólás #19260 Dátum: 2009.10.06 kedd, 19:01:30 »

Sziasztok !

a segítségetek szeretném kérni !

2.0tdci(96kW) mondeom fűtésével van valami gond
egyszer fűt egyszer nem.persze amikor kellene akkor nem fűt
megnéztem már a biztosítékokat,kipucoltam a klímát, de nincs több ötletem a probléma megoldására
ha valaki tud segítsen
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19261 Dátum: 2009.10.06 kedd, 19:07:33 »

Sziasztok !

a segítségetek szeretném kérni !

2.0tdci(96kW) mondeom fűtésével van valami gond
egyszer fűt egyszer nem.persze amikor kellene akkor nem fűt
megnéztem már a biztosítékokat,kipucoltam a klímát, de nincs több ötletem a probléma megoldására
ha valaki tud segítsen

A jobb térdednél van egy kis lyuk, ott van az érzékelő.
Az szokott beporosodni, és emiatt össze-vissza fűt.
Ha HI-re állítod, akkor fűt? Mert ha nem, akkor meg esetleg a vízpumpáddal lehet baj.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19262 Dátum: 2009.10.06 kedd, 19:43:04 »

Sziasztok !

Nem tudjátok véletlenül ,hogy milyen diagnosztikai protokollt használ a mondeo  3 mert univerzális fejjel próbálok rácsatlakozni de semmi nem veszi fel a kapcsolatot az ecu-val , mk2 -nél semmi gond olvassa törli a hibákat , valaki használ ilyen olvasó fejeket ha igen akkor milyet és milyen programmal.

Köszönöm
Mikori? Benzines vagy dizel?
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #19263 Dátum: 2009.10.06 kedd, 20:12:49 »

Sziasztok !

Nem tudjátok véletlenül ,hogy milyen diagnosztikai protokollt használ a mondeo  3 mert univerzális fejjel próbálok rácsatlakozni de semmi nem veszi fel a kapcsolatot az ecu-val , mk2 -nél semmi gond olvassa törli a hibákat , valaki használ ilyen olvasó fejeket ha igen akkor milyet és milyen programmal.

Köszönöm

Én ezt az ebay-es kütyüt használom:



Egy ScanTool nevezetű progival:

http://www.scantool.net/scantool/downloads/
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19264 Dátum: 2009.10.06 kedd, 20:19:00 »

Én ezt az ebay-es kütyüt használom:
Egy ScanTool nevezetű progival:

http://www.scantool.net/scantool/downloads/
Ezzel csak 2003 decemberétől készült TDCi-ket látod. Az előtte gyártott TDCi TDDi TD-ket már nem.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.06 kedd, 20:35:16 írta stealt » Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19265 Dátum: 2009.10.06 kedd, 20:31:13 »

Ezzel csak 2003 decemberéig készült TDCi-ket látod. Az előtte gyártott TDCi TDDi TD-ket már nem.
Van olyan ami 11 protokolt tud. Olyat kell venni.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #19266 Dátum: 2009.10.06 kedd, 20:31:53 »

Ezzel csak 2003 decemberéig készült TDCi-ket látod. Az előtte gyártott TDCi TDDi TD-ket már nem.

Ez itt akkor "-től" akar lenni ugye?
Csak a sajátomon próbáltam (2004), másén nem, szóval biztos úgy van ahogy írod!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19267 Dátum: 2009.10.06 kedd, 20:33:46 »

Van olyan ami 11 protokolt tud. Olyat kell venni.
Minek? A mondeoknál nincs annyi.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19268 Dátum: 2009.10.06 kedd, 20:34:41 »

Ez itt akkor "-től" akar lenni ugye?
Csak a sajátomon próbáltam (2004), másén nem, szóval biztos úgy van ahogy írod!
Igen, -tól. worship
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19269 Dátum: 2009.10.06 kedd, 20:36:55 »

Minek? A mondeoknál nincs annyi.
Az igaz, mert asszem csak kettő kell a PWM és KWP2000 ha jól tudom, de ezt a kütyüt is meg lehet 15-20 körül kapni.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19270 Dátum: 2009.10.06 kedd, 20:47:34 »

Az igaz, mert asszem csak kettő kell a PWM és KWP2000 ha jól tudom, de ezt a kütyüt is meg lehet 15-20 körül kapni.
Igen, nem tudod Jól  Wink Összesen 4 fajta protokolt használnak a mondeoknál: J1850 PWM, J1850 VPW, KWP2000, CAN,        Pl. a  CAN (29bit) vagy , ISO9141-2 már nem is kell. De az elöl felsorolt 4 protokolt kezelni képes diag eszköz már 150eFt körül van
Naplózva
Rolcsa01
Vendég
« Új hozzászólás #19271 Dátum: 2009.10.06 kedd, 20:52:37 »

oké megvan az is
kipucoltam már korábban
ezt is kizártam

:-/  Huh?


Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19272 Dátum: 2009.10.06 kedd, 20:53:36 »

Van olyan ami 11 protokolt tud. Olyat kell venni.

kipróbáltam egy ilyet anno, mondeonál semmit nem ér.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19273 Dátum: 2009.10.06 kedd, 20:55:06 »

Igen, nem tudod Jól  Wink Összesen 4 fajta protokolt használnak a mondeoknál: J1850 PWM, J1850 VPW, KWP2000, CAN,        Pl. a  CAN (29bit) vagy , ISO9141-2 már nem is kell. De az elöl felsorolt 4 protokolt kezelni képes diag eszköz már 150eFt körül van
Jó pap holtig tanul, hát még én!  vigyor3
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19274 Dátum: 2009.10.06 kedd, 20:55:38 »

Jó pap holtig tanul, hát még én!  vigyor3
Semmi gond, azért vagyunk. wave
Naplózva
Rolcsa01
Vendég
« Új hozzászólás #19275 Dátum: 2009.10.06 kedd, 20:56:13 »

A jobb térdednél van egy kis lyuk, ott van az érzékelő.
Az szokott beporosodni, és emiatt össze-vissza fűt.
Ha HI-re állítod, akkor fűt? Mert ha nem, akkor meg esetleg a vízpumpáddal lehet baj.



azt már kipucoltam
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19276 Dátum: 2009.10.06 kedd, 20:56:53 »

kipróbáltam egy ilyet anno, mondeonál semmit nem ér.
Nekem ilyen van, és csak hibatörlésre használom. Komolyabb dolgokra tényleg kevés. Mondjuk, após vectrájában is töröltem vele hibakódot és nagyot nőttem a szemében! Szóval, több protokoll több haver!  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.06 kedd, 20:59:21 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19277 Dátum: 2009.10.06 kedd, 21:01:23 »

Nekem ilyen van, és csak hibatörlésre használom. Komolyabb dolgokra tényleg kevés. Mondjuk, após vectrájában is töröltem vele hibakódot és nagyot nőttem a szemében! Szóval, több protokoll több haver!  eplus2

jeeeeee eljen
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19278 Dátum: 2009.10.06 kedd, 21:22:56 »

Hello!

Megcsináltam a 41-es hibakódon ismert kormánytengely hossz-kompenzátor zsírozását. A tünet, ami zavart, az volt, hogy főleg hidegen, az elindulás utáni percekben apró kottyanások voltak a kormányon érezhetők, főleg ha terhelés váltás volt és el volt fordítva a kormány. A hiba oka az, hogy ebből a hossz-kompenzáló csúszkából kifut a zsír, megnő a súrlódás és recegni kezd a kormánykerék. A megoldás az, hogy levesszük a kormányoszlop alatti műa. burkolatot és kicsavarjuk a kormányoszlopon az egyik csavart. Ezután a kormányoszlop függetleníthető és ez a hossz-kompenzátor nevezetű perselyben futó négyszögszelvény szépen végig zsírozható.
Tényleg megcsinálható házilag a munka, úgy néz ki sikerült is megszüntetni a tünetet.

Azonban két dolog miatt újra szét fogom szedni:

1. Úgy néz ki gyárilag volt a kiszerelendő csavaron menetrögíztő ragasztó, mert a meneten kék trutyi maradt, amikor a csavart kiszedtem (a Ford a csavar kidobását és új beszerelését írja elő de ezt a fordos szerelőm se csinálta eddig, mivel ez egy sima hatlapfejű csavar amin még roppanó alátét vagy önzáró mechanizmus sincs). Ha a csavart nem is cserélem, de menetrögzítőt teszek bele, most sajnos nem volt otthon. A csavar: Clamp bolt, steering shaft - 6 634 708

2. Szerintem a zsír, amit rákentem túl híg, kéz hőmérsékletre folyékonnyá vált és csöpögni kezdett. (a felirat szerint lágy szilikonzsírom van, a Ford utasítás szerint ez kell: Silicone grease - 5 030 186)

Bárkinek szívesen segítek ebben a kis javításban, most viszont én kérek tanácsot:
-Tudja-e valaki, hogy a Ford által ajánlott szilikonzsírt milyen név vagy jellemző alapján keressem a boltokban, mivel úgy tűnik van több féle is. a válasz: Nyogel 760A
-Mennyire lehet indokolt egy normál csavar kicserélése egy kiszedés és visszatekerés után ha sima 6-os vagy 8-as metrikus, nincs semmilyen deformálódó fícsör vagy alátét rajta és 25Nm-rel kell meghúzni?

Köszi bármilyen tippet észrevételt.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.06 kedd, 23:23:49 írta rnagy8 » Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Krizsi
Vendég
« Új hozzászólás #19279 Dátum: 2009.10.06 kedd, 22:43:05 »

Az OBD kompatibilis SAE1850PWM-et asszem.
A nem OBD kompatibilis meg ISO valamit.

ELM327 chipes illesztővel pl. scanxl progival lehet elvileg nem obd-s tdci-ket olvasni. Elvileg.

Köszönök minden segítséget a kocsi 2001es mk3 diesel sajnos az univerzálissal nem tudjuk olvasni ami ugyan olyan ami belett linkelve kép .Asszem marad a szervíz ahova nem szívesen viszik a kocsit haveromék.
Köszi
Naplózva
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #19280 Dátum: 2009.10.07 szerda, 08:21:16 »

Hello!

Megcsináltam a 41-es hibakódon ismert kormánytengely hossz-kompenzátor zsírozását...
...
-Mennyire lehet indokolt egy normál csavar kicserélése egy kiszedés és visszatekerés után ha sima 6-os vagy 8-as metrikus, nincs semmilyen deformálódó fícsör vagy alátét rajta és 25Nm-rel kell meghúzni?

Köszi bármilyen tippet észrevételt.


Amennyiben nem nagy mechanikai igénybevételnek van kitéve a csavar (márpedig az írásodból az jön le, hogy nem...), nem kifejezetten kell kicserélni. Ha nem volt alatta semmiféle biztosító alétét, akkor valamivel meg kell oldani a csavara biztosítását, mivel rázkódás esetén ugye kilazulhat, kicsavarodhat --> csavarrögzító/ragasztó trutyi Wink
Viszont van egy érdekessége az irományodnak, mégpedig a meghúzási nyomaték.
Jó lenne tudni, hogy milyen szilárdsági osztályba tartozik  csavar ( 8.8 ; 10.9 ; 12.9 ) ?
Ugyanis egy átlagos (fém-fém) súrlódási tényezővel számolva ( nű=0.14) a következő maximális meghúzási nyomatékok az irányadók:
M6
8.8 --> 10Nm
10.9 --> 15Nm
12.9 --> 18Nm
M8
8.8 --> 25Nm
10.9 --> 36Nm
12.9 --> 43Nm

Szóval ha M8 - 8.8 -as csavarról van szó, akkor a max. 25Nm-es meghúzás után "ELVILEG" nem szabadna újra felhasználni, hiszen már egyszer megnyúlásra volt húzva (ilyenkor 16.5 kN előfeszítő erő ébred), és csere...
Gyakorlatilag szerintem nem gáz, ha újra felhasználod, de mivel pár forintos tételről van szó, cseréld ki, az a tuti...és ne feledd bekenni menetrögzítő trutyival Wink
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19281 Dátum: 2009.10.07 szerda, 08:33:46 »

Na, pontosan ilyen iránymutatásra volt szükségem. Köszi szépen  worship

Akkor a tegnapi szerelést úgy fogom fel mint a javítási módszert próbáját, aztán amikor meglesz az új csavarom, menetragasztóm és keményebb zsírom, megcsinálom az egészet újra.

Egyébként reggel, hidegben se volt klattyogás, kopogás, recegés, mindenképp érdemes volt megcsinálni.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #19282 Dátum: 2009.10.07 szerda, 09:04:53 »

és ne feledd bekenni menetrögzítő trutyival Wink

Ez mi, milyen?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19283 Dátum: 2009.10.07 szerda, 09:14:03 »

Ez mi, milyen?
Loctite termékek, pl
Naplózva
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #19284 Dátum: 2009.10.07 szerda, 09:36:57 »


Öööööeizé..akarta mondani, igen...  wave
Tádébácsi megelőzött, ugyanis lent a műhelyben b*szogattam a srácokat  hehe hehe hehe
Na jó, meg vittem nekik tortát is  finom
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #19285 Dátum: 2009.10.07 szerda, 10:17:18 »


Köszi, megnézem.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #19286 Dátum: 2009.10.07 szerda, 11:31:32 »

sziasztok

Fényezésen volt az autó, s a tanksapka fedélről vettek mintát. Na most a tartó csavar-pantent dolgokat elkeverték, ezért kéne valami megoldás, vagy esetleg újat venni, ha lehet egyáltalán ilyet., hogy kicsit tisztább legyen a képen látható lyukakból hiányzik a rögzítő, ami miatt ,a tanksapka nem kapcsolódik a belső részhez, mikor tankolok kezemben marad, az egész szerkezet meg a felső hiánya miatt, kicsit kiáll a karosszériábaból. Valami ötlet?
köszi

http://mondeo.mjoey.fotoalbum.hu/viewlarge/pictureid/8834435

Ja amugy képek ugyan itt, a lefényezett részekről: első lökös full, dísz léce, alsó része, valamint középen ahol a króm csík van f1-esen, az is színre, illetve a hátsó lökösön a díszléc a radarfejekkel, és ott is az alsó rész, amit igazából f2-es szoknyásra akartam cserézni, de először gondoltam megnézem igy, és nagyon bejön! marad igy! Smiley
Ja és a kormány négy ezüst műanyag része is erre a színre lett fújva...hát olyan jó, hogy eltűntek a kopások! Smiley éS tényleg könnyű volt leszedni!
n
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.07 szerda, 11:39:48 írta Mjoey » Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #19287 Dátum: 2009.10.07 szerda, 11:55:54 »

Sziasztok!


Központi zár maga teszi a dolgát. Elindulás után röviddel bezár, ez eddig okés, csak, hogy már a jobb oldali ajtót sem enegedi belülről kinyitni  falbav
Kezdte azzal, hogy a bal ajtó... hidegebb időben 10 c körül, kedve szerint zárt-nyitott...

WD-40 et kapott a elektromos csatikon a baloladali ajtón, közvetlen a zárcsatlakozó stekkeren, ill. a ajtóátvezető alsó gumiharangnál, de semmi változás.
Szeretném kikódólni az autómata zárást, csak már az első lépést nem tudom megtenni, zárnyitó cseszik működni belülről...olyan mintha valami vissza húzná a bovdent, amikor nyitnám a belső kilincset. Csak távirányítóval tudok kiszabadulni, ez nem igazán okés, mert mivan ha.... :help:kell???

Véleményem szerint csak is elektromos hiba lehet, ami, mint a vírus úgy fut körbe... szomoru1

Kérnék, még ötleteket, hogy miket kellene még megnéznem.

Köszönöm
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #19288 Dátum: 2009.10.07 szerda, 12:19:29 »

Sziasztok!
Hol lehetne átnézetni a gépet így tél előtt, igazán sok gond nincs vele, a motornál van egy pici hang ami néha zavar de egy hozzáérő kellene aki mond rá valamit.

UI:A Mogyoródi Mexikói sarkán van egy szervíz diesel javítással is foglalkoznak, esetleg valakinek vélemény róluk?Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.07 szerda, 19:27:57 írta jancsoj » Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #19289 Dátum: 2009.10.07 szerda, 17:46:51 »

Sziasztok!


Központi zár maga teszi a dolgát. Elindulás után röviddel bezár, ez eddig okés, csak, hogy már a jobb oldali ajtót sem enegedi belülről kinyitni  falbav
Kezdte azzal, hogy a bal ajtó... hidegebb időben 10 c körül, kedve szerint zárt-nyitott...

WD-40 et kapott a elektromos csatikon a baloladali ajtón, közvetlen a zárcsatlakozó stekkeren, ill. a ajtóátvezető alsó gumiharangnál, de semmi változás.
Szeretném kikódólni az autómata zárást, csak már az első lépést nem tudom megtenni, zárnyitó cseszik működni belülről...olyan mintha valami vissza húzná a bovdent, amikor nyitnám a belső kilincset. Csak távirányítóval tudok kiszabadulni, ez nem igazán okés, mert mivan ha.... :help:kell???

Véleményem szerint csak is elektromos hiba lehet, ami, mint a vírus úgy fut körbe... szomoru1

Kérnék, még ötleteket, hogy miket kellene még megnéznem.

Köszönöm


Hali

A problémád most már nem egyedi.
Szintén ilyen gondom van, én szerettem volna beprogramozni az automata zárást, de nem tudom, mert belülről ha bazárod nem lehet csak a kulcs gombjaival kinyitni, persze csak ha leállítod a motort.
Szintén olyan érzés mintha a bovden valahová beragadna és nem mozdul ha kézzel próbálod kinyitni.

Engem is érdekelne bármilyen ötlet.

Köszönöm.


UI:

Holnap kezdem a szívósorom dugózását ha sikerül és minden ok beszámolok bárkinek ha érdekel.
Képeket próbálok majd csinálni.
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
csari
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


WWW E-mail
« Új hozzászólás #19290 Dátum: 2009.10.07 szerda, 18:36:16 »

Sziasztok!
Ismerősömnek a márkaszervízben frissítették szoftvert az autó komputerében. Tudja valaki, hogy ki lehet-e olvasni az aktuális szoftver verzióját, és esetleg hol lehet ellenőrizni hogy van-e frissebb?
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI 2005 Ha utazni szeretnél, klikk ide: www.jolly-joker.hu
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19291 Dátum: 2009.10.07 szerda, 18:46:02 »


A problémád most már nem egyedi.
Holnap kezdem a szívósorom dugózását ha sikerül és minden ok beszámolok bárkinek ha érdekel.

Nem lehet, hogy zárás helyett, zár és reteszel is? Próbáld meg lekötni az aksit negyed órára. A szívósort ne dugózd le, mert megfullad a motor.  Wink
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #19292 Dátum: 2009.10.07 szerda, 18:56:24 »

Nem lehet, hogy zárás helyett, zár és reteszel is? Próbáld meg lekötni az aksit negyed órára. A szívósort ne dugózd le, mert megfullad a motor.  Wink


Köszi holnap a szívósor dugózás miatt nem lesz aksi a kocsiba így kiderül elfelejti e a zárást.

Azért remélem kap majd elegendő levegőt :-) nyes worship
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19293 Dátum: 2009.10.07 szerda, 18:57:53 »


Köszi holnap a szívósor dugózás miatt nem lesz aksi a kocsiba így kiderül elfelejti e a zárást.

Azért remélem kap majd elegendő levegőt :-) nyes worship

A képek jól jönnének.  wave worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19294 Dátum: 2009.10.07 szerda, 18:58:00 »


Köszi holnap a szívósor dugózás miatt nem lesz aksi a kocsiba így kiderül elfelejti e a zárást.

Azért remélem kap majd elegendő levegőt :-) nyes worship

Azt elég lesz kipucolni. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19295 Dátum: 2009.10.07 szerda, 18:58:58 »

Azt elég lesz kipucolni. nyes
A döglött örvénylapátokat?  fejvakaras
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #19296 Dátum: 2009.10.07 szerda, 19:03:11 »

A döglött örvénylapátokat?  fejvakaras

Ezt lehet már nem lehet tisztítani, ki kell dobni a lapátokat mielőtt a moci megkajálja őket! falbav
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19297 Dátum: 2009.10.07 szerda, 19:07:04 »

Ezt lehet már nem lehet tisztítani, ki kell dobni a lapátokat mielőtt a moci megkajálja őket! falbav
nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19298 Dátum: 2009.10.07 szerda, 19:12:49 »

Ezt lehet már nem lehet tisztítani, ki kell dobni a lapátokat mielőtt a moci megkajálja őket! falbav
étem Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19299 Dátum: 2009.10.07 szerda, 23:14:02 »

Köszi, megnézem.
Nem csak Loctite-ban van menetrögzítő. Én ma pont azért vettem "noname"-et mert a Loctite-ok 4500 fölött voltak a legkisebb kiszerelésben, Ez http://www.marston-domsel.de/engl/sichern/schrauben.php meg 1700. Mondjuk egy darab csavar rögzítéséért ez is sok, kormányoszlopot összetartani már nem annyira smile
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Oldalak: 1 ... 379 380 381 382 383 384 385 [386] 387 388 389 390 391 392 393 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.