Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.28 péntek, 13:37:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
379
380
381
382
383
384
385
[
386
]
387
388
389
390
391
392
393
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24628273 alkalommal)
Petya
és 46 vendég van a témában
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19250 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 21:39:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.04 vasárnap, 20:55:29
Íme:
Első fűtött ülések nem működnek
Az első fűtött ülések valamelyike nem működik
Köszönöm!
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19251 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 09:57:42 »
Idézetet írta: jancsoj - 2009.10.04 vasárnap, 21:39:25
Köszönöm!
Mentsd le, nem tudom, meddig él a link.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19252 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 12:10:45 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.05 hétfő, 09:57:42
Mentsd le, nem tudom, meddig él a link.
Megtörtént.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19253 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 12:11:43 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.05 hétfő, 09:57:42
Mentsd le, nem tudom, meddig él a link.
Te meg töröld. Mielőtt bajunk lesz belőle...
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19254 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 13:40:06 »
Idézetet írta: francoe - 2009.10.05 hétfő, 12:11:43
Te meg töröld. Mielőtt bajunk lesz belőle...
done
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
pinterti
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19255 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 16:24:06 »
Sziasztok!
Hátha valaki találkozott hasonló problémával. Tavasszal meghalt a gyújtás trafóm. Kicserélték és azóta az autó egészen bolondul viselkedik. (MK3 2000-es benzines)
Bármely fokozat alsó határán hirtelen gyorsításra rázkódik a motor, olyan mint ha nem menne az összes henger. Aztán ha a fordulatszám növekszik, a jelenség eltűnik.
A segítséget előre is köszönöm
Naplózva
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19256 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 21:40:35 »
És mire cserélték ki a gyújtótrafódat? Csak mert mintha maradt volna a problémád.
Motorlámpád nem ég néha?
Olvastasd ki szervizben a hibakódot, ha kihagy valamelyik henger annak van nyoma.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Krizsi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19257 Dátum:
2009.10.06 kedd, 16:33:02 »
Sziasztok !
Nem tudjátok véletlenül ,hogy milyen diagnosztikai protokollt használ a mondeo 3 mert univerzális fejjel próbálok rácsatlakozni de semmi nem veszi fel a kapcsolatot az ecu-val , mk2 -nél semmi gond olvassa törli a hibákat , valaki használ ilyen olvasó fejeket ha igen akkor milyet és milyen programmal.
Köszönöm
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19258 Dátum:
2009.10.06 kedd, 17:09:12 »
Idézetet írta: Krizsi - 2009.10.06 kedd, 16:33:02
Sziasztok !
Nem tudjátok véletlenül ,hogy milyen diagnosztikai protokollt használ a mondeo 3 mert univerzális fejjel próbálok rácsatlakozni de semmi nem veszi fel a kapcsolatot az ecu-val , mk2 -nél semmi gond olvassa törli a hibákat , valaki használ ilyen olvasó fejeket ha igen akkor milyet és milyen programmal.
Köszönöm
Mk3 benyásnál kellene menjen, TDDi, korai TDCi nem.
Keresd meg Stealt-et, ő a diagnosztikaguru.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19259 Dátum:
2009.10.06 kedd, 17:26:16 »
Idézetet írta: Krizsi - 2009.10.06 kedd, 16:33:02
Sziasztok !
Nem tudjátok véletlenül ,hogy milyen diagnosztikai protokollt használ a mondeo 3 mert univerzális fejjel próbálok rácsatlakozni de semmi nem veszi fel a kapcsolatot az ecu-val , mk2 -nél semmi gond olvassa törli a hibákat , valaki használ ilyen olvasó fejeket ha igen akkor milyet és milyen programmal.
Köszönöm
Az OBD kompatibilis SAE1850PWM-et asszem.
A nem OBD kompatibilis meg ISO valamit.
ELM327 chipes illesztővel pl. scanxl progival lehet elvileg nem obd-s tdci-ket olvasni. Elvileg.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Rolcsa01
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19260 Dátum:
2009.10.06 kedd, 19:01:30 »
Sziasztok !
a segítségetek szeretném kérni !
2.0tdci(96kW) mondeom fűtésével van valami gond
egyszer fűt egyszer nem.persze amikor kellene akkor nem fűt
megnéztem már a biztosítékokat,kipucoltam a klímát, de nincs több ötletem a probléma megoldására
ha valaki tud segítsen
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19261 Dátum:
2009.10.06 kedd, 19:07:33 »
Idézetet írta: Rolcsa01 - 2009.10.06 kedd, 19:01:30
Sziasztok !
a segítségetek szeretném kérni !
2.0tdci(96kW) mondeom fűtésével van valami gond
egyszer fűt egyszer nem.persze amikor kellene akkor nem fűt
megnéztem már a biztosítékokat,kipucoltam a klímát, de nincs több ötletem a probléma megoldására
ha valaki tud segítsen
A jobb térdednél van egy kis lyuk, ott van az érzékelő.
Az szokott beporosodni, és emiatt össze-vissza fűt.
Ha HI-re állítod, akkor fűt? Mert ha nem, akkor meg esetleg a vízpumpáddal lehet baj.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19262 Dátum:
2009.10.06 kedd, 19:43:04 »
Idézetet írta: Krizsi - 2009.10.06 kedd, 16:33:02
Sziasztok !
Nem tudjátok véletlenül ,hogy milyen diagnosztikai protokollt használ a mondeo 3 mert univerzális fejjel próbálok rácsatlakozni de semmi nem veszi fel a kapcsolatot az ecu-val , mk2 -nél semmi gond olvassa törli a hibákat , valaki használ ilyen olvasó fejeket ha igen akkor milyet és milyen programmal.
Köszönöm
Mikori? Benzines vagy dizel?
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19263 Dátum:
2009.10.06 kedd, 20:12:49 »
Idézetet írta: Krizsi - 2009.10.06 kedd, 16:33:02
Sziasztok !
Nem tudjátok véletlenül ,hogy milyen diagnosztikai protokollt használ a mondeo 3 mert univerzális fejjel próbálok rácsatlakozni de semmi nem veszi fel a kapcsolatot az ecu-val , mk2 -nél semmi gond olvassa törli a hibákat , valaki használ ilyen olvasó fejeket ha igen akkor milyet és milyen programmal.
Köszönöm
Én ezt az ebay-es kütyüt használom:
Egy ScanTool nevezetű progival:
http://www.scantool.net/scantool/downloads/
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19264 Dátum:
2009.10.06 kedd, 20:19:00 »
Idézetet írta: BTomi - 2009.10.06 kedd, 20:12:49
Én ezt az ebay-es kütyüt használom:
Egy ScanTool nevezetű progival:
http://www.scantool.net/scantool/downloads/
Ezzel csak 2003 decemberétől készült TDCi-ket látod. Az előtte gyártott TDCi TDDi TD-ket már nem.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.06 kedd, 20:35:16 írta stealt
»
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19265 Dátum:
2009.10.06 kedd, 20:31:13 »
Idézetet írta: stealt - 2009.10.06 kedd, 20:19:00
Ezzel csak 2003 decemberéig készült TDCi-ket látod. Az előtte gyártott TDCi TDDi TD-ket már nem.
Van olyan ami 11 protokolt tud. Olyat kell venni.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
BTomi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19266 Dátum:
2009.10.06 kedd, 20:31:53 »
Idézetet írta: stealt - 2009.10.06 kedd, 20:19:00
Ezzel csak 2003 decemberé
ig
készült TDCi-ket látod. Az előtte gyártott TDCi TDDi TD-ket már nem.
Ez itt akkor "-től" akar lenni ugye?
Csak a sajátomon próbáltam (2004), másén nem, szóval biztos úgy van ahogy írod!
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19267 Dátum:
2009.10.06 kedd, 20:33:46 »
Idézetet írta: TZS - 2009.10.06 kedd, 20:31:13
Van olyan ami 11 protokolt tud. Olyat kell venni.
Minek? A mondeoknál nincs annyi.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19268 Dátum:
2009.10.06 kedd, 20:34:41 »
Idézetet írta: BTomi - 2009.10.06 kedd, 20:31:53
Ez itt akkor "-től" akar lenni ugye?
Csak a sajátomon próbáltam (2004), másén nem, szóval biztos úgy van ahogy írod!
Igen, -tól.
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19269 Dátum:
2009.10.06 kedd, 20:36:55 »
Idézetet írta: stealt - 2009.10.06 kedd, 20:33:46
Minek? A mondeoknál nincs annyi.
Az igaz, mert asszem csak kettő kell a PWM és KWP2000 ha jól tudom, de ezt a kütyüt is meg lehet 15-20 körül kapni.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19270 Dátum:
2009.10.06 kedd, 20:47:34 »
Idézetet írta: TZS - 2009.10.06 kedd, 20:36:55
Az igaz, mert asszem csak kettő kell a PWM és KWP2000 ha jól tudom, de ezt a kütyüt is meg lehet 15-20 körül kapni.
Igen, nem tudod Jól
Összesen 4 fajta protokolt használnak a mondeoknál: J1850 PWM, J1850 VPW, KWP2000, CAN, Pl. a CAN (29bit) vagy , ISO9141-2 már nem is kell. De az elöl felsorolt 4 protokolt kezelni képes diag eszköz már 150eFt körül van
Naplózva
Rolcsa01
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19271 Dátum:
2009.10.06 kedd, 20:52:37 »
oké megvan az is
kipucoltam már korábban
ezt is kizártam
:-/
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19272 Dátum:
2009.10.06 kedd, 20:53:36 »
Idézetet írta: TZS - 2009.10.06 kedd, 20:31:13
Van olyan ami 11 protokolt tud. Olyat kell venni.
kipróbáltam egy ilyet anno, mondeonál semmit nem ér.
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19273 Dátum:
2009.10.06 kedd, 20:55:06 »
Idézetet írta: stealt - 2009.10.06 kedd, 20:47:34
Igen, nem tudod Jól
Összesen 4 fajta protokolt használnak a mondeoknál: J1850 PWM, J1850 VPW, KWP2000, CAN, Pl. a CAN (29bit) vagy , ISO9141-2 már nem is kell. De az elöl felsorolt 4 protokolt kezelni képes diag eszköz már 150eFt körül van
Jó pap holtig tanul, hát még én!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19274 Dátum:
2009.10.06 kedd, 20:55:38 »
Idézetet írta: TZS - 2009.10.06 kedd, 20:55:06
Jó pap holtig tanul, hát még én!
Semmi gond, azért vagyunk.
Naplózva
Rolcsa01
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19275 Dátum:
2009.10.06 kedd, 20:56:13 »
Idézetet írta: Angel - 2009.10.06 kedd, 19:07:33
A jobb térdednél van egy kis lyuk, ott van az érzékelő.
Az szokott beporosodni, és emiatt össze-vissza fűt.
Ha HI-re állítod, akkor fűt? Mert ha nem, akkor meg esetleg a vízpumpáddal lehet baj.
azt már kipucoltam
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19276 Dátum:
2009.10.06 kedd, 20:56:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.10.06 kedd, 20:53:36
kipróbáltam egy ilyet anno, mondeonál semmit nem ér.
Nekem ilyen van, és csak hibatörlésre használom. Komolyabb dolgokra tényleg kevés. Mondjuk, após vectrájában is töröltem vele hibakódot és nagyot nőttem a szemében! Szóval, több protokoll több haver!
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.06 kedd, 20:59:21 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19277 Dátum:
2009.10.06 kedd, 21:01:23 »
Idézetet írta: TZS - 2009.10.06 kedd, 20:56:53
Nekem ilyen van, és csak hibatörlésre használom. Komolyabb dolgokra tényleg kevés. Mondjuk, após vectrájában is töröltem vele hibakódot és nagyot nőttem a szemében! Szóval, több protokoll több haver!
jeeeeee
Naplózva
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19278 Dátum:
2009.10.06 kedd, 21:22:56 »
Hello!
Megcsináltam a 41-es hibakódon ismert kormánytengely hossz-kompenzátor zsírozását. A tünet, ami zavart, az volt, hogy főleg hidegen, az elindulás utáni percekben apró kottyanások voltak a kormányon érezhetők, főleg ha terhelés váltás volt és el volt fordítva a kormány. A hiba oka az, hogy ebből a hossz-kompenzáló csúszkából kifut a zsír, megnő a súrlódás és recegni kezd a kormánykerék. A megoldás az, hogy levesszük a kormányoszlop alatti műa. burkolatot és kicsavarjuk a kormányoszlopon az egyik csavart. Ezután a kormányoszlop függetleníthető és ez a hossz-kompenzátor nevezetű perselyben futó négyszögszelvény szépen végig zsírozható.
Tényleg megcsinálható házilag a munka, úgy néz ki sikerült is megszüntetni a tünetet.
Azonban két dolog miatt újra szét fogom szedni:
1. Úgy néz ki gyárilag volt a kiszerelendő csavaron menetrögíztő ragasztó, mert a meneten kék trutyi maradt, amikor a csavart kiszedtem (a Ford a csavar kidobását és új beszerelését írja elő de ezt a fordos szerelőm se csinálta eddig, mivel ez egy sima hatlapfejű csavar amin még roppanó alátét vagy önzáró mechanizmus sincs). Ha a csavart nem is cserélem, de menetrögzítőt teszek bele, most sajnos nem volt otthon. A csavar: Clamp bolt, steering shaft - 6 634 708
2. Szerintem a zsír, amit rákentem túl híg, kéz hőmérsékletre folyékonnyá vált és csöpögni kezdett. (a felirat szerint lágy szilikonzsírom van, a Ford utasítás szerint ez kell: Silicone grease - 5 030 186)
Bárkinek szívesen segítek ebben a kis javításban, most viszont én kérek tanácsot:
-Tudja-e valaki, hogy a Ford által ajánlott szilikonzsírt milyen név vagy jellemző alapján keressem a boltokban, mivel úgy tűnik van több féle is.
a válasz: Nyogel 760A
-Mennyire lehet indokolt egy normál csavar kicserélése egy kiszedés és visszatekerés után ha sima 6-os vagy 8-as metrikus, nincs semmilyen deformálódó fícsör vagy alátét rajta és 25Nm-rel kell meghúzni?
Köszi bármilyen tippet észrevételt.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.06 kedd, 23:23:49 írta rnagy8
»
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Krizsi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19279 Dátum:
2009.10.06 kedd, 22:43:05 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.06 kedd, 17:26:16
Az OBD kompatibilis SAE1850PWM-et asszem.
A nem OBD kompatibilis meg ISO valamit.
ELM327 chipes illesztővel pl. scanxl progival lehet elvileg nem obd-s tdci-ket olvasni. Elvileg.
Köszönök minden segítséget a kocsi 2001es mk3 diesel sajnos az univerzálissal nem tudjuk olvasni ami ugyan olyan ami belett linkelve kép .Asszem marad a szervíz ahova nem szívesen viszik a kocsit haveromék.
Köszi
Naplózva
Liszti
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19280 Dátum:
2009.10.07 szerda, 08:21:16 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.10.06 kedd, 21:22:56
Hello!
Megcsináltam a 41-es hibakódon ismert kormánytengely hossz-kompenzátor zsírozását...
...
-Mennyire lehet indokolt egy normál csavar kicserélése egy kiszedés és visszatekerés után ha sima 6-os vagy 8-as metrikus, nincs semmilyen deformálódó fícsör vagy alátét rajta és 25Nm-rel kell meghúzni?
Köszi bármilyen tippet észrevételt.
Amennyiben nem nagy mechanikai igénybevételnek van kitéve a csavar (márpedig az írásodból az jön le, hogy nem...), nem kifejezetten kell kicserélni. Ha nem volt alatta semmiféle biztosító alétét, akkor valamivel meg kell oldani a csavara biztosítását, mivel rázkódás esetén ugye kilazulhat, kicsavarodhat --> csavarrögzító/ragasztó trutyi
Viszont van egy érdekessége az irományodnak, mégpedig a meghúzási nyomaték.
Jó lenne tudni, hogy milyen szilárdsági osztályba tartozik csavar ( 8.8 ; 10.9 ; 12.9 ) ?
Ugyanis egy átlagos (fém-fém) súrlódási tényezővel számolva ( nű=0.14) a következő maximális meghúzási nyomatékok az irányadók:
M6
8.8 --> 10Nm
10.9 --> 15Nm
12.9 --> 18Nm
M8
8.8 --> 25Nm
10.9 --> 36Nm
12.9 --> 43Nm
Szóval ha M8 - 8.8 -as csavarról van szó, akkor a max. 25Nm-es meghúzás után "ELVILEG" nem szabadna újra felhasználni, hiszen már egyszer megnyúlásra volt húzva (ilyenkor 16.5 kN előfeszítő erő ébred), és csere...
Gyakorlatilag szerintem nem gáz, ha újra felhasználod, de mivel pár forintos tételről van szó, cseréld ki, az a tuti...és ne feledd bekenni menetrögzítő trutyival
Naplózva
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19281 Dátum:
2009.10.07 szerda, 08:33:46 »
Na, pontosan ilyen iránymutatásra volt szükségem. Köszi szépen
Akkor a tegnapi szerelést úgy fogom fel mint a javítási módszert próbáját, aztán amikor meglesz az új csavarom, menetragasztóm és keményebb zsírom, megcsinálom az egészet újra.
Egyébként reggel, hidegben se volt klattyogás, kopogás, recegés, mindenképp érdemes volt megcsinálni.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37309
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19282 Dátum:
2009.10.07 szerda, 09:04:53 »
Idézetet írta: Liszti - 2009.10.07 szerda, 08:21:16
és ne feledd bekenni menetrögzítő trutyival
Ez mi, milyen?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
tádé
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19283 Dátum:
2009.10.07 szerda, 09:14:03 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.10.07 szerda, 09:04:53
Ez mi, milyen?
Loctite termékek, pl
Naplózva
Liszti
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19284 Dátum:
2009.10.07 szerda, 09:36:57 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.07 szerda, 09:14:03
Loctite termékek, pl
Öööööeizé..akarta mondani, igen...
Tádébácsi megelőzött, ugyanis lent a műhelyben b*szogattam a srácokat
Na jó, meg vittem nekik tortát is
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37309
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19285 Dátum:
2009.10.07 szerda, 10:17:18 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.07 szerda, 09:14:03
Loctite termékek, pl
Köszi, megnézem.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mjoey
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19286 Dátum:
2009.10.07 szerda, 11:31:32 »
sziasztok
Fényezésen volt az autó, s a tanksapka fedélről vettek mintát. Na most a tartó csavar-pantent dolgokat elkeverték, ezért kéne valami megoldás, vagy esetleg újat venni, ha lehet egyáltalán ilyet., hogy kicsit tisztább legyen a képen látható lyukakból hiányzik a rögzítő, ami miatt ,a tanksapka nem kapcsolódik a belső részhez, mikor tankolok kezemben marad, az egész szerkezet meg a felső hiánya miatt, kicsit kiáll a karosszériábaból. Valami ötlet?
köszi
http://mondeo.mjoey.fotoalbum.hu/viewlarge/pictureid/8834435
Ja amugy képek ugyan itt, a lefényezett részekről: első lökös full, dísz léce, alsó része, valamint középen ahol a króm csík van f1-esen, az is színre, illetve a hátsó lökösön a díszléc a radarfejekkel, és ott is az alsó rész, amit igazából f2-es szoknyásra akartam cserézni, de először gondoltam megnézem igy, és nagyon bejön! marad igy!
Ja és a kormány négy ezüst műanyag része is erre a színre lett fújva...hát olyan jó, hogy eltűntek a kopások!
éS tényleg könnyű volt leszedni!
n
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.07 szerda, 11:39:48 írta Mjoey
»
Naplózva
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19287 Dátum:
2009.10.07 szerda, 11:55:54 »
Sziasztok!
Központi zár maga teszi a dolgát. Elindulás után röviddel bezár, ez eddig okés, csak, hogy már a jobb oldali ajtót sem enegedi belülről kinyitni
Kezdte azzal, hogy a bal ajtó... hidegebb időben 10 c körül, kedve szerint zárt-nyitott...
WD-40 et kapott a elektromos csatikon a baloladali ajtón, közvetlen a zárcsatlakozó stekkeren, ill. a ajtóátvezető alsó gumiharangnál, de semmi változás.
Szeretném kikódólni az autómata zárást, csak már az első lépést nem tudom megtenni, zárnyitó cseszik működni belülről...olyan mintha valami vissza húzná a bovdent, amikor nyitnám a belső kilincset. Csak távirányítóval tudok kiszabadulni, ez nem igazán okés, mert mivan ha.... :help:kell???
Véleményem szerint csak is elektromos hiba lehet, ami, mint a vírus úgy fut körbe...
Kérnék, még ötleteket, hogy miket kellene még megnéznem.
Köszönöm
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19288 Dátum:
2009.10.07 szerda, 12:19:29 »
Sziasztok!
Hol lehetne átnézetni a gépet így tél előtt, igazán sok gond nincs vele, a motornál van egy pici hang ami néha zavar de egy hozzáérő kellene aki mond rá valamit.
UI:A Mogyoródi Mexikói sarkán van egy szervíz diesel javítással is foglalkoznak, esetleg valakinek vélemény róluk?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.07 szerda, 19:27:57 írta jancsoj
»
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19289 Dátum:
2009.10.07 szerda, 17:46:51 »
Idézetet írta: him007 - 2009.10.07 szerda, 11:55:54
Sziasztok!
Központi zár maga teszi a dolgát. Elindulás után röviddel bezár, ez eddig okés, csak, hogy már a jobb oldali ajtót sem enegedi belülről kinyitni
Kezdte azzal, hogy a bal ajtó... hidegebb időben 10 c körül, kedve szerint zárt-nyitott...
WD-40 et kapott a elektromos csatikon a baloladali ajtón, közvetlen a zárcsatlakozó stekkeren, ill. a ajtóátvezető alsó gumiharangnál, de semmi változás.
Szeretném kikódólni az autómata zárást, csak már az első lépést nem tudom megtenni, zárnyitó cseszik működni belülről...olyan mintha valami vissza húzná a bovdent, amikor nyitnám a belső kilincset. Csak távirányítóval tudok kiszabadulni, ez nem igazán okés, mert mivan ha.... :help:kell???
Véleményem szerint csak is elektromos hiba lehet, ami, mint a vírus úgy fut körbe...
Kérnék, még ötleteket, hogy miket kellene még megnéznem.
Köszönöm
Hali
A problémád most már nem egyedi.
Szintén ilyen gondom van, én szerettem volna beprogramozni az automata zárást, de nem tudom, mert belülről ha bazárod nem lehet csak a kulcs gombjaival kinyitni, persze csak ha leállítod a motort.
Szintén olyan érzés mintha a bovden valahová beragadna és nem mozdul ha kézzel próbálod kinyitni.
Engem is érdekelne bármilyen ötlet.
Köszönöm.
UI:
Holnap kezdem a szívósorom dugózását ha sikerül és minden ok beszámolok bárkinek ha érdekel.
Képeket próbálok majd csinálni.
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
csari
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19290 Dátum:
2009.10.07 szerda, 18:36:16 »
Sziasztok!
Ismerősömnek a márkaszervízben frissítették szoftvert az autó komputerében. Tudja valaki, hogy ki lehet-e olvasni az aktuális szoftver verzióját, és esetleg hol lehet ellenőrizni hogy van-e frissebb?
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI 2005 Ha utazni szeretnél, klikk ide:
www.jolly-joker.hu
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19291 Dátum:
2009.10.07 szerda, 18:46:02 »
Idézetet írta: szeszka - 2009.10.07 szerda, 17:46:51
A problémád most már nem egyedi.
Holnap kezdem a szívósorom dugózását ha sikerül és minden ok beszámolok bárkinek ha érdekel.
Nem lehet, hogy zárás helyett, zár és reteszel is? Próbáld meg lekötni az aksit negyed órára. A szívósort ne dugózd le, mert megfullad a motor.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19292 Dátum:
2009.10.07 szerda, 18:56:24 »
Idézetet írta: TZS - 2009.10.07 szerda, 18:46:02
Nem lehet, hogy zárás helyett, zár és reteszel is? Próbáld meg lekötni az aksit negyed órára. A szívósort ne dugózd le, mert megfullad a motor.
Köszi holnap a szívósor dugózás miatt nem lesz aksi a kocsiba így kiderül elfelejti e a zárást.
Azért remélem kap majd elegendő levegőt :-)
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
tádé
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19293 Dátum:
2009.10.07 szerda, 18:57:53 »
Idézetet írta: szeszka - 2009.10.07 szerda, 18:56:24
Köszi holnap a szívósor dugózás miatt nem lesz aksi a kocsiba így kiderül elfelejti e a zárást.
Azért remélem kap majd elegendő levegőt :-)
A képek jól jönnének.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19294 Dátum:
2009.10.07 szerda, 18:58:00 »
Idézetet írta: szeszka - 2009.10.07 szerda, 18:56:24
Köszi holnap a szívósor dugózás miatt nem lesz aksi a kocsiba így kiderül elfelejti e a zárást.
Azért remélem kap majd elegendő levegőt :-)
Azt elég lesz kipucolni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tádé
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19295 Dátum:
2009.10.07 szerda, 18:58:58 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.07 szerda, 18:58:00
Azt elég lesz kipucolni.
A döglött örvénylapátokat?
Naplózva
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19296 Dátum:
2009.10.07 szerda, 19:03:11 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.07 szerda, 18:58:58
A döglött örvénylapátokat?
Ezt lehet már nem lehet tisztítani, ki kell dobni a lapátokat mielőtt a moci megkajálja őket!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
tádé
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19297 Dátum:
2009.10.07 szerda, 19:07:04 »
Idézetet írta: szeszka - 2009.10.07 szerda, 19:03:11
Ezt lehet már nem lehet tisztítani, ki kell dobni a lapátokat mielőtt a moci megkajálja őket!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19298 Dátum:
2009.10.07 szerda, 19:12:49 »
Idézetet írta: szeszka - 2009.10.07 szerda, 19:03:11
Ezt lehet már nem lehet tisztítani, ki kell dobni a lapátokat mielőtt a moci megkajálja őket!
étem
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19299 Dátum:
2009.10.07 szerda, 23:14:02 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.10.07 szerda, 10:17:18
Köszi, megnézem.
Nem csak Loctite-ban van menetrögzítő. Én ma pont azért vettem "noname"-et mert a Loctite-ok 4500 fölött voltak a legkisebb kiszerelésben, Ez
http://www.marston-domsel.de/engl/sichern/schrauben.php
meg 1700. Mondjuk egy darab csavar rögzítéséért ez is sok, kormányoszlopot összetartani már nem annyira
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Oldalak:
1
...
379
380
381
382
383
384
385
[
386
]
387
388
389
390
391
392
393
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ