Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:31:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 440 441 442 443 444 445 446 [447] 448 449 450 451 452 453 454 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21898595 alkalommal)
0 Felhasználó és 122 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22300 Dátum: 2010.04.10 szombat, 09:28:36 »

GHia-ban van első hátsó ablakfűtés..vagy rosszul tudom?
nem mindben..... Cry
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sloby
Vendég
« Új hozzászólás #22301 Dátum: 2010.04.10 szombat, 12:28:26 »

Szevasz földi!
Hová való vagy? Én győri vagyok.
Közben volt egy olyan hsz, hogy ki meddig menne el egy jó autóért, Törőő cimborám (fórumtárs) Nagyszentjánosról (GYMS) Békéscsabára (!!!) ment,
és nem bánta meg!!!
Én is győri vagyok, kicsi a világ azt hiszem Smiley
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #22302 Dátum: 2010.04.10 szombat, 13:03:14 »

Sikerült egy aknás helyre beállnom. Alánéztem a dolgoknak, miért hallok a talajhullámokon halk klappogást, és ring az autó mintha hajó lenne.
(Legalább megláttam, h a kézifékkötél bilincse le volt rohadva, fel lett fogatva gyorskötözővel)

Szóval, ha ezt itt megmozgatom (lásd a képet), pici kotyogás van, kiment a szilent?
Onnan jönne a halk klappogó hang?
Sajnos a hátsó lengéscsillapító is kipuhultnak tűnik.

« Utoljára szerkesztve: 2010.04.10 szombat, 13:15:39 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #22303 Dátum: 2010.04.10 szombat, 13:46:25 »

Én is győri vagyok, kicsi a világ azt hiszem Smiley
Frankó, ha itt Győrben találsz valami vasat, akkor ha ráérünk, elmegyünk Törőővel és megnézzük.
Addig is egy kis szösszenet a nepperekről:
http://auto.indavideo.hu/video/Skoda_lego

Amúgy én egészen pontosan szentiváni vagyok.

Üdv
Sz
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #22304 Dátum: 2010.04.10 szombat, 20:00:51 »

Gondolkodom azon hogy lecseréljem a mk2 v6mat Smiley Szeretnék egy mk3t. Sajnos csak abból is az első generációra lenne majd pénzem (miután eladom az mk2t). Csak is benzinesben gondolkodom mert sok jót nem hallottam a dieselekről. 2.0 milyen? Mire kell figyelni ezeknél? Érdemes váltanom?
Naplózva
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #22305 Dátum: 2010.04.10 szombat, 20:30:47 »

Sziasztok!
Tudnátok nekem segíteni beazonosítani ezt? http://www.imageserve.info/img_store/2010/04/06/0/09348393b798d99f1e4730493100f9bb.jpg
Annyit tudok, hogy 1.8-as mondeból van 125Le...

 wow1
Jééé 4db injektor.Nekem is illenek vannak. wow1
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #22306 Dátum: 2010.04.10 szombat, 20:38:30 »

Én másfél évig bogarásztam a hirdetéseket, használtam a használtautó autóvadász szolgáltatását, jártam a kereskedéseket, mire megtaláltam életem értelmét a MONDI-t! Így nagy betűkket!!!!  worship worship worship

 :worship:Öröm olvasni a lelkesedésedről!
Én is nagyon-nagyon szeretem az autómat (remélem, hogy ő is engem) Wink
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #22307 Dátum: 2010.04.10 szombat, 20:58:12 »

Frankó, ha itt Győrben találsz valami vasat, akkor ha ráérünk, elmegyünk Törőővel és megnézzük.
Addig is egy kis szösszenet a nepperekről:
http://auto.indavideo.hu/video/Skoda_lego

Amúgy én egészen pontosan szentiváni vagyok.

Üdv
Sz

Hajrá győriek  taps
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #22308 Dátum: 2010.04.10 szombat, 21:00:39 »

GHia-ban van első hátsó ablakfűtés..vagy rosszul tudom?

Nekem van, nagyon okos találmány!
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #22309 Dátum: 2010.04.10 szombat, 22:14:00 »

Nekem van, nagyon okos találmány!

Nekem is van, nagyon jó cucc...  worship
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22310 Dátum: 2010.04.10 szombat, 22:25:09 »

Gondolkodom azon hogy lecseréljem a mk2 v6mat Smiley Szeretnék egy mk3t. Sajnos csak abból is az első generációra lenne majd pénzem (miután eladom az mk2t). Csak is benzinesben gondolkodom mert sok jót nem hallottam a dieselekről. 2.0 milyen? Mire kell figyelni ezeknél? Érdemes váltanom?
szerintem teljesen jó a 2,0 -es igaz V6 -hoz nem igen volt szerencsém de a 145ló használható erőforrás... amire figyelni kell az a pillangó szelep állapota....
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #22311 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 06:34:17 »

:worship:Öröm olvasni a lelkesedésedről!
Én is nagyon-nagyon szeretem az autómat (remélem, hogy ő is engem) Wink


Köszi! Nekem Ö a legnagyobb szerelmem! (csak a zasszony meg ne tudja, me' szorulok  taps)

Csak egyet nem értek (persze mást se  falbav), mi a jó francnak kell nekivágni a másik kocsi ajtaját, ha szál ki a p....t a parkolóban? Hihetetlen...
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #22312 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 07:19:14 »

Igen, nekem is nagy félelmem, hogy valami vadbarom a gittkupac szarját beleveri a metál lakkomba.
Gondolkodtam is erősen, hogy van-e valami gumicsík féle oldalvédő, ami azon túl, hogy kinéz valamennyire, még azt is kiállja, hogy a különböző magasságokból érkező ajtóéleket ráverik.
Addig is marad az, hogy igyexem a legdrágább modellek mellé beállni. Cheesy

Csak egyet nem értek (persze mást se  falbav), mi a jó francnak kell nekivágni a másik kocsi ajtaját, ha szál ki a p....t a parkolóban? Hihetetlen...
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #22313 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 07:44:11 »

Üdv!
Nekem ugyanez a diagnózisom volt pár hete. A hátsó stabilizátor "kutyacsontot" kellett cserélnem. 4100.- volt darabja, azóta kuss van menet közben.
Otthon te magad is ki tudud cserélni, nem nagy kaland. Készülj egy flakon rozsdamaróval, 15-ös csillag-csillagkulccsal és egy átm.5-ös jó minőségű imbusszal. Meg kell szenvedni érte, hogy ki tudjad cserélni, de max 1 óra alatt megvan.
A lengéscsillapítókra felkészülhetsz lelkiekben (25e / db), mondhatni együtt jár ez a két dolog. Ha nem cseréled ki őket záros határidőn belül, akkor a kutyacsontot is újra kell nemsokára.
Jó szerelés, üdv. Laci.

Sikerült egy aknás helyre beállnom. Alánéztem a dolgoknak, miért hallok a talajhullámokon halk klappogást, és ring az autó mintha hajó lenne.
(Legalább megláttam, h a kézifékkötél bilincse le volt rohadva, fel lett fogatva gyorskötözővel)

Szóval, ha ezt itt megmozgatom (lásd a képet), pici kotyogás van, kiment a szilent?
Onnan jönne a halk klappogó hang?
Sajnos a hátsó lengéscsillapító is kipuhultnak tűnik.


Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #22314 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 10:35:11 »

Sikerült egy aknás helyre beállnom. Alánéztem a dolgoknak, miért hallok a talajhullámokon halk klappogást, és ring az autó mintha hajó lenne.
(Legalább megláttam, h a kézifékkötél bilincse le volt rohadva, fel lett fogatva gyorskötözővel)

Szóval, ha ezt itt megmozgatom (lásd a képet), pici kotyogás van, kiment a szilent?
Onnan jönne a halk klappogó hang?
Sajnos a hátsó lengéscsillapító is kipuhultnak tűnik.


Az a hátsó keresztstabilizáló rúd, nem elég a szilentet cserélni, hanem a rudat is cserélni kell, mert el van kopva!
De majd meglátod, ha leveszed azt az egy csavart, ami a szilentet tartja.....nekem 1,5mm-el kisebb volt ott az átmérő, mint a gyári újon....csere után persze tök csend lett hátul. smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22315 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 10:39:50 »

Az a hátsó keresztstabilizáló rúd, nem elég a szilentet cserélni, hanem a rudat is cserélni kell, mert el van kopva!
De majd meglátod, ha leveszed azt az egy csavart, ami a szilentet tartja.....nekem 1,5mm-el kisebb volt ott az átmérő, mint a gyári újon....csere után persze tök csend lett hátul. smile
Én is ebben a cipőben járok. Szilent már van, de Ervin tanácsára keresztstab rúd csere is lesz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nebom
Vendég
« Új hozzászólás #22316 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 14:18:36 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne..
Hűtőrendszer légtelenítésnek, mi a tecnikája?
A termostatbol, ki szokták szedni azt a kis golyót, a siker érdekében? worship
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #22317 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 17:45:28 »

Én is ebben a cipőben járok. Szilent már van, de Ervin tanácsára keresztstab rúd csere is lesz.

eljen
Amikor cserélitek, majd nézd meg mennyire le tud kopni maga a rúd is.....én is meglepődtem wow1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #22318 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 23:55:34 »

Sziasztok!

A napokban lettem egy 2.5 V6-os Mondeo boldog tulajdonosa. Smiley  A digit klímával kapcsolatban rögtön lenne is egy kérdésem.

Korábban volt már téma erről, ki is másolom a számomra kérdéses részt:

"Az automata klíma úgy működik, hogy ha a vetillátort bekapcsolod, akkor a klíma automatikusan bekapcsolódik, de az A/C lámpa nem fog világítani. Ez egy elég kretén megoldás, de ez van. Az A/C be- és kikapcsolásával tudod kikapcsolni. Ha így állítod le az autót, akkor újraindításnál már nem indítja el a klímát megint, de ha az OFF-fal kikapcsolod a ventillátort majd újr bekapcsolod, akkor megint kezdi előlről. Az AUTO mód tényleg automata, ott ő szereti állítgatni a klímát, de az A/C ki-bekapcsolásával ezen is tudsz változtatni, ekkor a külső levegő állítgatásával próbálja a beállított hőfokot tartani.
És ehhez a külső hőérséklet is hozzájárul, mert 4 fok alatt AUTO módban sem kapcsolja be a klímát."



1. Hogyan lehet klíma nélkül használni a ventillátort? Mi van akkor, ha úgy indítom el a ventillátort, hogy nem nyomom be sem az 'AUTO' gombot, sem pedig az 'A/C'-t, hanem egyszerűen csak a ventillátor fokozatállító gombot megnyomom? Ilyenkor ha beállítom a hőmérsékletet és az irányt hogy hova fújjon, akkor elvileg csak "ECO" módban van, nem kéne hogy menjen a klíma, igaz? Ennek ellenére én sajnos hallom néha hogy megy a kompresszor, pedig nincs benyomva az A/C és nem is AUTO módban van, hanem pl. fejre és lábra irányított fújáson. Miért?

2. Szintén ha csak a ventillátort kapcsolom be 'AUTO' ill. 'A/C' nélkül, de nem állítok be fújási irányt, akkor miért fúj alul full meleget?


Előre is köszönöm!
Attila
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22319 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 07:54:25 »

Sziasztok!

A napokban lettem egy 2.5 V6-os Mondeo boldog tulajdonosa. Smiley  A digit klímával kapcsolatban rögtön lenne is egy kérdésem.

Korábban volt már téma erről, ki is másolom a számomra kérdéses részt:

"Az automata klíma úgy működik, hogy ha a vetillátort bekapcsolod, akkor a klíma automatikusan bekapcsolódik, de az A/C lámpa nem fog világítani. Ez egy elég kretén megoldás, de ez van. Az A/C be- és kikapcsolásával tudod kikapcsolni. Ha így állítod le az autót, akkor újraindításnál már nem indítja el a klímát megint, de ha az OFF-fal kikapcsolod a ventillátort majd újr bekapcsolod, akkor megint kezdi előlről. Az AUTO mód tényleg automata, ott ő szereti állítgatni a klímát, de az A/C ki-bekapcsolásával ezen is tudsz változtatni, ekkor a külső levegő állítgatásával próbálja a beállított hőfokot tartani.
És ehhez a külső hőérséklet is hozzájárul, mert 4 fok alatt AUTO módban sem kapcsolja be a klímát."



1. Hogyan lehet klíma nélkül használni a ventillátort? Mi van akkor, ha úgy indítom el a ventillátort, hogy nem nyomom be sem az 'AUTO' gombot, sem pedig az 'A/C'-t, hanem egyszerűen csak a ventillátor fokozatállító gombot megnyomom? Ilyenkor ha beállítom a hőmérsékletet és az irányt hogy hova fújjon, akkor elvileg csak "ECO" módban van, nem kéne hogy menjen a klíma, igaz? Ennek ellenére én sajnos hallom néha hogy megy a kompresszor, pedig nincs benyomva az A/C és nem is AUTO módban van, hanem pl. fejre és lábra irányított fújáson. Miért?

2. Szintén ha csak a ventillátort kapcsolom be 'AUTO' ill. 'A/C' nélkül, de nem állítok be fújási irányt, akkor miért fúj alul full meleget?


Előre is köszönöm!
Attila


2. Mert úgy érzékeli, hogy a belső hőfok alacsonyabb, mint a beállított, ezért meleget fúj. Ha pedig meleget fúj, azt alulról teszi, mert a meleg levegő felfelé száll. Amikor hűt, akkor a felső rostélyokon küldi be a hideget. Ennyi.
Az egész logikája is nagyon egyszerű: A hőmérsékletet mindig kézzel állítod, de
- ha nincs kiválasztva befújási irány, akkor automatikusan irányít a fenti elv szerint.
- ha nincs beállítva ventillátor fokozat, akkor automatikusan szabályozza a ventillátor fordulatszámát.
- ha nincs kikapcsolva a klíma (ECO mód), akkor automatikusan kapcsolgatja a klímát.

Az auto gomb megnyomásával ezt a 3 dolgot mind auto módba állítod, de utána bármelyiket kézzel felülbírálhatod.
Annyi van még, hogy ha a szélvédőre irányítod a levegőt, akkor minden egyéb beállítástől (pl. ECO) függetlenül bekapcsolja a klímát.


Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #22320 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 08:55:04 »

2. Mert úgy érzékeli, hogy a belső hőfok alacsonyabb, mint a beállított, ezért meleget fúj. Ha pedig meleget fúj, azt alulról teszi, mert a meleg levegő felfelé száll. Amikor hűt, akkor a felső rostélyokon küldi be a hideget. Ennyi.
Az egész logikája is nagyon egyszerű: A hőmérsékletet mindig kézzel állítod, de
- ha nincs kiválasztva befújási irány, akkor automatikusan irányít a fenti elv szerint.
- ha nincs beállítva ventillátor fokozat, akkor automatikusan szabályozza a ventillátor fordulatszámát.
- ha nincs kikapcsolva a klíma (ECO mód), akkor automatikusan kapcsolgatja a klímát.

Az auto gomb megnyomásával ezt a 3 dolgot mind auto módba állítod, de utána bármelyiket kézzel felülbírálhatod.
Annyi van még, hogy ha a szélvédőre irányítod a levegőt, akkor minden egyéb beállítástől (pl. ECO) függetlenül bekapcsolja a klímát.





Azt hiszem kezdem érteni. Tehát reagálva az 1. pontra, ha jól értem, azonnal ECO módban nem tudom elindítani a rendszert? Ha nem az AUTO gombbal indítom és nem is az A/C-vel, hanem csak a ventillátor-fokozat kapcsolót nyomom be, a klíma attól még ugyanúgy automata módban van és a kompresszor elindulhat? Ilyenkor ha ECO módban akarom használni, akkor kapcsoljam be az A/C-t, majd utána kapcsoljam ki?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22321 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 10:36:12 »


Azt hiszem kezdem érteni. Tehát reagálva az 1. pontra, ha jól értem, azonnal ECO módban nem tudom elindítani a rendszert? Ha nem az AUTO gombbal indítom és nem is az A/C-vel, hanem csak a ventillátor-fokozat kapcsolót nyomom be, a klíma attól még ugyanúgy automata módban van és a kompresszor elindulhat? Ilyenkor ha ECO módban akarom használni, akkor kapcsoljam be az A/C-t, majd utána kapcsoljam ki?

Ha a hőfok vagy a ventillátor gombbal kapcsolod be a rendszert, akkor a kikapcsolást megelőző állapotba áll vissza. Ha ECO-ban volt, akkor ECO-ban is marad. És ha ECO mód van kiírva, akkor nem mehet a klíma kompresszor, kivéve, a szélvédőre irányított szellőztetést, mert akkor stikában bekapcsolja a klímát az ECO felirat ellenére.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22322 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 11:59:23 »

Ha a hőfok vagy a ventillátor gombbal kapcsolod be a rendszert, akkor a kikapcsolást megelőző állapotba áll vissza. Ha ECO-ban volt, akkor ECO-ban is marad. És ha ECO mód van kiírva, akkor nem mehet a klíma kompresszor, kivéve, a szélvédőre irányított szellőztetést, mert akkor stikában bekapcsolja a klímát az ECO felirat ellenére.

ez a stika igaz az üléshűtéses autókra is...

Illetve a hűtésnél bazi melegben, Lo auto állásban ugyanígy stikában bekapcsolja a belső levegő keringtetést is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #22323 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 13:48:14 »

Ha a hőfok vagy a ventillátor gombbal kapcsolod be a rendszert, akkor a kikapcsolást megelőző állapotba áll vissza. Ha ECO-ban volt, akkor ECO-ban is marad. És ha ECO mód van kiírva, akkor nem mehet a klíma kompresszor, kivéve, a szélvédőre irányított szellőztetést, mert akkor stikában bekapcsolja a klímát az ECO felirat ellenére.

Köszi, este kipróbálom és jelentkezek. De emlékeim szerint eddig még nem írt ki 'ECO' feliratot, pedig sokféleképp végignyomogattam... Shocked
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #22324 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 13:58:40 »

Ha a hőfok vagy a ventillátor gombbal kapcsolod be a rendszert, akkor a kikapcsolást megelőző állapotba áll vissza. Ha ECO-ban volt, akkor ECO-ban is marad. És ha ECO mód van kiírva, akkor nem mehet a klíma kompresszor, kivéve, a szélvédőre irányított szellőztetést, mert akkor stikában bekapcsolja a klímát az ECO felirat ellenére.

Ez az ECO mód, csak a fészlifteseknél létezik ugye?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #22325 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 14:07:18 »

Az a hátsó keresztstabilizáló rúd, nem elég a szilentet cserélni, hanem a rudat is cserélni kell, mert el van kopva!
De majd meglátod, ha leveszed azt az egy csavart, ami a szilentet tartja.....nekem 1,5mm-el kisebb volt ott az átmérő, mint a gyári újon....csere után persze tök csend lett hátul. smile

Az enyémnek nem klappogó hangja van , hanem olyan mint egy öreg bárka amikor valami egyenetlenség van vagy ha lenyomom az autó hátulját.
A stab szilentek cserélve lettek kb. 1hónapja. Mi lehet a baj? (Lengéscsillapítók jók!)
Naplózva
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #22326 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 14:16:00 »

Az enyémnek nem klappogó hangja van , hanem olyan mint egy öreg bárka amikor valami egyenetlenség van vagy ha lenyomom az autó hátulját.
A stab szilentek cserélve lettek kb. 1hónapja. Mi lehet a baj? (Lengéscsillapítók jók!)

A linkelt képet felhasználva kékkel bejelöltem, hogy én mire gyanakszom.

Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22327 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 14:18:30 »

Az enyémnek nem klappogó hangja van , hanem olyan mint egy öreg bárka amikor valami egyenetlenség van vagy ha lenyomom az autó hátulját.
A stab szilentek cserélve lettek kb. 1hónapja. Mi lehet a baj? (Lengéscsillapítók jók!)
Lehet az, hogy a keresztstabilizátort nem cseréltetted. állítólag együtt kell a szilentekkel.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #22328 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 16:59:32 »

Ez az ECO mód, csak a fészlifteseknél létezik ugye?


Szia!

Látom 2002-es Ghiád van, az enyém 2001-es Ghia. Nálunk úgy kapcsolható ebbe az üzemmódba, hogy az aut bekapcs után 2 * meg kell nyomni az A/C gombot. Elsőre a LED is kigyullad, a másodikra elalszik. Ezt követően megy a szellőzésed, de nem megy a klímakompresszor. Remélem sikerült érthetően leírnom. (Az infót még Zacci adta annak idején)

Üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #22329 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 17:48:51 »


Szia!

Látom 2002-es Ghiád van, az enyém 2001-es Ghia. Nálunk úgy kapcsolható ebbe az üzemmódba, hogy az aut bekapcs után 2 * meg kell nyomni az A/C gombot. Elsőre a LED is kigyullad, a másodikra elalszik. Ezt követően megy a szellőzésed, de nem megy a klímakompresszor. Remélem sikerült érthetően leírnom. (Az infót még Zacci adta annak idején)

Üdv: V.Tamás  integet2

Kösz az infót! worship Bár ezt nem nagyon értem.  vigyor3

Nekem ha kapcsolom a klímát, egyből világít az AC. És amúgyis, ha nem megy a klímakompresszor, akkor miértelme ennek? Ha csak a sima szellőzést kapcsolom be klíma nélkül, ugyanott vagyok. Vagy nem?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22330 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 18:09:09 »

Kösz az infót! worship Bár ezt nem nagyon értem.  vigyor3

Nekem ha kapcsolom a klímát, egyből világít az AC. És amúgyis, ha nem megy a klímakompresszor, akkor miértelme ennek? Ha csak a sima szellőzést kapcsolom be klíma nélkül, ugyanott vagyok. Vagy nem?
A sima szellőztetést hogy kapcsolod be?
A digit.klíma hajlamos bele szólni az általad beállított szellőztetésbe...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #22331 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 18:12:31 »

A sima szellőztetést hogy kapcsolod be?
A digit.klíma hajlamos bele szólni az általad beállított szellőztetésbe...

Ha nem nyomom meg az AC gombot, hanem mondjuk csak hogy a lábhoz menjen 24fok, akkor nem kapcsol a klíma, olyankor csak sima szellőztetés van.

Ha az AUTO-t nyomom, vagy az AC-t csak akkor kapcsol a klíma. Vagy rosszul tudom? (nálam így van)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #22332 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 18:23:45 »

Ha nem nyomom meg az AC gombot, hanem mondjuk csak hogy a lábhoz menjen 24fok, akkor nem kapcsol a klíma, olyankor csak sima szellőztetés van.

Ha az AUTO-t nyomom, vagy az AC-t csak akkor kapcsol a klíma. Vagy rosszul tudom? (nálam így van)

nálam is így mükszik
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22333 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 18:26:04 »

nálam is így mükszik
ja nálam is működik így...de honnan tudod, hogy nemet közben nem kapcsol-e be a klíma.....
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #22334 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 18:29:21 »

ja nálam is működik így...de honnan tudod, hogy nemet közben nem kapcsol-e be a klíma.....

Hallod (oké, menetközben nemanniyra). De érezni érzed. Azért ha egy 23fokon megy, és ha bekapcsol a klíma elég erőtlejesen kezdi fújni a hideget.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22335 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 18:35:28 »

Hallod (oké, menetközben nemanniyra). De érezni érzed. Azért ha egy 23fokon megy, és ha bekapcsol a klíma elég erőtlejesen kezdi fújni a hideget.
...szerintem nem erősen fújja, hanem a befújandó levegőbe kevei bele...  Roll Eyes
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #22336 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 18:37:44 »

...szerintem nem erősen fújja, hanem a befújandó levegőbe kevei bele...  Roll Eyes

Nemtudom...Szerintem nem kapcsol közben a klíma...Legalábbis nálam nem. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #22337 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 18:50:08 »

Nemtudom...Szerintem nem kapcsol közben a klíma...Legalábbis nálam nem. vigyor3

Nálam az általad leírt módszerrel magától bekapcsol a klíma időszakonként. Véletlen vettem én is csak észre, kiszálltam vmiért a kocsiból és hallottam hogy megy a kompresszor. Este kipróbálom fentebb leírt módszert, azaz hogy A/C be, majd ki.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22338 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 18:54:48 »

hello. a gyári xenonbe milyen izzó kell? én ma próbáltam bele d2s-izzót de az izzótartót nem tudtam felrakni arra a kis kör alakú karimára. mit csináltam rosszul?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22339 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 19:08:04 »

hello. a gyári xenonbe milyen izzó kell? én ma próbáltam bele d2s-izzót de az izzótartót nem tudtam felrakni arra a kis kör alakú karimára. mit csináltam rosszul?

Pedig D2S való bele (ugyan az a D2R foglalata is, csak nem projektorosba való).
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #22340 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 19:11:38 »

Nálam az általad leírt módszerrel magától bekapcsol a klíma időszakonként. Véletlen vettem én is csak észre, kiszálltam vmiért a kocsiból és hallottam hogy megy a kompresszor. Este kipróbálom fentebb leírt módszert, azaz hogy A/C be, majd ki.

Hidd el, nálam nem kapcsol be a klíma...Persze nem nagyon szoktam lekapcsolni OFF-al a rendszert, lehet azért.

És egyébként ezt az ECO módot kiírja a fészlift utáni? Csak mert állítólag nálunk is lehet kapcsolni de nem írja ki.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22341 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 19:13:00 »

Pedig D2S való bele (ugyan az a D2R foglalata is, csak nem projektorosba való).
én is úgy tudtam. van az izzótartó(piros) beletettem a d2s osram izzót és nem tudtam rátenni tőle azt a kör alakú tartót ami a foncsorra rögzíti fel. valaki?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22342 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 19:22:23 »

És egyébként ezt az ECO módot kiírja a fészlift utáni? Csak mert állítólag nálunk is lehet kapcsolni de nem írja ki.
Igen, kiírja. A/C és ECO kiírás között lehet váltani az A/C gomb nyomkodásával.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #22343 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 19:24:26 »

Igen, kiírja. A/C és ECO kiírás között lehet váltani az A/C gomb nyomkodásával.


Fészlift előtt ilyen nincs. De azért holnap kipróbálom.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22344 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 19:41:25 »

Én nem erről beszélek! Olyan kapcsolót tettem bele, ahol a karon van egy tekergethető gyűrű 1-6 számokkal jelölt állásokkal.
Az esőérzékelő nélküli modelleken ezen lehet állítani a szakaszos törlés időzítését.
Én valamiért azt gondoltam, hogy esőérzékelősnél az érzékenységet lehet vele szabályozni. Ezért kérdezem, hogy van-e valakinek ilyen kombinációja, és hogy az mit csinál.
Ma a folyamatosan szemerkélő esőben volt lehetőségem az utólag beépített gyűrűs kapcsoló tesztelésére. Legnagyobb örömömre a gyűrű szabályozza az esőérzékelő érzékenységét!  taps eljen taps
1-es állásban úgy viselkedik, mint gyűrű nélkül, azaz egy idő után rágerjed a folyamatos törlésre. Ha nagyobb értékre kapcsolom, akkor viszont normális a működés.
Az fura, hogy a gyűrű nélküli esetben a poti helyén szakadás van, gyűrű esetén pedig a 6-os állásban van a legnagyobb ellenállás (tehát ez van legközelebb a gyűrű nélküli állapothoz) és mégis ebben az állásban legérzéketlenebb.
A lényeg, hogy az alapjárati berregés után egy újabb bosszantó dolog oldódott meg.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22345 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 19:45:08 »

Ma a folyamatosan szemerkélő esőben volt lehetőségem az utólag beépített gyűrűs kapcsoló tesztelésére. Legnagyobb örömömre a gyűrű szabályozza az esőérzékelő érzékenységét!  taps eljen taps
1-es állásban úgy viselkedik, mint gyűrű nélkül, azaz egy idő után rágerjed a folyamatos törlésre. Ha nagyobb értékre kapcsolom, akkor viszont normális a működés.
Az fura, hogy a gyűrű nélküli esetben a poti helyén szakadás van, gyűrű esetén pedig a 6-os állásban van a legnagyobb ellenállás (tehát ez van legközelebb a gyűrű nélküli állapothoz) és mégis ebben az állásban legérzéketlenebb.
A lényeg, hogy az alapjárati berregés után egy újabb bosszantó dolog oldódott meg.
eljen egy év alatt minden megoldódik... wave de a végére minden sikerül... Wink
 wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #22346 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 20:05:45 »

Fészlift előtt ilyen nincs. De azért holnap kipróbálom.

namost, megpróbálom érthetően leírni amit nekem a Ford márkaszervzben mondott a villanyszerelő.

MK3 F1 nincs ECO mode, a klíma csak akkor kapcsol be ha bekapcsoljuk az A/C megnyomásával, vagy auto gomb, vagy a szélvedőre MAX gomb (minden gomb ahol sárga festékkel van jelölve mit csinál a gomb, és ez érvényes az F2-re is). Ilyenkor ugyebár a kis led világít az A/C gombnál.

MK3 F2 vagyis ahol van ECO mód, ott ha az ECO mód aktív akkor a kompresszor csak akkor kapcsol be ha nem tudja elérni a beállított hőmérsékletet a külső levegő/meleg levegő keverésével. Olyankor bekapcsol és ha elérte a beállított hőt kikapcsol. Az A/C módban a kompresszor állandóan be van kapcsolva.

« Utoljára szerkesztve: 2010.04.12 hétfő, 21:19:28 írta mondejoooooo » Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22347 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 20:11:13 »

én is úgy tudtam. van az izzótartó(piros) beletettem a d2s osram izzót és nem tudtam rátenni tőle azt a kör alakú tartót ami a foncsorra rögzíti fel. valaki?

Látni kellene, forgasd, jó bele!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22348 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 20:16:52 »

Látni kellene, forgasd, jó bele!
4300 v 5100kelvines izzót vegyek bele?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22349 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 20:37:49 »


MK3 F2 vagyis ahol van ECO mód, ott ha az ECO mód aktív akkor a kompresszor csak akkor kapcsol be ha nem tudja elérni a beállított hőmérsékletet a külső levegő/meleg levegő keverésével. Olyankor bekapcsol és ha elérte a beállított hőt kikapcsol. Az A/C módban a kompresszor állandóan be van kapcsolva.


Ez biztosan nem így van. ECO módban nem kapcsol be a klíma (kivéve a speciális eseteket). Ilyenkor legfeljebb olyan hideget tud befújni, mint a külső hőmérséklet.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 440 441 442 443 444 445 446 [447] 448 449 450 451 452 453 454 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.