Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.08 hétfő, 01:14:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 441 442 443 444 445 446 447 [448] 449 450 451 452 453 454 455 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20692675 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22350 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 21:09:31 »

Látni kellene, forgasd, jó bele!
na sikerült. a sorrenddel volt a baj. először kerek rögzítő valami, csakis utánna az izzó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #22351 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 21:16:04 »

Kipróbáltam a fent leírt módszert, AUTO módból átkapcsoltam A/C-re, majd kikapcsoltam az A/C-t, de a kompresszor továbbra is ment.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #22352 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 21:24:04 »

Ez biztosan nem így van. ECO módban nem kapcsol be a klíma (kivéve a speciális eseteket). Ilyenkor legfeljebb olyan hideget tud befújni, mint a külső hőmérséklet.

nekem nincs ECO ezért nem tudom kipróbálni. viszont a többi amit elmondott a villanyszerelő az én F1-es gépemben mind úgy van.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22353 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 21:30:15 »

Ma a folyamatosan szemerkélő esőben volt lehetőségem az utólag beépített gyűrűs kapcsoló tesztelésére. Legnagyobb örömömre a gyűrű szabályozza az esőérzékelő érzékenységét!  taps eljen taps
1-es állásban úgy viselkedik, mint gyűrű nélkül, azaz egy idő után rágerjed a folyamatos törlésre. Ha nagyobb értékre kapcsolom, akkor viszont normális a működés.
Az fura, hogy a gyűrű nélküli esetben a poti helyén szakadás van, gyűrű esetén pedig a 6-os állásban van a legnagyobb ellenállás (tehát ez van legközelebb a gyűrű nélküli állapothoz) és mégis ebben az állásban legérzéketlenebb.
A lényeg, hogy az alapjárati berregés után egy újabb bosszantó dolog oldódott meg.
ÁÁÁÁ én meg eladtam neked a kart anélkül, hogy kipróbáltam volna. Pont ezért vettem én is annak idején.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #22354 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 22:37:41 »

Kipróbáltam a fent leírt módszert, AUTO módból átkapcsoltam A/C-re, majd kikapcsoltam az A/C-t, de a kompresszor továbbra is ment.

Csak nem nyugodtam meg, megnéztem mégegyszer és valóban kikapcsolja így a klímát. Csak eddig nem voltam elég türelmes, nem azonnal kapcsol ki, van kb. fél perc késleltetés míg leáll a kompresszor. Úgyhogy megnyugodtam, minden oké.  wave

Köszi srácok!  worship
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #22355 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 22:53:52 »

nekem nincs ECO ezért nem tudom kipróbálni. viszont a többi amit elmondott a villanyszerelő az én F1-es gépemben mind úgy van.

Neked nem F1es van, hanem "sima" fészlift előtti.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22356 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 23:34:05 »

Neked nem F1es van, hanem "sima" fészlift előtti.
ezt a megközelítést még nem hallottam... F1.... fészlit előtti.... F2.... akkor most mi van? Roll Eyes nekem sincs ECO üzemmódom... de ez várható is volt egy 2001es autótól.....
na most megkavartatok mint csecsemőt a toples bárban.... Undecided
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #22357 Dátum: 2010.04.13 kedd, 08:00:17 »

Sziasztok! Venni szeretnék 2 db. porlasztót(befecskendezőt  ) 2002-es évj. FMBA motorkódos 130 lovas mondiba.Tud esetleg valaki segíteni , kinek van eladó vagy hol érdemes próbálkozni? A cromaxos árat tudom, ott már érdeklődtem, jó lenne valahogy alatta megszerezni. Ha valaki tudna segíteni, hálás köszönet érte.
zenész 
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #22358 Dátum: 2010.04.13 kedd, 08:37:05 »

4300 v 5100kelvines izzót vegyek bele?

4300
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #22359 Dátum: 2010.04.13 kedd, 08:37:46 »

na sikerült. a sorrenddel volt a baj. először kerek rögzítő valami, csakis utánna az izzó

Örülök, hogy sikerült! Smiley Mondtam, tuti jó bele! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #22360 Dátum: 2010.04.13 kedd, 08:39:13 »

Sziasztok! Venni szeretnék 2 db. porlasztót(befecskendezőt  ) 2002-es évj. FMBA motorkódos 130 lovas mondiba.Tud esetleg valaki segíteni , kinek van eladó vagy hol érdemes próbálkozni? A cromaxos árat tudom, ott már érdeklődtem, jó lenne valahogy alatta megszerezni. Ha valaki tudna segíteni, hálás köszönet érte.
zenész 

A keres-kínálba valaki hirdetett.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #22361 Dátum: 2010.04.13 kedd, 09:27:52 »

Hello Urak,
Eladosorba kerult az autom.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_di_ghia-3721143

Mit gondoltok erdemes maganszemelykent hirdetni vagy inkabb kereskedes? Milyen tapasztalatotok van hatekonysag szempontbol melyik lehet elonyosebb? Az a helyzet hog yugy latom a kereskedesnek van egy oriasi elonye, ok nyomjak ezt a 20% -tol elviheto meg kedvezmenyes hitel ugyintezes dumat, na en ilyet nem tudok.
Maradnak azok akik vagy maguk intezik a hitelt vagy keszpenzzel jonnek. Ez azert hatrany nemigaz?

udv,
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #22362 Dátum: 2010.04.13 kedd, 10:03:21 »

Hello Urak,
Eladosorba kerult az autom.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_di_ghia-3721143

Mit gondoltok erdemes maganszemelykent hirdetni vagy inkabb kereskedes? Milyen tapasztalatotok van hatekonysag szempontbol melyik lehet elonyosebb? Az a helyzet hog yugy latom a kereskedesnek van egy oriasi elonye, ok nyomjak ezt a 20% -tol elviheto meg kedvezmenyes hitel ugyintezes dumat, na en ilyet nem tudok.
Maradnak azok akik vagy maguk intezik a hitelt vagy keszpenzzel jonnek. Ez azert hatrany nemigaz?

udv,

Mindenképp elöny, ha magánszemélyként adod el.
A hitel se gond, én is így adtam el a TDDi-t, bementünk az új vevővel egy autószalonba, ott elintézték neki a hitelt az autóra, nekem pedig átutalták a teljes összeget.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22363 Dátum: 2010.04.13 kedd, 10:31:43 »

Hello Urak,
Eladosorba kerult az autom.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_di_ghia-3721143

Mit gondoltok erdemes maganszemelykent hirdetni vagy inkabb kereskedes? Milyen tapasztalatotok van hatekonysag szempontbol melyik lehet elonyosebb? Az a helyzet hog yugy latom a kereskedesnek van egy oriasi elonye, ok nyomjak ezt a 20% -tol elviheto meg kedvezmenyes hitel ugyintezes dumat, na en ilyet nem tudok.
Maradnak azok akik vagy maguk intezik a hitelt vagy keszpenzzel jonnek. Ez azert hatrany nemigaz?

udv,
Éni s csak magánszemélytől vennék autót!!!! Azt, hogy a vevő honnan, hogy szerezte a pénzét azzal ne igen foglakoz, ha kp. vagy  hiteles az mindegy...AZ a lényeg, hogy TE megkapd a pénzed!!
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #22364 Dátum: 2010.04.13 kedd, 10:40:36 »

Neked nem F1es van, hanem "sima" fészlift előtti.

és az nem ugyanaz? mivel ha nem tévedek az mk3-nál csak egy facelift volt, a 2003-ban megjelent modell... (amit F2-nek szoktak becézni). ha nem így van lécci világosíts fel.

üdv
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22365 Dátum: 2010.04.13 kedd, 12:10:28 »

és az nem ugyanaz? mivel ha nem tévedek az mk3-nál csak egy facelift volt, a 2003-ban megjelent modell... (amit F2-nek szoktak becézni). ha nem így van lécci világosíts fel.

üdv

nem így van...

Van mk3
 mk3 facelift 1 2003.09-hótol
mk3 facelift 2 valamikor 2005-ben.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22366 Dátum: 2010.04.13 kedd, 12:14:15 »

nem így van...

Van mk3
 mk3 facelift 1 2003.09-hótol
mk3 facelift 2 valamikor 2005-ben.
ufff.. jó pap holtig tanul.... wow1
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #22367 Dátum: 2010.04.13 kedd, 12:23:18 »

nem így van...

Van mk3
 mk3 facelift 1 2003.09-hótol
mk3 facelift 2 valamikor 2005-ben.

ááááááááááá

akkor nekem kimaradt ez a 2005-ös facelift...
köszi az infót
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #22368 Dátum: 2010.04.13 kedd, 13:26:21 »

Sziasztok! Venni szeretnék 2 db. porlasztót(befecskendezőt  ) 2002-es évj. FMBA motorkódos 130 lovas mondiba.Tud esetleg valaki segíteni , kinek van eladó vagy hol érdemes próbálkozni? A cromaxos árat tudom, ott már érdeklődtem, jó lenne valahogy alatta megszerezni. Ha valaki tudna segíteni, hálás köszönet érte.
zenész 
Mike1 árul valamilyeneket.Keresd a hirdetését a keres-kínálban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #22369 Dátum: 2010.04.13 kedd, 13:31:31 »

Lehet az, hogy a keresztstabilizátort nem cseréltetted. állítólag együtt kell a szilentekkel.


Észrevettem, hogy most ebben a taknyos, nyálkás, esős időben nincs semmi hang hátul, lehetséges ,hogy
nedvességet kapott a stab rúd és a szilent között azért nem nyekereg.
Lehet, hogy tényleg a stab rúdat kell még kicserélnem?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22370 Dátum: 2010.04.13 kedd, 15:21:12 »

Észrevettem, hogy most ebben a taknyos, nyálkás, esős időben nincs semmi hang hátul, lehetséges ,hogy
nedvességet kapott a stab rúd és a szilent között azért nem nyekereg.
Lehet, hogy tényleg a stab rúdat kell még kicserélnem?
állítólag igen. Ha túl lesz az enyém rajta, megírom, mennyire volt berágodva a stabilizátor...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22371 Dátum: 2010.04.13 kedd, 16:16:45 »

ááááááááááá

akkor nekem kimaradt ez a 2005-ös facelift...
köszi az infót

azzal jött a csíkos hátsó lámpa
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #22372 Dátum: 2010.04.13 kedd, 17:06:21 »

ÁÁÁÁ én meg eladtam neked a kart anélkül, hogy kipróbáltam volna. Pont ezért vettem én is annak idején.
Így jártál. Tegyük hozzá, hogy nem nagyon működött volna, mert a kar hibás volt, de mivel én már kb. százat szedtem szét, van némi tapasztalatom a javításban.  Wink
Ha majd megyek turbót mérni, megvizsgálhatjuk, hogy működne a tiédben is egy ilyen kar. Egyébként egy fix ellenállás beépítése is megoldás, ha csak annyi a bajod, mint nekem volt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #22373 Dátum: 2010.04.13 kedd, 18:56:17 »

Köszönöm a segítséget a p.csúcsokkal  kapcsolatban.
Arra gondoltam, hogy inkább az enyémeket felújíttatom. Cromaxnál kipoharazták  a csúcsokat, kettőnél  nagy a résolajveszteség.38 e. megcsinálják.
Azt viszont én nem tudom, hogyha le van véve az ecu vezetéke akkor a kivett , és felújított csúcsokat újra kell-e programozni, ad-e hibakódot, vagy csak annyi a történet  ,hogy p.csúcs ki , felújítás ,majd vissza a motorba , és már megy is. Lehet hogy naív a kérdés de f...ngom sincs. Esetleg ezt tudja valaki  ?
tisztelettel zenész   
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22374 Dátum: 2010.04.13 kedd, 19:13:03 »

4300
tudna valamelyikőtök, akinek full gyár xenonja van csinálni róla pár képet működés közben, mennyire sárgás a 4300k, meg egyet falra. köszönöm worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #22375 Dátum: 2010.04.13 kedd, 20:01:25 »

Hello Urak,
Eladosorba kerult az autom.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_di_ghia-3721143

Mit gondoltok erdemes maganszemelykent hirdetni vagy inkabb kereskedes? Milyen tapasztalatotok van hatekonysag szempontbol melyik lehet elonyosebb? Az a helyzet hog yugy latom a kereskedesnek van egy oriasi elonye, ok nyomjak ezt a 20% -tol elviheto meg kedvezmenyes hitel ugyintezes dumat, na en ilyet nem tudok.
Maradnak azok akik vagy maguk intezik a hitelt vagy keszpenzzel jonnek. Ez azert hatrany nemigaz?

udv,
Szevasz Thevenin!

Ezt hívják a sors kezének!!! ->
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg500783#msg500783

Üdv
Sz!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22376 Dátum: 2010.04.13 kedd, 20:06:26 »

Szevasz Thevenin!

Ezt hívják a sors kezének!!! ->
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg500783#msg500783

Üdv
Sz!
családban marad(hat) nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #22377 Dátum: 2010.04.13 kedd, 20:31:45 »

Köszönöm a segítséget a p.csúcsokkal  kapcsolatban.
Arra gondoltam, hogy inkább az enyémeket felújíttatom. Cromaxnál kipoharazták  a csúcsokat, kettőnél  nagy a résolajveszteség.38 e. megcsinálják.
Azt viszont én nem tudom, hogyha le van véve az ecu vezetéke akkor a kivett , és felújított csúcsokat újra kell-e programozni, ad-e hibakódot, vagy csak annyi a történet  ,hogy p.csúcs ki , felújítás ,majd vissza a motorba , és már megy is. Lehet hogy naív a kérdés de f...ngom sincs. Esetleg ezt tudja valaki  ?
tisztelettel zenész   
De ugye nem a cromaxnál akarsz csúcsot felújíttattni?
1. ők is elviszik máshova, csak lehúznak a közvetítéssel.
2. a garancia náluk a kapuig tart. Idézem: "Arra nem tudunk garanciát vállalni, hogy egy alkatrész egy vagy két hónap múlva is jó lesz. Arra vállalunk garanciát, hogy amikor beszereljük, akkor jó."
3. a hiba okát is érdemes tisztázni. Ha forgács van a rendszerben az új/többi csúcsot is rövid távon haza fogja vágni.
4. a felújításkor új kódot kap a csúcs (tisztességes helyen) és emiatt újra kell programozni. Kontárok a kopott mechanikus alkatrészeket cserélik, 'oszt jónapot, lehet visszaszerelni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #22378 Dátum: 2010.04.13 kedd, 20:56:17 »

Ti kívülről hang alapján meg tudjátok különböztetni, hogy mikor kapcsol be a hűtő és mikor a klímakompresszor? Arra gondoltam, hogy lehet hogy nem is a klíma ment amikor itt fentebb leírva hittem, az is lehet hogy a csak a hűtő kapcsolt be egy pár percre.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #22379 Dátum: 2010.04.13 kedd, 21:13:53 »

Ti kívülről hang alapján meg tudjátok különböztetni, hogy mikor kapcsol be a hűtő és mikor a klímakompresszor? Arra gondoltam, hogy lehet hogy nem is a klíma ment amikor itt fentebb leírva hittem, az is lehet hogy a csak a hűtő kapcsolt be egy pár percre.
Lehet hallani, lehet látni is és lehet mérni is mikor húz be a klimakuplung.
Naplózva
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #22380 Dátum: 2010.04.13 kedd, 21:19:01 »

Nem a cromaxnál akarom csináltatni , ott megkérdeztem és azt mondták, hogyha adom a régit adnak felújítottat helyette 51 ezerért.Vadi új valami 75-80e .
Egyébként én  meg voltam elégedve a kiszolgálással , de ez egy másik történet.  (Bp.Asztalos S. utca)
Megnézték a nagynyomásút annak a karakterisztikája jó. Ami miatt odavittem az volt hogy kb. 20 e. km. alatt már másodszor adott hibakódot, elfelejtette a kódokat. Legutóbb pont Erdélyben. Most is hosszabb útra megyek és szerettem volna tudni, milyen állapotban vannak a csúcsok. Túlságos illúzióim nem voltak velük kapcsolatban de mégis.
A szerelő srác azt mondta hogy a résolajveszteség a 3-ik csúcsnál elég nagy. Ott voltam amikor nézte a kocsit, hát valóban sokat engedett át. Adott idő alatt míg a többi a csőben kb.15 cm. volt, addig a harmadiknál elérte a mérőtégelyt azaz volt vagy 40 cm.olaj. Annyit mondott hogy ez biztosan cserére szorul.A második sem volt a helyzet magaslatán de  anyagiak híján azzal még várnék egy kicsit.  Ezért arra gondoltam, hogy a csúcson csak a résolaj veszteséget javíttatom meg. Azt egyáltalán nem tudom jól döntök-e vagy sem,majd kiderül. Mindenesetre a cromaxnál a két p.csúcs cserére 150 e ft.-os árajánlatot adtak, ami nekem sajnos nincs.
Tisztelettel zenész
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #22381 Dátum: 2010.04.13 kedd, 21:26:05 »

Lehet hallani, lehet látni is és lehet mérni is mikor húz be a klimakuplung.

Egy laikusnak magyarázhatod hol van a klímakuplung...  Grin
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22382 Dátum: 2010.04.14 szerda, 08:57:16 »

Sziasztok,

Bocs az OFF-ért, de tanácsot szeretnék kérni. (rem. jó lesz ez a topic). Na következőról lenne szó. Kombi mondeo hátsó üléstámla nyikorog a zárnál/csapnál. A zár nyelvén-nevezzük így- gyárilag lenne valami műanyag bevonat sajna ez nekem kikopott és néha nyekergő hangot ad menet közben. Próbáltam 0,5mm öntapadós filc anyagot rátekerni a csapra mire felcsukod az ülést, de ez elég hamar kikopott. Szintén nyomtam egy kis sziloplasztot a zár nyelvére ahol felfekszik a csapon, de ez is hamar megadta magát. Valami ötlet, hogy tudnám tartósan orvosolni a problémát? Valaki másnak jelentkezett már ez a probléma?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #22383 Dátum: 2010.04.14 szerda, 10:04:55 »

Sziasztok,

Bocs az OFF-ért, de tanácsot szeretnék kérni. (rem. jó lesz ez a topic). Na következőról lenne szó. Kombi mondeo hátsó üléstámla nyikorog a zárnál/csapnál. A zár nyelvén-nevezzük így- gyárilag lenne valami műanyag bevonat sajna ez nekem kikopott és néha nyekergő hangot ad menet közben. Próbáltam 0,5mm öntapadós filc anyagot rátekerni a csapra mire felcsukod az ülést, de ez elég hamar kikopott. Szintén nyomtam egy kis sziloplasztot a zár nyelvére ahol felfekszik a csapon, de ez is hamar megadta magát. Valami ötlet, hogy tudnám tartósan orvosolni a problémát? Valaki másnak jelentkezett már ez a probléma?

Szigetelő szallag.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22384 Dátum: 2010.04.14 szerda, 10:30:43 »

Szigetelő szallag.
Nekem is ez let volna a következő, csak nem tudom mennyire lesz tartós. Nem szeretném minden héten újratekerni.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #22385 Dátum: 2010.04.14 szerda, 10:51:39 »

Sziasztok!
Egy olyan problémám van, hogy a 2003-as TDCI mondeomban menet közben egyszer csak elkezd villogni a mőszerfalon az izzítást visszajelző kis sárga spirál. Ha leállítom, és újraindítom a motort, akkor abbahaggya. Ez 2-szer fordult elő eddig egy hónap alatt. Gondolom valamilyen hibaüzenet akar lenni. Valaki megtudja mondani, hogy vajon mi? Előre is köszi a választ.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #22386 Dátum: 2010.04.14 szerda, 11:04:55 »

Nekem is ez let volna a következő, csak nem tudom mennyire lesz tartós. Nem szeretném minden héten újratekerni.

Nem örök ez se, de egy darabig bírja. Próbáld ki a szövetes, és a szürke fémszálasat is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #22387 Dátum: 2010.04.14 szerda, 11:05:41 »

Sziasztok!
Egy olyan problémám van, hogy a 2003-as TDCI mondeomban menet közben egyszer csak elkezd villogni a mőszerfalon az izzítást visszajelző kis sárga spirál. Ha leállítom, és újraindítom a motort, akkor abbahaggya. Ez 2-szer fordult elő eddig egy hónap alatt. Gondolom valamilyen hibaüzenet akar lenni. Valaki megtudja mondani, hogy vajon mi? Előre is köszi a választ.

Ki kell olvasni a hiba tárolót, hiba van.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #22388 Dátum: 2010.04.14 szerda, 11:13:29 »

Tehát akkor nem olyan egyszerű, hogy ha ezt produkálja, akkor megvan, hogy konkrétan mi a gond, hanem valami hiba van, és akkor olvastassam ki...
Köszönöm a gyors választ, ennek utána fogok akkor járni.
Naplózva
cruisser2
Vendég
« Új hozzászólás #22389 Dátum: 2010.04.14 szerda, 11:43:29 »

Sziasztok.

új vagyok erre, pár hónapja vna egy 2002es tdci 130 le-s szerkezetem. eleinte hibátlan volt de mostanában kezd tréfálgatni.

Sajnos most megtréfált, hibaüzenet nincs, ellenben olyan mintha a turbó nem töltene.. talán 3500 rpm körül valami van mintha mégis menne.. de mégse..
valakinek van 5lete mit lehetne ezzel kezdeni ?? a szakik csak nézik és nem tudják hogy mi a fene ez, főleg azért mert a szervíz előtt megjavul, ma vittem utoljára szervízbe de a szerelő utcájában mint az állat meglódult..

a másik bajom a fék.. szervó van, de olyan gyenge a fék hogy a barátnőm nem tud vészfékezni már vele.. Mit tegyek ?
Betét cserélve gyári ford-ra akkor is ugyanez..

És még valami.. az normális hogy örökké lehül a hűtővíz ?? lefele az érdi emelkedőn teljesen visszahül..  uj, gyári termosztát került bele, a jelenség nem változott.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #22390 Dátum: 2010.04.14 szerda, 12:46:12 »

Sziasztok.

új vagyok erre, pár hónapja vna egy 2002es tdci 130 le-s szerkezetem. eleinte hibátlan volt de mostanában kezd tréfálgatni.

Sajnos most megtréfált, hibaüzenet nincs, ellenben olyan mintha a turbó nem töltene.. talán 3500 rpm körül valami van mintha mégis menne.. de mégse..
valakinek van 5lete mit lehetne ezzel kezdeni ?? a szakik csak nézik és nem tudják hogy mi a fene ez, főleg azért mert a szervíz előtt megjavul, ma vittem utoljára szervízbe de a szerelő utcájában mint az állat meglódult..

a másik bajom a fék.. szervó van, de olyan gyenge a fék hogy a barátnőm nem tud vészfékezni már vele.. Mit tegyek ?
Betét cserélve gyári ford-ra akkor is ugyanez..

És még valami.. az normális hogy örökké lehül a hűtővíz ?? lefele az érdi emelkedőn teljesen visszahül..  uj, gyári termosztát került bele, a jelenség nem változott.
Kemény a fékpedál vagy nem lassul az autó? Ha működik a rásegítés, akkor a féket nem túl nagy erővel koppanásig le lehet nyomni. Ha rövid út után teljesen kemény, akkor nem működik a a szervo. Ha nincs vákum, akkor a turbó vezérlés sem működik, tehát lehet összefüggés a két hiba között. Akár egy egyszerű vákumcső törés, vagy kicsúszás is okozhatja.
Ha a fékpedál benyomható, de nincs fékhatás, akkor levegős lehet a rendszer.
Ha a fékpedál benyomható, és ilyenkor fog is a fék, akkor a barátnődnek meg kell tanulnia fékezni. A mondeo nem az a "ránézek a pedálra és lefejelem a szélvédőt" érzékenységű fékkel rendelkezik. Taposni kell, de akkor fog. Egyébként a vezetéstechnikai tréning első pontja is a fékezés megtanulása.

Az autóban van egy olajköri termosztát is. Azt is ki kéne cserélni. Télen úgyis vissza fog hűlni, de tavasszal már nem illene.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22391 Dátum: 2010.04.14 szerda, 12:51:49 »


Ha a fékpedál benyomható, és ilyenkor fog is a fék, akkor a barátnődnek meg kell tanulnia fékezni. A mondeo nem az a "ránézek a pedálra és lefejelem a szélvédőt" érzékenységű fékkel rendelkezik. Taposni kell, de akkor fog. Egyébként a vezetéstechnikai tréning első pontja is a fékezés megtanulása.
wow1  nyes  worship

A gumik mérete, tapadása is sokat váltzotat a fékérzeten. Pl. a pirelli P7tel egészen más a fékérzet, mint a kirstalp HP télivel.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #22392 Dátum: 2010.04.14 szerda, 13:02:03 »

Meg tudná mondani valaki pontosan hogy a 16"-os gyári felninek mennyi az ET száma és hogy mekkora az agyméret?? worship
Naplózva
cruisser2
Vendég
« Új hozzászólás #22393 Dátum: 2010.04.14 szerda, 13:22:13 »

A fékpedál kemény de van szervo mert ha leállítom a motort a 3. fékezés után már én se nagyon állítom meg az autót..

A baj csak ott van hogy városban még csak csak elmegy, de 180as tempónál vészfékezést rettenetes izommunkával lehet csak csinálni.. 
Mondjuk lehet hogy ez normális, azért kérdem, hogy másnak is olyan hogyha más autóba átül akkor lefejeli a szélvédőt az első pár fékezésnél e vagy se.. Ha igen és ez normális akkor elfogadom.
azt meg nem akarom megoldásnak hogy lecserélem a barátnőmet mert nem tud megállni a mondeoval. ok max elküldöm edzeni Smiley  Mondjuk a fékezésről annyit hogy lehet hogy béna a csaj de 3 másik autóval, meg a motorral megy neki a fékezés, elindulás kanyarodás, nem is rosszul, ezért gondoltam hátha nem ő a béna Smiley

Az olajköri termosztátot megnézem illetve kicseréltetem, lehet hogy az okozza a problémát, mert ha 21 fok van kinn ez akkor is visszahül.

Ja igen jól gondolom semmi magyar térkép nincs a vnr 9000 navihoz igaz ? ennek már olvastam utána de ahogy néztem nem leltek semmit.. de hátha mégis van valami..



Kemény a fékpedál vagy nem lassul az autó? Ha működik a rásegítés, akkor a féket nem túl nagy erővel koppanásig le lehet nyomni. Ha rövid út után teljesen kemény, akkor nem működik a a szervo. Ha nincs vákum, akkor a turbó vezérlés sem működik, tehát lehet összefüggés a két hiba között. Akár egy egyszerű vákumcső törés, vagy kicsúszás is okozhatja.
Ha a fékpedál benyomható, de nincs fékhatás, akkor levegős lehet a rendszer.
Ha a fékpedál benyomható, és ilyenkor fog is a fék, akkor a barátnődnek meg kell tanulnia fékezni. A mondeo nem az a "ránézek a pedálra és lefejelem a szélvédőt" érzékenységű fékkel rendelkezik. Taposni kell, de akkor fog. Egyébként a vezetéstechnikai tréning első pontja is a fékezés megtanulása.

Az autóban van egy olajköri termosztát is. Azt is ki kéne cserélni. Télen úgyis vissza fog hűlni, de tavasszal már nem illene.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22394 Dátum: 2010.04.14 szerda, 13:24:55 »

A fékpedál kemény de van szervo mert ha leállítom a motort a 3. fékezés után már én se nagyon állítom meg az autót..

A baj csak ott van hogy városban még csak csak elmegy, de 180as tempónál vészfékezést rettenetes izommunkával lehet csak csinálni.. 
Mondjuk lehet hogy ez normális, azért kérdem, hogy másnak is olyan hogyha más autóba átül akkor lefejeli a szélvédőt az első pár fékezésnél e vagy se.. Ha igen és ez normális akkor elfogadom.
azt meg nem akarom megoldásnak hogy lecserélem a barátnőmet mert nem tud megállni a mondeoval. ok max elküldöm edzeni Smiley  Mondjuk a fékezésről annyit hogy lehet hogy béna a csaj de 3 másik autóval, meg a motorral megy neki a fékezés, elindulás kanyarodás, nem is rosszul, ezért gondoltam hátha nem ő a béna Smiley


Ne cseréld le az utánfutódat, főleg még ha jól is néz ki...  vigyor3

Mk3 F1-ben is még ilyen szhar volt a fék, ez ilyen...Facelift 2-őben módosítottak valamit, de az sem lett valami nagy szám. Ez ilyen...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #22395 Dátum: 2010.04.14 szerda, 13:26:12 »

Sziasztok.

új vagyok erre, pár hónapja vna egy 2002es tdci 130 le-s szerkezetem. eleinte hibátlan volt de mostanában kezd tréfálgatni.

Sajnos most megtréfált, hibaüzenet nincs, ellenben olyan mintha a turbó nem töltene.. talán 3500 rpm körül valami van mintha mégis menne.. de mégse..
valakinek van 5lete mit lehetne ezzel kezdeni ?? a szakik csak nézik és nem tudják hogy mi a fene ez, főleg azért mert a szervíz előtt megjavul, ma vittem utoljára szervízbe de a szerelő utcájában mint az állat meglódult..

a másik bajom a fék.. szervó van, de olyan gyenge a fék hogy a barátnőm nem tud vészfékezni már vele.. Mit tegyek ?
Betét cserélve gyári ford-ra akkor is ugyanez..

És még valami.. az normális hogy örökké lehül a hűtővíz ?? lefele az érdi emelkedőn teljesen visszahül..  uj, gyári termosztát került bele, a jelenség nem változott.
Turbócső lukadás lehet.Méretni kellene nyomást! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #22396 Dátum: 2010.04.14 szerda, 13:30:57 »

Meg tudná mondani valaki pontosan hogy a 16"-os gyári felninek mennyi az ET száma és hogy mekkora az agyméret?? worship

Hello! Az agyméret 63mm, a felni 6 1/2 J X 16

Nekem is lenne kérdésem:

AZ 58 literes üzemanyagtankból mennyi a tartalék? Azaz mikor gyullad ki a sárga lámpa? ( az autó dízel, azért írom, mert nem tom a benzinesnek is ekkora vajon? )  help
Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #22397 Dátum: 2010.04.14 szerda, 13:32:25 »

Hello! Az agyméret 63mm, a felni 6 1/2 J X 16

Nekem is lenne kérdésem:

AZ 58 literes üzemanyagtankból mennyi a tartalék? Azaz mikor gyullad ki a sárga lámpa? ( az autó dízel, azért írom, mert nem tom a benzinesnek is ekkora vajon? )  help
az a fogyitól függ!80km megtehetőnél gyullad ki a tankerlámpa. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cruisser2
Vendég
« Új hozzászólás #22398 Dátum: 2010.04.14 szerda, 13:36:31 »

Ohh ezt megnézem.. csak logikátlan hogy mukodik nem mukodik...

De ezt ma megnézetem, mert.. akarom hogy rendben legyen.. Igazából városi ütni vágni autónak vettem, azt tulképp mindent rendbe rakattam rajta, meg gyári alkatrészekkel javittattam szóval.. ha már rendben lett akkor.. legyen teljesen rendben.. nem rossz autó, alapjában véve kellemesen csalódtam benne..
 
Turbócső lukadás lehet.Méretni kellene nyomást! Wink wave
Naplózva
cruisser2
Vendég
« Új hozzászólás #22399 Dátum: 2010.04.14 szerda, 13:45:40 »

Ja még valami.. Izzítani soha nem kell ??
Életem első diesel autója legtöbbet ugy inditom mint egy benzinest, be is indul csak néha eszembe jut, hogy ez diesel és keresek izzítás visszajelzőt.. de nincs.. hogy is van ez ?

Naplózva
Oldalak: 1 ... 441 442 443 444 445 446 447 [448] 449 450 451 452 453 454 455 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.