Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:49:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 459 460 461 462 463 464 465 [466] 467 468 469 470 471 472 473 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21875964 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
Döne
Vendég
« Új hozzászólás #23250 Dátum: 2010.06.27 vasárnap, 13:30:57 »

Sziasztok. Kellene nekem ford mondeoba 2001-es gyári cd. Van egy MTX audio mély ládám és hozzá a sony erősitő. Erre cserélnék valakivel.

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23251 Dátum: 2010.06.27 vasárnap, 14:43:18 »

1.kamu hirdetés
2.  ár + hiteltartozás  nyes amit természetesen elfelejtenek odaírni! falbav
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23252 Dátum: 2010.06.27 vasárnap, 14:44:07 »

Nem ismerős errefelé ezaz autó?
Miért lehet ilyen olcsó?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-3954141
ezt meg nemrég külföldi rendszámmal árulták sokkal többért.lehet,hogy rommá törték azóta..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23253 Dátum: 2010.06.27 vasárnap, 18:31:20 »

..és mindhármat le is vették..... nyes taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23254 Dátum: 2010.06.27 vasárnap, 20:23:19 »

..és mindhármat le is vették..... nyes taps
szerintem a nepperek is olvassák ezt a topicot... eplus2 mielőtt valamit megpróbálnak eladni itt tesztelik... action
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #23255 Dátum: 2010.06.27 vasárnap, 21:40:34 »

Sziasztok!
Milyen diagnosztikai cuccot érdemes venni hobbi célból.Laptop van,amiket a vaterán árulnak azok közül érdemes szemezgetni?
Köszi! integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #23256 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 07:32:50 »

Hobbi diagnosztika?!?
Kiolvasod a tárolókat két naponta az élvezet kedvéért?  Smiley

Sziasztok!
Milyen diagnosztikai cuccot érdemes venni hobbi célból.Laptop van,amiket a vaterán árulnak azok közül érdemes szemezgetni?
Köszi! integet2
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
kishosszu
Vendég
« Új hozzászólás #23257 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 08:14:25 »

üdv mindenkinek 1-hete megvettem életem első dizel autóját egy mondeót érdekes érzés vezetni egy ibiza után
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23258 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 11:18:03 »

üdv mindenkinek 1-hete megvettem életem első dizel autóját egy mondeót érdekes érzés vezetni egy ibiza után
sok sikert és örömöt hozzá... üdv közöttünk.... Wink
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23259 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 11:42:02 »

Hobbi diagnosztika?!?
Kiolvasod a tárolókat két naponta az élvezet kedvéért?  Smiley

Ezzel biztos népszerű lettél azoknál akiknek már van ilyen, és segíteni szoktak a többieknek ha bajuk van.  Undecided
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #23260 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 13:23:34 »

Sziasztok!
Milyen diagnosztikai cuccot érdemes venni hobbi célból.Laptop van,amiket a vaterán árulnak azok közül érdemes szemezgetni?
Köszi! integet2
Én ezt rendeltem: http://global.ebay.com/Bluetooth_Scannner_OBDII_OBD_II_CAN_BUS_V13_scantool/250655128241/item
Kb. 3 hét után érkezett meg. Notebookkal remekül működik. (Relhist: Huh?) PDA-n obdgauge program realtime mutat 6-7 mennyiséget. Sajnos a railnyomást még nem sikerült képernyőre raknom...

Arrabonus
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.28 hétfő, 14:12:37 írta arrabonus » Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #23261 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 13:35:57 »

Biztos nem...

Ezzel biztos népszerű lettél azoknál akiknek már van ilyen, és segíteni szoktak a többieknek ha bajuk van.  Undecided
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #23262 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 16:56:29 »

Hobbi diagnosztika?!?
Kiolvasod a tárolókat két naponta az élvezet kedvéért?  Smiley

Nem érted a lényeget nem egy profi cuccot akarok venni több100e ért,hanem olyat amivel én is elboldogulok ha valami problema van.Vagy te elösször futsz a legközelebbi szervizbe 4-5 ezerért kodot olvastatni?Ezen a forumon ugy tapasztaltam sok mindenkinek van diagnosztikai cucca és segitenek egymásnak bármi gond van.Amugy minde nap használok diagnosztikát,kicsit más jellegü gépeknél és tisztába vagok vele,hogy inkébb legyen mint ne.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #23263 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 17:30:40 »

De értem Shocked)
Én is gondolkodtam, már a korábbi kocsiaimnál is, hogy de jó is volna bekukkantani a "színfalak" mögé.

Nos azt viszont nem tudom, hogy egy ilyen vaterás kiolvasó ad-e elég betekintést. Ha járatos vagy az ilyen dolgokban, akkor Te sem éred be a csak nézegetéssel, hamarosan töltőlevegő szenzorokat fogsz kalibrálni email. Nem félted a pejkót?
Kicsit olyan, ez, hogy minél több infó van valamiről, annál több ijedtséget okoz, ha valami 0,05%-kal eltér...
De nem akarlak lebeszélni semmi jóról!

Nem érted a lényeget nem egy profi cuccot akarok venni több100e ért,hanem olyat amivel én is elboldogulok ha valami problema van.Vagy te elösször futsz a legközelebbi szervizbe 4-5 ezerért kodot olvastatni?Ezen a forumon ugy tapasztaltam sok mindenkinek van diagnosztikai cucca és segitenek egymásnak bármi gond van.Amugy minde nap használok diagnosztikát,kicsit más jellegü gépeknél és tisztába vagok vele,hogy inkébb legyen mint ne.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #23264 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 19:37:39 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne hozzátok  worship

A kormány eltekerése közben a kormány nyak környékéről ad valami furcsa hangot... Olyan, mintha valami összeérne. Tippeket várok köszönettel  Undecided
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #23265 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 20:24:58 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne hozzátok  worship

A kormány eltekerése közben a kormány nyak környékéről ad valami furcsa hangot... Olyan, mintha valami összeérne. Tippeket várok köszönettel  Undecided

Tipp: nekem a 23 éves Renault 5-ösöm csinált ilyesmit, kiderült azért mert a kormányzárt eltörte az előző tulaj (többek közt ezért is csak ötödjére ment át a kpm-es műszakin, hiába volt ismerősünk...)
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #23266 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 21:08:17 »

De értem Shocked)
Én is gondolkodtam, már a korábbi kocsiaimnál is, hogy de jó is volna bekukkantani a "színfalak" mögé.

Nos azt viszont nem tudom, hogy egy ilyen vaterás kiolvasó ad-e elég betekintést. Ha járatos vagy az ilyen dolgokban, akkor Te sem éred be a csak nézegetéssel, hamarosan töltőlevegő szenzorokat fogsz kalibrálni email. Nem félted a pejkót?
Kicsit olyan, ez, hogy minél több infó van valamiről, annál több ijedtséget okoz, ha valami 0,05%-kal eltér...
De nem akarlak lebeszélni semmi jóról!
Gondoltam én is arra,hogy többlesz vele az aggodás mint a megnyugvás,de nem a vaterérol szeretnék vásárolni mert nem igazán bizom az után gyártott kinaiban,hanem valamijen magyar forgalmazótol akit lehet utánna csesztetni,és legyen hozzá magyarul is leirás. Egyenlöre csak kiváncsi vagyok rá,hogy mik a lehetöségek,és miért kérnek különbözö maszekok több ezer forintot egy hibakód olvasásért/törlésért.A sajátot istenörizz állitgatni igy jó ahogy van!Egyenlöre csak olvasót semmi belepiszkálót.Majd ha jönnek a hü gyerekek apuci által vásárolt verdával jöhet a belepiszkáló.

Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23267 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 21:32:57 »

mk3 tddi-t milyen modullal lehet olvasni. laptop nem gond, az van Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #23268 Dátum: 2010.06.29 kedd, 07:08:36 »

Tulképpen én azon gondolkodtam, hogy az automata váltó váltási pontjai vajon elírhatóak-e. Aztán azt olvastam, hogy tanulgat a szerkezet. Nos tanítgatom, tanítgatom... még csak tanársegéd  vigyor3
Ha van olyan készülék, ami ilyen szintű nézegetés, beavatkozásra képes, abban látom a fantáziát.
Gondoltam én is arra,hogy többlesz vele az aggodás mint a megnyugvás,de nem a vaterérol szeretnék vásárolni mert nem igazán bizom az után gyártott kinaiban,hanem valamijen magyar forgalmazótol akit lehet utánna csesztetni,és legyen hozzá magyarul is leirás. Egyenlöre csak kiváncsi vagyok rá,hogy mik a lehetöségek,és miért kérnek különbözö maszekok több ezer forintot egy hibakód olvasásért/törlésért.A sajátot istenörizz állitgatni igy jó ahogy van!Egyenlöre csak olvasót semmi belepiszkálót.Majd ha jönnek a hü gyerekek apuci által vásárolt verdával jöhet a belepiszkáló.

Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #23269 Dátum: 2010.06.29 kedd, 08:46:27 »

Tulképpen én azon gondolkodtam, hogy az automata váltó váltási pontjai vajon elírhatóak-e. Aztán azt olvastam, hogy tanulgat a szerkezet. Nos tanítgatom, tanítgatom... még csak tanársegéd  vigyor3
Ha van olyan készülék, ami ilyen szintű nézegetés, beavatkozásra képes, abban látom a fantáziát.
Az a probléma,hogy ami szerviz szintü beavatkozást biztosit az több 100e ft is lehet.Egyenlőre azt nem engedhetem meg magamnak de a jövőben bármi lehetséges,nem csak Fordba gondolkozom.Nálunk egy alap diagnosztikai készülék is csoda számba megy ezért kezdenék alappal.Utánna kérdesztem Fordhoz nemm tudnak még hozzá férni de Alfa automata váltóhoz igen,ha lesz valami pozitiv változás akkor szolok. wave
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #23270 Dátum: 2010.06.29 kedd, 08:49:53 »

mk3 tddi-t milyen modullal lehet olvasni. laptop nem gond, az van Wink
Nem tudom elvileg a Ford 2003-2004 töl kezdte bevezetni ezt a rendszert de megprobálok utánnajárni nekedAz is lehet,hogy a forumon valaki tudja.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23271 Dátum: 2010.06.29 kedd, 12:11:45 »

Nem tudom elvileg a Ford 2003-2004 töl kezdte bevezetni ezt a rendszert de megprobálok utánnajárni nekedAz is lehet,hogy a forumon valaki tudja.
olyan lehúzható obd-s csati nekem is van a lábtérben
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #23272 Dátum: 2010.06.29 kedd, 15:37:46 »

Az üza.tankot szeretném kitisztítani, de hatjegyű összeget nem adok érte a lehúzóknak, nincs bizalmam a szagszervizben.
Elvileg lennie kell valahol leeresztő csavarnak, a tank alján  Huh? Ez lenne logikus, szerintem
A különféle tisztító adalékok lehetnek jók, de valami manuális tisztítást szeretnék, amiről tudom, hogy jó, és alapos. Nem kérek magamtól pénzt  vigyor3 tehát örömmel összekoszolnám a takarítással a kezem, annak van értelme.
Ötletek?
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.29 kedd, 15:43:39 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #23273 Dátum: 2010.06.29 kedd, 16:57:22 »

olyan lehúzható obd-s csati nekem is van a lábtérben
Nincs ismerösöd akivel kitudnátok probálni.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23274 Dátum: 2010.06.29 kedd, 17:06:55 »

Nincs ismerösöd akivel kitudnátok probálni.
eddig nem igazán próbáltam sehol sem, csak jött az 5let, hogy hátha lehet valamivel otthon is faggatni a gépet.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #23275 Dátum: 2010.06.29 kedd, 18:45:55 »

Kösze!
Az a probléma,hogy ami szerviz szintü beavatkozást biztosit az több 100e ft is lehet.Egyenlőre azt nem engedhetem meg magamnak de a jövőben bármi lehetséges,nem csak Fordba gondolkozom.Nálunk egy alap diagnosztikai készülék is csoda számba megy ezért kezdenék alappal.Utánna kérdesztem Fordhoz nemm tudnak még hozzá férni de Alfa automata váltóhoz igen,ha lesz valami pozitiv változás akkor szolok. wave
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23276 Dátum: 2010.06.29 kedd, 19:09:11 »

mk3 tddi-t milyen modullal lehet olvasni. laptop nem gond, az van Wink
Auto Eugenity   kumma sok pízér.kérdezd pl..pl...pl... Stealt-et?!!!!! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23277 Dátum: 2010.06.29 kedd, 19:09:56 »

Az a probléma,hogy ami szerviz szintü beavatkozást biztosit az több 100e ft is lehet.Egyenlőre azt nem engedhetem meg magamnak de a jövőben bármi lehetséges,nem csak Fordba gondolkozom.Nálunk egy alap diagnosztikai készülék is csoda számba megy ezért kezdenék alappal.Utánna kérdesztem Fordhoz nemm tudnak még hozzá férni de Alfa automata váltóhoz igen,ha lesz valami pozitiv változás akkor szolok. wave
AE 280e! hehe asszem....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23278 Dátum: 2010.06.29 kedd, 19:11:18 »

Az üza.tankot szeretném kitisztítani, de hatjegyű összeget nem adok érte a lehúzóknak, nincs bizalmam a szagszervizben.
Elvileg lennie kell valahol leeresztő csavarnak, a tank alján  Huh? Ez lenne logikus, szerintem
A különféle tisztító adalékok lehetnek jók, de valami manuális tisztítást szeretnék, amiről tudom, hogy jó, és alapos. Nem kérek magamtól pénzt  vigyor3 tehát örömmel összekoszolnám a takarítással a kezem, annak van értelme.
Ötletek?
mezei szerelő 8e ft ért leszedi -kitakarítja..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23279 Dátum: 2010.06.29 kedd, 19:12:10 »

Nincs ismerösöd akivel kitudnátok probálni.
elm327 nem viszi a 2003nál korábbi dizliket,a tddi-t meg nem is látja.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23280 Dátum: 2010.06.30 szerda, 00:40:42 »

Auto Eugenity   kumma sok pízér.kérdezd pl..pl...pl... Stealt-et?!!!!! hehe
duhos2  már megint pontatlan voltál ! Pontosan:  Autoeugenity eplus2
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #23281 Dátum: 2010.06.30 szerda, 09:59:31 »

Sziasztok!

MK3-nál létezik-e az a klasszikus motorvezérlő újratanítás, mint az MK1-2-nél? (Hideg motornál üzemi hőmérsékletig alapjárat, gázfröccs, 3 perc emelt üresjárat 1250-en, majd 8 km megtétele minden sebességfokozatban megjáratva, változó dinamikával, nyugis tempóban, kihúzatva, motorfék, vissza-padló, stb.) Vagy ezeknél a típusoknál már ez nem csinál semmit?
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.30 szerda, 10:19:12 írta seekay » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23282 Dátum: 2010.06.30 szerda, 10:02:17 »

Sziasztok!

MK3-nál létezik-e az a klasszikus motorvezérlő újratanítás, mint az MK1-2-nél? (Hideg motornál üzemi hőmérsékletig alapjárat, gázfröccs, 3 perc emelt üresjárat 1250-en, majd 8 km megtétele minden sebességfokozatban, változó dinamikával, nyugis tempóban, kihúzatva, motorfék, vissza-padló, stb.) Vagy ezeknél a típusoknál már ez nem csinál semmit?

Tudtommal létezik, de még szagszervízt nem láttam autót tanítani...

Meg ugye mi van akkor, ha nem tanítod? (szerintem semmi)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23283 Dátum: 2010.06.30 szerda, 10:09:58 »

Sziasztok!

MK3-nál létezik-e az a klasszikus motorvezérlő újratanítás, mint az MK1-2-nél? (Hideg motornál üzemi hőmérsékletig alapjárat, gázfröccs, 3 perc emelt üresjárat 1250-en, majd 8 km megtétele minden sebességfokozatban, változó dinamikával, nyugis tempóban, kihúzatva, motorfék, vissza-padló, stb.) Vagy ezeknél a típusoknál már ez nem csinál semmit?
OBD road trip van helyette asszem.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #23284 Dátum: 2010.06.30 szerda, 10:18:19 »

OBD road trip van helyette asszem.

Őőő...az pontosan mit is jelent?  vigyor3
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #23285 Dátum: 2010.06.30 szerda, 16:01:35 »

Sziasztok!

MK3-nál létezik-e az a klasszikus motorvezérlő újratanítás, mint az MK1-2-nél? (Hideg motornál üzemi hőmérsékletig alapjárat, gázfröccs, 3 perc emelt üresjárat 1250-en, majd 8 km megtétele minden sebességfokozatban megjáratva, változó dinamikával, nyugis tempóban, kihúzatva, motorfék, vissza-padló, stb.) Vagy ezeknél a típusoknál már ez nem csinál semmit?
Kb. annyi lehet az igazság, hogy mindig az utolsó megtett x km paraméterei alapján a motorvezérlő kompenzálja az érzékelők szórását. Ennyi. Ezért lehet az első x km-en szokatlan viselkedés.
Szerintem x=8. Legalábbis benzines fókánál ennyi volt.
Ahogy az aranyhalnak "3 másodperces memóriája" van, úgy ezeknek az autónak 8 (esetleg valamivel több) km.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23286 Dátum: 2010.07.01 csütörtök, 09:09:02 »

Az illegális tartalamakat kérem ne itt közöljétek.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #23287 Dátum: 2010.07.01 csütörtök, 09:12:46 »

Az illegális tartalamakat kérem ne itt közöljétek.
Bocs Többet nem fordul elö! worship!
Naplózva
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #23288 Dátum: 2010.07.01 csütörtök, 09:33:14 »

Tehát akkor ismételten!Le lehet venni a Mikrocat Eu 2010 rogit!Ha valakit érdekel Dobj Pü-t!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23289 Dátum: 2010.07.01 csütörtök, 10:01:48 »

Bocs Többet nem fordul elö! worship!

 worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #23290 Dátum: 2010.07.01 csütörtök, 13:05:07 »

Mire lehet használni ezt a progit?

Tehát akkor ismételten!Le lehet venni a Mikrocat Eu 2010 rogit!Ha valakit érdekel Dobj Pü-t!
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #23291 Dátum: 2010.07.01 csütörtök, 16:14:37 »

sziasztok.
Na most koltottem ra az automra ugy 350.00 forintyi kecot.Nagyon sokmindent lecsereltettem.
Ebben az arban benne volt, 2 porlaszto csucs is.A regi porlasztoimat kivizsgaltattam az itteni bosch nal,es 2 jo volt 2 nem.Kicsereltek a nem jokat.Visszatettem,es meg mindig megmaradt a hideg indittasnal a,ford.szam ingadozas,es feher fust,meg a meleg indittasnal a 3 hengeres indittas.
Ami a gond most az az h ezzel a muvelettel elojott 1 ujabb hibajelenseg Sad(((
A hiba abban nyilvanul meg,h 1 esben es 2 osben a turbo normalisan megy,es be is kapcsol akkor amikor kell neki,es ugrik az auto mint allat.De 3-4-5 ben,kesobb kapcsol be,es ugy le is all,es ismet bekapcsol es ismet leall,olyan hullamokban huz,a nagyobb gazadasnal.Nem ugy megy az auto ahoigy kellene.
Nem igazan tudom mi lehet a baja.Nem tudom,h nem e kell ujratanittani az autot,vagy valami ilyesmi.Nem e kell a tddit ujraprogizni a porlasztok szerint,vagy nem e jelenthet problemat h az 1 ik uj porlaszto ,epp a referncia poralaszto helyere kerult.Lassan azon gondolkozom h visszteszem a regi porlasztoimat.(mert nekem osszesen 6 porlasztom van,4 ami az autoba,es 2 plusdzban),es megnezem akkor csinalya e ezt a hulyeseget.
Tovabba,a nagynyomasu pumpedlit,lehet e ujittatni,vagy oda cserelni kell?
Alittolag az mar kivan kopva,es azert van a meleg 3 hengeres indulas.Sad(((
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #23292 Dátum: 2010.07.01 csütörtök, 19:02:00 »

Hello
Na mergembe nekialta es korulneztem a motorterbe.Leszedtem 1 par dolgot,es meg is talaltam a hibat Smiley)))
Ezek az okos szerok,amikor raktak vissza a helyere a Z alaku turbocsovemet,akkor addig nyuztak,h kozben kihuzogadtak a vakumeloszto szelepekbol a vakumcsoveimet,es igy farcsot szivott.Ezert csinalta ezt a jelenseget.Viusszanyomkodtam oket,es most megy mint az allat a gep.Gondoltam szollok,hatha masnak is segit majd ez a nagyszeru szerencses helyzet amibe kerultem Cheesy
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #23293 Dátum: 2010.07.01 csütörtök, 20:25:33 »

Sziasztok!
A következő hiba jelenséget tapasztalom a kocsimon mostanában. Remélem tudtok valami használható infóval szolgálni! Pár hete tapasztaltam előszőr mikor 30 Celsiusfok környékén dugóban araszoltam felfelé a Budakeszi úton és arra lettem figyelmes, hogy a vízhőfok visszajelző már a piros mező szélét kostolgatja de szerencsére forrás nélkül sikerült felérnem a dombtetőre és a már tempósabb lejtmenetnél szerencsére vissza kúszott! A hűtőventilátorok úgy hallottam, hogy mentek folyamatosan mindvégig. Utána jódarabig nem jelentkezett a hiba gondolom a hideg időjárásnak köszönhetően. Viszont a mai nap Budapest-Bécs oda-vissza volt az újabb próbatétel 34 fokban. A bécsi városi dugóban (34 fok) pár perc klíma használat után szépen lassan felkúszik a mutató a pirosba, de ha kikapcsolom a klímát akkor szép lassan vissza áll a normális középállásba. Klíma bekapcs- hőfok fel, klíma lekapcs- hőfok le..... Kiérve nagynehezen Bécsből, rá a pályára, gondoltam mostmár oké lesz, de sajnos nem, ugyanaz a jelenség mint a városi dugóban, ha klíma bekapcs akkor a víz túlmelgszik! Mi köze a klímának a vízhőfokhoz, föleg az autópályán? Köszönöm ha tudtok segíteni!

Üdv.:
Mondolo
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #23294 Dátum: 2010.07.01 csütörtök, 21:43:22 »

Hello
Na mergembe nekialta es korulneztem a motorterbe.Leszedtem 1 par dolgot,es meg is talaltam a hibat Smiley)))
Ezek az okos szerok,amikor raktak vissza a helyere a Z alaku turbocsovemet,akkor addig nyuztak,h kozben kihuzogadtak a vakumeloszto szelepekbol a vakumcsoveimet,es igy farcsot szivott.Ezert csinalta ezt a jelenseget.Viusszanyomkodtam oket,es most megy mint az allat a gep.Gondoltam szollok,hatha masnak is segit majd ez a nagyszeru szerencses helyzet amibe kerultem Cheesy
taps  taps
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #23295 Dátum: 2010.07.02 péntek, 17:23:52 »

Két köze is van.
Egyrészt plusz terhelés, másrészt a klima hűtője a vízhűző előtt van. Ha beindul, a motort a klima meleg levegője hűtheti már csak. Úgytűnik határon van a hűtőkapacitása a motorodnak. Hűtő tisztítás, folyadék csere, termosztát csere esetleg...
Sziasztok!
A következő hiba jelenséget tapasztalom a kocsimon mostanában. Remélem tudtok valami használható infóval szolgálni! Pár hete tapasztaltam előszőr mikor 30 Celsiusfok környékén dugóban araszoltam felfelé a Budakeszi úton és arra lettem figyelmes, hogy a vízhőfok visszajelző már a piros mező szélét kostolgatja de szerencsére forrás nélkül sikerült felérnem a dombtetőre és a már tempósabb lejtmenetnél szerencsére vissza kúszott! A hűtőventilátorok úgy hallottam, hogy mentek folyamatosan mindvégig. Utána jódarabig nem jelentkezett a hiba gondolom a hideg időjárásnak köszönhetően. Viszont a mai nap Budapest-Bécs oda-vissza volt az újabb próbatétel 34 fokban. A bécsi városi dugóban (34 fok) pár perc klíma használat után szépen lassan felkúszik a mutató a pirosba, de ha kikapcsolom a klímát akkor szép lassan vissza áll a normális középállásba. Klíma bekapcs- hőfok fel, klíma lekapcs- hőfok le..... Kiérve nagynehezen Bécsből, rá a pályára, gondoltam mostmár oké lesz, de sajnos nem, ugyanaz a jelenség mint a városi dugóban, ha klíma bekapcs akkor a víz túlmelgszik! Mi köze a klímának a vízhőfokhoz, föleg az autópályán? Köszönöm ha tudtok segíteni!

Üdv.:
Mondolo
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #23296 Dátum: 2010.07.02 péntek, 22:34:58 »

Sziasztok!
Úgy néz ki elromlott az utastérben a fűtőventillátor, hiába állítom nem fúj semmit, a digit klima is kiírja a hibakódot teszt helyzetben. Megnéztem a csatlakozónál odmegy a 12 volt a ventillátorhoz. Lehet-e esetleg más baja ami miatt nem működik? Illetve tud-e valaki olcsón, mert az új ára elég húzós?
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #23297 Dátum: 2010.07.02 péntek, 23:57:03 »

Két köze is van.
Egyrészt plusz terhelés, másrészt a klima hűtője a vízhűző előtt van. Ha beindul, a motort a klima meleg levegője hűtheti már csak. Úgytűnik határon van a hűtőkapacitása a motorodnak. Hűtő tisztítás, folyadék csere, termosztát csere esetleg...
Esetleg nem lehet, hogy töltetnem kellene a klímába, vagy annak nincs köze hozzá? Elég furának tartanám ha a hűtő kapacitása lenne kicsi egy ilyen kategóriájú kocsinak! Lehúzott ablakkal kell közlekednem nyáron egy 2.5 V6-os vajszínű bőrüléses autóval miközben mellettem a fapados Suzukikban felhúzott ablakok mögött fáznak?? A termosztátom szerintem jó, mert télen-nyáron a mutató mindig mozdulatlanúl középen szokott állni, persze ha nem használom a klímát. Esetleg a hűtő takarítás segíthetne kívűl-belül?! Azt mivel szokták kívűl takarítani? Amúgy köszönöm a választ!

Üdv.:
Mondolo
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #23298 Dátum: 2010.07.03 szombat, 06:43:19 »

Ha nem nagyon volt előtte hangja, akkor jó esély van rá, hogy kimozgott a csati, vagy szénkefe kopás.
Nem kell elsőre komplettet venni, kicsit megéri piszkálni. Ha megölöd legfeljebb ráfogod, hogy úgyis halott volt már.
Sziasztok!
Úgy néz ki elromlott az utastérben a fűtőventillátor, hiába állítom nem fúj semmit, a digit klima is kiírja a hibakódot teszt helyzetben. Megnéztem a csatlakozónál odmegy a 12 volt a ventillátorhoz. Lehet-e esetleg más baja ami miatt nem működik? Illetve tud-e valaki olcsón, mert az új ára elég húzós?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #23299 Dátum: 2010.07.03 szombat, 06:48:52 »

Nem te tapasztalod elsőként, hogy a járgány melexik a melegben. A hűtőrendszer tiszta állapotban elegendő a motor hőjének elvezetésére, de nincs kétszeresen túlméretezve.
A klimagáz mennyiségét ill. nyomását figyeli a rendszer, ha kevés, el sem indul sztem.

Összejöhet több részlet kedvezőrlen alakulásától, hogy a hűtés nem elég.
Túl sok a piszok a hűtő lamellákon - nagynyomású mosó
A hőszállító közeg régi - hűtőközeg csere
Termosztát gyatra (lehet klíma nélkül elég, de azzal együtt már kevés) - csere
Motor vízterében lerakódások - trisóval átmosás
Hengerfej hiba - huh, ezt nem is modom, ez gáz...
Célszerű mihamarabb foglalkozni vele, mert ha többször megfőzöd a motort, az nagyon árt neki!

Esetleg nem lehet, hogy töltetnem kellene a klímába, vagy annak nincs köze hozzá? Elég furának tartanám ha a hűtő kapacitása lenne kicsi egy ilyen kategóriájú kocsinak! Lehúzott ablakkal kell közlekednem nyáron egy 2.5 V6-os vajszínű bőrüléses autóval miközben mellettem a fapados Suzukikban felhúzott ablakok mögött fáznak?? A termosztátom szerintem jó, mert télen-nyáron a mutató mindig mozdulatlanúl középen szokott állni, persze ha nem használom a klímát. Esetleg a hűtő takarítás segíthetne kívűl-belül?! Azt mivel szokták kívűl takarítani? Amúgy köszönöm a választ!

Üdv.:
Mondolo
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.03 szombat, 06:50:41 írta Trendi » Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Oldalak: 1 ... 459 460 461 462 463 464 465 [466] 467 468 469 470 471 472 473 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.